SF Objavljeno April 26, 2010 Opozori Objavljeno April 26, 2010 Od firme Heidenau gre zagtovo na ta motor K63 spredaj in K64 zadaj.
maco47 Objavljeno April 26, 2010 Opozori Objavljeno April 26, 2010 Mene sam zanima če pri letniku 97' kaže kok ma benza ? hvala Kolikor jaz vem NE imaš samo rezervo( na pipici),ko začne cukat daš hitro na RES in imaš še za ca 50 Km zmirne vožnje.Samo vedno bodi pozoren takoj ko natankaš daj spet na ON sicer nimaš rezerve in boš naslednjič, ko ti začne cukat porival!!!! dotem 1
maco47 Objavljeno April 26, 2010 Opozori Objavljeno April 26, 2010 Pozdravljeni! hvala za dozdajšnjo pomoč... bi pa še neki vprašal! nujno rabim kupit nove gume, ker so že te res otrdele, kljub temu da še imajo nekaj profila... zanima me...., lahko uzamem heidenau, vendar dva različna modela? recimo: spredaj heidenau k 66 zadaj pa: zadaj pa heidenau k 64? ali naj vzamem kar metzeler lasertec (komplet obe isti)? p.s. še pozna kdo podobno internetno prodajalno kot gumedirekt.com? hvala za pomoč! lep pozdrav in vse dobro! Miha Miha,če še nisi kupil gum kupi Metzeler nebo ti žal, sigurno najboljše gume za ta motor!!!Niso pa najcenejše se ti pa z prevoženimi kilometri obrestuje!!! Bremzer 1
SF Objavljeno April 27, 2010 Opozori Objavljeno April 27, 2010 Ne vem... men se je odlično obnesla tudi Avon Roadrider...
RUKI Objavljeno April 27, 2010 Opozori Objavljeno April 27, 2010 Miha,če še nisi kupil gum kupi Metzeler nebo ti žal, sigurno najboljše gume za ta motor!!!Niso pa najcenejše se ti pa z prevoženimi kilometri obrestuje!!! Se podpišem pod to izjavo, jest sem biu z njimi izredno zadovoljen! maco47 in Bremzer 2
phoebus Objavljeno April 27, 2010 Opozori Objavljeno April 27, 2010 V zelo kratkem (1000km) me čaka "ta fajn" servis, 36.000km, glede na kilometre (in to da je bilo zadnjič rečeno "za en servis je še, potem bomo pa videli") je za menjavo ketnica, glede na to da teče ven rjavo ko jo namažem pa tudi ketna (z zobnikoma, I guess) in vse ostalo kar pride pri takem servisu. Se komu sanja, koliko okvirno stane tak špas na "original" servisu?
Giga Objavljeno April 28, 2010 Opozori Objavljeno April 28, 2010 Lep pozdrav Jaz mam tud pr svojmu zdele ketno za zamenat in te pride ketna 150 eur ce jo pa narocis iz Japonske kao zlata te pa pride 180 eur.glede na to da si iz lj bi mal reklame naredu pa zapel do Primca pa ti bo vrhunsko naredu :trance_27_notworthy:
metalheart Objavljeno Julij 20, 2010 Opozori Objavljeno Julij 20, 2010 Zdravo, a ima mogoče kakšno zavorno ročico odveč? Pa po možnosti še desni žmigavec? Včeraj sem ga rahlo položil na desno stran, pa bo potrebna manjša investicija. Verjetno ustreza ročica tudi od kakšnega drugega kawasakija? Sem vprašal na servisu, pa ročica pride celih 40€ ...hein gericke jo sicer ima za 17€ +10€ poštnine, ampak če dobim kakšno rabljeno, bi bil zelo vesel Hvala in lp, Zvonko
Dzimi Objavljeno Julij 22, 2010 Opozori Objavljeno Julij 22, 2010 Pozdravljeni! Kot totalni zelenec glede nakupa motorja me zanimajo vaša mnenja. Glede na moj budget pa izkušnje sem se odločil da bi nabavil rabljenega kawasakija er 5. http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=3896540. Razmišljam o nakupu tega, sicer se na slikah vidi da je malo podrsan po motorju. Se splača? ali lahko pričakujem kakšne težave zaradni tega? Lp Danijel
