Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Zavore bi lahko bile boljše, večina motorjev ki jih preskusim tu in tam ima boljše.

Kovček Givi Maxxia 52 l ne pozroča nobenih vibracij in vrtinčenj, verjetno zato ker me je mal več skupaj, pa mu delam zavetrje.

Objavljeno

Vprašanja:

Kaj zdej narest oz. če ga malo pritrdim čez zadnji amortizer kakšna bo vožnja v dvoje, verjetno se zboljša vožnja, ko sem sam, ampak kaj pa ko sva dva? A bo preveč trd? Je imel kdo od vas že takšen občutek?

ce hoces to trajno odpraviti ne prides mimo zamenjave celotnega vzmetenja. vse drugo je samo stukanje slabe situacije. BTDT. preberi malo nazaj po temi, sem ze nekaj napisal okoli tega.

Objavljeno

ce hoces to trajno odpraviti ne prides mimo zamenjave celotnega vzmetenja. vse drugo je samo stukanje slabe situacije. BTDT. preberi malo nazaj po temi, sem ze nekaj napisal okoli tega.

Oj,

ta ideja ni slaba, sam sm mislu krajšo pot usekat z nastavljanjem, verjetn res ni druge kot menjava, bom vidu, vsaj to sezono bom odfural po starem!!! Vseen hvala :OK: !

lp

Objavljeno

Jst k se vozim z mojo boljšo polovico je Banditek prbit kot na tračnice, ko sm sam pa mal plava, ne non-stop ampak v določenih ovinkih, ko so ceste mal luknjaste oz valovite, je malo moteče!

Vprašanja:

Kaj zdej narest oz. če ga malo pritrdim čez zadnji amortizer kakšna bo vožnja v dvoje, verjetno se zboljša vožnja, ko sem sam, ampak kaj pa ko sva dva? A bo preveč trd? Je imel kdo od vas že takšen občutek?

No vse je dobrodošlo, sam da je odgovor!

LP

Mič

Zivjo!

Ja tudi pri meni se enako dogaja! Ko sem sam rahlo zaplava, ko pa sva dva gre pa kot po tračnicah....Vse imam nastavljeno na najtrše in je pri solo vožnji malce boljše, v dvoje pa sopotnik-ca, malce bolj čuti grbine, drugače pa ni hudega.

Rahlo zvijanje je pač davek cevastega okvirja....

lp

Objavljeno

Zivjo!

Ja tudi pri meni se enako dogaja! Ko sem sam rahlo zaplava, ko pa sva dva gre pa kot po tračnicah....Vse imam nastavljeno na najtrše in je pri solo vožnji malce boljše, v dvoje pa sopotnik-ca, malce bolj čuti grbine, drugače pa ni hudega.

Rahlo zvijanje je pač davek cevastega okvirja....

lp

Se pravi, da ne bo hudega če ga malo pritrdim?

Bova pa malo trpela!

P.S. "ja ta okvir" tudi pri veliki hitrosti ga mal hop-cup zvija, drugače je pa RES ZAKON MOTOR, vsaj jst sm VERY HAPPY!!!

LP

Objavljeno

bandita zvija dokler je vgrajeno serijsko vzmetenje. sem po dveh letih zamenjal in je razlika vec kot ocitna.

zvijanje izgine skoraj povsem in tudi prenos moci na cesto je veliko bolj "logicen", i.e. manj zdrsavanja vzadaj, bolj lahko odpres plin.

se porocilo prvih po 120 km z 16-45 (v dezju; mogoce je to en motec faktor).

odziv je malenkostno "daljsi" (ja kva pa druzga, ce je spredaj en zobnik vec :naughty: ) kot sem navajen dosedaj. tudi pospesevanje v 5. ni vec tako spontano - malo mu "manjka"; obcutek, kot da kaksne pol sekunde premislja. najbrz sem samo razvajen. :doze:

celoten nivo obratov je pri 50 ca. 500/min nizji, pri 100 ca. 600(min (na uc po obratomeru), medtem ko pri 150 po stevcu ni neke opazne razlike ali pa sem se zmotil pri opazovanju tja grede. bom porocal.

BTW (kar sploh ni BTW):

ce se kdo odloci montirati zobnik 16ko (ali celo 17ko) spredaj mu svetujem naj najprej pomeri ce se veriga preko veritznika 16 prosto vrti. ce ne je potrebno pobrusiti za ca. 1,0-1,5 mm ohisje pri tuljavi za vijak desno zgoraj (gledano v smeri proti motorju). pri 16ki namrec veriga lepo naleze na ta del ohisja in se zadnje kolo ne da vrteti. odvzem ca. 1,5 mm materiala na dolzini ca. 10-12 mm problem odstrani (bojan in simon, se enkrat hvala).

Objavljeno

ravnokar zmontiral HID set. ce ne bi sam na zacetku prevec kompliciral (prevec kablov poskusal stlaciti not, kar sploh ni potrebno :slap: :grrr :whistle: ) bi bil v pol ure gotov. tako je trajalo 2,5 uri. zadeva deluje; porocilo kako se obnese ponoci sledi v kratkem.

najdlje traja de- in ponovna montaza plastike pri S-verziji.

