Showing content with the highest reputation on 01. 05. 2015 v vseh kategorijah

1. stenc55

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Evo, doma, dolžan sem par slik. Prvi dan: Pordenone: Prvi sonček dneva po Bologni Hotel: Drugi dan: Nekje ob cesti, pozabljena čisto sama gostilna, ata ne zna črke angleško, midva ne črke italijansko, vseeno smo se zmenili za kos parmezana, kje je prvi petrol, po kateri cesti naj greva, ker tista skozi Attone ni v redu za motor, naj greva koj tamle dol čez štiri kilometre "sinistra anke v Pistoia... bella corsa bruummm bruummm"... Še po očala je šel not da je lahko na telefonu pokazal. Pa sva šla. Cesta me je spominjala na tisto od Moščeničke drage do Pazina, samo asvalt je rdeč, drži pa ko.... Sem mislil da je to najlepša fura izleta. I've never been so wrong... Če boste kdaj šli tam okoli, v Montecatini terme (do koder sva se od Pistoie cjazila eno uro) na Via Aldo Moro je ena pizzerija-slasčičarna. Bogovska roba. Ujel sem jo slučajno, ker je bil edini plac s stoli zunaj, napisom pizzerija in PROSTIM parkplacom za en motor in nič več. Kufre sva pustila v hotelu, pa še pogledat tisti famozni turn v Pisi. Po Pisi skozi Lucca nazaj v hotel. Promet? Ajoj..... Talijančki pa njihovi kupljeni izpiti... Tretji dan: Hotelir nama je predlagal da greva po neki poti gradov. Direkt na poti so res samo trije, gor in dol okoli pa časa nisva mela. Vseeno sva šla. Slika je mal falena, Od Castelnuova di garfagana gre malo bolj levo. U bistvu načrtovana trasa, šla sva pa seveda drugje. Vseeno pelje preko Passo della Radici. Optimist sem si, ker sem končno začel gledati tudi table in le le Sygica naredil v Castelnuovu plan poti. Zdržal je točno 10 minut, potem je pa tabla za Modeno kazala v levo in ne v desno.... Nekje na 2/3 do Passo della radici. Nisem vedel da imajo Italijani tudi narodne heroje. Nenačrtovan cilj dneva, nisem vedel da greva čez gorski prelaz, sem mislil da je pot bolj podobna tisti prejšnjega dne. Super cesta do gor, super cesta naprej dol, okoli 80 km sva bila popolnoma sama. Kakšni trije avti in 5 motorjev nasproti. Aja, pa en obritonožec je ravno prihropel gor ko sva midva štartala naprej. Vseeno sva mu dala :thumbs up: Najboljša fura izleta. Naprej... Sva našla WC pod Montefiorinom na enem ovinku, naročila kapučin, dobila zraven cuker (nekaj rumenega in sočnega na biskvitu) in dež. Čez 10 minut je bil spet sonček. Od Modene naprej sva peljala po kar močni "osvežilni sapici", kot bi rekel Obelix in slikala eno random cerkev, niti ne vem kje. Edina slika "kulturne znamenitosti" poleg krivega turna, ki sva jo naredila v Italiji. Turista pa taka. Spanje v Veroni. Danes.... Ajoj...... Kukala mi majka.... V Veroni sva dala gor dežjake ker je 3 minute preden sva šla začel dež. Dež do Trenta +16°C: Dež do Bolzana. +12°C Dež do Brixna. +11°C Dež do Brunecka.+8°C Slučajno sva se ustavila malo od Brunecka naprej, Naletela na rešitev dneva. Moja je imela rokavice (po trditvah tiste luštne puže v KMC-ju nepremočljive) popolnoma premočene. Temperatura je bila pa komaj +7°C Ajd nove rokavice. Naprej na Ita-A meji, Strassen: SNEG! Bolj slabo se vidi ampak jebemomast, SNEG! Sem rekel sam sebi, če se tole začne prijemat iščem zimmer frai- bikers welcome. Pa se k sreči ni. temperatura 3,2°C Zmrznjena sva bila ko cucka, seveda ker je april pa Toscana ne rebiva nič prav prekleto toplega... V Lienzu se peljem skozi semaforje in vidim ravno na vogalu enega Hotel-Restaurant- Bikers welcome. Greva not na vročo župco, pa restavracija ni delala, sva pa dobila dvojno dozo vročega čaja. Tam nekje sva tudi pogruntala da bi bilo fino če bi eno urco počakala, ker se luknja v oblakih (posledično verjetno tudi nič več dežja) vozi ravno za nama. Sva probala in je bilo res. Niti kapljice več, cesta je bila pa vseeno še vedno mokra in tudi zeblo je še zmeraj. Končno doma po 10 urah, takoj v "civilko" pa v trgovino, ker je hladilnik prazen, midva pa lačna. Rezime: 4 dnevi, 1570 km, kolko denarja še ne vem, na vaških pupmah ti pride lokalec natankat in zaračunat, čeprav moraš včasih dotankat sam ker ne zna potegnit pištole iz tanka da lahko nalije do roba, en polnilec absolutno premalo za 2 telefona, 2 čeladi, tablico, kar reče Sygic da bo trajalo še 50% zraven zaradi postankov, prometa, ovinkaste ceste... zmeraj ene tople cunje s sabo čeprav greš v Afriko, vremenarji znajo brcnit v temo da bi jaz njih zbrcal nekam, z Italijani se da nekak zmenit tudi če ne znajo črke angleško, ti pa ne črke italijansko, res pa je da potem bolijo roke, treba bo pogledat zadnjo bremzo, je ratala nekam "spungy", motor+ midva+ trije kufri+ tanktorba rata vse skupaj malo težko, se pozna, torbici za telefon tudi 2 vrečki silicagela ne pomagata, se rosi če pridejo not 4 kaplje dežja, zmeraj en paklc robčkov nekje v enem pozabljenem žepu, se bom že spomnil kje so ko jih bom rabil, pa ne vem če bom še kdaj vozil po sveže naletavajočem snegu, pa obvezno fotoaparat, ker se mi ne da skozi vlečt telefon iz torbice, pa tudi slike so bolj tako. Snežink na zadnji sliki se ne vidi, Sygic zna zabluzit in te hoče na vsak način vlečt po zadnjih vaških gasah...
  2. Kras

