Showing content with the highest reputation on 13. 06. 2015 v vseh kategorijah

1. sayo

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Danes z "mopedom" ena kratka čez Vršič pogledat korita Soče, pa na hladen in vetroven Mangart nato čez Predel v Italijo na Rabeljsko jezero od tam pa čez Trbiž in Kranjsko goro proti domu nabralo se je 380 lepih km
  2. Schultz

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Zjutraj sem se zbudil že ob 05.30....in ker nisem mogu več zaspat.....jah..to je že en znak starosti...sem se pričel lagano turistički odpravljat za eno lagano dopoldansko turco. Glede tega, da sem vse vzel zelo lagano (eno šik ), sem štartal šele ob 07.55. Relacija katero sem realiziral pa je tale: do Vrhnike-Horjul-Škofja Loka-Kamnik-prelaz Črnivec-Solčava (kosilo njammmi)-Pavličevo sedlo-Jezersko in domov. Nabralo se je 385 sončnih, vročih in karseda uživaških km. Aja še utrinki: Med Horjulom in Gorenjo vasjo med Kamnikom in Solčavo po kosilu pa naskok in osvojitev Pavliča najto pa preko Jezerskega domov pogled na AUT stran Zgornje jezersko (SLO) in odrajžal sem domov.
  3. Tedybear

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Človek mora bit res mal "ubrisan" da naredi 691 km zato, da 7 minut čofota v Karlobagu, 20 minut suši kopalke, je ribo v S. Juraju, pije kavico nekje v Ogulinu...pa da ga na koncu boli rit, rama pa še kaj. T'kole smo se "drenal" u Karlobagu na plaži.. Na Jadranki srečal in/ali prehitel ene 1755 VESP, I, A D...registracij. Baje neko srečanje v Biogradu. V Karlobagu je ena odpovedla pa so jo , da ne bi bilo prevroče, oživljali kar sredi gostilne...itak...Italija do Zadra... Iz Sv. Juraja na Otočac, pa potem Ogulin - Vrbovsko (cesta povsem v riti, sem se počutil kot v svoji občini. ..).Mimo Črnomlja sem pa mislil, da sem falil državo. Nova cesta, pa še potem nekaj km brez flik...še je upanje za to državo. Če strnem vtise...moj Versys 1000 2012 je še zmeraj dokaj grd, pelje se pa lepo, dela ko urca, žre 5,6 l, zdej gre na redni servis, pa prva guma zaključuje službovanje. Prihaja Mitas....
  4. Snečer

Vtis iz testa
  5. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Danes malo po kozjanskem. Večkrat sem se že vozil po dolini mimo tegale mesteca, in opazoval tole cerkev na hribu, sem se odločil, da se zapeljem gor in vidim kakšen je razgled. Razgled razen dol na mestece nikakršen, sem pa opazil tole ampak je takoj izginilo. Na poti nazaj v dolino ob cesti opazim konje, "parkirani" lepo v senci drevesa (res pametne živali). Na vrhu Bohorja se v senci naužijem svežega zraka in se čez čas odpravim nazaj v dolino. Med vožnjo se spomnim enega gradu in se odločim, da se zapeljem pogledat. Lepo urejeno.... Na eni bljižnici proti domu sem celo nekaj makadama našel. Nabralo se je le 180Km, vročih, ampak prijetnih.

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Moje današnje izkušnje samo z nogami ... 1. Jutranji odhod od doma je bil ob 7.00 pri 16 oC in vrnitev nazaj domov ob 13.30 pri 28 oC, s prevozom moje drage od PB Idrija do doma, približno 3 km, ker moje noge tega ne bi več zmogle prehoditi. 2. Uspelo mi je osvojiti CERKOVNI VRH , vedar tega ne bi več ponovil, ker sem danes pozabil upoštevati možne posledice "ledoloma", katere mi je pa nekako le uspelo "preplezati" in obhoditi ... 3. Na svoji poti sem pričakoval samo eno "višinsko kmetijo", vendar sta bili kar dve, ker se je "višja" (Lom) izbrisala iz mojega spomina ... Seveda sem pri obeh kmetijah dobil dobrodošlo "zemljepisno pomoč" ... 4. Te moje danšnje izkušnje seveda ne sodijo v to temo, zato obljubim, da jih ne bom več objavljal, ker jih zaradi težav z mojima nogama tudi ne bom več izvajal ... 5 . Upam da bo kakšna moja naslednja objava zopet s poti z MV ...
  7. hajoktejn

