Showing content with the highest reputation on 08. 08. 2015 v vseh kategorijah

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Piše se dan 30.07.2015 edini res najlepši dnevni vtis, ki se človeku lahko zgodi =) Dan se je začel že zgodaj zjutraj saj je blo treba oddelat šiht ampak naredil smo tisti dan bolj malo, saj sem pakiral za nekajdnevni oddih na Hvaru. Vreme je bilo napovedano, da bodo padavine ponehale šele proti jutru na petek, zato ni bilo druge, kot da sva se zavila v dežni kombinezon... valda zunaj 15 stopinj, spodaj imaš oblečeno pet termo majic, kombinezon + plastičen dežjak, se vsedeš na motor daš kontat in na števcu se prikaže nizek nivo bencina...a je lahko še slabše...že tko ti je vroče, je treba še skakat po bencinski...no dobro, se le odpraviva okoli pol pete ure popoldne proti Splitu... sovražim dež....avtocesto prav tako, a ni drugega preostalo, da smo v Vinici zavili za Bosiljevo in šli na avtocesto...eno in isto nabijanje, ravna cesta, zadnja guma se mi smili...prideva do Ogulina...pogledam tablo nad cesto na kateri je pisala temperatura ozračja... 12 stopinj!! :glare: , nisem vedel, da bo treba še lopato spakirat na morje, sem mislil, da bo v okolici Jezeran še snežilo... Ok V Žuti Lokvi lepo iz avtoceste , temperatura se je malo dvignila, pihalo je...se drživa smeri za Senj, se spuščava v dolino, sunki vetra, da sem bil takoj suh od vsega dežja. Na srečo cesta ni bila zaprta, je pa začelo kuhat v kombinezonu.. Pred Karlobagom pa se veter umiri in temperatura dvigne...pojeva ketogeno malco v Karlobagu in lačna pičiva dalje... V StariGradu na kavici skoz pravim pa pejva do Večke kule, morda ujameva sončni zahod, čeprav možnosti je bilo vedno manj. Oblačno nebo na zahodu je skrajšalo sončni zahod... ...tema...vidim tablo Večka kula....zalutam na plažo..in po odlutanju v močni temi prideva do plaže v Večki kuli, polna modra luna sije, ozračje prijetno =) vse detaile bom izpustil kako je zaroka potekala :grim Valda vesel k ura ... Nato pa v Maslenici na avtocesto in gas do splita...v splitu ob polnoči 29 stopinj, nism vedu al bom zakuhal, al motor v graben porinil :grrr ob štirih zjutraj že lepo v postelji na Hvaru petek, sobota, nedelja, ponedeljek.... sanja svinja kukuruz... No domov se mi ni dalo vračat po Hrvaški, kak pa lahko še del poti pridem domov? Po Bosni! že spet! čeprav sem rekel, da je bla kvota letos za bosno že izpolnjena. Zdej se pa ne upam več rečt, da ne bom šel še kdaj letos Split - Trogir - po "bližnjici" - Prgomet - vukojebina - super cesta - Drniš :grim - Knin tu pa ogled gradu...so se že pripravljali na proslavo...kamere za vsakim vogalom, kot da snemajo Big brotherja, polno štantov, najbolj sem si zapolniš štant poln pečenih odojkov na kolih...mi je žal da nisem slikal.. Vrata Kninskega gradu: Kmalu izdihnu do vrha.. Se je splačalo =) Strmica - Bosansko grahovo - Drvar in po neznani poti do MArtin brod, nimaš kaj, lepa je dolina Une, ceste super, le ležeči policaji (beri kamni, skale) na vsakih nekaj metrov... Bosanc naredu most, most se podrl.. Bosanc naredil novega, ta zaenkrat še stoji: tabla makedam 8 kilometro , ampak glej ti bosance, pol te dolžine so že položili nov sfalt , svaka čast! Kulen fakuf sva hotela pogledat grad, je na tabli pisalo le 2 kilometra, pa sem vozil 3 kilometre bo zjebanem makedamu, potem se mi pa ni več dalo...pozno je že bilo, pa škoda naloženega motorja...mitaske so že na indikatorjih, nisem hotu met gumidefekta... V Bihaču se je Verso spoznaval z obmoknjenim jagenjčkom pa se na koncu nista spoznala, zame je prase kralj živali, za mojo belokrajko pa to kar se vrti na sliki :grim V mlinu "pojemo" večerjo (dolgo smo čakali, hrana pa kr nekaj...me ne vidijo več...) Takoj za mejo pa spet offroad ...moker in usran ko cucek pridem do Plitvic nalepka na sprednjem blatniku v polnem elementu.. Domov prideva globoko v temi, vsa umazana, motor umazan do neprepoznavnosti...ampak smo ga spucali... Bla sva mokra, pregreta, utrujena, ampak blo je nepozabno Skupaj slabga jurja kilometrov :grim Bodite pridni, se pišemo. čau
  2. stromar-aly

