Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Mam problem. Do nedavnega sem bil prepričan, da bo moj naslednji motor TDM, vendar sem po nekaj pogovorih, branju tega topica in preučevanjem cen prišel do dileme, ali ne bi bilo bolje kupiti Bandita. Vse kar se piše o njem me je navdušilo, samo en problem imam. Ker kupujem motor, ki mora biti udoben za oba (doslej Virago 535-beda od udobja), se mi postavlja vprašanje, kako je s suzo. Zame me ne skrbi, ker če ustreza Icu (sva podobne velikosti), pol ni panike. Bolj je problem Janja, ki se boji, da bo imela preveč neudoben položaj, predvsem zaradi visokih tačk. V eni fr. reviji sem prebral, da je razdalja od zadnjega zica do tačk okoli 360 cm; v primerjavi z drugimi bolj touring motorji je to več kot 10-15 cm manj. Kako pa to zgleda v praksi, pa še nisva probala. To je za zdaj edina stvar, ki me loči od naročila pri Odarju. Ker bova z motorjem dosti potovala, in bom gor najverjetneje tudi montiral tri kovčke, me zanima a se dosti pozna pri udobju. Za vibracije me ne skrbi, ker sem bolj umirjen voznik. 8)

Objavljeno

lady je visoka 168 cm (doooolge noge) in nima problema,razen na bolj maratonskih etapah (700+ km/dan).montiran imam samo top case in tank torbo,za naju dovolj; ce greva se s sotorom in spalkami vrzem se saddle bags preko sedeza (2x cca.20 l) in to je to.

Objavljeno

Sedež je kar O.K., pa tudi stopalke za sopotnika/co, po moji oceni niso previsoko (sam se nikoli ne vozim zadaj :P ).

Mene osebno moti samo ena zadeva okoli sedeža. Na modelu Mk I, je prednji del sedeža, ki je namenjen vozniku nekoliko podaljšan, sam pa sedim povsem pri rezervarju, tako da sopotnik/ca pri zaviranju zleze na prehod med obema sedežema, kar je med vožnjo lahko tudi nadležno, še posebaj, če spotnik/ca ni vajane vožnje z motornim kolesom.

Če pa sediš nekoliko stran od rezervarja (voznik) pa te težave izginejo, vendar meni ne ustreza tak položaj.

Objavljeno

Glede sedenja, je zadeva vredu - spredaj in zadaj (star model). Ni najbolj touring je nekakšna mešanica sport-touring. Zdi se mi, da je xjr 1200/1300 bolj touring in predvsem zadaj bolj udobna od bandita.

Zanima me pa glede KN filtra na Banditu:

A ima kdo KN filter na Banditu 1200 / takega, ki paše v serijski airbox? Kakšne so izkušnje (povečana moč / navor?) in koliko stane vzdrževanje (pranje, servisiranje)?

Hvala, lp

Objavljeno

spraj K&N olja za filter stane cca. € 10.-,cistilna tekocina enako.spraj sem kupil pred kaksnimi 3 leti (v FJ je bil K&N filter za orig. airbox),sedaj sta na banditu 2 filtra (stage III).filtra cistim po potrebi,nekje na 7-10k km.perem jih z navadnim cistilom za posodo in veliko vode.

za serijski airbox se nabava K&N filtra splaca po treh pranjih (takrat si +/- 0,0) samo vzrdzevanje filtra je potrebno na daljse km-razmake,saj je filter v airboxu manj izpostavljen direktnemu vplivu umazanega zraka.nekje na 12-14k km sem moral to delati pri FJ.

vec o vsem :arrow: http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=827

glede moci in navora ne mores nekih blaznih efektov pricakovati (cca.2-5%,odvisno od motorja),predvsem se splaca zato,ker je filter "dozivotni",ce ga pravilno vzdrzujes.ce si malo tehnicno sposoben te stane servisiranje 4-5 dcl cistila,cca.100 l vode in 1/2 doze olja za filter v 3-4 letih.

