Skoči na vsebino

Formula 1 2005


Jure007

Priporočene objave

še eno testiranje v Valencii:

Valencia - 22/02/05

1. M. Webber - BMW Williams FW27 - 1'10"087 (+0"000) - 154 laps

2. R. Schumacher - Toyota TF105 - 1'11"005 (+0"918) - 64 laps

3. M. Schumacher - Ferrari F2004M - 1'11"490 (+1"403) - 142 laps

4. R. Barrichello - Ferrari F2004M - 1'12"154 (+2"067) - 65 laps

5. T. Sato - BAR Honda 007 - 1'13"252 (+3"165) - 82 laps

Ma ta Šumi nima pojma...142 krogov pa je skoraj sekundo pa pol slabši od Webberja :lol:

Se se res sam men zdi da se mu ne gre tolk za najboljši čas na stezi kot za neko eksperimentiranje al pa preverjanje nečesa,a :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odkar spremljam ta šport, nisem pristaš Schumacherja. Vsako leto pred sezono ista zgodba. Na trestiranjih "smo" boljši, potem pa sledi razočaranje že po prvi dirki. Seveda srčno upam da bo letos drugače, ampak glede na izkušnje, sem že zdaj slabe volje. Če bo pa letos drugače, bom pa toliko bolj prijetno presenečen :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa daj, da vidimo! Samo mislim, da to ni bil intervju, ki bi kaj konkretnega povedal, ampak zgolj, da testirajo pnevmatike, mar ne ?

tule je samo mali izsek tistega kar je povedal 21.02.2005...

I'm sure it will be a much more difficult year," he told the Sunday Times newspaper. "Firstly we did not expect to be much stronger than the others at the start of 2004 and whatever mistakes they made then they probably wont repeat."

"At the same time it's been very tough to get to where we are and we'd like to hold on - I believe we can," he added.

upam, da zastopiš angleško!! :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alonso opozarja da je Ferrari še vedno favorit

Kot opozarja Španec, testiranja niso realni pokazatelj forme moštev, kar velja tudi za Ferrari. "Tudi lani Ferrariju ni kazalo najbolje, že na prvi dirki v Avstraliji pa so nas vse deklasirali. Prepričan sem, da tudi letos nekaj skrivajo,'' pravi dirkač Renaulta.

Ferrari tako do prve dirke ostaja neznanka, kako pa je z resnico pa bomo izvedeli že čez slaba 2 tedna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Williams v težavah?

Marku Webberju na testiranjih ne kaže najbolje, zato mu je optimizem pred prvo dirko že kar malo splahnel, saj je na glas priznal, da na prvi dirki ne pričakuje prav veliko.

Avstralec je pred domačo dirko razočaran z Williamsovo formo saj Williamsov bolid ni dovolj hiter, dodatno skrb pa mu povzroča tudi vzdržljivost BMW-jevega motorja: ''Ne bi bilo realno, če bi v Melbournu pričakovali zmago,'' pravi Webber.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

David Coulthard o Schumiju

Coulthard je nedavno povedal, da se zaveda, da so njegovi upi da bi morda nekoč proslavil svoj naslov sv. prvaka splavali po vodi, saj se je po skoraj desetletju životarjenja moral posloviti od McLarna, kjer pa je Miki Hakkinenu uspelo osvojiti naslov 2x zapored. Letošnja sezona je bržkone njegova zadnja in v ekipi drugorazrednega moštva Redbull ima končno tudi Coulthard malo bolj realna pričakovanja: ''V preteklih letih sem storil vse, da bi osvojil naslov, a mi ni uspelo in tudi letos mi ne bo. Priznam, da je Michael Schumacher enostavno boljši,'' je Škot dejal za nemški Bild.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tokrat Ferrari

Na današnjih testiranjih v Valenciji je padal dež. To je odlično izkoristil Ferrari in Michael Schumacher, ki sta bila skoraj 2 sek. hitrejša kot vsi ostali.

1. Michael Schumacher Ferrari 1:21.766 58 krogov

2. Rubens Barrichello Ferrari 1:23.686 14 krogov

3. Pedro de la Rosa McLaren 1:24.309 18 krogov

4. Nick Heidfeld Williams 1:26.582 61 krogov

5. Jenson Button BAR (brez časa) 3 krogi

6. Ralf Schumacher Toyota (brez časa) 7 krogov

7. Alex Wurz McLaren (brez časa) 2 kroga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se Zeltweg poslavlja?  :hmm:  :?

