Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno

Za to dimenzijo sem dala lani pri širniku z montažo 140€. Vedno bolj se mi dozdeva,da mi kdaj čisto brez razloga malo odnese sprednjo gumo,ne vozim hitro,ne zaviram v ovinek...kar na lepem jo kdaj malo odnese,toliko,da "cukne". Treba bo menjati,tem gumam ne zaupam.

To pa res nebo držalo,da so krive Metzelerke prej bo to,da so ti prednji amortizerji postali premehki,bo treba olje zamenjat z malo tršim(medium) sicer pa probaj z drugumi gumami in boš videla da nebo razlike !

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Podravljeni er5 šoferji

Ker pade motor v moj ožji izbor imam par vprašanj:

  • Koliko konjev/kw imate zapisanih v prometni? Na netu najdem motorje od 47 pa tja do 52 konjičev. A2 jih dovoli max. 47 :)
  • Kakšno opremo nosite? tekstil ali usnje?
  • Kaj pa čelada? Je preklopna preglasna za tak motor?
  • Koliko pa letno porabite cekinov? Zavarovanje, registracija, gume, servisi in vse podobne reči.....
  • Vaše mnenje okrog nakupa tako starega motocikla? Ali je motor pri 10ih letih že vidno dotrajan? Bi ga vi kupili starega 10 let?
  • Nekje glavno konkurenco v mojem izboru mu dela predvsem kle... Motor potrebujem primarno za lagodno vožnjo v službo, sem pa tja izletič, dopust.
    Pa vendar bi se rad kdaj peljal bolj "športno"... Kakšna so vaša mnenja v tej smeri?
  • Je motor zmožen vožnje v dvoje? Tu je verjetno kle v veliki prednosti? Ali pač? Če gledamo da sem 175cm velik začetnik (bolj švoh postave .) ).
  • Koliko je nekje maksimalno število km ki jih motor prenese? Bi ga kupili če bi imel recimo 50k km?

Za vse odgovore se vam lepo zahvaljujem, če se kdaj srečamo se zahvalim pa v bolj tekoči obliki B)

Evo, glede na to da sem kupil motor se vračam in odgovarjam na lastna vprašanja,

še posebej zaradi tega ker sem ga lahko izčrpno stestiral v avto šoli :)

  • Motorček ima 50 konjičev, torej A2 odpade brez blokade.
  • Oprema je kul tudi tekstil če gledamo da to ni neki "športen naked"
  • Preklopna čelada definitivno odpade, sam sem imel na glavi ta novo n104 od nolana in sem imel komunikacijo z inštruktorjem na max da sva se slišala pri 90km/h, torej pri nekje 80km/h začne kar močno šumet že, pri 130 samo trpiš in čakaš izvoz.
  • Motorček kljub letom delal brez problemov, bi ga kupil z veseljem če bi mi tak stil ugajal
  • Za uživansko počasno vožnjo zmaga kle (v moji glavi) predvsem zaradi položaja za krmilom, nekako je na cesti lažji, lažje pada v ovinke in se zelo lepo pelje tja do 120km/h. Pri er5 me je tudi matralo ker je motorček dokaj majhen kljub temu da imam 175cm.

To so moje ugotovitve in občutki, ne zamerit če se ne strinjate oz. sem kaj spregledal, doma pa imam parkiranega kle-ja :)

Objavljeno

Kdor dvomi,da er5 ni dosti zanj,naj pogleda stare hornetke 600. Financno je tamtam,bo pa bistvena razlika med motorjema v sami voznji,zaviranju,itd.

Objavljeno

Kdor dvomi,da er5 ni dosti zanj,naj pogleda stare hornetke 600. Financno je tamtam,bo pa bistvena razlika med motorjema v sami voznji,zaviranju,itd.

Problem je blokada nič drugega. LP

Objavljeno

Problem je blokada nič drugega. LP

A niste predebatiral o hornetkah, letnikih manj kot 2000, ki imajo ravno prav KW za blokado?

Mislim, da je bila debata v Hornet 600 temi.

