Showing content with the highest reputation on 25. 08. 2015 v vseh kategorijah

1. '.'

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Ni ravno neki vtis, je pa res da lahko slika pove tisoč besed. Ali pa samo dve. Spolzno, zoprno.
  2. igc1

Grand enduro Slovenija

Bravo za epsko CRO-BiH hard-avanturo Ni3ousu in kameradom! Jaz sem šel v soboto tako na izi na SLO obalo in spotoma še čez Javornik mal pogledat. Letos pozim sem enkrat smučal gor ampak je bila taka megla, da sploh nisem vedel, kje sem.... No, v soboto je blo čist drugač, prava slovenska idila...zeleno, da kar oči pečejo...lepš kot v Schwartzwald kliniki... Gor višje je ta idilika polagoma izginjala... Ampak me je vseeno zanimal, kam gre kolovoz med zgornjima podrtijama... Kolovoz se je nadaljeval in odprl v prikupno jaso... Na jasi pa krmilnica za divjad... Seveda nobeno kosilo ni zastonj...na drugi strani čaka srnico bridka kroglica od prijatlov živali... Nadaljujem naprej, po nekaj kilometrih, usred ništa, na eni lepi jasi stara bajta, okna pa čist nova... Sem šel pogledat, če kje kdo doma, pa izgleda ni bilo nobenga... Interier ni bil ravno najbolj urejen...Zna bit, da je lastnik hitre jeze...ali pa samo bolj malokrat pospravi ... Malo sem se zamislil, vsaka Idila ima svoje skrivnosti..., kot v spodnjem trailerju... in sem počasi piz...co stisnil...da me ne bi kdo z motiko ali pa šrotarco preganjal... http://idilafilm.com/media/idila-2015-uradni-napovednik/ Sledilo je še nekoliko zgubljanja po javorniških gozdovih, sence tolk, da je že kar zeblo In na koncu uspešen popoldanski pristanek na obali z malo osvežitve, je en dečko take skulpturce postavil, kot da se bodo pravkar podrle ampak se sploh niso, zanimivo...
  3. Danilo D

4. NumLock

Danes sem se zapeljal v eno najstarejših mest v Sloveniji in sicer na Ptuj. Med ostalim sem se zapeljal na grič, ki leži nad mestnim jedrom, ter razjahal na grajskem dvorišču. Pa še utrinki ....
  5. Danilo D

6. NejcZ

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Saj MRA imam navadnega in nastavljivega (da ma še tisti zgornji del nastavljiv). Slednjega sem dal gor, bomo vidli kak bo. Nosilci so bili pa podobni kot imaš ti, ampak sem jih že spravil z kovčki vred za 200€. Bi jih obdržal ampak so me itak motili ker je bil en podrsan. Zadnjega blatnika in sprednjega podaljška še nimam. Kje se to ugodno dobi? Sprednji sem videl na Ebayu za nekih 20 dolarjev, zadnji pa kr konkretne cene Drugače pa motor je tipično italjanski, mehansko ok, večino potrošnega materjala se vidi da je čisto frišno, umazan pa tak ko da ni bil že 4 leta opran Sicer bo pa cena z vsemi stroški še vseeno pod 4 jurje, tako da je dober deal, če le ni kake skrite zadeve. + je tudi da je blo zravn res en kup opreme. Za tekstilne kovčke pa rabim druge nosilce, ampak so enostavni in ugodni tako da ni problem. Rabil jih bom tako dvakrat na leto.. mogoče. Skratka rabi dva dni čiščenja pa bo ok
  7. PURPLE

Dolomiti

kaca1, slik nimam, se s časoma naveličaš slikat, predvidevam, da poznaš situacijo razen če je človek ljubiteljski fotograf. Večino časa vozim spredaj, počakam da druščina kaj poslika, se razgledamo in gremo naprej. Prilagam pa prijateljevi sliki, vendar ti sliki ne morata pričarat realnega pogleda.
  8. ForU2

