Showing content with the highest reputation on 26. 10. 2014 v vseh kategorijah

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Nadaljujemo na Bloško jezero kjer tudi pomalicam... In ker smo bili že v deželi Petra Klepca gremo še v Cerknico obiskat Martina Krpana in njegovo presihajoče Cerknisko jezero ... Od tam pa na Črni kal kjer poberemo še Damija 34 Kawasakijevca ki je čakal ugodne pogoje ko smo mi že odelali 250 km V Koper kjer sem zasledili da imajo tudi tovorne ladje vgrajen najnaprednješi Boschev sistem MSC ki so ga testno prvo vgradili na KTM 1190 ADV ,pol že ne more biti tako slabo Zapeljemo se v Izolo kjer se mal posončkamo Dami 34 si je želel še razgledne točke da se je znal orientirat saj ni imel sabo navigacije :lol: Iz Izole smo šli v Strunjan po okrepčilo zvano sugar Nazaj proti domu,nekje na Ridah se je Dami34 izgubil,kasneje smo izvedeli da se je srečno vrnil domov s pomočjo prastare preživetvene strategije..............sledil je golobom Ker še ni čas za domov obiščem še Rakitniško jezero Pa sproti na Krim pa ne tisti Ukrajinski ............harašov Za na koncu pa še na en jezerček in to Podpeški z vzletno rampo za.............. eh tisti ki jejo gobice že vejo :lol: Ja srečali nismo tud enega Versysa Vozili po soncu Strunjan 20 stopinj in megli ter dežju ,Travna Gora 4 stopinje iz enega konca na drugega ali pa matematično slabih 500km lp -ica

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Probamo še enkrat,nekaj heca.............najstarejša slovenska lipa na Novi Štifti,nič dotikali in bili zelo spoštljivi :closedeyes: Pozdravili še kosmatinca v Ložinah Odšli na Kočevsko Rudniško jezero ki je nastalo pri kopu premoga,ko so rudarji naleteli na vodno žilo,žal se jih je nekaj tudi utopilo! Kot zanimivost naj omenimo da so prekopali jarek v katerega so položili cevi ki vodijo do reke ki teče skozi Kočevje,reke rinže,s tem ohranjajo vodostaj jezera ki je še vedno živ izvir vode. Če dobro pogledate še vedno vidite cela drevesa ki so poplavljena tik nad gladino............te kar zmrazi,kot da se je čas ustavil Pot nas je vodila v deželo Petra Klepca na grad Kostel ki ga obnavljajo vsaj tako dolgo če ne več kot je Zidar gradil avtocestni križ Slap Nežica in njegova pravljica.... Pozdrav Petru Klepcu Kolpa je kar narasla,prav tako je cesta kar nepredvidljiva,polna listja in peska ki so ga ob nevihtah nanesli hudourniki,smo vožnjo oreng prilagodili V Osilnici tudi prečimo malobmejni prehod in za dovolilnico plačamo 83 centov Takoj prečimo tudi ne več Kolpo temveč Čabranko .) V podplanini se vrnemo nazaj in naše lepe v našo kuro preko Loškega potoka ki ima zalite vse travnike....no skoraj vse ^_^
  3. ringo5

