Showing content with the highest reputation on 13. 10. 2015 v vseh kategorijah

1. Whiskey

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Tisti kateri ste jemali dopust v petek za izlet po magistrali niste imeli srečne roke. Včeraj je bil pravi dan za dvokolesne užitke po in nad Jadransko magistralo. Zjutraj je močnejša burja vlekla med Senjem in Sv. Jurajem, v nadaljevanju pa je bila samo še bonaca. V Paklenici je bilo za kratke rokave, tako da si je še Kmet hitro pregrel otrpli telešček. Ker se je nabralo cel kup slik jih bom razdelil na dva dela. Najprej mapa zanimivejšega dela. Skok iz Paklenice proti Velikem Vagancu - 660m. Naprej zaradi snemanja Winetuja na Veliko Rujno - 880m, po makadamu nisem mogel. In pa jagodka na smetani dneva, Kmetov makadamski detour po vrhu Velebita Vse se začne v Senju Nekje pri odcepu za Jablanac je že pripekalo Ker je bilo časa na pretek, sem se prepustil užitkom - Ribarica Izviri sladke vode pri Sv. Mariji Magdaleni Gužva na Velikem Vagancu Razgled v smeri Selin pri Staremgradu V ničemer ni zaostajal razgled v smeri Paga in severnih Kornatov Takole zgleda klanček proti Vagancu Ker je sonce že pošteno nabijalo v čelo, slika ne more pričarati pravega pogleda na Kornate Pred postankom pri Dinku sem zavil še do Večke kule Drugi del in smetana dneva še sledi ...

Jadranska magistrala

Par včerajšnjih utrinkov .... V glavnem ,brez veze.....
  3. Whiskey

Vtisi z dnevnih voženj 2015

No dejmo napopat še drugi del kateri bo malo bolj jesensko obarvan. Ni jedne nema bolje od naše policije ... Ko ti dobrote iz morja ... Iz Karlobaga navzgor proti Bačkim Oštarijam Že na Velebitu okoli Dabanskih kukova Kratek pit-stop na jasici izpod Šatorine Jesenski kič na Velikem Alanu Ni nov zajčkov ovinek, ampak kandidat za Pulitzerja v akciji. Detalj bo objavil avtor Še standard za konec med srebanjem kapučina pred Sv. Jurajem
  4. Nearrain

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Dobrih 600 kilometrskih svaljkancev se je danes nabralo. Malo ob slani vodi, malo blizu oblakov, malo po asfaltu, malo po blatu, malo po travi in sodru. od Bakarca . . . preko tunar (brez tun) . . . Senja . . . mimo travnate bob steze za avtobuse okoli obracalisca v Karlobagu . . . do zdrmanega kozjega plezalisca na S. Velebit . . . kjer se je ves znoj in preklinjanje hudourniskih kanalov poplacalo s prelepimi pejsazi . . . ... sledil je spust direktno nazaj v Senj . . . s na zasluzeno krmilo . . . Pred temo je dan postregel se techno sunset . . . ...kola . . . PS: kar ni uspel asfalt, je danes dokoncal sodr na Velebitu . . . oddam znucano prvo gumo dobrim, skbnim ljudem, kateri bi ji nudili vse tisto, kar ji jaz nisem . . . ...rad bi ji nasel cudovit dom

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Ma sej počas se bom tud jaz navadil tega novega neumnega sistema,se opravičujem za dva posta..... ...pa sva se zapodila po makedamu ki ga je na koncu zneslo kar 50-60km in to z pnevmatikami za SS rakete....pa če že motor ni za tako cesto primeren pa naj ne bodo še gume.....se pa da in to kar dobro Vsepovsod res ne gre,gre pa kar velik Jesenske barve tu gori so res lepe .... Na poti dol nam prekriža pot mrzlokrvni prijatelj Ga poslikamo za anale in pustimo da uživa v zadnjih žarkih tega dneva..........no ja mal sem še rinil nos v njega a je bil obziren in me ni pičil v njega Spust proti Jablanacu nam postreže še s par lepimi razgledi V Sv.Juraju se sonce spravlja k spanju a za nas to ni čas za spanje temveč dolge luči in gasa naprej .... V Novi Vinodolski prideva ob 20h se okrepčava ,natankava in v šusu potegneva do doma.....Vinodolski by night.... Domov prispeva okrog 21.45 in ujameva še zadnjo rundo na terasi ,se zmeniva za ponovitev in poslovimo,za nami je 760km oz. za mano ,gume bodo še za kakšen obisk Jadranke ,upam da zdrži tud moped lp

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Ne zgodi se mi dostikrat da zaspim dogovorjeno zato vstanem ,navlećem nase kombinezon ,zakurblam Verzota in gas po AC do Postojne ,natankam in čez Knežak na Jelšane in gas po AC do Sv.Roka .....iz Lj sem krenil 20min do 11h in prispel po 398km v Starigrad ob 13.45h kjer so me po prednaročilu Viskiju že čakali kalamari na žaru ob naju je bil še Menih ,ki se ni želel menit z nama ,pač človek je nesocializiran Pojeva in v Karlobagu ga počakam .... Po pogovoru in mojem predlogu jo mahneva za Krasno ,Štirovača,Kugina kuča ..... Lepo je gor....
  7. gsxf750

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Moji vtisi so bili pa bolj hard in vlažni, 100% vlaga v zraku z občasno meglo. Bi pasalo v drugo temo, pa je nisem na hitro našel. Lokacija Most na Soči s klobaso po okolico (Čepovan, Planina Kuk na robu TNP, ...) Bi se zgodila Jadranka, pa je blo treba službeno v MNS. Seveda potem še malo po okolici. Južno nad MNS proti Široko Pogled proti MNS, ... V smeri Čepovan-a na višini ca 800mnm nekje vzhodno in nad Slap-om ob Idrijci
  8. S57CQ

2200km z Royal Enfieldom po Himalayi

Pozdravljena ekipa, Po dolgem casu nekaj slikc z moje strani ... Letos septembra, smo se dva tedna potepali po Himalayi (Indijska stran) z Royal Enfield masinami ... LP DaNe
  9. Damy