BEST of Jadranska magistrala

No pa smo dali celo jadransko magistralo skozi vse do Dubrovnika pa še nazaj , nas je blo malo morje... kontrol kolikor hočeš vedno so nekoga obdelovali enkrt kr po dva heh Padlo okoli 1365 kilometru

Ludo i nezaboravno

Verige, prenosi in spreji za verige

Zmontiru sem Scottoiler.... .... tko da se mi gladkomalo je*e za vaše spreje..
  5. Matej207

Korzika

Ker smo se peljali ravno mimo.... smo se rahlo ustavili pri spomeniku žrtvam letalske nesreče... prižgali vsak eno majhno svečko Ajacio o njem ni potrebno kaj dosti sekcija lahov...
  6. Danilo D

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Ker danes ni bil napovedn zlo lep vreme čez cel dam, sem pač ubral krajšo turo, prvo sem pa mislu it na morčeka . Vglavnem prvič letos na pavlinkota :grim. Prvo sem razlišlu d agrem na jezersko in dol do jezera ter po isti poti nazaj, ampak sem si hitr spremislu, se spustim do Fe Kaple :grrr, tam pa sem mislu krenat čez Freibach do Zell Pharre ampak ni šlo ker so cesto asflatiral in je do 17:00 zaprta, pa se en čas jebu z navigacijo da bi šu na obvoz, ker senkrat s eže vozu tm skoz po obvozu. Vem da sem se pelu mim tistih kupov lesnih sekancev, ampak je zgleda blo više od zapore, tk da sm pol šu tam pred Sittendorfu levo pa tam naprej do Zell Pharre in do Ferlach. Cesta v tisti dolini pa taka d ate na rit fukne, dobesedno, vsaj na določenih delih. Ampak mi dolina vse hudo odtehta, ker je res lepo tm skoz pelat, vsajk meni . Vračam se po isti poti nazaj do Pliberka, čez MP Reht in v Mežici dol, potem pa na Črno in čez Sleme do Veleja .... na en piščančkov kebap in z peciklom to Šoštanj .
  7. Belaglava

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Lepa mini turca mi je ratala včeraj popoldan Ugotovil sem, da sploh ne potrebujem posebej vklapljati tracking funkcije gpsa, le android telefon s sabo in ti (vsaj zame) dovolj natančno pokaže kje vse si se potikal Fočk v Kranjski pred moto Vršiškim krstom. Kavica in klepet v Bovcu. Malo romantike ob zahodu pred vrhunsko večerjo v Brdih. Hvala Denis. Za konec, dvojni nacho za bolj miren spanec, tik pred koncem poti.
  8. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Spet je blo divje... Save or Fail? Če kdo ugane dober scenarij razpleta, dodam še preostanek videa
  9. Tedybear

