Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Imam vprašanje, na katero morda že obstaja odgovor:

Ali je mogoče krivine in ostalo od auspuha spucati tako, da bi izgledale kot nove. Prej so izgledale kot kromirane (pa saj veste kake krivine imajo Banditi), sedaj pa je na njih cela mavrica. Videl sem že preparate, ki to "mavrico" odstranjujejo. Če kdo ve kaj o teh preparatih, prosim....

Pa še to: Zanima me a se krivine (tudi ostali del izpuha, razen lonca) obarvajo tudi pri Banditih, ki imajo original lonec? Jaz nimam original lonca, pa me zanima, če je obarvanost posledica bolj odprtega lonca? Ko pa smo že pri auspuhih mi pa vozniki banditov povejte, kakšne rore imate montirane na motorjih, izkušnje, prednosti, slabosti, glas, cena....

Hvala in lp,

Onim

p.s. včeraj montiral top case nosilec in ugotovil, da je moj motor sedaj 50% grši. A kaj naj, je pač nuja (vožnjavdvoje press).

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Objavljeno

onim:

1. yep,obstaja.pasta za glancanje kroma ali podobno.zavedaj se,da pri vsakem poliranju odstranis kaksen mikroncek ali dva kroma z rorov.

2. yep,obarvajo se pri vseh,razen ce ne obracas desnega zapestja vec,kot centimeter,dva (jah vezde!) sicer ne vem,zakaj imas mavrico,moji so lepo enakomerno zlati.

3. scorpion race,glasen a sonoren....me vsaj ne preslisijo vec.lazji in manjsi od serijskega.se ATS 3.000.- dal za njega.

4. sotrpin podavljen,top-case tukaj tudi.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

.... saj ni mavrica (sem se narobe izrazil), ja rumeno zlete barve je. Torej ni nič narobe?

lp, Onim

p.s. Ice kolk konjev pa stisne tvoj Bandit (auspuh in še kaj?) ?

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Objavljeno

120 KM in 120 Nm na zadnjem kolesu,intrepolirano ima masina nekje 135 KM in 135 Nm.scorpion race,dynajet stage III in odprta K&N.v bistvu masina samo prosto diha.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

Mene pa zanima,zakaj na bandita obešate vso to nepotrebno navlako od avspuhov do ne vem česa,zakaj enostavno ne kupiš hayabuso?Men se zdi da je bandit najbolši tak kot je in da z raznimi predelavami kvečjemu podreš uporabno krivuljo moči motorja,al pa ga vozte skoz na rdečem polju vrtljajev,kar pa skor ne verjamem !

Objavljeno

Billy!

Voziti Bandita skoz na rdečem ... ne vem, jaz ga ne, pa tudi če bi hotel, bi moral na pisto, ker na cesti ... ne gre (motor promočen, vozniške sposobnosti ...).

Kar se tiče "navlake":

- top case je nekaj kar skoraj mora biti - nujno zlo (če se voziš, če pa se vozikaš od gostilne do gostilne, ga ne rabiš)

- ostale predelave agregata, so želje (potrebe) lastnika

- zunanji izgled pa vsak prilagaja svojim željam.

/vsakeočiimajosvojegamalarjapress -

karnekomunilepošeninujnodajegrdopress/.

Hayabusa je sportak (krmilo dol) Bandit pa je turing motor. O moči obeh ni potrebna debata, udobnost in uporabnost (saj zame) pa je nekaj čisto drugega.

Vsak si kupi motor po svojih željah in zmožnostih.

Ni važno kaj - važno da je Bandit !!!!!

LP SBN

Objavljeno

quote:

Hola!

Hja, Hayabusa je sport-touring motorcek, ze zaradi udobnega polozaja voznika, predvsem pa zaradi teze 251 kg, kar je tocno 50 kg vec kot npr GSX-R 1000, ki je pravi sportnik.

LP suzuki

Tvoja trditev je točna, vendar če primerjaš Hayabuso in Bandita je Hayabusa bolj špotnik, Bandit pa bolj turing!

(mojeosebnomnenjepress)

Ni važno kaj - važno da je Bandit !!!!!

