Showing content with the highest reputation on 04. 11. 2014 v vseh kategorijah

1. Toncek

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Praznik 1. november? Spomin na drage pokojne imam vsak dan, tako, da se z lahkoto odpovem "sfilati" na pokopališču. Kolegi iz FJR Cluba Italia, so organizirali jesenski izlet po Monti Lessini. Glede na čudovito vremensko napoved, še lepše ceste, ki se vijejo med vinogradi, oljčnimi nasadi vse do planinskih pašnikov in planšarij, me ni bilo potrebno preveč prepričevati, da sem izkoristil dela proste dni za verjetno zadnjo letošnjo daljšo turo. Ob 11.00 uri sva s prijateljem Luco štartala iz Mose. Cilj je bil mestece Bardolino ob Gardskem jezeru. Odločila sva se, da se bova poskušala izogibat avtocestam. Vožnja je bila zanimiva že skozi Furlanske vasice mimo Medeie, Romansa do Palmanove. Po via napoleonici sva hitro bila v Codroipu. Pred Pordenonom sva zavila na avtocesto A23 do Sacila. Od tam pa proti gričevju okoli Vittoria Veneta. Vožnja skozi to srednjeveško beneško mestece je vedno slikovita, Običajno jo podaljšam po dolini reke Piave v preddolomitsko hribovje, tokrat sva zavila v smeri doline Valdobiadene, ki slovi kot zibeljka penečega vina Prosecco. V vasi Tovena sva zavila na SP635 proti slikovitemu prelazu S. Boldo. Na začetku serpentin sva se ustavila v manjši gostilni, kjer sva imela kosilo. Pri kaminu je kuhar pripravljal jedi na žaru. Ravno prav, sveža grilljata se vedno prileže. Dve grillijati, solati, krompir, pijača in kava je bila za italijanske razmere kar poceni (25,00 EUR). Precej "obtežena" sva napadla mitično cesto, ki so jo avstro ogrski vojaki leta 1918 dokončali v samih 100 dneh. Projekt, katerega je težko dokončati tudi danes. Pri naših kartelnih dogovorih sploh "mission impossible". V zgornjem delu je promet urejen s semaforji. Prelaz S.Boldo Iz Belluna mimo Feltra sva pridirjala v dolino Brente od tam pa po Valsugani in mimo jezera Caldonazzo do Roveretta. Krajšanje svetlega dela dneva se že precej pozna zato sva pospešila ob zahajajočem soncu proti Gardskemu jezeru. Skozi oljčne nasade sva se spustila do mesteca Bardolino na vzhodni obali. Sobi sva imela že rezervirani v hotelu Du Lac et Bellvedere. Motorje sva parkirala na hotelskem parkirišču pred vhodom. Parking Soba Skok pod tuš in kratek počitek je prav prišel. S prijateljem Dantejem smo bili dogovorjeni za večerjo v pivnici. Restavracij v nemškem stilu je ob Gardskem jezeru kar precej, kar je razumljivo glede na veliko število Nemških in Avstrijskih gostov. "Lahka" večerja, zalita s pšeničnim pivom se je zavlekla v pozen večer. Digestivo Sprehod do hotela po "lungo lago" je prijal. Bardolino by night Naslednje jutro v miru pozajtrkujemo bogat zajtrk, check out. Še skok do jezera. Gardsko jezero Hotel Du Lac et Bellevue Ob 10:00 uri smo dogovorjeni v mestecu Affi. Počasi so prihajali še drugi člani kluba s svojimi FJR-ka mi. Malce sem se počutil grdega račka z BMW, vendar tujci bolj spoštujejo in cenijo te motorje kot razni forumski strokovnjaki. Sicer pa sem član njihovega kluba zahvaljujoč dvem FJR- kam, ki sem jih imel v preteklosti. Dante nas je kot vedno vodil gor in dol po nacionalnem parku Monti Lessini. Čudovita pokrajina, ceste, ki se kosajo z Toscano, asfalt mešan z granitom, ki nudi čudovit oprijem. Panorama proti Monte Baldu in vse proti vrhovom Trenta in Alto Adige. Na jug pa proti Veroni in Vicenzi. Na prelazu Fittanze smo se malo osvežili. Lessinija je dežela, ki ima je znana po raznih kameninah. Apnenčne plošče lomijo v kamnolomih, ki so posejani po celotni pokrajini. Uporabljajo jih v gradbeništvu, za kritine, fasade, tlake, celo orgaje dvorišč in cest. Veliko je tudi muzejev z raznimi zbirkami fosilov. Podobno kot po Krasu se pojavljajo kraški pojavi. Ena izmed njih je značilen naravni most Ponte di Veja. V bližnji restavraciji smo imeli tipično kosilo, ki bazira predvsem na toplih predjedeh z gobami ter sirih pripravljenih na različne načine. Prelaz Fittanze, 1393m Malaga Fittanze Grdi raček in FJR konjenica Spomenik Alpinom in padlim v vseh vojnah Naravni most Ponte di Veja Ura se je nagibala že proti 15.00. Poslovili smo se ter še s par člani kluba zapustili gostitelje v smeri proti domu. Pred mano je bilo dobrih 330 km. Povratek smo naredili po avtocesti A4. Kratek postanek za majhno tankanje na cestninski postaji Fratta. Zadnji prijatelj me je zapustil v Gradisci. Še dobrih 35 km in sem doma. Ob 19.00 uri je bil motor že v garaži. Ko je sonce zašlo so se tudi začele spuščati temperature. Gretje ročk je prišlo prav, ah ja to nemško sr... Predvsem letos mi dobro služi saj je skoraj 20.000 km za njim. No ja, tri leta prej je pa lenaril in sameval. Srečno Tonček