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Cel teden so me na šihtu kurblal in segreval kri, zunej je blo sonce, na konc je pa še klima crknila. Ajde, grem jaz. Dost je blo tega. Jezero na Jezerskem ima odlično temperaturo za zaplavat in se na hitro ohladit. Po tem je pa seveda pasalo v večernem hladu parkrat drajsat ovinke čez hrib. Prov fletn je blo, ejga
  3. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

@Mikro, dobrodošel med nami. nabavi prave gume in na teren pa gasa! @Celjan, zdravo, traso proti obali sem odvozil, vendar nikoli shranil. Morda ima kdo drug. No mi smo se te dni vrnili iz enduriranja po najvišjih gorah v HR. Nekaj utrinkov za začetek, več sledi, ko bo čas... Seveda zopet ni manjkalo zanimivosti, lepe narave, razgledov in stezic: Patriotizem, kot ga pri nas ne vidiš Več sledi v bližnji prihodnosti....
  4. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Danes pa malo na senčno stran Alp. Bilo je tudi nekaj dežja ne samo senca, čeprav nič resnega. Takole parkirana za čez noč, Potem pa malo na oglede po "vasi" Ob osmih zvečer mrtvilo....

:notworthy:
  6. Snečer

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Krožna fura, skor ne moreš drugače, če se vračaš na Štajersko le Gerlos sem spustil. Drugače pa zlatar hoče 8 eur za fotko http://2015.fotostelvio.com/find-your-foto/find-your-foto-summer-2015/find-your-foto-august-2015/stelvio-5-august-2015/5-august-1330-1400/?nggpage=3 (čisto spodaj desno 3 fotke) ko v Gardalandu
  7. motozajebant

Najave + Dogovori dnevnih voženj (ali večdnevnih)

najaulam dnevno vožnjo v Piran jutri... če vidite koga v Ankaranu, mi pomahajte
  8. cikadina

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

kako ze gre. nekaterih stvari se ne da kupitu, za vse ostalo je tu mastercard drgac kolicina prtljage je odvisna tudi a gre sopotnica zravn, sej ves zenske spakirajo 3x prevec robe.
  9. TakeALookAround

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Ti tudi pravljice o naklonih pises in Mitaskah, tko da nisi nic drugacen. Nc skrbet.
  10. notranc

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Zdravo, naš včerajšnji izlet se je začel s štartom na Uncu ob 7.15 smer Veliki Klek. Prva pavzica na Korenskem sedlu nato preko Beljaka skozi Špital ob Dravi proti mestecu Sveta kri. Plačamo cestnino v višini 24,50 eura po motorju in proti vrhu. Ob poti si skuhamo še kavico. nato pa na cilj Veliki Klek ogledamo si ostanke ledenika na vrhu se zadržimo uro in pol, potem pa novim osvajanjem naproti. Osvojimo še Proti domu krenemo okoli 15 ure popoldne in vračamo se skozi Šmohor, Korensko sedlo, v Jesenicah na AC, večerja v ribiškem domu v Žejah, kjer si privoščimo školke na žaru, postrvi ter lignje na vse načine. Doma smo ob 21.30 po prevoženih 608 km. Še bomo šli. Lp,notranc
  11. speed

