Showing content with the highest reputation on 12. 08. 2015 v vseh kategorijah

1. pik1

Vtisi z dnevnih voženj 2015

... no, Istra dons ni bla "dolga" samo eno uro ... ... tko da ... ... če prištejem zraven še tist popoldanski štau tam okol Razdrtega popoldne ... ... sem vozil cel dan ... 260 km ... ... od tega pr Vikiju tri ure ... pa na Rakitni dve uri ... :) ... jah ... pa sej niti ni blo tolk slabo ...
  2. bajkr88

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Dons padl točn 401 km , Dobrač Avstrija.... majka blo Se je splačal dat 9.5 € velik bolj kot 5€ za mangart ker res uživaš ker je lepa cesta , sm šou 4x gor pa dol Najbolš je tist občutek ko prideš dol do rampe pa je vroče ku ps.... in se obrneš in greš nazaj prot vrhu pa začne lepo počas hladit kot da bi si klimo prižgal še par dokazou štart čist na vrhu osu se sonču in prdel ves cajt neki nas je blo zarad dolgcajta mal sprobu mitaske pisal je prazna, pa ni bla, majkemi lepotca še dva bemflna upokojenca ležalniki žwauce

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Danes sem proti Idrijski Beli odkolesaril okrog sedemnajste ure, ko je bila večina ceste po strugi Idrijce že v senci, ... ..., nebo pa še vedno obsijano s soncem ... :notworthy: ... in zato se mi danes tudi očala niso več zarosila ...

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Letos zadaj že 3tja gumca po vrsti in spredaj druga =) Zdaj pa naprej... =)
  5. SuNa

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Ob prejšnjem "vročinskem valu" sva bila označena za nenormalna, ker sva ob takšnih temperaturah rinila na Jadranko. Zato sva se tokrat odpravila na senčno stran alp . V soboto zjutraj sva krenila proti Avstriji. Prvi pit stop je bil kje drugje kot v trgovini. Da pa je bilo zadoščenje obojestransko, je bilo to pri Louisu v Beljaku. Po poti sta postala konjiča žejna, prav tako pa tudi midva željna kave, zato sva si privoščila novo pavzo. Zgodaj popoldan prispeva do prenočišča v Bad Kleinkirchheim-u, zato se odločiva še za okoliško panoramsko vožnjo in zaključiva dan z večerjo in sprehodom po mestu. Nedeljsko jutro obsijano s soncem obeta lep dan. Za začetek obiščeva Molltaler Gletscher. Do gondole se najprej popeljemo z vlakcem Gletscher express. Smučarji in motoristi Vzpon z gondolo Malo fotkanja snega v avgustu Vrnitev v dolino. Ne morem verjeti, da sva bila skoraj na višini Triglava. Gondola pelje na višino 2800 mnm. Naslednja destinacija, ki sva jo imela na "to view" listi je bila gondola na Ankogel. Vzpon na 2636 mnv. Vmes še enkrat prestopimo. Razgled na vrhu je res veličasten. Temperature prijetne, tako da moto obleke niso preveliko breme. V dolini zopet na motor in na naslednjo točko vredno ogleda, Reisseck Bergbahn. Na višino 2237 mnm sva se popeljala s tremi vlakci (vmes smo presedali). Vožnja je res nora, maksimalen naklon na določenem odseku je kar 82% ! Tudi pomisliti ne upam, kakšen bi bil scenarij ob morebitni nesreči . Večer sva zaključila v vaški gostilni ob kozarčku Stiegl-a in ob obujanju spominov na prečudovit dan. Nadaljevanje sledi ...
  6. SuNa