Grand enduro Slovenija

uvajanje gum :grim https://vid.me/e/wLMr
  8. Danilo D

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Danes sem pa mal več napiciklu ko včeraj, pa zato manj na matorju ..... po zajtrku 55,95km picikla, pol pa na motor čez Sleme v Črno na K. v kurnik na pico, te pa u Ravne na K. u lidla , in zatem čez Kotlje na Ivarčko juezero mal posedet. Potem pa čez Graško Goro do velenja in do domov:D, nekaj čez sto km je pa le blo

Jadranska magistrala

ÉíáPaklenica tajm :-D
  10. pik1

Vtisi z dnevnih voženj 2015

. ... ride, Opatija, Plomin, Vrsar ...

Jadranska magistrala

Tut to je.....

Vtisnjeno
  13. Snečer

Študentsko kosilo iz Hoferja
  14. bentley

Domači ljubljenčki (živali) :)

15. XTR

Oglasi iz interneta

Možno, zakaj pa ne. Poznam tudi take. Primer recimo, 600cmm motor, samo za na žegnanje pa kakšno krajšo furo. Verigo namaže enkrat na leto ali pa še to ne, ker je vsa rjava. Ko se pogovarjaš z njim pa pravi da je prešvoh. Zakaj? Ker imajo vsi sodelavci močnejše...
  16. SLVR

Tilen Perko je posnel odličen prispevek utrinkov motozbora v Križah!
  17. Snečer

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

No, pa malo oživimo temo Kamera na zaščiti motorja, torej vibracije direkt od mašine, zanimiv pogled. Bom še z YT popravil pa da vidimo kasneje. Versys v akciji
  18. pik1

BEST of Jadranska magistrala

. ...no comments ...
  19. bajkr88

Oglasi iz interneta

slabo beres majstr... 10300 pise
  20. Ciko86

Vtisi z dnevnih voženj 2015

a to se zgodi ce je guma preblizu rostilja
  21. danci1973

Honda RC 213 VS

Lahko bi rekli, da se je tresla gora, rodil pa se je en ne-preveč-impresiven moped z impresivno (neumno) ceno.
  22. gift

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Vikend je pred vrati...pazite se...zunaj so
  23. stenc55

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Ti si pa tko reden gost v Karlobagu kokar so eni pr Dinkotu... Sem pa opazu zadnjič da mamo na Gorenjskem najbolj razfukane ceste. Niti ene kulturne se zdajle ne morem spomnit. Povsod drugje so lepše.
  24. KyoKon

Najave + Dogovori dnevnih voženj (ali večdnevnih)

Kadar kol sem bil v Valkanel, nkol ni bil sam cviček, tko da ne verjamem v te tvoje pobožne besede.
  25. Danilo D

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Včerja je bil pa dost produktiven dan bi reku, zjutraj po zajtrku takoj na picikl in naredu 40,76km, pol pa u banjo, in sevede na mator. Čez Sleme v Črno na k. , ter do Prevalj eno staro pojstlo razstavt, ter drugo sestavt, pol pa čez Holmec, Pliberk, Mittlern, Huhnsdorf,Haimburg, Griffen, Lind, St. Paul, Lavamund, sevede čez Soboth in dalje v smeri Eibiswavld, Arnfels, v Leutschacu pa sem svojo zverino na Shellu natanku po 1,249eur za liter. Pol sem pa iskal smer proti Langeggu oz. Sv. Duhu na OStrem vrhu, ništa od ništa, še garmin ni nč našu. Vpišem Selnica ob Dravi, no pol je pa šlo u hrib. Cesta pa taka vsaj meni zlo zanimiva, taka bolj ozka vaška, od začetka zlo frišn asfalt, deloma pač stari zjeban, sm spet ne tolk ko je bil pol na slovenski strani. Vglavnem in pridem dol v Selnici ob Dravi, potem pa na Ruše, Limbuš, Maribo, na ac do izvoda Rače oz. hoče, in po stari cesti do Konjic, se ustavim malo pri kolegu, potem pa pičim dalje proti domu, zvečer je bila ura malo čez 22:00 ko sem bil doma . Užizkarskih 315,4km . .... kuj po zajtrku na kolo, za zdravo telo :grim

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

evo, tale izjava že spada med: globoke misli
  27. danci1973

Moto GP 2015

Suuuuuuzuuuuuukiiiiiiiiii 1. in 2.
  28. cikadina

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

ja če bi ga rad na obratih od dizla vozu pol bo treba pa dva cilindra pa kubaturo 1200ccm in več
  29. thumper

