mazho Objavljeno Avgust 11, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2008 Po menjavi olja (Motul 5100, prej ne vem katero olje je bilo notri) je menjalnik postal precej bolj glasen, predvsem pri prestavljanju v drugo prestavo (prestavi bolj "trdo"), pri ostalih prestavah je OK. Je to normalno za to olje ali je priporočljiv obisk serviserja? :?
helenca46 Objavljeno Avgust 11, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2008 Po menjavi olja (Motul 5100, prej ne vem katero olje je bilo notri) je menjalnik postal precej bolj glasen, predvsem pri prestavljanju v drugo prestavo (prestavi bolj "trdo"), pri ostalih prestavah je OK. Je to normalno za to olje ali je priporočljiv obisk serviserja? :? to je meu naš atk enkrat probleme k je dal eno drugo olje not kot je blo in je blo pol menjavanje bl trdo.. drgač pa priporočam da še enkrat zamenjaš olje pa bo potem bolš!! sam na motul 5100 morš bit pozorn na slike k so za različne motorje!!!
metalheart Objavljeno Avgust 18, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2008 Montiraj dyno-jet in navrtaj izpuh, pa fertik... A lahko kdo posname zvok tega navrtanega izpuha? Sem bil z vrtalnim strojem in svedri že poleg, pa me je zapustil pogum :unsure: . Navrtal bi ga zato, ker vse kar se iz izpuha sliši, je nadležen piskajoč zvok...
adrenalyn Objavljeno Avgust 19, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2008 (popravljeno) Bi lahko koga prosil samo za kaksen komentar na naslednji motor: (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=2239995# Lastnik je motor uvozil iz Italije. Ne vem, kako je s temi uvoženimi, ker itak so skoraj vsi iz Italije ali pa Nemčije... Razen zamenjanih smernikov, je še kaj neoriginalnega na njem? Hvala, LP Popravljeno Avgust 19, 2008. Popravil adrenalyn
SF Objavljeno Avgust 19, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2008 V osmih letih 16700 km? :naughty: V Italiji se motorji te vrste vozijo dan in noč... Vprašaj se, zakaj je bil tako poceni, da se ga je nekomu splačalo uvozit kljub poplavi poceni motorjev v Sloveniji? Cene ER5 so namreč primerljive z Italijo. Torej najboljše da pogledaš na motousate in primerjaš cene, potem pa se vprašaj, kje bo uvoznik zaslužil, sploh pa, zakaj ga je dobil tako poceni da se mu to splača...
Guest Brumer Objavljeno Avgust 19, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2008 A lahko kdo posname zvok tega navrtanega izpuha? Sem bil z vrtalnim strojem in svedri že poleg, pa me je zapustil pogum :unsure: . Navrtal bi ga zato, ker vse kar se iz izpuha sliši, je nadležen piskajoč zvok... Naredi 8 lukenj z M8 svedrom in če ti zvok nebo všeč daš zdrejat vložek in ga enostavno vstaviš met večjo in manjšo cevjo in notranjo cev malo razpertljaš tako,da vložek ne vrže ven ali narediš v vložek navoj in zvrtaš luknjo odspodaj v izpušno cev in daš vijak. Še skica mogoče ti kaj pomaga!!