Salzburgland

Letos je bilo spet treba malo pogledat...če je kaj novega... 12.8.2015 sva šla....Šk. Loka.....Ljubelj.....Celovec....Feldkirchen....čez Turracher Hohe....Tamsweg....čez Obertauern....Radstat in v meni luštno naselbino, St. Martin am Tennengebirge. http://www.stmartin.info/ Poiščeva prenočišče....bilo kar polno, a sva na turistični info točki dobila za 35€ z zajtrkom, kar luštno sobico in z zelo prijaznim gospodarjem. Naslednji dan greva do Salzburga na kavo....St. Martin......Abtenau.....Hallein....Salzburg. Ogledala se ga praktično nisva nič....gneča in vroče....Najdeva en simpatičen lokal na robu starega jedra in pokofetkava. Pristopi neka ženska, ki je prej s partnerjem sedela pri sosednji mizi. Pogleda tablico in veselo začne razlagati, da tudi z možem precej motorirata, a bolj spomladi in jeseni, zaradi narave dela. Tudi v Sloveniji sta že bila in pohvalila štajerska in primorska vina Na hitro jo vprašam, v katero smer iz mesta, saj nisem želel po isti poti nazaj (navodila so bila zelo dobra), in ona je spotoma še pokazala kar nekaj motoristom prijaznih odsekov cest v okolici. Mož je postal nestrpen, pa je morala končati prav prijetno moto-debato :yes: Nazaj sva šla v St. Gilgen.....Strobl....Bad Ischl....(obujala spomine izpred dveh let)....Bad Goisern....in desno po 166 nazaj v St. Martin. Časa je bilo še precej, a sva se namesto furanja odločila, da se greva še malo namakat v bližnje kopališče ....pametna ideja, ker je bilo super! Napoved za soboto je bila slaba. Plan je bil še skok v Dolomite, ena nočitev in proti domu. A zaradi napovedi, sva se odločila, da greva v petek proti domu, a da skočiva še na Veliki Klek. Tokrat sva šla iz severne strani iz Brucka. Super, le predrago in ob lepem vremenu vedno preveč prometa....a se da vseeno uživat. Pot čez GG sem tudi snemal s kamero....a ni uspelo .....Pa imam vzrok, da čimprej ponovim :yes: Nabralo se je dobrih 900 km in porabila sva skupaj slabih 300€.
  9. nemo

Jadranska magistrala

v petek, proti večeru, zanimiva svetloba, spenjeno morje v Velebitskem kanalu...
  10. ukica

Radar zasede po slovenskih krajih

Kar naj kontrolirajo, v strnjenih naseljih ne pa pr koncu/začetku table za naselje, kjer 200m prej ni nobene hiše.. To glede neopozarjanja se mi zdi pa čisto mimo tako kot tisti predlog zakona, da se nesme po radiu informirat voznikov o kontroli policistov/redarjev.. Avtomobilisti imajo na voljo radio, ki jih opozarja, motoristi pa se zanašamo en na drugega..simpl k keks.

Radar zasede po slovenskih krajih

torej, namen radarja je umiritev hitrosti, se pravi če poblendaš, s tem opozoriš nasprotivozeče na večjo previdnost in upoštevanje omejitev. S tem je namenu radarskih meritev zadoščeno. Simpl ko keks. Vsi tisti, ki namensko ne opozorijo, so bodisi škodoželji, ali pa jim je vseeno če se vozi po pravilih? Hm... :glare:

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Ker noben ni hotu povabt na pizzo (ane SLVR) in ker noben ni hotu povabit na točen sladoled ( ane Živnorc) in ker ni noben hotu povabt na Ihanskega brancina (ane Maus, čeprav maš v dobrem kosilo in to v mojih koncih), sem se odločil, da bom pač šel v ene božje route. Nisem vedel kje sem se vozil, ostali so le pozitivni spomini =) Kočevje - California - Novo mesto - Šentjernej (hvala Škoda za kafe! =) ) - Brežice - Mokrice Čez mejo v Bregani, vprašam policaja za smer, ni mel pojma kak pridt do Ozlja...pot nadaljeval le po zemljevidu v glavi. Rinem v Žumberaško hribovje...malo zalutam... in se na koncu lutanje obrestuje...najdem biser sredi hribovja =) Cesta vrhunska....NOT... vsaka poškodba na cesti malo prej signalizirana....NOT V Ozlju si želim v miru pogledat grad , pa dobim samo galamo....tko zgleda ko te nekdo zaparkira in pusti odklenjena vrata... rini ženu... Ob povratku domov pa prijetno presenečenje , smo takoj zvečer zapili na še najmanj 1 x toliko km :grim Dela ko švicarska ura Ni jih blo veliko...ene 280 km, toliko da smo prekinili deževno abstinenčno krizo in da smo ulaufali Mitaske
  13. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Nekje sredi noči se je začelo bliskat in rahlo grmenje se je slišalo iza planine. Padlo je nekaj kapelj dežja, zgolj toliko, da smo jih poslušali kako padajo na cerado. Volkov to noč nismo več slišali. Noč je minila brez nadaljnih zapletov in smo se lepo naspali. Zjutraj me je prebudil prijeten pogled, sonce je vzhajalo iza planine in senca se je počasi umikala soncu. Kmalu zatem je iz druge strani priromalo par sto ovac in kaj hitro sem pomahal čobanu, naj pride na šluk kratkega. Tako smo malo poklepetali o življenju v planini... Vprašal je " jel ste čuli vukove?" Kasneje je povedal da je prenočil v planini za sosednjim gričem in je slišal isto krdelo volkov kot mi. Nato smo se spakirali, da se odpeljemo še preden pritisne sonce na naš tabor.. Pot nazaj nas je peljala čez nekaj "filtrov" proti dolini. Vzmetenje je ponekje delalo na polno. Ker se iz severo zahoda ne pride drugje na Dinaro, smo naredili tranzit proti bosanskem delu Dinare, tako da smo se odpravili preko Bosanskega Grahova. Na zemljevidu dokaj velik kraj, je v resnici bolj mesto duhov, zaradi posledic nedavne vojne, je veliko stavb porušenih in veliko ljudi izseljenih (srbi), ostale so le prerešetane/požgane stavbe in nekaj bosancev. Ljudi vidiš le v edinem odprtem kafiču v mestu in na glavni ulici kjer posedajo domačini v senci in klepetajo. Malo pred krajem Luka v Bosni, smo se zapodili desno v hribe na makadame Edini gumidefekt na tripu smo si vzeli v izi kot pavza Par ur smo porabili v še eni dolini, ki je bila slepa in se ni dalo priti na vrhove Dinare. Kaj preveč po brezpotjih tu ni za riniti, možnost min je prevelika. Ko iz makadama pot preide v kolovoz in ko začnejo izginjat tudi sledi po travniku, je zadnji čas da se obrneš in prenehaš z raziskovanjem. Sedaj ko gledam sliko in vidim prekrasno potko na desni, mi je žal da nismo tudi te raziskali do kam bi nas pripeljala. Vem da se po njej ni dalo nadaljevati po grebenu dinare proti jugu, ampak vseeno. Nato smo morali zopet na asvalt proti jugu in pri kraju Gornji Kazanci skozi eno vasico na makadam in proti planini. V vasi smo se ustavili in vprašali za pot. Prijazna bosanca sta nas počastila še z rakijo medtem ko smo klepetali. Sicer delata v Avstriji, v Bosno pa prideta le poleti za en mesec. Celotna regija je dokaj zapuščena in ni prebivalcev. Pred vojno je bilo to območje kjer so živeli srbi, vendar so morali oditi. Njihove hiše in zemlja so opuščene. Srbi se sem zaradi trenj ne morejo vrniti, drugi pa nimajo pravice do tiste srbske zemlje. Tu ni ničesar in še dolgo se tu ne bo razvijalo nič, ker ni ljudi in gospodarstvo ne more funkcionirat, do večjih krajev pa je predaleč. Po dolgm vzponu v planino iz vzhodne strani, smo le bili nagrajeni. Uspelo nam je priti na vrhove Dinare, ki se sicer razteza kakih dobrih 40 km po meji med Bosno in Hrvaško. Gre za gorski masiv po velikosti skoraj primerljiv z Triglavskim narodnim parkom. S to razliko, da tam nikogar ne moti, da se voziš z motorjem Na vse strani toliko lepot, da kar nisi vedel v katero smer slikati. Tudi poti so po planoti precej razvejane in dobiš pravi občutek kako velik je ta gorski masiv. Rad bi se še enkrat vrnil tja ter prevozil še preostanek poti. Bilo je sredi popoldneva, precej smo že odvozili ta dan in bili smo že utujeni. V dolini je pritiskalo 35 stopinj +, na planoti pri nekje 1200 m nmv, pa je bil prijeten vetrič in ravno pravšnja temperatura za počitek in osvežitev. Zopet smo uživali odmaknjeni od sveta, vse kar si slišal so bili le zvoki narave. Vsak od nas si je našel svojo plosko skalo in prijetno odtaval z mislimi in malo oddremal. Po počitku nas je čakal na določenih predelih dokaj zahteven spust proti dolini v smeri za Peručko jezero. Bolj ko smo se približevali civilizaciji, boljše so bile makadamske poti in temu primerno tudi višje hitrosti. Tako smo ga odslajdal do kraja Dabar Par kilometrov naprej po makadamu smo našli naše prenočišče pod zvezdami ob topli in čisti vodi Peručkega jezera s tem razgledom. Kopanje je bilo čudovito in cel dan smo si obupno želeli, da najdemo primeren plac kjer bi se lahko vrgli tudi v vodo. Vsaj na kake 2 dni se paše mal umit