Grelci gum

http://www.carpimoto.it/en-SI/41866_CMTERMOPITXLN-Thermal-Technology-Performance-SE-Motorcycle-Tyre-Warmers.htm Res da ni v rangu 200€, vendar jih imam in so super. Edina graja gre na lučko za vklop/izklop, je samo zelena ko greje, ko ne greje je izklopljena. Ko sem imel TTSL grelce je svetila rdeča za ogrevanje in zelena, ko je bilo ogreto. TT grelci so mi tudi zakon zato, ker ob robovih ne pride samo čez rob gume, ampak pride konkretno čez gumo, tako da se tudi feltna lepo segreje.
  12. Borutt

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Še enkrat preberite članek, katerega povezavo je dal solorider. Nekako povsem jasno piše, čigava je krivda in, kako se je prometna nesreča zgodila.
  13. dlicen

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Hm, v kufrih trije pari rokavic, na rokah pa nič. Zanimiva strategija.
  14. Fritz

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Neprilagojena hitrost je ponavadi zaključek, kadar se motorist sam raztrešči. Pri raznih odvzemih prednosti ipd. pa je vedno vprašanje ali je motorist vozil v legalnih okvirjih ali pa tako hitro, da ga ni bilo možno opaziti. Glede zgoraj omenjene nesreče podatki v sredstvih javnega obveščanja ne dajo jasne slike. Možno je tudi, da je avtomobilist veselo sekal ovinek in pokosil motorista ali pa da je sekal ovinek in pokosil nizkoleteči izstrelek, pri čemer bi bila krivda deljena itn. itn. Brez veze je domnevati in še manj jokcati, je pa zato pametno voziti (še posebej po takšnih cestah) s precej rezerve in pričakovati vse najhujše od drugih udeležencev v prometu.
  15. ton

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Vtisi z dnevnih voženj, vi pa o receptih...?? :yawn: Danes Šmarje - Sap - LJ - Vrhnika - Unec - Stari trg. Slik ni, je pa mojster Stane izdelal lepe nosilce za stranske kufre.
  16. Ozzy87

Yamaha FZ 1

Dobil nosilce in kufre , zgleda nekako takole:
  17. Snečer

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Odvisno kam in za kolko dni ter kako. Ali samo zadnji kufer, ali vse tri, ali zadnji kufer in torba na zadnji zic (not šotor itd.) Konkretno v zgornji situaciji. Zadnji kufer cote, pijača, pol prazen, prtljaga v notranju torbi (givi notranja torba za v46), da za hotel samo torbo vzamem ven in ne nosim kufra... elegantno in praktično. V enem stranskem sem mel dežjak, dežne rokavice in gamaše, lepilni trak sivi za nezgode, komplet za flikanje gum ter pokrivalo za motor (lahko, majhna pakunga), še placa. V drugem pa sprej za ketno, prozoren vizir, 2 para rokavic, prostor za hrano, pijačo, spominke. Večino zadev je šlo na izlet, a ko rabiš, rabiš.
  18. spanic

Zdravo, pa še moj črni ptič. LP
  19. solorider

Domači ljubljenčki (živali) :)

20. Snečer

Kawasaki KLE650cbf Versys S Tourer edition
  21. Danilo D

Najave + Dogovori dnevnih voženj (ali večdnevnih)

Dobra zadeva, sem bil letos že enkrat gor ko smo imel sindikalca. Huda cesta, škoda k se ne da do vrha peljat, da vozjo zgolj avtobusi. 523km ni veliko, bi se ja dalo v enem dnevu kamot odpelat . Še maš kje vmes planirane kake postanke kej za pogledat? Kje maš pa planiran nočenje, ali pač kjer ob poti bi se našlo kaj pametnga? Ampak za soboto kaže da bi znalo tudi deževati.

