Showing content with the highest reputation on 29. 12. 2014 v vseh kategorijah

Vtisi z dnevnih voženj 2014

fak off -1C js se grem vozit.........majkemi, če bi zadel na loto gonim vse u qurac in bi se sam vozu in vozu in vozu...no dns še nism zadel, pa sem mal fotošutingiral po Vipavski..dobrih 100 sm klepnu ja..makedam tudi brez Kmeta najdem Vipavsko morje grad Vogrsko in selfie kr neki ob cesti The railroad in kot se spodobi za letni čas, še mau snega, cesta polna soli in peska, tako da me ju3 čaka generalno pranje, čiščenje, podmazovanje Me over&out 4 letos
  2. luxsa

Moj bavarcek,zaenkrst se s celim kardanom.
  3. Ivana

Pot okoli sveta

Govori se, da so težko pričakovane prve snežinke te zime s seboj prinesle tudi tisto praznično vzdušje v domače kraje. Verjetno je ta pravi čas, da malo potoživa, da sva sama morala tudi danes, kot običajno, preživeti še en sončen dan Kakorkoli, vesele praznike vsem skupaj!
  4. sebar

Preveč ss motorjev je že na tej strani, bom kar mojo "mašino" prlimal ^_^ V glavnem: 3je kovčki, akrapovič, sw-motech crash bar, puig povišan vetrobran+vario touring spojler. Še sedež da bi predelal, pa bi bil zame najboljši motor

6. hajoktejn

Grand enduro Slovenija

Isto igrišče, par dni kasnej
  7. motolover

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2014

Malo pusti še za 2015. Če boš zdaj pretiraval, bo naslednje leto težje preseči. To so pa moji letošnji km slikani na zadnji vožnji pred par dnevi. Zdaj ima še kakih 50 več in kot kaže bo za letos to, to.
  8. moto rider

Domači ljubljenčki (živali) :)

Naši štirje hišni ljubljenčki!
  9. nejcgs

Vtisi z dnevnih voženj 2014

posneto lastnoročno 27/12/2014 (se pravi da je t.i. avtorska fotka) Lokacija-vidiš na tabli ;-)
  10. alen1

11. She

Hribolazenje

Sem mogla dvakrat pogledat, če sem v ta pravi temi ... kolk enga nakladanja. :P V torek v ugodnih snežnih razmerah ponovila solo Kredarico izpred treh let. Lahko dodam samo še, da mi je turca 'pobožala dušo'.

Moje izkušnje - Arhiv

"... kaj in kako bo z mojimi kolenskimi vezmi ..." in tudi s 3,5 cm krajšo desno nogo, kar sem se spomnil šele pri "montaži" ustreznega vložka v današnjo "testno obutev" ... Takoj po koncu prenosa druge vožnje ženskega slaloma, sem se ustrezno oblekel in obul in pri tem početju mi nikakor ni bilo jasno, da je Zoran Predin :notworthy: že pred približno 30 leti vedel, kako bo z mano "te dni" ... Pasti "mi zopet ni uspelo", ker sem bergli uporabljal kot pohodni palici :notworthy: in ne za razbremenitev desne noge ... :notworthy: :hooray:
  13. Nearrain

Movie night . . .
  14. RVT

Ducati 1199 Panigale

Ducatisti še je cajt, da na listek Dedku Mrazu dopišete
  15. Danilo D

Hribolazenje

Danes sem pa tud jaz malo lazil naokoli .....Seveda sem od doma štartal z avtom, in pičim proti Belim Vodam, in že v prvem hudem klancu me je zjabala ena črna kurčeva hrv da nisem dobu pravega zaleta, tko da smo sukal sred klanca ko je obstalo . Grem še enkrat in je šlo skozi, potem pa v Belih Vodah obstanem nekaj malega pod podružnično šolo, pa probam dvakrat spredsko pa 1x u rikverc pol sm pa .... obupal . Ni s emitolk šlo da se čim dle prpelem, ampak da stestiram nove gume, morem kr priznat, da so me kar razočarale. No in sem avto pustil kar nekaj nižje dol, pri odcepu za mislim da s etam krene za lepo njivo ali tja nekam pač , No potem ap pot pod noge po cesti, pridem do lesenga križa, pol pa ajde gazit do vrha, no in tega gaženja je blo še za pou ure, na vrhu prešvican fulj . Nardim par fotk pa gremo nazaj. Dol je šlo sicer malo hitreje, dobre 5 minut prej sem bil pri avtu . uf kje dol sm ga mogu pstit no pa gremo v snegeca pegeca tanartabl tazadn pa tanartabl hud in še nartabl todolg klanc cerkev na vrhu Sv. Križa pr unih smrekah je pa vse skup obstalo cerkev v Belih Vodah
  16. Dr_Jakob