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Glede na to, da so jutra od tega tedna precej bolj "sveža"sva se s sotrpinom na delno oblačno jutro dobila v Lučah kasneje dopoldne. Ker je kolega malo zamujal, sem si privoščil (pa njemu tudi kasneje) belo kavo, potem pa sva se šla "poslavljat" (vsaj načeloma, ker se pri "bikerjih" nikoli ne ve ) od Pavličevega sedla. Pot gor je bila lepa in suha (tu pa tam je treba le paziti na malo listja ob straneh ceste). No, zgoraj pa +3 °C in prvi letošnji sneg (ampak s podloženimi motorističnimi oblačili je bila vožnja čisto udobna). Po "photo session-u" (ki sta ga prekinila dva slovenska kolesarja, ki sta gor prigonila po avstrijski strani - torej sta pred tem "pregrizla" tudi Jezersko - BTW: vsaka jima čast) sva se spustila nazaj v Logarsko dolino kjer sva spet naredila tudi malo fotk. V Ljubnem je bilo že sončno in sva malo potrenirala tehniko smučarskih skokov ter "splavarjenja" in si ogledala skakalnice, nato pa lepo lagano do Okonine kjer delajo v Pizzeriji Četara odlične pizze (priporočam). Za konec še skupna vožnja do AC v Šentrupertu in potem eden levo, drugi pa desno...prav fajn je bilo Aja - srečala pa nisva niti enega motorista (očitno vsi na jugu ali pa doma za zapečkom), tako da je danes leva roka bila vseskozi na "balanci" Luče ob 11h Jesenska cesta na Pavliča... Vročina na Pavličevem Pa tudi prvi letošnji sneg smo videli... Žalostni "zmrznjeni stric" na levi... Če kdo misli, da sva bila ekstremna, obstajajo še "ekstremnejši" primerki... ...in to tudi v dvojini Logarska dolina... Za tele pa res "nema zime" Novi Peter Prevc Utrujenemu stricu smo malo pomagali poganjati... ...in ker sem hitro omagal, je poganjal še kolega Ljubno ob Savinji - večja skakalnica (obstaja še manjša) Pogled na Ljubno ob Savinji - spodaj Yamahi pa očitno na smrt skregani (pač ženske) Vegi pizza v Pizzeriji Četara v Okonini (ki sva si jo delila na pol)... V Šentrupertu pa vsak na svojo stran... Še mapa ture...
  4. P&G

Grand enduro Slovenija

Učka: ( prepovedano - park prirode! )
  5. Danilo D

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Po malčk čudnem jutru, se spravim na mator in pičim od doma via Celje, Rogatec, Žetale, Ptuj, Ormož, MP Središče ob Dravi (Trnovec), Čakovec, MP, Petišovci (Mursko središće), Lendava, Črenšovci, Beltinci, Turnišče, Dobrovnik, Mursko Sobota, MP Gederovci, Mureck, Gamlitz, Arnfels, Eibiswald, Stausee Soboth, Lavamund, Dravograd, Ravne na k. , Prevalje, Mežica, Črna na K. , Sleme, in beck to Šoštanj- samo 425km . Hja, drgač pa lep prijetnio ohlajen dan , štart pri +10, vožnja sprva med 10-12 stopinjami, na Stausee Soboth pa celih 6,2 . Pit stop na pumpi u Lavamundu, se že en cajt vozu na rezervi, tk da pit stop biu obvezn , benz pa po reci piši 1,281eur . Fotk nekak ni, k ni blo kj zanimivga za fotkat . Čez kak dan, teden, mesec :grrr ...... pa pride mrbit kak video . Stausee Soboth snegec pegec :grrr
  6. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Prejšnji vikend smo dodobra izkoristili morda zadnje pravo lepo vreme letos. Cilj je bil v dveh dneh priti iz LJ po stranpotkah, kolovozih, gozdnih poteh do Rt Kamenjaka na jugu Istre. Do rta smo odvozili cca 80-90% izven asvaltnih poti. Sečoveljske soline iz hrvaške strani Parencanski tuneli (bivša ozkotirna železnica) In mostovi Temu pa lahko rečem offroad Istra Tetka je naredila pravo degustacijo istrskih dobrot. Nabavli smo namočene fige. Odlična reč, priporočam ob priliki. Vedno je lepo doživeti kaj iz drugega zornega kota Pri Rtu Kamenjak Vreme in voda sta bila še odlična za kopanje Del poti smo odvozili po hitrih makadamih vzdrževalne poti ob AC Letošnja standardna klasika. Adijo heavy duty zračnica. Ko ti zmanjka rezervnih 18 colskih zračnic, fukcionirata tudi dve 21 colski, za rešit situacijo. Seveda pa je treba imeti več kot eno luknjo za ventil v feltni. KAr sem k sreči imel. Rabil sem eno sezono flikanja da sem ugotovil da ultra heavy duty zračnica ne prenese nič tranzita. In ko piše na škatli "not for highway use" to tut mislijo resno. Ker sem včasih preveč pameten, ga tako mal ....naje... Odkrivanje skritih lepot Stmo pobočje bivšega smučišča pri Ravnarkomandi. Po tako dolgi in hudi strmini se še nisem peljal. Kotaleče kamenje me je prehitevalo po levi. Ena najboljših fur letos. Zagotovo. Odlično vreme, trasa, narava in seveda družba.
  7. P&G

