Showing content with the highest reputation on 25. 12. 2014 v vseh kategorijah

1. nxyz

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Včeraj ugotovila, da sprehodi in podobne zadeve niso zame, žulji bolijo, bolje, da ostanem pri brum brum stvareh zato je bilo treba takšno lepo vreme izkoristiti. Ker mi je letos dragi celo prvič in najbrž tudi zadnjič v življenju lepo zglancal motor je kwak seveda ostal v topli garaži :closedeyes: Čez Sela na Črnivec, lep pogled "tja čez" ko grem ponavadi z avtom v hrib tokrat gremo v desno po makadamu, proti Novi štifti mimo Tomana Iz NŠ do Gornjega Grada in Nazarij po asfaltu, potem pa na Menino iii spust proti Thin-čanstanu In potem vrnitev v civilizacijo. Kwak pridno počakal na toplem Fino fajn je bilo, zeblo nič
  2. Dr_Jakob

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Evo, lihkar prišel domov s furce. Pik je napisal in slikal, dodajam pa še rahlo pranje in mičken snežink od Trojan proti Celju, drugega nič. Lušn.
  3. trebor

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Tudi jaz nisem bil danes doma. Okoli poldneva sem visel na bejsfuku, nakar me klikne Dottore Jakob, če se bom kaj vozil in ker se bom vozil, naj pridem v Ciele na nek liker. Malo pred eno sem se odpravil na Tomosa in se odpeljal do garaže, kjer sem ga zamenjal za Yamaho. Odpravil sem se proti Domžalam, nakar mi motor sporoči, da je žejen. Na Viru sem natankal in poslal Jakobu sms, da sem na poti. Ko sem se peljal čez Trojane sem videl parkiranih nekaj motorjev, samo se nisem ustavljal, da bom čimprej v Celju, a sem se po kakšnem kilometru vseeno ustavil in pogledal, če kaj piše na šumitelu. Jakob mi je sporočil, da je Pik na Trojanah in da bo dal za kofe. Obrnil sem in se vrnil nazaj. Tam je res bil Pik z dvema bmflarjema. Izkazalo se je, da je tista s kofetom resnična . Jaka je prišel, ko smo se ravno odpravljali, zato mu je Pik stisnil v dlan tistih nekaj fičnikov, da si bo lahko privoščil kavo. Nataknili smo si čelade in se odpeljali proti Vranskem in nato zavili levo proti Tuhinju in Kamniku. Tam je bil kratek posvet, kam bi se šlo. Kranj. In smo šli v Kranj. Od tam pa skozi Medvode do Ljubljane. Na hitro sem skočil domov, da sem vzel tank torbo in windbreakerje za zvečer, ko je malo zahladilo. Z Jakobom sva se zmenila, da greva še k njegovim v Mengeš in nato do Trojan, da sem napolnil tank torbo s krofi. Tam sva si privoščila kofe in tortico, nabavil sem še 7 krofov in odpravila sva se ven. Zunaj pa je tekla voda z neba :grim . Na srečo motor še ni bil popolnoma moker, tako, da sem se usedel na dokaj suh sedež. Vožnja po stari cesti v Ljubljano je odpadla zaradi dežja in ponovno sem izkoristil vinjeto za naslednje leto. Pralo me je do doma. Dobra stran vožnje v dežju je bila ta, da je bil motor po parih mesecih spet opran, poleg tega pa je tudi spralo vso sol, s katero cestarji ne skoparijo, ko jo mečejo po cestah. Dežjak je bil doma na suhem, anoraka se mi pa tudi ni dalo vleči izpod sedeža. Spet sem prevozil novih 219 kilometrov. LP Robert P.S.: likerja nisem dobil :grrr
  4. pik1

