Showing content with the highest reputation on 10. 05. 2015 v vseh kategorijah

1. protector

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Daleko na sjeveru Desetak planiranih minuta pretvorilo se u dva sata. Dva sata prebiranja po fragmentima povijesti moto utrkivanja na bliskom nam geografskom području, po elementima mehanike kojih baš i nema po užbenicima, i po garažama punim - najblaže rečeno - raznih čudesa. Sve to na top secret lokaciji na Mariborskoj cesti broj 33 u Slovenskoj Bistrici. Osim što je izuzetno ugodan sugovornik i vrstan poznavatelj moto mehanike, gospod Franc Pušnik još uvijek je i vrlo aktivan natjecatelj na utrkama starodobnih motocikala. Propisno nafiksan racing tehnologijom iz sredine prošlog stoljeća produžio sam nešto sjevernije na intoksikaciju bukom i prašinom ... ... te kasnije još dalje na sjever praćen olovnim nebom potražio smirenje na lokalnoj cesti ... ... i sitniju okrijepu na kamenom popločenim ulicama drevnog naselja na termalnim izvorima. Skoro doma.

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Vedril, posušil, fočkal in kadil
  3. ciciban

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Iz štrudla v Kostanjevici je ratala pica v Črnomlju.

Vtisi z dnevnih voženj 2015

HVALA VSEM, ki ste se danes dopoldne vozili v smeri med Idrijo in Spodnjo Idrijo, ter obrtno in me tako prepričali, da se mi bo današnje vreme oddolžilo za včerajšnjo mokroto, kar se je tudi res zgodio ... Najbrž se je to zgodilo zato, ker sem prvič letos oblekel moj poletni kolesarski dres ... Koliko Robertototovih Oslovskih Sil še manjka, da bi Cult lahko odpeljal s hlodi naložen "šlep" ???
  5. SLVR

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Ko HyperJack-a ni doma, Tigri plešejo ... po Kočevskem jezeru! Sam še ribiška palca pa roštilj je manjkala, ampak ni blo panike, ker sva mela sabo sladkarije in sendviče.

Vtisi z dnevnih voženj 2015

100 km s Versisom, pol pa še 70 km z GS.om rabš ene pol ure, da vse nastaviš :grrr zdej pa sam še dnar na mizo vržemo pa je moj
  7. Danilo D

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Pa še nekaj mojega od včeraj .....Prvi plan Koralpe je bil spremenjen, kliče kolega pa prav, mi stigo kolega iz Srbije, pa če vidjeti lepote slovenije pa kake lepe ceste, dej uštimej eno dobro dvodnevno turo, in ajde na hitrco Sleme, Črna, Železna kapla, Jezersko, Šenčur, Ljubelj, Ferlach, Villach alpenstrasse, Korensko sedlo. Vršič in Bovec, kjer bi prespali. Za drugi dan pa smo planirali Most na Soči, Soriška planina, Bohinj, Bled, Železniki Loka Škofja, Zbilje, Črnivec in Velenje. Zjutraj smo sicer malo pozno štartali 8:50, tako da je potem čas hitro tekel pa nič rekel . Vreme, super ceste, tudi prav tako družba, ampak žal se je zadeva za enega izmed nas končala na Villach alpenstrasse praktično že skoraj na parkingu, afrika twin je šla po tleh, kolega pa se je z roko in čelado zataknil na ogrado, noge in vse ostalo pa je šlo spodaj pod ogrado. Prou hudo je blo videti, ampak k sreči ni bilo nič polomljenega, odrgnine, nabitja ipd., motor bil sevede nevozen. Da smo poklical kombi pa da je prišel in da smo naložil motor, je bila ura že 20:05, tako da sva z drugim kolegom štartala že čez osmo pri 10,3 stopinjah . Se kolega odloču da greva bolj po hitrem postopku domov, j vesenicah na pumpo in po vinjeto, nato pa po ac do Šentruperta. Nato greva še v Nazarje pogeldat na poškodovanca kako je, seveda pa smo potem pogledal še posnetke, pa malo mudrovali tako ni drugače . Domov pa sem prišel že ... danes ob 00:50. Zjutraj ob 7:45 pa sem že veslo pral mator :grim. tako da vsaj moj motor je sedaj lepo očeden in prpravlen na nove podvige. Včeraj sem skupno naredu 462km. Pa še nekaj fotk ....
  8. tonystx

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Danes zjutraj še brez cilja, potem pa ena furca do ta zadnga ovinka...... pol pa v Karlobagu desno na Smiljan in preko dolin in gora na Krasno in nazaj na Senj ter proti domu. Fajn je blo. 617 km.
  9. SEBA33

