Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
nedotakljivi

smrtno nevarne odbojne ograje

Recommended Posts

Buzdovan

Prijetno presenecenje! Cesta Nova Gorica-Kobarid (morda naprej do Bovca-se nisem peljal) opremljena z zascito za motoriste!!! Niso sicer zasciteni vsi nevarni ovinki, zacelo pa se je, kar je zelo pohvalno. Nikjer nisem zasledil nobenih podatkov o tem, kdo se je tega lotil, zasluzi pa si priznanje.

post-8667-1142321616_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

Prijetno presenecenje! Cesta Nova Gorica-Kobarid (morda naprej do Bovca-se nisem peljal) opremljena z zascito za motoriste!!! Niso sicer zasciteni vsi nevarni ovinki, zacelo pa se je, kar je zelo pohvalno. Nikjer nisem zasledil nobenih podatkov o tem, kdo se je tega lotil, zasluzi pa si priznanje.

Če spremljaš forum je odprta tema, se mi zdi " Motoristi pred parlament ", in to neformalno združenje je zaslužno za to. Obstaja pa tudi stran www.motoristipredparlament.com. Aktivnosti gredo letos naprej na druge odseke. Je bil pa ta odsek prvi, poskusni, tako da verjetno popravki sledijo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PERO58

Prijetno presenecenje! Cesta Nova Gorica-Kobarid (morda naprej do Bovca-se nisem peljal) opremljena z zascito za motoriste!!! Niso sicer zasciteni vsi nevarni ovinki, zacelo pa se je, kar je zelo pohvalno. Nikjer nisem zasledil nobenih podatkov o tem, kdo se je tega lotil, zasluzi pa si priznanje.

[/quo

>>Vsaka čast,nekaj se spreminja :worship: :worship: :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko

Če spremljaš forum je odprta tema, se mi zdi " Motoristi pred parlament ", in to neformalno združenje je zaslužno za to. Obstaja pa tudi stran www.motoristipredparlament.com. Aktivnosti gredo letos naprej na druge odseke. Je bil pa ta odsek prvi, poskusni, tako da verjetno popravki sledijo.

točno tako ...

www strani pa že dolgo nisem popravil, ker nimam časa in ideje kako.

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.

V včerajšnjem delu gospod novinar Žarko Hojnik v svojem članku z naslovm S POLNIM PLINOM PO ZADNJEM KOLESU nekaj razpreda o cestnih ograjah.

Najprej pove, da je nosilec ograje oster in nevaren, potem pove, da motoristi nismo dobili podatkov o poškodbah in na koncu se razbere, kot da motoristi nismo upravičeni do varnejših ograj. No, vsaj jaz sem tako razumel članek.

A je še kdo bral ta članek? Kako ga je razumel?

A omenjeni novinar še ne ve, da so na goriškem že postavili nekaj motoristom prijaznih ograj?

O, ko bo zvedel (mogoče tudi z vohunjenjem po tem forumu), da se take ograje že postavljajo, se bo pa čudil in ugotavljal, da se to financira iz davkoplačevalskega denarja.

Tadej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fritz

Tole je sicer kršitev copyrighta, ker pa že govorimo o članku:

"S polnim plinom po zadnjem kolesu

Na cestah so prejšnji teden v 121 prometnih nesrečah umrli štirje ljudje, 164 pa je bilo huje ali laže ranjenih. Tudi prvi pomladni konec tedna sta zaznamovali dve tragični prometni nesreči, v katerih sta umrla voznik osebnega avta in motorist. Tako se je letos na cestah smrtno ponesrečilo že 37 ljudi oziroma eden več kot v istem obdobju lani.