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Že prejšnji teden sem si zaradi silnega mraza rekla da kakršnokoli motoriranje pa zdaj res odpade V petek me je DaniloD povabil zraven na Jadranko, ma sem zatrdila da ne – da ne bom šla na motor :grrr V soboto sem se šla luftat (peš) pod Nanos in se prepričevala da je res premrzlo in da je že prekratek dan... Jah – s čim vse se moram prepričevat da nisem preveč živčna V soboto zvečer ko sem prišla domov me nekaj piči da jutri moram it … Si v silnem navdušenju pripravim stvari za zjutraj – ker bo zgodnja! No ja ... Grem spat že kmalu, a kaj ko nisem mogla spat (verjetno spet vsa na luftu zaradi pričakovanja fure ). Se celo noč premetavam po postelji, si že mislim naj gre v maloro vse skupaj, bom pa cel dan kofetkala in prestavim budilko na eno uro kasneje. Z budilko se čudežno zbudim dokaj prisebna. Grem! Za kofetkanje bo čas še celo zimo … Ker nisem bla ravno naspana je šlo prebujanje zelo počasi. Za boljše stanje duha poskrbi močno turško kafe Kljub bolj počasnemu sestavljanju se malo po deveti končno spravim v garažo po Kwaka – jeeeej kljub (pre)dolgi pavzi je vžgal v prvo Priden! Jaz pa spet vsa v tresavici od navdušenja. Sem šibala še na bencinsko po sendvič za kosilo in gasa – šverc po AC do Kozine. Kljub vsem mogočim plastem in podlogi v kombinezonu sem se tresla celo pot do tja. V Kozini ven in levo čez Obrov, pred mejo tankat, par besed s prodajalcem, zamenjala vizir za ta temnega ker je končno tako sijal sonček da je čez prozornega preveč bleščalo. Do meje (Neno ni te bilo upam, da si se kje potepal z motorjem?). Standardna pot mimo Reke, pa do Senja (nekaj domačinov z motorji), sem šibala kar naprej. Mmm ma je blo pa hecno ker me je od Senja naprej bolj zeblo kot na poti do tja. Ma tudi mraz ni mogel zmanjšati užitka! Vijuganje po prazni cesti do Karlobaga (nekaj motoristov vas je blo v ta prvem lokalu na desni), sem šibala še naprej ker sem hotla bit čim prej na cilju. Vmes ena pavza za malo poslikat … že čisto jesenske barve ... In hitro naprej do cilja. V Paklenici sem šla najprej tankat, potem pa ob obalo na zasluženo pavzo in pojest "kosilo" Kwaki se poslavlja od morja (jaz pa tudi ... ) Mmm - dihanje na polna pljuča, še na zalogo, za domov Meditiranje in martinčkanje na sončku – kaj je blo lušno – prav prijetno toplo. Kot vse lepo je tudi to prehitro minilo, ura je bila tudi že kar pozna – nekaj pred drugo ko sem se odpravla od tam. Ko sem se spravljala na motor sta mimo pripeljala Mia in Jami. Ravno ko sem speljala na glavo cesto, sta se onadva pripeljala na obalo kjer sem bila. Se odpeljem malo naprej in na levi zagledam en znan motor, gledam registrsko in si mislim ooo še en naš, ko vidim, da mi maha Haha – seveda DaniloD. Obrnem, grem nazaj do gostilne, vmes ko čvekava se mimo spet pripeljeta Mia in Jami – pomaham, se ustavita še onadva Lepo, da smo se vidli vsi! Potem sta šibala naprej, z Danilom rečeva še par besed, potem sem šibala tudi jaz ker sem hotla prit domov še podnevi. Nazaj grede spet klasična pozicija radarja – v uni vasi še pred Križacem – so meli enega Madžarskega motorista ustavljenega :/ Uživancija spet za nazaj… Pri Dinkotu si spet pomahamo z Mio in Jamijem (ki sta slikala), meni pa se do doma ni dalo več ustavljat – sem samo še uživala Čeprav pogledi so bili prekrasni, sploh potem, ko je bilo sonce že nizko… Ma – so ostale slike v glavi namesto na fotoaparatu Nazaj kar čez Ilirsko Bistrico in Pivko, v Postojni sem mogla še tankat, potem pa čez Ride in Logatec (mmm kaj je pasalo gretje ročk – ker tu me je že pošteno zeblo) do doma. Do Vrhnike sem se spustila malo čez peto, že v temo… Hmnja – res je že kratek dan, tako da to je verjetno to kar je bilo celodnevnih fur za letos. Novih cca 600 km in kljub zmrzali - nasmeh do ušes Doma pa čajčki in dekce pa je blo
  3. BIZIXXX

