Showing content with the highest reputation on 18. 07. 2015 v vseh kategorijah

1. pajkica

Albanija, Grčija

po dolgem pa nazaj ... nekaj mojih
  2. mladench

Vtisi z dnevnih voženj 2015

za dušo in telo s kwakom po šihtu en krog ^_^ LJ - Kamnik - Luče - Logarska dolina - Pavličevo sedlo - po avstrijski strani Jezerskega 2x gor pa dol - Kranj - Medvode - Ljubljana
  3. 5 točk
  4. dlicen

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Jany, kako si vendar drzneš jezikati nazaj Snecerju, vrhovnemu motostrokovnjaku, katerega mnenje je pravemu motoristu obveza? Človeku, ki na motorju nosi rokavice zaradi čebel in čmrljev? Polbogu, ki preko tipkovnice oceni tvoj slog vožnje in mimogrede še ciklistiko neversysovsega zmazka? Petdeset očenašev.
  5. Dark

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)

Snecer, na tvoje smetenje po tej niti se ne splača odgovarjati. Zato: zakaj sem se odločil za nakup SA 1290 je popolnoma moja stvar, pa če tudi za vožnjo od gostilne do gostilne (mimogrede sem 0,0 voznik) in kazanjem "velikega". Tebe pa, kod kaže, razganja od favšije, ki je še potencirana od toplotnega udara. Zavleci se v kakšen klimatiziran lokal, da se ohladiš in ne smeti več po tej niti. P.s.: Sicer pa me čudi, da moderatorji tvojih fekalij še niso odstranilii?
  6. UnionJack

Maribor - Rusija, Mongolija

peesda, se enkrat sm pogledu to pot fotke in filmcke. Mozakar vsa cast, def. si borc! Jest nimam muda za takle podvig u solo petju. Moped pa dam prpel, ce je plac u garazi nej bo tm kot spomin na vse te ruske kraje, mostove, modele, putane, Nimam nic proti pocastit ksno pivo in prsluhnt dogodku, ce bo kje zorganiziran !!
  7. matija1234

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

OBJESTNEZ!!! Poglejte kako navija gas, potem pa mularija gleda te posnetke in jih hoce posnemati! Tisti ki to objavlja ni nic boljsi od tistih ki se snemajo med voznjo!!!
  8. crusty

Alpe Adria 2015

Ta vikend pa furajo verjetno na nam najbolj oddaljenem dirkališču Most na Češkem. v klasi SBK: Marko Jerman Berto Camlek Janez Prosenik Matej Kraljič ter v SSP: Ivan Hrženjak LIVE TIMING http://www.chronomoto.hu/livetiming/alpeadria/ REZULTATI http://www.chronomoto.hu/livetiming/pdf/?eventid=20150717_19_aa_most
  9. otim

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Moji vtisi zadnjega tedna, še malo pa bom pripravljen za na motor:)
  10. SLVR

Motor za daljše relacije v dvoje

Bi se mogu v jezik vgriznit, da ne bi priporoču Triumph Tigra ...Ali pa Sprint ST. Trovaljnik, veliko navora, zanimiv zvok, visok sedež sopotnika (lažje vidi preko tebe) edini minus je zelo slaba trenutna ponudba pri nas. Če si bolj ziheraš pa bi bil moj izbor mala ali velika Honda CBF, okreten in uglajen motor, zmerna cena, zanesljiv agregat. Fazer je precej športna, zadnji sedež pa bolj špartanski.
  11. pajkica

Globoke misli & misel dneva & stuff

12. Rocky

Maribor - Rusija, Mongolija

Glede na starost njegove Afrike je to kar mali čudeš kaj vse lahko vzdrži tak motorin na takšni brezpotjih, nekje v vukojebini. Seveda nič manj to ne velja za voznika. :hooray: Za taki trip pa moraš res imeti prava jajca. :yes: Vsaka čast in vso srečo domov!
  13. hajoktejn

