Showing content with the highest reputation on 20. 10. 2014 v vseh kategorijah

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Nervozo zaradi krize nemotoriranja prenesem na Kmetico,cepetam gledam v sonce in tulm v luno,no pa sem jo le spodil na motor....... Ob 8h zjutraj sta njen mlinček in Ride samevala Ja tuki je hotel Dami brcnit Kwako v morje Olajšanje ker mu ni uspelo je bilo nepopisno .) Čez Krčki most Pa še mal panorame na poti proti Stari Baški.... Tole je pa prvič vidila,baje saj hodiva na Krk že leta,tud jaz nikoli vidil Pregled Garmina in GPS pozicije ^_^ saj po zgoraj videnem niso vedeli na katerem planetu so :lol: Ja ženska ni to KTM V daljavi gledata nesrečo Dami in Damica za njima pa domači avtohtoni survivorman by Baška Kasneje so le zbrali moči in potegnili motor iz peska,seveda je odločilno besedo pri reševalni akciji imal surviver ali koako si je nadel naziv "čuvar plaže" Pa še mal ponorame Želodčki so se oglasl in kolikor jaz poznam svojo drago treba takrat jest drugače je kažin na vidiku -_- Dami to ve zato se odpeljejo v Valbisko na kosilo in kot gentelmen vse tudi plača.........hvala prjatu Za domov brez Rid ni šlo Đon Wejn v elementu............ Prevozili ali prevozila je 400km v dobri družbi ,sončku in prazni cesti
  2. MartinKranjski

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Sobota: Novo mesto - Jezersko - Železna kapla - Miklauzhof - Sudsteirische - Aibl - Deutschlandsberg - Kloster - Theibenegg - Ljubelj - Novo mesto

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Včeraj sva se z DanilomD dobila malo čez pol deveto na bencinski na Vrhniki (drugič bom mela mobi pri sebi ). Od tam sva šibala čez Logatec (srečala Kmeta ) in po ovikih do Idrije, naprej čez množico delovišč in semaforjev do Mosta na Soči (vesela, ko sva bila končno tam!), potem še naprej ob Soči do Kobarida, kjer sem šla tankat, nato čez Učjo na italijansko stran čez Tarcento do Tolmezza, kjer sva se na hitro zmenila da kmalu narediva prvo pavzo. Ustavila sva se malo pred Ovarom ob reki Degano … Po malici sva z zalogo energije šibala naprej - čez Prato Carnico … In naprej do te table za zaporo (kot se je izkazalo kasneje sem prav razumela pripis pod obvestilom o zapori – tam, kjer sva šla je ni bilo )… Tu na vrhu je imela vojska tabor. Po slikanju sva šibala naprej do … Od tam nazaj proti vzhodu, v dolino v smeri jezera Sauris … Čez Sauris di Sopra … do čudovitega jezera … Od tam je sledil spust čez tunelčke do Ampezza, pa spet čez Tolemzzo, a potem na severozahod do Chiusaforte, tam pa naprej ob Raccolani in čez Sella Nevea … Sledil je spust do jezera … krajša pavza, potem pa naprej čez Predel do Bovca, kjer sem mogla spet tankat… Od tam pa vsak v svojo smer – Danilo čez Vršič in Gorenjsko do doma, jaz pa čez Kobarid, Novo Gorico, Štanjel in Postojno (od tam šverc po AC ker je bila že tema) do doma. Fajn družba, fajn tempo Doma je števec pokazal 524 km. Lušno je blo se spet potepat po Italiji po dolgem času!
  4. mladench

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Pa smo izkoristil nedeljo. Plan je bil, u "izi" na Jezersko, pa se drajsat po avstrijski strani gor pa dol. Seveda nisva mogla kar naravnost na Jezersk, ampak čez koroško ...v Železni kapli natankat potem pa gor pa dol pa gor pa dol pa gor pa dol neki sva celo pofotkala hehe

Vtisi z dnevnih voženj 2014

....na hitro še jaz vtisnem dnevno vožnjo.... oz popravek - repliko na Igorjevo objavo...in komentar Skalepreve in še nekoga. Res je tisto Kawasaki...prvi z leve. Saj mu še zeleno perje gleda iz riti.... Skalaprava.... BMWjem dovolijo parkirat na posebej označenem parkirišču....
  6. vencel

