Showing content with the highest reputation on 03. 08. 2015 v vseh kategorijah

1. igc1

Grand enduro Slovenija

Velikrat sem se peljal mimo tegale kažipota, pa se mi nikoli ni dalo gor na makadam zavit Včeraj sem pa reku, k..c, morje bo že počakal, grem vmes še na Vremščico Vse skup je kot ena planota, prav fletni kolovozi... Iz enega lokalnega vrha se lepo vidi na Nanos... Pozdravu sem še kolege na polodprtem oddelku, so bili veseli obiska... Nekje je bilo treba po kolovozu v klanec čez ene malo večje balinkugle poborbat... Na vrh Vremščice nisem prišel, tudi ne vem, če se da, ampak je bilo vseeno fino. Urca al pa dve off je v svežini kakih 1000m nm hitro minila, sledil je spust na razgreto obalo in še kar osvežujoče morje...
  2. RVT

Honda dobila druzbo v garazi
  3. Urban K.

4. Rokxy

Vtisi z dnevnih voženj 2015

tako včeraj popoldne, kot danes sem si privoščil izlet na lokalni hrib Rogla. Včeraj uizi, danes mau hitrej. Na vrhu pa borovničke. Frišn zrak za zbistrit misli...jutri pa na šiht po treh tednih
  5. Borutt

Akrapovič izpušni sistemi

Mešaš različne stvari. Prvo pometi pred svojim pragom in se nato sprehodi do soseda. Moraš vedeti, da je tvoj izpuh homologiran za cestno uporabo takšen, kot je prišel iz proizvodnje in skozi preizkus ustreznosti. In takšen je z vgrajenim dB kilerjem, katerega imaš doma na polici. Sploh se ne gre za to, da je tvoj izpuh tih, ampak za to, da si naredil spremembo na izpuhu, zaradi katere ne bi nikoli naredil homologacije. Tista cevka je pogoj, da strici tvoj izpuh homologirajo in ga dovolijo prodajati za cestno uporabo. Je sedaj bolj jasno ? Če pa še komu ni jasno, naj pogleda pnevmatiko samokolnice (karjola po slovensko). Tam je napis "not for highway use". Z razlogom ?
  6. Fazer03

Jadranska magistrala

Tole sem si enkrat spravil: Cesta Novi Vinodolski - OGULIN - nazvana: Rudolfina Jedna od meni najdražih dionica za vožnju motociklom je cesta "Rudolfina". U 18. i 19. stoljeću od Karlovca do Jadranskih gradova izgrađene su tri važne ceste: Karolina (1726.do Bakra), Jozefina (1779.do Senja) i Lujzijana (1809.do Rijeke). Izgrađena je i manje poznata Rudolfina. Rudolfina spaja Karlovac preko Josipdola i Ogulina s Novim Vinodolskim. Sagrađena je 1874. godine, a u cijelosti je asfaltirana tek nedavno. Ime je dobila po sinu Austro-ugarskog cara Franje Josipa I. Ovo je slabo naseljen prostor, prebogat šumama i prirodnim ljepotama, tu je i strogo zaštićeni rezervat prirode Bijele i Samarske stijene, koji je dosad zbog prometne izoliranosti bio gospodarski, a osobito turistički neiskorišten. Cesta Novi Vinodolski - Breze - Jasenak - Ogulin u dužini od 68 kilometara u cijelosti je asfaltirana tek 2005. te sad uz ugodnu vožnju do Ogulina stignemo za nešto više od sat vremena. Ceste je prošireno da se vrlo lako mimoilazite s ostalim vozilima, postavljeni su znakovi, iscrtana je linija po sredini kolnika. Ipak je to planinska cesta s mnogo zavoja po kojima se ne vozi brže od 30 do 50 kilometara na sat a neki tvrde da je to najzavojitija cesta u Hrvatskoj i uspinje se do visine od 1083 metra. Nije rijetkost sresti krdo konja ili neku divljač te i zato treba sporije voziti. Asvaltiranjem cijele Rudolfine i njezinim proširenjem čitav predio dobio je na turističkoj važnosti. HOC Bjelolasica i Novi Vinodolski sada su udaljeni samo 40 kilometara, oko 45 minuta ugodne vožnje kroz prekrasnu prirodu. Izgradnjom Rudolfine turisti mogu brzo i lako stići tijekom ljeta do Bjelolasice, Bijelih i Samarskih stijena, Kleka... Za Novu Rudolfinu s pravom se kaže da je, nakon auto-ceste Zagreb - Rijeka, najkraći i najbrži put iz unutrašnjosti Hrvatske do Crikveničko-vinodolske rivijere.Od Zagreba do Novog Vinodolskog, ukoliko se ide Rudolfinom, ima 150 kilometara.