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Sem skoraj pozabila na nadaljevanje objave potepanja po senčni strani alp. Ob večernem klepetu sva naredila tudi plan za zadnji dan potepanja. Seveda sva najslajše pustila za konec. Takoj po zajtrku se odpraviva na Malto, Hochalmstrasse. Cesta krasna, pokrajina prav tako. Vmes je nekajkrat potrebno počakati pri semaforjih, zato se je našel tudi čas za poziranje. Sva bila na vrhu med prvimi obiskovalci, ko sva se odpravljala v dolino pa se je že začel naval avtomobilistov. Tudi Kremenčkovi so mi posodili svoj bob za en krog. Tale steklena tla, ki ti razkrivajo pogled v globino 200 m, so mi nagnala nekaj strahu v kosti Sploh ko na koncu na tabli prebereš, da je vstop na lastno odgovornost. Če bi šlo kaj po zlu, bi me lahko rešil le Red bull, al pa če si zapojem tisto I believe i can fly ... Ob odhodu je bilo potrebno še nahraniti čredo koz in njihovega šefa Nekomu se je ob tem prizoru porodilo vprašanje, koliko koz je na sliki :angry: Še nekaj utrinkov Spustiva se nazaj v dolino in novi destinaciji naproti. Tokratni cilj je Nockalmstrasse. Nekaj nas je pa le bilo Še en postanek na poti v dolino za fotografiranje Naslednja destinacija za ogled, pa je bila bolj afnaste narave, skoraj dobesedno. Šla sva pogledat dogodivščine na Affenberge. Tu imajo v ograjenem prostoru 145 japonskih makakov. Med njimi se prosto sprehajaš, se smejiš njihovim vragolijam (oni pa verjetno nam ) in fotografiraš utrinke iz njihovega življenja. Vodič jih razvaja s priboljški Popoldansko cartanje: https://youtu.be/dxG4cj5P_WU Po končanem ogledu se je dan že začel prevešati v poznopopoldanske ure. Vendar sva se odločila, da je še vedno čas za eno vožnjo po panoramski cesti. Za piko na i in konec najinega potepanja sva se podala še na Villacher Alpenstraße. Cesta, ki ti nariše nasmešek na obraz! Na žalost samo tile dve sliki. Dan sva zaključila v lokalni piceriji, polna lepih vtisov (in ob odhodu tudi želodčkov ). Na števcu pa se je nabralo novih nepozabnih 840 km.
  7. MartinKranjski

Nedeljski Mangrt

Fočk! Fino je blo po dolgem času, sam dve gumi sta mi stalno zdrsavali
  9. Dr.SPEED

Maribor - Rusija, Mongolija

Da malo opišem,kak je vse skupaj potekalo...zvok pri videjih je direktni:OK: če koga moti,naj si da moped,ko je bil čist in izpravni prvi dan čez Madžarsko do Ukrajine,nato čez Karpate do Kijeva,tukaj sem srečal Timošenkovo in začeli smo "švasat" tretji dan,do Ruske meje-ravnina in vročina brez Kamazov tukaj v Rusiji negre pravtako imajo viška starih helikopterjev nato preko Samare, Ufe in čez Ural do Novosibirska ,kjer sem se srečal s prijatlji s katerimi smo nato šli čez gorovje Altaj malo smo se igrali nikoli sam cesta in pokrajina pa:OK: včasih,je bilo tudi slabo vreme baza proti Mongoliji,zadja vasTashanta v Rusiji pred mejo
  10. Borutt

Hitrost med vožnjo ..kako veste?

Motor je resnično potrebno občutiti. S tem se popolnoma strinjam. Ampak so motorji, kjer so ti občutki nekako enaki v dveh različnih prestavah. Mislim, da nekatere to moti. Torej gre bolj za potrditev nekega občutka in varovalko, da je menjalnik v "pravi" prestavi. Prikazovalnik prestave se mi ne zdi neka navlaka ali nekaj nepotrebnega, ampak prej dobrodošel pripomoček za "lažje" sporazumevanje z motorjem. In, če se nekdo bolje in varneje počuti s prikazovalnikom prestav, potem naj ga vsekakor uporablja. Ga imam na svojem in službenem motorju, s čimer odpade "štetje prestav". Pravzaprav nam štetje ne gre najbolje (poklicni intelekt).

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

cestarske barve ... bi jih tut mi rabl za pregled ceste
  12. IBA

Moto GP 2015

Ljudje v MotoGP niso neki papki in vedo zelo veliko o svojem poslu. Od zunaj se nam niti sanja ne kako določene stvari delujejo. Tudi glede mladih talentov in perspektivnih dirkačev. Komentiramo ,kdo je dober in kdo ne, kdo si zasluži kateri motor in kdo ne .....tipični primer je Smith....lani bi ga vsi odpisali, Harve pa mu je podaljšal pogodbo. Spomnim se kako je bilo po spletu veliko napisanega kaki "kmeti" so pri tech 3 da obdržijo drugorazrednega dirkača, itd.... ampak Harve je že vedel zakaj mu je podaljšal pogodbo. Enako je s Pedroso in ostalimi. Še sreča, da bodo z novimi pravili (vsaj štirje motorji na proizvajalca) dobili več prostih mest v MotoGP ker Zarco, Rins, Rabat, .....čakajo....."ta stari" pa tudi niso še za odpis

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

5700km je zdrzala mitaska. Smrtni udarec je bil 400km avtoceste polno nalozen. Dopoldan v pitstopu nataknil novo. Zimsko. Cvekarco. Besn ko ris. 27km sm z njo naredu....
  14. jokl66

Headshaking...

