Showing content with the highest reputation on 13. 09. 2015 v vseh kategorijah

1. Schultz

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Po dveh tednih abstinence, sem šel premešat olje v karterju in zadovoljit dušo. Ker na severozahodu so naročili dež, sem si rekel....gremo pa na jug. Tako sem ospeketal proti Novemu vinodolskemu. Na poti sem naredu par vtisov Bakarca, ki se je sončil v dopoldanskih urah. Bakar Nato pa skozi en par delovišč do Novega vinodolskega. Patrulj ni bilo, je bilo še prezgodaj...so bli na kofetu. Tako sem tudi jst naredu eno kofitajm pavzo, ker po slabih dveh urah vožnje paše se en malo ustavit. Kava je bla mmmmmm . Utrinki tudi: Po polurni meditaciji ob kavi sem nadaljeval svojo pot. Na kocnu vinodolskega sem zavil za vzhod....Breze-Jasenac-Ogulin. Cesta je ponekod malo načeta in ni za postavljat cestnohitrostnih rekordov. Bistvo te ceste je uživati v pogledu in razgledu. Treba je biti pozoren, ker mimogrede naletiš na pesek, kravjek ali podobne ovire na cesti. Še utrinki do Ogulina. V Ogulinu sem zavil za Delnice. Pred naseljem Skrad sem se na počivališču po skoraj dveh urah vožnje ustavil, da sem pojedel marendo in spil eno industrijsko kafe. Nato pa lagano nadaljeval pot. V Delnicah sem zavil v dolino in kmalu pripeketal nazaj v Slovenijo. Tu pa sem zavil za Osilnico, ker sem hotel že enkrat naredit ta prelazič Strma reber. ......nekje na poti proti Osilnici... prelaz Strma reber V Kočevski reki sem zavil za Ribnico in nato nadaljeval proti Krasu. izven naselja Kočevska reka Po Cerknici zavijem za Rakov Škocjan in malo offroudam. Dali so frišno jalovino...motor je na momente kar plaval. Po tem offroudu sem nadaljeval proti domu. V Postojni sem mislu tankat, ma je bilo še neki fore in sem reku, bom tankal v Sežani. A glej ga zlomka motor je pred Senadolami dvakrat zakašlal in.....fertik. Hitro dam u folo in se lepo cjazim proti Štorjah. Sodelavec bo gvišno imel kaj benza sem razmišljal. Ku Valentino Rossi sem bil sklonjen za šipco, da bom imel čimmanjši zračni upor. Jah,....vsak meter več, je manj za rinit to 260 kilsko kravo. Avtomobilisti so me gledali ku da sem en malo mona. Jah.... sej v bistvu sem bil, ker če bi tankal v Postojni tega ne bi bilo. V foli in zaletu ki sem ga imel mi rata pridet do sodelavčevega doma. Ma ga ni blo doma. Na srečo, pa je bil njegov sosed, tudi motorist. Mi je dal par litrov . Tenerejka je kresnila, možu sem se zahvalu in nadaljeval do prve pumpe, kjer sem napojil konja. Tako da se je nabralo, sončnih, lepih in proti koncu začinjenih 430km.
  2. kaca1

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Ker mi je pred nosom ušel, sem se bil prisiljen odpravit po vtise kar z mopedom. Najprej sem obiskal dobre prjatle - legende Ker so pa ravno praznovali eno lepo, okroglo obletnico, sem se z McCarteyevem Pavletom zmenil, da namesto njih (da grejo lahko ta čas na en čik pa na :beer1:) malo pokoncentiram....Če je pa že okrogla obletnica, se pa spodobi odšpilat kar ...help! Da pa Legendam ne bi pobral preveč publike , sem se raje odpravil naprej. Po opravkih... Najprej v vrt, za temle gradom po nekaj malega cvetja in materiala za takle jesenski jerbas - potem na hiter enkrat skočit v Bischofshofen (itak, da so se bali, da ne bi predeleč poletu in so mi skrajšal zalet! :jezen) Okrog vikenda je bila trava res že kar velika, zato je bilo treba sprehodit še BČS-ko ... Ja, ura je bila že kar pozna, zato sem jo kar čez ... ... odkuril proti domu. Spotoma se še ustavim pri Fakrškem jezeru, da preverim, če punce dobr delajo.....no ja, zgleda da bo za bencin :naughty: - Zdej pa hitr domu, da preverim, če sem še kaj pozabil napokat za ju3šnjo furo
  3. UnionJack