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Včeraj šel Iz Bleda samo prespat v Baško na Krk in naredil 901 km . Aja...dol grede prekrižaril Istro po dolgem in počez. Slik nimam, imam pa en drug vtis. Samo v Istri so Hrvatje od konca oktobra do včeraj na novo preplastili toliko km cest, kot jih naša, bogatejša država, ne bo sposobna v treh letih. jeboimpasmaternašimšalabajzerjem.
  10. Danilo D

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Hja, včerej ej bil pa prou zanimiv dan bi reku ... zjutraj sem si budilko naštimu ob 4:55, vstanem se okrepčam, naložm robo za pranje- potujoča car&moto wash :grim ter odpeketam do veleja, kjer sem ob 6:00 že veselo pral svojo dvokolesno črno mrcino . Ko to opecajnam, pa se lotim še ene 4 kolesne RS mrcine, all inkluziv paket In ko sem z vsem tem bil gotov, robo spet naložim in peljem od kjer sem si jo naložu. Grem to home na južno, osedlam pecikl in nazaj po motor. Špricnem ketno in gasa ....... čez Črnivec do kanika in naprej do Šenčurja, tam pa v krožišču desno in hopa čez Jezersko, prvičć letos . Se spustim do železne kaple in nato pičim proti Pliberku. Ker sem imel tank že proti koncu, si namislim da bi tanku, ampak djmo se še pelet do Lavamunda, da tank čimbl spraznm. Se kr oreng pelem iz Pliberka proti lavamundu po tisti dolgih ovinkih, pa mi nekej črnga od zadaj na hitr prihaja, te pa se js po gasu, smo ga kr 145 pičl, , no vmes sem upočasnu da preveru d ani kj sumlivga, te pa gre naprej pa js v zavetrju he he. Sevede je bil benz v Lavamundu dražji k v Pliberku , cene 1,299 in 1,306eur. Pol pa po najkrajši poti do doma . Prou pasalo je točno 230km po dopustniškem delovnem dnevu .
  11. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Spet ena brez "voznega reda". V bistvu sem nameraval do Paklenice, ampak je Burja odpihnila misel na ovinke in ribo pri Dinkotu. Ob odhodu je bilo kar nekaj odsekov ob morju zaprtih za nekatera vozila. Tik pred Kočevjem sem se odločil, da zapeljem preko "medvedovih rid" potem pa že kamor potegne. V Osilnici preko meje in proti Gerovu in nato proti toplim krajem Mrzla Voda tudi zrak ni bil ravno topel Končno se je ogrelo na prijetnih 19 stopinj. Ob postanku še tale polnoletnik. Povsem je negiral izrek "YUGO nije za dugo". No pa sem na končnem cilju Rt Kamenjak , ter v daljavi otoček Porer s svetilnikom. Tu sem obrnil in tokrat mi je cilj bil znan, vendar po čudnih poteh in po 742km sem ob 20:30 bil doma. Namesto Jadranke pa Učka, Plominka, ..... Vtisi pa :notworthy: !
  12. deki28

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Evo še moji vtisi iz ture po BIH in Hrvaški :-)
  13. Snečer

MOTO brezrokavniki, Odsevni jopiči, Airbag...

Ne čudi se, če bo oslepljeni v tebe zapeljal. Motoristi so dobro vidni, če normalno vozijo. Razen dež in megla, no za to pa so meglenke. Obnašaš se kot da si sam na cesti, a avtmobilisti bodo tudi z dolgimi začeli vozit? Me zanima kako boš potem jamral
  14. Matej207

Korzika

drugače pa Bastia lepo mesto... sopotnika težka fotografa.... (po kg specifikaciji ) luškana cesta... sicer so vse.. ampak ta ima pridih še mali dokaz.. da dva ista motorja, enako trošita ....... nadaljevanje sledi
  15. Snečer

Korzika

Raj za motoriste, po moje ena obveznih moto destinacij, bližje kot Dubrovnik (+trajekt par uric) Omenil bi še dva slabša asfaltna odseka, sicer so ceste odlične. Galeria-Calvi, 20km dr,mr, poflikan, neraven asfalt, oznaka D81b Je pa alternativna cesta od tam za Calvi pač ni ob obali, druga je ok. in Cap Corse, odsek Nonza-Centuri, sjeb. asfalt, deluje pa kot da bodo delali Napram 2012 je kar nekaj odsekov na novo preplasteniv, npr. Col de Sobra, pa še en prelaz, na prvem videu s števci, ki sem ga objavil... ps Slovenija je ena sama žalost
  16. Matej207

