Showing content with the highest reputation on 24. 08. 2015 v vseh kategorijah

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Ker noben ni hotu povabt na pizzo (ane SLVR) in ker noben ni hotu povabit na točen sladoled ( ane Živnorc) in ker ni noben hotu povabt na Ihanskega brancina (ane Maus, čeprav maš v dobrem kosilo in to v mojih koncih), sem se odločil, da bom pač šel v ene božje route. Nisem vedel kje sem se vozil, ostali so le pozitivni spomini =) Kočevje - California - Novo mesto - Šentjernej (hvala Škoda za kafe! =) ) - Brežice - Mokrice Čez mejo v Bregani, vprašam policaja za smer, ni mel pojma kak pridt do Ozlja...pot nadaljeval le po zemljevidu v glavi. Rinem v Žumberaško hribovje...malo zalutam... in se na koncu lutanje obrestuje...najdem biser sredi hribovja =) Cesta vrhunska....NOT... vsaka poškodba na cesti malo prej signalizirana....NOT V Ozlju si želim v miru pogledat grad , pa dobim samo galamo....tko zgleda ko te nekdo zaparkira in pusti odklenjena vrata... rini ženu... Ob povratku domov pa prijetno presenečenje , smo takoj zvečer zapili na še najmanj 1 x toliko km :grim Dela ko švicarska ura Ni jih blo veliko...ene 280 km, toliko da smo prekinili deževno abstinenčno krizo in da smo ulaufali Mitaske
  2. Fazer03

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Današnji vtisi: megleni in mrzli
  3. kaca1

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Ja, ja, tele boge s'rote kozee t'm gor u gorah skrbijo, da bomo(ste) lohk smučal pozim gor na Simonhohe Za vse, ki ne veste, kje naj bi to bilo, naj povem, da je v bližini veliko bolj znan turistični kraj Gerlitzen. Ampak res - tele krawce s svojimi aktivmostmi... skrbijo za zasneževanje smučišč. A kako?....Teren pod žičnico prehodijo po dolgem in počez, pri tem nastane ogromno stezic katere omogočajo boljši oprijem snega, spotoma še malo pognojijo (da zraste nova travca in padci pri smučanju niso tako boleči pa še naslednje leto bo kaj za pod zob!) Če pa bo zima bolj tako tako s snegom, imajo pa gor tudi rešitev - snežne topove, ki pa se hranijo z vodo. Zato tele naše krawce čez celo poletje pridno zbirajo tudi vodo.... Saj se je je že kar nabralo... Ooooo, poglej poglej kakšna frizurca!!! :naughty: ...se vidi, da si ravnokar vstala od počitka in se še ni blo časa uredit Ja - kmečka je težka, ni kej
  4. slacker

Suzi na Villacher Alpinestrasse..
  5. Janezs

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Odrinil, ko so še meglice božale zemljo, in mene : Zamislil sem si to pot. Naj povem, da na tej poti ni od Cerknice do Delnic niti ene črpalke ob poti, tako da sem po 245 Km vozil samo še na hlape. Kaštel Drivenik: Malica z odličnim razgledom. Vidikovac: Okraski V ozadju požgan domorodski tabor. P.s: Konji se pasejo kar ob in po cesti. Lokalna dirkaška mini proga. V ozadju Klek. Malca N° 2 Kolpa Strma reber Reško jezero: Lp
  6. motolover

Dirka okoli Slovenije - z motorjem po trasi 1250km

Že nekaj let gledam traso kolesarske dirke in jo imam namen te dni odpeljati z motorjem. Najverjetneje bo to v dveh dneh, prespal bom kar doma. Prvi dan: Od Lj do Postojne, nato po trasi, do Kamnika in domov spat. Drugi dan: Od Kamika po vzhodnem delu po trasi do Postojne. Prilagam traso: https://www.dos-extreme.si/wp-content/uploads/2015/03/TRASA_ALL_DOS_2015_GPS_SKUPAJ.rar Če se komu da zraven je dobrodošel. Lahko tudi samo en del. Samo na vreme počakamo in gremo.
  7. nemo

Jadranska magistrala

v petek, proti večeru, zanimiva svetloba, spenjeno morje v Velebitskem kanalu...
  8. SLVR

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Kdor išče dobro picerijo v okolici LJ naj išče kje drugje ... Kdor išče vrhunsko pa naj si zapiše - Picerija Brajda, v Šmarju pri Grosuplju! Om nom nom nom! Vtisi so bili okusni, temperature pa idealne za motoriranje!