LP SBN

Objavljeno

Bok!Moje mnenje se je bolj omejevalo na predelave okoli agregata,ne pa vizuelnega vtisa(kufri,balanca in ostalo).Mislim da če so v fabriki naštimal motor na te konje in ta navor,da potem če človk ni zadovoljen s tem je verjetn da nima pravga stroja.Ne vem če je kdo bral test nove Suze GSX1400(krasen stroj)ampak motor ma le(kao)106konjev,ampak ti konji vlečejo kot nori že od nule.Prav to pa se mi zdi največja prednost motorjev te vrste,ne pa da predelujem(za primerjavo)CB900hornet,v CBR900RR,kapiši!!Drgač mi je pa vseen sam da se pelemo,zato se ne jezit nad mojim skromnim mnenjem.Aja pa še neki:par vrstic nazaj sm napisu,da ko smo šli v Cele,smo doma pustil človka s banditom.Možak ma dve leti starga 1200 in si je omislil komplet akrapoviča in ostale pripomočke,ki so mu jih tam tud naštimal na stroj in vse zmerli.Od tedaj ma stalno probleme,da moped enostavno ne more vžgat(kao elektronika)vem pa ne točno.

Objavljeno

off topic:

prvic in zadnjic bom tole napisal.vsi moji motorji,razen prvega so bili do neke mere predelani,vecinoma masina in vzmetenje,pri nekaterih tudi zavore.CE ves kaj delas (ti ali tvoj mehanik),CE si uporabil dele,ki se ujemajo in CE si jih pravilno kombiniral in nastavil potem ni varijante,da zadeva ne bi delovala.o tem prica krepko preko 200k prevozenih km s predelanimi motoji brez vsakrsnega problema.se kihnal niso narobe.

moj bandit ima odprto/optimirano masino brez tuninga zato,ker meni tako pase,ker je moj motor,ker sem noter vlozil moj denar in sem se pred tem korakom krepko pozanimal kaj koliko kako kje je mozno/priporocljivo.

in billy odgovor na tvoje prvotno vprasanje: zato,ker za enak denar lahko kupim novega bandita,ga predelam po mojih zamislih,se dve do tri leta vozim z njim in bom se vedno ceneje skoz prisel,kot da kupim novo ´buso.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

... oh joj... kaj jaz zdaj bereb tu....

1. Bandit VS Hayabusa: Ni primerjave! Busa bolj športna (zame brez stila - osebno mnenje). Busa se je na Motorradovem testu na 50.000 km sesedla (beri ni vzdržala! Tudi zx 12 Ninja je na tem testu zmlela menjalnik) ... da ne omenim cene Hayabuse..... no kot je rekel ICE!

2. Menim, da je malo motoristov, ki nebe saj na nek način "olišpali" svoj motor. (Vsaj neka nalepkica, drugi auspuh, višja ali zatemnjena šipa...). Vsak dela s svojim motorjem, kot mu paše!!!

3. Zakaj optimirati (ne frizirat) Bandita? Zato ker motor prenese precej večjo moč, kot pa jo dejansko serijsko iztisne. Samo menjava zadnjega lonca (bolt on) doda pribljižno 10+ KM merjeno na motorju (in precej lepši glas). Nobenih drugih predelav! Poleg tega je v vsem, vsem!!! območju vrtljajev moč in navor!!! višja od serijskega!!!(dober auspuh). (res pa je, da ob živčnem desnem zapestju ketna hiter crkne, pa gume...)Halo, to ni nikakršno friziranje, brez vstavljanja bolj ostrih odmičnih gredi, vrtanja motorja (gre tudi do 1300 ccm) ali turbo oz. NOS variant. Če izvedete to boste pa imeli 200 KM. Sicer pa Bandit ni nekakšen V-max, ki ima 145 KM in podvozje izpred skoraj 20 let!!!

Sicer pa skeptikom priporočam, da se s Banditom 1200 poskusijo peljat, da bojo enkrat za vselej vidl ka je to dober motor

lp, Onim

p.s. Sicer pa Švabi že vedo zakaj jih tolk kupijo!

GSF {Genuine Suzuki Fun}

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

En lep "ziv" pozdrav!

... No ja .... res ze zelo dolgo me ni bilo tukej naokol....

... Še sem živ in Bamdit 1200 me varno vozi naokoli...

Morem odkrito povedat "NI MI ŽAL DA GA IMAM", pridno po malem papa bencin, ne troši olja se segreva se ne več tolk kot se je... (mal postimal)

Sicer pa me zanima nekaj drugega, če prav vem je nekdo omenil, da ima celotno literaturo o Banditu (el. sheme, agregat....), pa me zanima, če se da zadevo tudi kako dobiti..

In naslednja stvar... Pri "optimiranju" (kot se je izrazil Onim) moraš vedeti KAJ? Oz. kaj je še optimalno optimiranje za ta motor?

sej me sam ferbc matra, sej ze tko al tko leti preveč, glih izpita za pilota pa nebi rad delal

...SOMEBODY STOP ME!!!...