Vtisi z dnevnih voženj 2014

... no, pa sem danes vseen videl ene par motoristov, ki jih "ne marajo doma" ... ... danes naj bi bili baje vsi skupaj ... doma ... z družino ... ... ampak ... :krneki: .. si nisem mogel kaj, da ne bi poklical dopoldne kšnga prjatlčka, da bi mi delal družbo na cesti ... pa je zgledalo najprej zelo slabo ... ... Kateemovc je še danes ob enajstih dopoldne "popravljal" svoj osebni rezultat v "dingldonglanju" ... in zato jasno ni imel časa ... ^_^ ... tud z večnim študentom s Kwako ni blo kej dosti bolje ... ... mi je poslal tale mms ... s pripisom, da se vdaja v alkohol zarad depresije ... .. tko da mi je na koncu ostal le še en bmflar, ki pa itak nikoli ne počne nič zgoraj naštetega ... Sicer pa današnja ruta ... Ljubljana - Litija - Zagorje - Izlake - Trojane - Kamnik - Komenda - Kranj in nazaj domov ... Litija ... Trojane ... sta se nama že dva pridružla ... ... v Kranju ... popolna "postava" ... u glavnem, še en zelo lep dan ... in 170 kilometrčkov ...
  5. SEBA33

Lušnih 80 km danes:)
  6. zankuk

vem da ne spada čist sem al dobr https://www.youtube.com/watch?v=5Ylv39POcS4&index=1&list=UUYE8Hc4xtDZlA63M-NInP-w moj kanal če si če kdo pogledat. prilagam sliko
  7. Danilo D

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Ker je bil lep popoldan, pa da sem nekako obeležu zadn dan šihta, se je blo treba mal naokol pelat, z matorju seveda :grim. Šel sem do Dravograda, nazaj gredoč pa sem se ustavu na letališču v SG. Tokrat nisem slalomiru med stožci, ker k s eustavš so gume u šusu hladne, sem pa prisostvoval enemu vzletu in enemu pristanku nemškega helikopterja . Blo je kratkih, ampak sladkih 76,5km .
  8. skalaprava

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Nikoli ne reči nikoli, ampak zdi se mi, da bi tole znal biti moj zadnji letošnji vtis iz dnevnih vožnje ....... razen če so ga pri ARSO pošteno mimo pihnili. No kakor koli že, moje jutro se je začelo z lepim presenečenjem, saj me je pod smrekico pričakalo tole imenitno darilce.... Ja, čeprav se vsi izogibamo AC, pa je včasih pač nujno zlo za hiter premik iz točke A v B. Božič je pri nas pomenil tudi skupno kosilo in zato je bila misel, da jo že dopoldan popiham z motorjem, iluzija. No, malo pred 14. uro pa je le padla zelena luč in.....brrrrruuuuuummmmm...... že sem začel nabirati zadnje letošnje kilometre po hladnem asfaltu Na moje presenečenje ni dolgo trajalo, ko je se je v Soteski pred mano pojavil temen V-Strom, voznik pa je ubral pot, ki je v veliki meri sovpadala z mojo ruto Dvor - Kočevje......A si bil ti? In tako sem priključil zadaj in družno sva vijugala po delno suhi, delno mokri cesti. Tik pred Kočevjem, se nama je na rep priključil še drugi beli V Strom.... A si bil ti? drugič Nazaj grede postanek v Starem Logu......iz kadra sem ušel lulat, bavarec je dejal, da ga še ne tišči Še skok do Ivančne gorice ter nazaj domov in števec je pokazal lepih 173km Letošnje vrtenje števca se je tako končalo, zato bi rad ob tej priliki vsem motoristom zaželel vesel božič in lepe novoletne praznike ter seveda varne in lepe kilometre v 2015. Pa da bi se čim manj kregali, kdo ima boljši motor, ker itak se ve.................da imam jaz najboljšega Lepo vas pozdravlja Skalaprava
  9. skalaprava