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Danes ni bil v planu moto turizem , a bi bil greh , če bi motor počival v garaži , je blo potrebno naredit eno krejšo furco ,prov dost jih verjetno ne bo več letos. Čez Ljubelj v Poden Do Vrbskega jezera,kjer so eni še precej vroči Minimundus že priravljajo na zimo in gradijo nov vhod Pyramidenkogel leta 2011 So ga kar spremenili in obnovili.Cena , da se povzpneš na vrh je 11 EUR , dol pa greš lahko z dvigalom ,peš po stopnicah al pa po drči Naprej do Baškega jezera , kjer kraljujejo HD In čež Korensko sedlo v Rateče na kofe Kilometrov ni blo prov dost , so bli pa uživaški

Ena iz arhiva..... :grim
  8. Nikii

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Včeraj in danes gor in dol po The Magistrali. Vreme ... lepše kot poleti ... najlepše. Upam, da zdrži še kakšen vikend (ali dva) Invazija naših motoristov. Domačini so spraševali, če imamo Slovenci podaljšan vikend :grim Če se kdo najde:

Vtisi z dnevnih voženj 2014

:grrr Kaj da ne - jaz priznam da raje dlje spim kot zgodaj vstajam! Haha samo da si se znašel ................................................................................................................................................................................................................................................. Včeraj pa po sto letih spet fura z Bizixxom - sva se le uspela zmenit Dobila sva se točno ob 8h (no - vsaj po moji uri na Kwaku ) z bencinske na Vrhniki sva štartala ene 10 čez osmo (sem pred štartom šibala še po sendvič), prepariranje z meglo in mrazom čez Ride in vse do Postojne :surrender: tam en kos sončka, pa spet malo megle mimo mojih, tja do Senožeč se je že spet zjasnilo in ni blo več treba brisat vizirja V Kozini sva zavila levo (na bolj milo in manj mrzlo / megleno varianto do meje), pred mejo kot ponavadi še tankat, potem pa do meje, kjer sva spoznala enega simpatičnega motosvetovca (lepo, da smo se spoznali - ne vem, če smem povedat kdo je bil? ), od tam pa mimo Reke, kjer je bilo na vsaki tabli več stopinj in zato bolj prijetno za vozit Po AC sva se tokrat peljala malo dlje – mimo Bakarca, potem pa ven in lepo do Senja. Na poti do tja sva ujela enega Hrvata, s katerim sem se lepo vozila do Senja že prejšnji vikend. V Senju je spet zavil na pomol, midva z Bizixxom pa se na hitro »zmeniva« da šibava kar naprej – če je bilo pa takooo lušno se vozit Prazna cesta in užitek v ovinkih vse do Karlobaga, kjer sva naredila prvo pavzo. Seveda – malica na pomolu Debate, vmes pitanje vrabčkov s kruhom (od sendviča) – slaba ideja – kmalu sem mela celo bando golobov okrog sebe, ki se niso in niso dali odgnat :grrr Ko je zmanjkalo sendviča, je zmanjkalo tudi aviacije Polnjenje baterij, uživanje v dobri družbi, morskem zraku in čudovitem ambientu … Ko sva se vrnila k motorjem smo se vidli in predstavli s Skalopravo - lepo, da smo se spoznali! Seveda sva bila oba za to, da nadaljujeva še naprej na jug – do Paklenice – najprej tankat (spet isti simpatični prodajalec ) in potem nazaj do istega lokala, v katerem sva bila zadnjič s Cedevito. Sem si zaželela tistih odličnih palačink, ma se potem pustila prepričat da probam tiramisu … Malo debate z natakarjem (povedal, da so verjetno odprti zadnji vikend), uničenje tiramisuja in kafetka – kot vse lepo je tudi to prehitro minilo, je bil počasi že čas da se vrneva nazaj. Pred tem sem skočila še k obali na fotosešn … Od tam pa še večji užitek nazaj grede – mmm kaj je pasalo šibat čez ovinke!!! Do Karlobaga, kjer je šel tankat Bizixxx. Tam sva srečala Nikii z njenim dragim če se ne motim? Potem spet akcija in užitek vse do Senja, kjer sva se ustavla na še enem kafetku. Vmes sta mimo pripeljala Mia in Jami in se ustavla na pomolu – smo si pomahali ko sva šla od tam. Nazaj grede sva šibala čez Bakar, pa spet mimo Reke in čez Ilirsko Bistrico in Pivko do Postojne, kjer sem šla spet tankat in potem menjat vizir. Medtem me je prestraši Živnorc, ki naju je prišel pozdravit skupaj s Suzikijem. Baje sva jih spregledala v Karlobagu (ma ne jaz, ne Bizixxx nisva vidla nobenega znanega, tako da ne vem, kje so se skrivali ). Od tam potem čez Ride domov. Na Vrhniki še zadnja kratka pavza in vsak na svoje konec domov. Lušno je blo, nabralo se je slabih 600 km (595,1 km). Res lepo izkoriščen vikend in verjetno zadnji letošnji potep tako daleč na jug po Jadranki.
  10. dondule