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Dagnje na buzaro by HyperJack velika posoda (visoka), 5 žlic olivnega olja, na drobno nasekljana čebula, tenstana toliko časa na zmernjem ognju, da lepo porumeni in ispusti aromo. Dodaš dagnje pokriješ s pokrovko in kuhaš v sopari dagnje 3 - 4 min. V tem času se že večinoma vse odprejo. Nato dodaš česen, 0,5 litra paradižnikove mezge, 4 velike na kocke narezane paradižnike ( paradižniku predhodno na dnu narediš z nožem križ in ga daš v krop za 2 min, tako na enostaven način odstraniš lupino), dodaš nekaj tamalih paradižnikov v grozdju ( količina, čisto po želji, 4 žlice drobtin za zgostitev, dobro premešaš in kuhaš na srednjem ognju (omaka mora rahlo vret) 10 min, nato dodaš 2 dcl rdečega in 3 dcl belega vina (vina lahko uporabiš najcenejša), vina naj bodo suha, dodaš začimbe (svež perteršilj, suha bazilika lahko tudi sveža, origano, žličko vegete, poper)...pomembno je da soliš vedno na koncu. Školjka se odpre in spusti slano vodo, zato soliš s previdnostjo, vmes probavaš...kuhaš še 10 min in serviraš še toplo. Zdraven se mora obvezno jest bel kruh, da lahko pomažeš omako... - 3 kilograme ne prevelikih dagenj (jaz jih vedno očistim)
  23. nazo13

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Sem pa včeraj naredil furo v smeri Salzburga in se zaustavil v Hallstattu. Fantastika. Grad pred Lieznom Hallstatter See - Halstatsko jezero, na levi pa Hallstatt Obertauern
  24. dreja_123

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Danes pa sem si privoščil dopust in kmalu po 7h odšel od doma. V Kobaridu sem dopolnil do vrha in jo ubral čez Učjo do zanimivega "turističnega naselja", ki je precej odmaknjeno od civilizacije Naselje je tik pod prelazom: Preko prelaza Sella Carnizza sem se spustil v dolino Rezije, od tu pa po glavni cesti mimo Tolmezza proti kraju Ampezzo. V Ampezzu sem zavil za Sauris in po vzponu prišel do jezera: Gor sem slikal skupino SLO kolesarjev . Če sem jih prav razumel, so bili iz Žirov... Nato sem nadaljeval skozi oba Saurisa (di sotto in di sopra): Do prelaza: Nato pa preko Sella di Razzo v dolino, do kraja: Auronzo di Cadore. Ker mi gužva in pogled na umazano jezero nikakor nista odgovarjla, sem se po fotografiranju nemudoma podal dalje proti Forni di Sopra. Po par ovinkih sem bil na Sella di Mauria. Pred krajem Ampezzo sta me v dolino prehitela 2 motorista s Hrvaško tablico VŽ. Nekaj časa sem jima iz radovednosti uspešno sledil, ampak sta bila za moj tempo prehitra. Sicer so Ita omejitve kdaj res čudne, vendar mi ni pasalo vozit 80 skozi naselje, da bi lahko izgubljeno nadoknadil... Iz Ampezza sem se nato preko Tolmezza peljal do kraja Chiusaforte, kjer sem tudi tankal. Nisem hotel reskirat, da bi mi na poti zmanjkalo bencina, saj sem se proti domu odpravil čez: Nevejsko Sedlo (Sella Nevea). Nato sem se zapeljal še na Mangart Ker se bojim višine, mi je bila vožnja na Mangart vse prej kot prijetna. Še dobro, da ob sestopu ni bilo nasproti vozečih vozil. Vožnja proti domu (Log pod Mangartom, Bovec, Kobarid, Soška dolina, Nova Gorica) ni bila nič posebnega, razen precej turistov in dveh dogodkov, ki sta se dobro končala. Oba, ko motorist prehiteva vozilo, ki tudi samo prehiteva ( zavozi levo) : Najprej se je to zgodilo 2 Nemcema na motorju (verjetno fant in punca, oba oblečena za na plažo). Pri slapu Boka je bil ustavljen avto (jasno več kot pol na cesti). Onadva prehitevata avto pred njima, nakar ta avto obvozi parkiranega. Malo naprej vozim v koloni, spustim mimo Italjana na enem starejšem cestnem motorju, se še pozdraviva. Na cesti gruča kolesarjev, Italjan vozi preveč za kombijem (nemški turist) in ne vidi, da bo kombi obvozil kolesarje. Ko je Italjan vzporedno s kombijem, kombi zavozi levo in se v zadnjem trenutku umakne nazaj na svoj pas... V cca 10tih urah sem prevozil nekaj več kot 430 km... LP Andrej
  25. dreja_123