Vtisi z dnevnih voženj 2015

f*off, bolj v sliki kot besedi

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Kaj naj napišem ??? Ker se je moja draga danes počutila že precej bolje, mi je dovolila, da sem se ob 7.30 uri, primerno oblečen, obut, orokavičen in s podkapo pod čelado zapeljal mimo Mosta na Soči proti Novi Gorici in od tam naprej mimo Šempetra in Mirna na Kraško Vinsko Cesto in potem tudi na Vipavsko Vinsko Cesto in "po bližnjici" skozi Vrhpoje, kjer sem moral tudi doliti gorivo iz lastnih zalog, proti Colu in še naprej proti domu. Domov sem se vrnil ob 16.30 uri po prevoženih 190 km, kar je nekaj več, kakor mi je izračunal Google Maps, v katerega pa nisem vnesel "ogleda od daleč" "graščine" (?) nad Mirnom, do katere bi se moral potruditi še malo peš, vendar se nisem ... Danes se je Robi zopet peljal s skuterjem, kakor se je pred letoom 2009 že nekajkrat peljal Roberto z Yamaho, vendar se je vseeno peljal po popolnoma neznani cesti in krajih in če si ne bi že včeraj zvečer pripravil "GPS-a za telebene" in poleg tega še nekajkrat vprašal "mimovozeče", sedaj sigurno še ne bi bil doma ... Vseeno: "SLAVA MU" ...
  5. 9 točk
  6. 9 točk
  7. bobi1001

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Popoldanski skok do Pirana in k Vikiju na sladoled super fura ne prevroče le na Črnem kalu za nazaj policija,ampak se je izšlo,ker vozim po predpisih :grim
  8. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Od doma preko Slemena in nato v Mežici na senčno stran Alp, mimo tele njive in mlake v kateri se še kopajo do Železne Kapele in nato naprej do meje, tam obrnem in nazaj proti Pavličevem Sedlu. Na "prehodu" še zadnja slika in nato proti domu. Umirjenih in sproščujočih 200km po idealnem vremenu.
  9. protector

... :-)
  10. jany

Moto GP 2015

Zdej vsi pametni, Rossi se je očitno dobro počutil na tako razcefranih gumah da je tolko zdržal lep dokaz je Lorenzo kaj je pridobil z menjavo gum ? eno 0 več ! Marquez je lepo rekel da mu motor na dežnih gumah ni več držal ker so ble zrabljene in je šel v menjavo tudi on ni vedel kako bo potem in je šel na pamet, pravtako Baz je bil prvi pridobil 12 mest zdej je nek junak če bi se razbil kot Lorenzo pa bi vsi napisali keri bedak zakaj je šel tako hitro menjavat gume. Zame je Rossi šel bolj na sigurno varjanto čeprau ga je stalo par mest vendar je glede prvenstva pridobil največ. Lorenzo je hotel biti bolj pameten pa vidimo kje je pristal. Pejte se enkrat na grobnik vozit po dežu pa boste videli kako majhna je razlika med padcem in končano dirko.

Jadranska magistrala

Včeraj so me v Senju preusmerili na Gospič 3 ljubljančani zaprli Jadranko,no zdej sta samo še dva :-( Danes spet en...čuvejte se,življenje je prelepo da ga pustimo na cesti! Prilagam dokaz,da je življenje lepo :-D Ritka,motor in morje,kaj češ lepšega ;-)
  12. Mutika

Moto GP 2015

Hja, ... po bitki so generali vsi. Ne maram Lorenza - res je, pojma nimam, kakšen človek je v resnici, ampak skozi vsa ta leta dirkanja je pokazal en kup vedno enakih odzivov, ki kažejo na to, da je vase zaverovan nestrpnež. Če ni natanko po njegovih načrtih, je težak prve klase. Na stezi pa je vrhunski mojster, brez "če-jev". Res NIKOLI mu ne privoščim nule na dirki. "Grejt batl" je še vedno najbolj zanimiv zaključek dirke. Ampak, če nekdo pade, je bilo nekaj narobe. In če je kriv sam, potem si tisti, ki je ostal na dveh kolesih, zasluži boljše mesto. Simpl. Rossi je šel danes bolj na ziher, se mi zdi. Misli so usmerjene na 10. naslov prvaka, je sam izjavil. Še preveč dirk je do konca, nič še ni prevagalo. Lorenzo je še vedno zelo zraven; mali Markec pa ... res težko, da bi lahko postal prvak. Vale in Lorenzo bi morala izmenično (če ne že simultano) riti po pesku. Uf, je pa zato ful napeto!
  13. Nearrain

