Zdrawc Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Itak smo z eno nogo skoz v prkršku B)
BRANE Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 a je pomemben vzrok padca in hitrost??? :trance_33_sleep: fant se je poškodoval samo zaradi ograje... če ne bi bilo železja tam bi se odpeljal naprej ma je žal, ma po tistih ovinkih vsaj 30 posto motoristov prebija zvočni zid z ušesi drsajoč potleh. podpiram gradnjo varnih ograj, sem pa proti neumnostim ki se jih počenja po cestah. ko pa kej poči, so vsi krivi.
Buzdovan Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Na vseh podrocjih je sel razvoj naprej, ograje pa postavljajo se vedno take kot pred 50 leti. Ce imas firmo, kjer se uporabljajo kakrsnikoli stroji, moras prestati cel kup nekih pregledov, meritev, ocene varnosti, vse mora biti zasciteno, da se zmanjsa moznost poskodb pri delu na minimum. Ne vem zakaj nebi veljala taka merila tudi za postavljalca ograj?
Buzdovan Objavljeno Junij 7, 2006 Opozori Objavljeno Junij 7, 2006 Ravno danes berem v casopisu, da se je na odseku ceste Bovec-N.Gorica, ki je poskusno opremljen z "motoristicnimi" odbojnimi ograjami, hudo ponesrecil avstrijski motorist. Nesreca se je zgodila pri kraju Volce na ovinku, ki ni bil opremljen z dodatnim varovanjem. Zakaj to sploh omenjam? Na tem ovinku je bilo ze kar nekaj nesrec, nazadnje (?) lani, ko je bil italijanski motorist ob trku v stebricek odpeljan v bolnico v kriticnem stanju. Ta ovinek je pravzaprav vzorcni primer, kje mora stati dodatno varovanje ( dolga ravnina, nato klanec navzdol in takoj oster zavoj ) in je nerazumljivo, da je ob opremljanju tega odseka ostal izpuscen. Saj je jasno, da takoj ne morejo biti opremljeni vsi ovinki, ampak tale je pa prav kricec primer. Tukaj verjetno lahko urgira Hotschko s svojimi motoparlamentarci?
hotschko Objavljeno Junij 7, 2006 Opozori Objavljeno Junij 7, 2006 žal je zmanjkalo denarja, da bi naredili čisto vse na tem odseku ... res pa nam je tale ovinek ušel iz prvotnega popisa ... žal ... :(
Buzdovan Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 žal je zmanjkalo denarja, da bi naredili čisto vse na tem odseku ... res pa nam je tale ovinek ušel iz prvotnega popisa ... žal ... :( Izgleda, da se je nakapalo nekaj denarja in sedaj je tudi ta ovinek opremljen kot je treba :OK: Ali ze obstaja kaka statistika o morebitnih trkih v take ograje in njih posledice?
GrCaR Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 en znanec v Avstriji nekje priletel v tako ograjo, posledica pa je le zlomljena ključnica, drugače bi se pa verjetno bolj tragično končalo :BUA: Tele ograje opravljajo svoj namen :OK:
Miha Z. Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 žal je zmanjkalo denarja, da bi naredili čisto vse na tem odseku ... res pa nam je tale ovinek ušel iz prvotnega popisa ... žal ... :( upam da se bo tist ovink čim prej porihtal ker zna bit zlo zahrbten (zajeb**) se posebej za tiste ki te ceste ne poznajo.....
GrCaR Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 Izgleda, da se je nakapalo nekaj denarja in sedaj je tudi ta ovinek opremljen kot je treba :OK: Ali ze obstaja kaka statistika o morebitnih trkih v take ograje in njih posledice? upam da se bo tist ovink čim prej porihtal ker zna bit zlo zahrbten (zajeb**) se posebej za tiste ki te ceste ne poznajo..... poglej zgornji post... verjetno mislta isti ovinek :) (ker sta citirala isti post)
Miha Z. Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 verjetno mislta isti ovinek sigurno je to tisti ovink pri Volčah :)
Buzdovan Objavljeno November 23, 2006 Opozori Objavljeno November 23, 2006 Ali ima sedaj, ko je konec sezone, kdo podatke o morebitnih nesrecah na tem zascitenem odseku (N.Gorica-Bovec) in njihovih posledicah?