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Kuhanje je zadnje čase moderno, zato vam zaupam moj skrivni recept, ki sem ga včeraj tudi testiral. Sestavine so: toplo vreme, predbožični dan, dopust, delujoči motocikel z nekaj bencina v rezevoarju in to je skorja vse, kar potrebujete. No, včeraj sem imel končno vse sestavine na kupu, le božično darilo mi je še manjkalo. Sam Božiček mi je namignil, da imajo prav fina darila v AS-u. In ker snega ni, in brez tega njegove sanke pač ne laufajo, me je poprosil, da se zapeljem kar sam po svoje darilo - seveda z motorčkom In sem šel. Moje darilo pa bo izgledalo pribljižno takole, ko bo enkrat v začeku 2015 pripotovalo v Slovenijo: In tako sem včerajšnji dan zaključil s spodobno cifro 233km. To pa še ni vse. Ker je božič, je potrebno imeti tudi okrašeno smrekico z lučkami. No, če smrekice slučajno nimate, lahko namesto tega uporabite tudi motorček. rezultat pa je takšen: Evo, grem se še danes en krog s svojo "smrekico" zapeljat, ker po vremenski napovedi je menda to to za leto 2014. Lp. Skalaprava
  10. poggy

Ta ga je hudo lepo predelal http://advrider.com/forums/showthread.php?t=917993
  13. spaceback

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Ah jaz sem pa šel po božične kremšnite
  14. nxyz

Te dolge tace :mellow: Res ne maram pokanja
  15. deyo

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2014

Danes še 120 božičnih kilometrčkov No pa se je nabral 5000 kilometrov od konc junija k sm motor kupil

na moped
  17. Ni3ous

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008

187 kg suh original. Z menjavo prednjega konca (vilice, kolo, enojni disk...) sem mu odbil 8 kg. Z menjavo original lonca za akrapota še 3,5 kg.... se nabira. Tenerejka je okretna in vzdržljiva. Z mašino ni nič dela. Redni servis na 10.000, ventili na 30.000. Lahko jo po tleh premetuješ pa se ne poškoduje. Matr je to en fajn bajk
  18. L3v

Kawasaki Z 750

Moje "posodobitve" od avgusta ko sem kupil motor - Sprednji in zadnji lonček za zavorno olje - črne stopalke za sopotnika - ščitnik za pete - karbon - led zadnja luč - rizoma nosilec tablice z led osvetlitvijo - zadnji smerniki ermax - zaščita motorja sw-motech Trenutno še čakam na hugger, bugspoiler in ročke za sklopko/zavoro. Lp
  19. hajoktejn

KAM GREM JUTRI?

Jst grem jutr v gmajno. Blat premešat.
  20. x raider

zimska sezona, srečanje

Vsem motoristom in posebej MAXSISTOM želim vesel in miren Božič, ter SREČNO,zdravo in uspešno NOVO LETO 2015,predvsem pa veliko varnih km na cesti !
  21. izibajker

Izi Bajk Utrinki

Ena izmed mojih čelad iz davnih časov... Podloga je medtem razpadla. Očala so pa Halcyon (Made in England), še zelo dobro ohranjena.
  22. luxsa

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2014

+ lepih 280
  23. thumper

Pokaži svojo čelado

24. '.'

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Začetek ni bil nič kaj preveč obetaven.. Na postojnskem OMVju je tičal samo neki KTM, na ridah pa... Daleč okoli nobenega, razen kravic Na koncu je zneslo okroglih ~200km, ker je kriza z bencinom.
  25. Nearrain

Domači ljubljenčki (živali) :)

Šou nage račke gledat . . .
  26. Nearrain

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Danes 920 km... od tega cudovith samo 40...potem me je pa dez pregnal v "stirikolesno kletko" PS: ni se konc 2014 . . .
  27. Mavti

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Nedelja gospodova in prvi zimski dan vse v enem pa lep,da je veselje , sem po kosilu takoj skočil v motoristična oblačila in hop na motor ,smer proti hrvaškemu morju in jadranki.Do Senja pa še malenkost sem potegnil in pogledal kako izgleda sonce na najkrajši dan v letu tam doli ,enkratno čudovito in neponovljivo .Nazaj grede je bila pri Cirkvenici avtomobiljska prometna nesreča,niso nobenega spustili naprej, mi je pa policajka lepo obrazložila kako se pride po obvozu do Reke, naprej bom pa ja že znal ,sem se za vsak slučaj prilepil enemu domačinu na odbijač in ni bilo problema sploh .Tako sem se od sonca poslovil tam pri Cirkvenici ter jo v mraku mahnil naprej,domov sem prišel v trdi temi,pa spust z prelaza Črnivec(902)je bil že konkretno leden .Nič zato super je bilo pa še 507 kilometrčkov je padlo na prvi zimski dan. Mavti Par slikic od danes.
  28. mez

Pozdravljeni, Evo se moja pridobitev Honda CBR 954 RR. Lp
  29. builder

pr nas mamo miša , 9 letna lastnica pravi, da je to hrček :grim
  30. ludiluka

Nasmeh...