Moto GP 2015

Če, če, če . . . ČE bi bi Lorenzo Rossi, bi verjetno zmagal tudi v mokrem . . . PS: Če čebula neb imela Če, bi bila samo BULA
  14. NumLock

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Dve sliki iz postanka v Trenti, preden sem se odpravil na Vršič ....
  15. protector

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Autići ZG - autobanom do Bosiljeva - starom Riječkom do Grobnika (X-Bow Battle) - Opatija - cestom 66 do Plomina i nazad do Rijeke - Bakar - Crikvenica - Selce - Križišće - Gornje Jelenje - KA - autobanom doma. Vrijeme sunčano, teren idealan za igru. Asfalt po Opatiji jako gladak i klizak. Svjetlo na Dukeu ima uglavnom dekorativnu funkciju. OK, ništa što već nisam znao. ...

Jadranska magistrala

Joooj ne hodte na Jadranko...sami diujaki so tlele...
  17. thumper

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

veliko mladih misli , da zaradi hitrejših refleksov lahko rešijo več nevarnih situacij kot starejši in si zaradi tega preveč dovolijo potem jih pa vnese .... ................... obe izjavi sta posploševanje .............................. doživel obe vrsti prevoznih sredstev v takih situacijah... posplošujep in to brez veze .. se pa strinjam sam s sabo , da se mi je ne da prav namenoma drezat s kolom pod rebra.. motorist, ki je v predoru na cesti s Tržiča proti Ljubelju na nasprotnem smernem vozišču trčil v skupino nemških motoristov, ki se je peljala proti Ljubelju... kretenizem samega zapisa dogodka... potemtakem so se vsi peljali prot ljubelju po levem pasu in jih je nabil odzadaj...
  18. Wakasaki

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Slika nove bitne slike.bmp Sobota, na željo žene sem skočil v ikeo po željeni artikel in seveda nabrav kak km. Pa še kazen za prehitro vožnjo v podljubelju avstrijska stran. Dobro 20 eur je blo za preživet Pri vračanju proti železni kapli mi je crknila kratka luč, ok nadaljeval z dolgo, problem je bil le ker se je že temnilo in če sem dohitel avto sm mu nažigu direkt retrovizor, pa nasproti vozeči so se mi pridno zahvaljevali
  19. builder

Rossi bo prvak, definitivno :grim
  20. builder

Ta hudi nakedi

strinjam se z biker77, so dobri in so bolši :glare: , kam kjer spada je pa itak subjektivno mnenje, brezveze razpravljat, če neb rad mel kregunga . Pravjo100 ljudi 100 čudi... in pa, da o okusih se ne razpravlja . Sam pa bi ta vrstni red mal drgač razvrstu, ampak to je moje mnenje z mojimi izkušnjami, nekdo drug ima zopet drugačne, men je pa itak vse kar se tiče motorjev zanimivo branje, ćeprav ni nujno, da se strinjam s testom. Pač testni voznik drgač čuti od mene . Itak narobe , al pa tudi ne , če je moj kandidat na vrhu :grim . Karkoli danes od teh "znanih znamk" kupiš, težko brcneš v temo P.S. APN je zakon, men še kr :grim
  21. Nearrain

Globoke misli & misel dneva & stuff

Days are expensive. When you spend a day you have one less day to spend. So make sure you spend each one wisely.
  22. sand66

Jadranska magistrala

Včeraj po 13h brez burje....Danes zjutraj brez sapice in brez oblaka...vsemanj prometa,sezona je tu

Avtomatski mazalci verige

Mhm. Jest tud tako pravim. in ketno pipsam. že 20 let brez težav in zapletov. Noro simpl, vam povem.
  24. thumper