Vtisi z dnevnih voženj 2015

po avgustovskem dopustu in gužvah, sm učeraj pelal po odlični in skor prazni cesti. vesel kot že dolgo ne. googlova mapa ni čist točna, pelal sem čez mejni prehod novokračine na rupo, od tam po stari do grobnika, kjer se ni dogajalo skoraj nič. naprej do delnic, prehoda petrine,prek kostela čez kočevje in sodražico do rid, in pol domow. 250km
  10. Danilo D

11. bobi1001

Včeraj smer štajerska-Slovenska Bistrica-Poljčane Podčetrtek-Jelenov greben-kavica ženo zapeljal še v povratek na Šmarje pri Jelšah-Celje Trojane na krof in domov. Danes proti morju,na OMW Postojna kavica-Piran kosilo sva se najedla kot dva hrčka pri Vikiju še ena kavica mislim,da je yamaha od KARMEN1(ne mi zamert če se motim) potem pa gas domov. Vdveh dneh novih 650km.
  12. igorkr

Vtisi z dnevnih voženj 2015

To je od danes ... Več pa tukaj http://www.motosvet.com/tabla/topic/29098-fazer-in-fzs-sre%C4%8Danje-%C4%8De-to-delajo-vsi-zakaj-ne-bi-%C5%A1e-mi/page-81
  13. TakeALookAround

Yamaha TDM 900

Stotka je mimo.... Js jo mucm, ampak Jure lepo skrbi zanjo, tko da kr siba....

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Ena lepa furca .. vožnja SL ... skratka uživancija na izi: Ljubljana - Litija - Hrastnik - Rimske Toplice - Krško - Kostanjevica na Krki - Novo mesto - Dvor Postanek za okrepčilo ... seveda v Laščah ... pred napori kolenčkanja do Kočevja Nadaljevanje do Koževja - Ribnica - Sodražica - Cerknica - Planina - Postojna Kolenčkanje do Ljubljane ... cca 320 km ... družba pa super
  15. Noiser69

se tudi prodaja/menja! http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10013072&show=1
  16. UnionJack

Vtisi z dnevnih voženj 2015

tnx. naslednjič bom dost bolj suveren pri vožnji dejansko sm enkrat maja mesca to pregledu pol so pa sam hvalil to cesto in je blo treba. naslednja bo damijev predlog Izudin me bo poslal prot severu opažam pa, in sem hkrati vesel, da so MS-jevci pravi hedonisti ker tolk flore, favne, hrane od goveda do zrezka na kupu še nism vidu
  17. Danilo D

