Showing content with the highest reputation on 05. 08. 2015 v vseh kategorijah

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Danes naj bi bil dan i (dan Izole) vendar ga nisem pravilno imenoval, ker bi moral biti dan kvi (dan kave v Izoli). Od doma sem se odpeljal zjutraj ob 6 in 10 minut in vrnil nazaj ob 18 in 25 minut.

Jadranska magistrala

Jaz sem pa svojo kr na Jadranki zaprosil za roko!! Ha premagajte to če lahko!! ... v ozadju pa večka kula =)...
  3. jany

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Včeraj pa prvič na prelaz Predel in do Rabeljskega Jezer. Definitivno bo enkrat ista tura z tem da se bo nadaljevala naprej čez Dolomite. Vožnja na izi spravil porabo na 4.2L ter 250km naredil z enim tankom brez vklopljene rezerve, gužve ni bilo, Toplo je bilo brez sopare kot na obali tako da se je dalo dihat
  4. Snečer

5. Darko3g

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Chuck Norris je že dve leti mrtev, le da mu smrt ne upa tega povedati. Sicer pa je to nakladanje o letih in starcih precej mimo. Dejstvo je, da se življenska doba povečuje, da se delovna doba povečuje in da so ljudje najvplivnejši ravno okoli 60 let (mladi odraščajo šele pri tridesetih (včasih so pri dvajsetih že bili uspešni poslovneži ali v vojni celo poveljniki - Aleksander veliki, npr.), športniki so aktivni do 40., predsedniki so včasih z 80., Roger Moore je pri 58. posnel zadnjega Bonda), torej 60 let ni nikakršna starost za slepe in slabovidne z refleksi mrtvega konja. Kar se pa tiče odvzema prednosti, pa še vedno trdim, da vsak voznik sme pričakovati, da bodo drugi vozili vsaj približno po predpisih. Torej, če vidi dovolj oddaljen objekt, sme računati, da bo uspel pred njim zaviti na levo ali speljati pred njim. Velikokrat gre za odvzem prednosti, mnogokrat za nepozornost, vendar motoristi pogosti kar označimo voznika v avtu za betežnega starca, ki namerno pobija motoriste (kot avtomobilisti vedno trdijo, da smo motoristi samomorilski divjaki). Tako, da malce razuma in strpnosti ne bi škodilo.
  6. Snečer

. Spal bom kot graščak
  7. izibajker

Izi Bajk Utrinki

Sobota, 1.avgust. Napovedi so bile, da bodo tega dne proti morju prometni zastoji večjih razsežnosti, zato naj se na pot odpravimo čimbolj zgodaj. To nam seveda ni uspelo, od doma štartamo šele ob 8h. Jaz na mopedu, moji pa z avtom. Do Postojne po ac je še kar šlo. V Pivki se je začelo nabirati, v Ilirski Bistrici pa so bile že konkretne kolone čez celo mesto. Ker je moj moped bolj šlang se uspem zrinit mimo in potegnem naprej proti meji. Zavijem na ac in na prvi pumpi ustavim, da napojim svoje kljuse in počakam na spremljevalno ekipo. V njihovem prtljažniku je škatla s piškoti, zdajle bi kakšen pasal. Od tam naprej vozimo skupaj, reška obvoznica je kmalu mimo. Še en zastojček na rondoju pred otokom Krk, tu skrenemo levo. Po parih kilometrih začne gužva pojenjati, še malo pa bomo v Jadranovem. Pri kolegu se oglasimo na kavo, zraven, tik ob mizi na vrtu pa krasen primerek iz začetka 80ih, Z650. V tehnično brezhibnem stanju seveda. Naprej po Jadranki praktično ni bilo več zastojev. V Prizni, na odcepu za Pag se vije kolona vse do trajekta. Spet uporabim tehniko vrivanja (moje v avtu pa prepustim na milost in nemilost čakanju), in se vkrcam takoj na prvi trajekt. Še dva iz Zg pa ena čedna na beli suziki iz Nm sta gor. Ko se izkrcamo sem čez slabe pol ure že na cilju, moji pa prispejo šele okrog 19h....
  8. Snečer

Dolomiti

Stelvio danes. Iz Bormia gor nekaj malega motoristov, avtov, gori polno. Spust v dolino okol kosila skoraj prazno. Manj prometa kot septembra. Isto na Gavio, ni nekega prometa. V dolini je promet, a ni zastojev, se da normalno harat.
  9. Borutt