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

motorist, ki je v predoru na cesti s Tržiča proti Ljubelju na nasprotnem smernem vozišču trčil v skupino nemških motoristov, ki se je peljala proti Ljubelju... s tržiča proti ljubelju se pelješ proti celovcu ane .. skupina se je tud peljala proti ljubelju - vejicam navkjub je tako zapisano ... torej so se peljali v isto smer in oboji po nasprotnem pasu ... jebiga tko piše nism si izmislil ampak skopiral z linka ...
  25. notranc

po moto gp so ride oživele Lp,n
  26. jany

Moto GP 2015

Peljal bi se verjetno lahko 9 sekund hitreje ma pri tem da narediš napako je sigurno več možnosti z slick gumo na malo mokri podlagi kot pa z zrabljeno mokro gumo in iz tega vidika je rossi po mojem mnenju ostal več časa na gumah za mokro neki cajt je vozil z njimi kar precej hitreje kot Marquez in Lorenzo ko so imeli iste gume. Edini ki ga je usral je Lorenzo, rossijevo 5. mesto je še vedno 1000x bolše kot Lorenzotova nula. Marquez lahko zmaguje kolko hoče letos ni njegova sezona.
  27. thumper

Moto GP 2015

nihče ni omenil da se mu je guma nabulirala
  28. thumper

Moto GP 2015

a se je jokici spet čelada zarosila k je počas peljal skot bokse pri drugi menjavi?
  29. motolover

Jadranska magistrala

Pelješ po omejitvah, pa je ( ko bi bilo res tako lahko, kot govorim). Za vsak slučaj pa Kune v denarnici.. Se mi zdi, da sem te včeraj videl, če imaš rdeče belo CB 1300 brez oklepa. Si šel mimo Baške Burje med 16:30 - 17:30.
  30. damjandugi

Faaker see 2012

Dadi in ostali hvala za družbo. Ko sem odhajal domov sem se usmeril proti Beljaku in to je bila največja napaka.Kmalu po odcepu se je vse skupaj ustavilo,kolona dolga več kilometrov,še dobro da imam tak motor,da sem šel kar čez travnike in skozi vasi,da sem prišel do Beljaka in potem proti domu. Damjan GS
  31. daneb

Globoke misli & misel dneva & stuff

"Obstaja samo en jezik – jezik srca, obstaja samo ena religija – religija ljubezni." (Sai Baba)
  32. bobi1001

Črni Kal

Danes šparal za KARMEN SLADOLED IN KAVA IN PROSTOR pol pa sam požrl
  33. builder

Ta hudi nakedi

vzam kredit, če ne gre drgač
  34. Wakasaki

Vtisi z dnevnih voženj 2015

nekdo je spraševal, če se ustavim ko slikam, seveda se. Pa to probam nardit na mestu, kjer loh zapeljem vsaj malo s ceste...ali vsaj na bankino. petek pred službo skok v železno kapljo. Hladno ampak tekstilne cune so se izkazale za izjemen nakup :grim mraz mi je prišel do živega le v prste na rokah in nogah ostalo pa božanska ura in pol

Globoke misli & misel dneva & stuff

za vsakim četrkom pride petek
  36. Natty

Globoke misli & misel dneva & stuff

Obstaja trenutek, ko si človek želi samo, da ga nekdo objame in....molči.