maco47 Objavljeno Julij 22, 2010 Opozori Objavljeno Julij 22, 2010 Pozdravljeni! Kot totalni zelenec glede nakupa motorja me zanimajo vaša mnenja. Glede na moj budget pa izkušnje sem se odločil da bi nabavil rabljenega kawasakija er 5. http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=3896540. Razmišljam o nakupu tega, sicer se na slikah vidi da je malo podrsan po motorju. Se splača? ali lahko pričakujem kakšne težave zaradni tega? Lp Danijel To je samo lepotna napake in seda malo pobrusit in pobarvat.Samo gleg da ga nepreplačaš saj za 3K € dobiš že ER-6 ,ki je veliko boljši in novejši z ca 30-40 K kil. Bremzer 1
trebor Objavljeno Julij 22, 2010 Opozori Objavljeno Julij 22, 2010 Živijo! Tistie praske so samo lepotne. V mašini zaradi njih ni nič narobe. Lahko pa naknadno namontiraš zaščito motorja; za ta moped obstajajo cevi, ki jih privijačiš okoli agregata, da ga zaščitiš ob morebitnem metanju motorja po tleh. LP Robert
motofrik Objavljeno Julij 23, 2010 Opozori Objavljeno Julij 23, 2010 Mislim, da je to kar dober motor za začetek. Malo boš itak poglihal ceno... Za praske pa se ne boj, malo kateri motor je brez njih. Da le ni bil karamboliran, -če je podrsan kot ta, ni panike. Pobrusiš in malo spreya, pa je.
Avatar Objavljeno Julij 31, 2010 Opozori Objavljeno Julij 31, 2010 V zelo kratkem (1000km) me čaka "ta fajn" servis, 36.000km, glede na kilometre (in to da je bilo zadnjič rečeno "za en servis je še, potem bomo pa videli") je za menjavo ketnica, glede na to da teče ven rjavo ko jo namažem pa tudi ketna (z zobnikoma, I guess) in vse ostalo kar pride pri takem servisu. Se komu sanja, koliko okvirno stane tak špas na "original" servisu? Najprej govoriš o "ketnci", potem pa o "ketni". Tista druga je, to mi je jasno, pogonska veriga. Kaj pa "ketnca"? A misliš verigo, ki poganja odmično gred? Ker tista se menja šele pri 70000+ km in tudi sicer nimam pojma kaj naj bi rjavo teklo kjerkoli. Pogonsko verigo + zadnji in sprednji zobnik dobiš v setu že za 130 evrov (malo poglej v Louis, razen če so podražili). Cel servis bo najbrž: olje + oljni filter = 80 evrov (vključno z delom), verižni set 150 evrov (spet z delom), svečke 9 evrov (obe skupaj), kaj drugega pa niti ne bo, razen če bo pogledal in nastavil ventile (kar ti lahko, če bo menjal še "original" tesnilo pokrova glave motorja, kar precej zaračuna). Aja, prepričan sem, da ti bodo "ugledni" serviserji zaračunali še kar nekaj dodatnih evrov za njihovo "delo z dodano vrednostjo" Seveda lahko vse to menjaš sam in boš prišparal. Pozdravljeni! Kot totalni zelenec glede nakupa motorja me zanimajo vaša mnenja. Glede na moj budget pa izkušnje sem se odločil da bi nabavil rabljenega kawasakija er 5. http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=3896540. Razmišljam o nakupu tega, sicer se na slikah vidi da je malo podrsan po motorju. Se splača? ali lahko pričakujem kakšne težave zaradni tega? Lp Danijel Težko je reči a se splača ali ne, videl sem samo eno sliko "podrsane mašine". Kot so rekli že ostali, samo podrsana mašina ni noben problem, važno je le, da niso zvite vilice ali okvir. To boš preveril tako, da ga boš dal na centralno stojalo, se postavil spredaj ali zadaj in preveril, če je vse v isti liniji. Skratka, konstrukcija mora biti simetrična. Pa med testno vožnjo za kratek čas izpusti roke in boš videl, če ga bo zanašalo v levo ali desno ... ampak če si začetnik raje ne, da ne sesuješ sebe in motorja:)