Korzika

v bistvu imaš prav..... ampak Snecer in motosvet poskrbita da lahko kdo še kaj potegne + iz foruma... in se kam odpelje na lušten izlet :P Ti pa čepi doma :P :grim

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Moji današnji vtisi so bili krajši od enega km, kolikor je do OMV-ja "za ovinkom" in nazaj domov, vendar so zame vseeno zelo dragoceni ... 1. Manj kakor 1 km = domača trenerka, vetrovka in čelada, ker padavin še nekaj časa ne bo. 2. "Pritrdilni pašček" na novi čeladi obvezno malo podaljšati, ker me tišči v vrat = ŽE NAREJENO :notworthy: 3. Po približno petih letih in pol je Roberto zopet tankal bencin v lastno prevozno sredstvo "na 95 oktanov" ... 4. Ker je v rezervar šlo samo 3,5 litre, ima "rdeča cona na bencinskem števcu" Vespe kar dovolj "varnostne zaloge" ... :notworthy: 5. "Moja VESPA" je sedaj pripravljena na naslednjo vožnjo in oba čakava samo še ugodno vreme. 6. Menda se bo moj dežni kombinezon vrnil nazaj k meni, ker je trenutnemu lastniku premajhen ??? :notworthy:
  18. rkasteli

Jadranska magistrala

Dol naprej je fino, edino tisti del med Zadrom in Šibenikom se mal vleče, ker so same ravnine in naselja. Drugače pa, če greš dosti zgodaj ni problema samo, da sam grem potem nazaj ponavadi po notranjosti. Se pravi pri Splitu samo zamenjaš stran velebita. Cesto so fine, pokrajina tudi, edino pazit moraš na naselja in kontrole. Ne vem točno zakaj ampak se table za vasi nenormalno vlečejo, ko že misliš, da si zunaj naselja dobiš tam iza ene grmade loparček, ki ti maha. Se pa nabere tam cca 1000km, odvisno iz katerega konca Slovenije si. Mam celo neki slik lanske ture, ko sem šel nazaj:

Hujšanje

ekola, da se resno vrnemo na temo: evo recept za hujšanje. V sliki in besedi ... vzameš par kil glavonožcev... ... dodaš ene par kil razno razne zelenjave... u bistvu... kar najdeš po sosedovih vrtovih... ...no ja... za tiste, ki se jim glavonožci smilijo, se naredi še back up plan ...no tko nekako se vse skupaj dekorira....malo posoli, popopra in v pečiiiicooooo.. ... hja... pr nas nimamo električno gnane pečice in kurimo z drvmi.... pa še zebe ne... vmesna kontrola stanja pečenosti...... ...pol pa nisem več sliku... da ne bi zmanjkalo zame... ... nooo... ...in to pol razdeliš med 20 ljudi... in če imaš srečo, da glih zate zmanjka... si fuuul naredu zase za svojo shujševalno kuro...
  20. marcc

Yamaha MT 07

Pozdravljeni! Danes naredil dve modifikacije na motorju in sicer ga spustil za 2,5 cm in dodal crash pads. Set za znižanje zgleda takole: Zraven dobš tudi dva "rorčka" za zbijanje ležajov iz aluminija. Preden zbijate ležaje iz aluminija, nujno prej odstranite semeringe!!!!! Primerjava: ....in takole je zgledalo ko je bilo končano. Potrebno je spustiti še sprednje vilice: Nato še vgradnja "bunk": To je to:

Moje izkušnje - Arhiv

Najprej sem prodal še ne dokočano daljinsko vodeno maketo jadralnega letala DG 300, 4m razpona kril ... ,,, in danes še, še vedno letečo maketo akrobatsko jadralnega letalskega modela Swift, 2,5 m razpoona kril in nam s tem povrnil 6 / 13 cene "moje vespe" ...
  22. TOMCAT

Verige, prenosi in spreji za verige

23. Lenkas

Ustavimo rekreativne bicikliste

@OP poči se konj ne meči vseh biciklistov v en koš
  24. ForU2

Kolesarske fure

Kamniški krog resnice Eden izmed mojih ciljev letos....res lepa tura, s tremi prelazi, ki jo naredijo zanimivo. Do Kamnika z avtom....skok na Črnivec (902m).....spust v Gornji grad, desno v smeri Menina....krasna cesta na prelaz Lipa (722m).....spust v Vransko....desno v smer Trojan in kmalu spet desno v Tuhinjsko dolino, proti Kamniku. Vmes še manjši a najtežji :blink: prelaz Kozjak (658m). Skupaj malo manj kot 75km in dobrih 1200 višinskih metrov. Jo priporočam! Turo sem našel tule, kjer je še nekaj podatkov.... http://www.bicikel.com/ture/1146/kamniski_krog_resnice.html PS Resnice vseeno nisem odkril
  25. Borutt

MOTO brezrokavniki, Odsevni jopiči, Airbag...

