Showing content with the highest reputation on 02. 09. 2014 v vseh kategorijah

1. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Čez čas se je steza razširila in vreme se je izboljšalo. Končno smo prišli na vrh planine. Veseli smo bili, da spet napredujemo. https://www.youtube.com/watch?v=t_zjx2aakZU&list=UU4VCxL1JJmMy4QwigCb_rlg Malo smo se igrali po planoti. Kasneje smo nadaljevali po tej poti še kakih 15 - 20 km.. Ker je bilo že pozno popoldne, je bil čas da najdemo plac za prespat.. Tale jasa se nam je zdela primerna. Zatišna lega, stran od civilizacije, tako da nismo nikogar motili + lesa za kurjavo je bilo veliko. Pravilo za nas je bilo, da moramo vedno imeti dovolj lesa za celo noč, da smo bili varni pred volkovi in medvedi + ostalimi zvermi. Nekateri so postavljali kamp, drugi nabirali les. Z Nachotom, pa sva iskat pitno vodo. Z motorjem sva šla v iskanje studenca, vendar sva se kar vozila in vozila po kamniti strmi poti kakih 15-20 km. Prišla sva do odročne vasi v planini po imenu Selishte, kjer nisva našla studenca ampak kar bar. Tu so nama natočili vode v plastenke in camlebacke, Mirjan pa nama je postregel še z brezplačnim pirom. Ko sva prišla nazaj v kamp nisva imela le vodo, ampak sva jih presenetila še s hladnim pirom. Ni potrebno posebej razlagat kako zadovoljni so bili. Začeli smo pripravljat večerno pojedino. Jagenjček Uživali smo v našem taboru Jagnjetina je bila v žerjavici 3 ure.. Medtem smo srkali Albanian Brandy po imenu Skandenberg. Jagnejtina je bila odlična. Najboljši so bili možgani. Res prava specialiteta. Malo domače naloge, da bo naslednji dan manj dela na terenu. Ta dan je bil res fantastičen. Uživali smo v debatah še pozno v noč. .
  2. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Del trase teda dneva... Za občutek koliko je tu jezer na kupu... Liqeni pomeni jezero.
  3. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Naposled smo le prispeli do planote kjer so jezera skoraj vsakih nekaj kilometrov. Liqeni pomeni jezero. Tu je bilo prijetno toplo in mirno, zato smo si odpočili, kopali in imeli mal piknika. Za sladico pa okoliško sadjee z nutello. Po sladici je sledil popoldanski počitek. Kasneje so nas temni oblaki pregnali naprej na pot. Video: https://www.youtube.com/watch?v=xISYHZBRA0A&list=UU4VCxL1JJmMy4QwigCb_rlg Še več jezer. Jase, potočki, razgled na neokrnjeno naravo. Sledilo je še več stez Ponekje je bila pot tako slaba, da jo je bilo potrebno v celoti obvoziti po kaki vzporedni jasi. Video: https://www.youtube.com/watch?v=_cq6ylocHHA&list=UU4VCxL1JJmMy4QwigCb_rlg Prostrane planjave, preprosto fantastično se je blo voziti po takem terenu. Sčasoma smo prišli preko gorskega prelaza in začeli smo se spuščati po tej kamniti poti. Kamnina pobočja je bila nenavadna in vožnja navzdol je bila zahtevna. to be continued...