suhi Objavljeno Julij 31, 2010 Opozori Objavljeno Julij 31, 2010 (popravljeno) Pozdravljeni! Kot totalni zelenec glede nakupa motorja me zanimajo vaša mnenja. Glede na moj budget pa izkušnje sem se odločil da bi nabavil rabljenega kawasakija er 5. http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=3896540. Razmišljam o nakupu tega, sicer se na slikah vidi da je malo podrsan po motorju. Se splača? ali lahko pričakujem kakšne težave zaradni tega? Lp Danijel Bom hiter - za hec sva z dekletom skočila točno tega gledati, saj je tudi ona dobila preblisk, da bi imela enega poceni ER5. No kakšen je bil moj zaključek, ki pač nekaj menda že vem o mopedih - motor je bil pomoje kar pošteno popravljan, torej tudi pošteno zvit. Pobarvan je obupno, prav tako niso niti blatnika uspeli naštimati vredu, popraskan je povsod, zic je grozen, ketna je zanemarjena, pucan ni bil nikoli, to na bloku motorja praska je malenkost, ki se pač vidi iz slik, v resnici je zadeva obupno slaba. Ko sem lastniku omenjal naj se čuva, da si ne bo s tem mopedom kaj naredil, je omenjal ceno že zelo blizu 1000€ pa še zavarovanje bi kar pustil, pa da neko pogodbo naredimo...kar konec koncev je OK cena, a vseeno jz se s tem kropocalom vozil ne bi, kaj šele da bi se vozilo moje dekle! Odločitev je tvoja. Kamot ga daš pa prvi dan serviserju pa naj se on nekaj ur poigrava in mal pošraufa še kar je potrebno, da res ne bo kakšno kolo odpadlo al pa bremze ne prjele. Sicer pa pelje se naravnost, diski niso več zviti, kot tudi vilice ne, kolesa pa žal popolnoma v ravnini že najbrž kar nekaj časa nista več - no pa to se da poštimati, a vse stane...pa si morda na kakšnih 1500€+ za kar pa dobiš že dober motor. Razmisli. ajd Popravljeno Julij 31, 2010. Popravil suhi
suhi Objavljeno Julij 31, 2010 Opozori Objavljeno Julij 31, 2010 Pozabil dopisat - gume so letnik 2004, tako da tudi to prvi dan nujno menjaj, da ne bo spet kaj slabega slišat! ajd
phoebus Objavljeno Avgust 12, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2010 Na take stvari se spomneš ko ti kdo zapre pot in gre na milimetre.... Imam zelo mehko ročko prednje bremze, v katero nimam pravega zaupanja (stiskal sem druge ER5 in je čisto drugače). bil je na servisu in je baje kriva čeljust ki se "upogiba", tako da imam zdaj malo "poštimano" ročico, da ne pride čisto v mezinec ko jo ožamem. Sicer gre čez tehničnega OK, pa bremza tudi (ne toliko kot bi želel, ER5 ni nikoli hitro ustavljal)...ampak gre se za občutek, za zaupanje v zavoro. Mojster mi je dal vedet da je čeljust hudo draga in da "bomo že še poštimali ročico če bo treba da bo OK"...me pa itak vsakič ko je panika spreleti češ "kaj pa če bi se čeljust še bolj odmaknila", "kaj pa če bi ročica skočila nazaj". Se komu sanja, koliko stane nova čeljust (pozabil vprašat na servisu )? Je pametno naročiti rabljeno preko ebaya? In, kako hudiča lahko sploh postane "mehka" ?
