Skoči na vsebino

Formula 1 2005


Jure007

Priporočene objave

Glede na to, da morajo letos motorji F1 zdrzati dve dirki, bo za kaksne resne analize treba pocakati vsaj do kockaste zastavice v Maleziji... :BUA:

Kar pa se Brazilca tice, je vse v njegovem slogu...... en kup enga jamranja pa stokanja..... :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je res...vse kar zna Barichello povedat je to kako ni bil dirkalnik dobr naštelan,pa kako so se uštel s taktiko pa kako ni bil razpoložen za dirko pa...

Sami izgovori :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo današnjih testiranj:

Valencia - 21/02/05

1. P. de la Rosa - McLaren Mercedes MP4/19B - 1'09"023 (+0"000) - 125 laps

2. A. Wurz - McLaren Mercedes MP4/19B - 1'09"053 (+0"030) - 107 laps

3. M. Schumacher - Ferrari F2004M - 1'11"338 (+2"315) - 90 laps

4. M. Webber - BMW Williams FW27 - 1'11"513 (+2"490) - 81 laps

5. R. Barrichello - Ferrari F2004M - 1'11"672 (+2"649) - 84 laps

Več kot dve sekundi zaostanka za testnima voznikoma Mc Laren/Mercedesa!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He,he...sem se smeju prejle,kakšno urco,2 nazaj,ko je tip na radiu Gama MM govoru te rezultate zadnjega treninga in jih komentiru,pol pa še pripomnu,da se nam obeta razburljiva in zanimiva sezona ker je Schumacher st. tolk slabši od vseh ostalih voznikov pa govoru je še neki v stilu kot da šumi ne bo mel letos tolk lahkega dela pa take oslarije :lol:

No za to da F1 postane mal bolj zanimiva sm tud jst sam na konc sezone vemo kdo bo glavni :hooray: !Vsi šumijevi tekmeci pakonec koncev nimajo za burek :surrender: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če malo špekuliram pred zacetkom letosnje sezone F1, lahko trdim (IMHO), da bo letosnji že 8 naslov dobil Šumi, konstruktorskega pa Ferrari....zakaj?

1. Spremembe pravil

1.1. GUME: En komplet koles mora zdrzat celotno dirko + kvalifikacije. Kdo od dirkačev ima sposobnost, oziroma je znan po neagresivni pa vendar zelo hitri in do gum prijazni vožnji? Kdo je tisti, ki bo namesto gum porabljal tudi sive celice in ni vse pameti pustil v desni nogi? Različni viri navajajo samo tri Marka Webber-ja, Jensona Button-a in seveda M.Schumacher-ja.

1.2. MOTOR: En in isti motor mora po novem zdržat dve dirki. Tu ni kaj filozofirat. Ferrari je kar se vzdržljivosti in zanesljivosti tiče Number 1 že vrsto let.

2. Dirkači

2.1. Pri Ferrariju se ve kdo je dirkač številka 1 in kdo mora spustiti gas, če bi šlo v kakšnem moštvenem duelu za nohte. Sicer zelo redka situacija ker Brazilec ni dorasel Nemcu, pa vendar....Tu lahko rečem, da bo Šumi tisti dirkač, ki bo za svojo ekipo pobral maximalno število točk.

Zdaj pa v tej luči poglejte ostala moštva. Recimo McLaren. Montoya in Raikkonen.

Oba hitra. Oba hočeta bit numero uno v moštvu. Oba pripravlena narediti vse, da ponižata eden drugega. Pa to bo klavnica, če se znotraj moštva ne bodo dogovorili za določena pravila igre. In taka je letos situacija v vseh moštvih razen seveda pri Ferrariju. In na čigav mlin mislite bo tekla voda, ko bo enkrat več točk osvojil Montoya drugič pa Raikkonen?????