18. PURPLE

Dolomiti

Ta vikend sem/smo doživeli dolomite na čaroben način. Vrhovi gor so izgledali kot iz Gospodarja prstanov. Gore je ovijala megla in obenem jih je osvetljevalo sonce, bilo je fantastično.
  19. FZ & FZS srečanje 2015 uspešno zaključeno. Upam, da ste vsi srečno in varno parkirali svoje Yamahe v domače garaže. Hvala vsem za udeležbo in lepo preživet popoldan. Lepo vas je bilo videt, spoznat in se z vami družit. Z lepoto motorjev, impozantnostjo in zgledno vožnjo smo naredili lep vtis in poskrbeli za obračanje pogledov. Pri marsikaterem mladem nadebudnežu pa zanetili željo po motorizmu. Bela snežinka sredi poletja. Podmladek. Lepota Lepši del družbe. Maus, se ti kej kolca? Zamudnika. Ivančna Gorica. Rdeča lepota Gasilska Individualne in neverbalni odgovor o tem, če biYamaho menjali za bmfla (prvi del) ... ... drugi del Vsi skupaj
  20. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Nekje sredi noči se je začelo bliskat in rahlo grmenje se je slišalo iza planine. Padlo je nekaj kapelj dežja, zgolj toliko, da smo jih poslušali kako padajo na cerado. Volkov to noč nismo več slišali. Noč je minila brez nadaljnih zapletov in smo se lepo naspali. Zjutraj me je prebudil prijeten pogled, sonce je vzhajalo iza planine in senca se je počasi umikala soncu. Kmalu zatem je iz druge strani priromalo par sto ovac in kaj hitro sem pomahal čobanu, naj pride na šluk kratkega. Tako smo malo poklepetali o življenju v planini... Vprašal je " jel ste čuli vukove?" Kasneje je povedal da je prenočil v planini za sosednjim gričem in je slišal isto krdelo volkov kot mi. Nato smo se spakirali, da se odpeljemo še preden pritisne sonce na naš tabor.. Pot nazaj nas je peljala čez nekaj "filtrov" proti dolini. Vzmetenje je ponekje delalo na polno. Ker se iz severo zahoda ne pride drugje na Dinaro, smo naredili tranzit proti bosanskem delu Dinare, tako da smo se odpravili preko Bosanskega Grahova. Na zemljevidu dokaj velik kraj, je v resnici bolj mesto duhov, zaradi posledic nedavne vojne, je veliko stavb porušenih in veliko ljudi izseljenih (srbi), ostale so le prerešetane/požgane stavbe in nekaj bosancev. Ljudi vidiš le v edinem odprtem kafiču v mestu in na glavni ulici kjer posedajo domačini v senci in klepetajo. Malo pred krajem Luka v Bosni, smo se zapodili desno v hribe na makadame Edini gumidefekt na tripu smo si vzeli v izi kot pavza Par ur smo porabili v še eni dolini, ki je bila slepa in se ni dalo priti na vrhove Dinare. Kaj preveč po brezpotjih tu ni za riniti, možnost min je prevelika. Ko iz makadama pot preide v kolovoz in ko začnejo izginjat tudi sledi po travniku, je zadnji čas da se obrneš in prenehaš z raziskovanjem. Sedaj ko gledam sliko in vidim prekrasno potko na desni, mi je žal da nismo tudi te raziskali do kam bi nas pripeljala. Vem da se po njej ni dalo nadaljevati po grebenu dinare proti jugu, ampak vseeno. Nato smo morali zopet na asvalt proti jugu in pri kraju Gornji Kazanci skozi eno vasico na makadam in proti planini. V vasi smo se ustavili in vprašali za pot. Prijazna bosanca sta nas počastila še z rakijo medtem ko smo klepetali. Sicer delata v Avstriji, v Bosno pa prideta le poleti za en mesec. Celotna regija je dokaj zapuščena in ni prebivalcev. Pred vojno je bilo to območje kjer so živeli srbi, vendar so morali oditi. Njihove hiše in zemlja so opuščene. Srbi se sem zaradi trenj ne morejo vrniti, drugi pa nimajo pravice do tiste srbske zemlje. Tu ni ničesar in še dolgo se tu ne bo razvijalo nič, ker ni ljudi in gospodarstvo ne more funkcionirat, do večjih krajev pa je predaleč. Po dolgm vzponu v planino iz vzhodne strani, smo le bili nagrajeni. Uspelo nam je priti na vrhove Dinare, ki se sicer razteza kakih dobrih 40 km po meji med Bosno in Hrvaško. Gre za gorski masiv po velikosti skoraj primerljiv z Triglavskim narodnim parkom. S to razliko, da tam nikogar ne moti, da se voziš z motorjem Na vse strani toliko lepot, da kar nisi vedel v katero smer slikati. Tudi poti so po planoti precej razvejane in dobiš pravi občutek kako velik je ta gorski masiv. Rad bi se še enkrat vrnil tja ter prevozil še preostanek poti. Bilo je sredi popoldneva, precej smo že odvozili ta dan in bili smo že utujeni. V dolini je pritiskalo 35 stopinj +, na planoti pri nekje 1200 m nmv, pa je bil prijeten vetrič in ravno pravšnja temperatura za počitek in osvežitev. Zopet smo uživali odmaknjeni od sveta, vse kar si slišal so bili le zvoki narave. Vsak od nas si je našel svojo plosko skalo in prijetno odtaval z mislimi in malo oddremal. Po počitku nas je čakal na določenih predelih dokaj zahteven spust proti dolini v smeri za Peručko jezero. Bolj ko smo se približevali civilizaciji, boljše so bile makadamske poti in temu primerno tudi višje hitrosti. Tako smo ga odslajdal do kraja Dabar Par kilometrov naprej po makadamu smo našli naše prenočišče pod zvezdami ob topli in čisti vodi Peručkega jezera s tem razgledom. Kopanje je bilo čudovito in cel dan smo si obupno želeli, da najdemo primeren plac kjer bi se lahko vrgli tudi v vodo. Vsaj na kake 2 dni se paše mal umit