10. pik1

Grand enduro Slovenija

... tale vikend je pa ene parkrat "začrtana pot" mal presegala moje znanje ... ps. .... što ne ubija, jača ...
  11. KeC

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Kičasto. Obvozil sv. trojico: rakitna - ride - kal. Na marijo pa se mi ni več dalo. Tistih par kapelj pa je bilo ravno prav, da je očistilo vizir.
  12. tonystx

Jadranska magistrala

Danes kratka pavza pri Dinkotu, prvič vidu Kmeta u živo in ne sam na slik. pa še ena slika Jadranke "z aviona"
  13. Scarlett

Jadranska magistrala

Včerajšnjih 640km do Paklenice in nazaj Tudi čof vmes Dinko Čof usta do ušes, še nkol skoristla tolk gume Tole mi naj pa nekdo prosim pove, kako naj obrnem sliko pokonci.. na kompu je pokonci, tule mi jih pa vsakič hoče naložit ležečki
  14. izibajker

Izi Bajk Utrinki

Petek. Že prej načrtovani odhod se je približal štartu in ob 11h krenem od doma. Da se izognem Lj. semaforjem in naseljem do Vrhnike oz. Logatca grem na avtocesto do Divače. Od tu naprej pa lagodno po stari cesti, čez Kozino proti morju. Na Črnem kalu postanek na parkirišču, od koder se lepo vidi "naš Trst". Še en motorist uživa v lepi panorami (zraven pa si rola čik). Stopim do njega in beseda da besedo. Že 10 dni je na poti. Iz Finske je krenil prek Švedske, Hamburga, Berlina, Munchena do Graza, kjer je obiskal frenda. Skozi Slovenijo, morda še okrog istrskega polotoka, potem mora pa nazaj proti domu, prek 2500 km ima do tja. Imaš danes kakšne posebne načrte, ga vprašam? Nimam. Omenim, da grem na Staare Rokerje v Umag in mu predlagam, da se mi pridruži. Seveda je takoj za. Peljeva mimo Kopra in Izole, kjer se skozi Jagodje cesta vzpenja do vidikovca. Tu se ponuja lep razgled na ta naš bivši otok. Ko napaseva oči (on pa pokadi obvezni čik) greva naprej do Pirana. Parkirava na vrhu pod obzidjem in se razmigava do glavne cerkve, odkoder se širi pogled na italijansko in hrvaško stran. Naslednji postanek je v Marini Portorož. Pokličem Union Jacka, da skupaj spijemo kakšno bevandico. Se mi ne oglasi (pozneje sporoči, da je bil ravno na sestanku), zato kreneva dalje. Mimo solin, in že smo na hrvaški strani. Do Umaga je še par kilometrov in kmalu sva v kampu. Na kapiji nas čekirajo prijazni organizatorji, za dobrodošlico takoj pade štamperle medice. Opozorijo, da se gre čez dobre pol ure na "degustacijsko" furo. Dolga kolona motoristov, ampak peljemo brez zastojev, saj redarji brezhibno usmerajo promet na krožiščih in križiščih. Prvi postanek je pri enem vinarju (pozabil ime), ki ima odlično vinsko klet, zraven pa vip sobo z barik sodi... Naslednji postanek je manjša pivovarna v Bujah, kjer varijo odlično pivo. Tretji pa na vrtu lokala (poleg je bencinska pumpa), kjer je na sporedu program v steklenicah Ožujsko, Laško in tako dalje. Tu nazdravljam s parom iz Visa. Povratek v kamp proti večeru. Nato greva s Fincem na "kulturni" program, se pravi pleskavica v lepinji + pivo + rokenrol. In to dober. Hrup je precej na nivoju, zato se bolj težko sporazumevava. Okrog 1h me zvije, on pa še naprej vztraja. Zmeniva se, da pridem z zajtrkom in da ga zbudim najkasneje ob pol 11h (ker pozneje je za zajutrek že malo kasno). Po zajtrku narediva še en obhod po kampu in si stisneva dlani. Tu se najine poti razideta. Defile vožna je napovedana za pozno popoldne in jasno mi je, da (žal) ne bom mogel biti poleg. Domov grede sem se namenil še na en ogled, pa doma bi tudi rad bil pred temo. Zato pičim direkt v smeri Plovanija, pa prek Padne v Koper in po avtocesti do Divače. Tam se podprem z lahko pico (s sirom so pretiravali, zato ni bila tako lahka) in mešanim pivcem. Nato pa pod Vremščico skozi Neverke do Pivke. Pa Postojna, Cerknica, Bloška polica, Nova vas. Tu se odcepim levo, čez gozd, v smeri Volčje, Brlog (sumljiva so mi ta imena.. .), in prek Karlovice do Velikih Lašč. Tam se je pa začelo oblačiti in pri Turjaku me je že lepo močilo. Ker nimam več daleč do doma se ne ustavljam, kavbojke so pa itak bile potrebne pranja... Zdaj se boste pa mnogi vprašali: ja kje pa so fotografije, dokazi? Jih nimam. Se mi enostavno ni ljubilo. Najbrž zato, ker nisem začutil nekega izziva, saj so bili ti kraji že velikokrat fotkani in objavljani (tudi) na teh straneh. Je bil pa tisti Finec nekaj posebnega. Pa ne samo zato, ker se je pripeljal tako daleč, ampak tudi zato, na čem se je pripeljal. Honda CB 750 (letnik 1972), predelava je njegovo delo. Še bolj odbita pa je oprema: odprta čelada (od avijacije) + podkapa + navadna zaščitna očala, švajserske rokavice, pa stara leder jakna in hlače... Ko je štartal od doma je bilo par dni prej tam pri njih še sneg, in verjetno se je občasno moral pogreti z (na finskem precej razširjenim) tekočim energentom, se pravi Vodko. Tomi, lepo te je bilo spoznati. Srečno pot domov.
  15. MiNa