metalheart Objavljeno Avgust 20, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2008 Brumer, sem prebral celo temo, tako da sem tudi skico videl .) . Mislim, da je nekdo obljubil posnetek, ki ga še zdaj čakam :P , zato sem tudi vprašal. Ja nič, bo treba pač vrtat pa probat. Hvala in lp
RUKI Objavljeno Oktober 6, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2008 Prosim vas za pomoč. A se je že komu zgodilo na ER5, da mu je med vožnjo ugasnil motor? Vozim normalno, 90-100, in se mi naekrat vžejo lučke na armaturki in motor crkne-med samo vožnjo. Poskusil sem ga vžat vendar je obrnil do polovice potem pa konc, sploh zavirglou ni. Sprašujem zato, ker niti približno ne vem kako naj se lotim (akumulator,kabli, svečke, če je iskra seveda najprej, kaj pa pol, mogoče cinšpula,.) Lepo prosim za kakšen nasvet če je kdo že to doživu. L.p. RUKI :worship:
Guest Brumer Objavljeno Oktober 6, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2008 Prosim vas za pomoč. A se je že komu zgodilo na ER5, da mu je med vožnjo ugasnil motor? Vozim normalno, 90-100, in se mi naekrat vžejo lučke na armaturki in motor crkne-med samo vožnjo. Poskusil sem ga vžat vendar je obrnil do polovice potem pa konc, sploh zavirglou ni. Sprašujem zato, ker niti približno ne vem kako naj se lotim (akumulator,kabli, svečke, če je iskra seveda najprej, kaj pa pol, mogoče cinšpula,.) Lepo prosim za kakšen nasvet če je kdo že to doživu. L.p. RUKI :worship: Če je akumulator star več kot 3 leta si kar kupi novega (sicer ga daj napolnit),ko ga montiraš pazi na polariteto in nazadnje montiraj minus klemo.Ko zmontiraš probaj vžgati motor,če bo vžgal izmeri z Volt metrom napetost,ko dodaš malo gasa mora napetost naraščati tja do ca 14 V ,če ti motor nebo vžgal (bo pa verglal)snami kabel od ene svečke natakni nanj eno staro(razmakni jo na ca 2 mm) svečko drži na maso in preveti iskro,če ni iskre bo poseg za elektrikarja.Možno je veliko napak kot npr:štekerji(spoji)masse,+na vžig.tuljavo,inpulzator,modul vžiga(ojačevalec),vžigalna tuljava itd. :whistle:
EuroDriver Objavljeno Oktober 9, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2008 Pozdrav! Zanima me, če mogoče pozna tega er5 in lahko malo več pove o njem http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=2335981# hvala
molotov Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 (popravljeno) lep pozdrav vsem! mene pa zanima če se da z tem kawasakijem na kakšne ture hodit. Saj ne mislim z njim v afriko hodit, ampak malo po evropi.(predvsem dobre asvaltne ceste) :D . pa me zanima če se da dati gor stranske kovčke. če ma kdo kakšno sliko. In nazadnje me zanima če mi sploh priporočate take podvige. hvala za odgovore Popravljeno Oktober 12, 2008. Popravil molotov
biker77 Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 lep pozdrav vsem!mene pa zanima če se da z tem kawasakijem na kakšne ture hodit. Saj ne mislim z njim v afriko hodit, ampak malo po evropi.(predvsem dobre asvaltne ceste) :D . pa me zanima če se da dati gor stranske kovčke. če ma kdo kakšno sliko. In nazadnje me zanima če mi sploh priporočate take podvige. hvala za odgovore ljudje z vespam potujejo po evropi..tko da ne vem zakaj ti s tem ne bi mogu it.. jest osebno se pa tega podviga ne bi lotil..
molotov Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 mislim predvsem vetrno zaščito vem da se da ene majhne šipice namontirat a to kj pomaga. pa biker 77 me zanima zakaj se ti tega nebi lotil:močen pomoje da je dost. lp
biker77 Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 mislim predvsem vetrno zaščito vem da se da ene majhne šipice namontirat a to kj pomaga.pa biker 77 me zanima zakaj se ti tega nebi lotil:močen pomoje da je dost. lp šipce ne rabiš..k če se tko deleč peleš najbrž ne boš divjal..do 110 pa nikjer pretirano ne piha.. močen je dost.. jest se že tko ne bi tega lotil..ker nisem tak tip.. če pa bi se, bi si pa omislil kako malo ali veliko enduro..