Potopis Bosna, Črna Gora in Dalmacija

Ha! moja prva tema, če smeti, naj se pa prestavi Naj vam predstavim potepanje po Bosni, Črni Gori in Dalmaciji 9 načrtovanih + 1 nenačrtovan dan potepanja po Bosni, Črni Gori in Dalmaciji. Z Wixom sva se odločila, no jaz sem se odločila, on je vozil , da se zapeljeva malo na jug. Načrtovanje in booking sva naredila kak teden prej, da ja ne bi kaj pozabila vzeti s seboj, pa vedno naredim še seznam oblek, toaletnih potrebščin, tehničnih igračk in dokumentov (zavarovanja, osebne, prometno dovoljenje, zelena karta, bančne kartice itd.) Večer pred odhodom Wix natanka motor, preveri olje in tlak v gumah. Spakirava kovčke, moj vzglavnik, ker brez njega ne grem nikamor, v stranske kovčke vrževa še duck tape, vezice in kladivo - če česa ne moreš rešiti s temi pripomočki, potem veš, da imaš resen problem. Še enkrat preverim svoje dokumente, vprašam njega, če ima prometno, zeleno karto in osebno, ker je odrasla oseba verjamem in ne grem preverit kot pri otroku. Spakirava do konca, otovoriva motor in padeva v posteljo, štart predviden za naslednje jutro 8:00. 1 Dan, 19. sept. Dejansko nama je uspelo skoraj točno štartati, 8:10, sem bila kar presenečena. V bistvu sem bila bolj presenečena nad tem, da sva sploh šla, ker nama je tašča celo ponujala denar, naj greva raje v toplice. Malo je bila preveč pod vplivom medijev in raznih dezinformacij glede migrantov in zaprtih mejnih prehodov. Boga uslužbenka na ministrstvu za zunanje zadeve, ki me je poslušala po telefonu dan prej in po moje že ta N-tič v tistem dnevu pojasnjevala nekomu, ki želi iti na dopust kakšno je stanje in kako je z mejami. Skratka štart 8:10, okoli 9:00 sva bila na mejnem prehodu obrežje in videla migrante, okoli 200 mladih fantov, nekaj postavljenih šotorov in kup smeti. Ko sva zapeljala malo naprej, pa sva videla skupinico ljudi prečkati reko, zakaj, ne vem. Glede na to, da ni bilo ne duha ne sluha o kakšnih policistih, bi lahko šli tudi po cesti čez most. Preko Hrvaške sva hitro »padla« do HR-Bosanske meje. No in tukaj sem dobila pa res tisti občutek, da se je najino potovanja začelo…. Carinik lepo pozdravi, reče za osebno, prometno in zeleno karto. Osebna, ok, prometna ok, zelena karta?!?! Wix začne brskati po tank torbi in se tresti, verjetno bolj pred mano kot carinikom. Zelene karte nikjer, zapeljeva na stran, brskava po kovčku, ni, stranski kovčki ni. Fraza, če bi pogledi ubijali, bi bil že mrtev, je na tem mestu vsekakor premila. AAAA!!!. Ni bilo druge, je bilo treba kupiti zavarovanje. Po tem krajšem zapletu nadaljujeva proti Banja Luki, kjer je bil predviden prvi postanek za hrano. Mala stanica je bila super izbira, ambient luškan, hrana odlična. Sva imela pa problem najti zadevo (sej ne da sva se ene 2x mimo zapeljala), ulica je že navedena in jo lahko vtipkaš v Garmin, ampak pri številkah je pa dostikrat bb (brez broja) in po tem se voziš gor in dol po ulici, dokler ne obupaš in vprašaš mimoidoče za napotke. Otroški meni: Na fotki: medium biftek in zelenjava na žaru, jagnjetina pohana v dveh vrstah sira. Za sladico pa lava cake s sladoledom in čokoladna torta. Po kosilu se odpeljeva proti Sarajevu. Sva si imela namen ogledati tudi Travnik in Visoko, ampak ker bi prepozno prišla v Sarajevo, sva ju izpustila. Na cesti je vse živo in neživo Ko se voziva proti Sarajevu začnem skakati po zadnjem sedežu, trepljati Wixa po hrbtu in tuliti naj ustavi. Bogi revež, je bil v strahu, da sem kaj izgubila. Ko skočim z motorja, izvedem skoraj polovico striptiza po hitrem postopku. Med vožnjo mi je za hrbet priletela osa in me 3x pičila, kakšne krokodilje solze, ampak bolj od jeze, da se mi je to zgodilo kot pa od dejanske bolečine. Po tem sem skakala po tisti osi, ki je bila vedno bolj podobna zmazku, kot otrok. Wix hitro nalomi aspirin, ga polije z vodo in mi koščke z obližem prilepi na mesta kjer me je pičila. Preostanek poti do Sarajeva sem se itak smilila sama sebi. Prihod v Sarajevo Vilo Melody sva rezervirala preko Bookinga in je bila ene 300 metrov od Baščaršije. Foto: Kletna soba vile Melody Na Baščaršiji sem bila 4 leta nazaj in sem jo imela v lepem spominu. No stvari se spreminjajo, sedaj je bila gradbišče. Okoli pa se je sprehajalo veliko več nindž kot se nazadnje spomnim. Nindža je daleč od politično korektnega izraza za ženske, ki so cele pokrite in se jim vidijo le oči, a se ne spomnim imena njihove odprave. Zanimivo je bilo videti skupinice deklet, kjer so bile nekatere v mini krilih, petkah itd., druge pa zakrite. Foto: Mojster pri delu Foto: pred mošejo Malo sva se sprehodila naokoli, pofotkala in kupila nekaj kandiranega sadja. No ni bilo nekaj, bila je cela nabasana vreča, ki je zadostovala za vseh 10 dni. Foto: pred mošejo Za večerjo sva zavila v burekdžinico Bosna. Mislim, da je slabo hrano na tem koncu težko dobiti. V burekdžinici se nisva mogla odločiti kaj bi jedla in nama je natakarica naredila tak mix vseh pit in burekov prelit s kislo smetano, wau kaj je bilo dobro. Foto: Burek in pita mix Še en krog za zaključek, nato pa spanje.
  10. skalaprava