"TO JE TO", kar mogoče zaradi "luknje v zakonu" še lahko vozim in to še vedno z veeelikim zadovoljstvom ... :notworthy:
  22. NejcZ

Domači ljubljenčki (živali) :)

Ajamo ko mucek, ne ko star kužek Ideje kaj naredit z tepihom? Ful mu je všeč, sam bi ga moral na 3 dni globinsko čistit. Smo dali tepih stran, se je kar zmuhal :grrr
  23. dlicen

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Po spoliranosti kokpita ocenjujem, da bo zdržal še najmanj 100.000 km. :grim

Globoke misli & misel dneva & stuff

al pa za prašk ... na uno vrvico morš ornk ciljat, da postane usrana ... predvidevam ufff... res globoka :yes:

Črni Kal

huala .. tralala hopsasa še bom počknu ... juhej .. tok bom počknu kt plosek po nagi riti
  26. SLVR

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Tu bi želel dodati še eno malenkost ... Bila sva namreč v veliki dilemi ali imeti pico za zajtrk ali bi raje spila kavo in pojedla pico 15min kasneje za kosilo.
  27. lupčka ti pa naum dau ... na gumo mogoće
  28. ne bo, je prevelik zanj. Sicer mu je všeč agregat in komoditeta, a se nekako ne dobi na velkih endurah. ko bom meu 2 mopeda pa bo mogoče potovalni versis (sam nkol ne bom mel 2 mopeda)
  29. daneb

Globoke misli & misel dneva & stuff

"Nasmeh nas nič ne stane, vendar čudežno deluje.
 Obogati tistega, komur je namenjen, in ne osiromaši tistega, ki ga poklanja." (neznan avtor)

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Naslednji dan smo napadli Durmitor če boste fajn pogledali boste videli med ovcami pastirja sicer moderniziranega a velikega prijatelja našega Snecerja :lol: ovce ki mu je pobegnila na Versysu Ko sem vozim proti odcepu me je obšla slabost ,vse je postalo motno in Resnica je tam zunaj :lol: Dež je bil naš zvesti spremljevalec in to je fotka iz Durmitorja,dramatična a meni ljuba Ja tud Kawasakiji pridejo gor Kavica ob spustu iz vrha in mleko direkt iz vimena Na Črnem jezeru se nismo ustavljali,preveč za hodit pridemo na Taro tud tukaj gneča da se na mostu ali ob njem sploh nismo ustavljali ampak smo potegnili naprej ob Kanjonu Tare . Tu je nehalo deževati ..... Sam spet iščem razne potke da bi se spustil k Tari a se večkrat zajeb..... :glare: Preko Mojkovca v Kolašin ki me je kot mesto presenetilo,zelo lepo urejeno in prijazno zimsko letovišče,priporočam ogled in svetujem prehranjevanje v njihovih restavranih za usposabljanje bodočih turističnih delavcev! Na sliki trije leseni :grim In en tapameten Tuki je čelo Pikovo in karate kid v penziji ki mu kaže Čapljo :notworthy: ......enostavno ne vejo da so starejši zato si Dami zvije gleženj pri demonstraciji,s Pikom ga položimo v posteljo ,nogo pa v hladilnik .... Poklicna deformacija ,se je treba obesit na vsak kamion kaj je deformiralo Pika pa nea vem V Kolašinu se je zgodil incident saj so se šmrkavci zapičili v bnfo in to z izvijačem spali smo okno nad motorji...... Dami ma rahel spanec ,zbudi Pika tist pa v gatah ven pa so začeli padat krofi,z damijem starega strica komaj umirima saj so fantje meli že oke zaprte k je Pik še kloftal Evo rezultata,sam je bil pa vozen ,mal vezit,dak tejpa in kakšna vrečka za smeti in motor je bil pripravljen :lol: (šala) In še modificirana verzija :lol: Naprej po oglasih