Cartman Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Na take stvari se spomneš ko ti kdo zapre pot in gre na milimetre.... Imam zelo mehko ročko prednje bremze, v katero nimam pravega zaupanja (stiskal sem druge ER5 in je čisto drugače). bil je na servisu in je baje kriva čeljust ki se "upogiba", tako da imam zdaj malo "poštimano" ročico, da ne pride čisto v mezinec ko jo ožamem. Sicer gre čez tehničnega OK, pa bremza tudi (ne toliko kot bi želel, ER5 ni nikoli hitro ustavljal)...ampak gre se za občutek, za zaupanje v zavoro. Mojster mi je dal vedet da je čeljust hudo draga in da "bomo že še poštimali ročico če bo treba da bo OK"...me pa itak vsakič ko je panika spreleti češ "kaj pa če bi se čeljust še bolj odmaknila", "kaj pa če bi ročica skočila nazaj". Se komu sanja, koliko stane nova čeljust (pozabil vprašat na servisu )? Je pametno naročiti rabljeno preko ebaya? In, kako hudiča lahko sploh postane "mehka" ? jaz sem parkrat peljal er5 in se mi prednji žlajf ni zdel slab. zdelo se mi je de neprimerno lepše ustavlja kot yamaha xj600diversion. tako da najbrž res nekaj ne štima. jaz osebno moooočnoo dvomim, da bi se čeljust odpirala tako močno. Moj oldie je mel podobne simptome, pa sem jih rešil z obnovo cilindra v ročki, zadeva je bila občutno boljša, ko pa sem zamenjal še cevi za opletene, se je stvar tako spremenila, da sem celo sezono klel, zakaj tega nisem naredil prej. mislim da sem v elisi takrat, 2 sezoni nazaj, plačal cca 110€ za cevi in obnovo črpalke.
Bremzer Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Na take stvari se spomneš ko ti kdo zapre pot in gre na milimetre.... Imam zelo mehko ročko prednje bremze, v katero nimam pravega zaupanja (stiskal sem druge ER5 in je čisto drugače). Se komu sanja, koliko stane nova čeljust (pozabil vprašat na servisu )? Je pametno naročiti rabljeno preko ebaya? In, kako hudiča lahko sploh postane "mehka" ? ER-5 ima res zelo nezanesljivo prednjo zavoro, zato je pri nas šel od hiše in ga je zamenjal ER-6-N To da imaš mehko ročico je lahko krivo;zračnost v prednjem kolesu(ležaji imajo lufta),možno da je zvit disk,ali povratni ventil v glavnem zavornem cilindru(pri ročici)v tem primeru moraš zamenjat kompletno garnituro gumic in ta povratni ali eni pravijo poden ventil, ki je v cilindru nakoncu vzmeti in skrbi za določen predpritisk v zavorni cevi. Ps.pa še tole če boš verjel na našem ER-5 je doma na dvorišču padla pri počasni vožnji ena od ploščic natla motor je imel ca 20K kil.nikoli demontirane prednje ploščice in je bil na vseh rednih servisih !!!! To se nemore zgodit na nobenem zavornem sistemu a na ER-5 se je to zgodilo! Cartman in danixxx 2
Stasky Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 luft v ležajih definitivno ni kriv glede na to da čeljust in disk nista fiksna (eno ali drugo je gibljivo)... Js na moji aprilii tudi nisem imeu pravega občutka z original cevmi in sem jih zamenjal za opletene... razlika očitna... je pa prva stvar za nardit, če še ni bilo, menjava olja in prezračevanje... mogoče že to reši težavo... glede čeljusti pa mal dvomim, ne spomnem se sicer kako je narejeno... a je gibljiva čeljust? ali ima plavajoči disk? Če je čeljust gibljiva se z leti "razjaha" (podobne težave imel na husqvarni)... možno tudi, da se cevi pretirano raztezajo...