Pa se en zanimiv video o wobble and weave:
  15. UnionJack

Najave + Dogovori dnevnih voženj (ali večdnevnih)

a sam jest razlagam kam se bom pelu .skratka okol 17.30 nazaj dol na podalšan vikend, seprau od Čateža prot Umagu. pot lahko ustrezno podaljšamo. na cilju nudijo hladne perutničke in vroče pivo !
  16. jany

Črni Kal

Malo za pogum da pridete...
  17. luxsa

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Lepotac ti pa prou pretiravas,pr vikiju se tri ure okol mize vozt more bit prou zajeban.

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Kontaktiraj forumaša Snecerja on ti bo pomagal najbolj,lahko se pa obrneš na temo http://www.motosvet.com/tabla/topic/36365-zakaj-ne-bi-imeli-bmw-motocikla/page-1

Vtisi z dnevnih voženj 2015

lej ne gre, če je člouk trd je trd še 2 ftisa: šonček dol padu kamn na kamn Pula

Vtisi z dnevnih voženj 2015

zakaj pa pol smrček vihaš? drgač pa tut jest sm meu vtise
  21. janetka

V-Strom day

Kurc 3 kilometer, es war zibn kilometer !! Nedeljskih 10 ur sem preživela v sedlu mojga novga V-Stroma. Po zelooooo dolgem času sem se šla pelat v družbi Glažija in Ladota, sej sm se sicer zadnji 2 sezoni vozila sama. Želja je bila da gremo nekam na hladno in dejansko smo se ves čas vozil po avstrijskih hribih kjer je bila temperatura med 24-29 stopinjami. Dokler smo bili v hribih, smo na postankih veliko čvekali in se režali, ker je bil krasen svež zrak. Čim smo prišli v dolino smo samo plitko dihali in se z očmi sporazumevali, ni blo za žvet…kaj šele da bi se men gofli razvezal jezik. V dolini je bilo res neznosno vroče…. :glare: Ne me vprašat kje smo se vozil, ker se spomnim samo nekih **dorfou in **bergov in **eggov. Lado zna nemško, pa se je on s kelnarcam menu, Glaži je bil zadolžen za garmina in prave ceste in sevede za prave odcepe na rondojih. Bla je situacija…. kjer smo en za drugim posejane rondojčke prevozili v bistvu naravnost in ker sem predvidevala da bomo šli naravnost tudi pri četrtem nisem bla pozorna na Glažarja in sem šla jest dejansko naravnost, Glaži pa en izvoz naprej… uff , koj sm se zbirhtala, obrnila, pa gas za decoma. Med samim izletom ni blo nekih posebnosti, smo se pa neki stvari naučil. Jest sm med vožno fasala mušico v oko, ki se mi je tako hitro zasolzilo, da nisem več videla in sem se morala u trenutku ustavit. Glažar ni vedu kaj dogaja in se je odpelu naprej. Do mene je zapelou Lado, počaku da spucam oko in vsa šla naprej lovit Glažarja. V tistem se nasprot posamično pripelje nekaj motoristov, ki jih seveda pozdravim, edn pa je bil na moč podoben Glažarju, tud tega sm seveda lepo pozdravla. Šele ko je odpelou mim, mi je kapnlo, da je to res Glažar ki me išče po cest. No ja, smo se ustavli, pojasnla sm zakaj sm se ustavla in v tistem Lado pove Glažarju, da rabi bencin čez nekih max 80 kilometrou. » u redu » reče Glažar in grem stavt, še tist trenutek pozabu kaj mu je Lado povedu, vročina dela svoje. Bli smo u neki oštariji, na višini 1378 nadmorske višine, svež zrak, da bi ga človk kar u kufre nabasou pa domu pelou… in moja spremlevalca začneta veselo debatirat, kje se bi mi lohk še špuro potegnil. Pride kelnarca, Lado se ji smješka in vpraša, kaka je kej cesta u tistih rovtah tam gor. Gospa kelnarca lepo u koRRRRRoščini razlaga in se nism zmenla zanjo. Mi je pa dih zastal, ku sm slišala »ejn bishen makemad, aber kajn panik« ijap, in sm ratala pozorna. Pa sm se spomnila, da sm se tud jest učila nemško in jo prašam » vi fil makedam ?« Ona reče »hmmm , drai kilometre«…. pogledam Glažarja, pogledam Ladota …pa mi je blo jasno… da sploh brez veze, da kej poskušam… ker BOMO šli po makedamu. Moj motor je pa kumi mesec dni star, šajna se pa ku zvezda severnica. Mal sm premlevala, pol mi je pa notranji glas reku » ja kva je zdej Žanet, sej maš advenčrja a ne…. in advenčrji so za na makedam , pika ! šlus ! amen !