Grobnik - Bobo Racing 2014 - 2015

KING OF GROBNIK - Endurance.pdf 2014-11-02 Race 600 + Over 40.pdf 2014-11-02 Race 1000 + Over 50.pdf sobota race 600.pdf sobota Race 1000.pdf
  4. hp2

če ne veš a maš v 1 al 6...pol si kupiš škuter

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Evo, sm vedu, taledva se zihr s servisa vračata
  6. ringo5

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Kljub čudovitemu vremenu (napram včerajšnji megli), žal ni bilo časa za nič drugega kot motor v mraku malo zalaufati, da sem lahko vsaj poslušal "najlepšo simfonijo za ušesa" . Potem sem ga še tu pa tam našprical z WD-jem, mu slekel kovček, pod prednje kolo podložil stiropor, ga priklopil na vzdrževalec in pokril s ponjavo (Btw:Lidlova ponjava je vredna ravno toliko kolikor stane...na dveh mestih so varjeni šivi že začeli popuščati ). V spalni pozi: Zdaj pa...če bo šansa, bomo letos še kaj vozili, sicer pa tudi prav...za prvo leto sem kar zadovoljen .
  7. ivan3a

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Kratka fura na Roglo, gledat snega. http://motozapisi.si/2014/11/rogla-jeseni-2014/
  8. suzuki

WSBK 2014

Hola, na zadnjih šestih dirkah je Ginter 3x zmagal in bil 3x drugi, Tom pa 3x tretji, 3x pa sploh ni bil na stopničkah... tko pač ne moreš postat prvak, bv zdej krivit Baza...
  9. skalaprava

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Glej, da ne smetim v temi od nove Yamahe Tracer, pa ti bom kar tukaj napisal: Glede na to, da bo sedaj tudi tebi ljuba Yamaha dobila serijsko ABS, TCS, 3 mape podajanja moči in ne boš verjel, celo 12V vtičnico (o groza!), skratka vse tisto kar sta ti in tvoj kompanjon označila za totalni nepotizem, je nabolje da si gresta sedaj bicikle nabaviti! Tam menda še nekaj časa ne načrtujejo vtičnic in TCS-a! Razen seveda, če vaju omenjena oprema moti samo na BMW-jevih motociklih............. ............ja, zelo verjetno v tem grmu tiči zajec, zato se je pa težko pametno pogovarjati s takim "bukselnom"!
  10. Fazer03

