Showing content with the highest reputation on 31. 10. 2013 v vseh kategorijah

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Končno mal sonca tudi za Vipavce. Jebeš burjo sm si mislil in sportski lagano ubral: Ajdovščina-Preserje-Branik-Štanjel-Tomačevica-Gorjansko-Dutovlje-Viki-Osp-Postojna-Home lepih 180kmjčku
  2. Damy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Spet eden tistih dni, ko se megla zjutraj ne razkadi. Vsaj ne takoj. Nato objavi gasperx post na FB in ne morem, da ne bi komentirala. Nekje vmes se zmenim s treborjem za sladkor, da bo lažje oddelal šiht. Iz Domžal skočim na Bokalce kjer s treborjem malo zamenjava prevozna sredstva: ... sledi čaj v Svetilniku z motozajebantom: Nato pa se odpeljem naprej na OMW Postojna, kjer me že čakata gasperx in Din. Povem, da bi šla rada pogledat grad Socerb in poiskati ruj... Več glav, več ve. Za nas ne drži Smo pa našli grad Socerb, gasperx pa še novo prijateljico Trst Ne vem kaj je natakarji pri Vikiju dogajalo ob mojem Fišburgerju :glare: In pa obvezen fočk na ridah Glede na to, da sem zjutraj razmišljala a bi šla na motor ali ne, mi res ni bilo nič žal. Super vreme, dobra družba. :hooray: Edino tale ruj, tega pa še vedno nisem našla. Se pa lahko končno pohvalim, da je fura minila brez horizontalnega parkiranja ^_^ . Niti doma pred garžo ga ni bilo.
  3. vandrovec

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Po kosilu skok na Mangartsko sedlo, Pobiralcev taks (taksistov) ob cesti ni bilo, je bila pa megla in listje na cesti. Prav toplo na vrhu ni bilo, kar lahko ponazorijo ledene rože, ampak mraza nisem občitil. Pod vrhom je bila tako gosta megla, da sem moral odpreti vizir in zmočilo me je, kot na dežju. Na vrhu pa končno nad oblaki.

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Velja sej bi res pasal čaj zadnjič ker je bilo že kar hladno Za danes sem mela spet visokoleteče plane - Jadranka :grrr Včeraj sva bila v navezi z Igorjem, se zmeniva da se slišimo še danes zjutraj da vidimo kako bo z burjo. Vstala celo zgodaj, ob pol sedmih medtem ko ravno že sama (še v upanju) berem vremensko, dobim sms da je Magistrala zaprta zaradi burje -_- Potem se zmenimo za drugačen plan - gremo ovinkarit po Sloveniji. Dobimo se malo čez pol deseto na Vrhniki, z Igorjem pride še kolega, po AC se odpeljemo mimo LJ in ven za Lavrico, kjer na domu poberemo Živganorca. Od njega spet po AC šibamo do Ivančne Gorice, tam nam po ene 10-15 minutah čakanja na bencinski celo uspe tankat Malo naprej se na parkirišču dobimo še z dvema kolegoma od Živganorca. Na hitro dorečemo da šibamo v smeri proti Kočevju. Nadaljujemo mimo Trebnjega do Novega mesta, od tam čez Stražo do Dvora na kafe, vmes Igor pošlje sms Hyperjacku če pride na kafe ... potem pa gasa čez ovinke na jug - če Smuko do Kočevja, kjer se na pijači dobimo z Hyperjackom v civilu Hvala še enkrat za rundo! Hyperjacku se je mudilo na drugo pijačo, mi pa smo se tudi kaj kmalu spet spravli na motorje - nimam pojma kaj so tukaj iskali - verjetno kak del od Yamahe Da slučjano komu ne bi blo dolgčas so tudi malo menjali motorje ... Vreme ni blo nič kaj prijetno, še manj toplo, zato smo se odločli da se gremo še malo pogret na ovinke čez Mozelj, nekje na poti je moški del začutil željo po stiku z naravo - eni so s sabo prinesli tudi spominke in spet je bilo nekaj za študirat ... Od tam čez čez Dobliče do Črnomlja, kjer se je Živnorc prijazno spomnil še na ženski del populacije - kratka pavza na bencinski Malo joge - je cel dan jamral da ga nekaj v križi ščipa - mislim, da je oponašal eno ptico .) Ne vem katera vaja je bila pa to - ne vem a je hotel zaprosit Kwakija al je to imitacija kakšne postrani hodeče živali? Po jogi je bil že čas da gremo naprej - iz Črnomlja čez Primostek in Metliko, pa spet malo bolj živahno do (se mi zdi da) Zgornje Težke Vode na kosilo - spet večje oči kot želodčki čeprav eni so bli kar pridni! Ker smo bili že kar pozni, smo na hitro spili še kafe za energijo do doma. V Novem mestu smo napojili še motorje, potem pa šibali nazaj mimo Trebnjega, kjer smo pomahali v slovo prvemu odhajajočemu, potem smo se prestavli kar na AC in do Ljubljane sta nas zapustila še dva - Živnorc in kolega, Igor, njegov kolega in jaz pa smo se ustavli še v Ljubljani. Šli smo pozdravt in malo nasmejat spreobrnjenega KTM-ovca - baje je kriv Hrabri mišek ^_^ Kmet drži se! Držimo pesti za ponedeljek! Ker je bil že čas za večerjo, smo ga počasi zapustili in se odpravli proti domu kar po AC. Nabralo se je cca 340 zabavnih kilometrov. Fantje - super družba ste bili, se je blo luštno nasmejat z vami!
  5. krucymucy