3. Gume

3.1.Ferrari je edini omembe vreden na Bridgestonu vse ostalo je pri Michelinu. In kakor je enkrat že dejal Pierre Dupasquier "Prvak bo Ferrari, zato ker se bodo moja moštva borila za iste točke in je iluzorno pričakovati, da bo zmeraj zmagalo isto Michelinovo moštvo. V konkurenci so vsaj 4(štiri). Na drugi strani pa je na Bridgestonu samo Ferrari....." :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če malo špekuliram pred zacetkom letosnje sezone F1, lahko trdim (IMHO), da bo letosnji že 8 naslov dobil Šumi, konstruktorskega pa Ferrari....zakaj?

1. Spremembe pravil

1.1. GUME: En komplet koles mora zdrzat celotno dirko + kvalifikacije. Kdo od dirkačev ima sposobnost, oziroma je znan po neagresivni pa vendar zelo hitri in do gum prijazni vožnji? Kdo je tisti, ki bo namesto gum porabljal tudi sive celice in ni vse pameti pustil v desni nogi? Različni viri navajajo samo tri Marka Webber-ja,  Jensona Button-a in seveda M.Schumacher-ja.

1.2. MOTOR: En in isti motor mora po novem zdržat dve dirki. Tu ni kaj filozofirat. Ferrari je kar se vzdržljivosti in zanesljivosti tiče Number 1 že vrsto let.

2. Dirkači

2.1. Pri Ferrariju se ve kdo je dirkač številka 1 in kdo mora spustiti gas, če bi šlo v kakšnem moštvenem duelu za nohte. Sicer zelo redka situacija ker Brazilec ni dorasel Nemcu, pa vendar....Tu lahko rečem, da bo Šumi tisti dirkač, ki bo za svojo ekipo pobral maximalno število točk.

Zdaj pa v tej luči poglejte ostala moštva.  Recimo McLaren. Montoya in Raikkonen.

Oba hitra.  Oba hočeta bit numero uno v moštvu. Oba pripravlena narediti vse, da ponižata eden drugega. Pa to bo klavnica, če se znotraj moštva ne bodo dogovorili za določena pravila igre. In taka je letos situacija v vseh moštvih razen seveda pri Ferrariju. In na čigav mlin mislite bo tekla voda, ko bo enkrat več točk osvojil Montoya drugič pa Raikkonen?????

3. Gume

3.1.Ferrari je edini omembe vreden na Bridgestonu vse ostalo je pri Michelinu. In kakor je enkrat že dejal Pierre Dupasquier "Prvak bo Ferrari, zato ker se bodo moja moštva borila za iste točke in je iluzorno pričakovati, da bo zmeraj zmagalo isto Michelinovo moštvo. V konkurenci so vsaj 4(štiri). Na drugi strani pa je na Bridgestonu samo Ferrari....."  :yea1:

sej si nekam lepo vse zapisal, ampak si izpustil eno pomembno dejstvo in to je, da bo Ferrari prvih nekaj dirk vozil model 2004B, ki pa se na vseh testiranjih pokazal kot prepočasen, ne glede na to da ga vozi M.Schumacher in da imajo Bridgestone gume...

Če si kaj spremljal zimska testiranja si lahko opazil, da je model 2004B zaostajal v povprečju cca. 1-1.5 sec. za McLarnom, Renaultom in BAR-om, kar pa se še ni zgodilo v zimskih testiranjih doslej, če jih kdaj spremljaš!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej si nekam lepo vse zapisal, ampak si izpustil eno pomembno dejstvo in to je, da bo Ferrari prvih nekaj dirk vozil model 2004B, ki pa se na vseh testiranjih pokazal kot prepočasen, ne glede na to da ga vozi M.Schumacher in da imajo Bridgestone gume...

Če si kaj spremljal zimska testiranja si lahko opazil, da je model 2004B zaostajal v povprečju cca. 1-1.5 sec. za McLarnom, Renaultom in BAR-om, kar pa se še ni zgodilo v zimskih testiranjih doslej, če jih kdaj spremljaš!!