Siesta:-D
  8. MiNa

Jadranska magistrala

Tole cesto sem med drugim prevozil letos 1.junija. Cesta je ponekod kar "zdelana" promet težkih kamijonov z lesom in zima sta naredila svoje. Je pa lepa "panoramka" po gozdovih, kjer kar nekaj kilometrov ne opaziš žive duše. Odsek od magistrale v Novem Vinodolskem do križišča s cesto D42 pri Ogulinu je dolg 66km. Za tiste, ki radi kdaj prevozite tudi kakšno "odmaknjeno" traso je zanimiv tudi tale odsek. Me tednom pozor na kamijone z lesom.
  9. Dve dobri novici, če se odpravljate na Hrvaško 1. Hrvati razumejo slovensko 2. Znajo nam prisluhnit
  10. Rokic

Dolomiti

Pa mi je po 3 sezonah planiranja le uspelo it v Dolomite za več kot en dan. Vsakim do sedaj sem imel srečo, da ko je bilo vse zmenjeno in planirano je bil ravno tisti planiran termin dež. 1. dan: Start ob 5h iz NG, prvi postanek v Forni di Sopra na kavi in svežen "briošu". Nadaljujemo čez Passo Mauria, nato čez Passo Cibiana, čez Passo Staulanza, čez Fedaio do mesta Canazzei, kjer smo rezerviramo sobo pred 12h (€50/osebo z zajtrkom in garažo za motor). V hotelu odložimo odvečno robo in začnemo šibat proti prelazom. Se vrnemo na Fedaio in gremo s "ščajpulo" na oz. pod Marmelado. Tu nas dobi prvi dež, edini dež in še ta, ko nas ni bilo na motorjih Iz Fedaie na Falzarego, nato čez Valparolo do Passa Campolongo in na Passo Pordoi, ki je bil tudi zadnji v tem dnevu. 2. dan: Se napokamo z zajtrkom in jo preko Passa Costalunga udarimo do Passa Nigra. Od tukaj pa dolgčas dolgčas in še enkrat dolgčas - cesta od Bolzana do lago di Resia. Od tukaj gremo čez Stelvio do Bormia, od tam pa čez Passo di Gavia do Ponte di Legno kjer prespimo (hotel s polpenzionom [večerja vsebuje predjed, glavno jed in sladico] za klasičnih €50/osebo). 3. dan: pot do doma čez Passo del Tonale, obrnit na Passo Palade, nazaj in čez Mendolo, na Passo Rolle in pogledat passo San Boldo. Domov pa čez Vitorio Venneto pobrat sredino gume. Trajanje: 3 dni Prevoženih: 1100 km Prelazov skupno: 17 Najvišja temperatura: 38 °C + razgret afsalt ob vračanju (še dihat ni bilo mogoče) Najnižja temperatura: dvomim, da je bilo kdaj pod 20 °C Stroški: cca. €80 za gorivo, €100 za prenočišča in kar je bilo prehrane. Promet: kaj je sploh to?
  11. Jaz mislim, da je Slovenija zajebala, ker je podlegla pritisku Evropske unije, da spustimo Hrvaško v Evropo. Ne bi jih smeli spustiti dokler se Piranski zaliv ne uredi in pika.
  12. hajoktejn

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja

Glede na razlago "izumitelja", naj se ne bi tko hudo povečala poraba; motor deluje na malček nižji temperaturi na račun bolj bogate mešanice; sigurno dobra stvar. Je pa tko, da če ne dozira pravilne količine in je mešanica prebogata, se začne to odražati na "nabiranju" oblog; na ventilih, batu, izpušnih kanalih, etc, pa še čem. Jst takimle "ćipom" ne zaupam nč; PC, Yoshi in ostali top-notch produkti nimajo zastonj take cene kot jo majo.
  13. Ninč.

