Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno

Teych, kaj točno bi rada zamenjala? Ker nekatere dele lahko dobiš v aftermarket izvedbah in so ceneje kot originali.

Objavljeno
A mogoče kdo ve, kje bi se dalo dobit kakšne rabljene rezervne dele za ER5? Poznate mogoče koga ki iz tujine vozi dele razbitih motorjev?

Ene par stvari imam za zamenjat na motorju, pa bi me novi deli preveč stali....

Lp.

Poizkusi:

Patafta (imena ne vem) Dolga vas, Kočevje 041311249, pri njemu že dobil nekaj stvari. l.p

Objavljeno

Okej, rabim vilice spredaj, luč, en žmigavc, pokrov za števce pa ročko od kuplunge. Zaenkrat imam vse ogledano na e-bayu in pride vse skupaj ene 250 evrov + poštnina.

Samo je čisto možno da mi bodo poštnino računali za vsak kos posebej, torej pride 20x5 = 100 evrov samo poštnina :unsure: ne vem a se mi sploh splača pol takole uzet....

Rabim pa še sprednjo strehco ki je na e-bayu na najdem.

Objavljeno
Poizkusi:

Patafta (imena ne vem) Dolga vas, Kočevje 041311249, pri njemu že dobil nekaj stvari. l.p

"Ta številka ne obstaja, prosimo, pokličite informacije...."

:unsure:

Objavljeno
Okej, rabim vilice spredaj, luč, en žmigavc, pokrov za števce pa ročko od kuplunge. Zaenkrat imam vse ogledano na e-bayu in pride vse skupaj ene 250 evrov + poštnina.

Če kupiš od enega dilerja vse, ti običajno računa poštnino največjega/najtežjega dela. Prej se pozanimaj, pa veš.

Objavljeno
"Ta številka ne obstaja, prosimo, pokličite informacije...."

:unsure:

Zgleda da je zamenjou številko, sm še 1x preveru v imenik in sm napisou prou. jbg :wacko:

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni.

Imam problem in iščem pomoč. Problem je v tem ker mi je skurilo akumulator in nisem 100 % zakaj bi to bilo. Akumulator mi polni namesto max 15 V kar 17V. S fotrom sva prišla do ugotovitve, da je najbr crknil regulator. Ima mogoče kdo kakšne podobne izkušnje ?

LP

Objavljeno

Pozdravljeni.

Imam problem in iščem pomoč. Problem je v tem ker mi je skurilo akumulator in nisem 100 % zakaj bi to bilo. Akumulator mi polni namesto max 15 V kar 17V. S fotrom sva prišla do ugotovitve, da je najbr crknil regulator. Ima mogoče kdo kakšne podobne izkušnje ?

LP

Tu ti nobene izkušnje nepomagajo.Najprej kupi nov akumulator ga namontiraj in izmeri polnenje,če ti napetost še vedno narašča nad 14,8 V motor TAKOJ vgasni in po nov regler sicer ti zna poškodovati še kaj drugega(npr:stator,akumulator,modul vžiga itd.) :hmm::hmm::hmm:

Objavljeno

Imam eno vprašanje za tiste, ki ste brkljali po vplinjačih na ERki: za koliko obratov ste obrnili "pilot screws" (vijaka, ki regulirata zrak)? Jaz sem za 1 1/4, kakor piše v Haynesovem priročniku. Ampak je na voljo še dodaten +- 1/4, tako da bom najbrž dodal 1/4. Ima kdo kakšne izkušnje?

Najprej izmeri na motorju CO% z aparatom pri kakem mehaniku ali na AMD in šele potem odpiraj ali zapiraj vijak za prosti tek (mešanica benzina in zraka.CO naj bi bil nekje med 3% in 3,5% vedno pa moraš oba vplinjača enako nastavit pred nastavitvijo CO-ja pa je dobro vplinjača medsebojno sinhronizirat z uricami ali posebnim nastavkom za na vplinjač, ki ti pokaže vsesano količino (pretok) zraka. :hmm:

Objavljeno

Tu ti nobene izkušnje nepomagajo.Najprej kupi nov akumulator ga namontiraj in izmeri polnenje,če ti napetost še vedno narašča nad 14,8 V motor TAKOJ vgasni in po nov regler sicer ti zna poškodovati še kaj drugega(npr:stator,akumulator,modul vžiga itd.) :hmm::hmm::hmm:

Akumulator imam že nov... Je regler mogoče plastična škatlica pod sedežem. Ker nisem 100 %. Koliko pa pride nov regler ?

Objavljeno (popravljeno)

Akumulator imam že nov... Je regler mogoče plastična škatlica pod sedežem. Ker nisem 100 %. Koliko pa pride nov regler ?