Prošle subote. Ćićarija.
  8. dondule

Popoldansko uživanje

Vtisi z dnevnih voženj 2014

ZIMSKE RADOSTI kot jih Dami razume kafa OMV Postojna pri 6C počk pri 8C Čakanje na čisburger 10C Koper 12C Izola 14C Strunjan 16C Tortice v Strunjanu 25C Pogled na plažo 18C Ride in distanciranje od bmw cca 8C Ride in pogled na kwako , prijetnih 20C To je to, 260 jih je padlo

Črni Kal

Počk ,srečali nekoga ki so se mu pokazali ugodni pogoji za furo ,ja takle so ti Kawa mani.....sonce more biti v pravi poziciji,luna in zvezde tud,žena ne sme meti PMS in kar je najbolj važno,takoj ko kakšnega srečate (kawasakijevca) mu porinte v usta Vikiburger,tako boste vsaj v miru spili kavico in van ne bo treba poslušat kakšen lep motor imajo
  11. IBA

Moto GP 2014

Super dirka v motogp. Od začetka do konca na polno. Jih je blo prav užitek gledat kako so vozili vsak svoje linije in poizkušali izstisnit nekaj več. Škoda Pedrota, ki je imel dober ritem. Ste pa eni res hecni in zgleda preponosni, da bi si priznali zmoto, ko ste pred par leti z velikim veseljem in privoščljivostjo pošiljali Valeta v odpis. Še Lorenzo se je letos s tem sprijaznil in se ne drži več tak, kot da mu je stari vradel liziko. Saj bo prišel vaš čas, ko bo stari končno spakiral in takrat boste lahko končno zadihali in začeli nergat nad kom drugim.
  12. jskrablin

Fočk za čikpavzo

Fočk tisga črnega prvič vidimo

fočk
  15. hajoktejn

Grand enduro Slovenija

Po dolgem času sem si danes lahko privoščil malce daljši izlet. In fotke iz smučišča Kalič, ki jih je objavil @Ni3ous so mi dale idejo kam. Mal se mi je mudil, zato je bil velik del poti asfalt, ampak cilj je bil jasen in splačalo se je na Rakitni nbenga najprej po "talažji" poti gor daleč ni šlo zato sm parkiral da si ogledam situacijo in ugotovil da je kar dobršen naklon na vrhu pa tkole Luštn je blo

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Motiti se je človeško, ti bom jaz pokazal mojo medvedjo šapo, mam prou izučene modelarske prste, pridejo do batov čez izpuh če treba

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

18. pik1

Črni Kal

.... temule gospodu pa verjetn že dolg časa doma niso dal nič za jest ... :)

Črni Kal

Vsi ste mi fouš Karmen1, pomfri redi Cika: najprej zglancam ženo, potem moped in šele nato se grem furat. Z leti se človek navadi pravi vrstni red

zase se brigi
  21. pik1

Vtisi z dnevnih voženj 2014

.... stari, vidm da si hotu v enem dnevu narest več kilometrov kot eni v celi sezoni ... :)
  22. igorkr

RAT Slovenia

Še malo utrinkov iz srečanja ljubiteljev britanskih vozil. Bemflarka, ti dve sta zate No brez te ni šlo RY (pa se mi boste spregledali) Videna Eir, kako je reševala čast MS RAT scene
  23. miklavc