Objavljeno
za Lucky-ja

če se boš odločil za suzukija ti priporočam nakup v Žužemberku - Barborič Tomaž,... sam biker od malih nog, ma prodajo in servis (servis ko je vse zrihtano in to za nnormalen dnar)... vse se da zmenit!

Hvala za nasvet, bom upošteval in se bom oglasil pri njem. Trenutno me pa predvsem zanima, kje bi se dalo enega bandita videtin gor vsest, da bo moja vidla, da ni tak bavbav. Odar ga nima, za druge pa ne vem. Kako je pa kaj z naročilom? A jih Odar pripelje samo po naročilu, ali je za pričakovat, da jih bo do pomladi dobil določeno količino?

Ice, tenks za info. A pol praviš, da se ne splača kupovat dragih stranskih kovčkov? Se saddle bagsi obnesejo dovolj dobro? Katere pa imaš?

Objavljeno

Tudi jaz občasno uporabljam stranske torbe (vržeš čez zic, en trak pa pod ročaji - zadeva je precej fiksna). Imam pa neko poceni varianto iz louisa (cca. 20l) in še vaserdiht ponjavo za čez torbi (ki sem jih že uspel strgati na AC pri 190 km/h). Vse skupaj se mi zdi, da je stalo okoli 50 DEM.

lp,

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Tudi jaz prodal BANDITA :cry: FERDAMANE FINANCE... NO BIKE NO FUN...

lp, Onim

Objavljeno

danes bil spet pri znancu...... bandit 1280 dela! in to kako! AAAAIIIIII :shock: 8)

prvotna ocena cene predelave......*gulp*.... € 2.500.- +...... khem...ahem....ja.... upanje se hranim,da bi lahko bilo manj. :roll:

Objavljeno

Pozdravljeni,

zanima me sledeče:

- Kam v Slo vozite bandite na servis?

- Ali se dele (potrošni material), kot so zavorne obloge, oljni in zračni filter... splača kupit pri nas, ali je napr v Aut ceneja (louis, HG...) Carina?

- To sem že sicer vprašal, pa ni blo ustreznega odgovora - Po kakšnem času je treba "bremzlajtunge" menjat - V manualu piše na 4 leta? Res? Priporočate z "zajlo" prepletene?

- Pa še eno tehnično: zakaj imajo nekateri na banditih "lajtunge" po mašini razpelane: npr. na glavi motorja (iz ene odm. gredi na drugo) in ostale.... poglejte kakšnega malo navitega bandita. A to kaj izboljša mazanje, mogoče zaradi hlajenja.... mislite da v suzuki firmi ne znajo zadeve optimalno naredit....?

- A ima kdo od vas malce predelanga bandita (npr. malo streetfighter, kej podobnega...)

.... Vidim, da se banditi kar prodajajo :( (Onim-finance-sočustvujem :cry: , Johan-nezadovoljen-izdajalc :shock: :x :evil: :twisted: :wink: :D )

lp

RoadKill

p.s. Mogoče ste o zadevah že pisali (verjetno ste), pa nič hudega če tu malo strnemo, a ne Ice? :wink:

Objavljeno

Dragi Banditosi, pomoč potrebujem!

Sem tik pred naročilom tega čudovitega motorja, pa moram rešiti še en pereč problem. Namreč mnenje moje boljše polovice. Prepričati se hoče(va), da bo njej sedenje zadaj tako všeč, kot meni spredaj. Zato potrebujeva enega bandita 1200 S, na katerega bi lahko sedla za trenutek. Odar ga nima, in tudi ko jih dobi konec tedna, bodo takoj šli iz štacune. Ravno pred skladiščem pa tudi ne bi rad postopal in čakal, da Janjo za trenutek posadim nanj.

Torej, a je v bližini Ljubljane dobra duša, ki bi za minutko ali dve odstopila sedež za probo. Vožnja ne pride v poštev.

Hvala že vnaprej, častim pivo.