Objavljeno

To pa res nebo držalo,da so krive Metzelerke prej bo to,da so ti prednji amortizerji postali premehki,bo treba olje zamenjat z malo tršim(medium) sicer pa probaj z drugumi gumami in boš videla da nebo razlike !

Bo kar držalo, tudi jaz sem imel iste težave (enak motor, enake gume, ) , ko sem zamenjal proizvajalca, so pa čudežno izginile, pa sedaj spet Metzeler vozim, samo so pa Z8 čisto nekaj drugega.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes sem na ER-5 namontiral Hepco&Becker bočne zaščite, nekaj slik:

img3030.jpgimg3032.jpgimg3036.jpg

Lp!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ja, to je res. Sem pa bil na ogledu večih ER 5 med 1200 in 1500€ in so bili vsi porazno ohranjeni. Vizualno me ne moti tut če ma motor kakšno prasko, ampak hočem pa, da se pelje naravnost, da so zavore dobre, skratka da je motor varen. In te ki so poceni me na testni vožnji žal niso prepričali.

Če kdo ve za dober primer ER5, ki se prodaja, naj pove. To, kar je na avtonetu je vse precej bogo ali pa je cena navita.

Je pa to motor, ki ga hočem in če ne bo šlo drugače ga bom pač preplačal.

Objavljeno

Če mašina ni zluftana, pa če geštel ni pokrivljen se da vse zrihtat dokaj enostavno :).

Poservisirat zavore, vilce, ferge, itd.. na tejle zverinici je tamal problem...

Objavljeno

Hi,

js sem še po starem sistemu naredil za A1 in čakal dve leti.Nato se mi je avtomatsko brez dodatnih voženj spremenilo v A brez omejitev.Sem imel tudi ER5 in nisem imel blokade.Res da sem malo tvegal,če me zaustavi policaj.Ker sem bil začetnik in nisem pretiraval in divjal nisem pokazal pozornosti policajev nase.Ampak te lahko vseeno dobijo in vela kot da nimaš izspita in te lahko drago stane.Imel sem srečo :)

Tudi jaz sem imel conduro in preklopno čelado.

Toliko iz moje strani :)

LP

Objavljeno

Ja, to je res. Sem pa bil na ogledu večih ER 5 med 1200 in 1500€ in so bili vsi porazno ohranjeni. Vizualno me ne moti tut če ma motor kakšno prasko, ampak hočem pa, da se pelje naravnost, da so zavore dobre, skratka da je motor varen. In te ki so poceni me na testni vožnji žal niso prepričali.

Če kdo ve za dober primer ER5, ki se prodaja, naj pove. To, kar je na avtonetu je vse precej bogo ali pa je cena navita.

Je pa to motor, ki ga hočem in če ne bo šlo drugače ga bom pač preplačal.

Raje si kupi ER-6 je dosti boljši motorček in se dobi zelo poceni pri Avtohitu v Krškem so imeli lepega za 2,5K € z malo kilometri ! ! ravno toliko je hotel dati za ženinega z 17 K kil.star 5 let potem sem ga sam prodal brez težav drugemu kupcu za 3,4 K €

Čisto slučajno sem bil tam,ko sem hotel menjat ER-6 z doplačilom za BMW-eja F800 ST pa nismo prišli skupaj nimi žal pač ima žena zdaj lepo novega, fabriško znižan na 76 cm z vso dodatno opremo !

Objavljeno

Ja, to je res. Sem pa bil na ogledu večih ER 5 med 1200 in 1500€ in so bili vsi porazno ohranjeni. Vizualno me ne moti tut če ma motor kakšno prasko, ampak hočem pa, da se pelje naravnost, da so zavore dobre, skratka da je motor varen. In te ki so poceni me na testni vožnji žal niso prepričali.

Če kdo ve za dober primer ER5, ki se prodaja, naj pove. To, kar je na avtonetu je vse precej bogo ali pa je cena navita.

Je pa to motor, ki ga hočem in če ne bo šlo drugače ga bom pač preplačal.