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Tudi pri nas se je mal vozilo,krajša furca Wajdušna,Kozina,Šečovlje,Vrsar Limski kanal,Motovun,Sočerga,Črni kal in domov.Slabih 400 km j pokazal brojčanik,slik bel mal,k se je spremljevalcem mudilo domov (baje jim žena ni dovolila več kot do 14h)!

:notworthy: .)

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Pa še jaz napišem nekaj vtisov ... sobota štart Ljubljana - Kranjska gora - Vršič - Bovec - Tolmin - Most na Soči (hrana) - Komen (spanje - hrana - pijača) v nedeljo pa naprej do Divače - Kozina - Črni Kal - Piran - Črni Kal - Postojna - Ljubljana. naredili cca 500 km ... prou fajn je blo slik pa ne dam :krneki:
  13. Schultz

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Danes je padla ena lepa popoldanska turca. Štart je bil od doma mimo Bovca in čez Predel do jezera Raibl. V Novi Gorici sta se mi uštulila pri semaforju ena dva taljana. Prvi na Speed Triplu s tušem napisano registrsko in drugi na ninji....akrapovič pa to. Bem, mislu sem da bosta imela verjetno hitr tempo. Ma sem se uštel, na ravnem sta se cjazila do stotke, po ovinkih pa kot penzionisti. Potem sem jih prehitel, ker sta me delala živčnega. Modela sta dobila nek manjvrednostni kompleks in sta probala se me držat....ma ni šlo. Po Desklah ne vem kaj je bilo s tema taljanoma. Verjetno sta vrgla puško v koruzo. Še utrinki čez prelaz Predel Ko pa sem prišel do jezera Raibl sem naredil eno kratko pavzico. Nato sem jo mahnil čez Sello Nevea v Chiusaforte. Nato pa po glavni do Tarcenta, kjer sem zavil za prelaz Tanamea. ter nadaljeval do Žage.... kjer sem jo odpeketal proti domu. V petih urcah je padlo luštnih 336 km.
  14. a79

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Verjetn ena zadnjih, ce ne ze zadnja letosnja fura. Tokrat sem sel pogledat na Korosko... Od doma - Bogensperk - Litija - Zagorje - Trojane - Braslovce - Sostanj - Crna na Koroskem - Mezica - Ravne - Slovenj Gradec - Velenje - Celje - Sevnica - Mkg - domov... Nabralo se je lustnih 310 km, vreme soncno, Tine Maze nism vidu v Crni, guzva na cesti... Fajn cesta je od Sostanja do Crne, matr... Slikca samo tale - nas denar se dimi...
  15. Mia