Policisti so na različnih krajih države pohiteli z napovedovanjem preventivnih akcij, s katerimi bodo poskušali na začetku pomladi zmanjšati krvni davek med kolesarji in motoristi. Tako so eni obljubili več reda na kolesarskih stezah, medtem ko naj bi drugi vzeli pod drobnogled motoriste. Glede na izkušnje je mogoče trditi, da so to preživeti načini preprečevanja cestnih tragedij, saj je lani vsemu navkljub na cestah umrlo 34 motoristov in 18 kolesarjev. Podatki o tem, koliko jih je invalidnih, niso znani. Lani, denimo, so predstavniki nekaterih motorističnih klubov zahtevali od odgovornih v policiji statistične podatke o motorističnih nesrečah v zadnjem desetletju, pri katerih so motoristi umrli ali se hudo poškodovali zaradi trka v ostre in povsem nezaščitene stebričke varovalnih ograj. Dobili niso ničesar, s čimer bi lahko dokazovali upravljavcem cest, da so pri nas zaščitne ograje za motoriste smrtno nevarne.O tem, kdaj naj kdo sede na motor in kdaj ne, vedo marsikaj povedati inštruktorji varne vožnje. Prav njim je treba verjeti, da ni nepomembna razlika med 18-letnim in 44-letnim začetnikom motoristom. Vendar je že tako, da ustreznih prometnih površin, na katerih bi lahko vadili varno vožnjo, pri nas skorajda ni. Zato si nabirajo nove motoristične izkušnje kar po mestnih ulicah ali po manj obljudenih cestah. To potrjujejo tudi statistični podatki policije, ki kažejo, da se največ hudih nesreč zgodi prav na regionalnih cestah.

Prvi pomladanski konec tedna je na ceste že zvabil neučakane motoristične navdušence, med njimi tudi tiste, ki z motorji spreminjajo ceste v cirkuško areno. Le kdo še ni videl bahačev, ki opozarjajo nase z vožnjo s polnim plinom zgolj po zadnjem kolesu? In kdo jih lahko ustavi? Policisti pravijo, naj jih ljudje pokličejo, če opazijo kaj takega. Potemtakem naj bi davkoplačevalci postali nekakšni policijski ovaduhi, čeprav je preprečevanje nevarnosti na cestah stvar strateških usmeritev policije oziroma njenega vsakdanjika. Zagotovo pa je res, da lov na prehitre motoriste zahteva veliko več policijskega znanja kot popisovanje napačno parkiranih avtov na kolesarskih stezah.

Precej motoristov po zimskem premoru še ni na novo registriralo svojih jeklenih konjičkov. To naj bi storili približno sredi aprila, ko naj bi se začela motoristična sezona, oziroma tik pred prvomajskimi prazniki. Policisti lahko, če ugotovijo, da kdo vozi neregistriran motor in nima ustreznih dokumentov o njegovem izvoru, jeklenega konjička zasežejo. In koliko so jih že?"

Žarko Hojnik

P.S.

Ne vem, kaj novinarja moti to, da bi naj državljani sporočali nevarno vedenje udeležencev na cesti. Saj tudi policija ne more biti vsepovsod.

Tako kot je Tadej povedal, nekaj informacij na začetku in hranjenje stereotipov na koncu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Potokar57

Jest pravm da kar koli bi blo prtrjeno spodaj na stebričke bi blo bolš kot nič ne pa da prletiš direkt v količek? :angry: Mam že izkušnje s tem in prjatu tud! Posledica tega je, da sva že 10 mesecev na bolnišk z negibnimi udi oz. bi skoraj umrl zaradi udarca. :? Zato je prav da se naredijo dodatki kar pa še nekateri policisti govorijo da bi blo prav.

Lahko pogledate, kaj se naredi, če ni dodatkov!

Zato res vse pohvale tistim ki se borijo za to!!!

post-10618-1144078069_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

@Tadej - Omenjeni gospod novinar (kot ga kvalificiraš) je bil nekoč bojda policist ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
MaraudeR

...A omenjeni novinar še ne ve, da so na goriškem že postavili nekaj motoristom prijaznih ograj?...