Sej zato ti pa ni blo treba mašince uporabit si ga že z ognjem zdepiliral

Verige, prenosi in spreji za verige

če dovolj olja pride na verigo, ga centrifugalna sila itak razmeče po vsej verigi, tako, da je zihr namazana
  32. dog66

Pokaži svojo čelado

Preveč lep vikend me je prepriču, da sm kupu tole sanjsko HJC RPHA 10+ CARBON, res nora čelada!
  33. Ni3ous

Mamutovanje 2015

Nočna panoramska voznja bo zgledala tako, da bomo v znak ležal na balah okol ognja in z eno nogo dol bremzal, k se nam bo od pijače vrteu cel horizont.
  34. solorider

Kaj pa glasba ?

Počivaj v miru! :closedeyes: https://www.youtube.com/watch?v=_wG6Cgmgn5U
  35. Nearrain

Vtisi z dnevnih voženj 2014

hmmm...mogoce bi si ga celo lahko...sam do takrat si raj tega sposojam PS: kakor sem ze rekel.. NAJ MOTOR / AVTO 2014 je po mojem skromnem mnenju znamke RENTA

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Ja ubošček,kaj si ne moreš enega normalnega avta kupit
  37. spaceback

Kratek izlet..
  38. skalaprava

Pa jebemtiš, kaj si ti eden od unih iz ekipa MIB, da me vsepovsod izslediš? (Man in black) Skozi Gorenje sem res švignil , samo mislim da si malo uro zajebcal, ker ob 16:25 sem bil pa že povsem drugje ....torej skozi Gorenje švignil samo z eno mislijo v glavi........se mi je že zelooooo mudilo lulat........lulal na OMV Kočevje - aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh.......po olajšanju sem si pa res eno kratko kofeto privoščil. Evo, če bi šel za mano, bi pala kafica 100% Zdej veš za drugič....torej, pojdi za mano in zahtevaj svoj kafe!
  39. rumenicestak

Jadranska magistrala

Če ne bi šou, bi mi bilo fajn žou

Domači ljubljenčki (živali) :)

dns je blo pa čisto preveč wruuče

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Izpoved neke bmflarke Olje pač treba premešat,vstanem,oblečem ,pogledam,pokličem paciente ,vžgem in gaaaasaa proti morju Prva na OMW jaz in Menih,Hudobi je nagajal sintisajzer a ga je usposobil isti problem je imel z pravočasnim prihodom na dogovorjeno mesto tud tadrug sintisajzer Trebor,sam on je mel probleme sam s seboj Pridružijo se še Borutt in Dami34.....ob 10h dopoldne sonček in prijetne temperature ^_^ Iz sončka v meglo na primorsko,točno,Piran Ob sedenju in klepetu sonce začne prebijat meglo.... Iz Pirana se premaknemo naprej ob obali in potujemo in potujemo dokler nismo imeli že trde riti in poln kufer vsega,zato se ustavimo v Portorožu,utrujeni od vožnje si privoščimo cuker in cuker pa kakšen Ko se spočijemo se odločimo da potegnemo še do Črnega Kala,ja pot je dolga in naporna,tako so nam vmes spet pošle moči in ni druge kot spet mal okrepčat. Za mizo pa kot v cirkusu,en se opravičuje ženi po telefonu,ker je pobegnu ko je še spala,Damii se itak cel zaflekal z omako,ajdovc ko ajdovc,Treborja je bolje pustit na mir ko je saj drugače grize ,tako pa sam golta in nobenemu nič noče,Menih razlaga Indijsko Himalajske podvige,Hudoba zraven njega pa se dela da ga posluša Ja takle mamo.... Kasneje se nam pridružijo še Ninja Maus ,Ada,Mia in Jami65,na sliki pa naša konjenica..............vse je bilo naše :grim smo pa pustili fraj prostor za invalide ,saj je bil z nami Borutt ,tako smo spoštovali vsa cestnoprometna pravila do pike natančno :closedeyes: Evo pa smo v decembru še mal zaokrožil na 250km-jčku
  42. trebor