Yamaha MT 09

Tehnika: CARATTERISTICHE PRINCIPALI Motore da 847 cc a 3 cilindri da 115 CV Altezza sella regolabile Posizione del manubrio regolabile Controllo della trazione TCS (Traction Control System) disinseribile di serie Centralina D-MODE con 3 nuove mappature specifiche Y-CCT (Yamaha Chip Controlled Throttle) Forcella regolabile con steli rovesciati da 41 mm Sospensione posteriore Monocross regolabile Cerchi leggeri da 17 pollici con gomme touring Doppio freno a disco anteriore flottante con pinze radiali ABS di serie Peso a secco 190 kg, peso in assetto di marcia 210 kg Cupolino aerodinamico multistrato con schermo regolabile in 3 posizioni Nuove luci anteriori e posteriori a led Strumentazione multifunzione a matrice di punti Serbatoio di grande capacità (18 litri) per una maggiore autonomia Cavalletto centrale di serie Presa 12 V di serie SCHEDA TECNICA Motore Tipo motore 3 cilindri in linea, raffreddato a liquido, 4T, 4 valvole DOHC Cilindrata 847 cc Alesaggio per corsa 78,0 x 59,1 mm Rapporto di compressione 11,5: 1 Potenza massima 84,6 kW (115 CV) @ 10.000 giri Coppia massima 87,5 Nm (8,9 kgm) @ 8.500 giri Lubrificazione Lubrificazione forzata, bagno d'olio Frizione Dischi multipli, in bagno d'olio Accensione TCI Avviamento Elettrico Trasmissione Sempre in presa, 6 marce Trasmissione finale A catena Rapporto di trasmissione primario 79 / 47 (1.681) Rapporto di trasmissione secondario 45 / 16 (2.813) Prima marcia 40 / 15 (2.667) Seconda marcia 38 / 19 (2.000) Terza marcia 34 / 21 (1.619) Quarta marcia 29 / 21 (1.381) Quinta marcia 25 / 21 (1.190) Sesta marcia 28 / 27 (1.037) Ciclistica Telaio a diamante Sospensione anteriore Forcella telescopica Escursione ruota anteriore 137 mm Sospensione posteriore Forcellone oscillante Escursione ruota posteriore 130 mm Angolo inclinazione cannotto di sterzo 24° Avancorsa 100 mm Freno anteriore Doppio disco, idraulico, ø 298 mm Freno posteriore Disco singolo, idraulico, ø 245 mm Pneumatico anteriore 120/70 ZR17M/C (58W) Pneumatico posteriore 180/55 ZR17M/C (73W) Dimensioni Lunghezza 2.160 mm Larghezza 950 mm Altezza 1.345 mm / 1.375 mm* Altezza sella 845 mm / 860 mm* Interasse 1.440 mm Altezza minima da terra 135 mm Peso in ordine di marcia** 210 kg Capacità serbatoio carburante 18 litri Quantità olio motore 3,4 litri *altezza della sella regolabile **compresi serbatoi olio e carburante pieni Cena: v Italiji manj kot 10.000 € Vir: http://www.motociclismo.it/yamaha-mt-09-tracer-tre-cilindri-per-viaggiare-moto-60199
  11. BREITNER

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Ne ne, ta dva sta vzorec, kako se opremit za prihajajoče Mamutovanje.
  12. Nearrain

KTM 690 Enduro R

Tole je idealen touring enduro motor. KTM 690 Enduro R Rally Raid EVO2 PS: skoda, ker je premajhen krog kupcev, da bi se kdo od Velikih proizvajalcev (tudi rizojedov) odlocil izdelovat tak motor serijsko. Raje izdelujejo "vanilla" kvazi allarounderje nalozene z vsemi elektronskimi ubijalci konj, samo da so lahko vozni Nintendo generaciji motoristov.
  13. Fritz

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Recimo George Carlin: “So I say, “Live and let live.” That’s my motto. “Live and let live.” And anyone who can’t go along with that, take him outside and shoot the motherfucker. It’s a simple philosophy, but it’s always worked in our family.”
  14. KLOVN

Kawasaki Ninja H2, H2R, H2SX in ZH2

evo, novi bizon med športniki 237kg, če gledaš na težo kg/€, je vreden vsega gnara http://www.gaskrank.tv/tv/hersteller/kawasaki-ninja-h2-street-200-ps-238kg-25500-euro.htm
  15. Spasky

Kawasaki Ninja H2, H2R, H2SX in ZH2

ja res, ko konkurenca obmolkne... :lol:
  16. TakeALookAround

Yamaha YZF R1

Js mislm da bo folk po jezikih hodu k jo bo v zivo vidu
  17. Bmflar

I hate winter!!!

