Showing content with the highest reputation on 15. 08. 2015 v vseh kategorijah

1. jany

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Včeraj prvič v Dolomite na kavo do Cortine. Kavo spili in šibali nazaj v dežju, temperatura od sončnega 36°C do mokrih 19°C. Novih 550km Gužve nobene, ceste super, pokrajina kot narisana

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Danes sem odkolesaril od doma šele malo pred deveto uro, vendar še vedno ni bilo pretoplo. V kopališču me je prestrašilo celo nekaj kapljic dežja ... V kopališču me je celo prestrašilo nekaj dežnih kapljic ... Bolj star, "malenkost" bolj nor ... Danes sem cestnino "inkasantu" zaračunal kar jaz ... Ta teden = 6 X Idrijska Bela = 6 X 25 km = 150 km = kar dobro za "enega sestavljenca" ... Po prihodu domov sem pripravil še vse potrebno za naslednji teden, ko bo vročina malo popustila ... :yea2:
  3. Danilo D

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Do Pyramidenkogel pa nazaj .... in malo naokoli, prijetnih 287km, od tega 205km z sopotnco ... matr sma ga šibala . Če pa koga zanima, pa je karta za gor 11eur, če se pa nazaj spustiš z toboganom pa še 4eur poleg .... je pa fajn, 120m dolžine ... mnde .
  4. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Današnji vtisi pa bolj peš kot na motorju. Čelade lepo v regal, Mi pa na najvišjo možno lokacijo v mestu ....
  5. Gasperr

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Vtisi bodo danes predvsem slikovni pot je bila približno takšna: https://goo.gl/maps/IWaTY nabralo pa se je vse skupaj 660,9km Nepopisno lepo
  6. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Pri vračanju preko mnogoterih dolinic ni manjkalo novih pogledov... območje je res super, odmaknjenost od civilizzacije nam je sedla in vsepovsod je bila tišina ves čas...le zvok vetra sem in tja, ter šumenje trave. Tisti dan, par ur prej, smo srečali v gorski koči oskrbnika,ki nam je povedal, da je v dolini kamnita hiša, ki je na voljo komurkoli, kot zatočišče in da jo lahko uporabimo... Na voljo je bil tudi vodnjak, tako da smo imeli tudi zalogo vode, no pa tudi drva ipd... Medtem je Matic kot običajno poskrbel za malo predjed, da potešimo prvo lakoto po garaškem dnevu. Naknadno vedno sledi ogenj, kjer se delajo počasi in z užitkom raznorazne pojedine. Tokratna lokacija je imela res vse kar si zaželiš pri preživljanju noči v naravi... voda in drva pri roki, dobra družba in smeh, ter še krasen razgled v sončen zahod... Okoli polnoči nas k streznitvi v realnost predrami par sto metrov oddaljeni zvoki krdela volkov... Tulili so kot v filmu in vedeli smo od kje prihajajo zvoki. Zagotovo niso bili več kot 500 metrov stran, po oceni zvokov bi ocenil, da jih je bilo vsaj 4-5. Naša ocena je bila, da smo sedaj mi na njihovem terenu. Če bi nas želeli napasti ponoči iz zasede, potem ne bi izdajali svojega položaja tako očitno. Verjetno so hoteli le označiti svoj teritorij in opozoriti nase. Odločili smo se da se še dodatno založimo z drvami, ter poskrbimo da gori vso noč. Kot protiukrep tuljenju krdela, pa smo prižgali V Twin od Honde, ki ima s svojim velikolibrskim izpuhom globok in prodoren zvok, ter z kratkim navijanjem tako tudi mi njih opozorili nase na nek način.
  7. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Po dobrro naspani noči smo bili že navdušeni da gremo spet na motor in novim dogodivščinam naproti. Današnji plan je iti preko Gospiča do Knina, potem pa hop v planine za cel dan. Ponavadi zjutraj najprej poskrbimo za 24 urne zaloge goriva, vode in hrane, tako smo neodvisni kje se nam konča dan/večer. Tako smo naredili v Gospiču in potem nadaljevali pot proti Otriču in na teren mimo Bijelega Vrha proti enem hudem jezeru, ki smo ga hoteli najti, ter tam prespati, ker je zelo odmaknjeno od civilizacije in zelo čisto . Hoteli smo priti do Babičkega jezera in to ne po dolini z mejo med Bosno in HR, ker smo tam ilegalno bredli že lani in smo imeli srečo, da nas niso začopatli maloobmejni graničarji, saj je sicer tisto območje zaprto. tako smo poskušačli preko hribov iz Hr strani priti do jezera.... Vendar kljub prečesavanju vseh možnih vlak teren ni bil prehoden... Kljub odmetavanju kamnov, debel... smo se iz parih opcijskih poti morali vrniti nazaj na makadame.. Potem smo probali drugo pot, za katero semvedel, da je verjetnost še manjša, da bo pot prevozna, saj sem že na kartah videl, da so izohipse čisto na kupu, kar pomeni prestrm teren za kako pot... običajno. Tudi po tej jasi smo prečili par dolinic, vendar so se poti končevale... se vidi da je to vseeno obmejno območje in da razen legalnih prehodov, niso ravno gradili povezovalnih poti med državama... tudi od tu smo se morali vrniti. To jezero nam ni bilo usojeno, tako da nismo imeli sreče, da bi ga našli in se kopali v tej vodi, ki bi zelo sedla v tisti peklenski vročini, ki je pritiskala na nas. Kljub temu pa smo se z veseljem okopali v ledeni vodi pri kraju Zrmanja Vrelo. Ter se ohladili v senci. Tako smo po več urah morali nazaj skoraj do Otriča, ter se odpravili v gorski masiv Dinare. Cilj je bil priti čim višje pod goro Sinjal v Dinari. Kaj hitro smo bili spet na 1000 m nad morjem, kjer je vročina manj pritiskala. Makadami so bili hitri, raznoraznih poti pa je kar precej. Na poti proti Sinjalu. Ko smo prišli skozi dolino, so se nam odpirali pogledi naprej v naslednjo dolino... in spet in spet. Pa še naprej... Zanimivih stezic in pogledov kar ni zmanjkalo v teh zaporednih dolinah... Iz zadnje doline se takole povzpneš čisto do Bosanske meje, kjer se pot konča, to je najvišje do kjer se pride do gore Sinjal, naprej bi bilo treba peš..
  8. nxyz