Vtisi z dnevnih voženj 2014

Ker smo imeli sinoči prednovolezno zabavo velike mestne družine , ki jo vsako leto organizira župankovič, sem se danes zbudil šele ob desetih. Prej se tudi ne bi, ker sem prišel domov šele ob petih zjutraj. Potem sem še dobro uro buden tiščal pojstlo k tlom, nazadnje pa sem se le dvgnil. Na motor se mi je uspelo usesti ob 12:18 in odpeljal sem se proti Postojni. Na OMV sem videl Lojza in sodelavca, ki je prišel na čaj. Saj me je povabil, da prisedem, samo mi je bilo škoda izgubljati čas s posedanjem. Sodelavec je samo odmajeval z glavo, ko sem mu povedal, kam bi rad šel. No, kar na hitro sem se odpeljal proti Pivki, Jelšanam, in naprej do Reke. Ker je bilo tam precej oblačno, Učka se je skoraj cela skrivala v oblakih, sem opustil misel, da bi šel preko nje. Skozi Opatijo, Moščeničko drago in ostala naselja sem prišel do Plomina, kjer sem naredil nekaj slik zaliva, nato pa spet po gasu proti Lupoglavu in Buzetu, kjer sem natankal. Moped je kuril v povprečju 7,3 l/100 km. Ker nisem hotel izgubljat časa, saj se je že počasi začelo mračiti, sem takoj nadaljeval proti mejnemu prehodu Sočerga in nato naprej proti Črnemu kalu. Tam se je pooblačilo, spustila se je megla in psihično sem se pripravil, da bom do Ljubljane vsaj nekaj časa vozil v vodi. Na srečo ni bilo nič, samo malo je zahladilo, ker nisem bil ravno zimsko oblečen . Do garaže sem pripeljal ob 18:26, kar pomeni, da sem bil na mopedu dobrih 6 uric, v tem času pa sem prevozil 327 km. LP Robert
  43. builder

kljub zobobolu, ki sm ga ubil s tableto, danes novih 200km
  44. vandrovec

Jaz pa vinjete ne rabim ...danes le do Sesljana
  45. Bmflar

Peticija - preprečite razprodajo

Zakaj bi ? Telekom zaposluje toliko in toliko ljudi in plačuje davke ter dobiček državi, ko bo prišel tujec, bo zaposleno pol manj ljudi, ki bodo v breme države, dobiček pa bo šel v tujino... Naj prodajo banke z vsemi zgubami skupaj. Sedaj pa hoče vlada prodati VSE kar je državnega zaradi lobijev, ki imajo od prodaje dobiček... Ni vse državno zanič, bi bilo pa potrebno ukrepati drugače ( Dob ) in tudi državna podjetja bi nosila zlata jajca. Tako pa bomo zopet hlapci drugim. Na zdravje, mogoče si pa drugega res ne zaslužimo....
  46. ABitOfMe

Še moja letošnja pridobitev Predelave/spremembe: -športni izpuh (brez katalizatorja) -športni filter -odrezan nosilec tablice + drugi smerniki -zamenjano krmilo in ročke -zamenjana ogledala in tačke za sopotnika -karoserija v celoti preleplena v črno mat folijo... -odsevni trakovi na kolesih.. Lp, Peter
  47. dr.Tito

Še dve,takrat popolnoma novi moji 636 iz leta nevem točno mislim da 2005
  48. bostjany

Centralna Azija 2014

Pismo rosno, Centralna azija 2014... a jo lahko podaljsamo v 2015...jaz sem se vedno na poti in kar ne vidim konca... Sem govoril, da bom Septembra / Oktobra doma, trenutno sem v Dubaju in na poti v Oman...za nov let, ce bo Alah kaj praznikov dovolu, bom se kaksno sliko nalimal...do takrat pa lep pozdrav
  49. pajkica

Moja najljubša poezija ...

