Showing content with the highest reputation on 14. 09. 2015 v vseh kategorijah

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Začela se je sezona Jadrančkanja in spet sem obiskal svojo drugo mamo Mileno . Ker žena dela vse dni da jaz lahko zapravljam sem jo počakal da pride iz službe in ob 15.45 sva bila v sedlu jaz spočit ona malo manj saj jaz sem bil na dopustu cel teden ker sem s 1.9 začel delat sem se takoj moral mal spočit Ni hotel vžgat avion ne kramp ,da si ne bo kdo narobe razlagal ^_^ Ko pridem do Senja zagledam znan loparček ki me odstavlja na stran ,faaak sam pri sebi in študiram kaj sem ga spet ušpičil na mojo srečo je bila huda prometna na Jadranki v podrobnosti ne bom šel ker mi to ne spada v to luštno temo. Grem na Gospič in za Karlobag dol ,vmes pa povozil mlado lisičko nisem imel časa tud trznit,sreča ostal sem na kolesih . In čeprav imam v družbi same kolege ki ne marajo vozit po temi jaz kljub večjim nevarnostim uživam v nočni vožnji ,tako sem srečal še srno ki mi je prečila cesto toda na varni razdalji par ježev in običajen mrčeš Spust iz Karlobaga je bil ambientno fantastičen ... Okrog 20.30 cesta še vedno zaprta ko se spustim v Karlobag :closedeyes: Kavica da se zbrihtam na običajnem mestu . V Paklenico pridem malo pred 22h pozdravim domače,razpakiram in ob 23h pr Dinkotu na hitr ene čvape,no tam meso ni za jest sam ko si lačen je dobro Zjutraj kavica,zajtrk na verandi Pavo mene in ženo odpelje na obisk Vinjeraca ,to je bila v Avstrogarski 70 največja luka na Jadranu ,bili so premožni,danes pa je tam lepo malo Jadransko mestece .... A vožnja ni zastonj ,staremu "morskemu Vuku" pomagam vleči vrše na čoln ,a sreče nisva imela,zamenjala in dodala sva vabe in vrše vrnila v morje Ko se vrnemo na obalo žena tajm in plaža in kljub mali razdalji se zapeljem z motorjem ,seveda upam na kakšno dobro fotko Prostor pod milim nebom najdeva zraven kule,navala ni kljub vikendu Oglasi

Vtisi z dnevnih voženj 2015

jadrančkal sem se, pa pol MSveta dol srečal....mislm, ne morem se je naveličat to je to. lp Dami&Dami-ca

Vtisi z dnevnih voženj 2015

..........tokrat nas je bilo v Paklenici veliko in še več Keiko,Joni46,IgorKr,Dami34,cela grupa Dukatistev,Tonix ali nekaj takšnega,Mladench,Nemo,Dark in še in še skratka Paklenica je naša Zjutraj še mal poležat na plažo ..... Se poslovimo in vsak po svoje :grim Dami in jaz se odločimo da raziščemo še kakšne skrite kotičke Jadranke preden drito domov Evo eden od skritih kotičkov Zavijemo s poti na tabli pa Starigrad pri Senju Luštno mestece brez slovencev ko malo pogledam naokoli takoj ugotovim zakaj pa tukaj ni vrlih Janezov ....ja v celem zaselku ni ene oštarije :lol: Iščemo naprej nakar najdem tablo Klada ,pa gremo ..... Tud nobenega slovenca Raziskovanja nam je bilo dovolj dan se je spet pregibal v večer zato še ena pred domom ..... Vikend uspešen in zanimiv ,novih 700km in čas za nove pnevmatike lp
  4. Janezs

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Spet videl kraje, ki jih še nisem videl: Mozirski Gaj. Ne vem kaj majo zaprto tam, grozljivi živalski zvoki so se oglašali, iz prostora, ki je namenjen za upokojence in "otroke z družinami" Prelaz Volovjek V ozadju termoelektrarna Šoštanj: Prelaz Sleme: Tukaj nekje živi Tina Maze: Kje te najdem. Tale makedam na roglo, je zelo razrit in narebren. Čist v krucu cesta. Me je švasal ke v križ. Mt -07 Slabo pobira kratke hitre sunke. To je pomoje rebound prehitr. Zajček postaja žičnice: Med Krko in Rašico:

Vtisi z dnevnih voženj 2015

... po doooolgem cajtu en izletek... ... fočk Rakitna ... fočk Petrol Rakk ... fočk Ride .... fočk OMV ....počk Viki ćizzzburger ... fočk kafica v Piranu ... fočk nazaj OMV obrisat mušje dreke ... fočk nazaj Petrol Rakk... k majo tolk dober bencin ... fočk nazaj čez Rakitno... ... pol pa hit še na piknik . aja dokaz na obračalnem mestu... kafica za 2,4€ (tolk kt u fabrki menu malca)
  6. protector

... :-)
  7. Schultz

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Po dveh tednih abstinence, sem šel premešat olje v karterju in zadovoljit dušo. Ker na severozahodu so naročili dež, sem si rekel....gremo pa na jug. Tako sem ospeketal proti Novemu vinodolskemu. Na poti sem naredu par vtisov Bakarca, ki se je sončil v dopoldanskih urah. Bakar Nato pa skozi en par delovišč do Novega vinodolskega. Patrulj ni bilo, je bilo še prezgodaj...so bli na kofetu. Tako sem tudi jst naredu eno kofitajm pavzo, ker po slabih dveh urah vožnje paše se en malo ustavit. Kava je bla mmmmmm . Utrinki tudi: Po polurni meditaciji ob kavi sem nadaljeval svojo pot. Na kocnu vinodolskega sem zavil za vzhod....Breze-Jasenac-Ogulin. Cesta je ponekod malo načeta in ni za postavljat cestnohitrostnih rekordov. Bistvo te ceste je uživati v pogledu in razgledu. Treba je biti pozoren, ker mimogrede naletiš na pesek, kravjek ali podobne ovire na cesti. Še utrinki do Ogulina. V Ogulinu sem zavil za Delnice. Pred naseljem Skrad sem se na počivališču po skoraj dveh urah vožnje ustavil, da sem pojedel marendo in spil eno industrijsko kafe. Nato pa lagano nadaljeval pot. V Delnicah sem zavil v dolino in kmalu pripeketal nazaj v Slovenijo. Tu pa sem zavil za Osilnico, ker sem hotel že enkrat naredit ta prelazič Strma reber. ......nekje na poti proti Osilnici... prelaz Strma reber V Kočevski reki sem zavil za Ribnico in nato nadaljeval proti Krasu. izven naselja Kočevska reka Po Cerknici zavijem za Rakov Škocjan in malo offroudam. Dali so frišno jalovino...motor je na momente kar plaval. Po tem offroudu sem nadaljeval proti domu. V Postojni sem mislu tankat, ma je bilo še neki fore in sem reku, bom tankal v Sežani. A glej ga zlomka motor je pred Senadolami dvakrat zakašlal in.....fertik. Hitro dam u folo in se lepo cjazim proti Štorjah. Sodelavec bo gvišno imel kaj benza sem razmišljal. Ku Valentino Rossi sem bil sklonjen za šipco, da bom imel čimmanjši zračni upor. Jah,....vsak meter več, je manj za rinit to 260 kilsko kravo. Avtomobilisti so me gledali ku da sem en malo mona. Jah.... sej v bistvu sem bil, ker če bi tankal v Postojni tega ne bi bilo. V foli in zaletu ki sem ga imel mi rata pridet do sodelavčevega doma. Ma ga ni blo doma. Na srečo, pa je bil njegov sosed, tudi motorist. Mi je dal par litrov . Tenerejka je kresnila, možu sem se zahvalu in nadaljeval do prve pumpe, kjer sem napojil konja. Tako da se je nabralo, sončnih, lepih in proti koncu začinjenih 430km.
  8. Fantocci

Katermu bolj paše šapka?
  9. Scarlett

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

momentmal... iz svojih izkušenj nimaš pripomb, si pa v dilemi zaradi enega komentarja? karkoli boš dal gor, boš na kakšnem srečanju srečal kakšnega motorista,ki se bo zgražal..
  10. Đony11

Evo se moj stroj.
  11. protector

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Autići ZG - autobanom do Bosiljeva - starom Riječkom do Grobnika (X-Bow Battle) - Opatija - cestom 66 do Plomina i nazad do Rijeke - Bakar - Crikvenica - Selce - Križišće - Gornje Jelenje - KA - autobanom doma. Vrijeme sunčano, teren idealan za igru. Asfalt po Opatiji jako gladak i klizak. Svjetlo na Dukeu ima uglavnom dekorativnu funkciju. OK, ništa što već nisam znao. ...