Grand enduro Slovenija

Lepe slike nimaš kaj Danes sem tudi jaz lovil zadnje sončne žarke
  24. avtomoto

Centralna Azija 2014

Marko, hvala. p.s. Off-Topic: Škoda, da si tako hitro odšel. Bi skupaj obujala spomine na moje (najino) prvo "potovanje" v Dubrovnik. Mislim, da je bilo 80. leta, ko sva "napadla" jadranko. Danes tako priljubljen poligon za množico motoristov. Takrat sva jo "prežulila" s tvojo Jawo ČZ. Moji Jawi na dan odhoda nikakor nisem uspel nastaviti platin, da bi lepo "predla". Pa sva jo mahnila s tvojo. Vozil si precej "nesramno", saj sem do Dubrovnika imel zelo "zdrsane" škornje. Na eni strani (ne spominjam se, levo ali desno) celo do prstov. Takrat še niti pravih motorističnih škornjev nisem imel ampak neko civilno verzijo vojaških škornjev. Pri vračanju skozi Bosno sva spala nekje med Vakufom in Bugojnim ob reki Vrbas, kjer naju je pošteno zeblo (september ali oktober) Seveda, saj je tudi spalna vreča bila bolj neka dekna, poljnena z vato, kot pa spalka kot jih imamo danes. O kakšni podlogi ni bilo govora. A sva preživela. Kot še marsikatero dogodiščino (npr. kako je moja prevrgla Bingijevo Jawo s prikolico in tvojega Morinija 31/2 in kako smo lovili "podivjano" Jawo. Itd.... Mogoče bom moral odpreti temo: "Bilo je nekoč", v kateri bi lahko veterani (vsaj 30 let motoristike) obujali različne spomine.
  25. Tedybear

Hribolazenje

Kratek sprehod na Vošco...travnati vrh v Karavankah nad Kranjsko goro...oziroma bolj nad Srednjim vrhom. Z desne Mangart, Jalovec, Mojstrovka prelaz Vršič in na levi Prisank. Ko razmišljam po hribovsko, je to Dobrač, kadar pa po motoristično, je to Villacher alpenstrasse. Karavanke proti vzhodu...Trupejevo poldne, Bavhe... Nisam lep, al sam poznat....
  26. alko1

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2014

Še ko je parkiran se mu vid, da je najpočasnejši
  27. pik1

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2014

.... letos kar zadovoljen ... ... s temle okrog 240 "vročih" kilometrov ... :)

Toplo vreme je primerno za: soškanje biiiijutiful 180kmju
  29. suzuki

Hola, danes pa kriza - pišuka, sploh nisem vedel kje nej parkiram Lubico...
  30. Efendi

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Si zmešan - absolutno ni treba menjat! Mirne duše se lahko voziš s pregorelo žarnico ali pa celo brez. Motor dela "ko šus". Pa sej to je Japon'c, ne pa kakšna EU jajca (kjerkoli že so dejansko sestavljena), ki gredo zaradi vsake pregorele žarnice v kakšen "recovery mode" ali pa celo sploh ne gredo več.

Res je, sam pelje se pa boljš ko BMW :grim
  32. Marcel-F

Moto GP 2014

model ma dva različna nika na 24 ur,pol pa take tam piše,da ne moreš verjet,kolk je enmu folku bad .Res je model zafurstriran do amena.Pejte si mal prebrat,če še niste, dobili boste jasno sliko o katerem in kakšnem človeku govorim.Res škoda,da mamo tud take tuki gor

Ne jaz -ica
  34. Snečer

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Na MS imajo prepoved objavljati novice o kawasakiju. Evo cuiserja, ki ima enak motor kot er6/ninja 650r/versys Zadeva zgleda kul Kawasaki Vulcan S (ferek bi si lahko nabavil za dnevne vožnje http://www.kawasaki.com/Products/2015-VULCAN-S-ABS
  35. thumper

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

kero prepucavanje..na konc nas pa s kilometri vsak poštar z mopedom poseka....

STOP Policija !

Dokler je zelena 3x utripnila, je bilo super. Si mirno vedel, kdaj bo rumena. In takrat nisem nikoli prevozil rudeče, še rumeno bolj malo...sedaj pa......
  37. KARMEN1

Črni Kal

Je dober, masten in vse pada ven, kot mora!
  38. corser

...sami ginekologi...
  39. alko1

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2014

Pa še sam enkrat svojega pokažem v vsej svoji veličini. Mal strgan, mal scufan, "mal razbit" (velik) ljubkovalno pa ga kličem Raketa. Na števcu ima 23000 samo števec kar velikokrat ni delal. Od kar sem odstranil Lipnika gre samo še 60-62. Letos prevoženih najmanj do sedaj - 500 km velik dežja. Kmet z njem grem pa lahko na Jadranko skor vsak vikend - sam ne delč ker moram pol Pika predolg čakat
  40. cikadina

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

ma sej ste že prou patetični
  41. vandrovec

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

A pri Kawasakiju je potrebno tudi žarnice menjat?