Cestna črno siva kronika

... včeraj en čuden dan. ... sava se z ženo odpravila do Postojne..... čez Rakitno. inn.. .... pred vasjo Gorenje Otave v tistem prvem ostrem nepreglednem ovinku naenkrat en črn C3 pred mano... sredi ovinka... sredi ceste pelje U RIKVERC!!! Bil je res sredi ceste...ali pa še bolj na nasprotnem pasu. Bremzam na polno.... se ustavim ene pol metra za avtom.... avto pa še kar nazaj ... me udari v prednje kolo, mi spodvije balanco...motor se začne nagibat... žena ni mogla sestopit... jaz pa ne zadržat motorja.. .... in sva se skotalila po asfaltu. .... takoj močno udarim z roko po zadnji šipi... da se avto ustavi... da me ni nazadnje še zgazil v rikverc.... ...ko se pobirava z ženo, pride najprej ven 80-letna mama... nato kako leto mlajša (verjetno njena sestra) ... vozila pa verjetno njena hčera ( cca 60 let)..... In kaj? videle so srnjačka ob cesti... so se ustavile in šle u rikverc, da bi ga bolje videle, da bi ga slikale In to sredi ostrega nepreglednega ovinka!!! Takoj za nama naleti še en motorist s sopotnico.... k sreči je ustavil. KATASTROFA! K sreči je samo nekaj prask na motorju... in pa zasajen strah pri moji ženi....kar je najhuje. Nisem hotel nič od nje... samo da je ne vidim več... nato pri tabli Podskrajnik... pred nama (kakih 200m) na lepem en bel avto da žmigavc.... zapelje desno... nato pa začne obračati čez cesto.... naprej.. nazaj.. naprej .. nazaj... in to ene štirikrat. Jest se skoraj ustavim... se držim za glavo in zmagujem z njo.... šoferka mi pa se smeji... in mi maha... ... spet baba za volanom..... ..o.k. ... bilo je še nekaj prigod... tista še ena malo večja pa tik pred domom na Škofljici v krožišču.. ko vame iz kočevske smeri na polno zapelje (spet ženska) ... sem spet na polno bremzal... una še trznila ni... pa dva mala froca je imela zadaj... ... zdej ne vem no.... a je bil včeraj tak dan... al pa jest ne znam več vozit...
  38. izibajker

Faaker see 2012

Bila sva gor v petek, od 10h do 16h, nazaj pa lepo čez Ljubelj. Zna bit, da je ta HD scena za nekatere že kar moto Obsesija...

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

bo treba mal un delček možganov, ki obračajo ročico gasa, mal umirit .. ne bo šlo drugače,,, če ne se bomo sami izstrebili :krneki:
  40. Ciko86

Črni Kal

Popoldne 3x policaj na bmw,1x megan,vectra pasat,zjutraj se audi bel,vse so dali na cesto a tistega starega bmw-ja 320 al kaj je ze bil se imajo
  41. bikez

Moto GP 2015

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Pri vseh firmah gum, je tut kaka škart roba, ki ima napako. Tudi mitas ni izjema. Poskus reklamirat.
  43. MiNa

Avtomatski mazalci verige

...ko pipo zapreš olje preneha teči - takoj (kapilara). Količine olja v cevi (rezervoarju) še nisem računal, no pa dajmo: (matematično volumen valja fi/2=7mm x H=600mm)=92399.99999999991 kubičnih milimetrov. Po izračunu nekaj manj kot 1dl (0,92), to zadostuje za več kot 5k km. V flaši ga imam še cca 3,5 deci, do sedaj sem prevozil, 35Kkm od tega ga je šlo 0,9 deci za MT-jko. Pa računaj, men se ne da , ko bo prazna kupim novo. Pa še to cev (rezervoarček) imam na vrhu zaprt z kosom gobice, da se ne vnaša prah, smeti itd.
  44. Nearrain

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2015

Ironbutt boste od nabijanja na forumu za racunalnikom fasal . . .
  45. vidmar j

Migrantsko/teroristična kriza

Ne rabite biti socilog, da veste, kaj se zgodi, ko v državo vzamete stotisoče brezposelnih podivjanih pribežnikov. Prva stvar, ki jo mormamo vedeti je, da ti musliumani niso, kakor ti, na katere smo navajeni npr. Bosanci, ki vero jemljejo ne preveč resno in so po vrhu še slovani, torej se z lahkoto asimilirajo v družbo, z drugimi beedami z njimi ni problem. Če hočemo videti prihodnost Sirskih imigrantov, poglejmo Rome, ki po tisoč letih ''asimilacije'' še vedno niso Slovenci, zato se nasmejem vsakemu, ki mi reče, da bomo iz Arabcev naredili poštene Slovence. Zavedati se namreč moramo, da Sirije in Iraka nihče ne napada, temveč sta ujeti v državljansko vojno, z drugimi besedami, ljudje se pobijajo med sabo in sedaj, ko je večina uporniških organizacij uničenih (ostala sta le še vlada proti ISIS), so ti vojaki morali po hitrem postopku zapustiti državo, saj bi bili sicer ubiti, saj so bili na napačni strani (kot so to storili domobranci po drugi svetovni vojni). Sicer pa statistika pove vse. V okrožju Budimpešte, prestolnice Madžarske (edine države, ki se dejansko sooča z imigracijo in si ne zatiska oči) se je kriminal dvignil za stotine procentov. V Stockholmu, prestolnice Švedske, so pred leti tamkajšnji muslimani prevzeli oblast in zahtevali samostojnost od mesta, da bodo lahko upeljali šeritansko pravo (posiljevanje, kamenjanje, obglavljanje...). Švedska se je temu uprla toda spremenilo se ni nič. Iz najvarnejšega mesta Evrope se jeŠtokholm spremenil v prestolnico posilstev, kjer je skoraj vsako posilstvo zagrešeno z strani muslimanov, ker ženske niso hotele nositit Burke (se zakrivat). Sicer pa mi ne vrjamite preverite statistiko sami.
  46. motolover