Nekaterim še vedno ni jasno, da so določene stvari z razlogom homologirane in določene pač ne. Poleg tega, homologacija ni kaprica nekoga. Tudi pri bleščanju oziroma zaslepljevanju drugih z dodatnimi lučmi ali s previsokimi žarometi (ali vožnja z dolgo lučjo) nekaterim ni najbolj jasno. Bleščeče luči so moteče in ne sodijo na cesto. Višina svetlobnega snoba mora biti pravilno nastavljena zaradi varnosti. Bleščeče luči niso varnost, ampak nevarnost, ker drugi udeleženci ne morejo ugotoviti, koliko je tista bleščeča luč oddaljena in s kakšno hitrostjo se giblje. Ker je luč bleščeča je ocena oddaljenosti in hitrosti napačna in zato pride do izsiljevanja. Je sedaj vsem jasno, zakaj mora biti višina svetlobnega snopa pravilno nastavljena ? Zaradi varnosti sitnarijo strici na tehničnem pregledu. Če pa komu ni všeč takšna varnost, ima še vedno možnost spremembo prebivališča za eno izmed držav, kjer ponoči pred ovinkom ugasnejo luči.
  26. I30

Domači ljubljenčki (živali) :)

Od frenda ta komot žwau: (mađarske manire)
  27. marcc

Moja repsolka, zelo zadovoljen z njo, ampak kakšen konj še zraven ne bi škodil

Moje izkušnje - Arhiv

Po zobozdravnici je sledila "akcija" Velocenter Idrija = Roberto zadooovoooljen !!!

Na trip v Afriko zdaj v maju 2015

No sej – zato sem napisala da BO lušno brat … Malo vzpodbude da bo čim prej uresničeno samo dejanje - namesto pisanja Če namiguješ na tisto drugo pa … :grrr Če / ko bom šla na kakšno tako varianto (pri tem so finance odločilni faktor), bom šla zelo verjetno (še najraje) sama, tako da …
  30. Snečer

Korzika

Vozil sem v dokaj objestni skupini, tile Yamahini šoferji so nonstop pod vplivom v46 Še dobro, da ne ločijo strani neba .... ----
  31. OldSchool Kawi

Še moj motorrad. Mislm da zajame moj nick .
  32. Schultz

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Danes en popoldanska. Kras-Idrija-Žiri-Logatec in domov, vsega lepih in uživaških 168 km. Utrinki: pogled na vipavsko dolino s Cola Idrija Spodnja Idrija s ptičje perspektive
  33. motozajebant

Korzika

Pozabil si dodati, da smo tukaj verjetno izboljšali pogled na motoriste, ker smo bili kulturni, se obrnili in počakali dva ovinka nižje, da je objestnež odpeljal nam je cel avtobus mahal potem... sam škoda ni blo nobene mlade vmes, sami penziči
  34. Grem stavi,t da sesalec še bolj leti, ko se pelješ iz šihta domov :grim pa še v bife gredoč stopiš :beer1:
  35. Mavti

Ustavimo rekreativne bicikliste

Pred kratkim sem šel iz Kamnika čez Črnivec proti domu pa dohitevam traktor na začetku vzpona v hrib pa traktor ravno prehiti kolesarja ta pa ti me pa že ne boš pa za njim no po dvestometrih ga je bila polna cesta pa bela zastava v znak predaje :oops: ,gledam potem v retrovizor nazaj in se mi skoraj zasmili je moral sestopit pa pavzo delat :naughty: no tudi traktor ni letel trideset ampak dobrih petinštirindeset vsekakor se mi je ta kolesar potem rolal po glavi in mi polepšal dan
  36. Miliy

Ustavimo rekreativne bicikliste

In zdaj ti po možnosti misliš, da si kaj boljši od njih? Debili so tako med njimi, kot med nami, zavedajmo se tega in ne mečimo vseh v en koš. Strpnost je mati modrosti Veliko lepih in varnih kilometrov ti želim, če tudi boš srečal kolesarje.
  37. Snečer

Korzika

Kradejo kot sredi Ljubljane... ne panike delat. 4x sem bil že pa niso pipnili ničesar.