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Prejšnji petek sem imel popoldanski izlet, cca 260 km. Nova Gorica, Predmeja, Col, Idrija, Žiri, Škofja Loka, Davča, Cerkno, Idrija, Kalce ter čez Hrušico domov. Smučišče Cerkno poleti Spust v Cerkno: LP Andrej
  26. Snečer

Vtisi z dnevnih voženj 2015

še "dodatek" helikopter zaprl cesto...k sreči ni odpeljal nikogar ko pozabiš krmeo za sončenje doma
  27. bregar07

Potovanje okoli sveta: Žan Bregar

Evo, vse ok. Prevozenih 2000 in nekaj sto km, trenutno v Pamploni, sonce nabija, ampak ni panike, bo v Londonu cez en teden toliko bolj mrzlo Nekaj fotk za okus, vec sem jih pa dal gor na FB stran; https://www.facebook.com/pages/Bregar-Travels-Okolisvetacom/733048073419334
  28. Schultz

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Včeraj je padla ena malo daljša turca. Hotel sem sprobat to avstrijsko "route 77", tako da je bil štart že ob 06.24 zjutraj. Do Kranja sem jo ubral kar po AC, gužva je bila minimalna, več ali manj samo šihtarji. Nato pa za Jezersko. V vasi Zgornje Jezersko sem se ustavil na enemu kofetu in zamzal še eno paštokremo v oštariji (se ne spomnem imena), v glavnem ob Planšarskem jezeru. Šefe mi je reku, da sem eden od ta zgodnjih. Jah bilo je deset minut pred osmo zjutraj, mah...nekateri si takrat šele umivajo zobe in se gledajo v špegu. Po cca. polurni pavzi sem jo pičil dalje. Avstrijsko stran jezerskega je pa brez slik, ker sem raje užival v vijuganju brez postankov. Po železni kapli sem jo mahnil za Pliberk. Na tej cesti sem vtisnil tole slikco. jezero sonnegger Nato pa jo pičil naprej za Lavamund in 69-ko. Preden sem zavil na 69-ko je pri gasilskem domu tulila sirena, mah...sem mislu,da je kje požar in nadaljeval po 69-ki. Lavamund s ptičje prespektive, nato sem se predal užitkom 69-ke. Tik pod vrhom (pred ostrim ovinkom, kjer je tisto parkirišče in kiosk s hrano in pijačo), pa zagledam en kup rumenih luči. Policaj je glih končal s slikanjem. Kaj je blo mi ni jasno, sem nadaljeval do oštarije ob jezeru Soboth. Ko sem hotel spit eno kofe, vidim, da tejle strici pa tete radi spijo. Oštarija se odpre šele ob 11.00, hm...ura pa je bila šele 09.55. Jah, nič ni blo kaj...sem ga pičil dalje. V dolini sem zavil na sever po cesti št. 76 vse do Deutschlandsberga, nato pa na koncu tega mesta pa zavil na cesto št. L606 (vsaj mislim) za Hebalpe. Cesta in narava tuki sta čudoviti, prometa malo nič. Na vrhu je nekakšno manjši smučarski center. še utrinki: Po spustu sem se priklopil na cesto št. 70 in čez sedlo Packer piči do Koflach-a, kjer sem zavil za cesto 77. Moram pa povedat, da severna stran ceste 70 ima sfrezan asfalt in užitki pri spustu so bolj tko tko. Npr. v levem ovinku ti hočeš levo, tvoj prvi konc motorja pa desno, ja no....sem šel en malo prehitro . Cesta št. 77, hm....najprej je