Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, smasher pravi:

 Mislim da ON je nonstop odprto, PRI je glavni rezervar in RES je rezerva. Jaz sem na mojemu dal navadno pipico, ki se mi zdi bolj odporna proti puščanju, ampak če pozabiš odpret ti 100m po štartu crkne motor :D

Če imaš nonstop odprt bencin, je "pritisk" iz rezervarja ves čas na uplinjaču in či ena stvar v uplinjaču ne tesni 100% (dostikrat po nekaj letih ne več) ti zaliva uplinjače(smrdi po bencinu in luža bencina) . (torej pipico iz motorja zamenjaš s TAKO in odstraniš eno možnost puščanja, ne pozabi zamašit cevke za vakum)

Narobe. ON res pomeni odprto vendar bo bencin pritekel šele ko pipico  odpre podtlak.  PRI je odprto in teče v fergazarje skozi in ne rabi nobenega podtlaka za odpiranje pipice. RES je pa rezerva.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Pride nova pipica, do zdaj se je poba skos vozo na PRI. 

Fergazer in dize zgledajo čiste, nekaj malega svinjarije je blo v levi šalčki. 

ps: o blokadi pa ne duha ne sluha. Kako sploh zgleda? :)

Popravljeno . Popravil BigOne
Objavljeno

A zdaj je vredu motorčilč? Ste rešli prve krče?

Objavljeno

Ne. Je treba naročit nekaj delov in potem nazaj sestavit. Bo trajalo kak teden :/ :) ampak če bo potem mir, ni problema malo potrpet.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

Če se dobro spomnim imaš na batku v vplinjaču luknjico, da ko se batek dvigne do luknjice potem pa podtlak pade in batka ne vzdigne več naprej... Vsaj tako imam v spominu... Je pa po tem ko se bo zaprlo luknjice obvezno treba pogledat, če so dize in vzmeti enake kot pri odprtem modelu...

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno

Vse je kot bi naj bilo brez blokade. Mogo bi probat 2, er5, če greta podobno, potem je blokada odstranjena..

V sredo pridejo deli, upam da bo do petka skup, ker me že malo matra :D

 

Objavljeno

ER5 je doma! v tem tednu še bodo menjali ležaji v krmilu, potem pa bo to prava špilika :kva2:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo, ležaji so menjani.. ka naj rečem, zdaj pa je toto! 

prava igračka :D 

PS: V nedeljo je pri Gamsu v Slovenski Bistrici motopiknik :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Potem gume sploh ni bilo potrebno zamenjat?

Objavljeno

Ne. Vibracije pri spuščenem krmilu so bile zaradi ležaja.
Motor je bil trd za ovinkat pri majhni hitrosti in zaradi tega ni dajal zaupanja da se je z njim peljat varno.

Celo pot domov sem se samo smejal :D


Je pa menjal navadne ležaje z kuglami, z stožčastim ležajem, tako da bi moglo dolgo držat.

Če kdo potrebuje privat serviserja (yamaha, honda, kawasaki, pa še mogoče kaj..) mi naj piše privat :)
 

Objavljeno

E, to je ti je dobro naredu da je menjal krogličaste z stišičastim, bo zdržalo dlje kot mašina ;)

Objavljeno

zgleda da res.. 

danes sem tole opazil. 

je že imel kdo podoben problem? :hmm:

 

14191450_10209081488708325_1762722462_o.jpg

Objavljeno

zgleda res kot hladilna tekočina ja :hmm:

 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Bi mi znal kdo diagnosticirat naslednje:

Motor vžgem, zagrejem in peljem, ko se malo bol zagreje, mi začne pod 3000 obratov ko dam malo gasa trokirat, v leru pade štangas iz 1300 na kakih 900. Nad 3000 obrati pa deluje normalno. Po nekaj časa vožnje pa potem začne spet normalno delovat. 

Nič jasno :)

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
Ob 1. 9. 2016 ob 18:05, BigOne pravi:

zgleda da res.. 

danes sem tole opazil. 

je že imel kdo podoben problem? :hmm:

 

14191450_10209081488708325_1762722462_o.jpg

Hladilna tekočina je. Cev za hladilno tekočino gre nad pokrovom glave motorja na desni strani (desni celinder). Ko menjaš hladilno tekočino, ti bo nekaj te skoraj ziher steklo dol do svečke, tam je ta luknja, da lahko deževnica ali hladilna tekočina steče ven, ker bi ti drugače zmočila svečke.. Če ti bo še vedno pritekala ven, ti pušča tam kjer se cev za hladilno tekočino natakne na pokrov za dolivanje. Lahko je tesnilo fuč, lahko je razpoka v pokrovu ali cevi, lahko nisi okej pričvrstil. Ziher je eno od tega. Na levi strani imaš enako luknjo, ampak tam v bližini ni cevi za hladilno tekočino, zato tam ne bo tekla ven.