JEZERSKO (avstrijska stran)

Ej a na konc "vadbene površine" ti je pa "sovadbenik" prpelu nasprot z avtom? Sicer pa, lepo ga v vagi držiš
  14. Rey

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Zaenkrat še te dve fotki. Prvi obvezen dodatni nakup je bil kovček - nova maxia4 od Givi-ja...luksuznih 56l v precej skromnih dimenzijah (OK na tej fotki zgleda ogromen na račun perspektive, bom ob priložnosti naredil še kakšno. Na Yamahi X-max sem imel Givi v47 kateri je le 1cm ožji in 1cm krajši od maxie. Dodatni litri so na račun višine kovčka). Druga fotka pa je takoj po prevzemu motorja (vem, da hlače niso primerne, ampak sem ga peljal samo čez Koper domov). Ko bo pa še kakšna fotka iz terena bom objavil, brez skrbi ;-) Glede izpuha pa boste sami ocenili, če je lepši ali grši od originala takoj, ko ga zmontiram in objavim fotografijo. Lp

16. Matej207

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Včeraj 15.7.2015... sma se Trebor in moja malenkost odpravila na cawboyski izlet Dobila sva se v Tržiču.... in glej... štajerc točn kot ura... avtobus je imel spet zamudo Pot sva nadaljeva čez Ljubelj.... Celovec ter nato proti Nockalm strasse, kjer sma si na poti ogledala še Turracher hohe.... Turracher hohe Nato sva zavila na Nockalmstrasse v tem ovinku je kolega dobil čudna nagnjenja zaradi varstva konkurence (kmet2) komentiral nebom kaj dosti Po cowboyskem vložku, sva pot nadaljevala proti Maltatalju.... se peljeva po čudoviti dolini... in ko že misliš da si vse doživel in videl..naju vodja poti naenkrat odpelje po makadam cesti navzgor.... ne, ni gledališče.... pač pa drive in cerkev... Na eni strani oltar... na drugi sedišča... Po poti na Maltatal čudovit slap... Ko prispeva na vrh.... zagledam našega forumaša... mi je rekel na vrhu da je to bolj ziher prevozno sredstvo, kajti zaradi počasne vožnje so varne ograje, in tudi kazenske pike ne letijo tako na "kartico" očitno je imel svoja dva kompija zraven počasi sva se odpravila po jezu proti airwalku... ko nenadoma starejši član odprave zasluti čudne bolečine v želodcu... Tako je sledil še spust v dolino, pot naju je vodila do Spitall ob dravi ter čez Beljak, Faak am see do MIklauzhoff kjer se je najina pot razdvojila... Po prihodu domov, je bil števec bogatejši za novih 640km... denarnica pa lažja.... Sladko kisel občutek
  17. motom

Ovca... na koncu ovinka povozil črto... nagib pa nikakav

pundelkou :yawn:
  19. motom

Z motorjem do plaže

Povejte kje, kaj in kako pa priložite še kakšno slikco, ker slika največ pove. Velja za morje, jezera, reke pri nas in bližnji tujini. Bača pri Modreju, v senci pod železniškim mostom. Idrijca je topla vsaj 25st.
  20. jany

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Snecer je snecer za dobrobit foruma bi lahko on in še kakšen šel malo v banovce. Oziroma na prevzgojo. Sem mislil da vsaj motoristi ki veljamo za svobodnake nismo ozkogledniki a z tole teorijo snecer nikakor ne gre skupaj pomojem je tipičen primerek slovenčka, fouš na vse sosede, pametnjakovič na vseh področjih in samo on ima zmeraj prav ! Da o sposobnostih preko interneta in motosveta ne govorimo kaj lahko vse izve. http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=kawasaki+versys+hand+guards&_frs=1
  21. lukabogo