« No pa sm vseen poskušala… » am, ti am, veš Glažar jest pa nimam gum za na makedam !« Reče Glažar men » ktere maš? » Jest: » ja Bričstonke, une ko so jih japonci gor namontiral« Glažar »o punca draga , u redu, so , te so tud za na makedam« …in sm popušila! Pogledam Ladota…,. ta revež pa ni več mogu zadržvat smeha in se je začel režat …ja kaj je pa mogu druzga. No u glavnem, se nabašemo na motorje in gasa…. Ma bolš bi blo, da nam ženska ne bi povedala, da je makedam…. in se pelemo… in se cesta oža… in še bl zoža in o šit …makedam !!! Hit pogledam na števc …kelnarca je rekla »draj kilometre« … števc kaže ????55, aha, 55 +3 = 58 in sm rešena. Pa se pelemo… pa pride prva serpentina, ..pa si mislim …kura jedna, ni povedala da so tud serpentine makedamske…. Pa pride druga serpentina… pa se števc obrne na 56…..pa na 57…. pa se kadi za popizdit. Predstavlite si pomokano mizo…. potem pa neki vržeš na to mizo in se prah moke dvigne u zrak ….jap…točno tko je blo na tej cesti…. spred nism vidla Glažija…je bil zamokan….zad pa Ladota. No nekje se ni tko hudo kadil…priznam. Števc se obrne na 58 in jest čakam konc makedama . Jok brate odpade …. dočakala sm še neki serpentin gor, pa neki dol :wacko2: in veste kaj ??? kelnarca nima pojma kuk je 3 kilometre !! Ko smo prišli v dolino, sm zavpila prot Glažarju »kurc pa draj kilometer, es war zibn kilometer in Miha bi znoru !!». No mal smo postal , Glaži je pipkou Garmina, jest sm s prstom brisala zaprašeno armaturko in dvakrat plunla prah , pa smo šli naprej…. Spet gor u hribe…na mraz. Ceste so ble prazne, povsod …. res malo drugih udeležencev smo srečal in če ne štejem jutranje srne, ki je galopirala prek jase nam pred nosom čez cesto… nam nihče ni bil v napoto. Zadnji postanek je bil v dolini na neki benzi…na katero je G odvil zadno sekundo… mu je kapnil da je od tistih 80 kilometrou za ktere je Lado prosu…. najbrž že kak kilometr več…in kot sm jest zračunala, smo jih prevozil dobrih 120…ne pa 80. Ampak tud to je blo za nekej dobr, namreč Ladova Varaderka je stara 8 let in ma prek 130.000 km ….. in vse do včeri še ni naredu tolk kilometrou z enim tankom. Ma še dobr, da ma G pa mene ….. da je to ugotovu. V Tržič smo se vrnil ob 18-tih, spil specialno-poslovilno kavico in jo pičl vsak na svoj konc…. prijetno utrujeni. Na tak »cafe-race » izlet bom pa še šla… . kva pa je odpelat teh ušivih 454 km na »vona be advenčrju« ! Fanta hvala
  22. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Lep pozdrav iz Trebon-a kjer se pije Regent in Kozel 440 sončnih kilometrov na senčni strani Alp.

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

https://www.facebook.com/pitstoplogatec/photos/a.578552582171503.152866.405276179499145/1152902404736515/?type=1&theater cena do vhodnih vrat (njegovih)
  24. exclan

Cestna črno siva kronika

Bil zraven nudil prvo pomoč ampak može je šel in to resno brezveze zabrenzal je na polno z prednjo zavoro verjetno se je za trenutek izgubil in ko je videl avto pred seboj se je vsedel na ročico in mu je spodneslo prvo kolo ter udaril direktno z obrazom na cesto imel je jet čelado vozil je varadero 1000 če bi imel integralno bi verjetno ostalo z odrgninami in mogoče kaj zlomnjenega vendar ne z smrtjo. sožalje družini in bližnjim.
  25. Ciko86

Headshaking...

morem zrihtat carovnici metlo da odleti,ker non stop tezi kaj hodim gor .zadnji mesec me nekaj čok zaje...a pa noce vzgat :grim

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Pit stop Logatec jih je imel po tej ceni...še včeraj =)
  27. TakeALookAround

Nateg je 150 za gumo. Ne pa komplet za ta denar
  28. Gasperr

Grossglockner???

