Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

Just now, BigOne said:

moji turistični vodički se nena dopade spredna luč, tak da bom vido če se bo htela sploh kaj pelet :D

to nebi smel bit problem ,ce ji lepo objasnis, da je povprasevanje vecje od ponudbe tovrstnih delovnih mest na trgu dela za turisticne vodicke ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem probal brez kovčka pa je isto, se pa sprednja šipca med vožnjo kr pajtla.. je možno da mi zaradi tega dela to z belanco?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, BigOne pravi:

Sem probal brez kovčka pa je isto, se pa sprednja šipca med vožnjo kr pajtla.. je možno da mi zaradi tega dela to z belanco?

Včasih je problem tudi v sprednji gumi. Če gre proti koncu jo zamenjaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je blo rečeno da jo naj čimprej menjam, tak da bomo vidli, drugače je pa treba dalje raziskat zadevo.

Drugo leto ko ga bom prodal dalje, hočem zadevo zrihtat, da nebom koga ''napizdo'' tak ko so mene malo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, BigOne pravi:

je blo rečeno da jo naj čimprej menjam, tak da bomo vidli, drugače je pa treba dalje raziskat zadevo.

Drugo leto ko ga bom prodal dalje, hočem zadevo zrihtat, da nebom koga ''napizdo'' tak ko so mene malo ;)

Lahko je premal napumpana guma, lahko je pa kje udarjena feltna, pa se na oko niti ne opazi. Ko ti bojo menjaval gumo, zavrti prazno feltno brez gume pa se bo videl.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 8. 2016 at 13:22, BigOne pravi:

bomo pozorni pri menjavi. hvala za nasvete :)

Pa imaš sploh uteži na feltni. Če jih ni, potem sploh ni centrirana in normalno, da ti balanca pleše. Sploh pa pri vsem tem ne spuščaj krmila, temveč se ga drži močno, kot da bi "bika v turn vleko".

Komplet Mitask za ta motor so (govorim na pamet) , morda 90 - 105€, kar je zanemarljiv strošek. Preveri, pa menjaj obe, boš mel nekaj cajta mir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DL650 pravi:

Sploh pa pri vsem tem ne spuščaj krmila, temveč se ga drži močno, kot da bi "bika v turn vleko".

Bedarije pišeš, pomanjkanje izkušenj al kej druzga?

Nikoli ne držiš balance močno, ne glede na to al opleta al ne; ker če jo - začneš ti sam povzročat še dodatno opletanje in rezultat zna bit kr zabaven ... 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

On 8/1/2016 at 7:53 AM, BigOne said:

Sem probal brez kovčka pa je isto, se pa sprednja šipca med vožnjo kr pajtla.. je možno da mi zaradi tega dela to z belanco?

Odstrani šipo in probaj, to pa res ni težko. Lahko so samo zaležane gume, sem že imel tak primer. Po menjavi gum je bil pa povsem miren. Zakaj te je kdo "napizdo"? A nisi peljal motorja pred nakupom? Jaz sem tvegal in kupil kljub tresenju. Bi pa zelo zgrešil, če ga ne bi, ker je bilo vse ostalo 100% ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem kupil CB-jko je sprednji del tresel, da nisi smel spustit balance za več ko kako sekundo/dve... ker bi pol nihala preveč, da bi bilo to še dobro za zdravje. Tresenje se je nehalo takoj, ko sem menjal sprednjo gumo. Prvo je to.

 

Lahko pa se obešaš na balanco pa bika v turn vlečeš :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, hajoktejn pravi:

Bedarije pišeš, pomanjkanje izkušenj al kej druzga?

Nikoli ne držiš balance močno, ne glede na to al opleta al ne; ker če jo - začneš ti sam povzročat še dodatno opletanje in rezultat zna bit kr zabaven ... 

 

Nimaš izkušenj ali kaj si hotel napisat?

Ker je fant iz okolice Slovenske Bistrice, hvala bogu ve, da pri nas besedno zvezo na katero si se ti "zahaklo" uporabljamo v hecu. Svašta! Nisem pač urabil smajli simbolov, ker sem pač mislil, da se bo razumulo, pa še v navednice sem dal. :slap:

P.S.
Pred davnimi leti ... žena je imela prvi motor ER5, čeprav je imela A neomejeno, ampak sem rekel, naj si na takšnem nabira izkušnje, preden se ji kupi nekaj iz trgovine.
Prav tako se nisi mogel peljat prostoročno. sem dal kovček dol, je bilo za nianso bolje, nakar sva se odpeljala do Širnika, potem pa je bila popolnoma druga zgodba. Motor nič ni pajtlalo, peljal se je lepo ravno. Veš kako je, gume skozi čas izgubijo na vulkaniki. Je pa tukaj lahko več dejavnikov, kot so ti predhodniki napisali. Daj sprednji del (vilice, ležaje, gume) porihtat, da bo motor varen za vožnjo.

