Skoči na vsebino

Izpuhi - predelave, prilagoditev, vzdrževanje, deli, splošno...


speed

Priporočene objave

vem da obstajajo univerzalni obratomerji za 2t in 4t vozila.. da se tudi določit št. vrtljajeu samo po zvoku in podatku a je to 4 ali 2 takt.. mord majo kej u tem stilu.. kej bol za sigurno pa ne bi vedu :/
rešiteu je da se vozš v paru pa je (sayoo je reku da so mu rekli da so ga že na daleč zmerli) :D

Popravljeno . Popravil tintin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo sayotove učne urice :P

drugače pa ja.. na nalepki nekje na motorju ti pišejo decibeli pri določenih obratih, ki jih ne smeš preseči.

Me pa prau zanima kaj bi blo če imaš zadevo homologirano, z dušilcem in recimo zaradi starosti glušilne volne presežeš predpisano vrednost... :hmm:

 

ni nobene nalepke...js mam nalepko zarad blokade motorja, k kaže na kolkih obratih je tolk decibelov...če maš pa auspuh homologiran in not v auspuhu dušilc pa ne merijo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa merijo, če vozilo nima obratomera? Mislim, kako še obrate zraven merijo? :hmm:

 

na tisti merilni napravi jim kaže na kolk obratov se vrti motor....sicer pr men k je meru je pr njem kazalo skor 200 obratov manj :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo sayotove učne urice :P

drugače pa ja.. na nalepki nekje na motorju ti pišejo decibeli pri določenih obratih, ki jih ne smeš preseči.

Me pa prau zanima kaj bi blo če imaš zadevo homologirano, z dušilcem in recimo zaradi starosti glušilne volne presežeš predpisano vrednost... :hmm:

Jst pa nimam te nalepke  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo sayotove učne urice :P

drugače pa ja.. na nalepki nekje na motorju ti pišejo decibeli pri določenih obratih, ki jih ne smeš preseči.

Me pa prau zanima kaj bi blo če imaš zadevo homologirano, z dušilcem in recimo zaradi starosti glušilne volne presežeš predpisano vrednost... :hmm:

proizvajalci izpuhov predvidevajo "servis", ko je glasnost ni vec v predpisanih mejah zaradi izrabe materiala.

verjetno nas bojo pa kake meritve cakale tudi na tehnicnem (zgolj ugibam), glede na to da so pri avtih ful picajzlasti, pr motorju ti pogleda pa sam gume pa zlajfe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na tisti merilni napravi jim kaže na kolk obratov se vrti motor....sicer pr men k je meru je pr njem kazalo skor 200 obratov manj :BUA:

Tista naprava ni nič kaj preveč točna glede obratov..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tista naprava je zelo točna- če ni prisotnega nobenega drugega zvoka :)

 

gremo stavt da je števc na motorju bol točen kt pa tista naprava od policajev :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo sayotove učne urice :P

drugače pa ja.. na nalepki nekje na motorju ti pišejo decibeli pri določenih obratih, ki jih ne smeš preseči.

Me pa prau zanima kaj bi blo če imaš zadevo homologirano, z dušilcem in recimo zaradi starosti glušilne volne presežeš predpisano vrednost... :hmm:

 

neizpravno vozilo zaradi nevzdrževanja ... drugače se pa pojdite z avstrijskimi policisti kregat kdo ima bolj prav in bolj točne naprave ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Resnično sami modeli. Vsi imajo najbolj točne števce na svojih prdalicah. Ne se več čuditi, če boste ostali brez tablice in evrčkov na račun predelanega kanona na mopedu. Ne razumem, kaj nekaterim ni jasno. Zakonodajalec si je zamislil homologacijske predpise, kateri so pogoj za udeležbo v javnem cestnem prometu. Karkoli presega te predpise (hrup, izpušni plini, gabariti, ...), pač ni več zakonito in nima pogojev za udeležbo v javnem cestnem prometu.

Vse naprave za različna merjenja (hitrost, plini, glasnost, teža, ...) morajo biti pregledane in kalibrirane. Ne boste verjeli, vendar je na njih nalepka in priložen kos papirja z vsemi podatki. Če je proizvajalec homologiral svoj izdelek takšen, kot se prodaja, recimo z db killerjem, potem je samo tako opremljen lahko v javnem cestnem prometu, ker drugače ne zadovolji predpisov glede hrupa. Kot je že Thumper napisal, so sosednje države zelo gostoljubne za slovenske seronje z nelegalnimi motorji. Tam se delajte frajerje, če vas je kaj v hlačah, ne pa, da serjete po lastnem dvorišču.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gremo stavt da je števc na motorju bol točen kt pa tista naprava od policajev :)

Stavo boš sigurno izgubil ker, vsak števec z pravo-orig. dimenziju pnevmatike MORA vsaj 3-5% več kazat, tudi policija, ko te izmeri npr.z lasarjem nekaj odbije zaradi sigurnosti(v točnost),če se nemotim je to 5% če pa naletiš na multanovo je hitrost izmerjenega vozila sigurno neoporečna !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stavo boš sigurno izgubil ker, vsak števec z pravo-orig. dimenziju pnevmatike MORA vsaj 3-5% več kazat, tudi policija, ko te izmeri npr.z lasarjem nekaj odbije zaradi sigurnosti(v točnost),če se nemotim je to 5% če pa naletiš na multanovo je hitrost izmerjenega vozila sigurno neoporečna !