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

ne glej emšo..glej leta pa boš mel za tri ...
  30. daneb

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Pogledal sem v denarnico; ne, ne bom ga imel, ko pa pogledam EMŠO, pa spet vidim isto ne bom ga imel !
  31. tonystx

Pirineji

Nobenih hudih informacij še ni prezentiranih. V glavnem sem nekaj info dobil na raznih nemških moto forumih. Gremo pač v raziskovanje meni nepoznanih krajev. Večkrat gledam kolesarske dirke po tistih krajih in to hočem videti od blizu. Nekaj slik bo narejenih in del teh boste videli tudi tukaj. Za vse malenkosti na poti pa se bomo prepustili presenetiti.
  32. vandrovec

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

No ja, morda bi namesto izkušen moral napisat bolj zahtevni. Marsikdo nima motorja le za potrebno prevozno sredstvo ampak še za marsikaj drugega...med drugim tudi čustva :grim
  33. luxsa

Stari,a ti se zanalsc sam s ful grdimi mopedi vozs.
  34. Snečer

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Jaz sem izkušen pa ti povem, da je motor vrhunski. Če bi se zdaj odločal, bi spet vzel novega versysa 650. So mi všeč novi kufri in ostale evolucijske spremembe.

Najave + Dogovori dnevnih voženj (ali večdnevnih)

fajn si ga zabou, lajkam!!

če je dobro, je dobro
  37. Bmflar

Globoke misli & misel dneva & stuff

Yp - altruizmi by Alter ;-)
  38. nazo13

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Misliš rečt med sladkarijami. Da jih frocovje ne bo upalo krast.

Najave + Dogovori dnevnih voženj (ali večdnevnih)

pol pa spat...ob sončnem zahodu
  41. Nearrain

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Al si res tako naiven, da vsem klobasam na internetu verjames? PS: kozouc pralnica je bla pa pod slapom Savica . . . ce verjames

Še kakšnih 10 let pol jih boš pa sam med kumarcami v špajzi mel
  43. Nearrain

44. Bmflar

Pametniji popušta! Kakva žalosna istina koja utemeljuje vladavinu gluposti!
  45. MihaJ

Honda RC 213 VS

Zgleda krasno, pelje se tudi najbrž tako...ampak 215 konj s kitom? Serijski BMW z auspuhom in malo masaže jih ima toliko ali pa še malo čez. Za ta denar mora biti tudi elektronika na nivoju NASA, ker je Yamahina in Aprilijina za 20k € trenutno tako zelo dobra, da več smrtniki preprosto ne potrebujemo.
  46. '.'

Malo adrenalina
  47. motolover

48. Nearrain

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Nimam tabelce, nimam grafkov in nimam scrapbook-cov iz interneta. Zal. Vse kar pravim, govorim iz izkusenj. Tudi jaz sem imel izrte kanale, "trikotne prve gume, "skakalnice" na profilu zadnje gume etc etc, od zaletave voznje. Tako na pisti, kakor na cesti. Ko je postala voznja bolj tekoca, boljsa linija, bolj optimalno zaviranje, enakomerna hitrost v ovinku etc etc in ob tem Tudi hitrejsa voznja, so bile tudi gume bolj enakomerno obrabljene. Na podlagi tega pravim, da gume ne zre motor ampak jo voznik z nacinom voznje. Over in Out. PS: kar se pa tvojih izkusenj z Mitasko in S20 tice. IMHO Ali Si se zacel drugace vozit, ali pa je Mitaska boljsa Guma. To ni demanti, to je moje skromno mnenje
  49. ludiluka

Laverda

Ja pridejo mogoče enkrat ko bomo veliki in imeli plačo kakega hudega direktorja sej obroči niso problem stanejo okrog 200€ nove špice stanejo okrog 7€ vsaka pesto iz magnezija pa stane okrog 2000€ vsako Po vsej verjetnosti pa pridejo enkrat ene druge lažje alu feltne.

Romunija, dežela Drakule

Iti prvič v Romunijo in spustiti ti 2 cesti je neumnost. Enostavno jih vkomponiraš, vse ostalo je odvisno od časa/denarja. Moj krog je zajemal Pitesti, Transfagarasan, Bran, Turdo, Transalpino in Hunedoaro. (5 dni časa) Ostalo so bile druge države v tranzitu.