Dzimi Objavljeno September 5, 2010 Opozori Objavljeno September 5, 2010 Nabavil kawasaki er 5, sicer ne tistega na sliki ampak enga drugega letnik 2000. Prevoženih ima 45.ooo, potrjeno servisno, menjano verigo, svečke, nove gume, pa vsi možni računi. Cena 1500 evrov. Moram reči da sem kar zadovoljen. Pa hvala suhemu za opozorilo. Mi je tip po telefonu tudi rekel da se da zmenit za ceno, samo nisem šel tja. Tega imam pa že zdaj malo več kot en mesec in sem že naredil 1500 km skoraj. Vmes sem imel še manjšo nezgodico. Premala varnostna razdalja in že sem bil v riti dobesedno... Tipu malo blatnik prestavil vendar uredili na mestu, jaz pa ostal z zlomljenim pokrovom od desnega žmigavca. Sem do zdaj vozil samo hornetko abs in sem bil malo presenečen nad zavorno razdaljo tega motorja. Vglavnem preživeli smo, krstili smo motor po bedariji, tak da zdaj pa bolj previdno na pot. Mogoče ve kdo kje bi se dalo dobit žmigavec in nasploh dele za kawasaki?
andrejf Objavljeno Oktober 25, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2010 Če kdo išče owners manual: http://www.kawasaki-techinfo.net/searchOM.php?view_lang=EN&spec=OC&book_no=&lang_code= Sam sem imel težave pri odpiranju z Mozillo. Kasneje sem uporabil Chrome. cikadina 1
marcc Objavljeno Februar 1, 2011 Opozori Objavljeno Februar 1, 2011 Hi, no da enmal osvežm temo. Js sem glih včeraj opravil servis (disk ploščice,zavorna tekočina,hladilna tekočina,olje,oljni filtr,bencin filtr,nove cevi od kesla pa do pice,tank nalepka,pakne in nekaj kablovja.). Prele še naročil glavno plastiko v števcu. Drug mesec še pa gumi,verigo in zobnika.pol pa na polno v sezono :evilgrin:. Kaj pa kej vaše er5-tke.Ste jih že kaj poštimal za novo sezono? LPM
sava Objavljeno Marec 21, 2011 Opozori Objavljeno Marec 21, 2011 Zdravo, imam eno prošnjo, če bi se dalo komu pogledati v prometni, natančno koliko konjev ima ER-5, pomembne so tudi decimalke :yes: Verjetno bom šel čez nekaj dni delati izpit za A2 in kakor že vemo motor ne sme presegati 35kW, zato bi bil res hvaležen če bi dobil kakšen podatek iz prve roke, pa pomojem bo še komu koristilo. Hvala! LP
Scarabeo 500 Objavljeno Marec 21, 2011 Opozori Objavljeno Marec 21, 2011 Zdravo, imam eno prošnjo, če bi se dalo komu pogledati v prometni, natančno koliko konjev ima ER-5, pomembne so tudi decimalke :yes: Verjetno bom šel čez nekaj dni delati izpit za A2 in kakor že vemo motor ne sme presegati 35kW, zato bi bil res hvaležen če bi dobil kakšen podatek iz prve roke, pa pomojem bo še komu koristilo. Hvala! LP Za A2 ima preveč - 50 konjev ali 37 kilovatov. Dobijo pa se zablokirani na 25 kilovatov. Ja, skoraj ni kaj pametnega vozit s to uredbo. Scarabeo
ender Objavljeno Marec 23, 2011 Opozori Objavljeno Marec 23, 2011 juhu, pravkar novi lastnik er5 pozdravljeni vsi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se