Mamutovanje 2015

ČIST SVEŽE!! 28.12.2014 ob 12:00
  17. Fazer03

Shoei čelade

Mi2 sva menjala letos spomladi in sicer Shoei Raid za GT- Air; izgleda da imam tudi jaz glavo po njihovem "kopitu" - res da ni med najcenejšimi, ampak je v kompletu že tudi vse: šončna blenda in pin lock; samo zapenjanje (in odpenjanje) z mikro zaponko je čisto ok, zračenje zelo dobro (všeč mi je, da vizir lahko pustim malenkostno odprt tik pred popolnim zaprtjem, ko ga potem vzmeti še dodatno stisnejo ob tesnilo) , v dežju sprobana in ob zaprtih zračnikih ostane popolnoma suha notranjost - zaenkrat nimam nekih negativnih izkušenj in zapažanj.
  18. Ferrarist

Uvoz motorja in ZDA

če tole ni nateg, sem jst kitajc
  19. avtomoto

Celje 1.1.2015

Jebela cesta, glede na vremensko napoved, bom končno moral poiskati dolge gate . . . .

Kumej sm pobegnu,še dobr da si not pršu
  21. builder

a si bil ti? https://www.facebook.com/video.php?v=786615511389713

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2014

še 100+ zdj pa dost

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

js sm tut zlorabljen s strani BMweja in bmwejašu
  24. Nearrain

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Zdej vem od kje izvira Snecerjeva in Giftova frustracija . . . PS: JBG . . . Natascha ni imela taksne srece . . . Fritzl ni mel za BMW-ja, pa je Natascho v kevder zaprl.
  25. 2 točk
  26. skalaprava

Shoei čelade

Da malo obudim temo o Shoei čeladah, namreč omislil sem si model GT-Air, pa sem našel na netu tale simpatični test: Mogoče še kdo na forumu, ki je letošnjo sezono prevozil z njo?
  27. stenc55

Kako se pere z motorjem
  28. nejcgs

Vtisi z dnevnih voženj 2014

tole pa obuja lepe spomine po dobrih starih časih, ko me je bawarc prevažal naokoli ne glede na vreme :-) Bi kr šou en krog, če bi le uhka :-)
  29. hajoktejn

Grand enduro Slovenija

Lepšga božiča že dowg ne playing.wmv
  30. mez

Pozdravljeni, Evo se moja pridobitev Honda CBR 954 RR. Lp
  31. builder

tolk, da nism peš
  32. Ivana

Pot okoli sveta

Pa še nekaj utrinkov s Severne Amerike Banff, Kanada Grand Teton national park, Wyoming Wyoming Colorado Arches national park, Utah Arches national park, Utah Route 66, Arizona Valley of gods, Utah Redwood, California
  33. Spasky

Kawasaki Ninja H2, H2R, H2SX in ZH2

Res je, Ducati je zverina.

Romunija, dežela Drakule

Je vse odvisno od rute (kake točke si misliš še ogledat), načeloma pa ponavadi pade TF jug sever in TA sever jug. BDW z bilo katere smeri greš sta obe lepi. Moj plan je bil nekoliko drugačen: šli smo ob Donavi, prečili preko Đerdapa v Romunijo in se nastanili v Pitestiju. Super hotelčič z bazenom za nekih 25€/glavi. Naslednje jutro smo krenili preko TF (za katerega smo si vzeli cel dan) in zaključili v kraju Bran, kjer smo si ogledali grad. Nato smo krenili proti Turdi in popoldan ogledali rudnik soli, zatem še vozili kaki 2 uri proti TA in prespali v hotelu ob poti. Ponovno smo si vzeli cel dan za prečenje TA in ko smo jo prevozili skočili še do Hunedoare. Tam prespali in si ogledali grad in ponovno proti Đerdapu, do katerega smo prišli z drugega konca kot pa smo krenili.
  35. Nearrain

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Tudi medtem, ko ti predvidevas...se jaz vozim ...
  36. Grut

Hribolazenje

pajkouka je zahinaula...tko k vedno kj treba za rundo dat... :lol:
  37. SEBA33

Yamaha TDM 900

Gugl marsikaj najde .)
  38. AK84

Češka, Slovaška,...