Akrapovič izpušni sistemi

Si že kdaj videl, da bi kdorkoli kompliciral pri original vozilu ? En sam primer navedi, kjer je nekdo odvzel registrske tablice, ker je bilo vozilo popolnoma v originalnem stanju. Tukaj je mišljeno resnično original stanje in ne neke domače predelave notranjosti izpuha in še kaj nevidnega očesu. Še vedno ne razumeš, da proizvajalci motornih koles in izpušnih sistemov naredijo svoj proizvod v skladu z zakonodajo, katera jim ta proizvod dovoli prodajati za cestno uporabo. Vsak proizvod mora biti atestiran preden gre v prodajo. Vsi udeleženci v procesu odobritve proizvoda za cestno uporabo garantirajo z izdanimi certifikati, da je ta izdelek brezhiben in homologiran za cestno uporabo. Kdorkoli se drži črke zakona, nima nobenega problema. Na cestah je nešteto predelanih in tudi homologiranih vozil, katerih vozniki nimajo nobenih problemov s policisti. Ampak nekaterim ni jasno, da je Akrapovič naredil izpuh za cestno uporabo z vsemi pripadajočimi deli, zato jih veselo predelujejo. In potem tukaj jočejo in stočejo, da se jim godi krivica. Na dirkališče pojdite s tistimi vašimi topovskimi cevmi. Ups, pardon. Tam vas tudi ne bodo spustili na stezo, če boste preglasni. Le zakaj ?
  10. skalaprava

Jadranska magistrala

hmmm....ja.....moje sožalje! Pa že tako dobro ti kazalo
  11. nazo13

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Torkova fura: Umetno jezero v Wild Alpen Ostanki gradu Gallenstein (blizu Admonta)
  12. nazo13

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Ponedeljkova fura: Gussing Pogled s Semmeringa na avtocesto - kao bi, pa ne bi deževalo
  13. nazo13

Sobotna fura: Dražgoše Lemberg pri Celju
  14. Snečer

Jadranska magistrala

zdej mi kaže še bolje...najprej prstan pol pa GS..če bi blo kontra, pol bi bla šele štala...
  16. KilleRBee

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020

Tole bi znalo biti zanimivo! Bom moral testirati!
  17. KARMEN1

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Kriza srednjih let je okrog 40. Pri 60 pa je že ponovitev otroštva .
  18. motozajebant

Yamaha FZ 6

Najprej polirka Purol (imaš 3 ali 4 strani nazaj, kako je zgledalo samo po poliranju), potem pa šmirgl papir (1500 in 2000) in drgnt...pol bom oa še 1x spoliral Nehvaležno delo, ampal zgleda super... se mi zdi da je 1500 boljši kot 2000...
  19. Nearrain

Globoke misli & misel dneva & stuff

Siesta:-D
  21. Schultz

Dolomiti

5.dan: Alba di Canazei-domov na Kras Jutranji pogled s hotelske sobe No še petič natovorila konja in gas proti domu. Imela sva v mislih še izkoristit cel petek in se vračat šele v soboto, ma ker sem moral letet na servis za vpoklic glede kablovja, sva morala malo prikrojiti turo. Sej glavnino sva itak obdelala. Štart takoj v hrib za prelaz Fedaia. V dolini pa nadaljevala za prelaz Giau....ma se je splačalo....razgled fenomenalen. Po kratki pavzi v nadaljevala in pred Cortino d'Ampezzo sem se ustavil, da naredim sliko ptičje perspektive tega mesteca Nato pa čez prelaz Tre Croci do Auronza di Cadore, kjer sva se ustavla na jezu in naredila ta utrinek. Ura je bila skoraj že 11 dopoldan, tako da sva po hitrem postopku se spakirala naprej. Nadaljevala sva čez prelaz Mauria. Tu sva ugotovila, da na vrhu je oštarija zaprta. Ampezzo Mah....sva jo pičila kar do Villa Santine, kjer sva sfrezala eno pizzo. Nato pa do Tolmezza, tu pa na AC in gas do doma. Doma pa sem hitro raztovoril konja, spil eno kofe in pičil na servis, da so mi zamenjali kablovje pri lučeh. V petih dneh sva naredila: - 1159km - 17 prelazov (od tega 3 prelazi čez 2500 m n.v.) Pralo nas je samo 3. dan in to za enih 10 minut in to je to. Temperature so bile ta prave.

