Showing content with the highest reputation on 05. 11. 2014 v vseh kategorijah

1. hajoktejn

Grand enduro Slovenija

Danes sem bil poreden in sem se vozil po strmih travnikih, zato slikc nimam. Sem pa na poti domov "odkril" tale biserček
  2. motolover

Kawasaki Ninja H2, H2R, H2SX in ZH2

Veliko rekreativnih dirkačev da za motor čez 50k in za sezono preko 20k, pa vseeno ne verjamem, da bodo segli po tem modelu. Cena tu ni vprašanje, vprašanje je uporabnost na pisti. Če se motor dokaže na njej, dobi tudi kupce, ki vozijo po cesti. Vse ostalo je le konkurenca Vmaxu in podobnim ekzotom. Če imaš denar in je motor samo za kazanje ali za naložbo, si raje kupiš Ducatija Superleggera,
  3. Jaz že sam sebe komaj preživim,a ne veš kaj vozim,najbolj pokvarljivo robo v EU KTM in BMW ....
  4. MARJA

Dobrodelna akcija motoristov

Posredujem povezavo do časopisnega članka. Ja vem, bi mogla vlada poskrbnet za to, pa še za samo državo ne znajo. http://www.gorenjskiglas.si/article/20141024/C/141029899/1082/1003/dobrodelni-motoristi-za-otroke-
  5. lukabogo

Moja ta nova...kr nekaj opreme.
  6. thumper

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

boxer mašino so dobil k se jim je en avion skantal v bunker .. skoz lino sta prletela lev in desn vodoravn cilindr od zvezdastega motorja ..pa sredinski zobnik z ojnicama.....pol so pa rekl če pride v bunker je dobr tud za v rusijo .. tako da : bmw pravi da je to "flat V - engine" ... v resnici je " flat star engine"....

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Ni problem v lastnikih motorjev, problem je vedno v "pasmi zajčkov"
  8. pik1

... fočk ... zelo nahitr ...
  9. Nearrain

Domači ljubljenčki (živali) :)

Nekaj sem ga hotel naucit, pa ne razume najboljs . . . BTW:cudna bitja so tile clovecnjaki . Nic ne stekajo !
  10. biker77

Aprilia Tuono V4R (APRC)

Ko se vsedeš na tole bi ledvico prodal..hudo hudo..takoj pozabim na bemfla in ktm-a

Yamaha YZF R1

r1 samo nalepko 46 alpa 99 nuca nad vstopnikom za zrak, in bo super. H2 pa zgleda zesce zajebano. ce bi na njem pisalo MV Agusta bi se usi slinli in zgodbicarili de fak kasni detajli pa kasen karbon pa kolesa pa sploh in oh.....Kolkr sm ga ucer od blizi lahko pogledal je filigranski izdelek. Impresiven kos tehnike, ki ni za na cesto, ampak za se hvalit. R1 pa pac nova generacija konfekcijske SS rakete. meni je prejsnja, 2008-14, bistveno bol grda in neskladna kot ta nova. In 8x lepsa od novega bmw s1000rr
  12. Bmflar

... njegova žena nima take črtice.. ... ... ups.. :xx:

Vožnja po črti

A treba še kj besed :krneki:

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

To bi pa do zdej že mogu aceptirat.........sedi cvek,pa mama naj pride v šolo
  16. Danilo D

17. I30

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

To je predelan moto. Original je "Live an let die". Ja, sm to u filmu vidu pa po radu poslušu! Ob katerem ti zmrzne kri Poznamo mi take mafijske prijeme Tisti, ki ima to, ne vozi bmflna!
  18. Toncek