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Danes v službi....ura - 13.00: Sodelavec: pi..da, danes bo očitno edini dan brez dežja v tem tednu. Jaz: greva? Sodelavec: ti bi šel? Jaz: a je treba sploh vprašat? Itak! In tako je bilo ob 13.15 nepričakovano konec "šihtanja" za danes in že sta se dva bokserja veselo tresla proti ....hmmmmmm....kam pa sloh greva? No, po kratkem posvetu sva se odločila preveriti vodostaj reke Kolpe, torej greva preko Kočevske reke, vzpon na Strmo reber in spust v Osilnico in naprej do Petrine. Mimogrede, jesen je v Kočevskih gozdovih že zelo opazna in tako sem fino zadriftal in skoraj telebnil na enem od ovinkov na mokrem jesenskem listju - tako da pozornost na jesenskih cestah ni odveč! V Petrini kratek posvet - ali preko meje ali ne? Ne, odločiva se, da greva rajši na čaj pri Madroniču! Tam je nastal tudi edini današnj foto vtis: Torej da poročam o vodostaju rekel Kolpe pri Mardoniču: Kolpa visoka in deroča! Včeraj pa je bila menda še 60cm višja, takoje pripovedovala gazdarica. Ko sva se ogrela, sva jo pihnila še naprej ob "Koupi" do Vinice, pa nazaj proti Črnomlju, kjer sta se najini poti razšli: jaz naredil še en điro preko Gorjancev v NM in nazaj, sodelavec pa po makadamski bljižnjici preko kočevskega roga proti Kočevju in Ribnici. Zbir kilometrov ni bil epsko velik, a glede na enotedensko moto-sušo, je tole pasalo bolj, ko budali šamar Ugotavljam, da glede na vse krajše in mrzle dneve, bo potrebno take "brziče" večkrat organizirati Lp.

Grand enduro Slovenija

S. Velebit mal solidnega makedama ....lp
  12. Damy

Potopis Bosna, Črna Gora in Dalmacija

2. Dan, 20. sept. Zjutraj se odpraviva na zajtrk, ki je bil na strehi vile in opazujeva oblake, ti so se počasi začeli nabirati. Jasno je bilo, da naju čaka dež, vprašanje je bilo le kdaj bo začel padati. Po zajtrku se napakirava in reskirava vožnjo brez dežjakov proti Višegradu. Glej ga zlomka, padati začne v kraju z imenom Mokro – kakšna ironija. Foto: Mokro – tako ali drugače Ustaviva se na bencinski postaji, natankava, spijeva skodelico čaja in oblečeva dežjake, nato pa naprej proti Višegradu. Ne moti me toliko dež, premočene rokavice in čevlji, kot to, da ne morem med potjo fotkati. Všeč mi je to, da imajo krave, ovce, koze in konje na pašnikih, pokrajina je zelo zanimiva, me je pa zmrazilo ko sem videla zapuščene pse in trupelce mladička, ki je ležalo ob cesti. Mi je nekdo rekel, še človekovih pravic nimamo urejenih, kaj šele živalskih. V Višegrad sva prispela premočena in prezebla. Najti hotel ni bilo težko, saj je mesto majhno. Nastanjena sva bila v samem središču Andrićgrada, ki je bil v vremenu primernem vzdušju. Mesto je moderno in zgrajeno v srednjeveškem stilu, veliko pa za nogometno igrišče. Sledil je napad na kopalnico in vroči tuš ter krašenje sobe z mokro dekoracijo. Na sporedu je bil program mokrih majic, na oknu pa vse ostalo. Foto: na sporedu mokre majice Z okna sva imela lep pogled na del Višegrada in most na Drini, (tašča bi me že popravila na Drini ćuprija – sploh ne rabim Googla, ona vse ve), katerega obisk, sva načrtovala po kosilu. Najina prva pešpot je vodila v trgovino po dežnik in šele nato sva začela iskati restavracijo Kruna. Ko sva prišla do nje, nisva bila prepričana, če želiva vstopiti, vsaj na zunaj ni bilo ne vem koliko privlačno vse skupaj. Ampak ko sva vstopila je bil druga zgodba. Prostor je bil prijeten, čist in zelo zanimivo opremljen. Naročiva si čaj, pivo in rakijo, ki naj bi delovala kot preventiva. Foto: preventiva Ker nisva vedela kaj bi jedla, sva izbiro prepustila kar natakarju. Postregel nama je z odlično jagnjetino zavito in narezano kot rulada, pečenim krompirjev in kislo smetano. Foto: jagenjčkova rulada, pečen krompir in kisla smetana Račun sva dobila napisan v treh valutah, evrih, bosanskih markah in srbskih dinarjih. Verjetno se revež zaradi Wixovega obvladanja jezika ni mogel odločiti v katero ex-yu državo bi naju umestil. Po kosilu sva se sprehodila še do mostu na Drini, zaradi nekih gradbenih del, ki potekajo okoli mostu, je bil dostop malo otežen, a se je lahko kljub temu sprehodilo po njem. Foto: most na Drini Andrićgrad, kjer je bil najin hotel (sam center mesta), je na zanimivi lokaciji in ideja sama ni slaba, ampak ob takem vremenu je kot mesto duhov. Ker nisva vedela kaj bi, na motor se nama pa tudi ni dalo v tem dežju, sva zavila v slaščičarno. Wix si je naročil tulumbo, cvrto pecivo v sladki vodi, jaz pa tufahijo. Sledil je kratek popoldanski počitek raztegnjen vse do večera. Prebudila sva se pa samo zato, ker sva bila spet lačna. Foto: mesto duhov Kaj prav dosti izbire nisva imela, šla sva na čevape v Kasabo, sosednja stavba. O kakšnih presežkih ravno ne bi, je bilo pa solidno za večerjo. In da ne bi imela moralnega mačka, da samo spiva in jeva, sva se za boljši občutek odpravila še na en kratek sprehod. Foto: kip Iva Andrića In spet spanje. 3. Dan, 21. sept. Foto: zajtrk za Suzukija Naslednje jutro sva spakirala in kar se da hitro odpeljala iz Višegrada, ker je bilo mrzlo kot pes. Foto: ... lepo bi bilo če bi se tega malo bolj držali Na poti do Boke Kotorske sva se peljala skozi NP Sutjeska, kjer je bil kratek postanek za ogled spomenika 3301 padli žrtvi, naredila nekaj fotk in odbrzela naprej proti Trebinjam. Foto: velik spomenik pod katerim se počutiš kot mravljica Foto: na poti sva srečala dva Italijana, vsakič ko sta šla v ovinek, sta se lepo složno nagnila Foto: zapuščeni, a prijazni kužki V Trebinjah so naju pričakali sončni žarki in malo bolj prijazne temperature. Samo mestece je zelo luškano, ampak sva si ogled prihranila za po kosilu, ker sva bila tako lačna, da se je najina komunikacija že spustila na prikimavanje in odkimavanje. V načrtu sva imela obiskati restavracijo Studenac, ki je malo izven centra, ob reki, ambient je zelo prijeten. Imajo tak mali ribnik in klopi ob reki, fantastično v primeru lepega vremena. Naročila sva vješalico in teletino z zelenjavo na žaru, za sladico pa baklavo in hurumašici. Foto: L hurumašici in baklava v restavraciji Studenac, D Arslanagićev most, na hribu pa Hercegovačka gračanica S polnimi želodčki je ogled mesta takoj bolj prijeten. Z Arslanagićevega mostu je lep pogled na hribček, kjer je Hercegovačka gračanica in obratno s hribčka je lep pogled na mesto Trebinje. Presenetilo me je to, da so bile tukaj cene spominkov nenormalno visoke. Foto: Trebinje in Arslanagićev most Kaj dosti časa tukaj nisva izgubljala, ker sva si želela pogledati še stari center mesta, ki naju je zelo razočaral. Center je majhen, polno avtomobilov, čeprav naj bi bila peš cona in lokal pri lokalu, zato sva ga hitro zapustila in se odpravila proti Bilćkem jezeru. Foto: nekje je bila lepa, drugje malo manj lepa cesta V Boko Kotorsko sva prišla pozno popoldne, ko je sonce že zahajalo, našla sva najin apartma v Risanu, se malo sprehodila naokoli, nekaj pojedla in se odpravila spat. Foto: Boka Kotorska za lahko noč
  13. menih