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Ker imam torek rezerviran za "dan i" bo do takrat MmV (Moja majhna Vespa) .) morala počivati in zato sem danes zopet uporabil Culta, za obisk obeh klavž na Belci ... :notworthy: Ker mi je uspelo do obeh klavž prikolesariti brez uporabe sprednjega najmanjšega zobnika , sem moral vmes tudi dvakrat malo počivati ... .)
  23. Snečer

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Jaz nisem motorist, tu pa tam kot prevozno sredstvo uporabim m. kolo. Praktično ni nobene analize, da je par let stara guma slabša od nove. Se pa strinjam, če si nesiguren v material, opremo, menjaj.
  24. Vem vem zato iščem da probam prej sicer se ne mudi to bo za naslednjo sezono če ga kpim še zdej in ulaufam malo tolko boljše Obvezno morem probat e vsest vsaj na motor zato mi naročanje preko neta probavanje in vračanje če je potreba ne diši preveč. Dainese mi v Charliju naredi dobro ceno za dvodelca usnjenega vendar ima drsnike sej načeloma jih odlepim dol. Ta varjanta hlače in jakna posebej da se zapet je dobra vendar pride malenkost dražja. ja Motobeeja škoda dani sem mel njihovega MBRja sem bil zadovoljen sicer mi je zadrgo takoj vtrgalo ma so porihtali. Zadeva cenovno/kvalitetno je bila super nisi pa mogel primerjt šivov proti dainese ali Astarju. Nevem imam en komplet tekstilnega pa še Dainese tekstilno zdej je čas da nabavim še usnje v njem sem se najlepše počutil ko sem se ga navadil in prilagodil. Jah 56 mi bo veliko oziroma predolgo sigurno, Dainese 54 skrašan mi je bil predolg :grrr Zdej bo treba malo dieto naredit da bom v 52 komot
  25. Motonautika Maribor. Imajo tudi trgovino kar tako, ne samo spletno... http://motonautika-shop.com/
  26. solorider

divjak...
  27. tintin

Fočk! Nikjr nobenga, sam en u spremstvu avtošole Mislm... Mal pavze si uzamm in zrd vas morjo an četrt rid zanenjat... Norci eni Usaj mausova pisarna še funkcionira hehe
  28. urkoman

Moto piknik FB BLISSFUL SLOVENIA

Do mene so bili vedno prijazni in miroljubni Nobenih težav na njihovih zborih nisem opazil. Binaaa, prides na pizderije ta vikend v Zasavje?
  29. StaraFeltna

MOTO škornji - izbor, čiščenje, vzdrževanje..

Kako to misliš? Če bi meli zadrgo na notranji bi bilo res težko. Moji imajo zadrgo ozadaj. Milina! Lažje obut kot allstarke ipd.
  30. FrigoFrops

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Tale zemljevid se ti ne ujema z lokacijami ja sliki.
  31. StaraFeltna

MOTO škornji - izbor, čiščenje, vzdrževanje..

Si poskusil Dainese škornje? Napram ostalim so mi tej udobni iz prve. Sem imel pomisleke glede kako se ovijejo okoli pete ampak mi je sedaj to všeč. Imam pa morda malenkost širšo nogo od standarda a visok nart. Imam pa model giro-st. Super zadovoljen. Če bi mel nogo še drobiž bolj široko bi bili kot uliti a so skoraj že zdaj.
  32. hajoktejn