Globoke misli & misel dneva & stuff

1. maj .. praznik dela, ki je prost dan
  39. SLVR

Hujšanje

Kaj gre od 0-100 v manj kot 2s? ... Vaga od nas bajskov! Ko bom velik bom lep in debel! :grim

Ustavimo rekreativne bicikliste

Novinar je iz vsebine ven potegnil samo tisto, kar mu je pasalo ... klasična novinarska fora .. teme se ni lotil celovito ... Ravno včeraj zvečer sem srečal najmanj 10 kolesarjev, ki so se vozili brez luči, eden mi je celo po kolesarski v kontra peljal, tako, da sem ga skoraj na haubo dau, ko sem se vključeval na glavno cesto. Če ti tak prileti pred motor, je največja verjetnost, da se znajdeš na tleh, kolesar se pa odpelje naprej. Očitno odobrava vse to početje, kar se tiče vožnje grupne (vštric) kolesarjev po glavnih prometnicah. Tudi kot avtomobilistu mi gre to na jetra, saj če je gost nasprotni promet, se moraš za njimi voziti 20 km/h. :krneki:
  41. bregar07

Potovanje okoli sveta: Žan Bregar

Na zgornji sliki je punca še nedolžna. Včeraj je junfer šel, ko me je soforumaš Ni3ous odpeljal na eno krajšo offroad turo po Dolenjski. Sicer niti eden od padcev (ups ) ni bil resen, pa vseeno, prve bojne rane so padle.. Lokacija super, tura je bila poučna, čez domačo dolensko hrano pa je tudi ni! Ni3ous, še enkrat hvala in srečno.

Domači ljubljenčki (živali) :)

Danes je hčerka iz Bila naredila Gringo Bila ... .)
  43. Snečer

44. Snečer

45. Snečer

46. Snečer

. Obrok ob vodi
  47. Snečer

Korzika

. Jutri gremo k spominski plošči
  48. Snečer

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Včerajšnji vtisi: NIČ NE BI IMEL PROTI, ČE BI SE MI VSAK DAN ZGODIL KAKŠEN TAK VTIS = Roberto on the road again with gasoline 25 km/h ROBERTO: Dober dan, jaz sem včeraj telefoniral zaradi rdečega SIM Orbita. Dober dan tudi vam. Rdečega bo treba še odpakirati. :notworthy: PRODAJALEC: Počakati bo treba uro in pol ali dve, da napolnim akumulator. Zato je bila najprej na vrsti kahwa ... :notworthy: ... in takoj za njo še nakup hrane za večerno "slavnostno večerjo", pri sosednjem Lidlu, kjer so tudi vedeli, da se v Mercator tehniki nekaj dogaja ... Zakaj Mercator tehnika ??? Ko je čet uro in pol zeooo prijazen prodajalc videl kako šepam po oddelku tehnike, me je posedel na dodatni stol za blagajno, poslal mojo drago v OMV "čez cesto" po bencin , midva sva pa ta čas izponila vse potrebne moje podatke "v knjigi" Sym ... :notworthy: Tako izgleda števec čisto novega skuterja. 500 prevočenih metrov pa pripada poizkusni vožnji prodajalaca po dorišču Meratorja, ko mu ga je končno le uspelo vžgati, ker je pred tem Orbit moral še "izpluvati" vse "konzrvirno olje" ... Pred 53 in pol leti me je moja mama iz postojnske porodnišnice peljala v Idrijo z avtobusom, danes sem se pa po mojem novem gasoline rojstvu vračal kar sam ... Dobrodošlice na RIDAH seveda ob taki uri ni bilo ... .) Obe dovolj visoki stranski gledali sta bili včeraj zame drugo in tretje oko :notworthy: , ker sem imel levega, kljub "integralni čeladi" (?) vseeno ves čas zaprtega, ker mi levo oko popači tudi dobro sliko desnega očesa ... Z yamaho pred pet in pol leti OUT, včeraj z Orbitom zopet IN ...
  50. Kölm

15. jubilejni blagoslov MK Schlossberg, sobota 2.5.2015 ob 10:00

Pridem. Sam ne na žegn. Na klubaso, pa kumarate pugledat.