BEST of Jadranska magistrala

ja danes sonce in asvalt in užitki
  14. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Glede na napoved (naslednje dni sam dež) ni blo druge kot na motor. Na Jadranko? Eh danes ne, grem na Plominko. Kar naenkrat v RIMU, res je blizu. malo "pošlatat" vodo, še je topla ... nato pa po reški obvoznici proti kraju, po katerem je tisti odsek magistrale dobil ime, Plominu. Sonce in toplo!!! Vračanje po isti trasi mi ne diši najbolj, zato jo mahnem čez hrib. Učka na vrhu komaj 8 stopinj. Nazaj domov pa v tistole meglo v daljavi. Tule, nad Grobnikom je še nekako bilo, potem pa oblačno in ponovno hladno. Kljub mrazu, na prelazu med Kupjakom in Delnicami je bilo le 3 stopinje, prijetnih 581 kilometrov.
  15. S57CQ

2200km z Royal Enfieldom po Himalayi

Organizacija je bila narejena prek firme v Indiji - http://treksntrails.in/ Trajalo je 15 dni od praga do praga . Vse skupaj z avioni in pirom cca 3.5K eurov na osebo. Po izkusnjah, ki jih imamo sedaj in kontaktih bi se to se to nekje dalo izvest tudi z cca jura manj. Se pravi realno gledano bi slo z cca 150-200 E na dan ALL inclusive.
  16. S57CQ

2200km z Royal Enfieldom po Himalayi

Na kratko : Ekipa (David in Miha iz Ljubljane, Fadi in Farid iz Dubaja, Boris iz S. Mitrovice in moja malenkost iz Rima) se je zbrala v N. Delhiju - leteli do Chandigarha in od tam v bistvu cca 2200 z motorji km do Leh-a. Imeli smo organizirano spremstvo (4x4 ki je vozil naso opremo in mehanika), ter prenocisca. Nekje pac sobe, nekje organiziran kamping v obstojecih trek kampih ali pa samo sotor in middle of nowhere :-). Ogromno prahu ter makadama v raznih oblikah, motorji enkratni 10 dni odjahali z Classic 350cc in zadnji del z Bullet 500cc... Zadnje dni precej tezavno zaradi visine (beri dihali na skrge) ... vendar vse skupaj odlicno - best ever !!! Okvirna mapa poti : https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zq8k6khU6R5M.k196UTsoZlyY&usp=sharing P.s - Pozornonost na sliko st 3033... :-)