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Vceraj obdelala en del regije 03 Moram priznat, da mi un luft kr dobr dene Poglejmo kje sm bla... Lj- Celje- Sentjur-Smarje- Podcetrtek. Namakanje ko penzici, nazajgrede se dolga kava in gas nazaj do LJ... Ker je bla pa ura ze sto, ni druge kot na ac... In kaj se zgodi... Pri grofu zaprt, dol na trojane in v koloni do prvega uvoza... Kljub dost pozni uri, nas je blo na sreco velik na cesti, tako da sem se kr mal varno pocutila, vsaj glede divjadi na cesti... Ker vn pade lih tam kjer se ji zdi... In ja... Fajn je blo
  14. GKeko

Yamaha FZ 1

Kaj ma veze če je SX za 1 sekundo hitrejša al pa boljša? Glavno da se pelješ udobno, drugače pa itak na cesti več kot tolk hitro ne moreš it, razn če si pun dnarja, rojen pod srečno zvezdo (da ne padeš na radar) in brez točk. Make love not war aja sem na svojo zmontiral malo močnejšo hupo, tak da se me naj zaj kolesarji pazijo

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Kostelski buk se nahaja samo par km iz Bihača,nč posebnega je pa za pogledat dobra volja seka iz nas...... Vmes so se izgubili in sred buka kričali ,ko jih najdem pa samo veselje....... Kostelski buk velja za enega najstrožjih zaporov za Jadranske zajčke. Na sliki eden večjih zločincev 21 stoletja Jadranski kmetouničevalec Pepi :lol: Naprej na grad Ostrožac,cesta do njega ....uf,da mamo to v slo ,ko pista Ta se mi najbolj dopade ,tok zmatrana da pade na vse štir Vedno sem oboževal učenje in knjige ....... In mel prijatelje ,ki me razumejo In imel prijatelje ki se delajo pametne .... Še mal drame.... Grof se ne bi pritoževal :naughty: To je blo vse,mal smo še krožli ob Uni in iskali skrite kotičke ^_^ Vse dni smo spali v Bihaču HANKA apartmani 70konvertibilnih mark na par,s klimo in animacijskim programom glasnega jebanja čez noč :wacko2: ni blo za spat tok se je frača drla ,da sem šel ob pol petih zjutraj na balkon gledat al jo bo ubil al jo med tem me vidi sosed iz sosednje hiše in mi prbije.......čovječe pa može malo tiše,takoj sem se lotil razlage da nisem kriv ko se zgoraj spet oglasi aaaaauuuuuuufuf.......potem se zadere še žena soseda ....začepi u tri pm kujo......jaz pa Dami pa se reživa vsak v svoji sobi ,pestra noč,malo spanja a veliko igranja Zjutraj štart proti domu,gremo na Paklenico ,ribice in po Jadranki domov .... vmes pa postanki in asocializacija ekipe .... -_- Zadnje čase imam srečo da če me ne ulovijo policaji me pa vaški goniči :lol: Bosanska Route 66 1200 1200km v 4dneh je tista na izy potovalna kilometrina ki mi je sedla ko budali šamar.....Jutri se z Damijem 34 oglasiva iz Istre kjer bova odkrivala odkrito vsaj teden dni .... lp
  16. Janezs

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Danes okoli 350 km. Vrhnika - Škofja loka - Ljubelj - Jezersko - Pavličevo sedlo - itd ... Hotel jit čez Marijo Reko, da vidim kako zgleda tam cesta, vendar mi je crknla baterija, tako da nisem našel. Sem pa častil rundo prijaznim korošcem, ker so mi telefon posodili, za klic moje drage, da ne skrbi preveč. Fajn fantje in še enkrat HVALA! Standard postanek Kar srh mi gre po križu ob takih spomenikih

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Ker je danes zaradi burje na primorskem moj prvotni "plan puta" odpadel, sem dopoldne na sosednji OMV črpalki samo napolnil rezervar MV in po prihodu domov, nanjo nalepil še obe ustrezni nalepki ... Seveda sem za po kosiliu in imel tudi rezervni "plan puta", zato sem takoj, ko sem opral današnjo posodo od kosila oblekel vse potrebno (zaradi burje občutil tudi rahli brrrrr), vžgal MV in se odpeljal skozi Idrijo ..., ..., Godovič in Črni vrh ... ... do Cola ..., ..., kjer sem zavil levo naprej proti Podkraju ... ... in naprej po prijetni in neprometni cesti do Kalc, ... ..., kjer sem se zaradi še dokaj zgodnje (?) ure odločil, da bom namesto "rezervni plan" 1 realiziral "rezervni plan" 2 in se vrnil nazaj domov čez Rovte, Žiri in Ledinsko Razpotje ...
  18. igorkr