BMW K 1200-1300 GT

Stane, trenutno vozim Varadero......super motor. Edino, kar mu manjka je vsaj 20 konjev. Zato razmišljam o nakupu GT-ja. To, da je BMW, je zgolj naključje. Kolikor jaz poznam zadevo, je dober potovalnik z 150 konji. Iz tvojega komentarja je razbrati, da nimaš najboljšega mnenja o BMW-ju in BMW-jaših.
  22. motom

Z motorjem do plaže

Pelegrin, ampak izven glavne sezone.
  23. Borutt

Motor za daljše relacije v dvoje

Točno tako; vsaj 1000 ccm in nikakor ne pod 100+ konjički. Ker v nasprotnem primeru boš plačal eno nočitev več, saj boš prišel šele naslednji dan. Sami strokovnjaki in doktorji s sposobnostjo vseh motoGP legend v podobi ene osebe. Me zanima, zakaj vas potem prehitevajo skuterji na poti na Vršič in na podobne destinacije oziroma na zavitih cestah.
  24. motom

Z motorjem do plaže

Matulji, med Reko in Opatijo. Nasproti kampa zavijete na parkplac in desno 100m do konca. Motor je parkiran na vrhu stopnic.
  25. motom

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018

Mogoce se povijanje resi z menjavo gum. Vseskupaj pa mi najbolj zgleda kot presvoh gestel. Yamaha bo pa pomoje kar lepo tiho.
  26. Grut

27. Snečer

Naslednji bo 1390 SSA
  28. jany

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Nisem vedel da moreš Versysa tako testirat, jaz mojega nisem a ga morem kupit nazaj in probat ? :glare:

Njam njam

Pica s polento, namesto testa, by Roberto, tako obložena, da je ni treba dati v pekač, ampak kar v hladilnik za kakšno uro ali dve ...

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Sploh nisem govoril o motorju, špegle gledam več kot naprej in četudi gre 250 ga vidim. ni noben problem, kdor hoče videti bo videl, kdor noče bo ostal kura.

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

ne strinjam se. Mene nekdo, ki vozi 200km/h prav nič ne moti. Nasprotno, pa me moti nekdo, ki menca mimo šleparjev 100-110 in se ne umakne na svoj pas. Zaradi njega prihaja do strnjenega prometa, slabše vidljivosti, manj časa za reakcije... Tisti, ki gre 200, gre pač 200 mim in jaz niti ne vem, da je kakorkol bil kdaj na cesti. Je pa na njemu, da pač pazi (ponavad se pri taki hitrosti vozi veliko bolj zbrano, kot pri pol manjši) kdaj bo kak butl skočil nepričakovano na prehitevalni pas. Takih je pa kar nekaj. In ne. ni hitrost tista ki ubija, ubija malomarnost, nezbranost, zasanjanost in izsiljevanje. V zadnjih 5 dneh v glavnem taki vzroki vsem prometnim nesrečam, žal tudi nekaj motoristov vmes.

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)

zato ker lahko, ker bodo in so že vso proizvodnjo prodali, ker se jim jebe, ker enim je všeč taka maska drugim malce drugačna, eni hočejo ene bombončke drugi druge. In tu se ne gre za Slovenski trg, ki predstavlja manj kot 1% prodane proizvodnje, ampak za svetovni trg, kjer bogatim deželam res ni problem 20 in več jurjev odkartat. Zato. Zakaj ma Kawa H2 in H2R......zato ker lahko, zato ker bodo prodali. in da tut jas se slinim po h2..mokre sanje jebga.
  33. cikadina

Cestna črno siva kronika

mah zbrani niso tudi ko so idealne temperature. zdej je samo količina zombijev v avtih še toliko večja zarad poletnih migracij. sicer pa poklicni soferji morejo met obvezne pavze, pa so recimo profesionalci. v avtu pa vsak kekec lahko vozi toliko dolgo kot zeli. pol ni cudno da jih pol spi za volanom. temu pristejmo se vrocino, tecno zeno in neucakano mularijo.