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Po kosilu proti Postojni in do Crnega kala na kofe, pa nazaj v Postojno na se enega. Doma oblacno in dokaj hladno pri 10°C, v Ospu pa 21°C in brez oblacka.
  6. skalaprava

BEST of Jadranska magistrala

Tako, pa je za nama eden od lepših podaljšanih vikendov na Jadranki to leto. Odrinila sva v Nedeljo dopoldne - končna destinacija Paklenica. Preko Kočevja je bilo še super toplo in sončno, v Delnicah in proti Jelenju pa gosta megla in mokra cesta - a kot pravijo slab začetek dober konec, ker vse v nadaljevanju je bilo za "sedi pet!" Info št.1: Skozi Novi Vinolosk in Povile sta še vedno semaforja, ampak glede na to da so tudi v nedeljo polagali asfalt, bo tudi tole v roku enega tedna ali dveh zgodovina. Vse ostalo do Senja je že v novi asfaltni preobleki in izgleda odlično! Torej, šele v Senju je nastala prva fotka - ptičurina na pomolu je pozirala, medtem ko sva midva gričkala pecivo iz bljižnje pekarne. V nedeljo je bilo vseeno še kar nekaj motoprometa v obe smeri. Cest suha in prazna, tako da so gume lepo delovale. Takole je bilo kar nekaj motorjev parkiranih pred kafičem (Carlito`s) v Karlobagu. Kasneje se bo izkazalo, da sva se tri dni zapored ustavila tu (odlična Illy kava), tako da smo bili z natakarico že skoraj na ti :grim. Vreme pa se je od meglenih Delnic, preko oblačne Rijeke in Senja prevešalo v skoraj sončno pozno popoldne. Naslednje jutro je bil pogled iz sobe nekoliko res nekoliko turoben, a vremeska napoved je bila ugodna in tudi toplo je bilo zunaj (zjutraj cca 16°C). Po kratkem zajtrku brez kave pade odločitev, da narediva en lep krog Zadar (kava), preko paškega mosta na Pag, malo "vamo-tamo" po Pag-u in potem s trajektom Prizna-Žigljen na celino proti Karlobagu in nazaj v najino sobo v Paklenici. Torej kreneva zjutraj iz Paklenice smer Maslenica. Komaj speljeva, greva po ravnici (slika spodaj iz googla, tam kjer je puščica, so bili skriti) - evo policijski loparček, ki naju postavi na stran! "Pa u pi... mat... , je moja prva misel. Policaj lepo prijazen: "Dobar dan, kud se žurite? Malo ste išli prebrzo." Pomislim sam pri sebi, saj to ni več naselje! Policaj: "Evo vozili ste 95 km/h. To vam je 2000 kuna kazni, ako platite odmah je samo 1000 kuna!" (Hrvati so pred kratkim uvedli polovičko) Nekako nisem bil siguren da je bila to moja hitrost. Kot rečeno, sva tako rekoč komaj speljala, jaz sem imel še bradni del dvignjen in v takem primeru se nikoli ne vozim več kot kakih 65km/h! No kakorkoli, ker je policaj prijazen, sem tudi jaz nazaj prijazen: "Jao, jel može neka manja kazna, možda samo opomena? Nismo na motoru ni minutu, jer ovdje spavamu...nismo ni kafu popili još ( :grrr ). A i nemam toliko kuna!" Policaj: "Ajde, onda 500 kuna!" Jaz: " Pa dobro, samo nemamo ni toliko sa sobom! Nakar reče drugi policaj: "Pa daj naplati mu najnižu kaznu od 250 kuna i nek ide!" Mu odpreva denarnico in pokaževa, da res nimava več kot 160 kun v "tošeljnu" in da če "možemo platiti u Eurima?" Policaj: "eh što ču sa vama? Da vam uzmem ovih 160 kuna, nemate ni za kafu! Ajde vozi...ali pazi, drugi te neće tako lako pustiti!" Midva: "100x " No, obstajajo tudi prijazni HR policaji, čeprav še vedni dvomim v tistih 95km/h, ker ko sva se odpravljala in je meril naslednji avto, je imal še vedno tistih "mojih" 95km/h na radarju! (sem namreč prav gledal, kaj mu bo izpisalo, ker se rdeči dipsley precej dobro vidi tudi od daleč) Info št.2: Te dni je bilo na jadranki ogromno radarjev po naseljih med Karlobagom in Paklenico. baje so imeli neko akcijo nadzora prometa, tako da pozor kdor se bo vozil kaj dol! Kakorkoli, kava v Zadru je bila takoj za 1000 kun slajša In potem sva šla naprej. Na Pag-u nič novega: ...v Zrčah je gužva kot vedno -not! ...v trajektnem pristanišču pa tudi nabito polno...edino na pomolu sem lahko še parkiral :grrr Na jadranko sva se vrnila že ob zahajajočem soncu, tako da sva v Karlobagu ujela ravno še sočni zahod v romatičnem objemu V Paklenico sva se po lepih 200km vrnila že v temi. Naslednje jutro je bil dan povratka. Pogled skozi okno je obetal novo pravljico na jadranki: Še nekaj slikic...če najde kdo oblaček na nebu, dobi za pir Bila sva samo midva, motor in cesta... Aja, seveda sva se zaustavila tudi na znamenitem ovinku Z.O. (žal nimam slik), tako da fočk S to potjo (dobrih 1000 km se je nabralo), se je tudi letošnji skupni zbir prevoženih kilometrov zelo zelo pribljižal št.30K km. Še danes na šiht in nazaj pa kak krogec in bo tudi ta cifra pala. Ampak o tem več v drugi temi, ko bo tako daleč En lep belokranjski pozdrav vsem skupaj.
  7. basbas