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018

Eni nam zgleda zavidajo naše navdušenje nad Yamahami.
  19. vandrovec

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja

Danes gre nazaj dol, ker ima motor manj "življenja" v sebi. Pri nižjih obratih dela lepše, tudi navor, bi rekel po občutku, da ga je malenkost več, drugače se pa ne čuti več take "iskrivosti" v vožnji, je vse nekam bolj uglajeno (zamorjeno). Tudi poraba zna biti višja, po dobrih 100 km sicer težko ocenjujem, samo je polovico rezervoarja hitro zmanjkalo.
  20. Schultz

Dolomiti

5.dan: Alba di Canazei-domov na Kras Jutranji pogled s hotelske sobe No še petič natovorila konja in gas proti domu. Imela sva v mislih še izkoristit cel petek in se vračat šele v soboto, ma ker sem moral letet na servis za vpoklic glede kablovja, sva morala malo prikrojiti turo. Sej glavnino sva itak obdelala. Štart takoj v hrib za prelaz Fedaia. V dolini pa nadaljevala za prelaz Giau....ma se je splačalo....razgled fenomenalen. Po kratki pavzi v nadaljevala in pred Cortino d'Ampezzo sem se ustavil, da naredim sliko ptičje perspektive tega mesteca Nato pa čez prelaz Tre Croci do Auronza di Cadore, kjer sva se ustavla na jezu in naredila ta utrinek. Ura je bila skoraj že 11 dopoldan, tako da sva po hitrem postopku se spakirala naprej. Nadaljevala sva čez prelaz Mauria. Tu sva ugotovila, da na vrhu je oštarija zaprta. Ampezzo Mah....sva jo pičila kar do Villa Santine, kjer sva sfrezala eno pizzo. Nato pa do Tolmezza, tu pa na AC in gas do doma. Doma pa sem hitro raztovoril konja, spil eno kofe in pičil na servis, da so mi zamenjali kablovje pri lučeh. V petih dneh sva naredila: - 1159km - 17 prelazov (od tega 3 prelazi čez 2500 m n.v.) Pralo nas je samo 3. dan in to za enih 10 minut in to je to. Temperature so bile ta prave.
  21. Schultz

Dolomiti

2. dan: Obilen zajtrk v hotelu, nato še par opravkov preden se zleze v motoristično uniformo in ponovno osedlat konja in gas naprej. Današnja relacija: Corvara in Badia-Oetz(AUT). Pot sva nadaljevala preko prelaza Gardene. Nato pa v dolino skozi Ortisei v Chiuso. Tu pa kar na AC do Vipitena. Po plačilu 2,80eur cestnine pa ubrala cesto čez prelaz Giovo. Po en malo kreganja s smotanimi avtomobilisti, ki nekaj sanjarijo po cesti sva pripeketala do vrha in naredila en pittstop za eno kofe in kar spada zraven. Po izvedenem fotoseššonu sva odpeketala dalje in v dolini zavila za prelaz Rombo. Zanimiv, cena pa malo zasoljena...12 eurov, kasirajo pa Fritzi. Po spustu v dolino na avstrijski strani sva se ustavila v oštariji, ker je bila že ura od kosila. Po obilni pašti bolonjez sva naredila še tistih skromnih 40 km do hotela. Motor je počival pod nadstreškom pred hotelom...jah garaže glih nimajo. Mah se nisem glih sekiral, ker če lastnikova multistrada je tam parkirana....potem je verjetno že v redu. Popoldne je bla ena šetnja po mestu in skok na en sladoled je kar pasal. Nadaljevanje sledi.
  22. Schultz

Dolomiti

No da vtisnem še najino 5 dnevno turco...tako bolja na izi. 1. dan: Kras-Corvara in Badia od doma sva se odpravila po kosilu in letela kar na AC do Udin. Od tam pa po državni cesti do Barcisa, kjer je bil prvi postanek za eno kofe . Po kratki pavzi sva nadaljevala naprej in v Forno di Zoldo na Agipu odžejala še našega konja. po tankanju pa gas in dolge luči naprej čez prelaz Staulanza, Falzarego in Valparola v Badio. Tu sem se ustvil, ker sem opazil, da mi leva luč ne gori. Ko sem hotel zamenjat žarnico, sem videl, da je čeveljček delno stopljen in kabel ožgan. Klical servis...tako da so mi naročili kit za zamenjavo kablovja. Nadaljeval samo z desno lučjo. Še utrinki: V hotel Garni Tofana sva pripeketala pravočasno...preden se je usula ena konkretna ploha. Motor v garažo, midva pa v sobo se zrihtat za šetnjo po Corvari. Povečerjala v eni od miljavžent picerij....dobro.
  23. Snečer