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Uf ja,to je pa toliko km,da dobro,da se sploh še skupaj drži...brez skrbi,večina motprjev,ki ima na števcu 20.000 km jih ima v resnici toliko kot ta na oglasu... Vse je odvisno od vzdrževanja, motor s 5.000km je lahko v slabšem stanju kot ta.

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Tudi danes takoj po zajtrku ... :notworthy: Nihče se ni pritoževal: :notworthy: - Cult - Roberto - Robertotovo desno koljeno in tudi levi kolk - Idrijska Bjelina in tudi asfalt, ki me je cel teden, vsak dan, varno dostavil do nje in tudi nazaj domov - vreme - in tudi cvetje ob cesti ... Ker mi Cult tako dobro služi, sem ga med vračanjem proti domu, v "sprejemnici" Plezalnega centra Strug ... ... vpisal tudi v 5 minutni začetni tečaj plezanja ...
  10. SLVR

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Končno konkretno sprobal motor po večjem servisu - nov zadnji amortzier, obnovljena prednja amortizerja ter ganc nove mitaske ... Iz Črnomlja po vročini z mojo drago pihneva ob Kolpi proti Fari, v Kočevju tortica, pol pa še "dvorski" ovinki proti domu ... Nasmeh in gume so ble oboje do roba!
  11. Borutt

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

So že bili primeri iskanja krivde na strani upravljavca ceste. Na šmarski cesti je v ovinku položen gladek beton. Šlo naj bi za neko testno površino. Še jaz sem ugotovil, da je to brca v temo. In se vsake toliko tam zgodi kakšna prometna nesreča. Predvsem v dežju je tornost vozišča enaka ledeni površini. Bi morali videti paniko po pisarnah uprave, ko sem sporočil, da bom ugotavljal krivdo v zvezi nepravilne površine, ko se je zgodila prometna nesreča. Pa sem ugotovil, da ne bo nič z obdolževanjem upravljavca ceste, ker je zakon na "pravih" delih luknjast.
  12. jany

