Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

Motorja ne morem prižgati. Akumulator sem izmeril in kaže dobrih 15V, je pa res, da je še prvi (2005 letnik).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetn je akumulator (7 let je že kar staro za akumulator). Ko boš kupoval novega pa jih vseeno prosi naj ti ga še za vsak slučaj premerijo.

15V je mal veliko-ampak če V pod obremenitvijo pade je lahko aku. vseeno zanič.-bo Bremzer kej več povedal na to temo

P.S.-frgazerca komot vžgeš tud na potisk :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da je star 7let menjaj. Slej kot prej bo spustil dušo.

BTW;

Z praznim akumulatorjem pa ne preveč verglat. Lahka ti skuri štarter rele. Je pa finta, da imajo eni motorji enak tip releja tudi za druge stvari. Recimo Helga je imela enakega za hupo. Torej medsebojna menjava relejev (če sta res popolnoma enaka) pride v poštev za troubleshooting oziroma, če ti crkne kje na poti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

am to pa ne bo šlo, da sta releja za hupo in štarter rele ista. oni za hupo drži max ene 20A, štarter rele pa cca 150A, pa še priključke in dimenzije imata različne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš prav. Štarter in hupa nimata enakega. Sta pa load shed in od hupe enaka. Nekje v glavi sem imel, da sta enaka, ker sem jih enkrat swopal. Se posipam z pepelom :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako zvrtaš luknjo 6x4mm?

kakšen sveder uporabiš za to?

šmarn'ca je zgleda da naredila svoje...

..drugače pa, gre izvrtati tudi kvadratno luknjo. Poseben sveder in na rezkalni stroj. No, 6x4 mm ne gre, 6x6 pa ja.

Ja, najprej izvrtati par lukenj s svedrom 5mm, vžgati... Če bo pretiho, povečaš na 6mm. Če pa še to ni v redu, pa osmica. Verjami, da bo glas za bogove rajcat. Nizek bas, kot mali Ducati.

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetn je akumulator (7 let je že kar staro za akumulator). Ko boš kupoval novega pa jih vseeno prosi naj ti ga še za vsak slučaj premerijo.

15V je mal veliko-ampak če V pod obremenitvijo pade je lahko aku. vseeno zanič.-bo Bremzer kej več povedal na to temo

P.S.-frgazerca komot vžgeš tud na potisk :)

Bom odgovoril ! samo me dva dni ni bilo doma sem na kolesarski dirki Po Sloveniji !

Po vsej verjetnosti je zanič akumulator.Namreč sama napetost akumulatorja ni toliko merodajna izmerit V-olte moraš pri porabi se pravi pri zagonu in takrat "nesme" pasti pod 9,6V kajti,če napetost pade pod 9,6 V zaganjač premalo zavrti in če ima motor že računalnik takrat več NEDELUJE !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ne vem kako za vraga vam multimeter na 12 V akumulatorju kaže 15 V? Če motor miruje bi jih moral kazati nekje med 12,4 in 12,8. Tudi med tekom jih ne bi smel kazati 15 (niti 14). Kakorkoli že, fora je v tem, da akumulatorja lahko ne polni, in če ga samo menjaš, ne boš nič rešil ... po nekaj tednih boš spet imel praznega. Daj za vsak slučaj še preglej stikala in povezave med žicami, jih pošpricaj z WD40, pa dobro očisti še obe žici, ki gresta na akumulator. Očisti tudi kontaktne točke na akumulatorjih (tista dva kvadratka, ko žice gor prišraufaš). Če imaš polnilec za akumulatorje, ga napolni, poizkusi, pa boš videl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Živjo,

imam Er 5, prejšnja lastnica je dala znižati sedež k tapetniku, a meni ta sedež ne ustreza. Torej, če kdo potrebuje znižan sedež ga z veseljem menjam za navadnega. Sedež ni nič strgan in za takega tudi menjam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

imam Er 5, prejšnja lastnica je dala znižati sedež k tapetniku, a meni ta sedež ne ustreza. Torej, če kdo potrebuje znižan sedež ga z veseljem menjam za navadnega. Sedež ni nič strgan in za takega tudi menjam.