Ne se sekirat, zdj prihaja indijansko poletje lanske za 1. november
  5. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Se strinjam ja. Avtorju je lažje poleg slike dodati nekaj opisa, in je vse bolj doživeto kot pa suhoparen text in le par fotk. Sem tudi že dodajal potopise v preteklosti na MS, jih lahko poiščete, vendar me že nekaj časa od tega odvrača tudi mačehovski odnos "šefov". Tudi jaz ne berem tistih potopisov na žalost. Res, da je tule malo skrito, vendar kogar zanima enduriranje, že pozna tole našo temo in počekira ko je kaka nova objava in nas že tako najde. Ravno preveril in tale tema ima preko 100.000 ogledov in hvala vsem, da se tule v tej naši enduro temi ne prepucavate in ne nabijate!
  6. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Kasneje smo naleteli na tale rudnik. Ker smo bili že švoh z gorivom, smo jih vprašali za bencin, vendar so imeli na lagru le diesel. S temi vozički transportirajo rudo iz podzemnega rudnika. Pot smo potem nadaljevali tule. Če ni kamnita pot, so pa luže. Napredovali smo dokaj počasi. .... Zaradi pretekle okvari, je Matic preveril zadnji amortizer. Not pa je bil kamen in smo ga moral spajsat ven. Tovrstni postanki za nas sploh niso bili moteči. Take priložnosti smo izkoristili za enga spušit, pa kak šluk rakije narest, da smo ostali zbrani Po postanku smo nadaljevali po teh gorskih jasah Srečanje z ovcami In njihovim pastirjem. Tod okoli je orožje kar pogosto.
  7. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Naslednje jutro smo se spakiral in odpeljali proti naselju Selishte, kjer sva že zvečer z Nachotom šla iskat vodo in pire. https://www.youtube.com/watch?v=YZ8ZJDBrZ3I&list=UU4VCxL1JJmMy4QwigCb_rlg Vendar je bil "bar" zaprt in nikogar tam. Pot nas je vodila s temi razgledi V dolini smo našli plac kjer smo se podprli z jutranjo kavico in pijačo Za hiši se je skirval fuzbalplac Kot opičajno pa smo imeli že za dobro jutro žebelj v gumi. Tokrat nam vsaj pumpat ni blo treba Fant na levi, po imenu Sergej, je bil tu kelnar Po zaflikani gumi smo šli po taki poti naprej Prej kot v dveh urah še en gumidefekt Današnji plan je iti preko planine, kjer je plato z veliko jezeri, vendar naj bi bila pot zelo slaba, sploh iz južne smeri, ki je bolj strma Veliko spolzkih skal, strme poti, vglavnem zahteven teren za nas in motorje. Precejšen del poti je bil takle Pot je terjala davek od naših motorjev. Vibracije so povzročile, da je Nacho na zavorni čeljusti spredaj izgubil vijak, ki drži zavorne ploščice na mestu, zato je ploščica izkočila iz ležišča. Zataknila se je meed disk in zavorno čeljustjo, zato je zablokiralo kolo in Načo se je prevrnil po strmi kamniti poti. Uporabiti je moral razerven vijak, podložko in matico, da je zimproviziral izgubljeni kos na čeljusti. K sreči je zavoro usposobil, saj brez sprednje bremze ni heca.
  8. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Se strinjam. ... Naslednje jutro smo bili zadovoljni da zapuščamo mesto in gremo nazaj v naravo ven iz mestnega vrveža. Tako ali tako nam divja scena v naravi bolj sede. Kmalu zapustimo asvalt in se zapodimo po makadamih Ko je mitja pogledal za sabo, ni bilo nikogar za njim. Ta dan smo zgodaj začeli z gimidefekti... Prejšnji "servisni" dan v Elbasanu je bil povsem lenoben in nismo nič porihtali, razen nekaj piv in dobre hrane. Zato smo lahko ta dan na soncu flikali tudi nafomestne zračnice, ker ni bila nobena več cela. No nikdar nisem trdil da je bilo to potovanje zastavljeno premišljeno ;D Po popravilu je sleedilo še več makadamskih stez Peljali smo se skozi nekatere odročne vasi Pa smo se malo ustavili, da se čudimo eden drugemu... Trasa tega dne Taka pot se je čez nekaj gričev končala... prav tako lepo vreme. Kmalu je začelo deževati, in makadamske poti so se spremenile v blatne kozje steze- dobesedno. Hoteli smo priti na drugo stran tega hriba nad naseljem Gjuras. Ker so bile vidne hiše, smo mislili, da mora biti tudi kaka pot. Tako smo prečesali večino kozjih stez, vendar nismo našli nobene ceste. Nekako smo po kozjih stezah prišli v dolino preko potoka do vasi Gjuras. Ampak tam tudi nismo našli nobene poti. Teren je bil strm in spolzek, z velikimi skalnatimi "stopnicami"... Škoda da nimam iz tega dela slik, vendar smo imeli preveč dela s sabo in motorji, pa še deževalo je. Končali smo tule na tem dvorišču, pot pa se je tu končala. Iz hiše je prišel možak in nas čudno gledal.. Ugotovili smo, da ne najdemo poti, ker je preprosto sploh ni. Celotno pobočje z hišami je povezano le z kozjimi stezami. Ceste tam ni. Zagotovo tu še ni bilo dvoslednega vozila do sedaj, ker do tega naselja nikjer ni tako široke poti da bi lahko prišel kak terenec do sem. Do sem lahko prideš le z kakim mopedom ali motorjem. Ne bi bil presenečen, če smo morda bili mi prvi z vozilom v tej naselbini. Še vedno je deževalo in morali smo še priti nazaj v klanec od koder smo prišli. Vendar steza je bila strma in spolzka. Za povrhu pa še zelo ozka in zelo nevarno je bilo, da ne bi kdo zdrsnil navzdol po pobočju. To bi šele bila jeba. Končno smo uspeli priti nazaj na hrib, ugotovili smo da moramo popolnoma okoli hriba, da bi lahko nadaljevali pot.
  9. yoda85

