Dejanx Objavljeno Februar 1, 2015 Opozori Objavljeno Februar 1, 2015 (popravljeno) Imam suzuki gsxr 750 k4 in na motorju je trenutno akrapovič. Motor imam namen vozit tudi po pisti in za pisto mi je škoda akrapoviča. izpuh je bolt-on varijanta. jaz bi za na pisto rad uporabljal ta kratek izpuh ker se dajo dobit poceni ampak vsi so slip on. Jaz bi zdaj rad da bi se okoli 30cm cevi z nastavkom za privijačit dušilec odrezalo in predelalo da bi bilo slip-on varijanta, ker tako bi za na pisto samo ta del cevi z loncem samo odstranil in nataknil gor tisti kratek izpuh. Zanima me samo če je to izvedljivo in kje bi mi laho to naredili za soliden denar? in po možnosti iz mb ali okolice LP Dejan Popravljeno Februar 1, 2015. Popravil Dejanx
lukabogo Objavljeno Februar 1, 2015 Opozori Objavljeno Februar 1, 2015 Kako se naredi preprost DB killer. Motor ima originalen homologiran izpuh vendar bi rad znižal hrup. Glasnost izpuha je enaka, kot takrat, ko sem kupil nov motor. Kakšen predlog exhaust.jpg https://www.google.si/search?q=leovince+db+killer&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=R27OVLbWHqKC7gaWl4CoBg&ved=0CCoQ7Ak&biw=1600&bih=738 Bostjan L 1
LooLekSLO Objavljeno Februar 4, 2015 Opozori Objavljeno Februar 4, 2015 Je kdo tukaj že krajšal izpuh? Namreč na svojega ER6 (2012) bi nataknil MIVV izpuh, ampak mi je zelo grd, ker je tako dolg. Je možno, da ga skrajšam in kje to naredim?
bentley Objavljeno Februar 5, 2015 Opozori Objavljeno Februar 5, 2015 Je kdo tukaj že krajšal izpuh? Namreč na svojega ER6 (2012) bi nataknil MIVV izpuh, ampak mi je zelo grd, ker je tako dolg. Je možno, da ga skrajšam in kje to naredim? Za er6 ima mivv kar ene par izpuhov, katerega pa gledas?
LooLekSLO Objavljeno Februar 5, 2015 Opozori Objavljeno Februar 5, 2015 Za er6 ima mivv kar ene par izpuhov, katerega pa gledas? Gledam Suono, ker res dobro grmi. Pa mislim, da je tudi edini homolomo
tomash Objavljeno Februar 8, 2015 Opozori Objavljeno Februar 8, 2015 Išćem majstra za izdelavo izpušnih cevi (lonec imam). Rabim samo dve krajši povezavi. Fino bi bila lokacijo okrog CE. hvala za informacijo. Ata Slon 1
UnionJack Objavljeno Februar 8, 2015 Opozori Objavljeno Februar 8, 2015 na vranskem mas mozakarja, Vlado Marn. poisc ga na netu, kontakte mam u pisarni....
bentley Objavljeno Februar 9, 2015 Opozori Objavljeno Februar 9, 2015 Gledam Suono, ker res dobro grmi. Pa mislim, da je tudi edini homolomo Mivv ima se ostale x-cone, ghibli, oval modele ki so vsi homologirani in pol cenejsi vendar pise da so od 05-11, lahko da na 12 ne pasejo. Ceprav nevem imajo er6 od 12 naprej kaj drugacne krivine? Ce ti je grd je pa itak skoda tok denarja dajat zato da bi ga pol krajsal pa modificiral, zvok bo pa tut drugacen kot je sicer ce bos modificiral. Kupi arrow ki je pol cenejsi in krajsi. Jaz imam in sem zadovoljen.