Jadranska magistrala

Danes na poti iz Paklenice sva si vzela čas in se sprehodila po zalivu Zavratnica. Klapa hvala še enkrat za prijetno druženje. M&S
  16. bobi1001

Vtisi z dnevnih voženj 2015

En kratek popoldanski skok na gorenjsko kavo v Bohinj. Zelo lepo,pravi boljša polovica in tudi gužve čez Bled ni bilo.
  17. Ervin93

Dva kretena dans iz Kočevja proti LJ. Ej vidva ce sta normalna pol nevem ce je se kdo na tem svetu. Z neokretnimi drek pumpami gresta prehitevat cez polno crto v nepregleden ovinek in to par metrov pred ovinkom in to ne enkrat ampak cel cs. Prou z uzitkom bi vaju sklatu z avtom pa une vajine nagnusne špičoke vama v rit nabou. Ce se vidva nimata rada, ne rabta drugim skrajšat živlenja. Da se bosta drekača laži našla LJ-Z0-2R, LJ G6-8F
  18. igc1

Grand enduro Slovenija

Danes sem peljal mal čez Goteniško goro... zanimive cestice, prometa nobenga, en auto se je mimo pripeljal... Seveda je prihajalo na razpotjih do težkih dilem - hmhm levo k medvedu, desno k medvedki Sem nadaljeval po eni cesti rezervirani za traktorje. Nekej časa je šlo kar v redu... Dokler ni ratalo preveč zaje..n, in levo gor zelo prestrmo, no vsaj zame... ...in sem obrnil zraven pa prav zašvical, preden sem za roge obrnil težko kravco nazaj proti vznožju Malo naprej po cesti proti civilizaciji zagledam po daljšem času prvo stavbo...in ugotovil, da tu domačini delijo ljudi in da v Klub 33 nimamo vsi vstopa... Na drugi strani ceste pa imajo domačini čuvaja piknikplaca in to do zob oboroženega, v levi roki nož, v desni drži svojo pištolo, v žepu pr src pa handgranato...Iz 30m je zgledal, kot da bi bil možakar živ, hehe. ...sledila je pot do Kolpe in čez v Delnice pa v Čabar, na Turjaku me ujame še nevihta pote sem bil pa že doma
  19. Scarlett

Jadranska magistrala

Mi trije se nismo bli tam, zato smo probali. Mislim, da lahko za vse tri recem, da smo se in napokali in bili ful zadovoljni s hrano, pa se prijazni so tam, tudi do denarnice
  20. dopolavoro

Vtisi z dnevnih voženj 2015

današnji vtis topel,peščen ...

