netopir1930 Objavljeno Marec 4, 2005 Opozori Objavljeno Marec 4, 2005 ...ponovnemu uspehu rdečih. :grim :grim ← :SS
Vojč Objavljeno Marec 4, 2005 Opozori Objavljeno Marec 4, 2005 McLaren/Mercedes kaže zobe... :OK: Se že kaže, kako bo potekala letošnja sezona!! :yea1: ← :grrr Ne se prehitro veselit :nono: :oops: kako že pravijo: "Kdor se zadnji smeje se NAJSLAJŠE smeje" :naughty:
Jacque Objavljeno Marec 4, 2005 Opozori Objavljeno Marec 4, 2005 ...do zadnjega treninga bo samo taktiziranje. Tu derka zna bit zlo taktična zaradi motorjev in materiala! :?
<=YaMaHa=> Objavljeno Marec 4, 2005 Opozori Objavljeno Marec 4, 2005 No kakšen adut,prednost,slabost vsakega moštva se bo razkril že čez prb.3,4 ure da bomo vidl kako moštva to sezono res stojijo pa bo treba počakat tja do 3.,4. dirke...vse prej bo samo nabijanje v prazno :)
Petzl Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 (popravljeno) Prvovrstno presenecenje! Fisichella si je prakticno ze priboril najboljsi startni polozaj za dirko. Kvalifikacije so se iz rahlo mokre ceste spreminjale v pravi tropski naliv, zato so imeli uvodni dirkaci boljse pogoje. ps. za vse ki se ne veste - casa obeh sobotnih kvalifikacijskih treningov se sestejeta za rezultete kliknite SEM Popravljeno Marec 5, 2005. Popravil Langus
Jacque Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 ..tole pa ni lih ok. Kvalifikacije bi morale zdej biti takšne kot včasih, se pravi da si v tisti uri šel na stezo, ko ti je pasalo. Namreč če jest prou razumem zdej izgubiš 10 štartnih mest če ti na prejšnji derki oz na treningu odpove motor in ga moraš menjat. To pa je posledično štart s približno enakega štartnega mesta (ali se slabšega) kot če voziš v slabih pogojih (naliv). Npr. Šumaher bi danes bil verjetn med 5. Tako pa je 18., kar je se slabše kot če bi mu menjali motor?! Drugo kar je, to pomeni priganjanje avtomobila za dosego boljšega mesta in s tem ogrožanje motorja, da odpove, kar spet pomeni slabše štartno mesto na naslednji derki... vse skupaj je lahko začaran krog!? Tudi ukinitev menjave gum je totalna bedarija (kakšna je to varnost, ki jo tako poudarjajo), postanki so bili ponavadi zanimivi, zdej bojo sam bencin dolival. ...moje mnenje.
bassko Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 Za schumija se pa sezona ni kej prevec dobr zacela! Kje že izbral gume za suho stezo in se odpravu na hiter krog se je pa ulil! Pa jebiga upajmo da bo pa zato jutr kej bl zanimiv! :OK:
Jacque Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 ..kokr je komentator reku je mel gume za mokro stezo.
Jacque Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 A kdo ve kako je točno z gumami? Če je na kvalifikacijah dež kot danes in imajo posledično vsi dežne gume, na dirki pa je sonce a jih lahko menjajo? oz. kako je s tistimi ki imajo gume za suho stezo, če so kvalifikacije vozili po suhem, ostali pa z dežnimi po mokrem! In seveda obratno če je na kvalifikacijah suho, na dirki pa dež.
IBA Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 Kolko jaz vem je dovoljeno menjavat gume iz dežnih na suhe in obratno...
pirrulz Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 ne dovoliti mejati gum iz "slicksov" na intermediate in dežne bi pomenilo katastrofo za voznike. (suicidepress)
tomos Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 Dovoljena je manjava gum iz dežnih na suhe in obratno kadarkoli. Torej med prostimi treningi, med kvalifikacijami, dirko,... Prav tako je dovoljena tudi menjava gum med dirko če se guma poškoduje. Torej če je počena ali poškodovana na robnikih, če je že preveč zlizana,... Menjavo nadzoruje FIA, kazen za menjavo, če le-ta ni odobrena pa je 1 minuta. Glede današnjih kvalifikacij pa: :OK:
bLuZoNdEr Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 men je pa blazno všeč nova grafika......predvsem tista ki kaže pospeške ki delujejo na dirkača ( oz G ), sem mislil da pri pospeševanju na ravnini to bolj hudo deluje kot pri sami vožnji čez šikane, pa očitno to ni tko :?