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Praznik 1. november? Spomin na drage pokojne imam vsak dan, tako, da se z lahkoto odpovem "sfilati" na pokopališču. Kolegi iz FJR Cluba Italia, so organizirali jesenski izlet po Monti Lessini. Glede na čudovito vremensko napoved, še lepše ceste, ki se vijejo med vinogradi, oljčnimi nasadi vse do planinskih pašnikov in planšarij, me ni bilo potrebno preveč prepričevati, da sem izkoristil dela proste dni za verjetno zadnjo letošnjo daljšo turo. Ob 11.00 uri sva s prijateljem Luco štartala iz Mose. Cilj je bil mestece Bardolino ob Gardskem jezeru. Odločila sva se, da se bova poskušala izogibat avtocestam. Vožnja je bila zanimiva že skozi Furlanske vasice mimo Medeie, Romansa do Palmanove. Po via napoleonici sva hitro bila v Codroipu. Pred Pordenonom sva zavila na avtocesto A23 do Sacila. Od tam pa proti gričevju okoli Vittoria Veneta. Vožnja skozi to srednjeveško beneško mestece je vedno slikovita, Običajno jo podaljšam po dolini reke Piave v preddolomitsko hribovje, tokrat sva zavila v smeri doline Valdobiadene, ki slovi kot zibeljka penečega vina Prosecco. V vasi Tovena sva zavila na SP635 proti slikovitemu prelazu S. Boldo. Na začetku serpentin sva se ustavila v manjši gostilni, kjer sva imela kosilo. Pri kaminu je kuhar pripravljal jedi na žaru. Ravno prav, sveža grilljata se vedno prileže. Dve grillijati, solati, krompir, pijača in kava je bila za italijanske razmere kar poceni (25,00 EUR). Precej "obtežena" sva napadla mitično cesto, ki so jo avstro ogrski vojaki leta 1918 dokončali v samih 100 dneh. Projekt, katerega je težko dokončati tudi danes. Pri naših kartelnih dogovorih sploh "mission impossible". V zgornjem delu je promet urejen s semaforji. Prelaz S.Boldo Iz Belluna mimo Feltra sva pridirjala v dolino Brente od tam pa po Valsugani in mimo jezera Caldonazzo do Roveretta. Krajšanje svetlega dela dneva se že precej pozna zato sva pospešila ob zahajajočem soncu proti Gardskemu jezeru. Skozi oljčne nasade sva se spustila do mesteca Bardolino na vzhodni obali. Sobi sva imela že rezervirani v hotelu Du Lac et Bellvedere. Motorje sva parkirala na hotelskem parkirišču pred vhodom. Parking Soba Skok pod tuš in kratek počitek je prav prišel. S prijateljem Dantejem smo bili dogovorjeni za večerjo v pivnici. Restavracij v nemškem stilu je ob Gardskem jezeru kar precej, kar je razumljivo glede na veliko število Nemških in Avstrijskih gostov. "Lahka" večerja, zalita s pšeničnim pivom se je zavlekla v pozen večer. Digestivo Sprehod do hotela po "lungo lago" je prijal. Bardolino by night Naslednje jutro v miru pozajtrkujemo bogat zajtrk, check out. Še skok do jezera. Gardsko jezero Hotel Du Lac et Bellevue Ob 10:00 uri smo dogovorjeni v mestecu Affi. Počasi so prihajali še drugi člani kluba s svojimi FJR-ka mi. Malce sem se počutil grdega račka z BMW, vendar tujci bolj spoštujejo in cenijo te motorje kot razni forumski strokovnjaki. Sicer pa sem član njihovega kluba zahvaljujoč dvem FJR- kam, ki sem jih imel v preteklosti. Dante nas je kot vedno vodil gor in dol po nacionalnem parku Monti Lessini. Čudovita pokrajina, ceste, ki se kosajo z Toscano, asfalt mešan z granitom, ki nudi čudovit oprijem. Panorama proti Monte Baldu in vse proti vrhovom Trenta in Alto Adige. Na jug pa proti Veroni in Vicenzi. Na prelazu Fittanze smo se malo osvežili. Lessinija je dežela, ki ima je znana po raznih kameninah. Apnenčne plošče lomijo v kamnolomih, ki so posejani po celotni pokrajini. Uporabljajo jih v gradbeništvu, za kritine, fasade, tlake, celo orgaje dvorišč in cest. Veliko je tudi muzejev z raznimi zbirkami fosilov. Podobno kot po Krasu se pojavljajo kraški pojavi. Ena izmed njih je značilen naravni most Ponte di Veja. V bližnji restavraciji smo imeli tipično kosilo, ki bazira predvsem na toplih predjedeh z gobami ter sirih pripravljenih na različne načine. Prelaz Fittanze, 1393m Malaga Fittanze Grdi raček in FJR konjenica Spomenik Alpinom in padlim v vseh vojnah Naravni most Ponte di Veja Ura se je nagibala že proti 15.00. Poslovili smo se ter še s par člani kluba zapustili gostitelje v smeri proti domu. Pred mano je bilo dobrih 330 km. Povratek smo naredili po avtocesti A4. Kratek postanek za majhno tankanje na cestninski postaji Fratta. Zadnji prijatelj me je zapustil v Gradisci. Še dobrih 35 km in sem doma. Ob 19.00 uri je bil motor že v garaži. Ko je sonce zašlo so se tudi začele spuščati temperature. Gretje ročk je prišlo prav, ah ja to nemško sr... Predvsem letos mi dobro služi saj je skoraj 20.000 km za njim. No ja, tri leta prej je pa lenaril in sameval. Srečno Tonček
  19. zankuk