STOP Policija !

nč tazga ... to že leta počnejo ... in ne vidim razloga, zakaj ne bi ... mene so sledili... ustavili in me malo okarali, čeprav nisem nič žalega storu ... potem smo si roko dal in sem šel naprej proti zahodu :krneki:
  35. skalar36

Kolesarske fure

Prečudovit izlet v Poljansko dolino pri Škofji Loki. Štart v Virmašah. V naselju Log zavijem levo in se držim oznak kovaštvo Krmelj. Mimo njegove kovačije vodi cesta, ki so jo lanske poplave v poljanski dolini, na nekaterih odsekih dobesedno "zradirale". Nekateri odseki niso prevozni z kolesom in ga je bilo potrebno precej nositi na ramenih. A se je izplačalo, hudournik, ki je ustvaril to grapo je naredil tudi čudovite prizore narave. Priporočam vsem, ki so v bližini ŠK. Loke, da si pogledajo. Je pa na nekaterih odsekih težko prehodno. Domačini tej grapi rečemo "soupat". PS: Se opravičujem za slike. Zgleda da je bila leča zarosena,pa nisem opazil. Mobi sem imel v žepu na hrbtu.
  36. Whiskey

Maribor - Rusija, Mongolija

BMW G-650 xChallenge in KTM 690 kraljujeta po teh poteh Sej mojga bom tud zrihtu, da me nau več jebu :xx:
  37. Whiskey

Maribor - Rusija, Mongolija

Prodaj moto Rusom, cote v kartonske škatle, pa bejž na avion za SLO in čimprej nalimi potopis. To bo najbl pametn
  38. Dr.SPEED

Maribor - Rusija, Mongolija

...dosti je bilo,jaz bi še vozo-samo moped nemore več,ena vilca spustil-semering,nosilec maske počo,smo varili ampak zopet počo-en kos celo zgobo.Popokale vse "uhe"s katerimi je maska pritrjena na stranski plastiki in nosilec rrrrrrrrrrr-sem vse skupaj nekak zalepo,do doma bo! In dodatne luči nehale delat-tak zlepa-vse pregledo,vse OK-ko šiša.Olje še enkrat menjam in po ASFALTIRANI trasi domov.
  39. Whiskey

Cestna črno siva kronika

http://www.rtvslo.si/crna-kronika/zaradi-izsiljevanja-prednosti-nova-zrtev-med-motoristi/369696 Pizda jim materina, kdaj bo konec tega izsiljevanja? Kakšna je usoda teh bebcev na 4-ih kolesih? Kdo sedi ali ne? Jest bom svojemu grešniku vzel usodo v roke!
  40. XTR

JEZERSKO (avstrijska stran)

Kaj hočem od tebe? Samo to, da se ne bi slučajno pojavil na mojem pasu!
  41. hilton

Galerija avtomobilov

6 gran coupe
  42. 1 točka
  43. builder

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Sama buloza ovdje... .. moped nima 150 konjev, pa tudi ne 2 s do 100 km/h, ampak Versači mi.. ...po dobrem letu lastništva in po prevoženih 17kkm še vedno spravi nasmeh do ušes =)..
  45. lukabogo

Honda XL 1000 V Varadero

Naslon je...edino, če jo naredim nosečo ha ha ha. Bo manj prostora med nama potem se bom pa itak sam vozil nekaj časa. :grim
  46. mlekar

Črna gora, Makedonija ...Kosovo ali Albanija

Zašto te to čudi pa nekad smo živeli u istoj državi i mnogi se sa nostalgijom sećaju nekih davnih vremena od Vardara pa do Triglava
  47. osa rider

Motor z največ prevoženimi kilometri

Evo po dveh zabitih sezonah spet okrogla cifra! Lani ni blo prilike, letos pa vreme ni blo naklonjeno!