BremzPenzl Objavljeno November 23, 2006 Opozori Objavljeno November 23, 2006 Sem pred časom videl zanimivo reportažo nekje na nemškogovorečem TV kanalu, kjer so predstavili izsledke neke študije (ne vem točno katere institucije). Predstavili so zanimivo idejo o ograjah iz "žive meje". Primerjali so klasične kovinske "lajtplanke" in gostoporaščeno živo mejo. Zanimivo je bilo to, da se pri ostrih kotih trka obnese veliko bolje kot kovinska ograja!! Teste so delali z osebnimi avtomobili. Mislim da bi tudi pri motoristih bili rezultati ugodnejši. Trpela bi barva, obleka in koža, kosti bi pa ostale cele (tisti ki smo že kdaj leteli v grmovje to vemo). Taka ograja ima kup dobrih lastnosti: - sama se popravi (zaraste) - je ekološka - vzdrževanje (obrezovanje) po moje ni problematično - je protihrupna
Buzdovan Objavljeno November 23, 2006 Opozori Objavljeno November 23, 2006 Sem pred časom videl zanimivo reportažo nekje na nemškogovorečem TV kanalu, kjer so predstavili izsledke neke študije (ne vem točno katere institucije). Predstavili so zanimivo idejo o ograjah iz "žive meje". Primerjali so klasične kovinske "lajtplanke" in gostoporaščeno živo mejo. Zanimivo je bilo to, da se pri ostrih kotih trka obnese veliko bolje kot kovinska ograja!! Teste so delali z osebnimi avtomobili. Mislim da bi tudi pri motoristih bili rezultati ugodnejši. Trpela bi barva, obleka in koža, kosti bi pa ostale cele (tisti ki smo že kdaj leteli v grmovje to vemo). Taka ograja ima kup dobrih lastnosti: - sama se popravi (zaraste) - je ekološka - vzdrževanje (obrezovanje) po moje ni problematično - je protihrupna Zanimiva zadeva, ki pa ni povsod izvedljiva. Poglej cesto Idrija-Tolmin, stoji ograja najveckrat na skarpi, zadaj pa odsekano. Drugace pa dobrodosla novost.
Lowrenc Objavljeno November 23, 2006 Opozori Objavljeno November 23, 2006 Še ena kost za glodanje... :P Kk za vraga ni problem z vzdrževanjem/obrezovanjem, če pa že tk vozniki vsako pomlad jamrajo/mo, de se okrog rek, grap in grapc zaraščajo bregovi in noben nikamor ne vidi... Rad bi vidu prispevek :grim
Ni3ous Objavljeno November 23, 2006 Opozori Objavljeno November 23, 2006 (popravljeno) Na vseh podrocjih je sel razvoj naprej, ograje pa postavljajo se vedno take kot pred 50 leti. Ce imas firmo, kjer se uporabljajo kakrsnikoli stroji, moras prestati cel kup nekih pregledov, meritev, ocene varnosti, vse mora biti zasciteno, da se zmanjsa moznost poskodb pri delu na minimum. Ne vem zakaj nebi veljala taka merila tudi za postavljalca ograj? Verjetno zato ker je postavljalec država in lažje pogreši določeno število motoristov vsako leto, kot pa da porabi cekine za razvoj in postavitev sodobnejših-učinkovitejših-varnejših ograj. :angry: Popravljeno November 23, 2006. Popravil Ni3ous
jfk Objavljeno November 23, 2006 Opozori Objavljeno November 23, 2006 Verjetno zato ker je postavljalec država in lažje pogreši določeno število motoristov vsako leto, kot pa da porabi cekine za razvoj in postavitev sodobnejših-učinkovitejših-varnejših ograj. :angry: Če še upoštevamo dejstvo, da je % motoristov glede na število vseh udeležencev v prometu zelo majhen, je jasno, da država in postavljalci JVO še lep čas ne bodo ugodili vsem potrebam motoristov. :? Potreb po postavitvi dvojnih varovalnih ograj za motoriste pa je preveč, da bi se dalo v kratkem roku vse naredit. Zato - PREVIDNO!!!
Buzdovan Objavljeno November 24, 2006 Opozori Objavljeno November 24, 2006 Če še upoštevamo dejstvo, da je % motoristov glede na število vseh udeležencev v prometu zelo majhen, je jasno, da država in postavljalci JVO še lep čas ne bodo ugodili vsem potrebam motoristov. :? Potreb po postavitvi dvojnih varovalnih ograj za motoriste pa je preveč, da bi se dalo v kratkem roku vse naredit. Zato - PREVIDNO!!! Je pa stevilo mrtvih motoristov med vsemi zrtvami nesrec veliko - letos mislim da kar cez 20%. In ce nakladajo, kake silne milione stane drzavo vsaka zrtev v prometu, bi bil smiselen tudi vlozek v varovalne ograje. Je pa tako kot na vseh podrocjih danes. Ce bomo tezili, se morda kaj dosezeze, ce bomo tiho, ne bo nic.
Ni3ous Objavljeno November 24, 2006 Opozori Objavljeno November 24, 2006 Se strinjam! Ne smemo biti tiho! A ima kdo kako idejo kaj naj naredimo v tej smeri?