še zadnje dodane malenkosti... športne ročke druge uteži na krmilu črn povišan vizir še kaka malenkost pa bo )

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Že prejšnji teden sem si zaradi silnega mraza rekla da kakršnokoli motoriranje pa zdaj res odpade V petek me je DaniloD povabil zraven na Jadranko, ma sem zatrdila da ne – da ne bom šla na motor :grrr V soboto sem se šla luftat (peš) pod Nanos in se prepričevala da je res premrzlo in da je že prekratek dan... Jah – s čim vse se moram prepričevat da nisem preveč živčna V soboto zvečer ko sem prišla domov me nekaj piči da jutri moram it … Si v silnem navdušenju pripravim stvari za zjutraj – ker bo zgodnja! No ja ... Grem spat že kmalu, a kaj ko nisem mogla spat (verjetno spet vsa na luftu zaradi pričakovanja fure ). Se celo noč premetavam po postelji, si že mislim naj gre v maloro vse skupaj, bom pa cel dan kofetkala in prestavim budilko na eno uro kasneje. Z budilko se čudežno zbudim dokaj prisebna. Grem! Za kofetkanje bo čas še celo zimo … Ker nisem bla ravno naspana je šlo prebujanje zelo počasi. Za boljše stanje duha poskrbi močno turško kafe Kljub bolj počasnemu sestavljanju se malo po deveti končno spravim v garažo po Kwaka – jeeeej kljub (pre)dolgi pavzi je vžgal v prvo Priden! Jaz pa spet vsa v tresavici od navdušenja. Sem šibala še na bencinsko po sendvič za kosilo in gasa – šverc po AC do Kozine. Kljub vsem mogočim plastem in podlogi v kombinezonu sem se tresla celo pot do tja. V Kozini ven in levo čez Obrov, pred mejo tankat, par besed s prodajalcem, zamenjala vizir za ta temnega ker je končno tako sijal sonček da je čez prozornega preveč bleščalo. Do meje (Neno ni te bilo upam, da si se kje potepal z motorjem?). Standardna pot mimo Reke, pa do Senja (nekaj domačinov z motorji), sem šibala kar naprej. Mmm ma je blo pa hecno ker me je od Senja naprej bolj zeblo kot na poti do tja. Ma tudi mraz ni mogel zmanjšati užitka! Vijuganje po prazni cesti do Karlobaga (nekaj motoristov vas je blo v ta prvem lokalu na desni), sem šibala še naprej ker sem hotla bit čim prej na cilju. Vmes ena pavza za malo poslikat … že čisto jesenske barve ... In hitro naprej do cilja. V Paklenici sem šla najprej tankat, potem pa ob obalo na zasluženo pavzo in pojest "kosilo" Kwaki se poslavlja od morja (jaz pa tudi ... ) Mmm - dihanje na polna pljuča, še na zalogo, za domov Meditiranje in martinčkanje na sončku – kaj je blo lušno – prav prijetno toplo. Kot vse lepo je tudi to prehitro minilo, ura je bila tudi že kar pozna – nekaj pred drugo ko sem se odpravla od tam. Ko sem se spravljala na motor sta mimo pripeljala Mia in Jami. Ravno ko sem speljala na glavo cesto, sta se onadva pripeljala na obalo kjer sem bila. Se odpeljem malo naprej in na levi zagledam en znan motor, gledam registrsko in si mislim ooo še en naš, ko vidim, da mi maha Haha – seveda DaniloD. Obrnem, grem nazaj do gostilne, vmes ko čvekava se mimo spet pripeljeta Mia in Jami – pomaham, se ustavita še onadva Lepo, da smo se vidli vsi! Potem sta šibala naprej, z Danilom rečeva še par besed, potem sem šibala tudi jaz ker sem hotla prit domov še podnevi. Nazaj grede spet klasična pozicija radarja – v uni vasi še pred Križacem – so meli enega Madžarskega motorista ustavljenega :/ Uživancija spet za nazaj… Pri Dinkotu si spet pomahamo z Mio in Jamijem (ki sta slikala), meni pa se do doma ni dalo več ustavljat – sem samo še uživala Čeprav pogledi so bili prekrasni, sploh potem, ko je bilo sonce že nizko… Ma – so ostale slike v glavi namesto na fotoaparatu Nazaj kar čez Ilirsko Bistrico in Pivko, v Postojni sem mogla še tankat, potem pa čez Ride in Logatec (mmm kaj je pasalo gretje ročk – ker tu me je že pošteno zeblo) do doma. Do Vrhnike sem se spustila malo čez peto, že v temo… Hmnja – res je že kratek dan, tako da to je verjetno to kar je bilo celodnevnih fur za letos. Novih cca 600 km in kljub zmrzali - nasmeh do ušes Doma pa čajčki in dekce pa je blo
  21. 848evo

Po prvi prevoženi sezoni s prvim motorjem, sem naredil skoraj 8000 km in lahko rečem, da sem vedno bolj navdušen...Ducati 4 ever

Podje****nje Eden Druzga

2 konjujedan 2 :krneki: 5

Podje****nje Eden Druzga

tisti napadajo začetnike
  25. VS800

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Nimam pojma...sem pa vesel da stabo nisem..
  26. BMW ima proti doplacilu Storitev "Potujoci servis". Se skoz za tabo vozjo z vsemi kosi, pa se kawo strezejo usput. PS: majo tud plug namontiran, da Versacheje in ostale polizdelke sprot dol iz cestisca rinejo. Ekologija pa to.
  27. a se voziš kaj?, sm slišal od Snecia, da si skoz na servisu
  28. pikolo

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

ja, enega, ampak tega kvalitetnega
  29. janduc

EICMA Milano

Ni za hodit na Eicmo, si skoz pod nadzorom
  30. nazo13

I hate winter!!!