Še moja igračka....

Lovljenje motoristov !?

Una k snema nazaj, je za selfie
  11. Fritz

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

A se nikomur ne zdi licemerno, da v eni temi zagovarjate kršenje predpisov zaradi domnevne lastne koristi (odprti izpuhi), v drugi pa jokcate zaradi podobnega početja drugih, ko z avtomobilom kampirajo na prehitevalnem pasu?
  12. skalar36

Evo še moja "kanta"
  13. Ciko86

Trenutno prevozno sredstvo.. nekaj kar se nonstop kvari... takole pa smo meli doma,pol vecinoma prodali..
  14. Noiser69

15. gsxf750

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Za v soboto je bilo napovedano za po jadranki zračno. Ker na Cresu Lošinju letos še nisem vozil je bila to fajn alternativa. Tomcat-a ni bilo treba prosit za kompanijo in sva jo mahnila v lagano sportskem preko Rid, Vikija, Kubeda, Buzeta, po sredini Istre do Plomina in trajekt Brestova-Porozine ter po Cres-u do Osorja. Dan je bil fantastičen, vreme, temperatua, razgledi brezmejni, najlepše presenečenje pa bila v precejšnjem delu obnovljena cesta pred in za mestom Cres. tam, kjer je bil prej rodeo. Dirkaški asfalt na razširjeni površini. :notworthy: Prometa malo razen pred trajektom, ki pa je bil statičen. Slikala sva malo. Dobro, da ima čelada pas pod brado. Za več kot do Osorja je zmanjkalo časa. Povratek je bil po isti trasi. nad Porozinam na sedlu 450mnm
  16. Zoky55

Kawasaki Z 750

Tukaj pa še moj stroj...Z750R letnik 2012.
  17. jany

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Versys 1000 2015 ?
  18. Whiskey

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Program za simulacijo nesreč uporabljajo tisti sodni izvedenci kateri so ga kupili. Ostali delajo še vedno peš. Program je nastal pod mentorstvom prof. dr. Ivana Prebila z ljubljanskega strojnega faxa. Marsikatera prometna nesreča bi bila precej lažje rešljiva, če bi recimo vsaka regijska policijska postaja imela ta program in usposobljeno osebo za delo z njim. In če bi policija ob ogledu uporabila malo več kmečke pameti, uporabila meter še za oceno razdalije kakšne vsporednice, zrisala podaljšek na cesto in ocenila približen kot, recimo poti zaviranja. Ni mi poznano kako se počuti policist potem, ko mu drugi razložijo kje vse ga je pihnil mimo in kakšne bedarije ter nelogičnosti je zagovarjal. Sicer pa, denar mora krožit. Sodni izvedenci računajo nekje od 600 do 1.000 € za izdelavo sodnega mnenja prometne nesreče. @Dami: to kar si opisal stran nazaj je postal že slovenski nacionalni šport. Vožnja po prehitevalnem pasu. To kaže na neznanje vključevanja na prehitevalni pas in zaplankanost dotičnih šoferjev. Če se pripelješ do zadnjega v koloni na prehitevalcu z motorjem, se večinoma vsi počasi umaknejo. Če pa jih ujameš z avtom, pa se odločajo za umikanje tudi na podlagi s kakšno šajtrgo se za tak avto pripelješ. Najbolj komični so tisti, kateri potem začnejo kar naenkrat tiščat do dile v stilu "ti me pa že ne boš prehitu".

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Fritz,vsakič ko spesniš post jokcamo

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

mi lahko .. oni pa ne smejo
  21. Borutt

Lovljenje motoristov !?

Provida ima dve kameri. Prednja je tista glavna, zadnja pa je neka srednja žalost. Ampak snema pa vseeno.

Globoke misli & misel dneva & stuff

Matematika je kot sex: fukaš se in fukaš in če imaš srečo ti na koncu tudi = pride
  23. TakeALookAround

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2014

Bliz 18k....enkat bi se su na Jadranko,tolk da drat vn pogleda....pol pa fertik.

Kdo je s'noč kej dingl-dong?...

o to je tema o dajanju dol? Kwa, js sm pa mislu, da je tema o dingl-dong zvonenju... p.s. prosim, da moje rezultate, s katerimi se hvalim vsake toliko, kolko sem podonglav........... pomnožite vsaj krat dva. K dol se dam pa večkat kot donglam, v bistvu tud zdj sm se dal dol, da tole natipkam!!!!
  25. Fantocci

Kawasaki Z 750

Na svoje dvorišče pojdi z njim pa mami pod oknom nažigaj.

Carji
  27. birdy87

Kdo je s'noč kej dingl-dong?...

Jst sicer tale forum čist v anonimi prebiram, ljubezen do motorjev te pač sčasoma sm pripelje, tole konkretno temo pa zato da vidm kako deci razmišljate... Predvsem me zanima vaše nabijanje kok se dajete dol, pri čemer se držim za glavo ko študiram kaj moj dec prav kolegom. Pa niti nima veze... Sam ti, Luka, se pa res z lepim hvalš V tisti tvoji temi si sam napisu da grdi ljudje vozijo grde motorje. Se prav, si grd, maš grd motor pa še majhnga maš :grim Zdej pa še reč da si brez službe in brovk pol pa lohk pozabš že sam na ding od dingl dongla P.s. čeprov jst se ne strinjam s tabo. Grdi (predvsem velja za dece) ljudje lepe motorje vozjo- da kero ujamejo; lepi ljudje ne rabjo lepga motorja zato se vozjo z grdimi. Tko da se odloč, kdo je zdej grd, ti al motor

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Ja sej boljš da ti kej crkne kot da se hoče sayo s tabo poročit
  29. Pod tole se pa samo podpišem :grim
  30. Borutt

Lovljenje motoristov !?

Prvo o izpitu; plačal sem ga. Dovoljenje za inštruktorja (sedaj je drugačen naziv) so mi pa drugi plačali. Ker je tema o lovljenju in lovi na več načinov vozilo z vgrajenim sistemom Provida, bom malo napisal. Je pa zelo zanimiva ena stvar in sicer uporaba oziroma neuporaba tistih štrlečih delov na krmilu motorja. Pravijo jim vzvratna ogledala. Bolj in bolj ugotavljam, da nekateri pri veliki hitrosti zelo težko gledajo v ta ogledala. Še "Rosi end kompani" ne gledajo v ogledala, ker jih nimajo. Če bi pa nekdo na cesti vsake toliko preveril dogajanje za seboj, ker mogoče pa le ni najhitrejši ali pa najbolj nor, bi mogoče opazil kakšno vozilo za seboj in bi prihranil kakšen evro in kakšno piko. Tako, malo v razmislek, da se promet odvija tudi za motoristom in ne samo pred njim. Pri vožnji provide je pa tako, da je na svetu preveč različnih ljudi. Daj človeku oblast in boš videl, kakšen je. Torej nekdo dobi provido in se izživlja na razne načine. Je pa potrebno vedeti, da se ne gre za varnost prometa, ampak za nabiranje pikic. Vladajoči potrebujejo denar, zato šefu policistov naročijo nabiranje evrčkov. Ker je v prometu še vedno preveč prekrškarjev, je najbolj enostavno pobiranje denarja na cesti. Kdo pravi, da denar ne leži na cesti ? Pa smo pri pikicah, za katere se gre vsakemu šefu. S temi pikicami se kaže uspešnost policista in posledično njegovega šefa. Vedno in povsod se preštevajo samo pikice. Varnost nikogar ne zanima. Pa da ne bom samo nabijal o nabiranju pikic. Vožnja provide ni ravno nekaj enostavnega. Tukaj mislim na nekoga, ki ima pospravljeno podstrešje. Je potrebno imeti nekaj vozniškega znanja podprtega z mirnimi živci in veliko pazljivosti pri vožnji mimo ostalih udeležencev v prometu. Kako priti do vozniškega znanja ? Najbolj enostavno bi bilo z udeležbo na kakšnem tečaju vožnje. Vsaj tako to poteka v urejenih in z logiko podprtih državah. Pri nas se pa policist enostavno usede v provido in lov se lahko začne. Je pa res, da se pri nas dobro poznamo in vemo, kdo lahko vozi in kdo lahko upravlja sistem snemanja (usposabljanje za rokovanje s sistemom smo naredili vsi). Pred časom sem že napisal, da sem nekega inšpektorja, katerega velikokrat vidite na TV, vprašal o usposabljanju za vožnjo vozila z vgrajenim sistemom Provida. Podal je mlačen odgovor v stilu, da se lahko dogovorimo za kakšen poligon na Vranskem, drugače pa naj se vsak sam znajde in preživi oziroma naj preživijo vsi ostali okoli njega. Je pa ostalo samo pri "se lahko dogovorimo". Drugega tudi nisem pričakoval. Je že bil pred leti organiziran tečaj na Vranskem, tako z avti kot z motorji. Nekaj se jih je udeležilo tečaja, potem pa je zmanjkalo denarja oziroma ga je bilo škoda za takšne stvari. Kar pa se tiče mirnih živcev in pazljivosti; se že sami zavedamo, da so med nami neuravnovešenci, katerim je potrebno preprečiti vožnjo. Zato sem pa malo višje napisal, da se poznamo in vemo, kdo lahko vozi. Se kar držimo tega. Pa še to; siv Opel Vectra OPC se pripelje iz Obale in ne iz Postojne. Na prepihu je bela Škoda Octavia RS. Se pa lahko zgodi kakšna menjava in se vozila zamenjajo v garažah. Pa še moder VW Passat se pripelje iz Obale. Lahko bi bilo z zakonom predpisano, kako se vozi provida, pa bi se še vedno našli določeni modeli, kateri bi vzeli "pravico" v svoje roke in vozili na samo njim razumljiv način. Ker je potrebno nabrati pikice, se nekateri poslužujejo nekih čudnih metod ugotavljanja prekrškov. Mogoče gre za provociranje, ampak takoj nato se lov že začne. Če nekdo vidi nekoga na zelo kratki razdalji za seboj, naj prvo pomisli na policista z nizkim IQ-jem in naj se mu takoj umakne. Pa bo šla provokacija po gobe. Čisto druga stvar pa je vožnja na varnostni razdalji za zelo hitrim vozilom. Tukaj sta oba v enakem položaju, s to razliko, da enemu zakon dovoljuje prehitro vožnjo, medtem, ko drugemu ne. Karkoli prehiter voznik naredi, si bo lahko pozneje ogledal na ekranu. Zato pa so izumili vzvratna ogledala.

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Včeraj me je mikalo it na jug, na morje, ma gneča na cesti me ni prav nič veselila :grrr zato sem se ob pitju jutranjega kafetka odločla, da grem v Italijo. Ker je bilo zaradi zelooo počasnega prebujanja že dopoldane, je potepanje po Dolomitih odpadlo (ma saj tam vreme tako ali tako ni blo napovedano lepo), zato sem si izbrala eno malo bližnjo destinacijo, od tam pa kamor se mi bo dalo... Torej – dopoldanski štart – čez Ride, Razdrto (kjer smo se srečali z Damijem in njegovo boljšo polovico ), Novo Gorico, tam ob Soči – čez Volče do Kobarida, tam še tankat, potem pa v Žagi čez Učjo v Italijo. V Tarcentu (Čenta) sem zavila na jugozahod – čez Majano do Pignana in čez Tagliamento – je tako lepa da jo vsakič slikam od tam čez Sequals (tukaj je začelo rosit, proti zahodu je bilo bolj oblačno) do Maniaga … da ne slikam vsakič helikopterja sem tokrat slikala en delček mesta … in naprej do jeza na reki Cellina … poklicna deformacija (tukaj so tako lepo vidne navpične plasti kamnin) in naprej ob reki na severozahod do jezera Barcis, kjer sem tudi naredila par fotk … Od tam pa po čudoviti pokrajini ob reki Cellina naprej do vasice Cimolais – spet obvezna fotka Od tam pa gor na … Tam sem si vzela čas za malico. Vmes sem gledala karto, pa nebo, pa karto in nebo,… nisem se mogla odločit kam it ker je blo malo čudno vreme. Vmes so prileteli mimo (mislim da trije) Slovenci – smo si pomahali – kdo od tu? Sem se odločla, da se spustim v dolino, kjer se bo bolje vidlo kakšno je nebo na sever in na jug. Torej – na drugo stran. Seveda naletela na rdečo … Spust proti Longaroneju, kjer sem se odločla, da nadaljujem kar na sever. Mi je blo malo žal ko smo se cijazli v koloni. Pravzaprav je bla večja gneča za na jug – tako da se ni dalo dosti prehitevat. V tunelih pa megla in ogabno zadušljivo od plinov … :surrender: Sem bla zelooo vesela ko sem končno prišla do odcepa za Passo di Mauria (in že prej opustila idejo da nadaljujem na sever do Sappade). Tam je blo prav lušno vozit, saj je bila cesta skoraj prazna… Ker je bilo oblačno sem vedno manj vidla zaradi ta temnega vizirja, zato sem se odločla da si zgoraj zamenjam vizir za svetlega… In lepo dol na drugo stran … Potem pa ni blo več časa se ustavljat in slikat ker sem uživala v ovinkih Klasika – čez Ampezzo, v Villa Santina spet srečala enega Slovenca, sva nekaj časa vozila skupaj v smeri proti Tolmezzu (Tolmeč), vmes sem zavila na bencinsko, ma ker je bla polna in se mi ni dalo čakat sem šla čez par minut kar naprej. V Tolmezzu levo na severovzhod do Raccolane (Reklanica; na poti sem se odločla da s tankanjem počakam do Slovenije), tam čez reko in po dolini gor do Sella Nevea (Na Žlebeh). Na poti gor smo se spet ujeli z dvema slovenskima motoristoma (eden s sopotnico) kot sem ugotovila kasneje. Spust v dolino do jezera – ker je preveč pasalo vozit se nisem ustavla za slikat. Tu nekje je začela svetit lučka za bencin. Čez Predel nazaj v Slovenijo in do Bovca tankat. Tam smo rekli par besed z motoristoma, ki sta mi delala družbo na poti do tam. Potem pa naprej čez Kobarid in Tolmin (ja – sem šla spet preizkušat svojo srečo s semaforji ) no – na ta prvemu sem skoraj zaspala … ma dobro – je blo pač treba zdržat da se je potem dalo še malo uživat. Mmm kaj je pasalo!!! Čez Idrijo do Kalc in potem nazaj domov na Vrhniko. Vsega skupaj malo manj kot 600 km uživancije - čudovito!
  32. menih

Indijska Himalaja-Road to haven

Vrnila sva se iz potovanja in tule je link do albuma z potovanja v Himalaji. http://www.motosvet.com/album/13387-indijska-himalaja-road-to-heaven.html
  33. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Nice one Hajoktejn! Sčasoma smo prišli v dolino.... In se napotili proti Elbasanu po asvaltu preko Gramsh-Gostime Nekajkrat smo se ustavili pri kakem serviserju, da bi kupili nov, rezervni akumulator za GS 650, vendar nismo imeli sreče. Blizu Gostime se je pojavil nov ZAPLET Mitjatova tenerejka je crknila. Hitro smo ugotovili v čem jee problem. Pred odhodom v Albanijo je napeljal inštalacijo za GPS, direkt iz akumulatorja. Kabel je bil priščipnjen med sedež in okvir. Sčasoma je prežrlo izolacijo, ter to povzročilo kratek stik. Tako mu je spraznilo akumulatr, ter prežgalo konektorje na regulatorju napetosti. Popravili smo kable in skrbno očistili konektorje na regulatorju. Če mu do konca odleti regulator, zagotovo ne pride domov po cesti z motorjem, ker najbrž tega kosa ne bi dobil tod okoli. Rabili smo še kable za napolnit akumulator, pa smo malo po vasi spraševali ter jih tudi našli. Potem smo se s tipom še zmenili, da nam jih je prodal. K sreči je motor potem vžgal in lahko smo nadaljevali pot proti Elbasanu. Medtem je Nacho našel kovača, ki mu je popravil stransko stojalo na Tenerejki, katero je poškodoval nekje v planinah. Z lahkoto in kaj hitro so mu ga popravili. Za popravilo niso hoteli denarja. Albanci so zelo prijazen in ustrežljiv narod. Če le lahko bodo pustili kar delajo in ti pomagali. Popoldne smo le prispeli do Elbasana. V tem velikem mestu smo hitro našli rezerven akumulator katerega je potreboval Aleš. Odločil se je, da naslednji dan odide po asvaltu proti domu. Če mu spet do konca sprazne akumulator, bo imel s sabo rezervnega, da ga zamenja in nadaljuje pot. Našli smo hotel za 10€. Preostanek ekipe je kar malo pozabil na to, da smo prišli v mesto zaradi vzdrževalnih popravil na motorjih in smo se raje napotili na pir in kaj dobrega pojest. Kasneje smo se malo "prošetali gradom" Zlatarna Občudujemo električno inštalacijo. Stranske ulice Elbasana. Našli smo mesnico, pa se tako odločimo, da zjutraj pred odhodom nakupimo jagnjetine, katero bi zvečer ob tabornem ognju nekje v planinah spekli. Zvečer pred spanjem...

Domači ljubljenčki (živali) :)

Včeraj popoldne sta moja hčerka in njen fant peljala oba naša kužka na cepljenje proti steklini v Logatec in veterinarka (?) je oba zelooo pohvalia, ker sta klub svoji starosti, Bil 10 in Tačka 9 let, v super telesni kondiciji, ravno prave teže in neverjetno čistih in zdravih zob, čemur skoraj sigurno pripomore to, da oba vsak teden dobita vsaj eno "votlo govejo kost", katero "glodata" kar nekaj časa, ali celo dni, in si na ta način čistita svoje zobe ... Ker "ni vse zlato kar se sveti" je "veterinarka" ugotovila in tudi povedala, da ima Bil zaradi svoje starosti šum na srcu in na kaj moramo pri njegovem obnašanju biti pozorni in če bomo kaj takega opazili, takoj ukrepati = Logatec ... Od lanskega leta je Tačka shujšal 1 kg, Bil se je pa zredil 1/2 kg, ker Bil Tački krade hrano = by "veterinarski tehnik" (?) v Logatcu... .)

a ti ponoč spiš ... ...
  36. dreja_123

Honda CB 600 F Hornet

Prejšnji teden sem postal lastnik Horneta Z njim sem full zadovoljen. Zanima me, kateri komplet prve pomoči imate, da gre pod sedež ? Sedanji lastnik je imel eno iz Louis-a. Paše kot ulita, vendar ji je pretekel rok uporabe. Tako da moram nabavit novo. Kompleti, ki sem jih po naših trgovinah gledal, so vsi večjih dimenzij, tako da ne bi pasali. Študiram, da bi jo kupil od Louis-a. Upam, da je še vedno enakih dimenzij... LP Andrej
  37. Borutt

Lovljenje motoristov !?

Predvsem za tiste z izbuljenimi očmi , ko vidijo tablo "stop policija" .
  38. biker77

Yamaha MT 09

yamaha ki bi jo imel..

Lovljenje motoristov !?

po moje so videi in slike, narejene iz provide, verodostojen dokaz ... ravno tako kot slike iz stacionarnih radarjev moje mnenje :krneki:

lani smo še 01.11. bluzili po jadranki, je bilo okrog 20C
  41. semering

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020

Ne, sigurno! Morda pa drugo leto...? Naslednjega zagvišno! Paralelna cilindra, 1000 ccm, 90 - 95 KM, navor da trga(!) in pravijo, 180 (!!!) kg, Dakar look in v osnovi ne pretirano elektronike. Pedigre trpežne puščavske zverine, katere se ne da uničit. Upam?!
  42. stromar-aly

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2014

8.500 and counting. Pa sem bil samo 2x malo čez mejo. Kar v redu za mojo prvo sezono se mi zdi Letos me spet matra tole

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Skalar naredil slabih 15kkm v 4 mesecih in odjavil motor ker sem bankrotiral Ostala dva sem pustil registrirana če slučajno naberem za gorivo ^_^
  44. Pips

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Drži se in se kvalitetno pozdravi. Vse dobro ti želim.Lp
  45. papez47

Lovljenje motoristov !?