Vtisi z dnevnih voženj 2013

in k Jezerščici na zasluženo pavzo in malico … ^_^ Keiko...drugič ,ko boš na moji klopci poklič ti bom čaj prnesu.
  8. skalaprava

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2013

Tako, po današnji popodanski vožnji, se je obrnila lepa okrogla cifra. Moja zadnja plat je letos prevozila reci in piši 30.000km :hooray: Slaba polovica se jih je res odvrtel na poti v službo in nazaj, ostalo pa v solo vožnji ali v dvoje, na dopust ali kar tako malo naokoli! Skoraj vsaka vožnja pa je bil vedno en sam nasmešek na ustih Bilanca letošnjega leta je tako en strgan jermen alternatorja, en semering, nič odpadlih kardanov ( :grrr) ter 5 prvih in 4 zadnje gume. Ne nisem se zmotil, res sem trenutno porabil več prvih gum letos, ampak glede na stanje zadnje gume, mislim da se bo še letos številka izenačila. Vsem, ki se boste letos še vozili, želim čim več lepih in varnih kilometrov, tistim pa ki ste že zaključili za letos, pa da si naberete čim več energije za novo motosezono 2014 Lepo vas pozdravlja Skalaprava

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Včeraj nisem več zdržala bit med štirimi stenami (v službi) zato sem si vzela ta dva dni dopust … Zjutraj poležavanje in prav počasno napravljanje, zato sem od doma štartala šele ob 11h Da sem ogrela sebe in motor sem šla po ta stari do Brezovice, tam pa na AC in ven na Dolenjsko cesto - čez Škofljico, Turjak in Ribnico do Kočevja (do sem je bilo vreme kar OK, cesta kolikor toliko suha, le malo je pihalo – ma ni blo sile), naprej čez Livold in Štalcerje do Fare – tam je bil še sonček in večinoma suha cesta… v Petrini naravnost čez Grivac in naprej ob Kolpi … nato malo navzgor … in spet navzdol … nad vasjo Grintovec … in naprej čez Osilnico, v Selih desno čez Podvrh (kjer je bila mokra cesta ) … čez Medvedje ride … navzgor … na drugo stran … čez Borovec pri Kočevski Reki in tam na sever čez Kočevsko Reko … in Gotenico do Ribnice – okras na eni hiši Pred Žlebičem levo in čez Sodražico, čez Bloke … Tam en ovinek do Bloškega jezera … Od tam naprej čez Bloško Polico do Grahovega, tam pa na jug čez Žerovnico do Gorenjega Jezera … in k Jezerščici na zasluženo pavzo in malico … ^_^ Po kratki pavzi še en hiter skok malo naprej – razgled iz Laz pri Zgornjem Jezeru … Od tam nazaj čez Grahovo, vmes tankat, v Cerknici pa spet levo proti Dolenjem Jezeru … Kwaki in moj drugi dom v ozadju Od tam čez Unec do Planine in ker se mi še ni dalo takoj domov, enkrat gor in dol čez Ride – prazne … In čez Logatec nazaj domov. Par km čez 300 in super izkoriščen dan za relaksacijo