Vtisi z dnevnih voženj 2015

No pa je za nami ,ampak začelo se je pa tradicionalno 3 teden v avgustu,kot vsako leto ista ekipa samo kakor pri katerem manjka kakšen las,zob al pa kakšen vijak več skratka leto smo starejši in starejši smo bolj smo papučarji :grim ....poznamo pa še veliko slabše Ponosna Papučarja Sam se ustavim še v pozdrav Šarpplanincema ki sta me tu ob jezeru lovila mesec nazaj,začuda ni blo ne ovc ne psa samo šajba in Peručko jezero Sam se po poti rad zapeljem po stezicah,odkrivam toplo vodo a moja kompanjona sta že mal v letih in bolj gledata na dunjo ,hrano in primerno ležišče in kot pravijo s kom se družiš tak postaneš pa evo...............ihanski brancini Na pot smo šli šele okrog 13h tako smo meli cilj Sinj kjer smo spali tudi zadnjikrat ,garaža za motorje,ugodna cena in dobra postrežba. Zjutraj se poslovimo in proti Mostarju kjer so nas že vsi pričakovali,cel most nam je mahal in se nas veselil ........ :grrr Po poti naprej srečamo poznane motorje,obrnemo in ponudimo pomoč OstriNinji in njenemu izbrancu ki sta se mal zakalkulirala pri izračunu poti,no sej nas ne bi rabla,sam sliši se pa dobr da smo vsaj nekomu pomagal če že seb ne mormo Klinje jezero je na poti in s svojo čarobno barvo te očara in začara Gremo še mimo doline herojev Sutjeska ....... Zapeljat se more pa čisto vsepovsod ^_^ .....njegov ata je bil tud partizan pa če prov pomislim je tud on bil v Partizanih vsaj po navdušenju :lol: In končno po dveh dneh zaplužimo v plužine,cesta do meje tam cirka 20-30 km je pa točno za splužit,padalo ko iz škafa,blato in kamenje na cesti ,gost promet skratka loterija pridet cel na mejo a je šlo za vse nas tri V sobi nas pričaka notranji nadzor ..... Da imajo bmflarji in kawasakijevci neurejen status povsod se lepo vidi po sobi kupčki ,kupčki in še enkrat kupčki vsega živega ..... -_- Res sta urejena :lol: kawasakijevc je pa poleg urejenosti tudi ekonomičen saj uporablja isti lubrikant za verigo in švrkanje Vseskozi smo imeli problem z vremenom a smo nekako shajali z vlago . V Plužinah 12 stopinj brrrrr a smo vseno v nedeljo naredili mali krogec in par fotk Ne vem kaj čem tukaj komentirat,mogoče bo Pik kakšno pripomnil ker je vse pozorno spremljal Pivsko jezero in delta .... Pa še eno za Dr. Jakoba ki ima rad realistične fotke polne dreka in umazanije taprave motoristične Ostalo po oglasih
  32. bajkr88

Črni Kal

sej se je pokazu! sivo brado ima, sliči na mausa
  33. bobi1001

Včeraj ob 14,00 fejzerka od KARMEN1
  34. Ja, v bistvu smo pripojili Hrvaško Sloveniji in zdj je naš zaliv dol do Ulcinja
  35. ZdravkoK

al pa tole od moje Kaye...pa prijeten ogled želim.