Rakitna

De naum vsakič enak kader meu, še mal s profila. 2X dons
  33. motozajebant

Yamaha FZ 6

Drgač pa Hajo, obstaja tut ena stvar za feltne... pa s tistim pošpricaš rore, mal počakaš in spereš.... meni je kr dobro odstranil, sam je blo vseen potrebno šmirglat,,,
  34. Široka noga in visok nart, 14 dni do dolomitov, v omari pa razpadli 10 let stari, najširši in pri čevljarju na kopitu še dodatno "spimpani" škornji, ki še enega dežja z gotivostjo ne bi prenesli . Tistim s to težavo bo dovolj, če omenim širino noge"nekaj med 2E in 3E... Želja je bila sicer kak model proizvajalca Daytona, a se je izkazalo, da imajo še vedno enako kopito, plačat 300 eur za škorenj, ki ti ne sede in molit k vsem svetnikom, da ga bo čevljarju uspelo zdeformirat do te mere, da ti bo prav, pa tudi nima smisla... V enem tednu sem obrnil več kot deset trgovin, na koncu pa skoraj pred domom pri AS Domžale našel primerno širok touring škorenj nižjega cenovnega razreda znamke Booster, model reivo... Na koncu je zmanikalo časa za čevljarja. Zadevo sem obul, po 200 km me že ni nič več tiščalo, zvečer nisem več vedel, da imam kaj na nogah, več kot je potrebno, se do sedaj niso raztegnile! Podplat je dovolj trd, da se ne čuti stopalke, potenje v mejah normale za precej dražjo obutev... Aja... Zadeva naj bi bila vodotesna, a še ni bilo priložnosti preizkusit... Za ta denar odlično.
  35. Snečer

Dolomiti

Proti pravilom šel avgusta pa zanimivo ni gužve po "nekomercialnih" prelazih oz sploh ni prometa.. V dolini je nekaj prometa, a obvladljivo. Skratka nič posebnega, razen domačih objestnežev. To še v slo nisem videl. Tankal pa na bankovec 10eur... Potem pa so kaso odprli.
  36. builder

Najave + Dogovori dnevnih voženj (ali večdnevnih)

kaj naj rečem, jutri Dinko vabi, pol pa še malo "južnije"
  37. osa rider

Sej sm jim pomagu, k sm jim mogu govort, kolk kdo tera, po posluhu obratov, kok hitr kdo vozi, k niso mogli merit hitrosti! :lol: Nč bat če so motorji pel, sm jim takoj reku da vozite po omejitvah . . . . . . . Sprot pa še enga skadil . . . . . in to je to!
  38. MiNa

Jadranska magistrala

Tole cesto sem med drugim prevozil letos 1.junija. Cesta je ponekod kar "zdelana" promet težkih kamijonov z lesom in zima sta naredila svoje. Je pa lepa "panoramka" po gozdovih, kjer kar nekaj kilometrov ne opaziš žive duše. Odsek od magistrale v Novem Vinodolskem do križišča s cesto D42 pri Ogulinu je dolg 66km. Za tiste, ki radi kdaj prevozite tudi kakšno "odmaknjeno" traso je zanimiv tudi tale odsek. Me tednom pozor na kamijone z lesom.
  39. Fritz

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Ja, pripeljal je s stranske ceste tako, da je tehnično izsilil prednost. Sedaj je vprašanje, kako hitro je peljal motorist. Če je bilo daleč prehitro, potem ne gre za izsiljevanje prednosti.
  40. Dve dobri novici, če se odpravljate na Hrvaško 1. Hrvati razumejo slovensko 2. Znajo nam prisluhnit
  41. pikolo

Fočk Vceraj srecal Keiko, dohitel Keiko, prehitel Keiko in videl Keiko peljati mimo :-) Hvala osa riderju za ukvarjanje s policaji :-)

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Kostelski buk se nahaja samo par km iz Bihača,nč posebnega je pa za pogledat dobra volja seka iz nas...... Vmes so se izgubili in sred buka kričali ,ko jih najdem pa samo veselje....... Kostelski buk velja za enega najstrožjih zaporov za Jadranske zajčke. Na sliki eden večjih zločincev 21 stoletja Jadranski kmetouničevalec Pepi :lol: Naprej na grad Ostrožac,cesta do njega ....uf,da mamo to v slo ,ko pista Ta se mi najbolj dopade ,tok zmatrana da pade na vse štir Vedno sem oboževal učenje in knjige ....... In mel prijatelje ,ki me razumejo In imel prijatelje ki se delajo pametne .... Še mal drame.... Grof se ne bi pritoževal :naughty: To je blo vse,mal smo še krožli ob Uni in iskali skrite kotičke ^_^ Vse dni smo spali v Bihaču HANKA apartmani 70konvertibilnih mark na par,s klimo in animacijskim programom glasnega jebanja čez noč :wacko2: ni blo za spat tok se je frača drla ,da sem šel ob pol petih zjutraj na balkon gledat al jo bo ubil al jo med tem me vidi sosed iz sosednje hiše in mi prbije.......čovječe pa može malo tiše,takoj sem se lotil razlage da nisem kriv ko se zgoraj spet oglasi aaaaauuuuuuufuf.......potem se zadere še žena soseda ....začepi u tri pm kujo......jaz pa Dami pa se reživa vsak v svoji sobi ,pestra noč,malo spanja a veliko igranja Zjutraj štart proti domu,gremo na Paklenico ,ribice in po Jadranki domov .... vmes pa postanki in asocializacija ekipe .... -_- Zadnje čase imam srečo da če me ne ulovijo policaji me pa vaški goniči :lol: Bosanska Route 66 1200 1200km v 4dneh je tista na izy potovalna kilometrina ki mi je sedla ko budali šamar.....Jutri se z Damijem 34 oglasiva iz Istre kjer bova odkrivala odkrito vsaj teden dni .... lp