Zdravniki: ortopedski kirurgi

Hvala Ferek za dobre in spodbudne misli.Operacijo so mi prestavili na ponedeljek ,ker sem v četrtek bil na sporedu zadnji in se je nekaj zapletlo pred mano. Upam,da pridem na vrsto v ponedeljek,saj se psihično pripravljam,po domače posran sem ko zajc saj so moje prognoze bolj tako tako.Glavno je da peljal se bom še,prav tako bom hodil in še marsikaj,sem prepričan .Že zdaj si privat organiziram terapevte ki mi bodo pomagali do čimprejšnjega dobrega rezultata,saj je operacija samo 30% uspeha,vse ostalo je v mojih rokah.

Zdravniki: ortopedski kirurgi

Ujeu sm ga, k se s kwakico mečka :krneki:
  12. Whiskey

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Se mi je zdel, da si se ravno odpravljal od Vikija. No pa kdaj drugič. Drgač pa danes mal cik cak po Krasu. Na konc pa še na en krajši postanek k' Vikiju Trst je naš
  13. ferek

Zdravniki: ortopedski kirurgi

Pozdravljen kmet... je zadeva uspela... dipidolor že teče v žilo?.. vsekakor upam, da te ne boli prehudo... Naša "nanovorojenasandra" je v isti hiši kot ti in bila v ponedeljek operirana... Vsak nosi svoje težko breme in kirurgi nas vsekakor za silo porihtajo, glavno delo pa doleti terapevte... Sam se v ponedeljek tudi uradno vračam v službo... po šestih mesecih rehabilitacije... hm bi morda lahko bilo bolje... občasno še boli hrbtenica, sploh pri kakšnem sklonjenem delu (glih zdaj betoniram eno škarpo)... Rama je pa druga zgodba - bila je tako uničena, da so razmišljali o zamenjavi... a so šraufi "zagrabli" in se je "prijela".. Enih 70 terapij sem dal skozi in zdaj se je napredek počasi ustavil... kar je je... recimo na enih 40 % zdrave rame... Čeprav nekako delam že tako rekoč vse, se primankljaj vidi predvsem pri vodenih vajah... In tu nekja bo zadeva ostala... torej določen % trajne invalidnosti... Kirurg mi je po operaciji rekel, da ko bom na hrbtenico že pozabil, bom imel z ramo še vedno veliko dela... in predvidevam, da bo tako tudi s tvojim kolenom... Uspešna operacija je šele začetek... Želim ti vse dobro!
  14. gasperX

fočk, mal bl pozn, tma je bla že...
  15. ImenitnaPriložnost

Zdravniki: ortopedski kirurgi

Vsi neki razsuti, od kamikaze pajkice naprej ... a se tolk pozna, ko me ni več na forumu in vam ne težim, da ne divjajte? Ehh ...