KO sem ga kupoval, sem jih sprobal vsaj pet in redkokateri je šel naravnost. Težko je bilo kupiti dober er5. Glede, da bi ga tudi preplačal, sem enakega mnenja kot Bremzer, raje er6. Sodoben motor in ne boš tako kmalu razmišljal o menjavi. Drugače pa tudi er5 ni slab, nam je lepo služil.

Scarabeo

Objavljeno

Kot alternativa mogoče še kakšna CB500.

Objavljeno

Oj,

mene pa zanima ce se je kdo kaj igral z zvokom ER5ke?

kaki nasvet?

V mislih imam bolj domaco predelavo izpuha..

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem naredil zadaj šest lukenj fi 8mm. Fenomenalen glas, ti rečem. Ko je kupec prišel delat prepis, sem šele slišal, kakšen lep glas sem ustvaril. Poskusi, ne bo ti žal.

Popravljeno . Popravil motofrik
Objavljeno

Jaz sem naredil zadaj šest lukenj fi 8mm. Fenomenalen glas, ti rečem. Ko je kupec prišel delat prepis, sem šele slišal, kakšen lep glas sem ustvaril. Poskusi, ne bo ti žal.

Tole si kaj razdrl izpuh ali si kar zvrtal odzadi v lonec not? 6* fi 8mm se mi cuje nekam dosti :)

Objavljeno

Se opravicujem za butasto vprasanje:) Ne najdem opcije uredi, zato pisem na novo.

Zanima me kako si odprl izpuh?

Objavljeno

Se opravicujem za butasto vprasanje:) Ne najdem opcije uredi, zato pisem na novo.

Zanima me kako si odprl izpuh?

Kako nerazumeš odzadaj,kjer je zdaj izpuh(luknja) okoli nje zvrtaš 6 lukenj fi 8 mm,to sem jaz že pred leti napisal v tej temi ! !

Ps : lahko probaš najprej z majšimi luknjami npr 6x 6 mm ali celo 6X 4 mm in preveri glas pa potem probaš z 8 mm. Če ti glas neodgovarja daš zdrejat malo večjo šajbico in vse nazaj zapreš,tako sem jaz naredil, ko sem motor prodajal,ker je kupec hotel originalni izpuh - glas !

Objavljeno

Kako nerazumeš odzadaj,kjer je zdaj izpuh(luknja) okoli nje zvrtaš 6 lukenj fi 8 mm,to sem jaz že pred leti napisal v tej temi ! !

Ps : lahko probaš najprej z majšimi luknjami npr 6x 6 mm ali celo 6X 4 mm in preveri glas pa potem probaš z 8 mm. Če ti glas neodgovarja daš zdrejat malo večjo šajbico in vse nazaj zapreš,tako sem jaz naredil, ko sem motor prodajal,ker je kupec hotel originalni izpuh - glas !

kako zvrtaš luknjo 6x4mm?

kakšen sveder uporabiš za to?

šmarn'ca je zgleda da naredila svoje...

Objavljeno

Ali pa se dosti voziš celo leto in ti bo rja dovolj zjebala avspuh, da bo glasen;)

Objavljeno

Danes sem hotel vžgati mojega kavasakita in vse kar je zmogel je bilo nekakšno brnenje izpod sedeža. Ko sem stvar raziskal sem ugotovil, da prihajajo omenjeni zvoki iz črne škatlice, ki je v service manualu imenovana "Starter Relay". Je zadeva za zamenjati ali je kakšna druga rešitev?

hvala in lep pozdrav.

Objavljeno (popravljeno)

Se opravičujem za smetenje in prosim moderatorje da počistijo moj nered. Ravno nekaj pišem pa sem mal zmeden :) Skratka moto 33 tole naredi:

napolni akumulator in ga pomeri-mora imeti tam okoli 12,5 V, če je pod 12 ga menjaj. Če pa je okoli 12, 5 ga priklopi v motor vžgi mašino in pomeri-mora imet malo nad 14V, drugače ti ga ne polne in je nekaj narobe z alternatorjem oz. je šel regler. - malo bol pregledno napisano :)

P.S.-rele štarterja je Ok

Popravljeno . Popravil trojan69

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!