Črni Kal

Vi v vaših krajih moraste pri hiši vsaj 1ega krosa imet Pomojem v naši državi bo prej on nastradal kot kak motorist Danes viden ciko86
  13. ftp

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

So pa sokrivi. Če bi kdaj kot vzrok nesreče napisali naprimerno vozišče in bi vzdrževalce kaznovali, bi se marsikaj premaknilo. Tako pa poznajo samo "neprimerna hitrost". So SOKRIVI!!!
  14. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Letošnje enduriranje je potekalo po hrvaškem gorovju-pretežno po Dinari ter nekaj drugih zanimivih najvišjih hribovih. Teren smo začeli pri Senju in odendurirali preko Velebita Vmes smo počivali na tej livadi in mal pomalcal. Prijeten mir in tišina sredi Velebita. Ter namesto proti Karlobagu napredovali v smeri Gospiča Dan prej je bil na tem območju dež, tako, da je bil teren neprašen in dobro utrjen, gume so imele hud oprijem. Vmes je bilo nekaj ultra hitrih sekorjev ki so se nadaljevali po 10 - 20 km neprekinjenega ritma po kolovozih/makadamih... Super je blo. Pred spustom v dolino Gospiča smo se pred mrakom namestili na jasi in postavili tabor
  15. kawasakigpz