Jadranska magistrala

Jaz dodam pa samo še slikce....
  16. igorkr

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Še zadnje lepe dneve je bilo treba izkoristit za obisk Jadranske magistrale. Sicer zjutraj je bilo malo frišno samo od Vrat Jadrana pa nasmeh do ušes, ko so je tudi temperatura malo dvignila in so termometri nad Reško obvoznico pokazali 20°C. Prvi resen postanek v Senju. Vse bilo v japonskem stilu. Motorji, fotoaparati in obnašanje. Takoj ko se ustavimo vsi fotoaparate ven in škljoc, škljoc ... Brez kafeta gremo proti Karlobagu. Živnorc bil od Jadanke tako navdušen, da se ni mogel zadrževat in je začel kr poplesovat in vse objemat. To pa dela bičilindi na dva auspuha po jadranki Brez teh ni šlo Potem pa kfe, debata, ko nekaj prihrumi mimo. Neka čudna mafja. :krneki: Živnorc jim je hotel povedat kaj si misli, da delajo tak hrup medtem, ko pošteni ljudje v miru pijemo kfe. Ja ja, banda z-jevska. Ne si mislit da ste ostali neopaženi. Vse vaše mutne posle smo dokumentirali. Noben vaš korak ni ostal neopažen. Nato pa smo jo ubrali še do Paklenice. Lušen motor, samo barva ... Današnja družba in slovenski zvoki Ena brez motorjev. Nato pa še obiskat Sv. Marijo Magdaleno in Veroniko in slikat paški most. In še slika predstavnikov vseh japonskih motociklov. Še lucky edition novega Kawasalija HP2 je bil parkiran lihkar na poti na ENICMO Od leve proti desni. KAWASAKI, YAMAHA, HONDA in 2 x SUZUKI Češnjica na tortici pa je bila povratna vožnja čez čudoviti Kras Zakon ....
  17. igc1

Grand enduro Slovenija

Pozdrav Grand enduro Slovenija, sem že dalj časa spremljal zelo zanimiv forum in se sklenil še jaz prijaviti. Albanija je bila res akcijska, bravo dečki, pa sem rekel, da se moram iti še jaz spet malo po šodru peljat pa sem šel na Porezen v soboto pa čez trnovski gozd... Ne se smejat, če mi ne bo uspelo fotke pripopat, ker nisem ravno kakšen heker in mi je to prva objava, s Fejsbukom pa s podobnimi jajci se pa tudi ne ukvarjam, da bi mal rutine dobil Tu bi morala biti ena fotka z Davče... Proti Poreznu... ... Pa skoraj na vrhu...
  18. igorkr

aaaaaaaahhh lepo je bilo
  20. kitekatus

Smešne-neumne izjave potencialnih kupcev motorja

Pa še moja izkušnja z prodajo mojega 1.motorja(yamaha xj600n,l.2002) V oglasu je bilo napisano vse,ampak res vse,zgodovina motorja,lastništvo,skratka vse in še več.Postavil sem res dobro in zadnjo ceno 1.400€ za 22.000km prevoženih in na koncu oglasa z velikimi črkami napisal samo resni in naj me tisti,ki mislijo zbijat ceno,niti ne kličejo in zgubljajo dragocenega časa. In se začne,prvi kliče,ne A ne B,kolk je zadnja cena,pa mu vržem dol,pa me spet kliče in vpraša neki je prekinilo,pa mu odvrnem,js sem prekinu,pa ga vprašam če je oglas sploh prebral in pravi da je,pa ga vprašam,če je pismen in če pozna osnove bontona,pa mi začne težit,da kaj se grem,pa ne vem še kaj,pa spet prekinem,pa me spet nazaj kliče in končno v tretje začne dober dan,sem ta in ta iz tam in tam.....sam do kupčije ni prišlo,ker mi je za motor ponujal 900€. Drugi kliče in skor enako kot prvi,pa sem se vprašal ali sploh obstajajo neki normalni ljudje,ki so pismeni. No,šesti klic je končno obrodil sadove in motor prodal za zahtevano ceno,pa še večerjo sem plačal,ker je prišu iz drugega konca Slovenije na obalo po sistemu,videno,sprobano,kupljeno.
  21. Danilo D

Vtisi z dnevnih voženj 2014

še nekej starga dolga :grim toti posnetek mau trese, pa ne zarad kamere, pač pa zarad tega, ker sem mel na kolenu en ne lih fiksn nosilec
  22. vandrovec

Sončni in večinoma prijetno topli vtisi 25 - 26 st./C

Jadranska magistrala

Ooooooooooo pa so bile, kačo povozu, kozi se umikal.......nema šta nema, je pa res da medveda nism srečal ampak sm ga v Delnicah, pa tut podivjani bik me ni preganjal kot me je v Razdrtem...v bistvu če pomislim, je magistrala dokaj varna p.s. pa še punce so tok dobre volje, da takoj lupčka dubim

Yamaha XT660Z Tenere VS BMW G650GS Sertao?