Jadranska magistrala

Prepeljal s kolegom Pips in foruma leta 2013. Lepa cesta, a precej ovinkasta, vendar soliden asfalt. Tako da se strinjma z gornjim hrvaškim opisom, po tako ovinkasti cesti že dolgo nisem vozil. Bilo je kar nekaj peska tedaj po cestišču. Prideš pa direkt na morje dol na glavno cesto.

Akrapovič izpušni sistemi

vsak mau novejši motor ima na ploščici napisano kok decibelov ima pri določenih obratih ... če te v Avstriji ujame, da je preglasen, ti vzame tablice in lahko polemiziraš kokr čš, da to ni pravično in skregano z logiko. :krneki:
  25. ton

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Včeraj Stari trg - Unec - Planina - Logatec in po AC nazaj do Unca in domov. Testiranje original vetrobraske šipe vs povišane Kappa. Originalna zmagala z veliko prednostjo. Slik :grrr.
  26. Bmflar

POLICIJSKE ZGODE IN NEZGODE

POLICAJ USTAVI KAMION, KO GRE PROTI KABINI, VIDI VOZNIKA, KAKO NEKAJ DA V USTA IN POŽRE. VPRAŠA GA: "VIDEL SEM, DA STE NEKAJ DALI V USTA IN POŽRLI. KAJ JE BILO TO?" "KONTRACEPCIJSKA TABLETA" "ZAKAJ KONTRACEPCIJSKA TABLETA" "KER VEM, DA ME BOSTE JEBALI"
  27. '.'

28. Roman

MotoGP - Brno 2015

Spet lahko povem samo za kamp Start: je najbližji progi, če hočeš na hrib pred startno-ciljno ravnino ali na stadion. Kar se tiče vsega ostalega je pa žal ravno nasprotje tistega kar si želiš - tušev je mogoče 10 za cel kamp, miru ni niti ponoči, wc-ji že v osnovi komaj zaslužijo svoje ime, kakšni so pa po nekaj dneh obleganja pijanih hord, si pa vsak sam težko predstavlja. Kar se tiče varnosti, ti tudi ne morem povedati nič dobrega. Vsako leto ukradejo nekaj motorjev - če ne s kampa, pa s parkirišča, ki je nedaleč stran, drugače pa rade dobijo noge tudi kakšne manjše stvari (meni so "sneli " stole in pa bakle proti komarjem). Lani smo morali ob odhodu vsi, ki smo imeli vozila dovolj velika, da gre vanj motor, skozi policijsko kontrolo, ker je menda nekaj motoristov ostalo brez prevoza za domov. Ker imam kamper sanitarnih uslug ne uporabljam, premičnine poskušam sproti pospravljati, po celodnevnem pohajkovanju okrog steze in nekaj hmeljskih produktih, sem pa toliko utrujen, da se tudi ob več hkratnih koncertih, nažiganju motorjev, ropotu agregatov in kruljenju svinj v človeški preobleki nekako za silo naspim... P.S. Če je vroče lahko s seboj pripelješ za osvežitev napihljiv bazen, ga gasilci brez problema napolnijo z vodo, samo se ti lahko zgodi, da ga bo uporabil za kopanje ali uriniranje še kdo drug.
  29. StaraFeltna

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Tako je. Dokler ni podatka o hitrosti motorista ne vemo ali je 60 letnik za odpis ali je motorist hotel pokasirati Darwinovo nagrado. Vse ostalo je bv.
  30. Fritz

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Ja, pripeljal je s stranske ceste tako, da je tehnično izsilil prednost. Sedaj je vprašanje, kako hitro je peljal motorist. Če je bilo daleč prehitro, potem ne gre za izsiljevanje prednosti.