V sredo je Red Bull, ki je mimogrede lastnik dirkališča, na tiskovni konferenci povedal, da zaključuje 700 milijonov evrov vreden projekt, ki ga je podjetje vložilo v obnovitev dirkališča, ki je ostalo brez dirk F1. Razlog, da se je RedBull umaknil, so okoljevarstveniki, ki so se nenehno pritoževali, da dirkanje v okolici Zeltwega pomeni veliko obremenitev za okolje. Olje na ogenj so prilili tudi okoliški kmetje, ki jim gledalci dirk poteptajo travnike, pa čeprav kmetje za to od zveze dobijo povrnjeno škodo oz. odškodnine. Slišati je bilo tudi izjave kmetov, češ da krave zaradi strahu ne dajejo mleka  :hmm:

Red Bull je še sporočil, da bodo razmislili o alternativah, da pa so zelo razočarani, saj je bil projekt zasnovan tudi v sinergiji z lokalno skupnostjo, ki bi od dogajanj na Spielbergu imela nedvomno velike koristi.

Pozitivno pa je to, da so po vsem Zeltwegu potekala tudi zborovanja v podporo izgradnji in posodobitvi dirkališča, saj bi dirke temu mestecu prinesle velik vir dohodka.

Red Bull se iz Zeltwega tako aktivno umika (lastništvo ustaja) te dni in za sabo pušča »razdejanje«, saj je Spielberg, nekoč mogočno dirkališče, ki so ga uporabljali tudi številni Slovenci tako za svoje treninge kot tudi za dirke državnega prvestva...

Podobno, kot se je to pred leti zgodilo pri nas, je tudi v Avstriji dirkanje postalo žrtev neumne politike.  Kaj bo (če sploh še kadar bo) z dirkališčem, na žalost ostaja samo slepo ugibanje  :cry:

PS: Na sliki so lepo vidni ostanki ciljne ravnice...

Ali bo A1 Ring vendarle obnovljen??

Avstrijsko dirkališče bo mogoče vendarle spet gostilo F1. :yea1: :yea1:

Za obnovo tega dirkališča se je zavzela avstrijska vlada. Dela obnovitve naj bi se že začela pred nekaj tedni, vso investicijo pa naj bi prevzel Dietrich Mateschitz, a so delovni stroji le začeli z rušenjem, nato pa so zaradi naravovarstevnikov z delom prekinili.

Za enkrat še ni jasno, če bo vlada sploh nabrala dovolj denarja, da bi znameniti Zeltweg znova gostil dirke Formule 1 in seveda hitrostnega motociklizma.

Kar je pa zagotovo, pa je to, da bodo dirkališče obnovili do te mere, da ga bodo lahko uporabljali za druga tekmovanja.

Ko bi k pameti le spravili tudi našo vlado :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ferrari predstavil F2005

Maranello, 25th February – In stark contrast to the sunshine that awaits the world of Formula 1 in Melbourne in a few days time, Maranello snow provided the backdrop to the unveiling of the car that will carry Scuderia Ferrari’s hopes of retaining the Constructors’ and Drivers’ Championship titles this year.

The F2005 will not be making the trip to Australia, as Michael Schumacher and Rubens Barrichello will start the year at the wheel of the F2004 M, the modified version of last year’s car. This will allow extra time for development and track testing of the new car and its 055 engine, prior to its debut after the first few grands prix.

With the car presentation taking place so near to the start of the year, it was a more low key and traditional launch than those of the past few years. Ferrari Managing Director Jean Todt started the proceedings by calling President Luca di Montezemolo, Schumacher, Barrichello and test drivers Luca Badoer and Marc Gene to pull the wraps off the new car, which technical director, Ross Brawn later described as the “best we have built to date.”

“As always, this is an emotional moment, as we see the car that will defend the colours of this company in the forthcoming championship,” began Todt. “The Ferrari team is on great form and we want to repeat the successes of the past few years. We want to maintain our position and I would say I will to win is even stronger now.” The Frenchman went on to thank all the team’s suppliers and sponsors...