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

13. ...a je ta bl star...al bl maček... ... če je bl star... pol verjetn pojma nima, k verjetno še vedno ovčja čreva namest skin toutch kondomov uporablja .... pa verjetno da od drugih gum tut ne ve kej dost..
  14. UnionJack

Vtisi z dnevnih voženj 2015

f*off, bolj v sliki kot besedi

Jadranska magistrala

prou naj nam bo, kaj pa diujamo ko smo Dućete skenslali smo zavili dol proti morju raziskovat stare vasice, no nima smisla, razen razgledov, ker ni niti enga bifeja
  16. bobi1001

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Ma kaj leta- srce je važn pa pamet Sam nas pamet rada zapusti :grim Je pa tko eni miljon kilometrov brez nezgode ,eni pa vsake toliko cajta kej ušpičjo pol so pa izgovori,da so vsega drugi krivi in ne znajo odgovarjat za svoja dejanja. Karmen si bom zapomnu tvoje besede
  17. Danilo D

Vtisi z dnevnih voženj 2015

En petkov ftis ..... pa dva nedeljska .... drugače pa 5 držav v 4 dneh in 1.670,20km .... vožnja u solo, u dva, u tri in u štiri, brez kančka dežja, no morda dveh mini pikic na vizirju .... js sm se mel fajn

Jadranska magistrala

Par utrinkov od vikenda....
  19. Nearrain

Migrantsko/teroristična kriza

Ctivo. Za takve i onakve migrante/imigrante, politice, apoliticne, ekonomske etc etc ...bilokakve Župan Montreala ne dovoli ukinitev svinjine v šolah in ostalih zahtev muslimanskih priseljencev. To je objasnil na sledeči način: Muslimanski starši enega predmestja Montreala, so zahtevali šolsko hrano po njihovih navadah. ... Muslimani morate razumeti, da se je treba prilagoditi Quebecu in Kanadskim običajem, tradicijam ter načinu življenja, saj ste se sami odločili vseliti v Kanado. Čimprej se morate integrirati in naučiti živjeti u Quebecu. Svoj stil življenja prilagodite drugim tukaj živečim narodnostim. Oni so se že in se bodo vam, ki so vas velikodušno sprejeli. Kanadčani nismo ne rasisti in ne ksenofobi, sprejeli smo mnoge imigrante davno pred muslimani, kar pa v muslimanskih deželah ne prakticirate. Kanadski narodi se ne bomo odrekli svoje kulture. V Kanadi ste dobrodošli in vas pozdravljamo. Razumeti morate, da v Kanadi (Quebec) s svojimi židovsko-krščanskimi koreninami, zahtevamo, da ostane religija v privatni domeni. Izven vaših domov, vam občina Dorval ne bo dovolila kakršneli vaše zahteve Islama in Šerijata. Za muslimane, kateri se ne strinjajo s sekularizmom in se ne počutijo prijetno v Kanadi, obstaja 57 lepih muslimanskih dežel na svetu, kjer vas bodo sprejeli z raširenimi rokami in v skladu z šerijatom. Če ste si izbrali Kanado za svoj lepši dom, a ne ostale muslimanske dežele, potem se hitro prilagodite našemu načinu življenja. Večkrat na dan, se vprašajte: " Zakaj mi je boljše tukaj in ne tam, od kjer sem prišel? " Kantine s svinjskim mesom, so del naše kulture.
  20. Če prebereš 100 strani nazaj boš dobil jasen odgovor. Mitas je čist v redu, kot pravi Ukica je bt16pro podobna(beri suverena in cenovno ugodna) Več kot da napišem, da sem menjal že 4 komplete Mitask, zdaj grem že po peto zadnjo, ne morem. Zgrožen sm
  21. notranc

po moto gp so ride oživele Lp,n
  22. Zanimiva če dobim dopust .....enodnevna?
  23. solorider

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

jaz sem že nekaj časa mrtev pa žal še tega ne vem!
  24. IBA

Moto GP 2015

A dobden ni opazil, da je Lorenzo celo priznal, da je zaribal???? nič se ni izgovarjal na staro mamo in podobno..... Tudi Rossi je lepo razložil, da ni tako enostavno it po slick gume in reskirat, ko se boriš za prvenstvo....ostali niso imeli kaj izgubit. Drugače pa fajn burleska