Romunija, dežela Drakule

POTEPANJE PO ROMUNIJI V polovici julija sva se z ženo potepala po Romuniji z najinim Suzukijem. Šla sva preko Madžarske do Arada in naprej do Sebesa. Prvi dan sva prenočila v Petrestiju za 20.-€ in se solidno najedla za majhen denar. Zjutraj sva napadla Transalpino, ki je bila v začetku kar solidna, nato deloma v popravilu (in tisti odsek katastrofalen), nato pa se je izboljšala in postala vzor večini evropskih cest. Proti Transalpini, slabši odsek je za nama Pravi užitek za vožnjo in za panorame. Včasih pastirji pasejo ovce ali prečkajo ceste in je potrebno malo paziti, vendar nič nevarnega. Povsod ob poti stojnice s spominki, hrano in pijačo. Cene: zelo zmerne, včasih enostavno ne moreš verjeti, da lahko dobiš nekaj za manj kot euro. . Transalpina proti vrhu Po večini je narava neokrnjena in malo je poseganja v prostor. Na drugi strani, kjer se prične spust se pojavi idilična gorska vasica, popolnoma nova izgradnja turističnih objektov. Apartmaji in sobe na vsakem koraku. Tudi gostišč s hrano in pijačo je ob cesti dovolj. Včasih so nekoliko daljše razdalje med bencinskimi črpalkami. Transalpina že čisto na vrhu Nadaljevala sva do Curtea de Arges in se ustavila tik pod Transfagarashanom. Zanimiva vožnja po podeželju s solidnimi cestami. Lidl v Romuniji popolnoma identičen našemu, samo cene so cca. Polovične ali manj. Prenočiva v nekoliko dražjem motelu: 40.-€ prenočišče z zajtrkom. Naslednji dan zjutraj odrineva na Transfagarashan. Veliki jez pred Transfagarashanom Po najini oceni je Transfagarashan boljši, bolj raznolik. Panorame so nepozabne. Tunel na vrhu odprt in dobrodošlo srečanje z avtomobilom iz Slovenj Gradca. Ceste kot v Sloveniji, ponekod nekoliko zakrpane, vendar ko se prične vzpon je cesta veliko boljša kot večina v Sloveniji. Narava ob poti je prekrasna. Na poti proti vrhu...... Promet na cesti je kljub glavni sezoni zelo redek. Tudi tujcev je malo. Samo romunske registracije. Kasneje ugotoviva, da je veliko avtomobilov rent-a-car. Insert iz prelepe in neokrnjene narave In precej hitro doseževa vrh – vhod v tunel. Gora je na tem mestu veliko višja, zato so napravili tunel. Še fotka pred tunelom. Pred tunelom..... In na drugi strani tunela drugi svet: stojnice, gorske koče, gorsko jezero. Ustaviva in pogledava ponudbo ter se naužijeva čistega gorskega zraka. Človek bi kar ostal v tej divjini, a treba je naprej. Vrh Transfagarashana - izhod iz tunela Na drugi strani spust v dolino. Tukaj je motoristov in kolesarjev več, kot v vsej ostali Romuniji. Ampak spust je fantastičen. Zelo me spominja na Dolomite. Iz prijetnega gorskega hladu se pogrezava v ravninsko vročino. Cesta je dobra in hitro sva pri spodnji postaji vzpenjače. Pogled iz vrha Transfagarashana me zelo spomni na prelaz Stelvio v Dolomitih. Značilen pogled z vrha Transfagarashana Prideva v ravnino in obrneva proti Branu in grofu Drakuli. Cesta najprej sanjska, nato zavijeva na podeželje in prevoziva nekaj kilometrov zelo slabe ceste; vse ostale so nekoliko boljše kot pri nas. Zanimivo, tukaj imajo tudi konjske vprege registrsko tablico. Bran – turistično in skomercializirano mestece, ki živi na liku grofa Drakule. Pa če ste že v Romuniji ga vseeno morate videti. Grad grofa Drakule - velika znamenitost In takoj zatem nadaljevanje poti proti turističnemu kraju Busteni. Cesta zelo solidna, delo na cesti pa ustvari kolono nenormalnih razsežnosti – nekaj kilometrov. Seveda izkoristiva prednost motorja in že se ustaviva pred motelčkom: 22.-€ prenočišče z zajtrkom (vse cene veljajo za dve osebi). Busteni - lepo turistično mestece Ogledava si lepo turistično mestece in ker nisva otovorjena s prtljago prva policijska kontrola. Ampak ko policist ugotovi, da sva tujca naju prijazno pusti naprej. Drugi dan greva pogledati Sfingo, ki je resnično vredna ogleda in razmisleka, kaj se je tukaj nekoč dogajalo. Vse je v redu, le v vrsti za gondolo čakava dve uri. Romunska sfinga - polna skrivnosti Pogledava še grad Peles, katerega pa morate videti – res vreden ogleda. Grad Peles - res vreden ogleda In naslednji dan proti Bukarešti. Začne se ravnina, cesta zelo dobra vendar nezanimiva pokrajina. V Bukarešti pogledava nekaj znamenitosti in čimprej ven iz peklenske vročine in gneče. Bukarešta - imenovana vzhodni Pariz Pot nadaljujeva po južni Romuniji do Đerdapa. Pokrajina nezanimiva, celo nekoliko neprijazna, tudi kakšni potepuški psi se najdejo ob cesti. Vendar pa cesta zelo solidna. Prestopiva v Srbijo in v Dolnjem Milanovcu prenočiva: najem enosobnega stanovanja 12.-€. Ostale cene enake našim, če jih vsaj razpolovimo. Đerdap - neodkrite lepote Srbije Donava z velikimi ladjami Naslednji dan pričneva še zadnjo etapo proti domu. Đerdap je čudovit, tudi cesta je solidna, vendar se prične po izhodu iz Đerdapa nekoliko vleči proti Beogradu. Tam pa kar na avtocesto in direktno do Maribora. Prevozila sva preko 2700 kilometrov in pot je trajala šest dni. Lahko rečeva, da je Romunija izpolnila najina pričakovanja. Vsekakor je to tura, ki bi jo zelo priporočala vsem. Posebnih nevarnosti nisva bila deležna, seveda ob normalni vožnji (pravočasno opažanje kakšne konjske vprege, kakšnega psa ob cesti,…… .). Naslednjič vzamem obvezno s seboj šotor in prenočiva v neokrnjeni naravi njihovih gora, kot to počne več motoristov. Pravljica! Danilo in Darja
  16. Borutt