 

 

Popravljeno . Popravil DL650
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DL650 pravi:

Nimaš izkušenj ali kaj si hotel napisat?

vzami SSKJ, ga majo v knjižnici in poišči vse besede in njih razlage, pa poveži v stavek; ne bi smelo bit pretežko, če še vedno ne gre pa povej, bom razložil tko kot dveletniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 8. 2016 at 7:53, BigOne pravi:

Sem probal brez kovčka pa je isto, se pa sprednja šipca med vožnjo kr pajtla.. je možno da mi zaradi tega dela to z belanco?

Ja. Pa ne zato, ker šipo pajtla, ampak zato, ker jo imaš gor. Odmontiraj šipo, če ne bo ok preveri zračnost in morebitno zatikanje krmilnega ležaja. Preglej tudi kolesne ležaje. Opletanje seveda lahko povzroči tudi obrabljen verižni set. Če še to ne bo rešili problema, montiraj druge gume. Tisto o držanju krmila je mehankarska in uvozniška buča... Motor se mora po tem ko spustiš krmilo peljat naravnost in brez opletanja. Ker se jim ne da iskat vzroka, se rešujejo z blebetanjem neumnosti in citiranja raznih klavzul v malem drobnem tisku ki so namenjene zaščiti proizvajalcev motociklov pred tožbami kupcecv zaradi njihove šlamparije in ugradnje cenenih komponent...

Samo vrpašanje... Si pravilno servisiral vzmetenje?

Popravljeno . Popravil SF
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem peljal, ampak ne brez rok.. nabavil sem ga iz motoristične družine, zato sem tudi imel zaupanje da nima z motorjem kaj bit. 
Bom še probal brez šipce pa da vidim. Skratka, nad 90 se ne počutiš več varno na motorju.. :hmm:Uteži so gor, verižni set je lepo ohranjen, pride pa nova guma gor.

Še pa mam en problem.. danes sem prišel iz fure, je vse štimalo. Malo pred domom, pa se mi je zdelo kot, da hoče motor rahlo trokirat? namesto pred gostilno, sem se odpelal 200m do doma in ga tam ugasnil ter šel nazaj z kolesom. Pridem domov, pa luža bencina pri tisti cevki iz fergazerja? Nisem ga teral, na izi vaška vožnja. Je možno, da se je v vplinjaču zataknil plovec? 

Se mi je pa tole nardilo že prvi dan, ko sem prišel domov. Ampak potem ko se je motor ohladil, je normalno vžgal, pa ni več nič teklo nikjer. Bom vido kaj bo jutri. 

V četrtek, ga bo kolega detaljno pregledal in poservisiral, da mam mir. 

mam vedno slabši filing za moj nakup.. upam da zrihtamo..... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti teče iz cevke za iberlauf je ponavadi kakšna smet med iglo ki zapira dovod goriva in takrat začne prelivat; včasih se zatakne tudi plovec, kar lahko rešiš s tem da z ročajem izvijača malo potolčeš po posodici na uplinjaču; trokiranje nakazuje bolj na zamašeno šobo, v vsakem primeru bi blo priporočljivo očistit in pregledat uplinjač.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, BigOne pravi:

Sem peljal, ampak ne brez rok.. nabavil sem ga iz motoristične družine, zato sem tudi imel zaupanje da nima z motorjem kaj bit. 
Bom še probal brez šipce pa da vidim. Skratka, nad 90 se ne počutiš več varno na motorju.. :hmm:Uteži so gor, verižni set je lepo ohranjen, pride pa nova guma gor.

Še pa mam en problem.. danes sem prišel iz fure, je vse štimalo. Malo pred domom, pa se mi je zdelo kot, da hoče motor rahlo trokirat? namesto pred gostilno, sem se odpelal 200m do doma in ga tam ugasnil ter šel nazaj z kolesom. Pridem domov, pa luža bencina pri tisti cevki iz fergazerja? Nisem ga teral, na izi vaška vožnja. Je možno, da se je v vplinjaču zataknil plovec? 

Se mi je pa tole nardilo že prvi dan, ko sem prišel domov. Ampak potem ko se je motor ohladil, je normalno vžgal, pa ni več nič teklo nikjer. Bom vido kaj bo jutri. 

V četrtek, ga bo kolega detaljno pregledal in poservisiral, da mam mir. 

mam vedno slabši filing za moj nakup.. upam da zrihtamo..... 

Nehaj ga srat, ER5 je pravi mali traktor, definitivno eden najboljših motorjev, kar sem si jih lastil... Ko boš sledil Hajotovim navodilom, poglej še, če je v tanku spodaj kaka svinjarija. ZA tisto s tresenjem krmila ti predlagam tudi, da popustiš prednapetost vzmeti zadaj...

Na netu poišči tudi vse priročnike. Najde se tako uporabniški priročnik, kot delavniška, oziroma servisna navodila...

Vseskupaj je vredno prebirati ob obilici hladnega piva

Obilo zabave ti želim in hkrati prosim, da nam obilno poročaš, kakšni bodo rezultati...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot že gor napisano preveri vse dovode goriva, meni je prišla smet pol tisti oring na vakum pipici, oldkawiju pa je tam vleklo benz v karburator (če se ne motim) Jaz imam sicer zzr, ampak ni hide razlike, po prvi dalši vožnji je bila luža benza pod motorjem. Slamica v rezervarju se je staknila in so šle vse smeti v pipico in uplinjače in ni zaprlo benza sploh. 