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

da smo ogrožena vrsta. sad te ima, sad te nema, zato miplačajte čimprej kavo, k se nikol ne ve, kdaj me vidite zadnjič
  26. builder

bolj star, bolj nor :grim

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

Se strinjam popolnoma ,sploh če na let narediš veliko km ,lahko privarčuješ na gorivu še en izlet zato kupujem 1200 krave katere so varčne če gledamo kubikažo in konje napram čmrljom......1190 naložen s sopotnico in prtljago ter kar dinamično vožnjo 5.2-5.7L na 100km napram Versysu kateri ima 2x manj konjev in kubikov lahko mirno rečem da je varčen Jaz zdržim .... Beri "zase se brigej "... Čez 10 dni dobim Versysa

Ni mu hotel ustavit pa ga je želel porint iz ceste njega pol pa še tebe čelno ......in to vse za to ker nimajo denarja in jim je šef naročil ,probajte ubiti dve muhi na en mah :lol:

Ta hudi nakedi

ni vse v dnarju ... greš na banko al pošto in ga vzdigneš ... če ne s kartico pa z kolom :krneki:

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Ne ne velja,z njim sem naredil 12kkm brez da bi vijak dotaknil ! A če se želiš slabo peljat in veliko plačevat za vzdrževanje potem si kupiš Dučeta :grim je pa lep ,vse bolj se mi zdi da so to motorji za kafetkarje,ne poznam nobenega da z Ducatijem kleplje veliko km na let ,so bolj pozerji ........uf zdej se bo užgal ..... :lol:
  31. Jest tut ... ampak nikol kupit take gume k ma Lorenzo.... nagajajo .... ... pa čelade tut ne, k se zlo rosijo, tut v soncu
  32. js sm tut sfullom zgrožen ... pa še ogorčen :krneki:
  33. tonystx

Jadranska magistrala

Jadranka je bila v petek popoldne v črnini. Drugače pa krasnih 930 km do brancina pri Dinkotu in nazaj. Več makadamskih vložkov pri iskanju bližnjic čez Velebit, nočna vožnja in nato spanje tako blizu doma (Karlobag) po 9.urah vožnje!!!za 200 km, ogled izvira Une, kopanje v neverjetno toplem morju za ta letni čas (nebi mu dal več kot 20 stopinj), predvsem pa morske dobrote - so zaznamovali ta konec tedna.

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Kaj naj napišem ??? Ker se je moja draga danes počutila že precej bolje, mi je dovolila, da sem se ob 7.30 uri, primerno oblečen, obut, orokavičen in s podkapo pod čelado zapeljal mimo Mosta na Soči proti Novi Gorici in od tam naprej mimo Šempetra in Mirna na Kraško Vinsko Cesto in potem tudi na Vipavsko Vinsko Cesto in "po bližnjici" skozi Vrhpoje, kjer sem moral tudi doliti gorivo iz lastnih zalog, proti Colu in še naprej proti domu. Domov sem se vrnil ob 16.30 uri po prevoženih 190 km, kar je nekaj več, kakor mi je izračunal Google Maps, v katerega pa nisem vnesel "ogleda od daleč" "graščine" (?) nad Mirnom, do katere bi se moral potruditi še malo peš, vendar se nisem ... Danes se je Robi zopet peljal s skuterjem, kakor se je pred letoom 2009 že nekajkrat peljal Roberto z Yamaho, vendar se je vseeno peljal po popolnoma neznani cesti in krajih in če si ne bi že včeraj zvečer pripravil "GPS-a za telebene" in poleg tega še nekajkrat vprašal "mimovozeče", sedaj sigurno še ne bi bil doma ... Vseeno: "SLAVA MU" ...
  35. TOMCAT

Najave + Dogovori dnevnih voženj (ali večdnevnih)

Bom šel pa še jest, če dobim dopust . Ker zgleda bl za3 kot za2

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

ni res, manjka ti samo majčka, sitotisk ti pa jaz naredim :grim
  37. UnionJack

Najave + Dogovori dnevnih voženj (ali večdnevnih)

ta četrtek bi jo šel iskat : ...pa če jo do Rovanjske ni, onda ko jo jebe

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

morda ekonomska svoboda, odplačani krediti in čas za moped, v mladosti ni bilo časa. Ugan katerih motoristov je največ na cesti? Med 40-60 leti, zato ni nobeno naključje, da jih ima tudi ta skupina največ nesreč. O tem je bilo en kup pisanja, tudi na MS so članki itd itd Posledično, ko si lahko človek privošči je tudi več na cesti iz česar se lahko sklepa, da s količino prevoženih kilometrov se tudi verjetnost za nesreče poveča. (matematika-simpl). Recimo jaz jih na sezono obrnem 20k in več, pa ti? O refleksih se bova pa pogovorila, ko boš za kavo dala

mora pridt bliz, da vid če ga je motorist kj srou .. in to se vid po rjavi črtici ... to je motoristićni tahograf bilo je ene par foćkou ... pa nism diujou ... sploh nć ne :krneki:
  40. pikolo