 

Kot je Bremzer napisal, so števci tovarniško "frizirani" na večje vrednosti. Kar se tiče laserjev, multanov in ostalih "nepotrebnih" ta plavih denar jemajočih inštrumentov, je varnostna razlika 5 km/h do 100 km/h, nad 100 km/h pa 7 km/h. Nad 200 km/h pa seveda še večja. Varnostna razlika je +-, vendar se vedno odšteje od izmerjene vrednosti. Pri sistemu provida pa se odšteva v % in glede na razdaljo meritve. Daljša meritev, manj % se odšteje in obratno za krajšo meritev. Z vsakim merilnikom hitrosti je meritev točna, vendar pod pogojem, da je merilnik kalibriran. Če koga zanima točnost njegovega števca na motorju, se lahko prijavi na dan meritve. Vstopnine ni, pobirajo se prostovoljni prispevki za najboljše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni potrebno hoditi na meritve, tečaje ipd...

 

GPS

 

GPS speed calculations are more accurate than a vehicle’s speedometer since it is not affected by the same inaccuracies, including the vehicle’s wheel size or drive ratios. It is dependent however on GPS satellite signal quality but with the use of moving average calculations any errors are minimal.

Vehicle speedometers also require calibration to maintain perfect accuracy as general wear and tear, changing wheel sizes, and the manufacturers own ‘erring on the side of caution’ and setting the speedometer to read higher than the actual speed, all contribute to inaccuracies.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno je prisoten še kakšen zvok...

 

Vsak dodatni zvok v okolju je zanemarljiv proti hrupu izpušne cevi na mali razdalji. Je pa treba meriti na prav način in s kalibrirano opremo. Telefoni definitivno za to niso uporabni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje mal ste falil, Sajo je napisal, da je obratometer bolj točen od merilne naprave za dB. Nikjer ni blo omenjene hitrosti. Sicer je pa tema v izpuhih, tko da bi blo fajn, da se je drži ;).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

neizpravno vozilo zaradi nevzdrževanja ... drugače se pa pojdite z avstrijskimi policisti kregat kdo ima bolj prav in bolj točne naprave ...

Če proizvajalec ni predvidel in če v navodilih ne piše gdaj naj bi se lonec servisiralo, potem tega ne moreš trditi.

V navodilu massovih izpušnih loncev dobiš le načrt za sestavo, certifikat, piše pa tudi, da se s časom zvok spremeni.. torej nobenega podatka o vzdrževanju :)

@fantocci tu (pri merjenju št. vrtljajev) se ne gre za hrup, pač pa za valovne fronte značilne za 2t ali 4t motor, ki jih tudi čisto navaden mobitel pravilno zabeleži.

sam pa smatram da merilci na  motorju niso točni- ne zagovarjam pa tega da so vedno nastavljeni, da kažejo več.

Da, moralo bi biti tako, sem pa imel tudi primer, ki je kazal manj. Precej man. (in ne ni bil tomos :P)

Kar pa se tiče pametovanja pred taplavimi.. v nobenem primeru ni dobro.. razen če te res vleče za nos :P

 

Popravljeno . Popravil tintin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če proizvajalec ni predvidel in če v navodilih ne piše gdaj naj bi se lonec servisiralo, potem tega ne moreš trditi.

V navodilu massovih izpušnih loncev dobiš le načrt za sestavo, certifikat, piše pa tudi, da se s časom zvok spremeni.. torej nobenega podatka o vzdrževanju :)

@fantocci tu (pri merjenju št. vrtljajev) se ne gre za hrup, pač pa za valovne fronte značilne za 2t ali 4t motor, ki jih tudi čisto navaden mobitel pravilno zabeleži.

sam pa smatram da merilci na  motorju niso točni- ne zagovarjam pa tega da so vedno nastavljeni, da kažejo več.

Da, moralo bi biti tako, sem pa imel tudi primer, ki je kazal manj. Precej man. (in ne ni bil tomos :P)

Kar pa se tiče pametovanja pred taplavimi.. v nobenem primeru ni dobro.. razen če te res vleče za nos :P

 

mogoče proizvajalec ni predvidel da se bo pri nas glasnost izpuhov sploh merila :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!