Jaz bom pa tok povedu in to je samo moje mnenje,naredi otrok prvo vozniško dovoljenje pa par krogov potem pa začni fantazirat o podvigih in kaj si želiš od motorja. Nekatere motorje si že zdaj označil za drvarnico pa še enkrat ponavljam tud izpita še nimaš ,a se ti ne zdi to malo preuranjena ocena in precenitev samega sebe in svojega znanja.........off road pa + sopotnik in + vsa prtljaga,po moje sploh ne veš kaj to pomeni,pa ne zameri,nič slabega ti ne želim sam te treba prvo na realna tla postavit! Nekaj je teorija in izračuni ki jih delaš a praksa je povsem drugačna ,vrjemi! želim ti vse dobro in da ti uspe uresničit vse želje toda preden se boš odpravil na pot se nauči dobro vozit in obvladovat svoj motor ker drugače tud iz EU ne prideš!

Moto GP 2014

če bi več brali na MS pod temo pnevmatike, sigurno ne bi imeli takih problemov :krneki:
  26. cb1300

Hribolazenje

mal na storžič čez žrelo...včeraj bilo res top vreme
  27. BMWflar

Vtisi z dnevnih voženj 2014

dobro je bilo Že sedaj 5.ič tradicionalen zaključek sezone "Kod Abida" Velika Kladuša
  28. ringo5

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Letos bo pa res škoda, ko bo konec jeseni (ki je toliko radodarnejša z lepim vremenom napram poletju) Zjutraj od Šentjurja po Ac do Šentruperta in potem čez Tuhinjsko do Kamnika. Od tu do Vodic in na AC do Jesenic, potem pa po regionalki do Kranjske gore (kjer smo se fotkali pri Jasni in pod smučiščem). Nato do Podkorena in na Korensko sedlo pa dol do Furnitza in malo okoli Faaker See-ja. Po 85-ki nato do Borovelj (Ferlach) in tu desno proti in čez Sele (Zell), nato pa nazaj 85-ko in levo čez Galicijo (Galizien) in Grabštajn (Graffenstein) od tu pa mimo Klopeiner see do Nonče vasi (po Pliberku) in za Lavamund ter na vrh Golice. Po kratki pavzi nazaj v Lavamund pa proti Pliberku in Miklaushofu kjer so naju policaji usmerili desno, saj je bila levo proti Železni kapli cesta zaprta zaradi hude prometne nesreče: http://www.abschnitt-jauntal.at/verkehrsunfall-forderte-drei-schwerverletzte/ (očitno hvala bogu brez motoristov). Ko sva se predtem s sotrpinom na poti proti Golici vozila od Sel nazaj proti 85-ki sem razmišljal kakšna škoda, da ne bom videl še poti proti Železni kapli od tam dalje....no pa je nekdo zgoraj imel drugačne plane . Tako sva torej zaradi zaprte ceste proti Železni kapli šla nazaj čez Wildenstein na 103-ko ter po Dražji vasi proti Železni kapli čez Šajda prelaz - 1069 m (Schaida) do Železne kaple. Verjetno, da še zadnjič preden ga letos zaprejo, sva šla čez Pavliča in potem na hlapih tankat v Ljubno ob Savinji, tu pa vsak svojo pot (jaz na AC v Šentrupertu in do Dramelj ter naprej do doma). Na števcu motorja se je nabralo 520 km (Sportstracker jih je nameril 510). V Šentjurju še obvezno tankanje OMV 100, doma pa čiščenje čelade, vizirjev, mazanje ketne... Kranjska gora Korensko Sedlo Faaker See Sendvič pavza pri krožišču v Kožentavru (Kirschentheuer-ju) pri krožišču za Borovlje oz. Ljubelj Badenteich jezero pri Kožentavru (Kirscentheuerju) Od Borovelj proti Selam (Zell) Pred Golico Na Šajda (Schaidasattel) prelazu Pogled od Šajde pri Selam Pogled na Alpe na povratku čez Pavličevo sedlo Tankanje v Ljubnem Mapa ture: Lp
  29. bregar07

Yamaha XT660Z Tenere VS BMW G650GS Sertao?