molotov Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 aha hvala za odgovor pa me zanima če kdo pozna kakšen motor z dobro veterno zaščito(da se je udobno pelat) lp
biker77 Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 aha hvala za odgovor pa me zanima če kdo pozna kakšen motor z dobro veterno zaščito(da se je udobno pelat)lp najmanj 30 takih je.. :D
ImenitnaPriložnost Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 aha hvala za odgovor pa me zanima če kdo pozna kakšen motor z dobro veterno zaščito(da se je udobno pelat)lp Da jvpraš še , če vemo za motorje, ki imajo 2 kolesi in so dobavljivi v črni barvi? :P
molotov Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 Da jvpraš še , če vemo za motorje, ki imajo 2 kolesi in so dobavljivi v črni barvi? :P sori ker sprašujem :glare: . sam vaša priporočila če bi se dal. lp
ImenitnaPriložnost Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 sori ker sprašujem :glare: . sam vaša priporočila če bi se dal.lp ej, stair, kot da bi vprašal " a poznate kaj dobrih bejb" povej, kolk si velik, kolk dnarja maš, a si rocker al tehno fetišist, al navadn balkan lover ... :) pa a si kdaj sploh kaj vozil kak resn motor? Kterga? Kako ti je bil všeč? ok, dost psihoterapiranja :)
_Fingi_ Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 (popravljeno) Stranski kovčki se seveda dajo dobiti. Mogoče ne original, ampak z malo predelave lahko vsako držalo za kovčke spravš na motor, če ne, ga pa sam narediš. Mene zelo mika da bi si naštimal stranske tekstilne, se mi zdi da je okoli 15l prostornina enega (30€ v Louisu), tako da imaš v kombinaciji z zadnjim 48L kufrom kar nekaj prostora. Drugače je pa tko, jest imam šipco gor, nekje srednje visoko bi rekel, pa je tko da mi pri pokončni vožnji lih tko v čelado piha da kr precej šumi. No, mogoče bi bilo bolje s kkšno kvalitetnejšo čelado. Tako da, tistega upora zraka čutiš manj, le hrupno je bolj. Glede podvigov pa, moje mnenje: Le pejt, tud jest v kratkem planiram eno daljšo turo po Evropi, mogoče tud z ER5. Mislim da ne rabš nekih potovalnih motorjev ala varadere, gs-i, se da tud z nakedi po 500+km/dan delat. Popravljeno Oktober 12, 2008. Popravil _Fingi_
Avatar Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 lep pozdrav vsem!mene pa zanima če se da z tem kawasakijem na kakšne ture hodit. Saj ne mislim z njim v afriko hodit, ampak malo po evropi.(predvsem dobre asvaltne ceste) :D . pa me zanima če se da dati gor stranske kovčke. če ma kdo kakšno sliko. In nazadnje me zanima če mi sploh priporočate take podvige. hvala za odgovore Da se hodit na ture (saj se da z vsakim). Ima dovolj moči in navora za potovalno vožnjo, tudi če bosta na njem dva+prtljaga. Seveda bo v tem primeru potrebno previdnejše prehitevanje. Šipic in (pol)oklepov, ki jih je tudi mogoče dokupiti, ampak so (oklepi namreč) dragi, sploh ne potrebuješ. Se pa že pri šipici pozna manjši zračni upor na telesu voznika, tako da za daljšo vožnjo po avtocesti jo priporočam. Zadnji kovček + nosilce dobiš kjerkoli, tank torbo tudi. Dobi se tudi tekstilne in plastične (trde) stranske torbe/kovčke, ampak s tem bo nekaj več dela. Da ne pozabim, če si večji od 180 cm, se boš na daljši vožnji z ERko počutil utesnjeno (predvsem zaradi precej pokrčenih kolen). Ampak vse se da... To je precej trpežen moped, ki ne potrebuje dosti vzdrževanja oz. je to relativno poceni. Tako da kar pojdi po Evropi.
molotov Objavljeno Oktober 13, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2008 (popravljeno) najlepša hvala za odgovore vsem. mogoče bo malo problem ker sem 185cm ampak pred nakupom bom motor seveda sprobal pa bomo vidl. potovati pa mislim predvsem sam na motorju.:) posodili pa so mi: yamaha tdm 900 in tomos sm 125 supermoto lp Popravljeno Oktober 13, 2008. Popravil molotov
MiNa Objavljeno Oktober 13, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2008 Si mogoče pomislil na KLE500. Enak motor kot ER5 vendar, če si malo večji ne boš kot Krpan na kobilici. S kolegom sva bila letos v Ukrajini kolega na KLE500 jaz pa z GS1150. Lahko ti povem, da za normalno potovanje sploh po malo slabših cestah je cestni enduro čisto nekaj drugega kot motor na katerega si vrgel oko. Pa srečno pri nakupu. Evo še slikce.
molotov Objavljeno Oktober 14, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2008 hvala bom še za cene malo pogledal lp
molotov Objavljeno Oktober 15, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2008 (popravljeno) sem pogleda za kle 500 pa ima malo preveliko porabo 6-7l to pa ni dobro. pomoje da bo kr er5 ali pa cbf-ka Popravljeno Oktober 15, 2008. Popravil molotov
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se