Kawasaki Versys brezvezno nabijanje

Tudi ti imaš zgleda dva obraza ali pa si dementen Snecer nas je po določenih temah ne samo provociral ampak tudi večkrat žalil ,mal si preber kaj žolča je zlil na motorje ki imajo že serijsko boljše vzmetenje,zavore luči a so seveda temu primerno (včasih tudi neprimerno) dražji........ Snecer sej bi ti tudi jaz dal primeren odgovor pa ga ne moreš bit deležen iz istega vzroka kot pri tebi,pa ne mi o pravopisu itd prav v tem postu ko si pametoval o dvojini itd ....preberi si ga boš najdel napako pri sklanjatvi !!! Svetnik .... Pa kupi si že enkrat motor ne pa te plužne,še mal pa ne bo nič več originalno na njemu vse made in Koreja,China,Vietnam bravo res si majster in moram te pohvalit saj malo počakaš ,potem se pa demantiraš sam ,človeku sploh ni treba replicirat ......... Včeraj sem naredil dve zanimivi meritvi (Sneci ni bilo po računalniku ker ga to sraje nima,temveč matematično fizično ) 142km......13.4L in 207km .....16.9L a še komu tako pije ,če se z KTM1190 z 150hp peljem po AC 200kmh pije na 100km slabih 7l in to stroj ki je težji in ima hp x2 ,prav tako prostornino,da ne govorim da ne rabiš dolivat olje od servisa do servisa pa je interval na 15kkm ....potemtakem lahko samo rečem da je ta Versys plužna od plužne ,je kot nov nabavno ugoden a brez pravih zavor ,vzmetenja itd ....če hočeš da bi bil primeren za neko resno potovanje ali ostro vožnjo bi moral zamenjati pol motorja ! No Snecer ,to so argumenti ,dejstva ne pa produkcija megle iz internetra,to so podatki iz "terena" ne virtualnih spletnih omrežij! Res pa da uporabljava"zlorabljava" motorje na različne načine ,ti predvsem med vožnjo iščeš dobre lastnosti motorja saj do slabih pri tvojem režimu vožnje ne prideš in prav je tako ,nekateri ste bolj za počas ,drugače ste nevarni sebi in ostalim jaz pa med vožnjo iščem slabe ki jih želim odpravit a jih je pri Versysu toliko da se ne splača,spomladi v refuzo pa bo najceneje! Še ena fotka iz včerejšnjega endururanja po S.Velebitu........bmfa sem nascal tud po terenu Na terenu z Mitas SportForce
  18. Damy

Potopis Bosna, Črna Gora in Dalmacija

5. Dan, 23. sept. Za ta da sva si zamislila ogled samostana Ostrog. Na začetku , do Nikšiča in še malo naprej, je bila cesta čisto super, malo gor, levo, desno, brez problema. Bolj kot sva se bližala samostanu, vedno huje je postajalo. Ampak sva nekako uspela, s skupnimi močmi, prigurati do gor. To je zgledalo tako, da sem pogledala gor in povedal, če je naprej od ovinka prosta cesta., da je Wix lahko zapeljal po drugem pasu na ovinek (sva ugotovila, da potrebujeva drug motor). Foto: Ovinkasta cesta Foto: Ostro samostan Počasi se slečeva, zakleneva stvari na motor in se napotiva do vhodnih vrat samostana, kjer vidiva vrsto in se ji priključiva. Pa čakava 5 min, 10 min, ker se mi je zdelo malo dolgo skočim do gospoda, ki je prodajal zraven spominke in ga v slovensko-srbohrvaškem jeziku vprašam, če stojim pred pravim vhodom. Slovensko-srbohrvaško zame pomeni, da uporabim besede, ki sem jih pobrala tekom letovanj na hrvaškem, zamešane s slovenskimi (tam kjer se ne spomnim), jim dodam kar se meni zdi srbohrvaško končnico in zapakiram v stavek. Po možnosti navržem še kako gesto in širok nasmešek ter po odzivu vidim ali mi je uspelo. No, gospod mi odgovori v njegovem jeziku, verjetno še v kakšnem dialektu, da stojim pred pravimi vrati, le da verjetno poteka kakšna kratka molitev, vsaj to sem jaz razumela. Dobro, bova pa že počakala, če ravno molijo, ne bova se obrnila pred vhodom, če sva že prevozila pot do gor. Pa čakamo 15 minut, 20… opa, se vrsta le premika, ljudje hodijo ven, novi notri…. Končno vstopiva tudi midva v tak majhen predprostor, s klopco, jasno takoj parkiram svojo rit nanjo in še malo počakam, saj mi je mladenič pri drugem vhodu z gesto nakazal da je zasedeno. Res zelo ozek vhod v samostan, si mislim, kako so spravili pohištvo notri, no pa saj ga kaj dosti mogoče niti niso rabili, verjetno so bili zelo skromni. Nato mi pomaha z roko naj vstopim. Vstanem, se sklonim (pri svojim 163 centimetrih!) in vstopim v samostan, vsaj tako sem mislila. Ko se zbašem skozi tisto špranjo in stopim v prostor velik 4-5 kvadratnih metrov, bi me skoraj kap. Slabe pol ure sem čakala v vrsti za ogled kapelice/grobnice, kjer je duhovnik s križem sedel ob krsti podobni škatli, notri pa je ležalo nekaj kar se mi je zdelo, da bi znalo biti posušeno truplo prekrito s prtom-preprogo. Duhovnik mi pomiga, naj stopim bliže, verjetno je pričakoval, da bom poljubila to zadevo ali karkoli v bližini, kot sem videla storiti gospo pred menoj. Od šoka, da sem zunaj stala toliko časa, da se bom sedaj slinila po nekem truplu, kjer se je že toliko ljudi pred menoj in ležijo tam ostanki sline in vseh možnih bacilov, sem se skoraj spotaknila in padla na rit. Ker nisem želela nikogar užaliti in izpasti nevljudna, sem mirno, vsaj upam, da je tako izpadlo, z glavo pokimala duhovniku (ravno toliko da nisem še sklenila dlani pred seboj in mi ni ušel kak namaste), se obrnila na peti in porinila sebe in Wixa ven skozi špranjo. Foto: Zgradba pred samostanom Jasno sem takoj za tem našla pravi vhod v samostan, ker mi firbec ni dal. Bil je točno tam kjer sva prej stala in čakala v vrsti. Ups! Zgradba sama, razen to, da je v steni, zelo odmaknjena od civilizacije ne ponuja nič posebnega, je pa razgled v lepem vremenu zelo zanimiv. Foto: lep razgled Že ko sva se vozila gor po teh ozkih ovinki sem razmišljala da bo treba priti tudi dol. Samostan je zanimiv, nisem pa imela želje tam ostati. Postopek je bil enak kot za gor, na spodnjo cesto sem pogledala, če kdo vozi nasproti, zavpila frej, da je Wix malo bolj na široko zapeljal v ovinek. Na enem petem ovinku se je motor začel preveč nagibati in ker nisem imela želje po padcu, sem zdrsnila z njega, se s hrbtom naslonila nanj in ga toliko zadržala, da ga je Wix ujel ter umiril. Mogoče to ni bila najbolj bistra ideja, sploh če bi motor padel name, a v tistem trenutku niti nisem imela ne vem koliko časa na voljo, da bi se spomnila bolj varne rešitve. Foto: na poti nazaj proti Nikšiću Foto: ena izmed priložnosti za nakup nabiralcev prahu Gor vozijo trume ljudi. Veliko je možnosti za nakup nabiralcev prahu, nisva pa opazila kakšne dobre točke za kosilo, zato sva se odločila, da se zapeljeva nazaj do Nikšića, po hitrem postopku – mogoče malo prehitrem… Omejitev je bila 50 km/h, cesta ravna, midva lačna in jasno je Wix malo pospešil vse skupaj – krepko čez 100 km/h. In ker so cestne kontrole v Črni Gori pogoste, sva imela to srečo, da nama je hitro pomahal policist z loparčkom. Wix se je že psihično pripravil na to kar bo sledilo, ko je policist pogledal najino registrsko in rekel, ma vozita dalje. Ampak, gospod policist, ko ste naju že ustavili, bi pa jaz še nekaj vprašala. Kje lahko tukaj nekaj dobrega pojeva, slišala sem za restavracijo Buk, je dobra? On malo začuden nad vprašanjem, pa ja super je in razloži pot. Na poti do restavracije sva se še ene 2 krat ustavila in vprašala, ker nisva bila prepričana, ko pa sva le našla, je bila zaprta, škoda, ambient je izgledal zelo prijetno. A dobro, se zgodi, zapeljeva nazaj do centra Nikšića. Kaj sedaj? Skočim v prvo pekarno in vprašam mlado gospodično, kje je možno kaj dobrega pojesti, izstreli kot iz topa Merak. Ok super, pa se vmeša v pogovor njena starejša kolegica in reče Kastel. Za Kastel se spomnim ogromnih tabel ob cesti, dobila sem vtis, da je to bolj industrijska zadeva, zato mladenko vprašam, ko se je starejša gospa odstranila, katera je boljša. Pa tako po tihem reče Merak in mi razloži pot. Wau, hrana je bila res dobra, prostor bolj socialističen, ampak nama je bistvena hrana. Wix naroči vložene paprike polnjene s kislo smetano, telečjo ribico s krompirčkom, jaz pa pleskavico s kajmakom. Superca. Foto: restavracija Merak, polnjene vložene paprike, telečja ribica s krompirčkom in pleskavica V načrtu sva imela še ogled botaničnega vrta, a sva nanj zaradi lakote in kasneje utrujenosti kar malo pozabila. Odpeljala sva se proti apartmaju, ker pa je bilo še malo zgodaj za spanje, sva se na poti ustavila še enkrat v Kotorju. Tokrat ni bilo reke turistov, zato sva se usedla blizu vhoda v staro mesto in si privoščila sladoled. Gelato Il Salvatore, glede na to, da sva ga poznala že iz Budve in sva vedela kakšne bodo kepice, sva jih raje naročila kar več - osem. Foto: gozdne jagode in gozdni sadeži Za sladek zaključek dneva.
  19. Damy