Tihožiťje :-D

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Ker so danes padavine napovedane za popoldne, sem se dopoldne s kolesom odpeljal do idrijskega Jukatana, tako da ne boste misili, da obstaja samo v Mehiškem zalivu ... .)
  33. bobi1001

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Zjutraj štart proti Škofji Loki naprej do Železnikov in do prve kave v Podbrdu spodaj ribogojnica druga kava v Bovcu naprej skozi Log pod Mangartom ,Predel na italjansko stran. Spust do Rabeljskega jezera(Lago del Predil) žena pobegnila proti vodi....... .........samo preverja če je še mokra pogled na lepoto in odhod skozi Trbiž proti Sloveniji.....hitri ogled gradbišča v Planici ena dobra pizza v Lescah in domov.Prijetnih 310 kilometrov.
  34. MonsterRider

Evo...verjetno dokončna verzija..je šlo že preveč eurčkov...
  35. dobnikar

Pozdravljeni! Do sedaj sem "tiho" spremljal novice, teste in nasvete v svetu motociklizma, sedaj je pa čas, da se predstavim... Navdušenec nad motorji niti nisem dolgo, še nedolgo nazaj je bil moj naj naj dvokolesnik kolo Bottecchia letnik 1966. Potem se je zgodil nek čuden trenutek in sem si kupil prvi moped: Rieju Nkd 50 2007 Kupil sem ga z namenom, da vidim ali je to sploh zame... Z njim sem srečno prevozil dobrih 10000 km, seveda pa je nastopila močna želja po pravem motociklu. Sledila je prijava v avtošolo. Lansko leto sem dopolnil 24 let in sem opravil izpit za neomejeno moč. Čez zimo sem pregledal veliko testov, izkušenj uporabnikov, da sem izbral ožji izbor motorjev. Zasledil sem super ohranjenega Kawasakija Er 6 z ABS sistemom letnik 2007 z 21000 km. Sedaj je parkiran v domači garaži: Imam ga tri mesece, do sedaj prevozil 5000 km. Sem izredno zadovoljen! Zamenjal sem ogledala (z750) in gume (Mitas sportforce+). V kratkem sledi še menjava olja in vgradnja vtičnice. LP!
  36. Nikii

Dolomiti

Od petka do nedelje sva ovinkala po prelazih. Spala sva pri Gabrieli v Colfoscu. Temperature so bile neverjetne, takih še nisva doživela, pa sva bila že nekajkrat tam. Čez dan 26 stopinj, vreme čudovito. Pogled z najinega okna: Domačini uporabljajo take stroje, ker je vse v klanec Dolomitskih prelazov v bližnji okolici nisva slikala, ker sva jih že večkrat, zato sva se v soboto odpeljala najprej na Jaufenpass/Passo Giovo (2094m): Od tam pa še na Timmelsjoch/Passo Rombo (2509m). Cesta je na avstrijski strani veliko lepša in spominja na cesto na Grossglockner (skoraj AC). V knjigi Najbolj priljubljene motoristične poti piše, da na vrhu strežejo gernknedle. Pa jih ne kar me je na prelazu skoraj zlomilo Dobro, da so imeli vsaj apfel strudel :grim Gor grede sva si cesto delila s konji, dol grede pa z ovcami, ki so polegle po snegu Luštni trije dnevi so za nama. Drugi dan je bil precej naporen, naredila sva 400 km, ker sva se vrnila v Colfosco Pa nič hudega. Zadnji dan čez par prelazov in domov. Skupaj se je nabralo 1100 km.
  37. Schultz

Dolomiti

1. in 3. točka so ti bile že nekako obrazložene, drugače pa Corvara: Garni Tofana (38 eurov/B&B z garažo za motor), Alba di Canazei (Hotel Alpe 58 eurov polpenzion-večerja s tremi hodi z garažo za motor), prelaz Tonale (hotel Negritella-poplenzion za 52 eurov-večerja s tremi hodi z garažo za motor). točka 2: bencin-v času kosila (12.30-16.00) so avtomatske, drugače pa je stric ali teta tam. za avtomatsko imej raje gotovino, ker včasih nočejo sprejet kartic. točka 4: hrana - kuhinje imajo odprte tam do enih 14.00, če zamuiš to uro boš frezal panine s trgovine ali toast-e do večerje. Testenine in pizze so po normalni ceni, ostalo je malo dražje, včasih kar dobro zasoljeno. točka 5: kaj toplega za zvečer, sprej za verigo, dežni kombinezon,.... Upam, da sem ti pomagal. uživaj.
  38. DXR16

Kaj si mislite moški o ženskah ?