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Sem danes zvedel od navzočih na kraju prometne nesreče, da so bile priče in, kaj so povedale. Sploh ne vem ali je pametno karkoli razglabljati oziroma pametovati, zakaj se je to zgodilo. Verjetno je šlo za skupek nekih dejavnikov (sposobnost obvladovanja motorja, reakcija oziroma zaviranje, gledanje v oviro, ...) z veliko smole (drsenje ob varnostni ograji oziroma ob stebričkih). Če bi se prevrnil na drugo stran ali, če bi bila varnostna ograja do tal, bi sedaj olupljen preklinjal policijo in njihov plačilni nalog. Preveč prometnih nesreč se zgodi iz neumnosti. Pred par dnevi je umrl mlad fant v avtomobilu (sopotnik hudo poškodovan), ker je bil "pameten" in ni hotel počakati na prevoz oziroma se ni hotel peljati za drugim avtom, ampak ga je prehitel in takoj nato podaljšal izven vozišča. To bi se dalo preprečiti, če bi bil fantiček malo bolj pameten. Pa še nekaj; alkohol da pogum. In odpihne pamet.
  17. Ciko86

Črni Kal

Sem mislil se it malo zdivjat,pol pa me je minilo , pa sem se ustavil malo gor na klopcah,pa obujal spomine kako so mi pisali policaji kazen za avspuh :closedeyes:
  18. Ciko86

Črni Kal

Kje ste me videli?js pa nobenega
  19. Ninč.

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Vceraj popoldne dogovorjena kava v Kocevju... Potem pa... Spoznavanje dolenjskih hribckov in grickov tm se telefoni tezk delajo, ne da garmin ne so ble dobre koordinate v besedi, zato najdeva tisto slavno vasico moje sodelavke. Kos poti do nje sem opravila sama, vesela je bla ko radio. Na hitr sve pocvekale (ura ze dost pozna), in gas nazaj za betonsko dzunglo. Vmes je blo treba se japonca odzejat v Zagradcu in potem pot pod kolesa proti Ivancni in AC do LJ... Lustn je blo, ce bi mogla se enkrat it, po moje da bi slo (zelo rada mimo tabel padem in potem studiram... Ups )

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Vtis je pasji kosilo na Rakitni in nazaj v večernih urah
  21. Danilo D

Kolesarske fure

Danes je pa motor bil kar pri miru, pa še nekaj dni bo ...... sem imel pa danes po dolgem času eno dost naporno kolesarsko turo z gorcem. Zjutraj sem sicer malo pozno šel od doma 6:40, namen je bil slabo urco prej , in grem na Sleme, potem pa proti Belim Vodam, in kaj kmalu zavijem v šumo ter po gozdni potki do Kramarice. Men je prou fajn se tko mal po goši vozit po koreninah pa tk ... romantika pa to , no in na Kramarici predm spet nazaj na makadam, tam pa nikamor drugam kot pa na Smrekovec . Malo počijemo in popijemo pa nazaj v dolino, tokrat po še neodrkitih poteh v smeri lepe njive, malo sem sicer zavozil, tako da sem mogu klanec iz lepe njive do vrha v celoti pregont, ampak zakaj bi mogl bit vedno po reglcih . Tak da danes se ja kar nabralo ene zanimive kilometrine, sploh pa ...... na litr švica :grim.
  22. SharpNinja

V brdovcih proti Nevesinjam,Kmet,Pik in Dami....fajn vas je blo srecat,dobr d sva zalutala :Phvala za navigacijo pa srecno pot.
  23. Ciko86

Črni Kal

itak,za mano celo kurjera zensk....
  24. Ciko86

je a nemores me falit
  25. Ciko86

haha
  26. bajkr88

seveda ne opazi če pa 99% pozornosti sam teb daje pa gleda če te bo kje opazila
  27. Ciko86

Črni Kal

Ko gres za gor mimo vikija,prides ven iz ovinka 30,in pol je hisa ob desni strani ceste,cez cesto pa prehod za pesce..Na tem prehodu strasi Sej lahko da ji maha njej s taspodnjo palco,samo je zgleda premajhna pa jo Karmen1 ne opazi :grrr
  28. bajkr88