Jaz bi rekel da je idealni motor ER5 mašina v ZZR okvirju, sicer je spomin na er5 malo meglen ampak se mi zdi zzr pri 120 bolj stabilen, samo un 250 nima nikakršnega navora, pod 4k obr. ne smem vozit za prehitet karkoli morem bit na 8k vsaj.

 

Ps: če ti je benz ornk zalival, morda menjaj olje, poglej v okenčku če je zdej več olja kot prej, ker mešanica benz olje baje ne podmazuje tako dobro.

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem probal danes zjutraj, sicer vžge, ampak ne laufa tak kot bi mogo, tak da bo potrebn kombi za prevoz do Maribora. 

Mi je pa čudno, da je včeraj pri iberlaufu tekel ven rumen bencin. 

Gre danes na temeljit pregled in servis, kaj bo potrebno, tudi čiščenje vplinjačev. 

 

Hvala vsem.. slaba volja.. ko nabaviš nekaj, pa so že od začetka težave :mad: 

V dobro voljo me še drži samo stavek:;

''Nehaj ga srat, ER5 je pravi mali traktor, definitivno eden najboljših motorjev, kar sem si jih lastil''

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam samo da nisi preveč plačal :P  če bi ga prodal ekstremno poceni sporoči :D 

Mašina je bila narejena konec '80, ventile lahko sam štelaš, 80% popravil lahko sam narediš, ali pa se tudi učiš mehanika na takem motorju, če slediš navodilom skor ne moreš zaj..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, BigOne said:

Sem probal danes zjutraj, sicer vžge, ampak ne laufa tak kot bi mogo, tak da bo potrebn kombi za prevoz do Maribora. 

Mi je pa čudno, da je včeraj pri iberlaufu tekel ven rumen bencin. 

Gre danes na temeljit pregled in servis, kaj bo potrebno, tudi čiščenje vplinjačev. 

 

Hvala vsem.. slaba volja.. ko nabaviš nekaj, pa so že od začetka težave :mad: 

V dobro voljo me še drži samo stavek:;

''Nehaj ga srat, ER5 je pravi mali traktor, definitivno eden najboljših motorjev, kar sem si jih lastil''

 

Kar veslo na delo: http://www.manualslib.com/manual/375061/Kawasaki-Er-5.html?page=9#manual

Ob pregledu vsega lahko še marsikaj ščistiš, da bo zgledal še boljš ko prej. Pa menda so res nenuničjivi tej er-5 ampak nekaj vzdrževanja pa le zahtevajo. Naredi ti tisto kar je zanemarjal prejšnji lastnik. Ni najboljši start a ko boš vse zrihtal ti ne bo žal da poznaš v 0 svoj motor.

Na tak način sem sam spoznal bivšo hornetko 600 pc-34. Trenutno 900-ko pa poznam dokaj površno saj je bila praktično kupljena v tipitopi stanju.

Filing da si jo sam poštelal ti bo všeč, še bolj pa da veš kaj voziš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Taki komentarji mi dajo upanje :)

Ga peljem v Maribor zdaj do kolega, da boma skupaj zadevo poštimala. 
Da se še kaj naučim polek ;)

Ležaji v krmilu, sprednja guma, drugo olje, pregledat svečke, filtre, spucat kesl itd... 

 

poročam.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa je pretakanje goriva iz vplinjačev ena od klasičnih težav ER5. Zadeva gre z roko v roki s pokvarjeno pipico za bencin. Včasih jo kdo tudi pomotoma obrne na rezervo, kar je narobe. Pri puščajoči pipici in takoimenovanih "špicdizah" se nemalokrat zgodi, da lastnik ob servisu iztoči kakih 6, 7 litrov po bencinu smrdečega "olja"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se pa teh težav izognit? :)

Kak deluje sploh ta pipica... ima 3 pozicije, ON, PRI in RES ? Katera je pravilna pozicija da je bencin skos odprt? ali ga je priporočljivo zapirat? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, priporočljivo ga je zapirat, če je ista kot pri ZZR-ju, je skoraj vseeno v kateri poziciji še vedno bo vleku motor preko vakum "pipice". Mislim da ON je nonstop odprto, PRI je glavni rezervar in RES je rezerva. Jaz sem na mojemu dal navadno pipico, ki se mi zdi bolj odporna proti puščanju, ampak če pozabiš odpret ti 100m po štartu crkne motor :D

Če imaš nonstop odprt bencin, je "pritisk" iz rezervarja ves čas na uplinjaču in či ena stvar v uplinjaču ne tesni 100% (dostikrat po nekaj letih ne več) ti zaliva uplinjače(smrdi po bencinu in luža bencina) . (torej pipico iz motorja zamenjaš s TAKO in odstraniš eno možnost puščanja, ne pozabi zamašit cevke za vakum)

Popravljeno . Popravil smasher
dodatek linka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!