6. dan - 13. 8. 2014 Ko se zjutraj zbudim, sem najprej pregledal vremensko napoved. Ni bila ravno obetavna. Doma sem imel sicer neke zadeve za uredit, ki sicer niso bile neodložljive, vendar sem se zaradi slabe vremenske napovedi za naslednje dni odločil, da konje obrnem proti domu. Pot sem razdelil na dva dela in se odločil, da bom prespal v kraju Lackenhof, kjer sem rezerviral hotel. Preventivno sem oblekel dežjaka, kar se je kasneje izkazalo za dobro odločitev. Cilj sem vnesel v garmina in sledil njegovim navodilom. Na poti ni bilo nobenih zanimivih stvari, razen tega, da sem imel karambol z ptičem, ki se je pri okoli sto na uro zaletel v mojo čelado. Mislim, da ptič ni preživel nesreče. Vmes je moj motor obrnil 50 tisoč kilometrov in upam, da jih bo vsaj še enkrat toliko . Ob prihodu v hotel v Lackenhofu me je najbolj presenetilo to, da mi je gospod za pultom v naročje nametal rjuhe, povšter in ostale stvari in posledično sem si moral sam postlati posteljo. Tega do sedaj še nisem doživel nikjer drugje. Kaj hočemo, vse je enkrat prvič. Po tušu se odpravim po vasi iskat kako gostilno, da bi lahko dal kaj pod zob. Celo uro sem se sprehajal, vmes me ujel še dež, šele na sem našel odprto gostilno. Po okusnem šniclu sem bil na polno pripravljen za spanje. Spanje: Junges Hotel Lackenhof, Ötscherweg 3, Lackenhof, 3295, Avstrija Cena: 35€
  39. AK84

Češka, Slovaška,...

4. dan - 11. 8. 2014 Zjutraj vstanem, rezerviram sobo v Oščadnici, stvari zložim na motor in se odpravim novim ciljem naproti. Iz Liptovský Mikuláš-a se odpeljem proti Kráľova Lehota, kjer zavijem proti kraju Brezno. Po lepi cesti se počasi vzpenjam na vrh prelaza v Nizkih Tatrah in nato pse spustim proti kraju Brezno. Ker se rad vozim po po čim bolj lokalnih cestah in s tem opazujem majhne kraje ter ljudi, ki v njih živijo, v kraju Mýto pod Ďumbierom zavijem s ceste 72 na lokalno cesto, ki pa je še vedno boljša od marsikatere naše in se po njej pripeljem do Zadne Halny. Od tu nadaljujem po cesti 66 in 67 do mesta Porpad, kjer se ustavim v trgovini, da sem si nabavil malico. Ker imajo enako kot v Sloveniji ponavadi ob trgovinah manjše lokalčke, si vzamem čas za kavo. Po dobri kavi, ki jo mi je postregla brhka slovakinja, se odpravim proti Visokim Tatram. Res so lepi te kraji. Kar nekajkrat se ustavim ob cesti ter opazujem naravo okoli sebe. Spet se priključim nazaj na cesto 67 in se peljem proti Poljski. Ko vstopim na Poljsko, se najprej začudim lepo urejenemu krožnemu križišču sredi gozda. Držim se smeri proti Zakopanom. Ko pa pridem pa v Zakopane, sem pa obstal odprtih ust. Nisem mogel verjeti, da je lahko smučarsko mesto tako živo tudi poleti. Lesene hiške s spominki ob cesti so bile polne turistov, vse lepo urejeno, res ni da ni. Mislim, da bi se Slovenija lahko šla učit k njimi, kako se gre turizem. Spet zavijem z glavne ceste in se odpeljem nad mesto, da ga vidim od zgoraj. Res lepo mesto. Pot nadaljujem po lokalni cesti nazaj proti Slovaški. V kraju Zuberec zavijem nazaj proti Liptovský Mikuláš-u in se po lepi cesti peljem čez prelaz proti jezeru. Ko pridem čez prelaz do doline, see obrnem nazaj proti Zuberecu, od kjer nadaljujem proti Podbiel-u in nato proti kraju Namestovo. Vmes se ustavim ob jezeru, naredim nekaj slik in grem dalje. Držim se smeri za Krásno nad Kysucou. Vmes začne padati dež. Na srečo je bilo ob cesti kar nekaj lesenih paviljončkov, da sem se lahko na suhem spravil v dežjaka. Pot se nadaljeval v dežju vse do Oščadnice, kjer sem imel rezervirano sobo. S prijazno gospodično za šankom picerije urediva vse potrebno za sobo. Med večerjo je nehalo deževati, zato sem se po okusni pici odpravil na kratek sprehod po Oščadnici, nato pa še eno pivo v sobi in zasluženo spanje. Spanje: Penzión Fuňák, Oščadnica 127, Oščadnica, 02301, Slovaška Cena: 19€
  40. SEBA33

na krof

Slika 1 + slika 2 = 1 km = "to je to" = :notworthy: = slika 2 = slika 3 =
  42. nxyz