Ta hudi nakedi

vprašej Snecerja,če ti kaj priporoča premalo črk

barva je pa cestarska

jp, jp

Jadranska magistrala

Jz se vozm počas ,zato ne zavajaj bo še kdo res mislil da sem diujak .... P.S. un na črnem japončku ,ja tist pa je mal objesten oziroma razigran bi reku Pik1 :lol:
  44. TOMCAT

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

..... ne Lorenzova se lorenzi , Rossijeva se pa rosi. .....Mitas so pa itak ql

Moje izkušnje - Arhiv

Ker je naslov te teme Moje izkušnje, moja včerajšnja izkušnja sodi bolj sem, kakor med Vtise z dnevnih voženj. Ker se točne lokacije dogodka ne spomnim več sem križišče kar narisal, bilo je pa nekje med Štanjelom in še kar nekaj km pred Vipavo. Pripeljal sem se, tako kakor sem narisal na risbi in "parkiral" kjer sem narisal rdeči krožec in pod njim črko R. Zakaj sem tam parkiral ? Zato, ker je bilo na obeh "tablah" z desne in leve smeri ceste lepo napisano, od kje sem se pripeljal, oziroma za kam je ta odcep, na nasprotni strani cestr pa nobene table, v katero smer se moram peljati, da se bom pripeljal v Vipavo. Ni mi ostalo drugega, kakor vprašati mimo vozeče, katere sem seveda ustavljal kar z roko. Precej časa ni ustavilo nobeno vozilo, končno je pa en avto le ustavil, v njem so bili trije moški srednjih let in voznikov sopotnik na sprednjem sedežu je spustil okensko steklo in me vprašal: "MOŽEMO LI VAM POMOČI ?" Toliko o slovenski pripravljenosti pomoči človeku v težavah ...
  46. Bmflar

Nasmeh...

Šuko vtikač :yes:

Nasmeh...

a to ima + in - ... kontakt :krneki:
  48. KennyJR

Moto GP 2015

ti pa si genij stari... ja ziher uničeval ga je in končal 5., če bi lorenzo odpeljal še 2 ovinka več bi bil pred rossijem 5 sekund in stvar bi bla rešena... mislim, da je bil res rossijev načert, da zajebe celo dirko, samo zato, da se lorenzo dva ovinka pred srečanjem razbije.... zihrca stari, zihrca... jao... oba sta bila idiota, da se nista odzvala na vabilo mehanikov... če bi bila to moja ekipa, bi se mal drugač pogovarjali... če te mehaniki kličejo notr, pol greš notr... res sta pokazala, sploh lorenzo, kolk jim zaupata... no sej sta oba plačala, lorenzo še toliko bolj...
  49. Mutika

Moto GP 2015

Hja, ... po bitki so generali vsi. Ne maram Lorenza - res je, pojma nimam, kakšen človek je v resnici, ampak skozi vsa ta leta dirkanja je pokazal en kup vedno enakih odzivov, ki kažejo na to, da je vase zaverovan nestrpnež. Če ni natanko po njegovih načrtih, je težak prve klase. Na stezi pa je vrhunski mojster, brez "če-jev". Res NIKOLI mu ne privoščim nule na dirki. "Grejt batl" je še vedno najbolj zanimiv zaključek dirke. Ampak, če nekdo pade, je bilo nekaj narobe. In če je kriv sam, potem si tisti, ki je ostal na dveh kolesih, zasluži boljše mesto. Simpl. Rossi je šel danes bolj na ziher, se mi zdi. Misli so usmerjene na 10. naslov prvaka, je sam izjavil. Še preveč dirk je do konca, nič še ni prevagalo. Lorenzo je še vedno zelo zraven; mali Markec pa ... res težko, da bi lahko postal prvak. Vale in Lorenzo bi morala izmenično (če ne že simultano) riti po pesku. Uf, je pa zato ful napeto!