Urška in moderni Povodni mož avtor: Andrej Rozman - Roza Res hudo je, če prelep si za ta povprečen svet!!! Ko je v mestu veselica, nasmejana so vsa lica. Godba menja se nenehno: polka, rokenrol in tehno. Vse se plete, vse se zvija. vse bolj raste evforija, moški, ženske, stari, mladi, vsi se imajo strašno radi. V celem mestu eno samo bitje zgleda kot bolano. To je Urška lepotica, ki prav kislega je lica. Bolj, ko gleda te ljudi, bolj je jasno, da ga ni tipa, ki bi bil dost lep, da bi šla se z njim vrtet. In ko se opolnoči vse še kar brez nje vrti, grabit jo začne obup, kar zasliši čuden hrup vse glasneje in vse bliže, da prevpije mile viže, ko iz temnega obzorja vstane bleda luč motorja. Luč počasi, kot da išče, tava tja, kjer je plesišče, spremlja pa jo takšen zvok, da vse pade godcem z rok, saj rohni in ropota, kot iz drugega sveta, dokler končno ne ustavi se ob Urškini postavi. Urško, ko ob njej parkira, kar potrese od nemira. Hrup pa utihne, luč se utrne in iz silhuete črne vstane tip, visok, koščen, lep kot kakšen maneken. Ko pa še čelado sname, zdi se, da je iz reklame. Urška srepo bulji vanj, kot bi bil pred njo ekran, tip pa reče: ?Živio mala, a bi malo zaplesala?? In, ker godba kar molči, tipček jezno zakriči: ?Kva je, bend, a bo že kej?! Eno hitro zaigrej!? ?Končno mene vreden tip,? dahne Urška, in čez hip vsa v ljubezni zagori, da ji plamen iz oči švigne s tako energijo, da prisotni onemijo, češ kako je to mogoče da ni tipu v ksiht nič vroče?! Bend pa kakor nor zašpila, da so v ognju vsa glasbila. Saksofoni zažarijo, iskre od činel letijo in dim se vije iz kitar, Da se zdi, da je požar, Ko se lepi par teles zapodi v divji ples. Urška se v ekstazi meče, da si skoraj zlomi pleče, tip pa tudi ni od muh, krepek je, čeprav je suh, in obvlada rokenrol, Urško dol gor naokol suče, Bog ga nima rad, kot najboljši akrobat. In ker ve, da tip je pravi, Urška nikdar se ne ustavi, vse dokler ne pride ura, ko je končno konec žura. Tákrat reče Urška zala: ?Strašno dobro sva plesala, skoraj več ne čutim nog, daj zapelji me en krog.? Tipček najprej hladno pljune velik kos žvečilne gume ter zakurbla, stisne plin, Urška, ki sedi za njim, pa ljubeče se oklene hladne, črne in koščene soplesalčeve postave in že planeta v daljave. Že popoldne se razve, da, kjer most čez Savo gre, neurejene so bankine, in asfaltne izbokline ter pretirana hitrost bili so vzrok, da je zgrešil most. Zvlekli so motor iz reke, a od njiju niti obleke
  50. trojan69

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.

Lahko uporabiš tudi varilna kolena-se jih dobi različnih premerov npr. v Merkurju. http://www.google.si/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.mdm.si%2Fassets%2Fpictures%2F80%2Fhorizontal_large_90-din-2605.jpg%253F1392991663&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.mdm.si%2Fkategorija%2F56%2Fvarilni%2520fitingi&h=160&w=720&tbnid=3lejHLZal_Fd4M%3A&zoom=1&docid=WVWih-UYwwncwM&ei=61hqVKLIFuTMygPHooIg&tbm=isch&ved=0CCkQMygKMAo&iact=rc&uact=3&dur=186&page=1&start=0&ndsp=32 Če pa koga zanima bo v kratkem naprodaj Yamaha XV 750 84´ letnik (monoshock) - predhodnik Viraga. V svetu kar priljubljena osnova za izdelavo cafe racerja.