Regler ni plastičen je ponavadi Aluminijast-rebrast zaradi dobrega hlajenja velik kot cigaretna škatlica ima šteker z ca 6-tim kabli in je montiran nekje bolj spodaj med menjalnikom in zadnjim kolesom nad sredinskim štenderjem.Sicer pa ti nebi točno vedel povedat kje je že štiri leta odkar sem ženin ER-5 prodal zdaj pa ima ER-6 in je regler zelo lepo viden spodaj za menjalnikom in pred zadnjim kolesom. :whistle:

Popravljeno . Popravil Brumer
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Lepo se ga vidi pod zadnjim kolesom tako kot je napisal Brumer. Aluminijasta-rebrasta škatlica ne moreš zgrešit.

Objavljeno

No ko smo lih pri temu če ma kdo kaj preveč.....jaz rabim en žmigovc originalen za mojga. Oziroma če kdo ve če so original žmigovci na kerem drugem motorju enaki kot na er-5?

Lp.

Objavljeno

Imajo večina Kawasakiji prejšnjih letnikov enake. Poglej na Louisovo stran za replike (cena verjetno malo nižja, kot original). Ninja (Top gun...) je imela enake, pa GPZ-ji tudi.

Objavljeno

Dobro, ni nekaj veliko razbitih er-5 na avto.net, tako da ne vem če bi mi kdo prodal en žmigavc;)

Je mogoče kdo od vas menjal žmigavce za kakšne druge in se mu na originalnih sedaj nekje prah nabira? PM:)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

spoštovani forumaši...

jaz bi vas samo prosil, če mi lahko svetujete, na koliko naj ''napumpam'' gume na er-5? p.s. sem malce težjega kova...

hvala za pomoč in informacijo!

M

Objavljeno

spoštovani forumaši...

jaz bi vas samo prosil, če mi lahko svetujete, na koliko naj ''napumpam'' gume na er-5? p.s. sem malce težjega kova...

hvala za pomoč in informacijo!

M

...kot da sta na motorju dva. Oziroma za polno obteženega. Piše v knjižici. Na pamet pa ne vem, poglej vanjo.

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

hvala za dozdajšnjo pomoč...

bi pa še neki vprašal! nujno rabim kupit nove gume, ker so že te res otrdele, kljub temu da še imajo nekaj profila...

zanima me...., lahko uzamem heidenau, vendar dva različna modela?

recimo: spredaj heidenau k 66

zadaj pa: zadaj pa heidenau k 64?

ali naj vzamem kar

metzeler lasertec (komplet obe isti)?

p.s. še pozna kdo podobno internetno prodajalno kot gumedirekt.com?

hvala za pomoč!

lep pozdrav in vse dobro!

Miha

Objavljeno

Zadaj sem imel Heidenau, super zadeva.

Objavljeno

zdravo.

Imam problem pri mojem kawasakiju. Namreč ko sem sedaj v toplejših časih zalavfal motor, ki je mimogrede normalno vžgal, ne deluje števec za obrate. Ko sem malo gledal kam pridejo kabli iz obratomera sem prišel do škatlice pod sedežem. Ima ta škatlica vpliv na delovanje obratomera ?

post-25092-126893634939_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

jaz bi vas samo prosil, če mi lahko svetujete, na koliko naj ''napumpam'' gume na er-5? p.s. sem malce težjega kova...

Uradno je tlak za sprednjo 2.25 bara, za zadnjo pa 2.5 bara. Jaz dam v sprednjo 2.5 in v zadnjo 2.8 bara. Vse ok, na ovinkih, pri zaviranju in pospeševanju nobenih problemov, če je malenkost višji tlak se počasneje obrabljajo in tudi poraba goriva je manjša (eno in drugo minimalno, skoraj zanemarljivo).

zanima me...., lahko uzamem heidenau, vendar dva različna modela?

recimo: spredaj heidenau k 66

zadaj pa: zadaj pa heidenau k 64?

ali naj vzamem kar

metzeler lasertec (komplet obe isti)?

Različnih modelov (tudi iste firme) ni priporočljivo namestiti, čeprav v tem primeru najbrž ne bo opazne razlike, razen da bo tresenje balance (med 30-50 kmh) bolj občutno. Heidenau sem uporabljal več let, so solidne in najcenejše gume za ER 5. Vendar pa sem pred letom preizkusil Michelin Pilot Active in je razlika kot noč in dan v prid Michelinu. Je nekoliko (vendar ne veliko) dražji, vendar zdrži dlje in tudi oprijem je mnogo boljši (preizkusil pri polaganju ovinkov in močnemu zaviranju na sprednjo zavoro ... v obeh primerih je razlika opazna).

Popravljeno . Popravil Avatar
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Mene sam zanima če pri letniku 97' kaže kok ma benza ?

hvala

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!