Črni Kal

pomoje bi on tebi s kako drugo 'palco' mahal
  29. Ciko86

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

sej pravim tebi bo mogoce vsec ma uni kawasaki od avtosole je bil super,minimum si zvisal na 1.500 obratov in delal osmice brez rok a instruktor se drzal za glavo :grim lahko pa ti dam nino za probat mogoce ti bo vseč
  30. Ciko86

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

js sem vozil in fz6 in xj6 pa mi je bila fz6 dosti bl vsec bol okretna...kako to da menjujes ?
  31. jany

Okoli 17:30 gor dol te ni blo, zvok je bil pravi za tvojo 636
  32. Ciko86

Črni Kal

okoli 13.30 sem bil gor,in okoli 18.00.. Aja pa prijatelj s palco je dežural..
  33. bojevnik88

Imaš kakšno sliko motorja, cena, kilometri ? LP
  34. igorkr

Ne bi šla na FZ8 Fazer?
  35. bajkr88

Kamere za snemanje med vožnjo

Sej ce jo mas v avtu ni treba dat v to ohisje....mas polno nastavkov Naprimer zgornji nastavek zraven podmornice... sam zataknes kamero not..pa cist lepo zgleda...
  36. Ciko86

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Js poznam dve ki so bile v tistem momentu,,ena odspredaj druga zadaj za njim..
  37. ludiluka

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Zato ker so italjani naredili spet en top dizajn z multistrado in sedaj probajo vsi to posnemat
  38. Jozee

Črna Gora - Žabljak, Durmitor

17.7.2015 je bilo kot je na slikah od zoranko-ta... cesta je gradbišče, upam da bo naslednje leto OK... Snecer tudi lani 31.7.2014je bila cesta boga, samo ni bila razrita, je pa bila luknjasta da se bog usmili... saj zaradi tega so jo začeli obnavljati
  39. bojevnik88

Črni Kal

Ne vem. Nimam več moje R6 ropotulje, tako da ti ne znam povedat. Vem da ko sem se jaz peljal parkrat gor pa dol je bil. :D
  40. nxyz

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Veliko 50+ ljudi meni,da obvladajo vse ravno zaradi njihovih dolgoletnih izkušenj in si zaradi tega preveč dovolijo potem jih pa vnese.
  41. Tedybear

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Nočem všečkat, se pa popolnoma strinjam. Najprej na desno poškiliš, koliko motoristov kofetka v gostilni Metoja, obrneš glavo nazaj na cesto...si že v ovinku.
  42. 1 točka
  43. Snečer

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Še ne, bo pa zgleda moral kakšen kolesar v trudi priti v dolini, da se bodo zmigali. En edini prelaz imamo pa ne moremo ceste gor uredit, naj začnejo kasirat če je to problem... ampak da imamo edini biser tako uničen, to ni normalno in v posmeh turizmu.
  44. izibajker

Najave + Dogovori dnevnih voženj (ali večdnevnih)

Ja ja, pol te bom pa klical, kot takrat u Luciji, pa boš meu sestank.... Pridi ti raje do Paga na mrzu pir aka. Grička vještica

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Kolesarjenje v Idrijsko Belo, takoj po današnjem zajtrku, okrog osme ure, "to je to" za ta letni čas in take dnevne temperature. :notworthy: Sprej proti rosenju očal res deluje ... :notworthy: Ali bo "originalna" polovica mojega desnega kolenskega zgloba zdržala kolesarjenje v Idrijsko Belo tudi jutri ??? Za med vikendom vremenska napoved ni ravno najboljša ... Hlod na cesti se je znašel by traktor dobrih 10 minut za tem, ko sem se že peljal tam mimo in ga še ni bilo ... Ostale današnje fotografije "ITAK" ...
  46. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Lep pozdrav iz Trebon-a kjer se pije Regent in Kozel 440 sončnih kilometrov na senčni strani Alp.
  47. 1 točka
  48. Danilo D

Kolesarske fure

Kolesarski puzdravi iz mAzirskega gaja .... od fčerej
  49. ....pa to ni res :wallbash: zgleda, da bo spet scanje od vremena, pa glih u nedeljo
  50. meni osebno tud ta datum odgovarja...zaenkrat lahko pa kar sestaviš vabilo s tem datumom...