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Kratko a sladko, po enotedenski pavzi, včeraj pasalo ko budali šamar Kočevje - Bloško jezero - kosilo - malo ležanja - Planina - Cerknica - Kočevje Pomojem mava iste gume, ene take bolj za lesene voznike :grim Tko se človek razkomoti; pol se človek še malo bolj razkomoti: na ridah mi je zdrsnila guma , tko da bolj po jajcih domov... Danes pa samo na brzino - Kočevje - Dvor - Boršt - Mcadam - Mirna peč - žužember Smo zapil novega tigrčka :grim Fuck yea je pasal + 250 km guma po robovih ni več uporabna... :glare: ...RS1 prevoženih 3,6kkm :closedeyes:
  22. jozexj6

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Včeraj sem se pelu po nalivu po AC 130+ z mitas. vse super.Nič drugače kot po suhem,razn da sem bil jaz čist moker Ko sem doma v garažiparkiral je bla zadnja guma še lepo topla ,da se je takoj posušila, po cca 30km po dežju.

Vtisi z dnevnih voženj 2015

V temi Moje izkušnje sem dopoldne napisal: Sedaj že vem ... Danes sva se z vespo odpeljala do Tolmina, da sva ugotovila, kam se bova nasledni teden odpeljala še enkrat, na prvi servis pri 300 km. Prav na kratko sem si ogledal tudi nekaj, kar še nisem pozabil, da v Tolminu obstaja že kar nekaj časa, vendar do sedaj za to nikoli ni bilo časa ... Popravilo ceste Straža - Most na Soči še veno traja, zato so tudi trije semaforji še vedno delujoči. Domov sem se vrnil moker ... Števec je pokazal 92 prevoženih km, kar je prekosilo tudi moj dosedanji rekor 82 km s Cultom ...

Domači ljubljenčki (živali) :)

Nč se mi ne da, no važn, da se mi nč ne vzame

ahhhhhhhh....sladko
  26. Snečer

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Danes sem hitro "stisnil" Prvo sem v garaži za eno črtico našpanal ketno, ki jo je že malo nategnilo pri 22k km, no še bo držala. Nato pa sem se lotil testirati Virb elite kamero (posnetki morda kdaj kasneje)... Mb-Hebalm-Gaberl-Praebichl-Gesause-Judenburg-Wolfsberg in Golica, kratkih 498km. Čehi podatki No, al pa eno fotko dam z novimi senzorji (gforce)
  27. MiNa

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Danes pa par vtisov na tejle "mrcini". Fijuuu dobra....
  28. Danilo D

Kolesarske fure

Danes pa po dolgem zimskem spanju ena malo bolj resna picikl tura :grim .... Šoštanj, Mazirje čez gorenjski klanec, Nazarje, mal naprej od pfeiferja levo čez leseni most, in skoz gor naprej po uni dolini do mosta čez Dreto, pol pa po zadrečki dalini nazaj do nazarja, v Mazirju pa u klance in čez lepo Njivo nazaj domov, uf se je pasalo zagont po dolgem času . pa še ena kr tk, k je lih telefon bil v roki
  29. MiNa

Jadranska magistrala

Včeraj zvečer pri Dinku popolnoma zasedeno, vse ostale restavraci v Starem Gradu pa praktično prazne. Večinoma le kuhar in kelner zdolgočaseno za eno od miz "časkata" in žalostno gledata na potencialne goste, ki hodijo mimo. Zdej pa bodi pameten.
  30. norc 16

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Sem fural gp racer in trenutno furam mitas in bom rekel gp racer je eno mitas pa drugo. Mitaska v nagibu zna zdrsnit če ožemaš na polno (Ene 2-3 krat se zgodilo). Imam pa slabe izkušnje z gumami iz piste ni nikol ista guma kot pa tista ki je skozi po cesti rabljena. Ko vidim enkrat tisti vijolčen sloj na gumi od pregrevanja ni več ista guma. Glede na to da furaš gsx-a če je denar problem daj gor Mitaske drugače pa nov komplet gp racer ne pa rabljenega(Spredaj m zadaj e) .
  31. Prvih 250km z mitas, bp!! Ne bi moglo biti bolje
  32. Ervin93

Aja pa še to. Da bosta za drugič vedla ker verjetno mata tok skisane možgane da tega ne vesta. V naselju je omejitev 50
  33. Tak kak sem rekel. Eden lepših motozborov, obilo dobre muzike in ful motorjev. Se splača. Pa če fajn vreme, morje za kopat in še in še... Drugo leto zopet.
  34. breg