en malo zdelana, po par kilometrih pa je čista poezija. Sploh ni blo skoraj cajta vtisnit kake fotke, ker pač ne moreš se ustavit. Ma nekaj jih je pa ratalo. V dolini sem v naselju Grossfeistritz ali nekaj takega vtisnil še dva utrinka, preden sem jo mahnil po 78 proti jugu. Ravninski del je en malo suhoparen, nato pa sem Bad sankt Leonard zavil na cesto L91, skoraj na vrhu prelaziča Klipitztorl sem siprivoščil pavzo za kosilo. Zmazal sem enga dunajca s pomfrijem in pol litra coca cole za 10,70 ojrotov, sploh nimajo navitih cen...in zmeraj polno. Kuhnja pa obratuje od 11.00 do 15.00. Po cca. 45 minutah sem bil ponovno na poti. V dolini pa zavil za Sankt Veit, najprej po 92-ki in nato pa po 82-ki. Na teh cestah sta nastala še ta dva utrinka. Po Feldkirch-nu sem nadaljeval za Villach. Pred tem sem se ustavil na eni črpalki, da sem pojedel en sladoled, v dolini je že pošteno žgalo. Ossiacher see V Villachu sem šel v Louisa za eno usnjeno jakno, pred tem pa sem se krepko namatral v času prometne konice... Trgovina Louis me je pustila en malo hladnega, tista jakna, je v živo zgledala bolj plastik fantastik. Tako da ni bilo nič. Cene hm npr. Rev'it izdelkov...mah....jih dobim za isto ceno tudi drugje. Nato pa, ker nisem se hotel več kopati v sopari Villacha sem jo mahnil za Faaker see. jezera nisem slikal je pa ratalo tole Čez korensko sedlo... ...sem pripeketal v SLO in tu pa za Predel. Pred tem sem še naredil eno pavzo pri jezeru Raibl. Na naši strani prelaza Predel sem še slikal naše očake in jo pičil proti domu. Vse je bilo super, v 13 urah ture je padlo 704 km.
  29. Mikro1234

Grand enduro Slovenija

Pobje, danes sem prebral tole celo temo od začetka pa do konca in vam rečem: svaka čast! Preveč se držim ceste z mojim KLE-jom. Lušta se mi offroada, pa ni motor pravilno opremljen, ni izkušenj, sam pa se tudi nebi rad zvrnil sredi neke hoste. Verjetno bo treba iti drugo leto v nabavo za kakšen drug motor, ekskluziven za offroad :grim. Če pride do tega upam, da se lahko obrnem na vas za kakšen nasvet ali pa kakšne inštrukcije .
  30. bregar07

Potovanje okoli sveta: Žan Bregar

Evo, bregar spet na poti. Tokrat me pot vodina jug Francije, do Spanske meje in v Pireneje. Obiskal bom se kolega v Baskovski pokrajini ter se odpravil po severozahodni obali Francije nazaj proti Londonu. Skupaj 12 dni, tempo bo kar hud, ampak sej sem se mlada (se ne 22 let stara) masina Danes se je se sef vsedel gor na motor, svaka cast, zapoziral, nato pa sem jaz nazaj prevzel vajeti. Trenutno cakam na ladji v Doverju, da se odpravimo v Calais pogledat te sudance in somalijce, ki si tako zelijo priti v UK. Crni humor, dobesedno Naj ne nakladam prevec, pocekirajte fotke, poglejte si link spodaj in uzivajte https://www.facebook.com/pages/Bregar-Travels-Okolisvetacom/733048073419334
  31. tomash

