Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno

sicer imava dugače notorje, poglej bočno, tore ne samo pod sedežem ampak pri strani tko kot je gor narisano, možno da moreš vzdet dol bočno plastiko.

Objavljeno

ob strani je ja... kaj mislš da če bi pol zamenu rele bi utripal kot treba? dons sm šou u 2 trgovine in so vsi gledal   čudn, češ da to nebo delal itd..

 

kje bi naroču loh tapravga?

 

zdj je takle not,,,

 

 

 

post-23389-0-93044000-1429035689_thumb.jpg

post-23389-0-56349500-1429035717_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)
Objavljeno

Rele pojdi iskat k Yogi-ju v Vinski vrh (Velenje). Tam ima različne na zalogi. Preverjeno.

Objavljeno

Narocil pr lojzu iz linka in dobil u 3 dneh, dela super )))

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Prodam znižan in na novo preoblečen sedež za Kawasaki ER5 mk1 (let. 1996 - 2000).
Sedež NE paše na novejše letnike (glej sliko spodaj za primerjavo sedežev)

6.jpg


Slike sedeža, ki se prodaja:
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg


Sedež je brez 2 kovinskih delov (označena na spodnjih slikah), ki fiksirata sedež na motor.
To bo potrebno prestavit iz vašega sedeža na tega.

7.jpg

8.jpg

cena: 100€

Kontakt: 040 418-732

  • 11 mesecev pozneje...
Objavljeno

kak je tale moped kaj za vsak dan?

prodal sem pozimi nexusa da bi nabavo mt07 pa je vmes neke prišlo.. tak da bo počakala do drugeg leta, vmes pa bom neke podobnega vzel za mali gnar, dokler ne naredim A.

Na kaj naj pazim pri nakupu?

2005l, 55k km, 1600€ kak se vam zdi cena?

Objavljeno
pred 54 minutami, BigOne pravi:

kak je tale moped kaj za vsak dan?

prodal sem pozimi nexusa da bi nabavo mt07 pa je vmes neke prišlo.. tak da bo počakala do drugeg leta, vmes pa bom neke podobnega vzel za mali gnar, dokler ne naredim A.

Na kaj naj pazim pri nakupu?

2005l, 55k km, 1600€ kak se vam zdi cena?

Motor je idealen za začetnika. Bi rekel, neka odskočna deska v svetu motorizma za pridobivanje izkušenj.
Dejstvo je, da kupci nikoli nismo zadovoljni z postavljeno ceno, ampak tukaj je 1600€ res too much. Zadevo je treba videt, kljub temu pa ni več vreden, kot 1400€.

Na kaj moraš biti pozoren?
Pri teh motorjih je največji problem, da so vsi odprti - odvzete blokade, homologirani pa so za manj, kar pomeni, da si v prekršku.
Da bi želel to vpisat v homologacijski kartonček, moraš dobiti potrdilo od firme Kawasaki o blokadah, nato pa moraš firmi, ki opravlja homologacije, predložit potrdilo, kateri pooblaščen servis je omenjene blokade odstranil. In za takšen letnik verjamem, da papirjev sploh ni več, plus tega pa je blokade nekdo odstranil sam.

Najbolje je, da pokličeš podjetje RTI v Mariboru ali katero drugo podjetje v Sloveniji, kjer ti bodo znali natančno zadevo razložit. Sem pred parimi leti, ko sem ženi kupoval ravno ER5, se zanimal za te postopke, ker nisem želel, da bi imel kasneje težave, sploh pa pri nadaljni prodaji. No, potem se nisem odločil za nakup, ker določenih papirjev itak ni bilo mogoče pridobit, zato sem malo počakal z nakupom.
Zdaj, če te to ne moti in boš imel ER5-tko za v trgovino in za v vaško gostilno, potem itak ni problem.

Objavljeno (popravljeno)

aha.. hvala.. sem ga vozil v avtošoli pa ni bil tak švoh.. sicer je tisti bil vrjetno malo bol zdelan :)

Gledam tole.. baje že ma blokado :)

Če bi se dalo kako bol seksi ritko gor zmontirat bi mi bil res všeč :D
http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11130142&show=1

 

Popravljeno . Popravil BigOne
Objavljeno
pred eno uro, BigOne pravi:

aha.. hvala.. sem ga vozil v avtošoli pa ni bil tak švoh.. sicer je tisti bil vrjetno malo bol zdelan :)

Gledam tole.. baje že ma blokado :)

Če bi se dalo kako bol seksi ritko gor zmontirat bi mi bil res všeč :D
http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11130142&show=1

 

Moram reči, da ta zgleda zelo lepo. Zgleda, da je generalno obnovljen, vse je vpisano v homologacijo, tako, da ni panike. Ravno o tem sem govoril, da imajo nekateri registrirane na 25kW, odprti pa so na 37kW. Ta, pa ima vse urejeno.
Dejstvo pa je, da eno so slike, drugo pa realnost. Ko sem pred parimi meseci kupoval motor za ženo, sem obletal celo Slovenijo.
Na sliki motor vrhunski .... ko pa sem prišel na dvorišče, pa sem najprej preveril, če sem na pravem naslovu. Po ne vem kolkih obiskih fizičnih oseb, ki so prodajali preko Avtoneta, sem se od obupa spravil v trgovino in ji kupil motor.