Plan je takle: Če se kdo pridružu, z veseljem sprejmem, da ne bo dolgčas in da mi mogoče še kaj pokaže..grem prvič gor . Plan pa imam štartat nekje ob osmih, devetih zjutraj
  29. I30

Zase se brigi

Sej. Pol boš pa jambru, k te bo enkrat poscau. :closedeyes:
  30. motozajebant

Kamere za snemanje med vožnjo

kupi ukrivljene ja...
  31. MilanAndonovski

MOTO kombinezon - primerjave, izkušnje, barvanje, nakup, vzdrževanje..

Mam samo malo trebuha viška (jebene pizze in pivo v študentskih letih ) Drugače pa čisto normalno grajen - težke kosti zgleda Dainese je čudn ja. Sem tudi že probal model, kjer je bla jakna razen dolžine rokjavov super. Čeprav tista dva cm ki sta manjkala se itak potem ne vidi, ker bi bile rokavice čez. Za hlače pa vbi se moral še za ene 5kg v trebuh zredit da mi nebi dol padle. Bila je št 56. Tak da je od modela do modela razlike. Ne samo od firme do firme.
  32. motolover

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020

Ne vidim razloga zakaj ne. Primerjaš ceno polno opremjenega GSa z AT, ki take opreme sploh ne bo imel, oziroma se je ne bo dalo niti doplačati. Osebno bi si na takem motorju želel ogrevane ročke, tempomat, navigacijo in še kaj, česar na AT ne bo. BMWji prav v tem blestijo, naročiš z vso opremo in greš na vožnjo. Večini kupcev se ne da ukvarjati s tem, kje bi dobili ogrevane ročke, tempomat, kako povleči kable za navigacijo in podobno. Kardan je tudi mnogo dražji in ne moreš ga ravno dokupiti. To je sicer vprašanje verige ali kardana in osebnih preferenc, samo dražji je, to je dejstvo. Bomo morali počakati do jeseni, ko bodo novinarji dobili v roke AT, do takrat pa lahko samo teoretiiziramo.
  33. Bistvena razlika bi bila če bo Honda kot se zagre: Afrika: 208 kg / Sredi Pakistana nekje: dela KTM: 160 kg / Sredi turčije nekje: kam že gre tale ležaj? BMW: 250 kg / V Iranu: koliko pride letalo za prevoz motorja?
  34. TOMCAT

Zjale

:yawn: .......čak, da še jest, boš vidu, da sem brez
  35. builder

:yawn:

Aprilia 750 SMW Dorsoduro

To je znana stvar, se dogaja vsem, ostane pa v "leru" med vseemi brzinami, če preveč kak bi se izrazil prestavljaš kot "pička"...ma kdo boljši izraz?
  37. luxsa

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Napacen forum si najdu,kle nous zvedu pol ku... pametnega,kle najvec vejo o motorju tisti k ga niso nikol od blizu vidl kaj sele vozil,poglej v tuje forume,teste itd... :grim
  38. luxsa

Grossglockner???

Sem bil letos dvakrat z obeh strani pa ni nikjer drsel,ene konce so na novo asvaltiral.

Te razumem,tud mene ni vleklo ko sem imel Dučeta :-P
  40. SANJIN-MIXON

Se vidimo na Vikiju ;-)
  41. exclan

Yamaha YZF R1

nevem kako lahko letniki R1 2004 do 2007 imajo isti problem namreč letniki 2004-05-06 so motorji z 20 ventili 2007 pa je motor z 16ventili da so imeli letniki 2004 do 2006 probleme z ventili sem slišal ampak po mojih izkušnjah si lastim namreč ta isti letnik in ima 100000km in nekaj drobiža na 85000 sem pregledal preventivno ventile in odmično vsi ventili razen na 4 cilindru izpušni je bil nižji za 0,01mm po specifikacijah tovarne nepotrebno štelanje ker pa sem picajzlast glede mehanike sem to uredil ja je bilo vse isto pri vseh cilindrih odmična v odličnem stanju bi se reklo kot nova. In verjamem da bo naredil še enkrat toliko, če ne bom jaz šel po gobe vam to sporočim ko pride na 200000 km ker sam se tega motorja ne morem naveličat!
  42. MiNa