To, da bo Ferrari prvih nekaj dirk vozil, z modificiranim F2004, je lahko prej prednost kot slabost (vsaj do sedaj je bilo tako, ko so stari avto potegnili v novo sezono), saj poznajo avto do zadnje malenkosti, skupaj z vsemi setupi, ki so jih uporabili na dirkah. Ostali z novomi avtomobili te prednosti nimajo in jih na petkovih prostih treningih čaka precej dela.... :naughty:

Zimska testiranja povedo malo, saj nihče ne pove kaj testira (gume, motor, aerodinamiko, elektroniko, podvozje,...), niti s kolikšno količino goriva vozi, koliko kilometrov ima za sabo motor, ki je trenutno v dirkalniku itd, itd.. Skratka enačba s prevelikim številom neznank. Res pa je da letos Šumi ni sesul rekorda steze v Fioranu, kar je glede na nove omejitve pri aerodinamiki razumljivo. Ni pa rečeno, da rekord Fiorana ne bo padel med testiranjem F2005. :kva2:

Zgodovina se očitno ponavlja. Ne samo za 1-1.5 tudi za 3 sec. je Ferrari zaostajal na testiranjih, srebrne puščice so pa letele k sneta skira, kasneje, ko je šlo za res so pa Mercedesovi motorji nekam čudno kadili :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To, da bo Ferrari prvih nekaj dirk vozil, z modificiranim F2004, je lahko prej prednost kot slabost (vsaj do sedaj je bilo tako, ko so stari avto potegnili v novo sezono), saj poznajo avto do zadnje malenkosti, skupaj z vsemi setupi, ki so jih uporabili na dirkah. Ostali z novomi avtomobili te prednosti nimajo in jih na petkovih prostih treningih čaka precej dela.... :naughty:

Zimska testiranja povedo malo, saj nihče ne pove kaj testira (gume, motor, aerodinamiko, elektroniko, podvozje,...), niti s kolikšno količino goriva vozi, koliko kilometrov ima za sabo motor, ki je trenutno v dirkalniku itd, itd.. Skratka enačba s prevelikim številom neznank. Res pa je da letos Šumi ni sesul rekorda steze v Fioranu, kar je glede na nove omejitve pri aerodinamiki razumljivo. Ni pa rečeno, da rekord Fiorana ne bo padel med testiranjem F2005. :kva2:

Zgodovina se očitno ponavlja. Ne samo za 1-1.5 tudi za 3 sec. je Ferrari zaostajal na testiranjih, srebrne puščice so pa letele k sneta skira, kasneje, ko je šlo za res so pa Mercedesovi motorji nekam čudno kadili :whistle:

Vidim, da zelo slabo spremljaš F1...

Podobnosti lanskega modela 2004 z letošnjim 2004B so zelo male.

Kot veš se je podrlo vse od aerodinamike, motorja do gum, ki morajo biti trše, tako, da nobena lanska nastavitev niti pod razno ne pride v poštev!! To pomeni, da bodo tudi pri Ferrariju na prostih treningih trdo garali...

To pa da M.Schumacher letos ni podrl rekorda v Fioranu zaradi omejitve aerodinamike je pa zelo smešna izjava, če vemo, da je 16.02.2005 v Barceloni bil Fisichella z letošnjim Renaultom R25 skoraj za pol sekunde hitrejši od lanskega pole positiona M.Schumacherja (malo za v razmislek)!!

Res je, da so tudi prejšnja leta Ferrariji zaostajali na testiranjih, vendar se je to dogajalo v začetku testiranj (januar), ne pa 14 dni pred prvo dirko...

Pa še to...

Mislim, da ima McLaren/Mercedes letos veliko prednost pred vsemi (Ferrari,BAR,Renault,Williams), ker bo lahko na prostih treningih vozil z tremi vozniki in to avtomatsko pomeni več inputa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da zelo slabo spremljaš F1

Podobnosti lanskega modela 2004 z letošnjim 2004B so zelo male.