Super, z začetka se mi je zdela Tenerejka na pogled zdela noro grda, sedaj pa se mi je kar nekako priljubila, še posebej po prebrani temi o njeh tukaj na motosvetu... V ZDA kolikor vem Tenerejk nimajo uvoženih, a vseeno imajo Yamaho tako da, kot praviš problemov ne bi smelo biti. Simon in Ivana (Najin svet) imata avtomatsko mazanje verige. Pametna zadeva, a hkrati ena stvar več ki gre lahko fuč, ob vsakem drugem tankanju pa ne bi smel biti problem verigo namazat. Časa imam več kot dovolj Zadeve, ki jih bi bilo pametno nabavit pri Tenerejki: - Ščitniki za roke - Centralno stojalo - Gretje ročk (Sibirijo imam namen prečkati pozno jeseni 2016 oz. zgodaj spomladi 2017) - zaščite motorja, hladilnika in žarometa - mehanski tempomat Kako smiselna je nabava dodatnih meglenk, xenonk? Nikjer ne zasledim, da bi originalni luči kaj manjkalo... Potovanje bo solo, le s kakim delom poti 'two up'. 30% sem malo na pamet bleknil, to bom itak potem videl ko bom 'v situaciji'.. Upam, da mu uspe. V Afriko odpravljat se v tem času je malo tvegano. Čeprav to pojmovanje tveganega je spet relativno.. Hvala, prebral stran po dolgem in počez, marsikaj izredno pametnega napisanega, sploh v sekciji priprav na potovanje in opreme, ki jo imata s seboj. Oba tudi vozita Tenerejke, če me spomin ne vara Spoštujem tvoje mnenje, a ti lahko tudi povem, da ti kanček spoštovanja do so-kolega 'otroškega' motorista ne bi škodilo.. Z drvarnico so mišljeni povsem offroad naravnani cross motorji, ki jih nekateri omenjajo za potovanje okoli sveta. Sej se da priti okoli tudi z mopedom, ampak to pač trenutno ni moja 'fantazija', tako kot ne voziti se naokoli z 'drvarnico'. Veš, so mi že od otroštva govorili, da ne bom naredil osnovne šole. Pa sem jo, celo z odličnim uspehom. So mi govorili, da mi ne bo uspelo skupaj spacat mature. Pa sem jo. Pa so mi govorili, da sem neumen, ker rinem sam z ruzakom v Iran. Pa sem prišel domov živ in zdrav. Pa so mi govorili, da je moja selitev v Anglijo na trhlih nogah in da naj raje ostanem doma 'kjer mi nič ne manjka'. Pa sem še zdaj tukaj gor, ker mi tudi tukaj 'nič ne manjka'. Kaj hočem povedat; cenim tvoje opozorilo, nisi ne prvi ne zadnji, a pri potovanjih je pač tako, da ima vsak neko svojo pot. Moja pot je takšna kot jo tukaj in na spletni strani prikažem, tak sem in ničesar ne skrivam. Mogoče na trenutke smešen ali nepremišljen, a to je pač moja pot in marsikdo se z njo ne strinja. Vprašaj moje starše kaj si mislijo o tem projektu, verjetno si ravno zdaj ogledujejo brošure kakšnih psihiatričnih klinik . A lahko en spremeni naslov teme v Pot okoli sveta: Žan Bregar? Bo dobra zadeva glede na to, da bom tudi tukaj reportal o dogajanju na poti okoli sveta..

Moto GP 2014

a se bo kdo morau preimenovat

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Sneči, potrjujem besede bmflarja..sm tudi jaz govoril z lastnikom in nam je izrecno dovolil fijakanje po plaži v nasprotnem moraš plačati. dokaz: p.s. pa končno bo en lep moped tle u bmfl temi