Daj daj. Kdorkoli na tej zemlji diha nekomu nekaj jamlje. Ne bodimo nestrpni in fauš?
  32. Stripy66

Marija Reka

Fočk
  33. ciciban

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Tolk kot je placa tolk se ga zasede... pa manj ko kompliciraš boljš je. Tudi če greva za 14 dni vzameva obleke samo za 4-5dni. Ko se zaserje pa lepo milo za pranje perila... Sabo vzamem perilo, ki je že na meji uporabnega. Zadnje par dni vse skupaj lepo roma v koš in se nardi plac za olivno olje in druge spominke... Pa fajn je met zmeri nekje en ekstra plac za vodo in stvari iz trgovine.
  34. hajoktejn

Verige, prenosi in spreji za verige

Jst trenutno uporabljam mast v spreju. Nanesem jo s krtačo, vsakih 300 km cirka; razmetava jo nič, višek obrišem pa s krpo s ketne. Čakam na dele za hoummejd ojler
  35. motom

Verige, prenosi in spreji za verige

Kaj pa pri sprejih konec sezone dela tista gmota šmira na pokrovu sprednjega zobnika?
  36. Snečer

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Če si bolj kafetar in greš le občasno kam za več dni, je idealna rešitev torba, ki jo pripneš zadaj s pajki na zadnji zic (na ročaje od sopotnika). https://www.louis.de/produkte/motorrad-packsaecke-motorrad-gepaeckrollen/205 V torbo spraviš marsikaj, pa še poceni je. Prvo sem to mel poceni 10 eur+, a pri zadrgi je šla... potem sem tole vzel, ki je brez zadrge, se gori zrola, močnejša, boljši ročaji. Nahrbtnika jaz ne bi uporabljal, dodatna teža na telesu, si še bolj okoren. p.s. Ko sva šla prvič z mojo za par dni, se je "vse" dobilo v kufer (za oba). Zdaj se k sreči več ne vozi poleg... ker vsakič naslednjič se je dokupovalo kovčke, ker je oprema zrasla.
  37. TakeALookAround

Eh, buckarije, kaj ces.
  38. jany

Moje izkušnje - Arhiv

Jaz sem si tudi zrihtal zdej čez poletje kolo ma tej vročinski vali me ne spravijo na kolo tako da boljš čakat na kasno poletje/jesen.
  39. MiNa

Yamaha MT 07

Ja, moja ima na svoji MT-ki nosilce od Givi-ja komplet za zgornji kovček in stranske kovčke. Nosilec za tablico mora ostat orginal, ker v nasprotnem so napoti smerokazi. Očitno velja enako tudi za nosilce mehkih torb.
  40. BINCA

Grobnik

Hahaha...na špagetih za kosilo Zutrej pred dirko je šlo še hitrejš: 1.35.033 in še takrat je bil dren v lukni, grrr... če bi bil neoviran, bi šlo v 1.34.... GPZ900Power, hihihi...
  41. jany

Headshaking...