Ross Brawn then explained all the changes on the car, the majority as a result of the new technical and sporting regulations introduced for 2005. “Obviously, the biggest changes concern the aerodynamics, with a raised a front wing, the rear one moved further inboard, and the floor and diffuser also undergoing modifications,” explained the Englishman. “In addition there have been various safety improvements.”

Brawn felt that the rule banning tyre changes during the grands prix would make for interesting racing. “It will revive something of the old F1,” he commented. “The ability to run a set of tyres for the whole race will be a key factor and make for fascinating and spectacular racing.”

Brawn also touched on the organisation of the team: “Last year we began a process of renewal and Aldo Costa is now overseeing the design and development of the car, while Rory Byrne has what could be called a more “paternal” role. But all the changes have gone through smoothly, without causing any shocks, as they have all taken place within the Ferrari philosophy that characterises our team.”

After Rory Byrne and Paolo Martinelli had gone into more detail about the technical changes to chassis and engine, Montezemolo brought the official part of the presentation to a close, with a typically stirring speech, thanking everyone in the team and the company for their efforts.

f2005_01.jpg

f2005_03.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

The F2005 represents the final evolution in a line of Ferrari Formula 1 cars fitted with a ten cylinder engine. As usual, right from the design stage, much attention was paid to performance and optimisation of the materials used as well as quality control, in order to increase performance levels with maximum safety, all within the framework of the new rules introduced this year.

CHASSIS

Carbon-fibre and honeycomb composite structure

Ferrari longitudinal gearbox limited-slip differential

Semiautomatic sequential electronically controlled gearbox

Number of gears 7 + reverse

Ventilated carbon-fibre disc brakes

Independent suspension, push-rod activated torsion springs front and rear

Length 4545 mm

Width 1796 mm

Height 959 mm

Wheelbase 3050 mm

Front track 1470 mm

Rear track 1405 mm

Weight with water, lubricant and driver 605 kg

Wheels (front and rear) 13”

ENGINE

Type 055

Number of cylinders V 10

Cilinder block in cast aluminium

Number of valves 40

Pneumatic distribution

Total displacement 2997 cm3

Magneti Marelli digital electronic injection

Magneti Marelli static electronic ignition

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

edini podatek, ki je pri modelu 2005 žalosten je ta, da ga je prvič po letu 1984 dizajniral italijan!! :SS

od leta 1985 in do leta 2004 so Ferrarije dizajnirali večinoma Angleži, kar je velika žalost za zelo ponosne Italjančke... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ta Šumi nima pojma...142 krogov pa je skoraj sekundo pa pol slabši od Webberja :lol:

Se se res sam men zdi da se mu ne gre tolk za najboljši čas na stezi kot za neko eksperimentiranje al pa preverjanje nečesa,a :grim

sej ta testiranja itak niso realna, kaj pa ves kaj so testiral.... to da je naredu 142 krogov ze velik pove. sicer pa pocakejmo par dirk pa bomo vidl kaksna so razmerja med ekipami, ceprav potihem upam da bo letosnja sezona bolj zanimiva od lanske :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Deja vu, ampak vseeno: lanska sezona je bila zelo zanimiva (beri: nedeljsko pivo + kolegi + ogled dirke + zmaga Ferrarija)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Deja vu, ampak vseeno: lanska sezona je bila zelo zanimiva (beri: nedeljsko pivo + kolegi + ogled dirke + zmaga Ferrarija)

letošnjo sezono boš tudi najbrž ob prijateljih in pivu, ko se boste skupaj opijali od žalosti... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

letošnjo sezono boš tudi najbrž ob prijateljih in pivu, ko se boste skupaj opijali od žalosti... :lol1:

...žalost bo pa samo če bo nehu navijat za Schumacherja B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ferrari F2005 vendarle že v Bahrajnu?

Tehnični direktor in eden najboljših strategov v zgodovini F1, Ross Brawn je naznanil, da se lahko že tretjo dirko v Bahrajnu Ferrari pojavi na štartu z novim dirkalnikom F2005.

Kot je še povedal Brawn, bo vse skupaj odvisno od rezultatov na prvih dveh dirkah. "Najverjetneje bo F2005 debitiral šele v Barceloni, a vse bo seveda odvisno, kako se bomo odrezali na prvih dveh dirkah in kaj bodo pokazala nadaljna testiranja."

post-2044-1109503123_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!