Objavljeno

optimiranje:

- nastavitev serijskih razplinjacev

- dynojet kit/factory kit itd. in K&N/BMC itd. zracni filtri vecinoma z novim dimnikom (race-verzija),vsi deli v optimalni kombinaciji (glas,pretok zraka/izpuhov)

- zamenjava celotnega izpusnega sistema (teza,glas,pretok zraka/izpuhov)

- drugi fedri v kuplungi (barnet),druge "friction plates" (ne vem slo-izraza)

s temi posezki masina zadiha,se pravi "blokade" v razplinjacih in izpuhu se odstranijo.vse ostalo je tuning (nove odmicne gredi,kompresija,"ignition advancer","big bore kit" itd itd itd.)

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

quote:"friction plates"

= Lamele

hotschko

Objavljeno

... kot je reku Ice, samo da po moje ne gre delat razlike med tuningom in optimizacijo. Tuning je pač bolj radikalno izvedena optimizacija (poseg v samo mašino) in če je pravilno izveden se življenska doba mašine ne bo skrajšala, bodo pa narastli stroški!

Najboljše optimiran je tovarniški motor. Seveda so v tovarni upoštevali poleg moči in navora še hrup, vibracije, porabo, težo in zelo pomembno tudi cena. (najboljša optimizacija motorja glede na okolje, ceno, vzdržljivost, moč in navor ... je zagotovo tovarniška optimizacija in ni ga pametnjakoviča, ki bi me prepričal nasprotno!!!? - ali pač?) .... ja ja sej vem nov motor ima pač glas kot ford mondeo, ok pa zamenjam auspuh, pa filter je drag, KN pa ni treba nikol več menjat, ok pa nabavim še tega, pa mal frgazerje nastavim.... no pa smo tam (mogoče se mal na porabi pozna??? Ice, odgovor?) A zastopte ka hočem povedat? Skoraj vsakdo nekoliko optimira svoj motocikel, ali motor, ali podvozje (gume, vzmetenje...), zavore, višja/nižja šipa, top case nosilec.... vse to je optimizacija za nek namen. Ni optimizacija samo povečanje skrite moči motorja (da mašina lažje zadiha). Upam da bo ta topic pripomogel prav temu: raznim modifikacijam Suzuki Bandita 1200/S in izkušnje z le temi.

lp, Onim

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Objavljeno

pri mojem se poraba ni prav nic povecala - ali je to razlog vecje moci motorja pri nizjih obratih in posledica tega,da ne _tiscim_ motorja toliko,ali pa je to pri 1200 ccm vseeno,ne vem.jaz vozim ralativno nizkoturazno v visokih prestavah.

povprecna poraba serijskega motorja je bila 6,5 l/100 km in po optimiranju je povprecje tudi 6,5 l/100 km,z razliko,da ima masina sedaj nekje 130-135 KM na sklopki (120 KM na zadnjem kolesu) proti serijskim 115-118 (108).

celoten poseg je bil narejen z namenom,da se ohrani ali poveca navor in dober odziv masine in ne najvecje mozno stevilo KM.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

Najprej hvala..

Ja tud men troši po novem (po temeljitem ultrazvočnem čiščenju frgazarjev in vse kar spada zraven) nekje od 6.5 do 7l/100km.

Sicer res, kot sem napisal že prej... optimiranje me zanima trnutno zgolj informativno, kajti za enkrat ostajam na tovarniških nastavitvah, ker sem ga takeka tudi hotel imeti, ko sem ga kupoval.

...ostajam???, do takrat dokler ga ne osvojim dovlj... potem pa po morebitnih novih potrebah.... čeprav "pravijo", da bi bilo dobro zamenjati "raufnk" zaradi varnosti, da si tudi slišno prej opažen.(?)

LP!

Krokar

...SOMEBODY STOP ME!!!...

Objavljeno

quote:

.... čeprav "pravijo", da bi bilo dobro zamenjati "raufnk" zaradi varnosti, da si tudi slišno prej opažen.(?)

nope,ne pravijo...ti POVEM! naredi! takoj! odmah! zdaj! zaspancev na cesti je namrec prevec! slepcev pa se enkrat toliko!

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

o.k. kaj predlgaš, kašn raufnk je za to zverino primeren, pa da te po dolgi voznji ne boli glava od hrupa?

LP!

Krokar

...SOMEBODY STOP ME!!!...

Objavljeno

Mam PS motorrad magazin v katerem so dimniki za Bandita 1200 testirani. Na testu je bilo cca 15 rorov in rezultati so kar zanimivi. Revija je letnik 1999/11, tako da je bil test opravljen na banditu 1200 Mk I. Se bom potrudil skenirat in poslati morebitnim zainteresirancem.