Ne me jebat! Pa ravno letos, ko sem nabavil cel kup drv po znižani (žledolomski) ceni. Najbolje, da jih pol takoj zmečem na kup in skurim za hišo, da mi ne delajo spomladi napoto pri košnji zelenice.
  31. nazo13

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Se ne lupčkam. Aids in ebola nista hec. Pira ne pijem, je pregrenki. Raje imam pivo. Si pa eden redkih, ki je pogruntal smisel mojega pisanja na forumu. Zabava in dobra volja. Večina pa takoj zagrabi za trnek in že drma, da je veselje. Če sem prav razumel tvoje dosedanje pisanje, z branjem med vrsticami, si kao en delček pravnika. Se pravi Maher za mešanje megle in prodavanje tople vode Saharcem. Zato se ne čudim, da se zvijaš kot kača, ko ti človek postavi konkretno vprašanje in naj pričakuje konkretni odgovor. V prejšnjem postu si imenoval mene. Zato sem te tudi konkretno prosil, da citiraš Moje poste v katerih sem Tebe žalil. Razen, če po novem ni besedica nazo sinonim za člana tega foruma. Tema je namenjena "žaljenju in osiranju" benfelnov in ne članov foruma. Pa s tem ne mislim samo tebe. Ko zmanjka resnih in neresnih argumentov okoli Zakaj ne bi imeli BMW motocikla so pa na vrsti osebne diskreditacije. Dajmo fantje se malo bolj držat teme in manj jeze na določene člane. Saj niso sami krivi, da so takšni. Treba rečt kakšno tudi mami i tati. Pa tudi postmana lahko malo okracate.
  32. Dobro vem, da avtor nisi ti. Sumim pa, da je nearrain na tvoji plačilni listi.
  33. japnr1

Verige, prenosi in spreji za verige

Nič ne šariš, samo to vmes daš in deluje .
  34. suzuki

WSBK 2014

Hola, na zadnjih šestih dirkah je Ginter 3x zmagal in bil 3x drugi, Tom pa 3x tretji, 3x pa sploh ni bil na stopničkah... tko pač ne moreš postat prvak, bv zdej krivit Baza...
  35. trebor

Jaz sem odpeljal eno dirko, res, da ne WSBK, ampak vztrajnostno do kladuše in potem po ovinkih nazaj. LP Robert
  36. domina

Domači ljubljenčki (živali) :)

moja zver se ne pusti motit
  37. hladov

Grand enduro Slovenija

38. Ni3ous

Super. Zaradi takih najdb je raziskovalni travel enduro fajn. Včasih jezerce, drugič kak lep neznani slap ali kake pečine... Nice:d
  39. thumper

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

kuko že reče naš forumski starosta maus???aja... PLJUC po bmflah!
  40. thumper

Vse o vzmetenju

dokler me bo zdravje služilo bodo tudi izkušnje ..edin mal več časa bi bilo lahko.. ko se unesejo bom verjetno moral uskladit še preload na prednjih fedrih ali pa zamenjati olje . prej je plaval zadaj sedaj je pa spredaj mehak... če ne bo hujšga bo že šlo..
  41. Bmflar

42. luxsa

Na versysu.
  43. T

Aprilia Tuono V4R (APRC)

Najbolj, de še Aprilijo AS prevzame
  44. thumper

Otrok sopotnik na motorju

pa dodaten pogoj je , da z nogami normalno doseže do sopotnikovih tačk...
  45. thumper

Vse o vzmetenju

evo mi je odpisal prijazni gospod iz anglija Hi the shocks need to be used for a few trips to settle in as they are stiff when new. unscrew the preload fully until they have settled. If you find the shocks hard after a few hundred kilometers,let out some gas pressure from the valve a little at a time But please use the shocks a few rides before reducing pressure. sam še cajt za tripat morm najt... prav to sem rabil...da me en na cesto nažene
  46. VS800

Aja...puzabu...sori.....

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Ker če bi imeli bmfla bi lahko situacijo rešli...........sej veš boljše bremze,močnejša konstrukcija..... :lol:
  48. BIZIXXX

Kaj pa glasba ?

49. Nearrain

Yamaha MT 09

Tkole iz strani zgleda bolj zalost . . . kot, da bi bila mal anoreksicna.