ona ma rada nežno nabijanje mladina, kej češ ....
  33. BOBO RACING

Grobnik - Bobo Racing 2014 - 2015

Za nami je 8. KING OF GROBNIK, udeležba je bila kar precejšnja predvsem v soboto ter nedeljo, ko je bilo sončno vreme! Veliko slovenskih fantov se je udeležilo včerajšnjega - nedeljskega dneva. v petek na endurance dirki se je odlično odrezala edina slo.ekipa DIESEL JANKOVEC v zasedbi: MARJAN MENCINGER, JOŽE JANKOVEC,. ROMAN PRAŠNIKAR ter SIMON LAH kateri so v dežju zasedli odlično 5. mesto! :notworthy: http://grabarsport.hr//rezultati/moto/2014-8-king/1710/2014-10-17%20Race.pdf V nedeljo je bil zopet nepremagljiv v svoji kategoriji OVER 50 MILJAN TAPAJNER, kateri je tudi že osvojil prvo mesto te kategorije za leto 2014!! :notworthy: :notworthy: :notworthy: http://grabarsport.hr//rezultati/moto/2014-8-king/1910/2014-10-19%201000%20%2B%20Over%2050.pdf Treba je omeniti, da se je na vedno najhitrejšemu dnevu celotnega Kinga - soboti, verjetno odvila najhitrejša amaterska dirka celotne zgodovine Grobnika!! Dirka do 1000ccm!!! http://grabarsport.hr//rezultati/moto/2014-8-king/1810/2014-10-18%201000%20Gara.pdf Prvi trije na stopničkah so vsi dosegali čase 1.31.......!!! Še 7. po vrsti že precej izven pokalov (do 5.mesta se podeljujejo) še vedno 1.32.......!! Vsi udeleženci dirke so šli pod 1.40........še zadnji je šel 1.39....... :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: A žal brez kateregakoli slovenskega udeleženca. Se vidmo na zadnjem letošnjem 9.KING OF GROBNIKU!! 31.10 - 3.11.2014
  34. Tedybear

Hribolazenje

V soboto sem naredil en kratek krog z motorjem do Kamniške Bistrice, v nedeljo pa v hribe. Sedlo Rožca med Dovško babo in Golico. Zaradi strmine zmaj tokrat ni bruhal ognja... Ko prvič pokukaš čez rob.. Vhod / izhod skozi Karavanke pri severnih sosedih Tak je razgled.....avtorja odmislite....
  35. S-trMa

Buldog pozdravi bikerja
  36. SharpNinja

Hribolazenje

Ze cel let se spravljava pa je le ratal,zrtvovala lep dan na motorju za mal mucenja ...ker lastna rit ni dost tezka smo se se mal z drvmi oblozil,da je bl nucal.....in je koncn padu Roblek.Zal razgleda ni blo ker je bla megla,ampak na poti dol se je pa le pokazal soncek .
  37. slacker

Nisem eden izmed tistih treh, me je pa ena punca prehitela, ko je drvela po 80+ cez naselje, zunaj naselja v ovinkih pa je bila pocasna in jo je iz vsakega ovinka zaneslo na naslednji pas, sekala je ovinke itd. Ne vem ali si to bila ti, vendar raje mal pocasneje pa tisto pravilno naredi;) Po ravnini ga vsak zna tišat, sam ni to to, če se gre v vsak ovinek nepravilno in "kot po jajcih"..sicer za zacetnika nic narobe to oz. vsak naj fura po svojih zmoznosti, ne pa kompenzirat nehitrosti pretirano po ravninah/naseljih, drugac bo kmal kaka kazen padla.
  38. Danilo D

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Keiko noče prznat, da rada kdaj malo potegne .... spanec seveda ..... drgačse sem jo pa mal presenetu, k sm bil mal zgodnji, po prej rečeni uri Res da sem šel čez Vršič, veš pa ne, da sem na Jesenicah šu na Petrol tankat za celih 2,30eur kovancev, zihr je zihr , da sem pršu do omv- ja v Radovlci . Drugače pa prispel domov ob 20:10, ampak morem rečt, da mi sploh ni bil se blem nekej po temi vozt, čist kulj mi je blo . Namatoristu pa sem celih 660km ..... skratka čudovito preživet dan, lepo vreme, lepa tura ..... no za traso in tempo je skrbela Keiko, na kar nimam nubenih pripomb, lepa trasa in pravi tempo ..... nenazadnje pa mel ceu dan dobro družbo . vandrovec ...... filmček bo čez kak dan, ampak sevede cenzuriran :grim
  39. KLOVN

držim obljubo, zmeraj :grim
  40. gift

Vizavi te njive Snecer
  41. BREITNER

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Amfibija! Potem pa si ga lepo parkiral, in pustil, da je odtekla voda. V kufru pa imaš kot dodatno opremo Tomos4.
  42. boych