Te dolge tace :mellow: Res ne maram pokanja
  43. Ni3ous

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008

187 kg suh original. Z menjavo prednjega konca (vilice, kolo, enojni disk...) sem mu odbil 8 kg. Z menjavo original lonca za akrapota še 3,5 kg.... se nabira. Tenerejka je okretna in vzdržljiva. Z mašino ni nič dela. Redni servis na 10.000, ventili na 30.000. Lahko jo po tleh premetuješ pa se ne poškoduje. Matr je to en fajn bajk
  44. zankuk

vem da ne spada čist sem al dobr https://www.youtube.com/watch?v=5Ylv39POcS4&index=1&list=UUYE8Hc4xtDZlA63M-NInP-w moj kanal če si če kdo pogledat. prilagam sliko
  45. pajkica

Hribolazenje

spet sem enga dala dol .......

Moje izkušnje - Arhiv

Ker je ... ..."svuda oko nas" ... ... sem kljub danšnjemu, zame bolj ugodnemu vremenu za hojo ... ..., svojo današnjo hojo vseeno skrajšal za približno 1/2 km in se vrnil nazaj domov z enakimi bolečinami v desnem kolenu, levem kolenu in levem kolku ...
  47. Ciko86

se 3 od danes,upam da ne smetim teme prevec..
  48. Demon

Kawasaki Ninja H2, H2R, H2SX in ZH2

Hmmm, kaj pa ima na levi strani kot protiutež temu dimniku? AJAAAAA, enostransko zadnjo nihajko, ahahahaha! :grim
  49. Ivana

Pot okoli sveta

Motorja sva kupila nova in imata sedaj 73.000 kilometrov, kar je mislim da zadosti, da motor dodobra spoznaš. Predvsem če upoštevam, da sta naredila kar nekaj peščenih, mokrih - blatnih ter serpentinastih kilometrov. Vsekakor je velika prednost Tenerejke rezervoar, velik 23 litrov ter poraba, cca 4 litre na 100 kilometrov. Če potrebuješ motor, da se zapelješ do prve gostilne, je ta podatek zanemarljiv. A če iščeš motor na daljše relacije, šteje tako vsak liter, katerega imaš v rezervoarju kakor šteje vsak Evro, katerega porabiš za gorivo. Do sedaj sva po motorju za gorivo, gume, rezervne dele ter servise porabila cca 3.700€. Servise zadnje čase delava sama. Ne vem pa kaj so za tebe male stvari... Semering je relativno majhnih dimenzij, sva recimo sama zamenjala. Ampak delava tudi večje stvari. Npr. menjava gume Seveda je prednost motorja, da je enostaven za servisiranje in da lahko z malo znanja ter inicijative večino težav odpraviš sam. "Mojstra", ki te reši, ko si v težavah, ni težko najti. V Južni Ameriki je recimo tudi zelo poceni in recimo da, če imaš srečo, motor uspešno popravi. Ampak... ko je tako imenovani avtomehanik v Peruju potreboval dve uri za zamenjavo motornega olja po motorju, sva vedela, da je čas, da se servisov ter popravil lotiva sama. Mimogrede, za razliko od BMW-ja ima Yamaha relativno univerzalne dele in lahko z malo iznajdljivosti hitro najdeš nekaj, kar ni original, a prav tako dobro služi motorju. Vse, kar je BMW, pa je specifično in razne replike ne pridejo v poštev. Imela sva dve manjši težavici. Na obeh je bilo potrebno razstaviti ter namazat krmilo, na Simonovem pa je bilo potrebno zamenjati tudi semering vodne črpalke. Teža Tenerejke s tekočinami je 206 litrov, če se ne motim. Skupaj z dodatno opremo ter stvarmi, katere imava s seboj, cca 300 kilogramov. Sama imam kak kilogram manj kot petdeset. Se ti zdi realno, da bi ga pobrala s tal? Torej običajno skupaj pobirava motor, ki pade, saj je tudi za Simona prevelik zalogaj. Obnašanje motorja na različnih neasfaltiranih podlagah je za moje pojme v prvi vrsti stvar voznika. Kljub temu, da naju Yamaha ne sponzorira, verjameva, da sva za svoje potrebe izbrala tisto najboljše, kar nama je bilo na dosegu