Potopis Bosna, Črna Gora in Dalmacija

4. Dan, 22. spet. Po jutru se dan pozna. V bližnjem lokalu sva pojedla burek in se zapeljala do Kotorja, stari del mesta. Foto: vožnja do Kotorja Foto: gojišče školjk Prišla sva ravno v času, ko se je zasidrala velika križarka in se je z nje vsulo malo morje turistov, ki so si navalili na ogled. Zanimivo mi je bilo, kako je lahko v tako majhnem mestu toliko cerkva in cerkvenih objektov. Všeč so mi te čarobne male ulice in arhitektura in zelo žal mi je, ko vidim, da jim to nič ne pomeni. Imeli bi, zelo radi pokasirajo (cene so take kot pri nas), a nič ne bi naredili oz. vložili v to. Kar imajo ne pazijo, škoda. Ko sva tako hodila po malih uličicah sem iskala skodelico, obožujem skodelice, z motivom Kotorja, a mi ni bilo nič všeč. Recimo, da na kvaliteti še delajo. Ker je bilo povsod morje ljudi, sva se raje odpravila proti Baru. Cesta recimo, da je še kar v redu, se mi celo zdi, da imamo še slabšo na nekaterih delih v Sloveniji, le radarske kontrole so na vsakem vogalu. Toliko kot sem jih videla tam v 3 dneh, jih nisem tukaj že nekaj let skupaj. Foto: sv. Štefan Bar stari del, je bolj ali manj v ruševinah, a vreden ogleda. Vstopnina je 2 EUR na osebo. Všeč mi je bila turška kopel in soba, kjer so zbrani ostanki, rezbarije in razni drugi dekorativno elementi. Tudi pogled z razglednega stolpa ni bil slab, a je hoja v moto opremi naredila svoje, zato sva zavila v bližnji lokal na vodo in šveps. Foto: Bar Po prijetnem pogovoru z lastnico lokala, ki je nekaj časa delala v blizu Ljubljane, sva se odpeljala še na ogled stare oljke. Vstopnina za ogled je mislim, da 1,5 EUR/os. Zdej tako, jaz verjamem, da so lepo uredili okoli in da 1,5 EUR ni nek denar, a po drugi strani mi pa tudi ni bilo vredno za to plačati. Ali pa sem bila že malo slabe volje, ker sem bila lačna. Foto: 400 let stara oljka Kosilo v restavraciji Savoia ni bil nek presežek. Smešno se mi je zdelo to, da sva dobila račun za vsako stvar posebej, čeprav sva že na začetku takoj povedala, da sva prišla na kosilo. Na koncu sva imela 4 račune, za pijačo, predjed, glavno jed in sladici. Ok, tudi prav. Jedla sva juho, bruskete obložene s paradižnikom in olivami, za glavno jed pa biftek in popečeno zelenjavo. Sicer na fotki ne izgleda, a je bila kar ogromna porcija mesa. Za konec pa lešnikova in pistacija torta. Zdaj a sem jaz že tako razvajena, ali pa samo vem kaj je dobro, a to tortico bi lahko komot izpustila, ker je bila preveč maslena. Imam občutek, da to pri nas delajo samo še šipci, da nabašejo v sladice maslo pa neke grozne umetne kreme. Foto: bruskete, biftek in sladici Po kosilu je sledil obisk Budve, ker sem bila nad samim starim delom razočarana, sva pozabila na ogled mostu, ki naj bi bil nekje blizu. V ozkih uličicah je en kup trgovin z oblekami ali pa lokalov. Ponudba je bolj ali manj enaka. So pa domačini zelo prijetni, ko so videli, da sva Slovenca, so se vedno zapletli z nama v pogovor, kaj zanimivega povedali ali svetovali, tako da sva se počutila zelo prijetno. Foto: Budva in mala kepica sladoleda, res je bila mala! Privoščila sva si tudi sladoled, ki ga zelo priporočam in sicer pri Gelato Il Salvatore. Samo mogoče raje že takoj naročite 4 kepice, saj bo to za 1 našo :D. Ker nama je bilo vroče, sploh v motoristični opremi, sva se odpeljala na plažo in skočila v vodo. Foto: ohladitev v morju Na poti nazaj v Kotor je med naju prišel manjši šum v komunikaciji in sva v Tivatu skočila na trajekt. To je približno tako, kot da bi želela iti iz Domžal v Ljubljano, preko Celja! Foto: trajekt, Tivat No ampak sva si nato na hitro ogledala še Herceg-Novi. Risan in spanje.