Petzl Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 ..tole pa ni lih ok. Kvalifikacije bi morale zdej biti takšne kot včasih, se pravi da si v tisti uri šel na stezo, ko ti je pasalo. Namreč če jest prou razumem zdej izgubiš 10 štartnih mest če ti na prejšnji derki oz na treningu odpove motor in ga moraš menjat. To pa je posledično štart s približno enakega štartnega mesta (ali se slabšega) kot če voziš v slabih pogojih (naliv). Npr. Šumaher bi danes bil verjetn med 5. Tako pa je 18., kar je se slabše kot če bi mu menjali motor?! Drugo kar je, to pomeni priganjanje avtomobila za dosego boljšega mesta in s tem ogrožanje motorja, da odpove, kar spet pomeni slabše štartno mesto na naslednji derki... vse skupaj je lahko začaran krog!? Tudi ukinitev menjave gum je totalna bedarija (kakšna je to varnost, ki jo tako poudarjajo), postanki so bili ponavadi zanimivi, zdej bojo sam bencin dolival. ...moje mnenje. ← to ti dam cist prov, da bi mogle bit kvalifikacije take kot vcasih. kar se pa tice priganjanja avtomobila se pa ne bi lih strinjov, sej v koncni fazi vsi preganjajo avte do limita, za gume jim pa tut cist prov dam. to predstavlja izziv za proizvajalce, nardit gumo ki drzi cev vikend, pa se tiste "taktike" ne bo vec, vsi vemo da je imel bridgestone lansko leto tezave z vzdrzljivostjo, zato so v ferarija dal mal bencina, frisne gume, pa sta bla 1. pa 2. na kvalifikacijah, na startu sta sp*zdila in je bla dirka prakticno ze odlocena.
Jure007 Objavljeno Marec 5, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 (popravljeno) pa sta bla 1. pa 2. na kvalifikacijah, na startu sta sp*zdila in je bla dirka prakticno ze odlocena. ← Ravn tko, kot McLarna leta 1998 in del 1999 ko sta na kvalifikacijah dominirala več kot sekundo pred vsemi, na štartu pa tut nihče ni imel šans. Vemo pa, da je bil Šumaher na qwalifikacijah in tudi na dirkah lani bistveno hitrejši od Barrichela, ki se je vozil skupaj z Barom in Renaulti in kar nekajkrat tudi zaostal za njimi. Izjava Šumaherja, zadnjega danes med dirkači s doseženim časom: "Lahko le rečem, da nisem imel sreče. Vreme mi je bilo velikokrat v karieri naklonjeno, tokrat pač ne in s tem se lahko sprijaznim. Videl sem, da se približujejo temni oblaki, sem pa upal, da bo nekaj časa še zdržalo. Imeli smo še dovolj časa, da smo nadeli pnevmatike za normalen dež, čeprav bi bilo bolje, če bi izbrali pnevmatike za zelo močan dež. Ta rezultat bo seveda močno vplival na potek dirke, kljub temu pa bomo skušali osvojiti točke ali celo še kaj več. Mislim, da so stopničke še vedno v igri, čeprav bo zelo težko. Kdo ve, kako se bo vreme obrnilo jutri. Dirka bo dolga in poskušali bomo vse.'' Popravljeno Marec 5, 2005. Popravil Jure007
gebre Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 Pri prikazu G-forca manjka glavni podatek in to je cifra :slap: .
pirrulz Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 ...Vemo pa, da je bil Šumaher na qwalifikacijah in tudi na dirkah lani bistveno hitrejši od Barrichela, ki se je vozil skupaj z Barom in Renaulti in kar nekajkrat tudi zaostal za njimi. ← kot rečeno, Boldrik libedari.
blondini Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 kot rečeno, Boldrik libedari. ← Ko smo v šoli jemali 'Boldrik libedari' sem šprical in danes se mi to maščuje.... :?