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Sicer vprašanje nisi postavil meni, pa vseeno ti lahko odgovorim...prejšni teden sem zamenjal sprednjo CRA II evo. Guma drži v vseh razmerah zelo suvereno. Jaz sem imel 100 % zaupanje vanjo, katerega pri RS 1 in še manj 2 nisem imel. Sedaj je situacija z Mitaskami ista kot evo 2. Za moje pojme super guma. le levi rob sem pobral do indikatorja, zato sem jo menjal, čeprav je imela po sredini še materiala za 3kkm. Sam sem s sprednjo naredil 7kkm. Bi kupil takoj še enkrat, pa Mitaska vseeno odigra glavno vlogo pri končni odločitvi.
  15. Fantocci

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

MRA je res lepši. ampak meni je z njim veter direkt v čelado nabijal, zato je šel dol in GIVI gor. Da ti ne bo žal... 4 km vožnje ni nič, zato ga ne prodajaj prehitro. Sicer pa Zadnji blatnik imaš? To je must have. Kateri stranski kovčki pa so gor? Za tekstilne torbe rabiš drugačne nosilce. Jaz imam te nosilce gor (na njih pašejo razen tekstilnih tudi GIVI 3D600 poltrde torbe): (gor vidiš še zadnji in sprednji blatnik, cevno zaščito, GIVI šipo, ki sem jo spodaj zatemnil)
  16. Noiser69

se tudi prodaja/menja! http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10013072&show=1
  17. Tedybear

Hribolazenje

Vstanem ob pol šestih in vem, da bi nekam šel, ne vem pa, kam. Pa da moram biti do dveh nazaj domov. OK...proti Pokljuki. Grem do Studorskega prevala, potem pa bom že videl. Na Studorskem se odločim za Tosc, kjer nisem bil že vsaj 15 let. Na vrhu pa tak'le... No, potem pa še do Vodnikovega na 2 dcl vina, pa nazaj domov.
  18. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Pri vračanju preko mnogoterih dolinic ni manjkalo novih pogledov... območje je res super, odmaknjenost od civilizzacije nam je sedla in vsepovsod je bila tišina ves čas...le zvok vetra sem in tja, ter šumenje trave. Tisti dan, par ur prej, smo srečali v gorski koči oskrbnika,ki nam je povedal, da je v dolini kamnita hiša, ki je na voljo komurkoli, kot zatočišče in da jo lahko uporabimo... Na voljo je bil tudi vodnjak, tako da smo imeli tudi zalogo vode, no pa tudi drva ipd... Medtem je Matic kot običajno poskrbel za malo predjed, da potešimo prvo lakoto po garaškem dnevu. Naknadno vedno sledi ogenj, kjer se delajo počasi in z užitkom raznorazne pojedine. Tokratna lokacija je imela res vse kar si zaželiš pri preživljanju noči v naravi... voda in drva pri roki, dobra družba in smeh, ter še krasen razgled v sončen zahod... Okoli polnoči nas k streznitvi v realnost predrami par sto metrov oddaljeni zvoki krdela volkov... Tulili so kot v filmu in vedeli smo od kje prihajajo zvoki. Zagotovo niso bili več kot 500 metrov stran, po oceni zvokov bi ocenil, da jih je bilo vsaj 4-5. Naša ocena je bila, da smo sedaj mi na njihovem terenu. Če bi nas želeli napasti ponoči iz zasede, potem ne bi izdajali svojega položaja tako očitno. Verjetno so hoteli le označiti svoj teritorij in opozoriti nase. Odločili smo se da se še dodatno založimo z drvami, ter poskrbimo da gori vso noč. Kot protiukrep tuljenju krdela, pa smo prižgali V Twin od Honde, ki ima s svojim velikolibrskim izpuhom globok in prodoren zvok, ter z kratkim navijanjem tako tudi mi njih opozorili nase na nek način.
  19. cb1300