Lp, Onim

p.s. Sam mam na motorju montiran Remus Grand Prix, lepa štima, mal poveča moč in navor, ni preglasen. Od 140 km/h naprej ga sploh ne slišiš - al mam pa čelado preslabo pa se veter preveč čuje....

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Objavljeno

v AUT in D najbolj priporocajo BOS in akrapovic,samo akra je drag.v bistvu je pa vseeno,ker je Mk.I model "zadusen" preko izpuha in kateregakoli montiras pridobis nekje 15-20 KM.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

Ahaa!!

in kolk okvirnio pridejo takile rori (pa kje se ga da najbolj - ror - ugodno dobit)?

Hm... en majhen pomislek.. kaj pa grožnja naših organov (policistov namreč) da bodo nekje od maja meseca začeli meriti tudi hrup.. a je zadeva tud znotrej meja db-jev?

LP!

Krokar

...SOMEBODY STOP ME!!!...

Popravil/a - krokar dne 10/04/2002 ob 13:17:42

Objavljeno

@ ONIM: ti uporabljas polsinteticno olje pri banditu? kako se obnese s sklopko? na banditforum.de so nekateri namrec skepticni glede sinteticnih in polsinteticnih olj,drugi pa prisegajo na njih.

povej tudi celoten naziv olja,predvsem me zanima temperaturni razpon.

in seveda izkusnje.hvala.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

KROKAR

quote:

.... 300V je polno sintetično olje, 5100 pa polsintetično. Za ducatija monster pa za druge ne superšportne mašine je 5100 več kot dovolj dobro olje, razen če ne tiščiš po avtocesti od Vranskega do MB skoz poln gas (200+). 300V je hudo drag in povprečen motorist (tudi na superšportnih motorjih) ga ne potrebuje. Razlika je predvsem v ceni (300V dražji) in v tem, da so sintetična olja bolj obstojna pri polni obremenitvi, ki traja dalj časa. (Grobnik).

lp, Onim

p.s. kupi 5100!

GSF {Genuine Suzuki Fun}

ONIM

Kašno olje uporabljaš ti za svojega BANDITa?

Moji bati trenutno plavajo v Motulovem 5100 olju... in kaj svetuješ za ta projektil, kakšno olje?

(nisem gkih kupu motorja, da bi mel ribn mašino za zele jesen ribat)

LP!

Krokar

...SOMEBODY STOP ME!!!...

Popravil/a - krokar dne 11/04/2002 ob 12:38:14

Objavljeno

Uporabljam olje Motul 5100 15W50, je polsintetično in ima relativno ugodno ceno. Tudi jaz sem bral o podobnih problemih s sklopko. Jaz jih na banditu nimam, sem drugače bolj touring voznik, ki ima 90% sovoznico zraven. Sklopka ne drsi..... no vsaj zaenkrat še ne. Imel pa sem starega gsx 1100e letnik 83, na katerem sem imel nonstop probleme z drsenjem sklopke (kuplunge). Zamenjal lamele, fedre, potisno ploščo al neko košaro.... praktično nova sklopka, pa mi je naslednjo sezono spet sklopka drsela. Pa ne pri visokih obratih, temveč od 2000 rpm poln gas naprej (sklopka bolj trpi zaradi navora, kot pa zaradi same moči v visokih obratih). Štirje mehaniki so tuhtal, kaj bi blo narobe in nekako smo skupaj ugotovili, da sem med sezonama uporabljal različna olja. 1. sezono po menjavi sklopke Castrol gps 10w40, naslednjo sezono Silkolene 10w50 (prvo je pol, drugo pa popolnoma sintetično olje).

Jaz sem se iz tega naučil to, da ne menjam ne proizvajalca, ne tip olja, saj dokler se to olje da dobiti. Ne pravim pa, da je moja izbira najboljša, čeprav je cenovno kar ugodna.

15w50 se mi zdi dobra varianta, ker se vozim tako ali tako samo kadar je dovolj toplo (10+) (15w50 je učinkovito nekje od -10 po Suzukijevih specifikacijah) je pa to olje bolj obstojno na visoke temperatura glede na 10w40 (Bandit je le zračno-oljno hlajen in jaz imam vedno polno naloženega, pregret se pa tak ne da-sam mal ole pol žre). Če imate owner's manual od suze b12 na strani 27 slika kaže primernost raznih olj.

lp, Onim

p.s. kakšna olja pa vi uporabljate, Ice, Krokar, Sbn, drugi...

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!