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020

saj to je res ceneje.. Meni se zdi, da je na enduro touring motorju 90+ konj dovolj. Saj tako ali tako se malo vozakaš, ustavljaš in slikaš, postavljaš šotor, ipd. Za hitro okoli ovinka je tudi ta konjenica dovolj, tisti, ki znajo so lahko na zaprti cesti s temi konji neulovljivi. Raje bi videl, da bi imela več opreme (ogrevane ročke, tempomat,..) pa magari za doplačilo. Lepa pa je, to je res!
  47. wewerca

Migrantsko/teroristična kriza

In tako so se ti begunci zahvalili za vso pomoč avstrijcem,....res so bogi....čim več stvari zberimo in jim dajmo, da bodo lahko še več odvrgli
  48. Dr.SPEED

Maribor - Rusija, Mongolija

Prvi dan Mongolije:OK: Na meji ni bilo skoraj nobenega,pa sem vseeno porabil dve uri Nato smo se odpeljali do mesta Ulgi.Cesta je bila od začetka makedamska,povprečna hitrost 40-50km/h Malo pred mestom,pa se je končno začel asfalt Samo mesto nič kaj lepo,še manj zanimivo počutiš se malo "ogroženega".Ko smo prispeli v mesto je pristopil do nas en lokalni šerif in nam ponujaj vse živo,od menjave denarja,spanja,vodeni izlete...Po kakšne pol ure,smo se ga končno otresli in šli nekaj pojest ter porihtat papirje za njihov nacionalni park-meni,tukaj res ni bilo nič posebnega.Malo trave in dve reki,plačali pa toliko,kod bi vse to kupili. skupinsko slikanje,preden sem ga mahno sam dalje ...no,pa tako slabo tudi ni bilo Drugi dan,sem se zapeljal nazaj do mesta,vozil sem po njihovih "avtocestah"katere so zelo neugodne za motor,posebaj če je nabasan in posledično težki. In ko pridem v mesto,natankam in hočem dalje evo ga-lokalnega šerifa.Jaz zapeljem na glavno cesto,on za menoj ,jaz po gasu on tudi.Mi je postalo vse skupaj malo čudno,ustavit se nisem hotel,ker ni bilo nobene množice ljudi,kaj šele policije,šerif je začel trobit ,vozil zraven mene,odpiral okno in začel nekaj kričati,takrat pa res nisem vedel ali naj se ustavim in mu razložim,da ko ga bom pobožal-bo bolelo ali grem dalje in tak je tudi bilo gaaaassssaaaaa in sem se ga rešil.
  49. bobi1001

Migrantsko/teroristična kriza

Malo si je treba ogledati te"reveže",vsi govorijo angleško,vsi so šolani ,vsi imajo denar za pot,in kamor koli pridejo samo nekaj zahtevajo(če imaš denar,si pač kupiš,kar potrebuješ). In kot je rekel skalar-to so delovni migranti,ker pravi begunci nimajo nič in bežijo v sosednje države ne pa čez pol sveta.
  50. Joker

VN Lukovice - 24.5.2015 - 3 hours endurance

Bilo je "ludo i nezaboravno"! Tako za tekmovalce, kot za gledalce. Od najresnejših pristopov (ultra sfriziran pony expres) do preobteženih avtomatikov v zadnjih vzdihljajih... Do solz smo se nasmejali. Občasno je bila na nekaterih delih proge prava gneča... Nekateri boji so bili v stilu sprinterskih dirk: na nož... Dež je v zadnji dneh poskrbel za zahtevne pogoje na off road delu, ki se je počasi prenašal tudi na asfaltno podlago. Posledice so vidne... Častni krog...