Tako da, pojdi pogledat. Če tako zgleda v resnici, kot je na sliki, potem je vreden 1400 - 1500€.

Objavljeno

Bom še jaz dodal svoja opažanja, ko smo kupovali za hčerko. Večina lepo zrihtanih je bilo stovčenih in slabo voznih. Jih je vleklo na pospeševanju, na zaviranju. Kljub temu, da je bilo veliko urejenih- lepih sem se odločil za VOZNEGA,  motor ni bil ravno lep na oko, so se mu videla leta, a je šel zelo dobro in nič ga ni vleklo. Motor sploh ni slab, ta pravi za začetnika. So ga pa že leta povozila. Ampak dober stroj za svoja leta.

Takšne so moje izkušnje, kupiti takšnega, ki se pelje kot se mora.

Objavljeno

Dečko pravi da je kot nov.. :)
 

Jutri ga grem gledat, ni daleč.. ga je tud kupo ker je mel A2 in zdaj nabavla nekaj bol močnega.

Bom pozoren na take stvari, upam da bo vredi =)
 

Objavljeno
pred 57 minutami, BigOne pravi:

Dečko pravi da je kot nov.. :)
 

Jutri ga grem gledat, ni daleč.. ga je tud kupo ker je mel A2 in zdaj nabavla nekaj bol močnega.

Bom pozoren na take stvari, upam da bo vredi =)
 

Pelji ga in vredu pospešuj - ga ne sme vleči v eno smer in enako pri močnejšem zaviranju - no, glej da ga ne boš zložil :). Pa srečno roko z nakupom.

Scarabeo

Objavljeno

stima.. samo ko nimam cajta it gledat :( gužva v delavnici :D

Objavljeno

Sem nabavo, res je lep.. me pa zanima zakaj ko spustim krmilo z obema rokama, ga začne ful trest sem pa tja? Brez rok se dejansko ni mogoče peljat. Ne da bi se rad vozo brez rok, ampak se mi to ne zdi glih normalno.

Bo pa treba v krimilu menjat ležaj, se malo zatika na sredini.. enako kot na nexusu.

 

Drugače pa zaenkrat zadovoljen :D Če je kak lastnik v okolici Slovenske Bistrice, bi se lahko dobila da vidim kakšno bo mnenje =)
 

Objavljeno
pred 1 minuto, BigOne pravi:

Sem nabavo, res je lep.. me pa zanima zakaj ko spustim krmilo z obema rokama, ga začne ful trest sem pa tja? Brez rok se dejansko ni mogoče peljat. Ne da bi se rad vozo brez rok, ampak se mi to ne zdi glih normalno.

Bo pa treba v krimilu menjat ležaj, se malo zatika na sredini.. enako kot na nexusu.

 

Drugače pa zaenkrat zadovoljen :D Če je kak lastnik v okolici Slovenske Bistrice, bi se lahko dobila da vidim kakšno bo mnenje =)
 

Odstrani kovček pa testiraj.

Objavljeno

Res je kovček gor.. tud prejšni lastnik mi je tole predlagal. Bom probal jutri =) hvala :D

Objavljeno
pred 8 minutami, BigOne pravi:

Res je kovček gor.. tud prejšni lastnik mi je tole predlagal. Bom probal jutri =) hvala :D

Predvsem se pa ne vozi dokler ne zamenjaš ležaja krmila, ki se zatika??? Kaj pa če se konkretno zatakne, si pomislil?

Objavljeno

Bom uredil v najkrajšem možnem času. Sem ležaje v krmilu že menjaval na nexusu, vožnja po menjavi je bila 100x bolša!
Tak da ko tole zrihtam bo motorček čist enostaven za furat =)

Mi je pa rahlo smešno razmerje prestav, semizdi da sem takoj v 6 brzini.
Je kaj narobe če vozim pri 3k obratih v šesti?

Objavljeno

kaj od opreme priporočate za turistično vožnjo na er5? :) 

Objavljeno
Just now, BigOne said:

kaj od opreme priporočate za turistično vožnjo na er5? :) 

Bujno turistico vodicko na zadnjem sedezu. ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
35 minutes ago, Nearrain said:

Bujno turistico vodicko na zadnjem sedezu. ;)

moji turistični vodički se nena dopade spredna luč, tak da bom vido če se bo htela sploh kaj pelet :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!