Showing content with the highest reputation on 17. 11. 2014 v vseh kategorijah

1. ofc

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Nedelja je bila prelepa, na hitrco mal po lj barju, kjer je moja boljša polovica mal pozirala: potem pa na pranje in v garažo luštno blo za pop....še tm ene 120x gremo spat pa bo spet pomlad

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Ob pogledu na motor me zaboli srček..... zato se usmerim dol iz hribov na cesto in proti Kolpi... Obiščem Kočevsko Reško jezero ki ima lepo čarobno barvo ... Se ustavim pri polnilnici znane vode iz Kostela Se zapeljem do Kolpe......brrrr mrzla ^_^ Počasi se začne nebo temniti osedlam in preko Žage,Kostelskega gradu proti domu,vmes pa mi prekrižajo pogled ljubke živalce... Domov pridem kot ponavadi mokra dež me je pral od Kočevja do Ljubljane,v Ljubljani se zjasni ,zapeljem na AMZS in operem nesnago iz delovnega stroja 250 km-jčku za dušo oujeeeeee!
  3. skalar36

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Še pred dežjem mi je uspelo, da sem se malo zapeljal.
  4. Danilo D

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Še nekaj mojih včerjašnjih vtisov ....... po sproščujočem dopoldnevu (pranje avta :grim), je bil seveda tudi čas za motor, pa ne za pranje, pa čeprou je fsran , je bil čas za malo se it drajsat. Štart kot ponavadi v Velenju, potem pa Slovenj Gradec, Drvograd, lavamund, Stausee Soboth, pa nazaj do Drvograda, potem pa na Ravne na Koroškem in na Ivarčko jezero. nazaj pa se vraču čez Kotlje in Slovenj Gradec. Ko pridem dol iz Golice, že skor prehitevam en avto pred mano, pa na običajnem mestu tik prek Lavamundu stojijo policaji, no ja, en policaj z avtom na levi strani, na moji strani pa samo policaj . Na Ivarčkem jezeru pa ko pravo opustošenje, vse zaprto, pa še klopce kjer si se včasih lohk vsaj dol usedu, so ble vse pospravlene .... upam, da niso bli kaki cigani na delu :grrr. Drugače pa prijetnih 145km . http://youtu.be/mvN0ePboH-E http://youtu.be/yGDnT87Kso8 http://youtu.be/-wvzJZ-kdd4

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Izpoved neke bmflarke Zjutraj odprem oko,na nebu pa brez oblačka,ne razmišljam,osedlam in grem.....vleče me v naravo in kje lepše kot kmetov rojstni konec :yes: Spomini ko smo se tukaj še kopali in nabijali s Tomosi čez jez Zavijem nad Kočevje proti mestnemu vrhu,cesta zrita od vlačenja hlodovine in z Trailattack gre po takem bolj kilavo Prva koča ki jo zagledam je Miškotova (Dami 34) :lol: Druga koča pa je planinska koča pri Jelenovem studencu ki je že tretje leto zapored dobila nagrado za najbolj urejeno in družini prijazno v celi Sloveniji. Priporočam,odprta vsak vikend skozi celo leto,prenočišča hrana in oskrbnik TOP kam zdej...... Nč naprej na Slovenski vrh in koča pod njim Se nadaljuje.......

Vožnja po črti

Pogledal sem cel video in niti 1x ne ogrozi nasproti vozečega, v bistvu vožnja nič posebnega

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Včeraj zvečer sem dobil škatlo dnara, in ker dnar mora krožit, sm dns šu en krog!!! BDW 50 CENT je pussi prot meni, k sm 5000 CENT!!! Najprej sm skoknu u Lublano na kafe potem pa še planinsko morje slikat naprej ni šlo več Še fočk na ridah, kjer se jasno vidi, keri so najbulš motorji in keri so pravi bajkerji Doma pa pranje fsranega motorčka Bijutiful
  8. Nearrain

Motorji Legende + Spregledani modeli

Honda NR750

Vožnja po črti

takih ingležeu je pri nas preveč ... u autotih, šleperjih, busih, skuteristih, kolesarjih in še vedno v marsikaterem motoristu ... :krneki:

Vožnja po črti

če dva vozita po črti ... in gresta en proti drugemu ... jebala vas črta, pa motorista, ki ne odpelje vseh ovinkou ... šleper si kupte :krneki:

Moje izkušnje - Arhiv

No roberto pa si dočakal,operacija je najlažji del postopka,pooperativni stadij pa najtežji a saj to že poznaš in si borec! Želim ti uspešen poseg in čimprejšnjo rehabilitacijo,drž se Roberto

Josip Broz - TITO

ker je demokracija, je to tvoje mnenje ... čeprav skoz namensko pretiravaš .... Režim ni zapiral meje .. od kar pomnim, smo hodili v Italijo in Avstrijo ... če ne po drugega... po petarde. Amerika zapira meje ... ... če si Hasan, te ne spustijo notr, svoje državlane pa zapirajo v taborišča ... jbg ... zdj se imenujejo teroristi, v Jugi pa vanjski neprijatelj, koji stalno vreba Kakšna nevzdržna komuna neki .. mene so starši pustili na dvorišče, da sm brcu lopte ... in pol ja pač od nekoga mama poklicala in smo šli vsi k njim na kosilo ... zdaj .. v tej super demokraciji, vsak svojo pločevinko hrane odpre in jo kje za grmovjem poje, da ne vidijo vsi, da nima denarja za boljšo znamko. Zdj imamo 200 strank ... vse ena večja lopovščina kot druga ... amerika ima demokracijo ... dve - tri .. ostale so prepovedane še mam za povedat ... bom malo prišparal za debato :krneki:
  13. crusty

Grobnik

Bil je čudovit sončen dan okoli 18 stopinj! Super dan za dirkat! :yes: Le kratko je bilo vse skupaj, ker je že malo po 9h enemu žal zgorela R6-ka pri padcu in se nekaj časa ni dalo vozit. Lep trening je bil, katerega je začinil Marko Jerman z mojim bavarcem, ze prvi krog 1.31.4.......in še kup podobnih :notworthy: ........"da se le dec mora bit pravi"
  14. motolover

Jadranska magistrala

Piščančji file na žaru ima tudi odličen. Osebno sem mnenja, da se na morju rib ne splača jesti, lahko iste ješ v Sloveniji (sicer ne na Obali) trikrat ceneje. Če jih redno ješ doma, ni nikakršne potrebe preplačevati tam. V Barci v Trzinu npr. dobiš solato iz solatnega bara, brancina, krompir z blitvo in sladico za 6 Evrov. Restavracij s tako ponudbo in takimi cenami je danes vsepovsod polno. S preveč polnim želodcem mi pa tudi voziti ni prijetno. Tako je zgledal pogled to soboto.
  15. I30

Josip Broz - TITO

Pa peeeeeesda kje sm jest živu? Zgleda da u Yugi ne. Kakšne zaprte meje? Morebiti res dolgo nazaj, ampak v 70tih sem jaz dost štopal in z rdečim pasošom brez problemov preštopal celo gnilo kapitalistično Europo. Še čudili so se mi, ko sem povedal koliko sem dal zanj, saj so evropejci plačevali neprimerno več. Edina figa je bila, ker nisi mogel kar po mili volji robe čez mejo domov vozit in nosit, to so lahko počeli le gastarbajterji. Mi smo pa potlej od njih rabljeno kupovali. Recimo Opel Rekord 1900 je za tiste čase kar dobro šibal po betonskih platah avtocest. Pira pa sem na štopih zunaj požrl po pubih več kot so si ga domačini upal prvoščit. Z enomesečnim fizičnim študentskim delom in zaslužkom sem en mesec vandral in ga sral, pa še kupil kaj. Prav nič mi ni žal, da sem bil takrat v teh "svinčenih časih za železno zaveso" in sem se vedno vračal dobesedno in z veseljem domov. In ne, nikoli nisem bil privatnik. Le običajen uslužbenec s srednjo in višjo izobrazbo. Ja pol kasnej se je pa začelo sranje, a ne s svoboščinami ampak ravno z zahoda uvoženo kapitalistično požrešnostjo, ko je bilo za nekatere vedno več, za večino pa vedno manj.
  16. sayo