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Iz Štrbačkega buka ob Uni naprej... Zavijem še k staremu prijatelju Ratkotu v Martin Brod .... Če se le da ne grem peš nikamor :grrr Mim grede smo ugotovili da se nahaja v Martin Brodu eden od svetovno znanih borcev na pripravah Žan hlod Usrou se Bom :glare: Je blo tolk gužve da smo pobegnili na Titov vlak ki je služil kot komandno mesto med letom 1942-43. Zob časa,vojna in nevzdrževanje pa sta pustila na tem spomeniku že močno sled :closedeyes: Kljub temu da sva z Damijem istega foha......on zna kej dobrega skuhat jaz pa kaj dobrega pojest nama ni ratalo zagnati lokomotive,kljub temu sva za varnost poskrbela Še večerica po vsem tem plezanju paše,še bolj pa če se to dogaja v prelepi naravi in kristalno čisti vodi.......12stopinj,sej te vleče not ob vsej tej vročini ,sam jaz bom jajca še rabu By Dami34..... Se nadaljuje po oglasih ....
  44. Komaj čakam da jo kupi in da napiše kako se obnese, moped zelooo dobro zgleda in mislim da bo zgledna naslednica LEGENDE P.S. po dolgem času nekaj ZANIMIVEGA iz Hondine štale
  45. Dans je bil SX ponovno opran, tak da ne bo kakih dvomov. Pa veriga očiščena, saj smo prevozili preko 40km makedama. Ena z izleta: pa še ena
  46. Všečn moped, samo majčkeno švohcan.

Cartman Ride so še......... :grim
  48. Tedybear

Dolomiti

3. Dan. Lago di Iseo. Iskanje prenočišča je bila prava mora. Za B&b nobenih oznak, nekaj dragih hotelov ob obali, nekaj v središču mesta (Iseo), ampak brez parkinga. Vozilo pustiš na parkirišču par 100 metrov proč. No go. Ko se naveličava iskanja, zavijem k prvemu hotelu, ki mi je bil OK. Za 100€na noč za dva je že moral biti. Pogled s terase.... Ker sva se leta 2014 "zahebala" ob jezeru Lago di Idro (dež na dež) sva se letos drugače. Opazila sva, da se v tem jezeru kljub temu, da je toplo, NIHČE ne kopa. Danes me niti ne zanima, zakaj...imajo pa vsi hoteli, ki dajo kaj nase in so ob obali, bazene, ne pa plaž. Zato se odločiva, da greva naslednji dan proti Bormiu. Kar je bilo vredno na tem jezeru, je bila na SZ strani slikovita obalna cesta. Nadaljujeva v hribe, proti mestecu Clusone in na passo Pressolana. NIč posebnega, prelaz sredi mesteca. Potem pa presenečenje....ko sem načrtoval pot, mi prelaza, ki sledi, sploh ni pokazalo. Gre za passo del Vivione. Kakšen prelaz....cesta gor (in dol) večinoma ne omogoča srečanja osebnega avta in motornega kolesa. Predstavljajte si prepolovljeno cesto na Mangart...to je cesta na Vivione. Če izvzamem, da sem 3/4 poti upal, da ne srečam kake 4 kolesne gajbe, ker se mi ni sanjalo, kako bi se srečala (izogibališč malo, pa hudo narazen), sem pa v samih razgledih užival. Do sedaj zame osebno najlepši prelaz, kar sem jih videl. Pogledi med spuščanjem z P. del Vivione. Potem pa samo še čez Aprico do Bormia. Drajsanje tega dne....
  49. nazo13

Kaj si mislite moški o ženskah ?