Moto GP 2015

zdej, mord sm jez mal počasn, ampak med -14 in -18 ni 9 pik. med -23 in -14 pač, Super novička: De Angelis je preživu tud fucbalski poraz proti Sloveniji in dobro okreva. Zadnji seštevek je bil pet razbitih vretenc k sreči brez poškodbe hrbtenjače, 2 zlomljeni rebri in ključnica. krvavitve v lobanji in poškodba pljuč se celijo brez zapletov. Tole je bil dobro uložen kvizko.
  21. kewo

Moto GP 2015

Baje bodo valencijo pokrili s streho sm nekej slišov? je mev lorenzo želje

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Tam kjer si ti zavil, je dostop z vrha. Enostavneje je da greš dol do Jablanca (kot bi šel na trajekt za Rab), pustiš moped, potem je pa lepa pešpot (cca 3km) v sam fjord. Poleti v opremi je verjetno zlo vroče, a pozimi je majka. Tule se začne pot: začetek poti takle pa zgleda: pot
  23. Natty

Globoke misli & misel dneva & stuff

Če moški molči - je mislec, če ženska molči - potem je mislec nastradal ...

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Noro, fouš, a sm že reku? Tale makedam, če je tak kot na slikah, bi pa še meni sedel

Vtisi z dnevnih voženj 2015

En dan se bo Dami razjezil, pa bo z Ninđo preoral ves makedam po Velebitu....in to brez čustew
  26. Whiskey

Vtisi z dnevnih voženj 2015

@gsxf750: Sem imel v mislih, da enkrat to odpeljeva do konca. Od prve slike naprej še kakih 300 m je makadanski odcep desno/desno na Veliko Rujno katero je še 220 m višje. Lahko ti pošljem GPX točke. Tudi to prečenje Velebita bi se dalo podaljšati nekje do Senja. Projekt za kaka 2 do 3 dni. Mogoče Kmet do takrat tudi nabavi lahko kobilico, vzamemo še Pik-a sabo, pa bo. Dami bo pa med čakanjem pospravil sobe in skuhal kawo.

Kawasaki Versys brezvezno nabijanje

Kak vas nekatere boli...tam nekje globoko... ko vidite, da si lahko pač nekdo čist iz fore kupi novo vzmetenje...sto ljudi sto čudi. Nevem kateri biser je že pribil, da bi blo bolje ta denar s prijatelji zapit... Zakaj ne pustite človeku, da živi svoj lajf. Mene nič ne moti da bo snecer zamenjal vzmetenje, prou fajn mi bo gledat te predelave, glede na to, da zmeraj vse postopke lepo pofotka... Med tem ko si nekateri še verige ne znate zamenjati in je vse kar znate, samo nabijanje po tipkovnici. Seveda vsak počne tisto v čemer je najboljši. Pa brez vžiga, tale moj nepomemben post ne leti na posameznike in je spisan čisto splošno Snecer go for it!
  28. daneb

Globoke misli & misel dneva & stuff

"Eno mojih najbolj tragičnih spoznanj o človeški naravi je to, da vsi preradi odlašamo z življenjem. Vsi sanjarimo o čudežnem rožnem vrtu tam za obzorjem – namesto da bi uživali v vrtnicah, ki danes cvetijo pred oknom." (Dale Carnegie)
  29. Nearrain

Kaj trenutno počnete?

31. UnionJack

Globoke misli & misel dneva & stuff

soba za paniko je lahko vsaka kopalnica brez skret paperja
  32. siks

res.čisto brez veze...
  33. Natty

Globoke misli & misel dneva & stuff

Jest sem to drugač slišala: Pridne punce gredo v raj, poredne pa kamorkoli

Globoke misli & misel dneva & stuff

u joške rinu u joškah poginu

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Zjutraj sem klical na servis v Tolminu in vprašal, če bi lahko MV pripeljal na servis pri 3.000 km že danes, ker bo naslednje dni slabo vreme in prijazna uslužbenka mi je po krajšem pogovoru z mehanikom povedala, da danes to ni mogoče, vendar lahko MV vseeno pripeljem, kar lahko "vedri" tudi pri njih in ko bo servis narejen, me bojo po mujotu obvestili in jo bom lahko prišel iskat, ko bo vreme brez padavin. Servis ni bil potreben samo zaradi prevoženih 3.000 km, ampak tudi zaradi tega, ker mi zadnje čase MV vžge šele po nekajkratnem pritisku stikala za zaganjač in danes sem moral tudi kar nekaj časa čakati, da se je motor dovolj ogrel in je MV speljala, poleg tega mi je pa do sedaj že kar nekajkrat motor ugasnil sam, na primer pri čakanju na zeleno luč pred semaforjem v križišču ... Hvala hčerkinemu fantu , ki si je vzel čas, da je zjutraj najprej peljal "naš" opel na servis na Vrhniko in potem prišel še po mene v Tolmin, oziroma me je v Tolminu moral čakati približno eno uro in pol, ker MV ne zmore več kakor 25 km/h, do Tolmina je pa 45 km ... Druga in tretja slika: če še niste vedeli, od moje zadnje vožnje proti Mostu na Soči, cestnino pobirajo tudi malo naprej od Straže (Želina) ...