Hribolazenje

Lep vikend je bil
  20. SLVR

Radar zasede po slovenskih krajih

Me niti ne bi motilo, če bi takrat v Semiču postavili kontrolo pri križišču prometne stranske ceste, kjer je dejansko važno, da se pravočasno zmanjša hitrost na 50 km/h. Postavili pa so se na konec naselja, kjer je že na daleč videti tablo za konec naselja, ob cesti ni pločnika in pešcev, le par lokalnih dovozov in vsaj 100m ravnice izza table za konec naselja. Cesta tudi nesrečno visi v dolino, posledično imaš na začetku naselja hitrost 50kmh, a se že v visoki prestavi čez 500m ob koncu naselja hitro znajdeš na 60+ km/h - to policisti dobro vedo. Meni se zdi bolj varno gledati na cesto pri 60km/h, kakor strmeti vsakih 15 sekund na števec, če se že peljem 55 km/h. In začelo se je dogajati prav to, ljudje, ki jih je strah vedno višjih kazni, vsakodnevno vozijo nepazljivi na prehodih za pešce, ne gledajo mrtvega kota v križiščih zaradi kolesarjev itd. Gledajo pa na števec, o to pa ... in celo zelo pogosto, kar poglejte kdaj malo v vozeče avtomobile, ko ste peš. Lokalni "tajkunčki" pa se požvižgajo na kazni, naredijo tisti tečaj varne vožnje za izbris točk in piči miki po gasu naprej, denarna kazen jih itak ne boli vse dokler ni zraven odvzem izpita. Nikakor ne zagovarjam divjanja, ali pa sem proti kontrolam hitrosti. Sploh slednje so zaželjene (zaradi preventive), vendar ne na odsekih, ki služijo nabiranju denarja, statistično gledano pa sploh niso nevarna. To je čisto inkasantstvo! Med policisti bi si želel več korektnih karakterjev kot je Borut ... Včasih si dobil s pendrekom po hrbtu in si točno vedel zakaj. Takrat tudi brez plačilnega naloga nisi več nič razgrajal po gostilnah, divjal, kradel in podobno ... Sedaj pa smo žal postali t.i. "pravna država." Kazen mora biti vzgojna, z inkasanskimi akcijami pa si nabirajo samo minuse pri ljudeh ... no ja, pa plus delajo v blagajni. Najbolj pa me boli, da je vse manj solidarnosti med ljudmi, ne samo na cesti!
  21. Bela črta drsi, sploh na začetku in koncu dežja...z bilokatero gumo. Še po suhem se pozna ko na polno čez zapelješ.
  22. Borutt

Radar zasede po slovenskih krajih

Še vedno vam ni jasno. Vsi ste in smo naredili izpit. Naj bi. Kje je sedaj problem ? Aja, seveda, problem je upoštevati prometne predpise. Problem je, ker si je nekdo izmislil omejitve hitrosti in neprekinjeno črto. Samo to je problem, kajne. Poskusite "blendati", ko ni nikjer radarja. Tako jaz naredim, ko vidim neki "izstrelek". Pa takoj vsi vozijo po predpisih. Zanimivo, kajne. S tem se več naredi za varnost v prometu, kot z vašim "blendanjem" in opozarjanjem na radar. Ker v mojem primeru radarja ni in nihče tega ne ve. Zato pa celotno pot prevozijo po omejitvi, ker jih "skrbi za varnost". V vašem primeru pa gre po omejitvi samo mimo radarja in potem spet po starem oziroma prekoračitev hitrosti. Toliko o vaši solidarnosti in skrbi za varnost. Namen radarja ni umiritev hitrosti, ampak meritev hitrosti. Ste res šele sedaj prilezli iz plenic ? Že samo ime merilnik hitrosti pove, da ta zadeva ni namenjena prevozu onemoglih, ampak za meritev hitrosti. In seveda vsako prekoračitev zabeleži. In kot vedno se spet najde nekdo, kateremu ni všeč meritev hitrosti, ker on bi pa kontroliral uporabo mobitela med vožnjo, sekanje ovinkov, ... In, ko se bo delalo po vaše, bo spet vse narobe, ker se ne opravlja meritev hitrosti. Nikoli ne bo prav.
  23. builder

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

letos po 9kkm sm bil od tega le10km Anglež , lani je bilo tega veliko več, Mitas se je pa iskazal za neproblematično gumo za dež, kar se mi zdi ključno, po suhem lima, po mokrem ne drsi bolj, kot bilo katera guma do sedaj, kar sm jih imel, prav nadsprotno, je ena boljših, ali si pa jest z leti več upam Je pa tudi res, da je motor "pravi"
  24. slacker

Suzi na Villacher Alpinestrasse..

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Evo ti je že Jack odgovoril se strinjam z njim bolj suverene gime še nisem imel res pa da nikoli nisem na motorje natikal neke GP pnevmatike ker jih ne rabim saj se za vsemi dirkači vozim z enduro pnevmatikami in ne boš vrjel ,še noben mi ni pobegnil ,pol pa tu poslušam šmrkle in šmrkovce da druge pnevmatike niso dovolj za njih samo GP so v redu ......valam se na take izjave.....
  26. matija1234

