netopir1930 Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 nofrus, sej se zajebavaš, a ne!? za jokastega navijaš?? :slap: js navijam za Williams/BMW moštvo in seveda za J.P. Montoyo...
Fazer03 Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 Meni osebno je šel Villeneuve na živce, ker zmerej najde nekoga za zapirat. Vedno je prvi v koloni. Če bi se on kam zmigal s svojim Sauberjem, bi imeli danes dvojno Renaultovo zmago. Drugač pa res. Obema Renauloma in Red bulloma. :worship: ← Nekje nekoč sem pobral, da je problem kolone v drugovozečem, ker ne prehiti prvega v koloni .... :devil:
Port Folio Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 nofrus, sej se zajebavaš, a ne!? za jokastega navijaš?? :slap: ← Rubinjo je cool k vedno pove realistično nikoli ne nabija k Villneu! Trdi tisto, česar je zmožen, če je pa v resničnem življenju jokica to je njegov problem! Zame so vozniki cool samo na pisti, ostalo me ne zanima in se ne poglabljam! Nism nek "FEN" k ima še oblačila od svojih idolov, avto v njegovem stilu, govori k on, okvarja se z istimi hobiji k dirkač, ......itd. To je ODKLOP! I LOVE ALL MOTO SPORTS, THAT"S ME!!! LP nofrus
Jacque Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 Jacque,tebi pa tole! pravila so enaka za vse, štos novih pravil je pa, da se zmanjšajo stroški, ki so leteli v neskončnost in tako so lahko uspevali tisti z ogromno $$$$$!! vsa moštva pač nimajo na razpolago neomejenih sredstev ali pa jim pomaga celo država!! pa še to, Ferrari je čakal 20 let, da so lahko spet začeli postajat prvaki, verjami, da se McLaren/Mercedesu kej takega ne bo zgodilo... :grrr ← Aja? Vsi govorijo, da so se stroški še povečal, ker iščejo napredek v okviru predpisov, ki pa je dražji in stane več. Testeranj je pa tud več bi reku! Prej si za preizkusit vzdržljivost gum porabu npr 30 krogov, zdej pa jih 60. Za testerat motor zdej rabš 1500Km, prej pa dobrih 300km, kot je dolga derka. Pravila so pa zdaj taka, da so pisana na kožo tistim, pri katerih do zdaj ni bilo lastnega napredka in razvoja oz. nimajo denarja in se jim u bistvu sploh ne spača derkat. Drugo leto naj bi vsako večje moštvo dobavljalo mašine vsaj enemu malemu moštvu. Kako bi se teb zdel, če bi razvil odlično mašino, zanjo porabil velik denarja, potem bi jo pa mogu za pocen denar dat v uporabu nekomu, za katerega sploh ne veš a jo bo plačau. Ne vem kaj si mislu z Mclarnom? Če si mislu to da nebodo nikoli dominirali toliko let kot ferrari se s tabo strinjam. Sam najbrž nisi.. Kar se tiče denarja; največ ga ima narazplago Toyota (400mio $), pa vidmo kje so v primerjavi z Ferrarijem, BMWjem, Renojem,Mclarnom. V F1 nisi imel nikol kaj iskat z majhnim proračunom. Če bi blo to tko, kot želijo, zmanjšati stroške na npr 40mio $ kolikor jih ima Minardi, bi lahko dirkal vsak malo večji podjetnik!? :slap: V F1 gre pač za prestiž! Jureta pa tud ni treba grajat. Kaj se je že vse slišal tukej o zmagovalcih. Do zdej se je večina v zadnjih petih letih zmotila :) Vsako leto isto: Montoya gor Montoya dol. Letošnja sezona se pa še sploh ni dobr zalčela, tko da ma jure loh prou :)
Jacque Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 Kar pa se tiče jajc: po rojstvu otrok je še vseen osvoju kar nekaj naslovov, medtem, npr. ko se je Hakkinen po rojstvu sina povsem umiril in nato po eni sezoni dokončno zapustu svet F1, ← Se strinjam. Pa glede na to da je blo rečeno da ma Montoya tud jajca kot jih je mel Maher; Maher je uporabljal zraven še možgane, kar jih pa Montoya ne.. je preveč furjast in zaletav. Preveč temperamenten za F1. Če pa bo to odpravu pa lahko postane prvak, sej zdej ma dobr avto, vsaj tko prau.