Po naše motosvetovsko je to WOBLANJE in o tem smo meli razpravo v temi od Tracerja. Največkrat je to vzrok dviganje sprednjega kolesa oziroma prenašanje teže na zadnje kolo takrat pa sprednje zgublja oprijem in stik z podlago in ko je lih na meji med stikom in dvignjenim kolesom do tega prihaja. Lahko pride tudi ker premočno držiš krmilo do tega, ena od rešitev je krmilni stabilizator. ( To le prikrije tresenje/woblanje - vendar si vsaj varen in siguren da do tega ne bo prihajalo ) http://www.motomom.ca/whats-a-tankslapper/

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Dagnje na buzaro by Roberto nekoč ... ... putra nič, ampak olivno olje in tudi belo vino v buzaro in tudi v kakšen kozarec za zraven ... :notworthy:
  43. r109

Najave + Dogovori dnevnih voženj (ali večdnevnih)

Vem d je dobra furca :closedeyes: Lahko bi tud bla za 1 dan, sam WTF, tud v nedeljo se je treba mal vozit. Najprej postank na Turracherhohe - tm je fajn jezero in kofe Pol pa do Berchtesgaden in Orlovo gnezdo Nazaj cez Kitzbuhl, kjer je obvezno treba v Londoner pub Pa na Nassfeld in cez It domu. Alora questo e finita la comedia

Jadranska magistrala

Lepotica in zver:-P
  45. Snečer

Nekaj vtisof
  46. Janezs

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Danes na Rakitno pa nazaj, čez ride do Črnega kala, potem naprej do Sočerge in nazadnje po isti poti domov. Sem se moral ustavit, da sem videl to čudo. Stric je rekel, medtem ko je žlampal vodo, ki teče iz škale, da ima Toyotin motor, ki ga je predelala Yamaha. Semi slick gume P.S: Stricu sem rekel naj ne seka ovinkov, da ne bo koga od nas nasadil.
  47. izibajker

Izi Bajk Utrinki

Zadnje tri dni je na Pagu živi dolgčas. Čofotanje v stilu kravl in prsno, tauhanje v modrino meter in pol, obdelava brancina na gradeli (tu pride prav vejica rožmarina v olju), pivo, bevande, lozovače. Pa še množica takšnih in drugačnih aktivnosti (domišljijo prepuščam bralcem). V sredo, 5.8. ni bila napovedana toča, je bila pa okrogla obletnica Nevihte. Dogodek kot nalašč, da se na moji kobilici razmigajo gume. Štartam točno ob 7h v smeri Pag-Posedarje-Obrovac-Gračac-Knin. Potem en manjši krog po Nacionalnem parku Krka (tu bo sigurno padla kakšna klapa v novem Winetouju). Ob 16h v Čavoglave na defile ene par tisoč bajkov, ampak z njimi ne grem vse do Knina (sem bil tam šest ur nazaj). Preko Drniša odvijem v smeri Šibenik, malo pred tem se odcepim za Skradin. Od tu naprej po stari cesti v smeri Benkovac-Smilčič-Islam Grčki-Posedarje-Pag...450 km se je nabralo, večinoma uživaških. Ampak na razbeljenem asfaltu sredi dneva sem imel občutek, kot da bi vozil v predverju pekla.
  48. Snečer

Dolomiti

Stelvio danes. Iz Bormia gor nekaj malega motoristov, avtov, gori polno. Spust v dolino okol kosila skoraj prazno. Manj prometa kot septembra. Isto na Gavio, ni nekega prometa. V dolini je promet, a ni zastojev, se da normalno harat.
  49. Whiskey

Dalmacija

Še par slik: Na vrhu - parking. Proti Tučepom, Makarski in Braču. Proti Podgori, Hvaru, Pelješcu in Korčuli v ozadju:
  50. Whiskey

Dalmacija

@tomazinjo: Na južnem robu Makarske je odcep za Vrgorac (smer Mostar). Po približno 9 km je odcep levo za Sv. Jure in mitnica - vstopnina v nacionalni park Biokovo (mislim da se plača po osebah). Potem pa samo še gasa. Skupno je okoli 25 km ceste. Na vrhu razen razgleda in TV oddajnika ni nič. Na dobri tretjini poti imaš restavracijo Vrata Biokova in možnost jahanja konjev. Višje je samo še na enem ovinku neki mini bife (če bo odprt). Z motorjem še nisem bil gori, temveč 3x s kolesom. Altimetrija klanca: