Showing content with the highest reputation on 08. 09. 2014 v vseh kategorijah

1. pod 50 ste malinouci js k odpelem ovinek po kolenu .. rabm vsaj 500 m da zlezem nazaj gor ... uzad si pa mislijo .. ta člouk še po ravnm polaga :krneki:
  2. kaca1

Vtisi z dnevnih voženj 2014

No, js sm pa že u soboto, gor, na un stran Karavank, srečou enga čist na frišn oženenga Oberharlejaša. Uso opremo je mu s sabo... , samo babnce nker nism vidu. Pa sm ga mau pouprašou, koko je zej s to zadevo. Tkole m je razložu: Prejšn dan k sva se nekej ongaula, sm se na nenmu modrcu tko ubodu....no, takle je - , de sm ji ga kuj prepovedou nost! Ker pa nima nč druzga gor za dat, tko kot tistale tmle... k jo, revo bogo, zihr fajn zebe, je ostava kr tm pr šonku. Tm je ena štanga pa se gor po nej mau zvija de jo ne zebe. Pa še kšn €vrčk pade u pušco - sej bo prou pršu k mava še puf! :yes: No, mau naprej se je pa začeva gužva, js pa moj moped kr u garažo porinem... , de ga nau kdo kej pošvatou, pol pa peš naprej... ...in ti jst pridem do enga mopeda....takga fajn,.....mejhnga,...a veš, mam eno dougo furo u planu - u sred tedna grem do ta druge oštarije na dva deci, pa b se mrbit kr s temle ke zapelou! Ampak ne, nč na bo! - ne dosežem balance Grem jest tkole počas naprej pa vidm eno gospo k ledvica kaže .... samo tri našitke b mogva še imet, pa b bvo vse ok , ...sem že roke stegnu, de b ji ledvice pokriu, je že prletu tale HIPO.... Še dobr de ma tko rehke zobe - de sem uhka use prste vn potegnu Sej na vem - eni nagi hodjo okol, eni pa u kožah , pa u kučmah :grrr A veš kva sm še vidu?! Gor, čez mejo granate kr na štant prodajajo! Res, no! Kr poglej..... Sej b kšno uzel za sabo ampak so ble kr teške, js pa crknen k.....! :yawn:
  3. gasperX

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Tko lep dan , da bi ga blo prav škoda prelenart doma.. KR-LJ-Rakitna-Planina-Kalce-Most na soči-Gorica-Trst-Lucija-Postojna-Kranj Po dolgem času vide Keiko,Dami+žena,Cedevita, in pozabu hudiča njuni imeni... In seveda mojo modro strelo pripelja v klub + 100 000 km
  4. Glede treniranja vožnje v ovinkih imam samo en komentar.. NOVI MAROF! Lepo med tednom, ko je prazno (med vikendom obiska čistim začetnikom ne priporočam) in je to to.. Ne rabiš športnega motorja, ne rabiš nobenih posebnih gum, ni treba dirkat, samo lepo mirno krožiš. V tistih 100km, ki jih nekdo prevozi v enemu dnevu tam na progi bo zagotovo pridobil več izkušenj kot v par 1000 km na cesti, kar se tiče nagiba, izpeljave ovinkov, zaupanja v motor, gume, etc..
  5. SharpNinja

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Napovedano sonce....končno....se prav je bla misija najt dež in se ornk namočit ....no nama je ratal, itak. Zjutraj start v sončno jutro, po AC do Naklega - Jesenice-Kranjska Gora- Planica....mal pogledat kako kj dela napredujejo, pa še eni so skakal glih -Korensko sedlo-Šmohor-Spittal am Drau- en slap kr skor sred vasi pa Anton the stone - Maltatal.....dobr colajo za tistih par km v breg (9,5 EUR po motorju), pa cesta ni bogvekaj, sm na vrhu je pa razgled fenomenalen pa še sonček je bil, tko d sva si kr vzela čas za fotoshuting... .no nazaj grede se je pa začel...rainmode....najprej nalahk pol pa na fertik od Malte....zadnja suha slika pr Zavrčku iz starih ur .... do Beljaka naj je pral k dva miša , tko d sva šla po najkrajši poti nazaj.....postanek v večernih urah na Faakerseeju, so že vsi ušli domov, sm še blat je ostal, pa na cestah tm okol cel dan poln drekpump (aja pozdrav itak nben, marsovci eni ) -čez Ljubelj na kruhkeeeee pa čaj za pogret ....476 km te kr sestrada :grim