netopir1930 Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 Rubinjo je cool k vedno pove realistično nikoli ne nabija k Villneu! Trdi tisto, česar je zmožen, če je pa v resničnem življenju jokica to je njegov problem! Zame so vozniki cool samo na pisti, ostalo me ne zanima in se ne poglabljam! Nism nek "FEN" k ima še oblačila od svojih idolov, avto v njegovem stilu, govori k on, okvarja se z istimi hobiji k dirkač, ......itd. To je ODKLOP! I LOVE ALL MOTO SPORTS, THAT"S ME!!! LP nofrus ← Villeneuve je bil prvak, Barichello nikoli ne bo... :lol1:
netopir1930 Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 Se strinjam. Pa glede na to da je blo rečeno da ma Montoya tud jajca kot jih je mel Maher; Maher je uporabljal zraven še možgane, kar jih pa Montoya ne.. je preveč furjast in zaletav. Preveč temperamenten za F1. Če pa bo to odpravu pa lahko postane prvak, sej zdej ma dobr avto, vsaj tko prau. ← tudi Schumacher včasih ni veliko uporabljal možgane! spomni se leta nazaj njegovih bitk in prerivanj z Hillom in Villneuevom... :grrr
netopir1930 Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 Jacque, rekel sem da McLaren/Mercedes ne bo potreboval 20 let, da spet postane prvak, ampak mu bo to uspelo veliko prej!! kot veš je Ferrari čakal na svoj naslednji naslov celih 20 let, navkljub ogromnih vložkov v ta šport, tudi s pomočjo države Italije...
netopir1930 Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 Jacque, pa še to... ne moreš primerjat Toyoto in Ferrarija!? koliko časa je v formuli Ferrari in koliko časa Toyota??? veliko več se v nek projekt vloži, če potrebuješ naredit vse na novo brez posebnih izkušenj... vendar se je Toyota to odločila!! naj se Ferrari odloči in naredi svoje moštvo v Indy car seriji, dirkah prototipov, rallyu... potrebovali bi ogromen vložek!! vidiš Toyota je v vseh teh serijah zmagovala in zaželela si je tudi formule 1! kamorkoli se je Toyota spustila je pustila svoj pečat, zapomni si to... pa nisem pristaš Toyote, da ne bo pomote!!
BAMATO Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 to je stvar, ki mene najbolj moti! :devil: v pravilniku lepo piše, da varnostniki ne smejo poriniti avtomobil nazaj na stezo, če se ta zakoplje v pesku ali kaj podobnega in mora zato voznik sam čimprej izstopit in se umaknit na varno... ne vem pa zakaj to ne velja za Schumacherja!?!? mogoče se mu ne ljubi pešačit v bokse!! :lol1: ← Kolikor jaz vem, smejo varnostniki potisnit dirkalnik iz peska, pri čemer sme dirkač seveda nadaljevati dirko, le v primeru, da se to zgodi na zelo nevarnem mestu, oz. se ni zakopal dovolj daleč stran od piste. Ali se je to pravilo v tej sezoni spremenilo :? :? :? Seveda pa to opažamo sam pri Šumijo, ker očitno pri dirkanju oz. v kriznih situacijah uporablja tudi možgane :D !
<=YaMaHa=> Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 (popravljeno) jure007, ti in tebi podobni ste pred sezono srali, da bo Schumacher pometu z vsemi že na prvi dirki in zato takšen moj komentar... kar se pa Montoye tiče, je pa sigurno voznik, ki si upa malo več, in takšnih kot je on bi moralo biti več, da bi bila stvar še bolj zanimiva!! ... ← Noben,ki tle navija za Šumija ni dobesedno reku da bo Šumi na prvi dirki pometu s konkurenco!Jst sm clo povdaru da ma lahko Šumi kar velike probleme z osvajanjem stopničk na začetku sezone,ker so nenavsezadnje še zmeri v modificiranem lanskem dirkalniku,ki predvidevam,da še pol tok ni dober kot bo novi F2005! Glede montoye...je fant iz pravega testa za svetovnega prvaka v F1 ampak si vseen to po moje preveč želi in je tko kot je blo že mal prej napisan preveč furjast pa zaletav! :grrr wrong!! Tale teorija je napačna že pri temeljih. Oni že tko al tko uporabljajo najboljše materiale in tehnike. In je vseeno al delajo 3.0 V10 al pa 2.4 V8. Vedno gre samo najboljše v motorje. Stroški razvoja se niso drastično spremenil ampak to ni bil namen zmanjšanja prostornine. Razlog za manjše motorje je v nižanju hitrosti in s tem 'kao' manjšanju nevarnosti. Ampak kar je v tej teoriji spregledano je, da bo imel V8 glih tako hitrost na ovinku kot V10, na ravnini pa bo razvil za recimo 20 kmh nižjo. Ampak nesreče se dogajajo na ovvinkih ne na ravnini. ← Ja ne vem če je čist res da se nesreče dogajajo v ovinkih...mogoče v večini ampak velik zelo usodnih nesreč se zgodi na ravninah oz. ob izteku ravnine ko je hitrost lahko še konkretno preko 300km/h!Sploh če se voznika/vozniki prehitevajo in grejo dobesedno na vse ali nič!Tko da bi manjša kubatura,manjša moč motorja in posledično manjša hitrost na ravninah velik pripomogle h varnosti na dirkah! Pa tud stroški so se po moje precej zmanjšal glede na to da je na dirkaški vikend porabljenih velik kompletov gum manj pa tud manj motorjev! Rubinjo je cool k vedno pove realistično nikoli ne nabija k Villneu! Trdi tisto, česar je zmožen, če je pa v resničnem življenju jokica to je njegov problem! ... ← Ja nebi se popolnoma strinju s tvojo trditvijo da Rubinjo zmeri pove realistično sej ma oz.je imel ponavad zmeri kakšen izgovor na zalogi zakaj je Šumi prvi on pa drugi .) Aja drugač pa da ne bom ponavlu za drugimi preveč se več al mn kr strijam z Juretom! Popravljeno Marec 7, 2005. Popravil <=YaMaHa=>
gebre Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 Aja? Vsi govorijo, da so se stroški še povečal, ker iščejo napredek v okviru predpisov, ki pa je dražji in stane več. ← To sem jih že jest probal razložit...
kađiva Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 @netopir1930: takih kot si ti manjka pr nas :OK: :OK:....sej bi še jz kej napisal sam si ti že vse povedal :worship: :worship: lp cagiva B)
Jacque Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 Jacque, rekel sem da McLaren/Mercedes ne bo potreboval 20 let, da spet postane prvak, ampak mu bo to uspelo veliko prej!! kot veš je Ferrari čakal na svoj naslednji naslov celih 20 let, navkljub ogromnih vložkov v ta šport, tudi s pomočjo države Italije... ← Sej štos je samo v tem, da so se spomnil spreminjat pravila lih takrat ko je prišla doba ko prevladuje ferrari, kot da ne bi vedl, da ne more bit vedno tko. drgače pa usak na tem forumu pove svoje mnenje, bi blo dolg čas, če bi vsi enak misl, al pa če bi vsi za istiga navijal. Kar se denarja tiče; z denarjem, ki ga imaš moraš kupit prave ljudi. Ne rečem, da jih toyota ni, ampak se je zaradi njihovih izkušen iz ostalih tekmovanj od njih pričakovalo več. Je pa pozitivno, da so se odločili za F1 in da ne životarijo. Zanimivi bo, ko bodo v F1 prišli kakšni arabci, ki bodo imeli denarja na pretek :D To sem jih že jest probal razložit... ← ..ne gre :? Če bi tok znižal stroške, zakaj so potem pri minardiju hotl derkat z enakim avtom, kot lani, ki ni ustrezal letošnjim pravilo. So potem naknadno dal gor neke komponente, da je avto ustrezal.