To pa da M.Schumacher letos ni podrl rekorda v Fioranu zaradi omejitve aerodinamike je pa zelo smešna izjava, če vemo, da je 16.02.2005 v Barceloni bil Fisichella z letošnjim Renaultom R25 skoraj za pol sekunde hitrejši od lanskega pole positiona M.Schumacherja (malo za v razmislek)!!

Kaj hočeš povedat, da ma Ferrari nov avto...... :eek: Če bi blo to res ti da Luca di M sigurn za pivo :slap:

In ti kot dober poznavalec F1 misliš oziroma verjameš, da je R25 kompatibilen z letošnjimi pravili (trše gume, 20% slabša aerodinamika, motor, ki mora zdržat dve dirki) pol sekunde hitrejši od lanskega pole positiona M.Schumacherja (veliko za v razmislek) :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm...se nasplošno strinjam z blondinijem,ampak mislim,da so se karte letos tolk premešale,da ne bomo nič pametnega ugutovili dokler ne bo odvoženih vsaj ene 5,6 dirk pa da se nasplošno potegne ena črta kako moštva stojijo na novih pravilih!

Mislim,da so pri Ferrariju dovolj brihtni in sposobni,da bi ugotovili da morajo TAKOJ narediti nov dirkalnik ker lanskoletni oz. lanskoletni modificirani dirkalnik ne bo kos drugim ekipam!Dvomim,da bi se že večkratni svetovni prvaki kar takole ušteli pa na začeli sezono s popolnoma nekonkurenčnim dirkalnikom,za katerega vedo da bodo izgubili boj za stopničke B)

To da pa na podlagi zimskih testirnaj ugovaljamo kakšen bo vrsti red na dirkah je pa malo neumno,ker se velikokrat zgodi,da so najboljši oz. boljši testni dirkači...pa zakaj pol so testni če so najboljši .)

Jst pravim,da počakamo do marca pa bomo pol mal več vedel,mislm pa da bo letos tolk premešan vse skupej,da pred julijom nimamo kej sploh razmišlat kdo bo SP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj hočeš povedat, da ma Ferrari nov avto...... :eek:  Če bi blo to res ti da Luca di M sigurn za pivo :slap:

In ti kot dober poznavalec F1 misliš oziroma verjameš, da je R25 kompatibilen z letošnjimi pravili (trše gume, 20% slabša aerodinamika, motor, ki mora zdržat dve dirki) pol sekunde hitrejši od lanskega pole positiona M.Schumacherja (veliko za v razmislek) :lol1:

da, prijatelj Renault R25 je avtomobil, ki ustreza vsem letošnjim pravilom in ki bo štartal na prvi dirki...

v razmislek!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm...se nasplošno strinjam z blondinijem,ampak mislim,da so se karte letos tolk premešale,da ne bomo nič pametnega ugutovili dokler ne bo odvoženih vsaj ene 5,6 dirk pa da se nasplošno potegne ena črta kako moštva stojijo na novih pravilih!

Mislim,da so pri Ferrariju dovolj brihtni in sposobni,da bi ugotovili da morajo TAKOJ narediti nov dirkalnik ker lanskoletni oz. lanskoletni modificirani dirkalnik ne bo kos drugim ekipam!Dvomim,da bi se že večkratni svetovni prvaki kar takole ušteli pa na začeli sezono s popolnoma nekonkurenčnim dirkalnikom,za katerega vedo da bodo izgubili boj za stopničke B)

To da pa na podlagi zimskih testirnaj ugovaljamo kakšen bo vrsti red na dirkah je pa malo neumno,ker se velikokrat zgodi,da so najboljši oz. boljši testni dirkači...pa zakaj pol so testni če so najboljši .)

Jst pravim,da počakamo do marca pa bomo pol mal več vedel,mislm pa da bo letos tolk premešan vse skupej,da pred julijom nimamo kej sploh razmišlat kdo bo SP!

Pod tole se pa tud jaz podpišem... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da, prijatelj Renault R25 je avtomobil, ki ustreza vsem letošnjim pravilom in ki bo štartal na prvi dirki...

v razmislek!!