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008

Najprej lep pozdrav vsem! Že dve leti spremljam forum; me je navdušil do te mere (oz. ste me navdušili ), da sem lansko leto naredil izpit in si kupil tenerejko. Do sedaj sem naredil skromnih 5.000 km - pobegi za en dan, kadar pač utegnem. Podlaga zaenkrat je le asfalt. Izkušenj nimam; no, tomosov avtomatik 25 let nazaj . In seveda s prvimi kilometri pridejo tudi vprašanja. Sam nimam centralnega stojala, pa me zanima upravičenost le tega 1. zanima me, kako rešujete mazanje verige na daljših turah? Znam nagnit motor na stranski tački, da se dvigne zadnje kolo, a potem rabiš pomočnika, da namaže verigo - sam to pač ne gre. 2. preko zime sem ga dvignil na sredini s dvigalko in podložil, da ni bil naslonjen na stransko tačko in kolesi - to je verjetno "ok" ali bi ga lahko pustil kar na stranskem stojalu? PS: z motorjem NORO zadovoljen, kar pa vam verjetno ni potrebno razlagati
  35. Bear

Res je V umagu vas je blo ker dosti z motosveta
  36. KARMEN1

:naughty:
  37. 2 točk
  38. MarkoR

Triumph Tiger 800

Tracer sem danes videl v živo. Je lep motor, ampak to se ne spogleduje z enduro razredom, to je bolj podobno fazerki, CBFki..Tiger 800XC je čisto druga zadeva. Meni se zdi, da BMW 800GS in Tiger 800 XC furata čisto svoj razred. Če ti je všeč kateri od teh dveh, boš tretjega težko našel, ki bi jima konkuriral. Jaz imam zdaj za sabo malo daljšo furo z mojim XCjem. Kombinacija vseh mogočih podlag. Edino, kar mu zamerim, je vetrna zaščita. To menda najbolje reši Puigova šipica s spojlerjem, cena je cca 190UER. Kar se tiče večje prve gume, moj ima spredaj 21". Prehod s CBF je bil v tem oziru v prvih kilometrih malce problematičen, pri 120km/h se mi je zdelo, da zna samo še naravnost. Sedaj, po 5000km, se mi zdi izjemno vodljiv. Je pa tako. 20% je namen, za kaeterega kupuješ motor, 80% pa emocije. Če si se zapičili v enega, boš z drugim težko zadovoljen.
  39. daneb

Globoke misli & misel dneva & stuff

Človvek ni tam kjer je njegovo telo, temveč tam kjer je njegovo srce.
  40. Scarlett

un pvc iz lignjev, ja

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Ker se moja vespa do danes po kosilu še ni dovolj ohladila od včeraj .) , sem zopet uporabil svoje noge = 25 km, ... :notworthy: ..., zopet z bolečim desnim kolenom , zato sem ga moral v kopališču pr' Lajštu malo pohladiti ... .) Pri vrnitvi domov me je v garaži pričakalo zelooo prijtno presenečenje = obisk ...
  42. miklavc

Grand enduro Slovenija

x2 Kar je rekel hajoktejn!!
  43. pik1

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

. .... za vse so krivi dalmatinci ... ... oni so mi jo "poreziral"... ... najprej jadranka, zdej pa še Velebit ...
  44. Orange

Varadero srečanje

Nimam nobene želje da bi srečaval takele butle k si ti
  45. Snečer

Kamere za snemanje med vožnjo

Garmin Virb Elite + 2 senzorja garmin dodatno
  46. pajkica

Kdo je pravi biker ????

bravo kekec http://www.carman-motosport.si/aktualno/lastnik-honde-z-dvesto-tisoc-kilometri-tece-kot-urca.html
  47. otim

Vtisi z dnevnih voženj 2015

Važno da si ok, pleh se zamena!

Na Korziki videni Mija,Jami65,Motolover,Sanda07 ,Snecer,Motozajebant,Matej207 in še par Slovencev ki so se držali bolj za sebe,pa jim ne zamerim ,če bi sam gledal našo družbo od daleč po vsej vrjetnosti ne bi pristopil :lol:
  49. LaMike

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Jaz? Na tej strani se je svalkala, da je blatnik zlomilo Pa, ker so tak slabe sem dal čist druge gume gor... Te bodo pomoje ful boljše ko stare... Gume sem zamenjal samo zato, ker so spadale v tisti dot-ki je bil zajet v vpoklic. Sem z njimi naredil malo več, kot 5000km (zx6r in mojih 65kg) pa so imele več, kot 50% profila. Drugače so se gume peljale vrhunsko od prvega do zadnjega dne, ko so bile gor in jih ne bi menjal če ne bi bilo vpoklica in tudi že nove zunaj. Je pa guma odlična in bo zadovoljila veliko večino "športnejših" voznikov.
  50. levanjogazarini

Prednosti, če si član MK, MC ali KLM

Faci si! Ni kaj,sm se kr malo nasmejal!