Jure007 Objavljeno Marec 7, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 @netopir1930: takih kot si ti manjka pr nas :OK: :OK:....sej bi še jz kej napisal sam si ti že vse povedal :worship: :worship: lp cagiva B) ← Japajade :P
gebre Objavljeno Marec 7, 2005 Opozori Objavljeno Marec 7, 2005 V F1 velja (no naj bi) rek, da kolikor denarja imaš, toliko ga boš zapravil...
netopir1930 Objavljeno Marec 8, 2005 Opozori Objavljeno Marec 8, 2005 Sej štos je samo v tem, da so se spomnil spreminjat pravila lih takrat ko je prišla doba ko prevladuje ferrari, kot da ne bi vedl, da ne more bit vedno tko. drgače pa usak na tem forumu pove svoje mnenje, bi blo dolg čas, če bi vsi enak misl, al pa če bi vsi za istiga navijal. Kar se denarja tiče; z denarjem, ki ga imaš moraš kupit prave ljudi. Ne rečem, da jih toyota ni, ampak se je zaradi njihovih izkušen iz ostalih tekmovanj od njih pričakovalo več. Je pa pozitivno, da so se odločili za F1 in da ne životarijo. Zanimivi bo, ko bodo v F1 prišli kakšni arabci, ki bodo imeli denarja na pretek :D ..ne gre :? Če bi tok znižal stroške, zakaj so potem pri minardiju hotl derkat z enakim avtom, kot lani, ki ni ustrezal letošnjim pravilo. So potem naknadno dal gor neke komponente, da je avto ustrezal. ← [/quote pri Minardiju so želeli dirkati z istim avtomobilom kot lani iz enega samega razloga! nove komponente so bile narejene prepozno in niso imeli časa jih preizskusit!! na dirki so bile prvič preizkušene... kot veš Minardi nima vetrovnika in kaj podobnega zato je pri njih veliko improvizacije, lanski avtomobil je bil pa pač preizskušen na lanskih dirkah...
netopir1930 Objavljeno Marec 8, 2005 Opozori Objavljeno Marec 8, 2005 Jacque, ne poznam moštva, ki bi prišel v F1 in takoj začel zmagovati... zato počakaj, tudi Toyota še ima svoj čas! kamorkoli je prišla je pustila svoj pečat in tudi tukaj ga bo, v to sem prepričan... pa še enkrat, nisem Toyota fan!!
Jacque Objavljeno Marec 8, 2005 Opozori Objavljeno Marec 8, 2005 Tud jest ne, pa mi bi blo čist Ok, če bo kdaj Toyota na vrhu. So pa v F1 tud moštva ,ki so praktično brez možnost za naslov, pa so prisotna že dolgo časa.
VrUUUUUmmmm Objavljeno Marec 8, 2005 Opozori Objavljeno Marec 8, 2005 Jacque, ne poznam moštva, ki bi prišel v F1 in takoj začel zmagovati... Walter Wolf Racing, 1977
netopir1930 Objavljeno Marec 8, 2005 Opozori Objavljeno Marec 8, 2005 Walter Wolf Racing, 1977 ← ha,ha,ha, primerjaš moderno formulo z letom 1977... :SS
pupa Objavljeno Marec 8, 2005 Opozori Objavljeno Marec 8, 2005 A Šumi še tekmuje? :hmm: ok... še vedno ne gledam formule :grrr vsaj dokler bo ta bedak vozil ne....... <_<
Port Folio Objavljeno Marec 8, 2005 Opozori Objavljeno Marec 8, 2005 ha,ha,ha, primerjaš moderno formulo z letom 1977... :SS ← F1 je F1, to je šport! To si isto prjavil k, da ne moreš Ali M. primerjat s Tyson-om v BOX-u!!! Seveda je to za tisti cajt 1A! lp
netopir1930 Objavljeno Marec 8, 2005 Opozori Objavljeno Marec 8, 2005 naj ti na hitro osvežim kaj se je dogajalo z Walter Wolf racing teamom... Walter Wolf ni ustanovil svojega teama ampak je kupil moštvo Williams, kupil najboljšega voznika tistega časa J.Scheckter-ja in sezono 1977/78 dosegel tri zmage, 0 pole positionov,1 najhitrejši krog... v svoji karieri je dosegel: v 47 grand prixih, ki jih je moštvo odvozilo 0 naslovov prvaka 0 konstruktorskih naslovov 3 zmage 1 pole position 2 najhitrejša kroga... zakaj misliš, da ni zdržal več kot dve sezoni!?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se