Da ne bo tole izpadl kokr en 'Chicken Fight' :fight2: bom tole našo diskusijo enostransko končal. Se beremo po kockasti zastavici VN Malezije. Do takrat namreč morajo zdržat motorji... :friend1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še eno testiranje v Valencii:

Valencia - 22/02/05

1. M. Webber - BMW Williams FW27 - 1'10"087 (+0"000) - 154 laps

2. R. Schumacher - Toyota TF105 - 1'11"005 (+0"918) - 64 laps

3. M. Schumacher - Ferrari F2004M - 1'11"490 (+1"403) - 142 laps

4. R. Barrichello - Ferrari F2004M - 1'12"154 (+2"067) - 65 laps

5. T. Sato - BAR Honda 007 - 1'13"252 (+3"165) - 82 laps

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RES VAS ŽE PRAV TEŽKO POSLUŠAM (vse, ki ste kontra ferrariju). Čeprav sem fan Šumija, bi si res želel, da letos ni prvak, ampak, da je kdo, ki se že bori nekaj let, pa mu ne uspe (recimo Williams, McLaren ali Renault), da boste enkrat z vašimi trapastimi izjavami umolknili. Kako lahko kdo tako brez veze govori, da 7 kratni prvak, je prvak zaradi SREČE in PREVAR.

Tudi tiste dvakrat, ko je butnil Hila ali Villneva, pa kaj potem. Sam Villneve je rekel v enem prispevku, da bi za naslov tudi sam isto storil. Mislim pa, da se bo rdeča serija uspehov NADALJEVALA. Zakaj ? Zato, ker če nekdo, ki je že lansko leto napovedal, da bo novi avto pokazal zadnji dan uradnih treningov, pred VN Avstralije, avto pa je začel graditi že JULIJA 2004, potem ni hudiča, de ne bo nekaj posebnega. Pa še to, ali je kdo zasledil v zadnjih 10 dnevih kakšen interviju z Šumijem, ali katerim koli Ferarijevcen (razen nekaj malega jamranja baričela?). NE ! Ostali, POVOZILA VAS BO RDEČA RAKETA, HAHAHA !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RES VAS ŽE PRAV TEŽKO POSLUŠAM (vse, ki ste kontra ferrariju). Čeprav sem fan Šumija, bi si res želel, da letos ni prvak, ampak, da je kdo, ki se že bori nekaj let, pa mu ne uspe (recimo Williams, McLaren ali Renault), da boste enkrat z vašimi trapastimi izjavami umolknili. Kako lahko kdo tako brez veze govori, da 7 kratni prvak, je prvak zaradi SREČE in PREVAR.

Tudi tiste dvakrat, ko je butnil Hila ali Villneva, pa kaj potem. Sam Villneve je rekel v enem prispevku, da bi za naslov tudi sam isto storil. Mislim pa, da se bo rdeča serija uspehov NADALJEVALA. Zakaj ? Zato, ker če nekdo, ki je že lansko leto napovedal, da bo novi avto pokazal zadnji dan uradnih treningov, pred VN Avstralije, avto pa je začel graditi že JULIJA 2004, potem ni hudiča, de ne bo nekaj posebnega. Pa še to, ali je kdo zasledil v zadnjih 10 dnevih kakšen interviju z Šumijem, ali katerim koli Ferarijevcen (razen nekaj malega jamranja baričela?). NE ! Ostali, POVOZILA VAS BO RDEČA RAKETA, HAHAHA !

ja sem zasledil interviju z M.Schumacherjem...

če želiš ti ga prilepim in si ga preberi!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sem zasledil interviju z M.Schumacherjem...

če želiš ti ga prilepim in si ga preberi!!

No, pa daj, da vidimo! Samo mislim, da to ni bil intervju, ki bi kaj konkretnega povedal, ampak zgolj, da testirajo pnevmatike, mar ne ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!