Yamaha XT 660 X in R

Živjo, prodajam svojo XT660X 2005 letnik z nekaj čez 51000km. Nisem še naredil oglasa, ker čakam lepo vreme da motor spucam in poslikam, tako da upam na kupca s foruma. Oglas dodam ko ga naredim. Kupil sem ga 4 sezone nazaj z 20500km. Motor ima ogromno dodatne opreme in zraven priložim še originalne dele. Ima Akrapovič slip-on izpuhe(titan verzija), renthal fatbar(28mm) balanco, visoke ščitnike rok acerbis, opletene zavorne cevi COBRA spredaj in zadaj, K&N športni filter, NGK CREIX svečko z iridijevo konico, v sprednjih vilicah sem podložil fedre za 20mm in zamenjal olje z oljem gostote 15w, naredil sem si svojo boljšo ojačitev sprednjih vilic (4mm nerjaveče jeklo), PBR zadnji verižnik 47 zob, zraven priložim tudi jeklenega s 45 zobmi. Veriga je DID ZVMX (nekje na 50%)in sem si jo tako predelal da imam dva vezna člena in lahko z lahkoto spreminjam število členov s 112 na 110 za različna verižnika. Motor ima kratke nastavljive ročke bremze in sklopke, zravem priložim originalne. Popravil sem zadnji del motorja, ker je original ogromen, druga LED luč in LED smerniki, Progrip ročke balance. Zraven motorja dodam še nosilec za kufer, in vso original opremo, ki sem jo zamenjal. Gume so Michelin pilot power 3 z njimi sem naredi 3500km in se da z njimi prevoziti po moji oceni med 5000 in 7000km. Imam tudi slovensko vinjeto. Ventile sem nastavil pred 10000km in ketnica ventilov se ne sliši. Ta mašina pa zdrži čez 100000km, tako da brez strahu. Imam dnevnik vsega kar sem menjal/šravfal/predeloval na motorju od dneva nakupa do danes s podrobnim opisom in pri koliko kilometrih. Motor ima v prometni 35kW in ga je možno registrirati in voziti z izpitom A2. Motor je od originalnega lažji za približno slabih 10kg. Ni vse rožnato, z motorjem sem bil parkrat na tleh, nikoli nič hujšega samo zdrsi. Popraskane so plastike, desni akrapovič in sopotnikove stopalke. Motor ima za sabo več kot 50000km in ni tega ne skriva. Vse na motorju deluje in odkar ga imam je bil vzdrževan odlično. CENA: 2600eur ali 2500eur brez renthal balance. Original nimam več, tako da lahko si zrihtate svojo 22mm ali 28mm, za obe velikosti imam nosilčke. Lahko pa pridete s prikolico Ta dva zneska sta edina za katera motor gre od hiše! Kontakt na ZS ali na 031565504. Ogled možen ko bo vreme da ga operem. Lp PS: zraven dodam še liter in pol olja Motul 5100 in pred cca 1500km sem zamenjal gumijaste blažilce v zadnjem pestu

Radar zasede po slovenskih krajih

Se bom obesil na tale stavek in se ne strinjam z boldanim. Kdor ni sposoben voziti v okviru omejitve si zasluži kvečjemu kazen. pa še ta mora biti premosorazmerna prekršku. Namreč med 5km prekoračeno hitrostjo in 50km/h prekoračeno hitrostjo je pa le razlika. Da ne govorim o tem, da so omejitve marsikje prosto po prešernu razmetane, sam to je že drugo poglavje.
  28. Ga imam zdaj doma. Ni blo nobenega problema zaitaljanskega lastnika, ga je lahko takoj odjavil brez kakršnihkoli težav, jaz sem smao nek list podpisav da je motor na moji lokaciji v SLO. Potem pa noralno kupoprodajno in ACI list. 114e mislim da je stalo vse skupaj.
  29. NinjaRider04

Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR

Dami to morma nabavit.. :D
  30. UnionJack

Najave + Dogovori dnevnih voženj (ali večdnevnih)

četrtek 27ga. Glockner sl pa kšn Dolomit? Je še kdo k ma stednji tempo vožnje za zravn?
  31. jany

Črni Kal

Ne rabim nobenga spoznat
  32. SLVR

Radar zasede po slovenskih krajih

Prejšnji teden in celo še včeraj so belokranjski policisti začeli strašit z laserskim merilnikom ... Očitno imajo novo igračko! Srečal sem jih na bolj kot ne, za njih, standardnih odsekih na poti Semič - Črnomelj, in to že 3x! Prvič je bil že mrak, jaz sem bil že malo zmrznjen, a prelen da bi se oblekel, posledično sem vozil počasi. Pa mi je celo en v sredini nasproti vozeče kolone poblendal, vendar sem si mislil "spustit bo treba kratko luč". Par minut kasneje se pripeljem v naselje (Semič), ki je povrhu vsega še v močno dolino in vidim sredi temačnega dovoza neko zeleno pikico ... *blip* Premagam refleks, da bi se vrgel v maline in zavpil "snajper". Pogledam dol na števec, 57 km/h, "fiju" sem si mislil, tole sem prišparal. Drugič dvakrat sem jih srečal z avtom, še dobro, da sem bil zbran in vozil po omejitvah. Čudi pa me, da zelo redki opozarjajo na kontrolo hitrosti. Ko pelješ mimo se lepo vidi, da ima v roki radarsko/lasersko pištolo, včasih celo, da meri z njo. Rajo to ne zanima dokler ne meri njih? Ali je to mogoče le nacionalni šport - škodoželjnost? Ponavadi se spodobi, da vsaj prvemu v koloni kratko poblendaš. Meni najmanj žarnice pregorijo, ali pa rokavico znucam če sem na motorju, tolk maham.
  33. jany