Tej pa nevem,če bi dal glavo vmes nog! https://www.youtube.com/watch?v=KCLuLk7CMRo
  39. GKeko

Louis.de + Louis Slo

Ja al pa 2 vzameta oz. si delita to poštnino 8 eur...
  40. builder

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

"fizično", človek božji, ubou je človeka, pa tud če je bil motorist brez izpita, vinjen in ne vem še kaj, IZSILIL mu je prednost, kaj ti tu ni jasno, da izsiliš in da se ti nekdo pripelje v bok, mora biti zelo blizu, drugače bi ti se zaletel v zadek in bi bila premala varnostna razdalja, a razumeš?????????????????

..karmen je tolko hitra, da boš mogu iz grma skočit že ene 2 km prej preden pride... in te ujame in preleti že čez en kilometer... ... to se pravi, da te preskoči že en kilometer prej preden ti skočiš iz grma....
  42. Ciko86

ja poklici grem zraven,cene pa te bom pocakal kje v kakem grmu da gres mimo in pol gasa za tabo

Vtisi z dnevnih voženj 2015

sploh, če ti gre baba na živce....

Jadranska magistrala

Pa še to . Kolikokrat pa si z motorjem razširil pojem Jadranska magistrala? Sam jo vsaj enkrat na leto prevozim celotno,seveda z motorjem ne kamperjem!
  45. quaker

Moj bmw s1000rr , 2011 letnik okoli 16 000 prevoženih , gor pa mam Nisin ročice od sklopke in bremze , akrapovica shorty in nosilec tablice je menjan
  46. BOBO RACING

Grobnik - Bobo Racing 2014 - 2015

......novost za prihajajoči 6.KING OF GROBNIK - SUMMER WEEKEND! TURISTIČNA VOŽNJA vsak dan od četrtka do ponedeljka! Za vse udeležence KING-a je brezplačna, za ostale 30€ - 30min vožnje!!
  47. Bordom

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018

Z mojim Tracererjem sem opravil potovanje okrog Iberskega polotoka v dvoje. Iz Slo preko Genove, Monaco, ob Sredozemski obali do Gibraltarja, ob Atlantiku skozi celotno Portugalsko, ter skoraj do meje s Francijo do mesta Bilbao. Nadaljeval skozi Pamplona in bike do Zaragoze, Barcelone, Nice in proti domu. Seveda je bilo na poti še kar nekaj prelazov in pravih moto cest. Vse skupaj je to naneslo 9300 km. Če k tem dodam še domačih 3000, jih ima motor sedaj 12000. Glede na prevožene km, verjetno moje mnenje o motorju le nekaj šteje. Največja pomanjkljivost Tracer ja so po mojem mnenju ogledala - preblizu, premajhna, če želiš na levem spremljati promet zadaj, moraš umikati komolec. Problem ogledal se najbolj pozna pri vožnji skozi gost promet pri večpasovnicah. Na motorju imam sedež confort, vendar ne nudi nekega hudega konforta. Kljub temu se sedež na dolgi vožnji dobro obnese. Ves čas je malce neudoben, hkrati pa se da na njemu sedeti kar nekaj časa. Zadnjo etapo sem prevozil 1200 km v kosu. Od tega 250 km po gorskih prelazi v Franciji ((Col de Bonet, Isola 2000). Zadnji amortizer sem imel nastavljen na drugo najmanjšo trdoto, povratni na maximum, prednji so tovarniško nastavljeni. Voblanja do sedaj nisem zaznal, vozil sem v dvoje do cca 180, sam pa dobrih 200. Zadnjo gumo sem menjal pri 10000. Če koga zanima še kaj, bom z veseljem napisal. Po vsem skupaj lahko rečem, da je Tracer DOBER motor. Prej sem vozil Suzukija Bandita 600, Bandit 1200 in Hondo CBF 1000, vendar je v primerjavi z njimi Tracer tombola. Res je, da vzmetenje ni takšno, kot na športniku, vendar se kljub temu da z njim voziti hitro in živahno.

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018

Motor ne sme voblat pa če maš kratke hlače in švabsko čelado al pa moto gp opremo pa pika!!
  49. nazo13

Kaj si mislite moški o ženskah ?

Baba tečna. Če rečem, da bom nekaj popravil, to tudi bom popravil. Ne rabiš gnjaviti vsake tri mesece.
  50. bobi1001

Kaj si mislite moški o ženskah ?

Važn je zorn kot pr ženskah