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Včeraj je le uspelo! 9.30h sva se s Cedevito dobila na bencinski v Postojni. Se na hitro zmenla da nabaviva malico in šibava naprej. Se je kar pustil vodit Torej – čez Senožeče do Kozine, tam klasika – levo in čez Podgrad – tam še tankat in gasa čez mejo, naprej mimo Reke, ven za Bakar in lepo čez Novi Vinodolski proti Senju - je kar pihalo po poti. Verjetno je to zmedlo čebelco da je zašla pod rutko in me pičla v vrat. Včeraj kakšne hude reakcije ni bilo, je pa danes tolko hujša … :surrender: Prva pavza torej na začetku Senja – da sem se znebila žela – je rekel Cedevita da moram poslikat Potem je blo seveda treba poslikat še lepo okolico Potem sva se odločila, da greva probat kako močna burja je še bolj južno In sva uživala vse do Karlobaga, kjer je bil čas za malco – piknik na plaži V dobri družbi in lepem okolju čas (pre)hitro mine in ker je bil danes (vsaj zame) delovni dan, je blo treba počasi it nazaj. Za nazaj malo večja gužva ker sva očitno nabasala ravno na "val" turistov s trajekta, v Senju je bil čas za tankat in pavza za kafe … Od tam nazaj po isti poti, čez mejo do Ilirske Bistrice, pa naprej čez Ribnico in Pivko do Postojne na pijačo. Tam sva srečala še Damija in boljšo polovico, malo kasneje sta prišla še Gašperx in Din. V Postojni sva se s Cedevito tudi poslovila, z Gašperx in Dinom pa smo skupaj odplužli domov čez polne Ride do Vrhnike, kjer smo si pomahali v slovo. Vsega skupaj slabih 500 km (498,5 km) uživancije za dušo in telo!
  7. ringo5

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Kar vreme in druge obveznosti niso dale čez vikend, je dal pa sončni ponedeljek... Tako sem popoldne zajahal motor "via" Logarska dolina, potem čez Pavličevo sedlo v Avstrijo proti dolini, nazaj v hrib na Jezersko (in v Slovenijo za par minut) tam pa spet "unkern" in po bolj ali manj isti poti nazaj - prijetnih dobrih 200 km v čudovitem vremenu brez gužve na cesti - milina Na poti iz Pavličevega na Jezersko in nazaj srečal ogromno motoristov (več o tem pa v ustreznem podforumu "A si bil ti..."). Ko sem na poti nazaj iz doline na Pavličevo sedlo postal na počivališču, je iz doline (ceste na Jezersko) brnelo in brnelo kot, da je spodaj Moto GP dirka .) .
  8. pik1

Črni Kal

....počk ... U Pensilvaniji sem najdu še enga "VIKI"-ja ... zelo prijetno je tam .. :)
  9. stromar-aly