LooLekSLO Objavljeno Februar 10, 2015 Opozori Objavljeno Februar 10, 2015 Mivv ima se ostale x-cone, ghibli, oval modele ki so vsi homologirani in pol cenejsi vendar pise da so od 05-11, lahko da na 12 ne pasejo. Ceprav nevem imajo er6 od 12 naprej kaj drugacne krivine? Ce ti je grd je pa itak skoda tok denarja dajat zato da bi ga pol krajsal pa modificiral, zvok bo pa tut drugacen kot je sicer ce bos modificiral. Kupi arrow ki je pol cenejsi in krajsi. Jaz imam in sem zadovoljen. Arrow je isto dolg pa še zvok mi ni všeč. Torej nobeden ne pozna mojstra za krajšanje izpuhov?
hajoktejn Objavljeno Februar 10, 2015 Opozori Objavljeno Februar 10, 2015 Arrow je isto dolg pa še zvok mi ni všeč. Torej nobeden ne pozna mojstra za krajšanje izpuhov? Poznam enga; vem pa za dva. Prvi je Račič Boris v Lublan; drugi je pa mojster Igor - uvoznik za Mass LooLekSLO 1
LooLekSLO Objavljeno Februar 10, 2015 Opozori Objavljeno Februar 10, 2015 Poznam enga; vem pa za dva. Prvi je Račič Boris v Lublan; drugi je pa mojster Igor - uvoznik za Mass No končno pravi odgovor! Pa čeprav malo sarkastičen
lukabogo Objavljeno Februar 10, 2015 Opozori Objavljeno Februar 10, 2015 Je kdo tukaj že krajšal izpuh? Namreč na svojega ER6 (2012) bi nataknil MIVV izpuh, ampak mi je zelo grd, ker je tako dolg. Je možno, da ga skrajšam in kje to naredim? js sem ga sam skrajšal za cca 15 cm in sicer BOS karbonski ror. Na konc je zgledal, kot original. sl0doctor 1
frischfleisch Objavljeno Marec 15, 2015 Opozori Objavljeno Marec 15, 2015 Razmišljam, da bi prek ebay kupil izpuh. gledam mivv, hurric ipd. Zanima me ali je ta EG-ABE certifikat dovolj za neproblematično homologacijo pri nas?
Ciko86 Objavljeno Marec 15, 2015 Opozori Objavljeno Marec 15, 2015 js vem da je rabil na homoogaciji tuv oz da je narejen za ta motor, da se ujemajo stevilke,in nacrt za vgradnjo al pa potrdilo o vgradnji todobis zastonj :grim
frischfleisch Objavljeno Marec 15, 2015 Opozori Objavljeno Marec 15, 2015 imajo pa tudi Zulassungsbescheinigung? o tuvu nikjer ne pise.
jl79 Objavljeno Marec 22, 2015 Opozori Objavljeno Marec 22, 2015 (popravljeno) Živjo, na CB1000R se mi je parkrat zgodilo, da sem v ovinku podrsal, ko sem kasneje preveril se je izkazalo, da sem podrsal s katalizatorjem (ima res glomazno škatlo). Zaradi tega razmišljem o vgradnji decat pipe, vendar pa so cene čisto pretirane...Leovince decat pride preko 180eur (vsebuje dušilec), medtem, ko so navadni (brez dušilca, samo cev 2 v 1 kot npr Ixil) okoli 140eur. Želel bi, da z decat vseeno ne bi bil zvok preglasen, zato bi raje imel takega z dušilcem. Morda kdo ve, če bi v Sloveniji kdo naredil tako kopijo Leovince decat-a ter cca koliko bi to cenovno prišlo? Ali je kljub temu, da se na decat priključi lambda sonda, ki naj bi skrbela za pravo mešanico, potreben Power Commander (nekje sem bral, da lahko pride do poškodb motorja, trenutno imam vgrajen Leovince GP slip-on)? Je bolj smiselno denar vložiti v zadnji feder in s tem odpraviti težavo? Hvala in lp Popravljeno Marec 22, 2015. Popravil jl79
Ferrarist Objavljeno Marec 22, 2015 Opozori Objavljeno Marec 22, 2015 Naredi kako fotko, vse se da narest...