Yamaha MT 07

Še dva dodatka, da ne zebe v roke in "tazadnja" ne trpi.
  43. cb1300

Novi marof 2015

Kljub letom da babi še vedno velik užitka :grim
  44. BIF

Albanija, Grčija

Jah...zadeva je takšna, da res nekatere povezave, ki se jim zdijo aktualne za razvoj pospešeno asfaltirajo...večinoma z denarjem EU. Ampak tam doli je še toliko stez, ki jih ne bodo nikoli asfaltirali, da ni bojazni. Je pa res, da jih ne najdeš na nobeni karti, zato je dobro it dol brez plana....random, dovolj vode na zalogi, vrečo in uživaj.
  45. motom

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Obisk Grossglocknerja s povratkom preko Obertaurna. Gužve ni bilo nikjer, niti kakih sitnosti, temperature ugodne cca18. Tale se je tud gor pripeljal
  46. Bmflar

Jebenopundelkou :yawn:

Moto GP 2015

HeHe. Ta je pa dobra. U glavnem, jez se cudim zakaj Rins nima se pogodbe z yamaho. Glede na to kako se z mladimi oskrbuje Honda,(redding, miller, marquez jr) da jim je mavericka izpulil Suzuki, ne vem tocno koga cakajo. Dirka dneva je bla absolutno moto2.
  48. Nearrain

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Vceraj sem se odzval povabilu uradnega Kawasakijevega zastopnika na predpremiero novega, mocno izboljsanega Kawasakijevega paradnega konja Kawasaki H3R. Pot v Domzale k zastopniku naju je vodila preko "letaliske" ... Crnuskega mostu... Da sva lazje kljubovala pripeki je bil potreben kratek postanek v Trzinu... Tik pred Domzalami sva se znasla v majhni dilemi...levo proti Viru ali desno v center Domzal??? ... In koncno.... Kawasaki H3R v vsej svoji ... Hmmm.... Zelenosti Na kratko: na prvi pogled ni prevec podoben svojemu predhodniku, ker so v Kawasakijevih vetrovnikih po nestetih testiranjih dognali, da so pri prejsnjem modelu malce pretiravali pri avangardnem izgledu in s tem zanemarili aerodinamicno ucinkovitost, so zadevo mocno popravili pri novem H3R-u. Tudi za udobje voznika so poskrbeli veliko bolje v primerjavi s prejsnim modelom. Sploh hrbni naslon se mi je zdel veliko bolj hvalezen hrbtenici pri izjemnem pospesevanju, kakrsnega je zmogel ze H2R. Toliko na kratko s predpremiere....vse ostalo pa bo znano na uradni predstavitvi. Zal so bili zeleni zelo skopi z informacijami in so nam pustili posneti zgolj eno fotogafijo. So bili pa vsaj tako fer, da so na predstavitveni model namestili postni nabiralnik, kamor smo lahko oddali svoja mnenja o videnem. Po naporni predstavitvi so nas popeljali na pogostitev v bliznji lokal ob Kamniski bistrici, kjer smo si lahko na svoj racun dodobra privezali duso.
  49. renyy

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)

Evo pa še ena slikca mojega motorčiča. . Se vidi , da je zunaj slabo vreme, da tukile "palamudim"
  50. cyc

Vtisi iz ENDURO voženj (III.)

Danes sem se sel malo peljat po gozdnih cestah ... ampak bolj na easy, ker sem kmalu ugotovil, da so gozdovi takorekoc polni gozdarjev ... hlode nalagajo :) No, ampak so pa prav face! V nasprotju z gorenjskim koncem, kjer so kmetje in gozdarji - tako pripovedujejo - zagovedni in tezijo, je tu ravno nasprotno. Najprej sem srecal enega gozdarja, ki je gledal vstran cez cesto. Sem ustavil in gledal ce bo z one strani kaj padlo, pa mi je pomahal, naj grem kar naprej. Sem se pripeljal k njemu, vprasal ce se je tu nevarno vozit, pa je prijazen mozakar povedal da ne :) Nekaj kilometrov naprej sem srecal traktor in dva kmeta, ocitno sta bila na svojem posestvu, tako da sem spet ustavil in vprasal ce se smem tu vozit. "Komot, komot" :D Je bilo kar lustno, 30km narejenih, vsaj tretjina od tega asfalta - je pac treba priti do onih gozdnih poti ;) Vmes je kmalu zacelo dezevati, ampak ni motilo, samo gsm sem dal v zep, kjer ga voda ni mogla doseci. .)