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Pretekli teden pa seveda nisi taprav motorist, če se ne gre pogledat čez severni hrib do bližnjega jezera, kjer je kar malo preveč motoristov na kupu :grim Nobeden drug si ni upal it zraven, pa sva šla z mojo v soboto en krog tja proti. Kranj - Kranjska gora - Korensko sedlo (kamera) - Faak an See. Čez korensko je bila taka megla, da nisi videl malo naprej. Prometa pa tudi kar precej. Gor je bilo zanimivo vzdušje, štantov polno, motoristov tudi. Presenetila me je številčnost makaronarjev. No njihova katastrofalna kultura na cesti pa me niti ni več presenetila.... :glare: Videti je bilo res marsikaj Tudi dva sta mi konkurenco delala :grim Za jest je bilo finooooo Mislim kak patent za meso pečt - dobro so tole pogruntali :grim Oder za koncerte je bil pripravljen, žal pa sva se obrnila domov preden je zares začelo sekat. Obvezen postanek pri zarjavelem harleyu Nazaj grede pa še en krog s kozlom pod Vršičem :grrr
  10. če kdo plača kavo, se lahko za mano pelje :krneki: in študira ovinke ... tud razlago mu dam :krneki: (to je še ena kava)
  11. Moje mnjenje - kar lepo počasi in postopno. Če te je strah, boš slej kot prej naredil napako, v kolikor se boš gnal preko mejl svojih sposobnosti in občutka varnosti...kam se ti pa mudi? Konec koncev 2 meseca ni nič - 2 leti je nekaj, 10 let pa že šteje Strah je sovražnik varnosti, hitrosti, pravilnih reakcij in še česa...odločnost je na motorju bistvena. Močno pa priporočam tudi vožnjo varne vožnje...v enem dnevu boš toliko nagibov naredil, kot v pol sezone vožnje...sem bil res pozitivno presenečen, kako izdatno suvereno sem se vozil po tem...res se nadrkaš tehnike. Naj ti ne bo škoda teh 150€. Morda še nasvet okoli same tehnike: - ovinke jemlji na široko, v ovinek pelji daleč in proti zunanjemu robu, šele nato zavij (slow in fast out) S tem si zagotoviš, da te noben ovinek več ne more presenetiti v smislu, da moraš sredi ovinka zavirati (tega ne počni)...vadi, vadi, vadi. Kot boš ugotovil ni ta način samo hitrejši v 90% primerih ampak je predvsem manj stresen in vožnja je mnogo bolj tekoča ter lažje držiš začrtano smer. - zaviraš izključno do ovinka, nato vedno in brez izjeme pelji s konstantnim oz. še bolje vedno bolj odprtim plinom...presenečen boš nad občutkom stabilnosti, ki ga boš pridobil (brez gasa se motor zvija, trenutki ko iz nič plina daš plin so lahko grobi in destabilizirajo, občutek je kot da bo padel v ovinek ali da ne bo potegnil iz njega ipd.) - motorja ne sili v ovinek, uporabi vzvod na krmilu (countersteering) in bo motor sam padel v ovinek - vse spremembe vedno delaj nežno, umirjeno, stabilno - na motorju bodi kar se da sproščen, imej mehak oprijem (vodiš ga lahko z dvema prstoma), roke naj ne nosijo tvoje teže, to delajo "boki" - če si sredi ovinka v dvomu samo nagni in prični pospeševati...skoraj 100% ima motor ter gume več oprijema, kot se ti zdi in imaš še precej rezerve...paničarjenje, korekcije, zaviranje sredi ovinka so recept za katastrofo (torej vse naravne reakcije človeka...to moraš zavestno preseči z vajo in ni lahko) Predvsem pa se sprosti, najdi si nekoga, ki je bolj izkušen in ki se pelje tebi primerno (ne divja) ter mu na začetku zgolj sledi. Tako boš bolj samozavesten, lovil boš lahko njegove linije, ne boš rabil razmišljati o tem ali si prepočasen ali prehiter... Drugače pa vaja, vaja, vaja oz. kilometri, kilometri, kilometri Veliko užitkov v vožnji ti želim. Ž
  12. _Jaz zamižim preden grem v ovink in nažgem do konca,ene trikrat sem pristal ob cesti pa še to zato ker sem odprl oči............ Eni tudi po 30 letih motoriranja vozijo kot stara mama .Če imaš filing za motor ga maš in hitr dobiš občutek za nagib ,če ga nimaš ti lohk Rossi kaže vse skrite in odkrite trike pa boš še zmerom stara mama ^_^ Sej vsak naredi izpit,tudi moja mama. A če je vprašanje če bi se šel peljat z njo.........ne hvala :grrr pa je moja mama :grim

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Piše se nedelja 07.09.2014 vtis kratek kot kilometrina.... Se vsedem na moped in provam na dvorišču če ga znam še vozit... se odpeljem bogu za leđima... vržem moto cote dol in se oblečem v lovska oblačila... vplenim mrcino... naredim ražniče in čevapčiče iz mavsa... pojem in se uležem med travco in metulčke... pol pa še za finiš najdem barabo k me je pičla ene dve leti nazaj v nogo, da sem še en dan mal težje hodil... pol sem šel pa domov, za kej več ni blo gume 65km .... heh
  14. za mano sem mislil, za mano s svojim motorjem .... ne za mano na sedežu moje ninđe ... da si nau kdo kj napačn razlagu
  15. Plačam še tretjo kavo, da se ne peljem s tabo Usranegatepress
  16. K si cez 30 nisi vec nkol zdrav Skos neki
  17. stromar-aly

Vtisi z dnevnih voženj 2014

En dan po šihtu sva šla s kolegom mal do morja pogledat. Na bensinski so se avstrijci pokal nekam z vespami Od Postojne proti Pivki, tam sva pri Kali zavila v gozd, da vidimo kakšna je kej cesta. Fina, če ne bi popoldansko sonce svetilo direkt v oči. Ceste skorej ni bilo za videt... Potem pa v Koper na kokto. Počakat sončni zahod... Potem pa do vikija na burek in ponoči kar na AC in domov.
  18. nxyz

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Včeraj cela ura časa za vožnjo, en hiter krog Kamnik-Ločica-Trojane-Domžale-Kamnik, celih 70km Malo spihat prah s kwaka Če bo vse po sreči pa danes ali jutri s kwakom doseževa magično mejo po kateri menda prevoženi km na motorju začnejo padati, moram doživeti to, da preverim :kva2: :grim
  19. teorija je eno ... ko se pa pelješ, je pa čisto druga pesem... rade volje komu pokažem linijo ... tudi doskrat me kdo vpraša, če se zapeljem pred njim ... seveda v izi, čeprav je v izi težko ovinke peljat .. za zvozit ovinek rabiš določeno - primerno hitrost ... čeprav ni napačno prebrati in si pogledati kakšno literaturo ... praksa je pač praksa
  20. nxyz

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Ob 18h se spomnim, da bi se šla nekam peljat, za na Jezersko in čez Pavličevega je bilo rahlo prepozno, nimam se želje voziti po temi, že raje v dežju... Je bilo pa ravno prav časa za Kamnik-Gornji Grad-Radmirje-Mozirje-Braslovče-Gomilsko-Vransko-Kamnik. Črnivec Tm gor menda gobe rastejo s tega mesta je vedno lep razgled, škoda, da danes ni bilo več jasno malo iz Mozirja ven sem se mogla ustaviti, ker je zeblo v vrat, iščem rutko po tank torbi, tank torba polna krame ampak rutke nikjer še dobro, da ima dragi žepe pogled proti tuhinjski dolini z vrha Kozjaka, škoda, s tega mesta se ponavadi vidi Triglav Gledam na prevožene km in noče in noče pasti okrogla številka, bližava se domu in še vedno se ne obrne, ja nič, grem kar mimo, dalje nabrati še par km in evo, uspe mi Zdaj pa ne vem, menda začnejo zdaj padati km oz. se ustavijo, bo treba jutri preveriti, če je res tako :grim
  21. Stari, vse pride s časom..... tut jaz nisem nekaj dolgo časa motorist, 2 leti, pa se peljem čisto drugače kot na začetku, ampak še zmeraj v primerjavi z ostalo družbo bolj kiljavo.... ampak naj te to ne omejuje, vozi se v mejah svojih sposobnosti in je to to.... če nimaš družbe, ki bi potrpela in se peljala tebi primerno, se vozi sam! Jaz sem nekoč nekje napisal, da imam najboljšo motoristično družbo.... Se odpeljemo, tretji ovinek jih izgubim, se peljem naprej sam (kar meni najbolj ugaja), na cilju me pa spet ta ista NAJBOLJŠA družba čaka (sam jeba je, ker kot zadni, moram skoz kave plačvat ) kar se tiče tačk.... mam isto fazerco600, pa verjemi, da ta tačka bo prej al slej prišla sama od sebe... boš videl.... Ne se sekirat za ostale in posnetke na YT, ti glej da si srečen na motorju, vse ostalo je brez pomena....
  22. cikadina

taljanska jajca moreš ful trdno držat, ker to ful rado med vožnjo kej razpade pa odleti tko da pol ne moreš nč pozdravljat
  23. stenc55 ... če imaš svinjarijo po sredi pasu.... pelji kar tako naprej, kot do tam. Pelji po tisti čisti "kolesnici" po kateri si se pripeljal v ovinek Največji problem je, da se naučiš voziti tam kjer MORAŠ...in ne kjer NE SMEŠ! PELJEŠ TJA, KAMOR GLEDAŠ! to ti je prva in osnovna zakonitost v vožnji motocikla. ... to se pravi v tvojem primeru.... da gledaš - čekiraš samo linijo, kjer ni svinjarije po cesti....svinjarijo obdrži v perifernem vidu!...in peljal se boš točno tam, kjer ni svinjarije po cesti. Upoštevati moraš še tisti vertikalni zamik med tvojo glavo in stik gume na asfaltu, da te ne zajebe...ker si ti z glavo na "čistem", guma pa v svinjariji... ... in pa jasno: čim vidiš svinjarijo avtomatično spusti gas in odreagiraj pred svinjarijo!... tudi če si sredi ovinka, ne zaviraj... samo spusti gas in zavzami "nesvinjsko" špuro.
  24. zamižiš... ako prođe, prođe ... če ne prođe, že tulm au au au če si s primerno hitrostjo v ovinku (kaj to že je ? ) imaš možnost obvozit, zato pa se gre ponavadi enkrat gor in dol, da se mal ovinke prečekira ... :krneki:
  25. msjr

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Pot je včeraj vodila nekako proti Beli krajini a se je na jugu vreme zabasalo in sva odvila proti Kočevju. Potem pa en điro po cestah Suhe Krajine in v Dobrepolje. Tam nekje je padla ideja za ogled sejma v Rajbnci, kjer je bila nad gužva, a so pri hiši takoj pri vhodu v mesto naredili neuradni parkplac za motoriste. Hvala domačinom za izjemno prijaznost!
  26. stromar-aly

Vtisi z dnevnih voženj 2014

V petek po šihtu sem mislil skočit na Črnivec na kafe. Pa tam sem že bil in malo dežja je kazalo. Sem rekel, grem rajši malo drugam. Pa me je cesta vodila čez Ambrož pod Krvavcem in naprej v hrib Če bo dež se vsaj od makadama ne bo kadilo. In res je bilo tako En čas je bil še asfalt in brez krav po cesti. Potem prideš v ogrado, in tega luksuza ni več :mellow: Na poti do gor je vmes še rampa. Da se odpre, so tri opcije. Ali 5 eur v kovancih, ali kovinska štanga, da jo daš čez induktivno zanko na drugi strani, ali pa počakaš, da kdo pride nasproti. Kovancev nisem imel, viška železja tudi ne nosim s sabo, sem imel pa srečo, da sem čakal samo par minut na promet v kontra smer Razgled na vrhu je bil .. malce pust, prazen in moker. Ampak svežih 15°C Potem sem rinil še malo v hrib, pogledat poletni park. No tukaj sem rekel da bi počasi lahko obrnil... :grim In nazaj proti domu - tak razgled je ponavadi iz gondole Doma pa šlauh čez balkon in ropotuljo ofrajhat z vodo, da malo bolj kulturno zgleda Lep izlet za petek popoldne. jakATV, očitno ti nisi edini, ki rad rine po smučiščih v "napačnem" letnem času. Samo ti si za par koles bolje opremljen za take podvige
  27. Prijetno branje, imaš par koristnih nasvetov v tej temi - http://www.motosvet.com/tabla/topic/14538-countersteering/ na kratko, probaj ne samo razumet ampak tudi koristiti tako imenovan counter steering - če ti ni jasno vozi nad 50kmh z desno roko in potisni balanco proč od sebe, opazuj kaj se zgodi z motorjem in v katero smer te zanese - zdaj probaj isto narediti in potegni krmilo proti sebi. Zdaj ti je vse jasno, vozi pa samo do tiste mere kjer se TI počutiš dobro, ne do tam kjer drugim sede. Vsak model motorja je različen, eni imajo ožje gume in prej pridejo do roba in se potem bahajo kako noro vozijo, NE JEBI tega kako drug vozi ker poanta vozikanja je ravno to, da da tebi užitek in se ti na sedlu dobro počutiš. S tem ko boš kot sam praviš gulil kolena in ramena ne boš nič dosegel, če ti taka vožnja ne ugaja. Poguma NE rabiš, če te pogum sili v način vožnje ki ti ni všeč. Enkrat ko boš pa malo bol pogruntal kako bol enostavno zvozit ovinke, potem boš tudi poguma rabil manj, ker se z countersteeringom lahko rešiš kake zoprne situacije (fokusiranje v oviro, previsoka hitrost v ovinku) Skratka js predlagam da na podlagi kilometrine izničuješ potrebo po pogumu. Imamo vse preveč pogumnih motoristov ki po nepotrebnem izgubljajo življenja. pa še nekaj, avto je DOSTI bol stabilen, dosti bol varen in lahko seka in ruka ovinke kakor mu paše, motorist more pred ovinkom prilagoditi hitrost (govorim za lokalne ceste, ne za na dirke). Kaj pa mu bo, podrsal bo blatnik in ga dal barvat za 80€, če vidiš da ti nekdo sili v rit ga gladko malo spusti naprej, ni vredno "dokazovat" moči na slabih cestah. js če vidim da mi guma zdrsuje v ovinku in ni pravega oprijema in neki norc me poskuša "izzvat" na dirko po cesti polni vreznin dam žmigauc pa mu pomaham da me prehiti. NIKOLI se ne dajat proti avtomobilom, ker najebeš lahko samo ti. zapomni si da se boš največ naučil, ko boš bil v zoprni situaciji ki jo preživiš - če ti bo kdaj kaki norc vzel prednost v krožišču boš od tedaj vedno dobro pazil in opazoval voznike, ki se ti znajo postavit spredaj. Pogum ti tukaj ne bo pomagal nič drugega, kot to da končaš pod kolesi. pa še tole morda: p.s. vozim se malo časa in mi še ogromno stvari ni jasnih, nagibam se bol malo in mi je jasno da mi manjka še veliko sezon pod pasom, preden bom sploh blizu kolena.
  28. jakATV

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Skrite poti obronka Jelovice in Bohinjskih gora.

Študentje smo itak najkulturnejši Vsi avtomobilisti si fingr zaslužjo. Js si ga tut sam seb včasih pokažem, takoj ko sedem v avto
  30. @ukica: ...odvisno. ...če me matrajo hemeroidi... pol presedam iz ene ritnice na drugo... ...če pa sem trd v križu... sem pa bolj kot hlod na motorju...
  31. Vse je v občutku in le ta pride s kilometrino. Predlagam pa naslednje (to sem tudi sam počel): dobiš en lep pregleden ovinek in drgneš in drgneš, (ne prehitro, normalno vozi) tut če 100x, en je prej napisal ride, kar je tut fajn (ko ni prometa). Vsakokrat ko ga boš peljal, boš ovinek bolje poznal in hitreje oziroma lepše izpeljal. Strah pred nagibom pa bo izginil. Analiziraj svojo vožnjo in poskušaj popravljati, kar se ti zdi narobe. Seveda pa ne pozabi, ovinek jemlji na široko, pogled naj bo usmerjen v iztek, telo (glavo, ramo) nagni v ovinek.
  32. @HD-Dyna ... tut tak izziv sprejmem začetnikom je treba pomagat, da preženejo strah in začnejo uživat v ovinkih ... seveda se ne sme diujat, ampak nagnt je pa treba, da se spelje ovinek ... vsaka guma drži do roba (vsaj) kar nekaj motoristov in motoristk sem navadil skozi ovinke vozt in zdaj uživajo v vožnji ... pol pa samo vaja vaja in vaja .. :krneki: vaja dela mojstra, če mojster dela vajo
  33. Hiti počasi. Najboljši motorist je živ motorist

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Babji dan..........vzamejo ključe od mopedov in grejo...js pa Kmet pa z avtom počas oduzad Najprej so se slinile po Mausu pol so se afnale na Cerju Pozirale v Brdih splezale na stolp končno dovolile nama enga malga selfija (v ozadju grad Dobrovo) Jedle pri Žogici pod solkanskim mostom medicinsko sestro Kmetu poiskale (ja zarad njega je zdravstvo u qurtzu) In na koncu smuknile še na ride, baje da zdravilno vplivajo na poČutje To je to, naslednjič ne bova s Kmetom več dala ključev iz rok
  35. V tej temi lahko lastniki in nelastniki bavarskih kant, še posebej Snecer in Gift, zlijeta vso žalost nad svojo usodo, kajti po tem, ko sta uzrla belo-moder propeler, se življenje spremeni in nič več ni tako, kot je bilo. Vsak teden drugačna doza tablet, vsak mesec nekakšne nove tablete in vsake pol leta nov psihiater (dlje ne zdržijo).
  36. maš dve tehniki: 1. skeniranje ali pa 2. zamižiš
  37. I30

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Če je ta prav ps, ta pru u vrst laufa pulcaj!
  38. ferek

Dolomiti

Še moj prispevak iz letošnjega obhoda... https://sites.google.com/site/mkpackenstein/news/alpskimaraton-1500vtrehdneh https://plus.google.com/u/0/photos/100243846780354021209/albums/6049328828432618289
  39. Bmflar

Hujšanje

Mam brisalce, pa tuš tut dela

Hujšanje

nč ne hujšat .. boste taki suhci k js .. prdnem in me kr prestau za en meter naprej ... in kaj če bi stal na prehodu za pešce in pri rdeči prdnem
  41. AJ

Grand enduro Slovenija

Preden dočakamo nadaljevanje, še nekaj z moje wannabe enduro fure Start ob sončnem vzhodu Nekje približno po poteh Bendura To poznamo Slabo pripravljen na pot s slabo navigacijo, zaglavil nekje okoli Risnjaka Popoldne je začelo še deževati Ko je odpovedal še master cilinder sklopke in spustil dovolj olja, da sem ostal brez sklopke, sem po AC krenil nazaj proti štajerski. Dnevni izkupiček 715km, od tega okoli 180km po neasfaltiranih površinah
  42. domi46

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Nedelja je bla suha tako da je blo treba jit mau na motor in sicer sm šel do Grobnika obvezzen postanek nad Lokvami In še iz Grobnika
  43. mixxx

Nor FOČK Ride zasedene. pa seveda kolega prjatu radar v Planini

R MOTO Rimske toplice

upam, da jih kdo prijavi na tržno al kako drugo inšpekcijo ... :glare: zaradi zavajanja potrošnika, ponarejanje listin (poneverba kilometraže) vse se da preveriti, ali je isti motor, saj ima številko šasije :krneki:
  45. Drugi si ga tako ne morejo privoščit za tistih 100€ plače ali podpore.
  46. ludiluka

Dans sm norca pa rumenega pozdravu pol mi je pa cel sprednji konc motorja odpadu ker sem belanco spustu :unsure:
  47. '.'

Črni Kal

Daj bodi duša pa zaupaj gps koordinate snecerju ki trenutno o išče pecenjaro Viki sredi Zagreba
  48. @igor0203 ... še všeč mi boš ratu ... zmenjeno .. sam še cajt si dogovorimo js se presedem in visim dol k šmrkl .. mi je lažje tko ovink speljat, pa še motor ima manjši nagib :krneki:
  49. To sezono zvozi do konca in nabiraj čimveč izkušenj. Vsakega začetnika avtomobilisti prehiotevajo (kar se tudi njim zdi čudno, ker tega niso vajeni). Na spomlad pa pojdi v šolo varne vožnje na Vransko, kjer te bodo naučili osnov. Radi pa vidijo, če ima začetnik vsaj kakih 3-4000 km preden pride k njim. Čez zimo pa poglej DVD Keith Code: Twist of the wrist (da se malo podkuješ s teorijo).
  50. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Uau, huda fura, kilometrov si pa tut naklepal celo goro, glede na to kolk km si imel še terena. Nadaljevanje sledi, vendar rabim čas za to. Preden izberem slike iz 5ih različnih fotičev, jih kronološko približno uredim, uploadam to traja. Šele pol se začne objavo pisat... pa porabim več časa kot zgleda...