Sem! 1X. Pa še takrat sem sicer delal na MNZ-ju. Brez uniforme - civil. Model je po stari regionalki vozil za menoj od Bredovice do Loga. Pa sva se šla. Omejitev 50 - jest 50. Pa omekitev 70 - jest 70. Pa spet 50 - jest 50. Tako po šolsko in po ....... REGLCIH. No, na Logu je pacijentu dop ....lo in me lepo prehiti. :grim No, potem se je pa začelo. 50, 60, 70, 80, 90, 100 in preko. Palicaj mislim - pred menoj. Meni se je dalo "zajebavat" pa itak nisem mel druzga dela in še na Vrhniško PP sem nesel neke dokumente , in veselo PIČIM za njim - takole enih 30m distance. Pravzaprav sem ga čakal, kdaj bo "lučke prižgal" ...... ...... pa jih NI. Ni jih, do pred samega parkinga pred PP na Vrhniki, do kjer sem mu "sledil". No tam, pa je prižgal razsvetljavo in sirenco. Ker se nisem dal motit in sem se lepo napotil v postajo, se mi je zalimal za hrbet in začel težiti. Verjamem, da modelu ni bilo nič jasno, ampak sem ga lepo povabil do "šefa". Pa smo obdelali teorijo in prakso. Kasneje sem izvedel, da je dobil "ustni opomin" komandirja. Ne vem sicer, kako bi se stvar iztekla, če ne bi bil Insajder ........... in bi si takle hec privoščil kot navaden državljan - kar sem sicer tudi bil, ampak vendarle. Kajti - točno to, da mora tudi uradna oseba v službenem vozilu, ki ni na nujni vožnji - vpoštevati in se držati vseh omejitev in predpisov - je bil razlog za "ustni opomin". Ampak - njemu ustni opomin nadrejenega, če pa bi mene takrat "provida" slikala in seštevala prekrške na 10 km ceste, bi bil ob vozniško, plačal bi kakih 1500€ globe in še kak ducat kazenskih pik bi pokasiral. :xx:

Podje****nje Eden Druzga

Ti si premejhn,bodo rekl kaj otroke tepm,če ti dam pa še denar bodo pa rekl da sem te še zlorabljal......ne to se pa ne grem,kar ti mene dej pa še 500 mi prlimej na čeu
  47. SharpNinja

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Vsega lustnga je enkrat konc,tko d sva jo dons mogla brcnit nazaj domov in to cim hitrej glede na slabo vremensko.start iz Skradina nama je ratal se pred deveto tko d sba se lohk se mal ustavla za pofirbcat par stvari na poti.Najprej ostank oboka komandne zgradbe rimskega vojaskega taborisca cist ob cesti mal od Kistanj proti Kninu...mal fotoshutinga ( je en tok podrt k moj "most" hahaha) Mal pred tem je se ostank vojaskega rimskega tabora Burnum,k sva sla mim je blo se tok zgodi d ni blo nbenga,rampa je bla dvignena k je en ovce pasu tko d sva se kr zapeljala not ....zlickarji bodo mel se dost dela V blizini je bla tud tabla za slap Manojlovac tko d sva se tam mal offroadala Potem pa bolj kot ne po hitrem postopku Gracac,Gospic...dol z Velebita je kr dobr hladil....pred Gospicem sva se enga tamcka a la oklepnik Kresimir pogledala Pr Otocacu stoji en avion pr cest sm nisva nc ustavlala,sva ga kr zgala naprej do Brinja in Jezeran proti Ogulinu....faaaajn cesta ,na gor bi bla sploh top za pelat,v Ogulinu zavila za Vrbovsko do Delnic in cez mejo na Petrini,cez Kocevsko reko do Ribnice in proti Lj in Domzalam... .vse skup dns 453 km.ze cakamo naslednji lep vikend,da ga podaljsamo tkole .
  48. ftp

ja, sliko pa pozabil
  49. skategrizzly

Motocikel: Honda CBR 600 F Letnik: 1999 Prevoženi kilometri: 60800 Opis: - karbonski smerniki - Wings izpušni sistem - Harris ročke (grde, da bolj grde ne morejo biti če se mene vpraša.. ) - Red Bull Motor je v očetovi lasti približno en mesec. Tistega zraven pa nekateri verjetno že poznate P.S. slike so bolj za silo ampak zaenkrat bo..enkrat v bližnji prihodnosti pridejo boljše