Globoke misli & misel dneva & stuff

tista k ma tangice, ji je verjetno zmanjkalo denarja za douge gate? :glare:
  37. a so svršili ... sm biu ceu vikend na off ... tko ... me zanima pać
  38. Odvisno od tvojih navad pri vožnji z motorjem.. Jaz glede na to, da ne delam nekih večdnevnih tur ampak so to večinoma enodnevni izleti oziroma krajše par urne vožnje v "okoliških krajih", praktično nikoli ne vozim po dežju ker ob mokrem vremenu ne grem na motor. Če me pa dobi se pa itak peljem zelo previdno, tako da je čisto vseeno kakšna guma je gor. Meni osebno je torej bistveno, da je guma dobra v suhem. Po mokrem vsega skupaj v sezoni prevozim mogoče 100km. Za avto se pa strinjam, tam je pa bistveno, da ima guma dobre lastnosti na mokri cesti.

Globoke misli & misel dneva & stuff

kdor ne je mesa, mu ga je zmanjkalo :krneki:
  40. itak ninđa gre povsod ... blato, makadam, jarki, robide, med drevesi itd itd ... seveda ima najraj asfalt
  41. kasti

Supermoto šola

Trening v Vrtojbi uspel.... razmere so bile več kot idealne!!! Trening v Vrtojbi uspel.... razmere so bile več kot idealne!!!
  42. kaca1

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Tale slikca je čudežno izginila iz prejšnje objave ....
  43. kaca1

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Če sem že zastavil nagradno vprašanje, moram še povedat, kakšna je nagrada.... Nagrada je po izbiri: - 1 deci hladnega alpskega mleka, ali pa . . . . . . - 1 škaf, še toplega - direkt iz :D

Globoke misli & misel dneva & stuff

sm meu eno globoko miseu ceu dan, zdj sm jo pa pozabu .... a me je že un nemc obisku
  45. Tačka

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Včerajšnja fura - Čez Novo gorico in Tolmin do izpod Mangarta, ogled Rabeljskega in nato Fužinskega jezera, nato čez Kranjsko goro mal zapravt v Luis in mimo Borovlja nazaj domov... mal čez 400km.... Pa par slikc: roke tu roke tam roke povsod moja "zver" pa šena "pošast" odzad Pa še fura...

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)

Evo takle smo meli...posledica, dva dni čiščenja motorja, krivin, verige....zmatraaan
  47. MiNa

Jadranska magistrala

Včeraj ob enih v Senju proti Karlobagu rumena luč in prepoved za l. kategorijo, vendar v obe smeri tudi nekajmotoprometa, kune so ostale varne pred "lovci". Danes pa brez sapice...
  48. bajkr88

Vtisi z dnevnih voženj 2015

žiri.. kobarid.... učja... udine... nazaj... čez vršič... jesenice... kranj.. šk. loka par fotk kr tko mal

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Zjutraj se poslovimo tudi od Sv. Đorđeta v ozadju In kompletne Boke Kotorske Gremo na Bilečo kjer nas ne dolgo po štartu že masirajo črnogorski policaji,no vse je šlo mimo z opozorilom sproti obiščemo še most na Neretvi .... Od tukaj naprej pa nas je začelo spet prati,vse do Bihača kjer smo prespali :glare: V Bihaču že zjutraj v Kondom in preko Otočaca v Senj ,20km pred senjom se je vreme stabiliziralo .....nekje vmes .... Senj Po 2100km prispemo domov in se veselimo novih zmag naslednje leto 3 teden v avgustu hvala ekipi ,Damiju za nesebično pomoč pri navigaciji in oreintaciji ,Piku za njegovo dobrosrčnost in hvala meni k sem jih prenašal Mogoče še Dami34 in Pik kaj dodata ......lp
  50. sayo

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Danes na Lisco pa čez Radeče po dolini Sopote proti domu Če si bil v mladosti barabin si pa lahko pristal v KPD Radeče