pirrulz Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 (popravljeno) Evo šnelkurz: Boldrik = Boldrick (ali Baldrick :? ) pri Black Adderju (Črni Gad) (to menda veš, kdo je bil tam Baldrick in kaka je bila njegova funkcija in kakšne so bile njegove sposobnosti :grrr ) Libed = obrnjen "debil" (obrnjena beseda debil) libedarit = sam ugotovi - (spodbujamo kreativno učenje :grim ) ergo: Boldrik = Barichello Boldrik libedari = Barichello ga "malo" serje Popravljeno Marec 5, 2005. Popravil pirrulz
Jacque Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 (popravljeno) našel... pnevmatike "Na vikend bo imel dirkač na voljo le štiri komplete pnevmatik za suho stezo, štiri za mokro in še tri za močan dež. Od tega sta dva kompleta pnevmatik za suho stezo namenjena izključno petkovim prostim treningom. Tako kot lani, bodo pnevmatike za suho stezo razdeljene v dve različici, moštvo pa se bo moralo v soboto do osmih zjutraj odločiti, katero različico bo dirkač uporabljal v nadaljevanju vikenda. V primeru, če bo v petek na obeh prostih treningih deževalo, se bodo lahko odločili do dvanajste ure, torej po sobotnih prostih treningih. Za soboto in nedeljo dirkaču torej ostaneta še dva kompleta pnevmatik za suho stezo, eden za dopoldanska prosta treninga, drug pa za kvalifikacije in celotno dirko. En sam komplet bo moral zdržati dva kvalifikacijska treninga in 300 kilometrov dolgo dirko. Dovoljena bo le menjava poškodovane oziroma uničene pnevmatike, med takšnim nenačrtovanim postankom pa dolivanje goriva, ki sicer ostaja, ne bo dovoljeno. Prav v zvezi s tem je kar nekaj neznank. Toyotin tehnični direktor Mike Gascoyne denimo pravi, da ni razjasnjeno, ali je dovoljena menjava pnevmatik iz leve na desno stran dirkalnika in obratno." agregat "En sam agregat bo moral zdržati kar dva dirkaška vikenda, torej približno 1500 kilometrov. Če bo moštvo zamenjalo motor v petek ali v soboto pred začetkom kvalifikacij, bo dirkač izgubil deset mest na štartni vrsti, v primeru menjave po prvem kvalifikacijskem treningu pa bo moral štartati iz zadnjega mesta. Sledi pa pravilo, o katerem je zadnje čase največ polemik. Če bo dirkaču odpovedal motor na dirki, bo lahko drugi vikend začel z novim agregatom in to brez kakršnihkoli posledic. Tako grozi, da bomo na vsaki dirki v cilju videli le osem dirkačev, vsi ostali, ki bodo izven dosega točk, pa bodo tik pred koncem namerno preobremenili in uničili motor ter si s tem zagotovili pomembno prednost, torej nov motor, za naslednjo dirko. Zaključek dirke bo vsekakor zanimiv." Pravila 2005 vir:f1-magazin Nikjer ne piše nič o tem če pride do spremembe vremena pred dirko :? Popravljeno Marec 5, 2005. Popravil Jacque
blondini Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 Evo šnelkurz: Boldrik = Boldrick (ali Baldrick :? ) pri Black Adderju (Črni Gad) (to menda veš, kdo je bil tam Baldrick in kaka je bila njegova funkcija in kakšne so bile njegove sposobnosti :grrr ) Libed = obrnjen "debil" (obrnjena beseda debil) libedarit = sam ugotovi - (spodbujamo kreativno učenje :grim ) ergo: Boldrik = Barichello Boldrik libedari = Barichello ga "malo" serje ← :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: Boldrik FULL libedari :slap:
blondini Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 Nikjer ne piše nič o tem če pride do spremembe vremena pred dirko :? ← V tem primeru vodstvo dirke razglasi dirko kot mokro in moštva lahko zamenjajo gume.
Petzl Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 Ravn tko, kot McLarna leta 1998 in del 1999 ko sta na kvalifikacijah dominirala več kot sekundo pred vsemi, na štartu pa tut nihče ni imel šans. Vemo pa, da je bil Šumaher na qwalifikacijah in tudi na dirkah lani bistveno hitrejši od Barrichela, ki se je vozil skupaj z Barom in Renaulti in kar nekajkrat tudi zaostal za njimi. ← sej se ne gre za to da bi biv jest kle kej prot sumaherju, samo fora pa je da mi gre ze pocas na zivce ta dolgocasje f1 :cry: , samo ferrari ferrari in ferrari, tko k pred leti mclaren, pomoje nisem edini ki si zeli dirkanje (kot to spremljamo v motogp). Za sumija ti dam prov, sam mors pa tut priznat da je prsu tut cas ko je biu barrichelo hitrejsi od sumaherja pa ga je mogu spustit 50m pred ciljem na 1. mestu in pred tem 10 krogov vozu pocas, da ga je sumi lahk ujeu :blush:. zej bos reku da je to "mostvena poteza", sej je ze res, ampak takrt smo ze vsi vedl da bo sumi prvak..v glavnem, na zivce mi gre ta izrazita vloga voznika st. 1 in voznika st. 2 pri ferrariju :fight2:
<=YaMaHa=> Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 men je pa blazno všeč nova grafika......predvsem tista ki kaže pospeške ki delujejo na dirkača ( oz G ), sem mislil da pri pospeševanju na ravnini to bolj hudo deluje kot pri sami vožnji čez šikane, pa očitno to ni tko :? ← Pri prikazu G-forca manjka glavni podatek in to je cifra :slap: . ← Men je tud to ful všeč! Edin kakšna številka bi lahko še bla :)
tomos Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 Sej pri prikazu G sil so bile nekaj časa številke, pol so pa številke ugasnil in je bil samo še grafični prikaz. Celotno polj (recimo pri zaviranju - rdeče) je bilo 5G. Pol pa mal preračunajte na oko. Zarad teh sil, je imel Senna kar verigico s katero je pritrdil čelado na desno ramo in verigico za levo ramo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se