Popravljeno . Popravil Avatar
Objavljeno (popravljeno)
Ob 16. 9. 2016 ob 18:30, BigOne pravi:

Bi mi znal kdo diagnosticirat naslednje:

Motor vžgem, zagrejem in peljem, ko se malo bol zagreje, mi začne pod 3000 obratov ko dam malo gasa trokirat, v leru pade štangas iz 1300 na kakih 900. Nad 3000 obrati pa deluje normalno. Po nekaj časa vožnje pa potem začne spet normalno delovat. 

Nič jasno :)

Lahko je marsikaj. Težava z dotokom goriva, umazan vplinjač, poškodovane tuljave, poškodovane kape za svečke. Malo več povej. A če se voziš recimo več kot 10 minut, ni nobenih težav več? Recimo če se voziš eno uro, je vse ok (ko je enkrat motor ogret) ali pa se ti to "trokiranje" dogaja občasno tudi ko je ogret?

Tako na hitro bi posumil, da ti občasno ena svečka ne meče iskre, zato občasno dela samo en valj. Obrati padejo (se razpolovijo), moč tudi, navora ni.

Daj najprej dobro pritisni kape dol na svečke, mogoče kakšna ni nataknjena. In če ti je prej (zgornja slika) na desni strani tekla hladilna tekočina, je čisto verjetno, da ti spušča in ti kaplja dol na desno svečko, zato iskra preskakuje na ohišje in ti desni celinder ne dela kot bi moral. Ko pa se motor dobro segreje, hladilna tekočina, ki spušča odteče in izhlapi, zato je boljše. Ampak zdaj ugibam.

Popravljeno . Popravil Avatar
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Nisem se že dolgo javil. 

Potem smo zrihtali zadevo, menjana je bila tudi dihtunga, trokiranja pa več ni. 
Ponavadi je to delal ko je bil že ogret. 

Zdaj dela lepo, vžiga kot da sploh nima 56k km :D

Objavljeno

Prejšni teden sem polnil akumulator 3 dni nato sem ga en teden pustil in ga spet polnil 4 dni nato pa sem ga dal v motor ampak sem zamenjal pola. Priklopljen je bil max. 2 min, ko sem pa ga obrnil prav mi niti ob kontaktu ni prižgal lučk na armaturki, ko pa sem poskusil s "probaštiftom" je lučka sijala močno.

Preveril sem varovalke, ga tudi večkrat priklopil in odklopil vendar nič.

Čudno mi je, ker je še akumulator prejšnjo sezono lepo užigal in sem ga tudi hranil v hiši čez zimo. 

Zanima me in bi prosil za nasvet če bi kdo vedel, hvala.

Objavljeno

Ima varovalke na releju starterja?

Imam pa obcutek, da si nekaj poskodoval - najmanj regulator polnjenja.

Sicer pa tema o ER-5 ze obstaja.

Objavljeno (popravljeno)

https://is.gd/ER_500_Wiring_Diagram

Sodec po tem PDF-u ti je prekinilo 30 A varovalko na releju zaganjaca (mora biti nekje blizu akumulatorja - sledi debelemu kablu + pola). Ta varovalka je "pancarka" - ce jo prekine, ne deluje vec nic na motociklu.

Ce ti jo je skurilo dovolj hitro, ni poskodovano nic drugega. Drzim pesti.

Popravljeno . Popravil Zok
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Lep pozdrav vsem na forumu,

sem začetnik motorist, sedaj samo z opravljenim izpitom A kategorije. Nisem zahteven, avtošolska Er6-n mi je bila super. Zanimam se za nakup er-5 in sedaj bom začel hoditi na oglede. Zanima me, na kaj točno naj bom pozoren oziroma katere so glavne hibe motorja? So kakšne skrite večje napake? 

LP,

Objavljeno
pred 53 minutami, Cotax pravi:

...Zanimam se za nakup er-5 in sedaj bom začel hoditi na oglede. Zanima me, na kaj točno naj bom pozoren...

Dobrodošel na forumu. Ta model sem imel 3 leta, ves čas delal brez najmanjšega problema... Mogoče bi ti v tem trenutku naš soforumaš @smasher lahko pomagal z nasveti iz prve roke. Srečno izbiro pri nakupu in vožnjo na cesti.

Objavljeno

Nisem se peljal ER-5, je pa vsaj na papirju ogromna razlika v max moci... ...za ER-6 vem, da dovolj potegne, da je povsem uporaben moped. Ni pa ER-5 ravno na kozo pisan voznikom (zelo) visoke postave.

Sicer precej zanesljiv moped, baje so bile neke napake okrog tesnila glave (?), drugih tezjih hib se iz glave ne spomnim...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!