Objavljeno
hmmmmmmm......kje naj zacnem? mogoce probas najprej malo z iskalnikom pobrskati po arhivu (in odprtih temah).

na hitro:

- zdi se ti prav v obeh primerih

- serijske gume (michelin macadam) menjaj s cim drugim (zame naj naj metzeler)

- montiraj crash-pads,se splaca

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Kaj je crash-pads?

LP Damjan

Objavljeno

Pa ga mam... bandit 1200N je v garaži... :smilecolros:

sem iskal med "manjšimi" naked-i, to ta je bil nekje v ozadju.... in šel bolj za šalo enga pogledat :D ....

zgodba se je končala.... in meni se smeji... in to zelo fajn... :) :D :P 8) :lol: :flasingsmile: :squarewink:

Objavljeno

Eno vprašanje: nosilec za kovček...

A mi lahko poveste, kje se da priti najcenejše do takega nosilca (enojni, brez stranskih kovčkov)?.... in koliko ta zadeva približnp stane?

Objavljeno

Jaz imam kappa nosilec za kovček (topcase), mislim da je cena prib. 15kSit. Preveri: http://www.aures.si/kappa.html in vprašaj. Meni motor s tem nosilcem zgleda grdo.... ampak je uporabno ;)

Kaj pa si kupil za en model, letnik? N/S?

Objavljeno

Jaz imam nosilec za zadnji kovček GIVI in kobček Givi Maxia. Uporabno - izgled :shock: :? :!:

Kupil sem ga v ZG lani spomladi, ker so me naše firme samo "nategovale". Dobava takoj, cena hmm.... se ne spomnim več (rozika pač)!

Če te zanima nabava v ZG, mi pošlji mail.

Čestitke za dober nakup 8) 8) :D :D :!:

Objavljeno

Strinjam se z vami, da tak nosilec ni "lepotni" dodatek, gre pa za uporabnost...

Nabavo sem bandit 1200N, letnik 05/01 - nov model, temno modre barve - vot a bjutiful bajk... :D

Lastnik je mel dva bandita v garaži 600 in 1200 - prodal 1200, ker nabavlja stanovanje in je dobil več denarja (600-ka je tudi starejša),... kvaliteto sem preveril pri serviserju (se dobro poznava) in dejansko ni bilo kaj preverjati - gre za "nov" motor...

A se mi smeji ko je Bandit v garaži.... :) :lol: :D

samo vprašanje za nakup na hrvaškem - a je taka roba cenejša in kako je s povrnitvijo davka?

Sam sem vso opremo do sedaj nabavljal le v Sloveniji.

Objavljeno

samo vprašanje za nakup na hrvaškem - a je taka roba cenejša in kako je s povrnitvijo davka?

Sam sem vso opremo do sedaj nabavljal le v Sloveniji.

Roba v HR je praviloma dražja, imajo večje davke, si pa opravičen do povračila njihovega davka, če robo izvoziš. Če te naši cariniki ne "zasačijo" si zmagal, sicer :cry: :cry: :x :!:

Objavljeno
Slišal sem, da Banditi 1200 (letnik 2001 in 2002) žrejo preveč olja!  :shock:  

A ve kdo kaj o tem?

bila bi naj napaka na batnih obrockih pri letnikih 2001.pri 2002 se ta problem naj ne bi problem pojavljal.interesantno je,da se to ne dogaja pri vseh ´01-letnikih.

Objavljeno
Kaj niste tega prej povedli?Bi si pršparo nekaj denarja.Moj je bil 02 pa je žr olje.

v AUT in D so vsem,ki pripeljali motor na servis,batne obrocke zamenjali na garancijo.

Ja, v AUT in D pri nas pa ne.Je blo vse drugo krivo.

Objavljeno

Danes se je vrnil v domačo garažo :D :!:

Dr. Tomaž mu je pregledal čreva (zamenjal svečke, olje, filtre, zavorno tekočino, olje v sklopki), celega pregledal :!:

Diagnoza: pripravljen za sezono, zdravje 100% :D :D :D :!:

Sedaj pa GASA 8) 8) :!:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!