Če ne spremlja ravno motoristično obarvanih spletnih strani verjamem, da ni bil informiran - informacij o tem nimajo niti institucije, katerih poslanstvo je varnost v cestnem prometru (SPV, Policija,... )

Podatkov o dopolnjenih ograjah ni niti na spletnih straneh DRSC, kjer so načeloma objavljene vse informacije o prenovah cest...

Edited by MaraudeR

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmw

@Tadej - Omenjeni gospod novinar (kot ga kvalificiraš) je bil nekoč bojda policist ...

fak....včasih smo grozili otrokom,..."če se ne boš učil, boš pa policist..."

a zdaj po tanovem bomo rekli " če se ne boš učil, boš pa novinar..." :devil: :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
rebel

nič kaj posebno zanimiva tema .... dokler se to ne zgodi nekomu ki ga poznaš ... :(

in o tem začneš bolj razmišljat....

danes .. spodnji črnokalski ovinek ....

prijatelju je zdrsnila prva guma .. motor oddrsel po cesti .. on pa po ograji do polovice ovinka .... zlomljena roka ker je zadel v stebriček ograje...

hvala država .. hvala cestarji .... :angry2:

ne vem komu služi na tem ovinku ograja ... pred leti je ni bilo tam če se prav spomnim ...

post-1823-1149443672_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

Jeba, zdi se idealno, da bi dvojno ograjo nardil.

A je na kak olje zapelu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
rebel

ni blo olja ...

mal preveč ob desnem robu je bil, tam je itak umazanija ... ... na začetku ovinka ... SRANJE!!

OBVEZNO DVOJNO OGRAJO !! ali pa jo celo odstranit .. ker tam ni uporabna .. ob ovinku je velika "izletna cona"

Share this post


Link to post
Share on other sites
MAZINGAZETA

:cry: JEBEMTIŠ....

ŠE DOBRO, DA JE SAMO ROKO... SPLOH NISEM VEDLA, KI SEM HITELA DALJE.... :(

PREDEN SMO ŠTARTALI SVA GLIH DEBATIRALA O VOŽNJI... HMMMMMM

MA UN PVINEK JE RES VEDNO KEJ "ZASRAN"..... :nono:

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE

ups, sm pa vidu ene ljudi tam, mi smo glih enga sesutega kateema pelali..

Share this post


Link to post
Share on other sites
rebel

Nočem polemizirat, me pa zanima hitrost ponesrečenca v usodnem ovinku ??

lp

a je pomemben vzrok padca in hitrost??? :trance_33_sleep:

fant se je poškodoval samo zaradi ograje... če ne bi bilo železja tam bi se odpeljal naprej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buzdovan

Saj, ce se upravljalcu cest zdi skoda denarja za motoristom prijazne varovalne ograje in vedno pametujejo, naj vozimo pocasi, zakaj jih potem sploh postavljajo? Naj tudi avtomobilisti vozijo (-mo) pocasi in jih sploh ne bomo potrebovali. Privarcevani denar od ograj naj namenijo za preplastitve, sirjenje in oznacevanje cest... Za motoriste bi bilo zanesljivo bolje, ce jih nebi bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Frips

a je pomemben vzrok padca in hitrost??? :trance_33_sleep:

fant se je poškodoval samo zaradi ograje... če ne bi bilo železja tam bi se odpeljal naprej

Da malo "prcam"....seveda je pomembna hitrost...Mogoče, če bi se peljal po omejitvi ne bi padel, mogoče če ne bi bilo ograje bi priletel v bog ve kaj itd....če če če in če....

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

mah očitno ni pravilno ocenil stanja na cesti ... sreča, da ni glave zgubu na ograji.

počas pa z andahtjo (sm govoru tut, k sm padu)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARE 65

Saj, ce se upravljalcu cest zdi skoda denarja za motoristom prijazne varovalne ograje in vedno pametujejo, naj vozimo pocasi, zakaj jih potem sploh postavljajo? Naj tudi avtomobilisti vozijo (-mo) pocasi in jih sploh ne bomo potrebovali. Privarcevani denar od ograj naj namenijo za preplastitve, sirjenje in oznacevanje cest... Za motoriste bi bilo zanesljivo bolje, ce jih nebi bilo.