Če nenajdeš zamenjave ga daj tapetniku in ti ga nazaj zviša z novo podlogo(obdela novo spužvo) lahko ti ga celo ponovno tapicira in nanovo obleče.Najdeš tudi firme,ki ti naredijo novo prevleko in gel podlogo !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, mene pa zanimajo kovčki za ta motor... Zanima me kako velik je lahko, da na motorju ne izgleda preveč ogromen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, mene pa zanimajo kovčki za ta motor... Zanima me kako velik je lahko, da na motorju ne izgleda preveč ogromen.

Dedi ima na svojem eno staro kappo 48l in ne izgleda preogromen, moja maxia 52 pa je že kar velika ne morem pa si predstavljati tanove 55l variante. Drugače pa je najbolje da se odpelješ do prve trgovine in poizkusiš/preveriš kaj ti najbolj ustreza.

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, mene pa zanimajo kovčki za ta motor... Zanima me kako velik je lahko, da na motorju ne izgleda preveč ogromen.

Jaz imam od ženinega R - 5 zadnji kovček z nosilcem za eno čelado + še malo prostora in stranski Goretex torbi raztegljivi z zaščito za dež.Torbi 1X rabljeni prodam za 1/2 nove cene vse kupljeno v Lyisu. za več info na Gsm imaš ga v avtarju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pokliči MotoSpirit (na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)-u poglej rubriko "poškodovana motorna kolesa"), imajo precej rezervnih delov od poškodovanih motorjev. Cena bo cca. 5-6 EUR + poštnina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Glede na to da svetita obe lučki, možno da je prišlo do kratkega stika.

Vendar pa ne lavfaj mašine, dokler ne ugotoviš vzroka!!

Še enkrat preveri nivo olja!!

Lahko tudi, das e ni ustvarilo dovolj pritiska-olje še kako minutko ne zaokroži po sistemu. Zato jaz ponavadi nalijem nekaj olja v oljni filter. Drugače pa pri delujoči mašini pustiš majčkeno odtegnjen oljni filter, da se zadeva prezrači. Ko/ če lučka ugasne pa ga pritegneš.

Lahko pa je tudi senzor fuč...

Ampak ker sta se prižgali obe lučki, bi jst stavil na kontakt...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uspelo je!

Za malenkost smo odvili filter olja pri prižganem motorju... čez par sekund sta obe lučki ugasnili!! (olje & voda).

Hvala!

ps. Še v informacijo: težava gorečima z lučkama olje&voda se je pojavila po menjavi olja in filtra KLJUB temu, da smo v novi filter pred menjavo nalili olje. In smo mislili, da zraka zato ni noter; pa je kot kaže bil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uspelo je!

Za malenkost smo odvili filter olja pri prižganem motorju... čez par sekund sta obe lučki ugasnili!! (olje & voda).

Hvala!

ps. Še v informacijo: težava gorečima z lučkama olje&voda se je pojavila po menjavi olja in filtra KLJUB temu, da smo v novi filter pred menjavo nalili olje. In smo mislili, da zraka zato ni noter; pa je kot kaže bil.

Ti imaš neko drugo težavo ! ! Olja se NIKOLI ne naliva v nov filter niti se ga neprezračuje ! ! Problem bo pri črpalki: lahko je zapacano sito črpalke,črpalka da premalo pritiska ali šteka tlačni ventil (ubertruck ventil) na črpalki ! !Lahko pa da uporabljaš preredko olje,naslednjič probaj z kakim drugim oljem nebom omenjal znamke ampak probaj z bolj gostim oljem npr: 15W 50 !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Lep pozdrav, zanima me, če se da ta motor na kak način zablokirati, da bi se ga dalo voziti z A2 kategorijo. Namreč koliko gledam te motorje imajo vsi 50 KM.

Ter če se da blokirati, na koliko kW?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te motorje blokirajo na 25 kilovatov. Verjetno so večina blokirani že v tovarni.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!