Jadranska magistrala

tok da se ve od kje do kje je jadranska magistrala, pa zakaj je in kako je..... http://www.ukusno.net/povijesni-projekt-pise-jurica-pavicic-jadranska-magistrala-zaboravljena-cesta-koja-je-promijenila-nase-zivote/ Prema Hrvatskoj enciklopediji, jadranska magistrala duga je 1008 kilometara, od čega 818 prolazi kroz Hrvatsku
  37. Nearrain

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Se mal petkove homoerotike iz jadranske magistrale . . .
  38. Nearrain

Kawasaki Versys brezvezno nabijanje

Zdej razumem zakaj si si Versacheja kupu.
  39. 3 točk
  40. domina

RAT Slovenia

hahaha, a bi ti rad, da primrznem gor na motor?!
  41. BMWflar

Pravi poskok 1

RAT Slovenia

Zaključna furca je ponavadi tam okrog 30.decembra relacija OMW - Piran...če le omogoča vreme, da ni sneg al pa đž.:D
  43. MARJA

RAT Slovenia

Jaz še zmeraj upam, da bo posijalo sonce. Sicer za ta mesec kaže bolj slabo. Bomo vidl kaj bo v novembru. Se bomo vidl kje na kavi

Kaj trenutno počnete?

zdj pa sam še ON prtisni...pa selfija hkrati...boš dobil velik lajkov
  45. dlicen

Še ena za v anale.
  46. NejcZ

Moto GP 2015

Drugo leto bo Rossi še vozil ne? Sicer pa še nebi okronal Rossija, se lahko hitro še obrne, mu pa letošnji naslov še privoščim, oz z drugimi besedami bom navijal zanj dokler bo vozil
  47. izibajker

Izi Bajk Utrinki

V petek je bila predvidena duo vožnja v polhograjske dolomite. Pa se je frend iz zasavja ustrašil oblačnega neba tam pri njih, na našem koncu pa je izgledalo dovolj optimistično, da sem si rekel: grem pa sam. Ampak nisem zavil na predvideno destinacijo, odločil sem se za tole traso. Ene par lepih kilometrov se je nabralo, fotke pa nobene...

Jadranska magistrala

Par utrinkov od petka......

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Zjutraj v petek še vse megleno zaspano ko že težim po ortopedski in se v bistvu veselim novega posega ......si moreš mislit ,vsi se križajo ob pomisli na takšne posege jaz pa vesel ko radio,mogoče enkrat spet smučam ,rolam delam počepe Pa se zmenim z Poggijem kar pred kliniko ..... Na Rašici pobereva še Nikasport in po predpisih do mejnega prehoda Petrina kjer pridemo že dodobra namočeni .... Stanje se ne iboljša do malo pred Crikvenico kjer ugledamo jasno nebo in jesensko sonce parkiramo kot ponavadi ,kjer pa srečamo še Luxata in Pika1.... Na sliki se točno vidi kje se ustavljajo pogledi Yamaharjev in bmflarjev Vmes ko jih čakam si vzamem čas tudi za kakšno fotko ... Pri Dinkotu pa se naberejo še ostali Nearrein,UnionJack,Skalar36,Otim,Samo gxsf750 in nesrečni Matjaž ki mu je na BKingu za nazaj spustila prva pnevmatika v istem tunelu kot sem jaz pustil pol multištrudla,še sreča da se občutljivi vozijo kljub še prijetnim temperaturam v kombijih do Vinodolca ,s tem so mu pomagali spravit motor domov .....na koncu vse dobro in brez posledic ,takšna je bila tudi ribica... Evo nas ,vsi čudni ,vsi enakopravni V sredo 14.10 imam že drugi rojstni dan in za ta dogodek sem se ustavil na Zajčjem ovinku in pomislil ...............zajčki so kurba Še so poznat sledi rolbarev od 990 ,prav tako se poznajo sledi na men .....v betici od malih nog na kolenu pa od ograje Ker Nikasport še ni videl Zavratnice se javim da ga vodim,eh zabluzu sem takoj prvi odcep kjub temu da sem bil že 5x tam ,jaz sem res advanturist ....še dobro da se držim nasveta našega glavnega navigatorja Damija34 ki nama ga je ob priložnosti povedam nama z Pikom1.......če se voziš po Jadranki in je morje na tvoji levi greš proti domu ,obratno proti MNE .........od takrat se z Pikom1 vedno vračava domov in ne k sosedom Vstopnino pobirajo še vedno 20živalic na osebo ,pa z motorji se tudi ne smeš peljati do tja Parkrat se obrneš pa se že mrači ...... Še postanek v Senju v kjer spet srečamo preostalo skupinico,ki kasneje zavije na Jelšane mi pa nazaj na Petrino. V Kočevje na Rudniško jezero pridemo že po temi,spijemo čajček se poslovimo in vsak v svojo smer ,Poggy je bil prvak nekaj čez 800km ,jaz sem jih ta dan s svojim superiornim kompasom pridelal 650 ,Nikasport pa kakšnih par deset manj ..............blo je.....BREZ VEZE......... jutri,jutri ne vem še al brez veze al kje po Slo
  50. igorkr

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Na EXPO-tu se je dalo videt znanilce prihajajoče EICME. Ducati v slovenskem paviljonu. (če gre kdo v prihajajočih dneh na EXPO, lep prosim, da vzame eno krpico s sabo in reši Ducatija praha. Ves je umazan. ) in nov model Kawasakijevega težkokategornika.