2384nsdf83 Objavljeno November 24, 2006 Opozori Objavljeno November 24, 2006 Uporabi iskalnik... forum je poln idej in akcij. Išči gesla, kot so MAKSI, Motoristi pred parlament, nevarne odbojne ograje, ...
hotschko Objavljeno November 24, 2006 Opozori Objavljeno November 24, 2006 (popravljeno) Se strinjam! Ne smemo biti tiho! A ima kdo kako idejo kaj naj naredimo v tej smeri? V bistvu je na formalni ravni že vse urejeno ... Tehnična specifikacija za pogoje in način postavitev varnoatnih ograj je popravljena in dopolnjena tudi z dodatno zaščito za motoriste. Dokument čaka le še na podpise treh pristojnih ministrstev in pregled v Bruslju. Trenutno in konkretno pa potrebujemo nekoga, ki bi šel po stari cesti od LJ do KP in popisal in fotografiral točne lokacije vseh ograj primernih za dopolnitev ali menjavo, če je obstoječa ograja v slabem stanju. No potem pridejo na vrsto še ostale ceste ... recimo na štajerskem Dravograd - MB .... itd Več info na www.MotoristiPredParlament.com. Popravljeno November 24, 2006. Popravil hotschko
Fabo Objavljeno Marec 19, 2007 Opozori Objavljeno Marec 19, 2007 (popravljeno) Kaksni so cilji za letos...se morda ze ve katera trasa bo dodatno zascitena? (ce se ne motim je zadnji projekt Ljubljana – Kočevje – Brod na Kolpi in Kočevje – Dvor) Bi planinske ride lahko prisle v postev kar se tice kriterijev? Nekako je zamrla tale tema pa jo mormo mal obudit pred sezono.... .) Popravljeno Marec 19, 2007. Popravil Fabo
hotschko Objavljeno Marec 19, 2007 Opozori Objavljeno Marec 19, 2007 v bistvu bi bila naslednja logična izbira cela trasa LJ - KP ... do postojne imam popisano, a so podatki že stari ... če je kakšen prostovoljec ali več bi bilo zelo fino, če se javi, da mu dam navodila kako je najbolje popisovati, da za letos popišemo tole traso ... od ZMKS pa v kratkem pričakujem seznam kritičnih točk v Celjsko-Štajerski regiji, ki so jih skupaj s policijo zbrali tamkajšnji klubi. h. Prostovoljci za popisovanje varnostnih ograj javite se.
rebel Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 nič kaj posebno zanimiva tema .... dokler se to ne zgodi nekomu ki ga poznaš ... :( in o tem začneš bolj razmišljat.... danes .. spodnji črnokalski ovinek .... prijatelju je zdrsnila prva guma .. motor oddrsel po cesti .. on pa po ograji do polovice ovinka .... zlomljena roka ker je zadel v stebriček ograje... hvala država .. hvala cestarji .... :angry2: ne vem komu služi na tem ovinku ograja ... pred leti je ni bilo tam če se prav spomnim ... lani sem opozarjal, dva znanca sta že končala v ograji na tem ovinku... včeraj pa spet, žal najhujše, Umrl mlajši motorist Nekaj minut po 18. uri je 24-letni motorist iz Dekanov vozil po stari cesti iz ljubljanske smeri proti Kopru. Na Črnem Kalu je v ovinku v bližini okrepčevalnice Viki Burger padel, nato pa drsel po cesti in trčil v stebriček obcestne ograje. Trčenje je bilo tako silovito, da je umrl na kraju nesreče. Zaradi nesreče je bila cesta poldrugo uro povsem zaprta, podrobnosti pa sinoči še niso bile znane. ... ograja tu ni potrebna !!!!!!!!!!!!!!!! naj se odstrani, bo najmanj stroškov
RSTDRIVER Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 vem, da me boste sqrcali, vem, da dvojna ograja reši marsikatero življenje ampak, v soboto sem vozil po avstriji oktog dachstein-a, po vseh tistih lepih ovinkih, ogromno motoristov.... v uč so se mi zataknile ograje... take kot večina pri nas, enojne s stebrički.... :? le na poti na obertauren sem :eek: :eek: , ko je bil en ovinek obložen z gumami, kot na dirkališču
billy Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 vem, da me boste sqrcali, vem, da dvojna ograja reši marsikatero življenje ampak, v soboto sem vozil po avstriji oktog dachstein-a, po vseh tistih lepih ovinkih, ogromno motoristov.... v uč so se mi zataknile ograje... take kot večina pri nas, enojne s stebrički.... :? le na poti na obertauren sem :eek: :eek: , ko je bil en ovinek obložen z gumami, kot na dirkališču Tam niso potrebne,ker njihova vozniška kultura je mal drgačna kot naša balkanska.Sej če se bomo pa več pojavljal na njihovih cestah,bodo pa specjalno za nas postavl dvojne ograje,da jim bomo pokazal kaki racerji smo. :devil: :P
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se