Grobnik - Bobo Racing 2014 - 2015

Slika tvojga sinčka pa zmaga :krneki:
  19. Leteči

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020

Pa se vam po toliko letih še vedno ljubi ukvarjati z predvidevanji raznih moto revij in se sliniti ob raznih fotoshop Afrikah........ Fantje life goes on. Afrika kot jo poznamo je preteklost.....takšne ne bo več ker je krog kupcev žal premajhen. Bila je fenomenalen motor za svoje čase...čeprav pri razvoju niso razmišlljali v to smer kamor so jo potem popeljali sami uporabniki....popotniki. Danes so pač še ena stara jajca........ na katera se še vedno rad usedem in odšklopotam čez griče in doline z ogromnim nasmeškom na obrazu......redki so stroji ki to zmorejo narediti kljub polnoletnosti. Tako da tisti ki hrepenite po Afriki kar v oglasnik gledat za kakim lepo ohranjenim strojem.........vse te novotarije bodo za prave ''Afrikaše'' žal le še eno razočaranje.
  20. 848evo

Po prvi prevoženi sezoni s prvim motorjem, sem naredil skoraj 8000 km in lahko rečem, da sem vedno bolj navdušen...Ducati 4 ever
  21. MARJA

Dobrodelna akcija motoristov

Posredujem povezavo do časopisnega članka. Ja vem, bi mogla vlada poskrbnet za to, pa še za samo državo ne znajo. http://www.gorenjskiglas.si/article/20141024/C/141029899/1082/1003/dobrodelni-motoristi-za-otroke-
  22. bladzo

Yamaha YZF R1

Yamaha me je z R1 že nekajkrat pozitivno presenetila. Tudi tokrat se mi zdi, da so zadeli v polno... Zanimivo je, ko so pred časom začeli na SBK in ostale dirkalnike lepiti gor luči, da so motorji bolj videti podobni "civilnim mopedom"... Yamaha je sedaj naredila ravno obratno in pripravila dirkaški izgled, ki je legalen za cesto. No, pa bomo začeli limati številke na prednjo masko, saj so nam pripravili prostor...Me prav zanima koliko 46 bo drugo leto na cesti...
  23. solorider

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

to ti ne dam prav! Ne vem v katerem kolenu sta sorodnika vem, da imata oba dolge luči in oba sta sposobna na trajekt splezat!
  24. I30

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Mere so subjektivne. Kdo je tisti, ki naj bi jih postavljal? Upam de ne bmflarji
  25. KLOVN

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

s tabo težko razglabljam o motoroznanstvu, ker imam premalo znanja v tej smeri, pa premalo motorjev sem imel in probal vozit, se ti opravičujem, v bodoče se bom samo zabaval ob tvojem znanju
  26. luxsa

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Men se je pri teh dveh majstrih tezko na nju nivo spustit,ker zlo nerad zalim ljudi in njihove mopede in bi s tem delu krivico ostalim normalnim.
  27. To je kmet kupil v-ja in ga z*ebal in še to samo zato, da aplouda video na youtube in upraviči to temo.
  28. KLOVN

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

ti si biser , ne se dat motit, prav zabavno mi je prebirat tvoje komentarje :grim
  29. KLOVN

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

a ni pregovorno goli in bosi , ta dva sta še fajn pršla skoz, nista bosa :grim
  30. Nearrain

Kawasaki Ninja H2, H2R, H2SX in ZH2

Lep, grd, lep, grd... lih tko kot grd otrok...ce je tvoj je najlepsi. Subjektivno...Kawa H2 spada v razred BMW GSA lepote...tok je odvratno grd, da je ze svinjsko lep. PS: je pa mal transformerja skritga v njemu

Cestna verzija 210kojnu/11.000obratov

Yamaha MT 09

Kar vem, in po testih, ki so bili opravljeni je MT09 pravi mlinček, ki fantastično potegne in je zelo elastičen. Ravno tako lahko potrdim, da je Tigrov XC800 trivalnik potegne skoraj kot tisočak.
  33. igorkr

Yamaha YZF R1

Prikaz prestav ima R1 od prenove z modelnim letom 2009 dalje.
  34. nazo13

Kdo je s'noč kej dingl-dong?...