Smešne-neumne izjave potencialnih kupcev motorja

Sem ravno razmišljal, da bi mu še Eurocard dal poleg pa PIN ...
  43. Dr_Jakob

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Ena lušna popoldanska, za po kosilu, se razume: Celje - Trojane - Domžale z Dučkatistom, pol naprej preko Rakitne (faking offroad 70km/h+ pa sam gaaas), preko Cerknice do Postojne, kafe in Radler... poj pa po temi nazaj do Celja po tastari (razen od Vrhnike do Trzina po AC, se razume)... GAAAS čez Trojansko, 2x pihal, 1x šel na kafe s kifeljčki, srečno prispel domov lihkar. KULJ.
  44. skalaprava

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Tukaj ste pa v objektiv ujela tudi najin motorin....se pravi, končno ste poslikali en dober moped na vaši turi

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Ker je današnja jutranja vremenska napoved, da bo po nekateri nižinah del dopoldneva še megla in se bo kasneje "razkadila", bila točna, ... ..., sem se po kosilu v prijetno toplem in sončnem vremeu zopet odpeljal do Idrijske Bele in kar mi do danes ni uspelo na njenem izhodu, ... ..., mi je danes uspelo 10 m nižje in na drugi strani ceste na njenem vhodu, ... ..., brez da bi kakorkoli poškodoval "prometni znak" (?), ker se je cult spredaj nanj oprl (?) z bužirko (?) zadnje zavore, zadaj pa na usnjeno (?) prevleko sedeža, spodaj pa na obe gumi. To že nekaj časa opazujem vsakič, ko se "vozim spodaj", toda ča je že toliko časa tako, bo najbrž še nekaj časa ...
  46. vencel

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Malo raziskovanja Istre z prijatli z vseh koncev SLO Za tiste ki ne veste v Motovunu je bil rojen dirkač F1 Mario Andretti Zvečer je bilo pa že kar malo hladno

Od Vrhnike,Logatca čez Planino pač tam kjer je največja ferkvenca radarjev nad omejitvijo,pa mu kažem naj upočasni pa me prehiti in še mene potegne v nespametno početje :lol: sam ne dolgo je znal dobro peljati samo po ravnini po dveh ovinkih sem ga že zgubil ko je bila pa ravnina in omejitev 50kmh pa ko Rossi mim mene bravo model :notworthy:
  48. Sam sem ravnokar prodajal Hornetko - zmagal je optimist, ki me je vprašal, če jo zamenjam za diatonično harmoniko Rutar...
  49. franc

Yamaha XT660Z Tenere VS BMW G650GS Sertao?

Noben serijski motor ni namenjen temu kar hočeš (dva s prtljago + offroad) . 30% je hudičevo veliko "offroada" . Probi se enkrat zapeljat s polno naloženim motorjem po malo slabšem terenu, pa boš videl da je to "drug svet" . Da ne boš mislil da te strašim ampak, če nisi nek hud talent zna biti to kar velik problem. Naložen motor se obnaša povsem drugače (da moraš zamenjati vzmetenje je še najmanj) . In noben v tvojem izboru ravno ne blesti na terenu. Vsi motorji se kvarijo, potem pa je od sreče odvisno kaj in kdaj (kje) ti crkne, je pa to dosti odvisno tudi od tega kako ravnaš z motorjem. Čisto resno, preden se kamor koli odpraviš preizkusi, tako opremo kot motor (in to v podobnih pogojih/ "konfiguraciji" ) . lp

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Tista plaža je privat zemljišče!!! Poznamo lastnika ker smo že dolgo prijatelji in z njegovim dovoljenjem se je za slikico zapeljalo na plažo,toliko o tvojem pametovanju in aroganci,mogoče še kaj Zame je večje onesnaževanje da si šel z trajektom in da se sploh večinoma voziš z trajekti,drugič pojdi rajši z čolnom na vesla,boš nekaj dobrega naredil za okolje in svoje suhe rokice............kakšna oroganca in brezbrižnost,...........s trajektom :grrr se gre peljat :grim