Verige, prenosi in spreji za verige

Če normalno voziš ni nič preveč ;-)
  34. biHONDA

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Zaradi gum, ki ne držijo dobro v mokrem, letijo po tleh motorji tudi pri manjših hitrostih pri manevrih na križiščih in raznih presenečenjih, zato je dobro če je guma odlična na suhem in mokrem, sam imam dobre izkušnje z Bridgestone bt 016 in s20, oboje v mokrem držijo odlično, preizkusil sem zavore v dežju in dvigne zadek če je asfalt približno normalen, pospeševanje iz semaforja v prvi prestavi najprej speljal normalno, po nekaj metrihna pa pospeševanje naravnost na polno in začuda brez zdrsavanja in vrtenja v prazno zadnjega kolesa,( xx-a 164hp), zaviranje sem preizkusil večkrat v dežju v različnih pogojih in pri ostrem zaviranju skoraj vedno dvigne zadek, razen na zelo gladkem belem asfaltu, kjer namesto dviga zadka na koncu malo zdrsne. Seveda se v dežju vsi vozimo bol po pameti, ampak je pa vseeno fino če gumi lahko zaupaš tudi na mokrem, sam sem pred 38 leti preizkusil kako je ko ti v dežju sredi ovinka zdrsne prednje kolo,(guma je bila OBILIĆEVO) ki sem jo takoj zamenjal s SAVO in ni bilo več problemov,pa tudi na mokrem prehodu za pešce sem se nekoč lepo zložil! PS. Grem stavit, če bi SNECERJU namontiral tiste OBILIĆEVO, da nebi opazil razlike!!!!
  35. NejcZ

Domači ljubljenčki (živali) :)

Ajamo ko mucek, ne ko star kužek Ideje kaj naredit z tepihom? Ful mu je všeč, sam bi ga moral na 3 dni globinsko čistit. Smo dali tepih stran, se je kar zmuhal :grrr
  36. Odvisno od tvojih navad pri vožnji z motorjem.. Jaz glede na to, da ne delam nekih večdnevnih tur ampak so to večinoma enodnevni izleti oziroma krajše par urne vožnje v "okoliških krajih", praktično nikoli ne vozim po dežju ker ob mokrem vremenu ne grem na motor. Če me pa dobi se pa itak peljem zelo previdno, tako da je čisto vseeno kakšna guma je gor. Meni osebno je torej bistveno, da je guma dobra v suhem. Po mokrem vsega skupaj v sezoni prevozim mogoče 100km. Za avto se pa strinjam, tam je pa bistveno, da ima guma dobre lastnosti na mokri cesti.
  37. kaca1

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Ja, ja, tele boge s'rote kozee t'm gor u gorah skrbijo, da bomo(ste) lohk smučal pozim gor na Simonhohe Za vse, ki ne veste, kje naj bi to bilo, naj povem, da je v bližini veliko bolj znan turistični kraj Gerlitzen. Ampak res - tele krawce s svojimi aktivmostmi... skrbijo za zasneževanje smučišč. A kako?....Teren pod žičnico prehodijo po dolgem in počez, pri tem nastane ogromno stezic katere omogočajo boljši oprijem snega, spotoma še malo pognojijo (da zraste nova travca in padci pri smučanju niso tako boleči pa še naslednje leto bo kaj za pod zob!) Če pa bo zima bolj tako tako s snegom, imajo pa gor tudi rešitev - snežne topove, ki pa se hranijo z vodo. Zato tele naše krawce čez celo poletje pridno zbirajo tudi vodo.... Saj se je je že kar nabralo... Ooooo, poglej poglej kakšna frizurca!!! :naughty: ...se vidi, da si ravnokar vstala od počitka in se še ni blo časa uredit Ja - kmečka je težka, ni kej
  38. Fazer03

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Današnji vtisi: megleni in mrzli
  39. Danilo D