180 danes
  17. moto rider

Zakaj ne bi imeli Kawasaki motocikla?

Jst sem ga pa imel! V Avstraliji. Kawa KLR 650. Bil fajn!! Lepo predel. Nikjer pustil. Mu zelo hvaležen! 20.000 kilometrov vseh terenov. Peska, kamnolomov, potokov, rek brez mostov v družbi s kokodrili, blata kakor dobre volje, kjer sem Živel tako, kot še nikoli v Življenju!!! Škoda le, da se štiriindvajsetletna zgodba počasi izgublja iz spomina... Čisto pozabila se pa upam, ne bo kar tako?! Zlepa ne. Če se bo, bom pa mal' odprl staro škatlo in pogledal stare slike... ter dejal: "Kawa bil je ZAKON!!"
  18. Lubikaa Rozzica

...http://www.youtube.com/watch?v=7duPNQCp-w4...
  19. spaceback

Včeraj videni v sobi 102 Maus,Trebor,Zivnorc.......v sooobi stodve

Zdravniki: ortopedski kirurgi

... hmmm... ... in kaj naj si misli dohtar o takem pacientu?? ... pa da si lahka še zbira dohtarja za povrhu ... mislim, da ga lahko samo prestavijo ene pet km nižje po Zaloški... na isti strani ceste... ... mu prnesemo tapravo balanco z ročkami....

Te razumem ,z BMW-jom dosežeš vrhunec,ostalo kar kupiš gre samo navzdol :grim

Prehitevanje zelo počasnih vozil preko polne črte

Men zdej full prov pride k ne rabm bergl

Zdravniki: ortopedski kirurgi

Ne eno par nas je podobnih,pa ma vsak drugačne barve trakec ,da nas ne zamešajo,sej veš grem operirat koleno pa mi zrihtajo kolk

Tebe bi tud v temi spoznal,sam po glavi te bi pobožal pa bi vedel :lol:

Videni....Kmetica,Menih,MihaGS,Keiko,IgorKR,Maus pa še en k ne vem kdo je hvala modeli za spodbudo in dobro voljo :notworthy:

Črni Kal

počk
  28. Snečer

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Jap, sem že dobil eno prijavo.
  29. gift

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Ob takšnem jubileju, bo pa počasi potrebno na primernem mestu nekaj obrnit
  30. Snečer

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Pri bmwju ni te bojazni :-) samo boljse lahko izgleda, ce odpili cilinder
  31. Tedybear

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Hehe..poznam občutke, ko greš po motor v grmovje. ..in upaš, da tudi na spodnji strani tako dobro zgleda, kot na zgornji... ​

tole: mwahahahaaaa
  33. kaca1

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Vtis ni lih od dons (ga je blo treba še mal obdelat), je od sobote..... http://vimeo.com/78069611
  34. Neurotico

Lep pozdrav. Naj bo to moja prva objava. Na ogled vam postavljam svojo večletno željo, ki pa se mi je lansko leto končno uresničila. Motocikel: Triumph Street Triple Letnik: 2012 Opis: Več ali manj še vedno original

Morm prvo hodnik zmert,pol pa gor pa dol,hočm letos 20kkm :grim
  36. Dr_Jakob

Mamutovanje 2014

Lej, kako se lahko zmeniva: Če pripelješ vsaj 5 kubikov klanih 1m suhih bukovih drv na plac, pa če zraven pripelješ še vsaj 50 bal slame, potem imajo vsi udeleženci Mamutovanja letos zastonj vstopnino. In če boš s tem nadaljeval vsako leto (s tem se razume, da se vsako leto pripelje več bal in več drv) potem bodo imeli vsi udeleženci vedno zastonj. Si za? Kar se mene tiče, lahko tako pogodbo podpiševa še včeraj.
  37. moto rider

Zakaj ne bi imeli Kawasaki motocikla?

Ja, glih zadnjič sem študiral... Majko milo, pa se nisem spomnil
  38. Snečer

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Kmet je zajcka zamenjal za japonskega grizlija

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Bmw je tako vozen ,da ga tud ata od Mausa vozi http://www.youtube.com/watch?v=ZLaPqbURxOQ
  40. krucymucy

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2013

14.000 se je obrnilo danes. Slaba sezona.