jl79 Objavljeno Marec 22, 2015 Opozori Objavljeno Marec 22, 2015 Naredi kako fotko, vse se da narest... Takole zgleda od Leovince: http://www.leovince.com/en/catalog-honda/kit_collettore_elimina_kat_cb_1000_r_i_e_2008_2011/14649 Tak je pa npr od Ixil: http://www.xtremperformance.com/products/honda-cb-1000-r-hornet-08-12-ixil-de-cat-pipe-race.html Rad bi takega, ki bi bil čim tišji cikadina 1
Ramzy Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 zdravo! Jaz pa bi rabil en nasvet oz, ce je kdo ze imel kaksno izkusnjo s tem....pac menjal sem zadnje rore na Suzuki b-kingu z samo enim loncem....po tem mi je motor zacel drasticno vec smoditi bencina....in me zanima kaj bi to bilo....drugace motor deluje normalno....eden mi je svetoval da bi mogoce menjava originalnega filtra z športnim k&n filtrom dobra...da bi motor dobil vec zraka pri izgorevanju in posledicno manj skuril bencina...kar se mi po eni strani ne zdi logicno....se vam zdi? hvala!
lukabogo Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 (popravljeno) Odvisno od tega, v kakšnem režimu deluje motorjeva elektronika. Če deluje v odprti zanki, je elektroniki kot taki vseeno, kakšen izpuh ima. Če pa deluje v zaprti zanki, to pomeni, da elektronika preko tipala "gleda", kakšni plini zapuščajo motocikel in na podlagi tudi teh podatkov uravnava delovanje motorja, potem pri zamenjavi izpuha ne smeš pozabiti na tipalo izpušnih plinov, ali pa moraš motorjevo elektroniko prestaviti na delovanje v odprti zanki. Popravljeno Marec 24, 2015. Popravil lukabogo
Ramzy Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 Odvisno od tega, v kakšnem režimu deluje motorjeva elektronika. Če deluje v odprti zanki, je elektroniki kot taki vseeno, kakšen izpuh ima. Če pa deluje v zaprti zanki, to pomeni, da elektronika preko tipala "gleda", kakšni plini zapuščajo motocikel in na podlagi tudi teh podatkov uravnava delovanje motorja, potem pri zamenjavi izpuha ne smeš pozabiti na tipalo izpušnih plinov, ali pa moraš motorjevo elektroniko prestaviti na delovanje v odprti zanki. hvala za odgovor...ampak te nisem cist vse razumel ....motor je identicen kot pri hayabusi k8, ce ti morda to vec pove....drugace pa kar se tice tipala si mogoce mislil sondo? trenutno ravno hocem menjati filter...kaj priporocas? original ali sportni?
lukabogo Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 (popravljeno) Mislim, da filter nima veze s tem, če pa že pa daj športnega, da bo lažje dihal. Ko menjaš izpuh za katerikoli drug, kot original, je potrebno motor nastavit po izpuhu. To najbolje narediš, če pelješ motor na valcne, da ga zmerijo in nastavijo. Tako boš najbolj "ziher". Še prej pa daj original izpuhe nazaj in probaj, če se bo poraba normalizirala. Tako boš vedel, če je kriv izpuh. Popravljeno Marec 24, 2015. Popravil lukabogo
alees Objavljeno Marec 31, 2015 Opozori Objavljeno Marec 31, 2015 Fantje in dekleta eno vprašanje. Pri motorju sem opazil, da imam počeno cev izpuha, pa me zanima, če se taka zadeva da normalno brez problemov "pošvasat" ali je to kakšen večji problem (slika)? Če se da pošvasat me zanima kateri mojster bi to meni najbolje zrihtal za neko pametno ceno. Zaželjeno iz Kranja in okolice - ni pa nujno. Hvala in lp.
lukabogo Objavljeno April 2, 2015 Opozori Objavljeno April 2, 2015 Fantje in dekleta eno vprašanje. Pri motorju sem opazil, da imam počeno cev izpuha, pa me zanima, če se taka zadeva da normalno brez problemov "pošvasat" ali je to kakšen večji problem (slika)? Če se da pošvasat me zanima kateri mojster bi to meni najbolje zrihtal za neko pametno ceno. Zaželjeno iz Kranja in okolice - ni pa nujno. Hvala in lp. a vidiš tiste zvare zraven razpoke....po moje se da.
ticfric Objavljeno April 12, 2015 Opozori Objavljeno April 12, 2015 Pozdravljeni, imam Suzukija GSX600FX, kupjen pred kratkim letnik 99. Na njem imam enga starga Akrapoviča brez kakršne koli serijske številke. Zanima me, če se, da kaj take sploh homologirat, če ne bomo pa kupil originalnga.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se