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Se da, če imaš spretne roke =)
  43. KeC

Mobilni telefoni, GSM

Lumie so dobri telefoni, ki tistemu, ki ima telefon za telefoniranje, ter komunikacijo omogočajo praktično vse kar ostali. Seveda, če pa imaš željo po igračkanju z bolj ali manj uporabnimi (kar je v večni primerov) appi pa je bolje pogledati za japko ali androidi. Ne uporabljam veliko aplikacij tiste pa ki jih, so dosegljive na WP. Osebno se mi pri Lumiah dopade odzivnost in hitrost (tudi pri budget telefonih), ki sem jo do sedaj pri androidih zasledil samo pri flagshipih. Všeč mi je design tako telefona kot tudi operacijskega sistema. Velik plus je bila uporaba prednaloženih map pri Here Drive (brezplačna navigacija). Telefona ne uporabljam za igračkanje z aplikacijami in primarno služi za telefoniranje, komunikacijo preko sms-ov ali mailov in dostopanje do spleta. To opravlja odlično. Bistvena zamera, ki jo imam do Lumie je to, da ne funkcionira kot usb povezljiv medij za različne datoteke. Tako je potrebno te zadeve urejati preko oblaka.
  44. MARJA

RAT Slovenia

Sem bil lansko leto in sem tud lansko leto tuki objavu, pa sem bil sam z novodobnim Triumphom. Drugač pa je bila objava na FB. Mislim da je bilo v soboto.
  45. royal

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja

Ne bit preveč pameten, kolegu se je ogrok motorja-varadera ovila srna in mu močno poškodovala-deformirala oba hladilnika, oba je spravil po dolgotrajnih mukah skoraj v prvotno stanje in še danes po treh letih nobeden ne pušča. zadeve se je lotil ne zaradi € ampak, ker ni mogel dobiti od danes na jutri novih, planirana pa je bila tura.......lahko pa je vse skupaj pogojeno s kvaliteto materialov.
  46. Trenutne Pilot Power so ze na indikatorju, zdržale so ene ~8.000 km, sredino je dokaj hitro pobralo kljub temu da sem se izogibal avtocest in ravnin (bom krivil blesavo speljevanje) Pa ajde sej ne morem rečt da so bile slabe, v toplem vremenu so ovinke dobesedno objemale in prav lepo grobo grizle, brez spodrsavanj in presenečenj. Čisto fajn guma z zadovoljivo kilometrino, zdaj čez zimo pa treba počasi v nabavo in se pripravit na novo sezono. Menjal pa bi zato, da imam lahko nekaj za primerjavo, mogoče pa najdem kaj z še več gripa in v čemer bom še bol užival. Po 2 urnem branju od zgodnjega 2013 dalje pa odkar se je sava v mitas spremenila, sem opazil da velika večina uporabnikov toplo priporoča SportFroc, predvsem za moj način vožnje. (85% solo, pretežno na ovinkih kjer je zaželjen čimvečji grip, skoraj nič avtoceste, zadostno športna vožnja) Drugače pa iščem to kar dami išče že 200 strani nazaj - guma ki ima SS performance in ST kilometrino : D Videl sem tudi SportSmart II (če niso ble roadsmart?) Od ervina in so me skoraj prepričale v kakovost, zdaj pa ne vem če bi raje po Mitasu ... ali pa še kaj tretjega? za enkrat imam te dve v ožjem izboru, za dunlopke vem da se zelo hitro segrejejo in sem jih že videl v akciji med raznimi motoristi po naših cestah. Cena je dokaj pomembna, pripravljen sem dati manj če s tem ne kompenziram pri kvaliteti ali varnosti.
  47. motolover

Guzzi, da te kap!

Prvi je V700 Special, lahko tudi model Ambasador. Prvega so naredili l.1967. Tako pravi mojster internet.
  48. igorkr

RAT Slovenia

Par slikic za gušt ... Vreme je čisto angleško ...
  49. Borutt

Vožnja po črti

Zakaj ste otroka tako napadli ? Pustite ga, naj vozi po svoje. Če ga ne bo Matilda, ga bom pa jaz prestregel. Tako ali tako moram "zaslužiti" plačo.