Josip Broz - TITO

Dnar za penzije so zapravli v današnji demokraciji

Josip Broz - TITO

js sm se v obeh sistemih kr dobr znajdu .... kradu pa nism v nobenem ... in zaenkrat v nobenem sistemu lačen (upam, da ne bom) na to gledam malo širše in ne iz svoje poune riti ... moja starša sta delala 40 let ... s to mizerno penzijo lahko komaj preživita ... vsaj jaz dam lahko še kaj zraven ... kaj pa ostali ... naj crknejo ... delali so 40 let v težkih pogojih in zdaj po 300 € penzije .. sj še za položnice nimajo .... naj jim izplačajo vse kar so v 40 letih kot obvezni prispevek vlagali v blagajno (z obrestmi vred) pol naj se pa grejo kapitalizem. Pol naj bodo pa pametni in naj ravnajo ekonomsko vzdržno. teli vsi mladi perspektivni novodobni ekonomisti se lahko skrijejo pred upokojenci, ki lahko iz tako malo naredijo vsaj nekaj ... teli iz velik znajo narediti nič. retko kdo je v Jugi najebu čist po nedovžnem .. v Ameriki še zdaj strelajo črnce, ker malo prehitro potegne osebni dokument iz žepa ... super demokracija :krneki:

Hujšanje

... jejte, pijte in se veselite, s seksom odvečne kile pokurite!
  19. Nearrain

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Danasnji blatni poobedek . . .
  20. dlicen

Savudrija včeraj.

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Izpoved neke bmflarke..... Planina,Pik1 si je želel naprej ma nov motor in misli da je tudi Amfibija..... Ride samevale ^_^ Črni kal kjer imava s Pikom 1 rezerviran parkirni prostor (upam da Snecer ne spremlja te teme) :lol: Evo banda na kupu Pik1,Ihr,Dami34 in IgorKr......mal jim daš za pit pa za jest pa so vsi hepy.... .......hvala Pik1,vsaj en k ma dnar da nas nafutra Potegnemo jo v Trst kjer se zima sploh ni začela za motoriste,polno mesto scooterjev ,motorjev in carabinjerjev ki pasivno opazujejo manevreranje Italijanov in ignoriranje prometnih predpisov :lol: Iz centra se s težavo prebijemo na lepši konc Sistian Ja tu je nekaj žlobudral o Yamahi in rdeči barvi...........nisem povsem razumel ker je postal čustven kot Maus Čas za okrepčilo in kot ponavadi nas je z Pikom čakal rezerviran prostor ........moram pa povedat da ta prostor ni rezerviran za invalide temveč nakazuje in prikazuje kaj se bo zgodilo z tistim ki bo zasedel Pikov prostor za motor............ja ker sem gobčen mam vedno zraven kakšnega ki ma 2 metra in nič potrpljenja :lol: In ja s KTM vedno nekaj odpade,v današnjem primeru element za odganjanje cestnih ovir ali po domače trobenta ^_^ Zaključili v Postojni kjer smo se že v temi poslovili in vrnili vsak v svoj konec ,mi v meglo oni na burjo.......na sliki se vidi kako nad Ajdovski hribi zadržujejo megleno nesnago iz notranjske..... Kljub že zimskemu času 300km v družbi mešanih zmešancev
  22. skalaprava

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Ne rabimo....serejemo povsod drugod, po MS pa še največ!
  23. skalaprava

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

To je zato, ker si mi "fahrer-ji" to lahko privoščimo! Naj razložim: Ko "fahrer-ji" čustveno štepamo svoje kvalitetne kilometre, vsake toliko na cestah srečamo kake japonske dokolesne polizdelke.....vam povem, jeba, ker nas tisti hip srat prime! :grim In ker imamo na srečo dovolj velike kufre, v njih ravno za take primere tovorimo vedno vsaj 20 frišnjih gat....jasno, z BMW logotipom Tiste gate, ki jih na koncu ne pokakamo in polulamo, uporabimo za brisanje olja na naših bavarskih sektretih..........al je glih obratno, se ne spomnim sedaj V glavnem, te usrane in poscane gate, potem tudi domov tovorimo, ker teli naši kufri res dihtajo "sehr gut", tako da nič ne kaplja in ne smrdi iz njih, tudi ko parkiramo na OMV direkt pred mizo, za katero "đapanezerji" ravno uživajo v svoji sveži kafici.......tega jim res ne želimo kvariti s svojimi posranimi bmw gatami :evilgrin: Evo, sedaj veste.......zakaj imamo tako kvalitetne kufre
  24. pik1