Žena: Dragi, oćeš u krevet? Muž: Neću, žao mi te. Žena: Zašto? Muž: Pereš, kuvaš, čistiš, ideš na posao, čuvaš decu, još ti samo fali da te i ja jebem ...
  35. cikadina

Yamaha MT 09

trivalnik je "po karakterju" veliko bolj podoben 4 valniku kot dvovalniku.
  36. domina

Yamaha YZF R1

sej v živo je mogoče čist kul... sam slikce ji pa res ne delajo toliko usluge

Vtisi z dnevnih voženj 2014

HMZS Napoved za Slovenijo Popoldne bo v zahodni, občasno tudi v osrednji Sloveniji pretežno oblačno, ponekod na severnem Primorskem in Notranjskem bo že padla kakšna kaplja dežja. Drugod bo sončno. Začel bo pihati jugozahodni veter. :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:
  38. Nearrain

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Bova ob pivu resila vse maritimne probleme trajektov z dolgimi lucmi.
  39. cikadina

Kawasaki Ninja H2, H2R, H2SX in ZH2

ja ponavadi kupujejo harlije in podobne kromirane zadeve
  40. Snečer

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Kje so pa žalitve al to naziju odgovarjaš?
  41. Nearrain

Domači ljubljenčki (živali) :)

Nekaj sem ga hotel naucit, pa ne razume najboljs . . . BTW:cudna bitja so tile clovecnjaki . Nic ne stekajo !
  42. vrho1679

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020

Evo je: http://www.moto.it/news/honda-africa-twin-true-adventure.html

Yamaha YZF R1

Vsak je svoje lepote kovač se jo bomo že navadili .... :krneki:

nism biu jaz ... unga je 2 x vidu ... mene bi samo enkrat .... klevetauc thumperou :krneki:
  45. Dr_Jakob

I hate winter!!!

46. '.'

Si ti pajac pogledal posnetek? : D Nikakor nisem rožica na cesti, moja vožnja je vse prej kot CPPjevska. Rad imam hitrost in rad gledam budale kako pičijo 250kmh čez naselje. Roko bom stisnu vsakemu, ki bo vredu podrsal ovinek in po zadnji gumi prehitel kolono avtomobilov. Še vedno sem pa toliko človeški, da se zavedam, da je to početje otročje, za voznike IN okolico zelo nevarno in enostavno ne spada v promet. Če ima kdo namen tiščati ročico do konca naj to dela na na pisti, nikakor pa ne svojih kolobocij in "spretnosti" takšnih in drugačnih demonstrirat na javnem vozišču. S tem ko se vklopiš v promet si del nekega "ekosistema" ki vključuje kolesarje, babice z vozički, Avstrijca ki se je zgubil in šlata po GPSu namesto da bi na cesto gledal, našega lokalnega pijančka ki spet vozi kontra smer v avtocesti in tako dalje. Vsi se moramo držati nekih pravil ko se vklopimo v ta sistem. Če dam kontra primer, kako bi zgledalo, če bi neki voznik šel na pisto pa v kontra smer vozil? Skratkam, potihem si priznavam da "podpiram" tudi norce, nikakor pa jih ne morem braniti in trditi, da je njihovo početje upravičeno in varno
  47. vandrovec

Yamaha YZF R1

Zakaj grda? Meni se zdi zanimiva,... se vsaj malo razlikuje od večine, pa nakazuje, da je bližje dirkališču, kot cesti.
  48. Tedybear

Hribolazenje

Ker se večkrat letno peljem iz Kamnika čez Črnivec mimo Gornjega gradu (ali že prej skozi Podvolovljek)...mi vedno pade v oči greben, ki se odpre proti severo vzhodu. Kranjska Reber, Lepenatka in Veliki Rogatec. OK...gremo malo v izvidnico...cilj Veliki Rogatec in Lepenatka. No, prvi cilj je odpadel, ker mi je lokalni poznavalec odsvetoval vzpon iz sedla Kal, ker je neprimeren za psa. Varianta preko Špeha pa več kot uro daljša....OK...pustimo za drugič. Tokrat samo Lepenatka torej.. Sedlo Kal...Veliki Rogatec v ozadju Lepenatka je gol, travnat vrh, zelo razgledna točka Z leve (skalnati) Kalški greben, Grintavec, Rinka (nisem ziher), Planjava in Ojstrica. Pred Ojstrico še Lučki dedec in tam levo Presedljaj. Tari the Appenzeller je itak treba vse postopno razložit in pokazat.... Vseeno sem bil malo "fouš" Kmetu2 in Damiju ter njunima...tistega potepanja po Istri...
  49. jany

Moj verso dobil danes živahno družbo... CRF 250R 2009 KYB Pneumatic Spring Forks od CRF450R 2015 Solva Racing Shock