:OK:

Točno tako, če so to varnostne ograje, naj zagotavljajo varnost vsem, če pa ne, zakaj hudiča pa sploh so tam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko

Dodatna zaščita za motoriste trenutno ni predvidena na nobeni ograji.

Na www.MotoristiPredParlament.com si oglejte članek z oznako NOVO, kjer piše kaj in kako se dogaja v zvezi z dodatno zaščito za motoriste.

Kot kaže bomo prva država v EU in morda celo na svetu, kjer bo takšna zaščita sistemsko urejena ... tako da ... ni vse tako slabo kot se zdi ... ne gre pa čez noč.

Edited by hotschko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

Dodatna zaščita za motoriste trenutno ni predvidena na nobeni ograji.

kaj pa tole :?

citiram: Za leto 2006 je že potrjena postavitev dodatne zaščite za motoriste na cesti Ljubljana – Kočevje – Brod na Kolpi in Kočevje – Dvor

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko

kaj pa tole :?

citiram: Za leto 2006 je že potrjena postavitev dodatne zaščite za motoriste na cesti Ljubljana – Kočevje – Brod na Kolpi in Kočevje – Dvor

ja imaš prav ... napisati bi moral, da "v zakonodaji, pravilnikih in tehničlnih specifikacijah ni predvidena nobena dodatna zaščita za motoriste". V članku piše, da bo ta formalni del že letos urejen in bo od takrat naprej veljalo za vse obnove in novogeradnje.

Kar se pripravlja konkretnih namesrtitev zaščite za letos in kar je bilo narejeno lani, bo narejeno zaradi dobre volje Družbe za državne ceste ali če hočete države, in če gledamo strogo formalno je vsa dodatna zaščita nameščena preden so sprejeti ustrezni pravni okviri v bistvu nelegalna ... zato do takrat pssst, pa ne okol govort. .)

Edited by hotschko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • mojamiska
    • thumper
      nekaj nabijaš s tem tvojim teoretiziranjem.. kaj bi bilo če bi bilo pa če bi pa zakaj ne..  dejstva so pa taka kot so..poglej si lestvico - so tam trditve in razlage na istem mestu.. če gre zarco na poltovarniškega ducatija si bo naredil še eno bolečino. gigi nima neomejenega budgeta.. ima pa "neomejenega " petronas, ki je imel l.2016 nekih 5x toliko čistega dobička kakor ducati bruto prodaje (55000 enot po 20000e je 1.100.000.000 oz.1.1mrd)..  l.2018 je petronas zaključil z 26mrd čistega (honda recimo 8.7mrd). petronas ni autsajder v motošportih...v sbk so tekmovali z motorjem , ki so ga sami naredili .dosegli l-2004 eno drugo in eno 3 mesto kar ni bilo slabo glede na to , da so proti 1000ccm ostalih tekmovali z 900cc.
    • Darko3g
      Ko sem prebral samo besedilo, sem si predstavljal nekaj takega  
    • Snečer
      o novem traceru700 govorimo
    • farang
      Eeeeeem, mam Tracer 700 letnik 2018, in ima spredaj nastavljivo samo šipo, tolk o tem. Res da za 7 jurjev nimam kej dost jamrat, sam sorry, ne more se v nobeni stvari primerjat z BMW, pa še katerim drugim proizvajalcem ne (KTM, Ducati, Triumph...). Karkoli primeš ti da vedet da sediš na budget motorju.  Da ne bo pomote, meni je ok, sicer je ne bi kupil, ampak nikoli pa ne bom rekel da je to isto dober motor kot BMW F850GS al pa ne vem, KTM 790 Adventure ipd..   
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!