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

... po mojem prostata ....
  25. gift

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Duce Ninja serje vsaj kulturno v školko, za razliko od BMW lastnikov, ki pa lulajo kar po....
  26. pikolo

Vtisi z dnevnih voženj 2014

objestni voznik versačija ... skoraj povozil račko, parkiral na neoznačenem parkirnem mestu, ogrožal pešče ... zrel za bemflo. Kako da snečko tega ni opazil

Hujšanje

zakaj nabit kile... mau bolj se oblečeš, pa je

Globoke misli & misel dneva & stuff

Premau globoko gledaš, ta tema ja za globoke misli, ne pa kr neki.......pondelk je kr neki

Globoke misli & misel dneva & stuff

zovem te jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... vrata su ti ... otvorena (petku mislim) prevod: kličem te, ne se jebat, petek, prid že :krneki:
  30. motolover

Jadranska magistrala

Ni tako hudo, ponavadi si en promfrit delim z ženo in otroki, zdaj sva ga pa dva imela celega zase. Razsipno do konca!

ćustva .. a si biu ti
  32. BMWRIDER

Nikjer žive duše V Senožečah končno en poba na rdeči R1 ..Nekaj vas je blo pr VIKIJU..Itak,da sm vidla sam 1200 gs bele barve,ostala flota je bla bl miniaturne velikosti.. . V obe smeri sem pa preklinjala italijane,ki so mi sfardirbali vse lepe ovinke..Z zakonom vam prepovedujem,da se v nedeljah po naši deželi cjazite..Talenti paštarski..

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Danes takoj po zajtrku in :
  34. pajkica

vtisi? svinjsko dobri.....
  35. motolover

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Ne na morju, ne na cesti, nikogar.

a pol si js :krneki:
  37. Snečer

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Lahko da je voda od hladilnika ali bencin, nekaj pušča, to je ziher
  38. KLOVN

Hujšanje

za lepoto je treba potrpeti
  39. cikadina

Vožnja po črti

res ne vem kej vi tle vidite? po ravnini pač gresta mal v štric, da mu ni treba gasa spustit. nikjer noben nobenga ne ogroža, tko da... na vsaki furci vidiš dost hujše kamikaze.
  40. biker77

Aprilia RSV Mille

samo je pa odlično ohranjen motor z 8k kilometri..fajn a ne? in to prodajajo v salonu..to je šele podn od podna..
  41. sayo

Motorji Legende + Spregledani modeli

Resnično spregledan moped TRX 850
  42. nazo13

Globoke misli & misel dneva & stuff

Ne vem zakaj si eni tako želijo petkov. Jaz se jih prav bojim. Komaj čakam, da pride ponedeljek, da si lahko malo odpočijem od vikenda.
  43. I30

Starost članov foruma - anketa

Šlampowc!!! "Hropci" se napiše.
  44. Efendi

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Včeraj popoldne, eno urco na brzinco. Toliko da gume v garaži ne bodo postale jajčaste. Čeprav (pre)kratko, ma je pasalooooo.
  45. motolover

Jadranska magistrala

Jaz sem še slabši, ker naročim samo pomfri brez ribe.
  46. Ihr*

Črni Kal

Pock za vse une k mate dez... tukaj se soncimo z mislimi na vse vas

Jadranska magistrala

to so apartmajčki od Dinkota To so pa dobrote od Dinkota, katere ti on lastnoročno očisti
  48. Danilo D

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Js tud pelu pelu ...... Velenje, Mazirje, Gornji Grad, Črnivec, Kamnik, Tohinjska dolina, Vransko, Gomilsko, Lokovica, Velenje- 137km, pa piciklu tud en mal

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Pelau, pelau, pelau, oujee babY počk Sistiana Mare In prjatu, k se čudi, kaj vse je že odpadlo, pa KTM še laufa