40. Lokos

Dolomiti

Takoj po morju sva se odpravila v Dolomite. Zaradi službe, otroka, organizacije gasilske veselice in polno drugih malenkosti objavljam slike šele sedaj. 1. dan 2. dan 3. dan 4. dan
  41. Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Po dobrro naspani noči smo bili že navdušeni da gremo spet na motor in novim dogodivščinam naproti. Današnji plan je iti preko Gospiča do Knina, potem pa hop v planine za cel dan. Ponavadi zjutraj najprej poskrbimo za 24 urne zaloge goriva, vode in hrane, tako smo neodvisni kje se nam konča dan/večer. Tako smo naredili v Gospiču in potem nadaljevali pot proti Otriču in na teren mimo Bijelega Vrha proti enem hudem jezeru, ki smo ga hoteli najti, ter tam prespati, ker je zelo odmaknjeno od civilizacije in zelo čisto . Hoteli smo priti do Babičkega jezera in to ne po dolini z mejo med Bosno in HR, ker smo tam ilegalno bredli že lani in smo imeli srečo, da nas niso začopatli maloobmejni graničarji, saj je sicer tisto območje zaprto. tako smo poskušačli preko hribov iz Hr strani priti do jezera.... Vendar kljub prečesavanju vseh možnih vlak teren ni bil prehoden... Kljub odmetavanju kamnov, debel... smo se iz parih opcijskih poti morali vrniti nazaj na makadame.. Potem smo probali drugo pot, za katero semvedel, da je verjetnost še manjša, da bo pot prevozna, saj sem že na kartah videl, da so izohipse čisto na kupu, kar pomeni prestrm teren za kako pot... običajno. Tudi po tej jasi smo prečili par dolinic, vendar so se poti končevale... se vidi da je to vseeno obmejno območje in da razen legalnih prehodov, niso ravno gradili povezovalnih poti med državama... tudi od tu smo se morali vrniti. To jezero nam ni bilo usojeno, tako da nismo imeli sreče, da bi ga našli in se kopali v tej vodi, ki bi zelo sedla v tisti peklenski vročini, ki je pritiskala na nas. Kljub temu pa smo se z veseljem okopali v ledeni vodi pri kraju Zrmanja Vrelo. Ter se ohladili v senci. Tako smo po več urah morali nazaj skoraj do Otriča, ter se odpravili v gorski masiv Dinare. Cilj je bil priti čim višje pod goro Sinjal v Dinari. Kaj hitro smo bili spet na 1000 m nad morjem, kjer je vročina manj pritiskala. Makadami so bili hitri, raznoraznih poti pa je kar precej. Na poti proti Sinjalu. Ko smo prišli skozi dolino, so se nam odpirali pogledi naprej v naslednjo dolino... in spet in spet. Pa še naprej... Zanimivih stezic in pogledov kar ni zmanjkalo v teh zaporednih dolinah... Iz zadnje doline se takole povzpneš čisto do Bosanske meje, kjer se pot konča, to je najvišje do kjer se pride do gore Sinjal, naprej bi bilo treba peš..

"TO JE TO", kar mogoče zaradi "luknje v zakonu" še lahko vozim in to še vedno z veeelikim zadovoljstvom ... :notworthy:
  43. ForU2

Salzburgland

Ker sem že avtor te teme....si bom dovolil malo samoreklame Prenovil sem svojo spletno stran....kritike, takšne in drugačne, so dobrodošle! http://www.moto-potepuh.si/ Lp Če je komu všeč, naj me kontaktira....za motoriste poseben popust.... .)

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

velika večina tvojih mopedov, je šla po hitrem postopku

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Če pa vse v zelene ornamente zmečeš ....:-D
  46. HiM

MOTO rokavice - izbor, čiščenje, vzdrževanje..

Naredu sem pomojem enih 20km, pa še to v avtošoli in odkrito povedano sem čisto v tablah in označbah in sklopki in zavori in gasu in menjalniku in prestavi in sklopki in označbah(you get the picture), da bi lahko imel na rokah ježa pa ne bi vedel. Dejansko me ne motijo trenutno oz. pozabim, da imam kaj na rokah, kar je zaenkrat super. Da bom pa lahko povedal kaj več pa boš moral počakat kakšno sezono, ko bom merodajen. Sem pa odkril da je celo celoten zgornji del podložen z aramidnimi vlakni(kevlar) in po dveh urah uporabe so vsi šivi tam kjer so bili(je bila neka bojazen iz določenih reviewew, ampak tako ali tako krije to garancija).
  47. ZdravkoK

al pa tole od moje Kaye...pa prijeten ogled želim.
  48. SLVR

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Tu bi želel dodati še eno malenkost ... Bila sva namreč v veliki dilemi ali imeti pico za zajtrk ali bi raje spila kavo in pojedla pico 15min kasneje za kosilo.
  49. Danilo D

Bosna

50. Danilo D

Grossglockner???

Ce bi kdo rabu za gg kakega sotrpina, bi se lahk za kak vikend kj zmenil, lahko tudi kar za dnevno furo. Ampak ta vikend zarad vremena zgleda odpade .