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Prej je mogu vozit Versysa pa je oslabel mišično konstitucijo,BMW je za možakarje 100+ :grim ni to za pičkice :grrr
  43. krucymucy

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla

Da je imel kamencek v disku. Sam so res kreteni da delajo te naluknjane diske.
  44. kp-kp

Maroko - zima 2013-2014

No, pa je prišel dan D. Za Genovo štartamo ponoči s kombijem. Tretji, "potnik" (avtor teme) je že na poti proti trajektu in lovi lepo vreme (je šel z motorjem). Zanimivo, da smo vsi trije koprčani ampak brez foruma se zgleda ne moremo najt . Hvala Motosvet. Lepo se imejte in ob priliki pošljemo kakšno fotko. Lp

Zdravniki: ortopedski kirurgi

enmu Recku sem zadnič prste priščipnu z vrati, ko sem peljal prijatelja na urgenco ... .. za tvoje dobro upam, da ni ta

Koliko kilometrov smo prevozili v letu 2013

tm uni, k nimajo bmfla, resnico in nič drugega kot resnico govorijo letos sm naredu mau čez 22.000 ... še nekaj jih bo ta let ... vsaj do ene 24.000 ... če bo vreme ... če ne pa po garaži polagau :krneki:

Najave + Dogovori dnevnih voženj (ali večdnevnih)

Grem se vozit jutri po hodniku E,je kdo zainterisiran,pršparal sem tudi nekaj tablet....noro bo
  48. kaca1

Vtisi z dnevnih voženj 2013

Štart v lepem sončnem vremenu - pogled na Kamniško Savinjsko hribovje , čez meglene Domžale, Litijo in naprej ob Savi , kjer je veter razkadil meglo in oblake in postalo je spet toplo. He he, tale je bila zasačena malo pred Zidanim mostom - težko zgrešiš, a ne? V Sevnici sem se odločil za bližnjico do Štajerske, zato sem se moral sprijaznit tudi z nekaj makadama proti Planini. No, ni blo hudo - cca 1 km, pol pa spet asfalt. V Grobelnem obrnem proti Rogaški in se v Rogatcu ustavim, da poberem tale jajca To so jajca indijanskih Araukana kur, katere, baje, edini goji na čisto naraven način (res je!) tod okoli, gospod v Rogatcu. Jajca so zelene barve in, baje, ne vsebujejo holesterola :yes: Malo EPPja - mogoče pa komu prav pride. Aja, moram povedat, da sem ta tri jajčka CELA! pripeljal do doma (cca 250 km) Očitno imajo dobro tudi lupino! Nadaljeval sem proti štajerskemu Triglavu , srečal pa , ki so lepo pozdravli. Konec koncev...saj vsi jahamo, a ne? ...čez Žetale, Podlehnik,...preko Drave na Ptuj Če bi na Barcolani v Trstu imeli toliko vetra, kot ga je bilo čez Hajdoše, Zlatoličje, Starše do Miklavža, se najbrž ne bi nič pritoževali. V Mariboru je bilo že bolje. Kar nekako se nisem mogel ločit od Drave, zato sem ob njej nadaljeval do Radelj, kjer sem zapustil našo Kuro. Nekje okoli Breznega, če se ne motim, so se, poleg krajanov in gasilcev, na cesti zabavali tudi Modri možje s pištoljiranjem in radariranjem. Kar dve "štoparici" v cca enem kilometru! :angry: (eno uspešno prevozil, drugo pa ) Kot že rečeno, v Radljah prestopil mejo in se mimo vsem znanega jezera zapeljal čez Golico na drugo stran, od koder je prav lep razgled ...v Griffen Ves čas sem imel tudi spremljevalca, ki pa je bil čedalje večji , saj je soncu tudi že zmanjkovalo moči in se ni moglo več držati visoko na nebu. Prav zato je bilo na trenutke prav težko voziti Ker pa je v rezervarju nastajala čedalje večja zračna luknja in je v Celovcu bencin, brez kakšnih popustov ali pik, točk, nalepk itd. po takihle cenah , sem poskrbel še za žejo moje Lubce, potem pa res še zadnjič danes, še enkrat čez Dravo Nabralo se je nekaj čez 450 km-jčkov
  49. anja37

Nadaljuj poved

....pa kmeta dat v položaj.....
  50. Lubikaa Rozzica

Nadaljuj poved

...pa ne pozabit kmetici bonbonjero nest.....