Objavljeno

Ostali sta mi dve kvalitetni majici XL, če je kdo zaintersiran jih lahko dobi v Kranju po 3000 vsaka.

041 873983

[attachmentid=71916][attachmentid=71917]

post-2792-1149678956_thumb.jpg

post-2792-1149679026_thumb.jpg

Objavljeno

Danes si grem ogledat Bandita 1200n-30000 km, l 01- Na kaj naj bom pozoren oz. previden ko ga kupujem?

Objavljeno

ravnokar zmontiral HID set. ce ne bi sam na zacetku prevec kompliciral (prevec kablov poskusal stlaciti not, kar sploh ni potrebno :slap: :grrr :whistle: ) bi bil v pol ure gotov. tako je trajalo 2,5 uri. zadeva deluje; porocilo kako se obnese ponoci sledi v kratkem.

najdlje traja de- in ponovna montaza plastike pri S-verziji.

Ma to je čist luštna zadeva....sam kako pa res deluje??

No čakam da poveš :)

lp

Objavljeno
Ni3ous

objavi Danes, 02:43 PM

Danes si grem ogledat Bandita 1200n-30000 km, l 01- Na kaj naj bom pozoren oz. previden ko ga kupujem?

servisno knjizico; pregled ventilov pri 24k km bi naj bil narejen.

stranska pokrova masine spredaj-spodaj - podrsana ali ne.

stanje gum - obraba - kje (-> nacin voznje)

spodnji del voznikovih stopalk - podrsan ali ne; kako podrsan ?

kateri model je motor: E02 je evropa; E19 se mi zdi UK model - z gretjem vplinjacev, kateri so lucky-u toliko zivcev pojedli (so samo pri UK modelih); ostale stevilke so US, juzna amerika, AUS/NZ ali azija.

veriga: se jo da odmakniti od zadnjega veriznika ? ce da, kmalu potrebna zamenjava.

napetost verige med 25 in 35 mm na najbolj ohlapnem delu; zavrti kolo na centralnem stojalu in probaj ohlapnost.

naj ti nekdo potisne motor vzadaj dol ko stoji na glavnem stojalu: se vilice normalno obracajo; skrta kaj, se obracajo tekoce ?

ce spodaj vilice v visini osi potegnes-porines naprej nazaj, se kaj slisi iz kriza ? vecinoma je potrebno samo lezaj v krizu zategniti (vsaj pri tej kilometrazi ne bi smelo biti problem se).

ima vgrajene kaksne priboljske/dodatke:

vzmetenje se serijsko ali ne

razni nosilci

crash pads

sipa povisana ali ne

izpuh mora dati se serijski zraven, ce montirani ni homologiran (ali ga ne bo mogoce homologirati). najvec moci se pridobi skozi menjavo izpuha in igel/diz v vplinjacih. kdo je vplinjace v tem primeru sraufal ? kako in kaj je bilo storjeno ?

airbox in zracni filter: menjan ? ce da, za katerega ? serijski ali K&N ? vpliva na vplinjace.

konkretno se pri K1 modelu (2001 letnik):

so bili bati pregledani oz. spadajo v serijo ovalnih, kateri so bili tovarnisko vgrajeni (-> tovarniska napaka, odpravljena pod garancijo v letih 2001/2002) !

trenutno je to vse, mogoce ve se kdo kaj dodatnega/drugega. o cenah rabljenih nimam pojma.

K1 v AUT v 1A stanju (skoraj nemogoce) je ca. € 4.500.-, mogoce 5.000.-.

Objavljeno

danke, :) zdej pa šibam na ogled

Objavljeno

se raport "prvih" ( :devil: ) 200 km nocne voznje (yep, me je prevec firbec matral :grim ) s HID zarnicami (1x kratka in 1x dolga).

no, kot receno zmontirano je fse fküper v ca. 30 min, ce si kolikor toliko levi, kot moja malenkost.

ce si izzivalni majster vijacenja si lahko v 20 min kamot fertik. najvecji casovni "strosek" je de- in ponovna montaza plastike pri banditu. toliko o tem.

delovanje:

:hmm: ....... kot prvo je malce cudno, ko preberes priporocilo prizigati HID luci samo pri obratujoci masini. po prvem vzigu je jasno zakaj.

torej........ kljuc obrnes, se prepricas da je v leru, malce zaug in ............*BANG* (ne zavij pred vzigom rocice za plin, tudi za 1/4 obrata ne in predvsem NE POCENJAJ TEGA V ZAPRTI GARAZI). rezultat: :wacko: boli v usesih.

ok. masina dela, garaza odprta, mracno vzdusje. in premaknes stikalo za luc. nic. nic ?! KAKO NIC ?! :blink:

aja. :blush: parkirna. :blush: :slap:

stikalo eno pozicijo dalje........ in .................. :eek: kdo je sonce prizgal ?!

B) priblizno B) takole B) je potrebno B) poskrbeti B) v garazi B) za varnost oci. B) pri 6000 K temperaturi svetlobe. nicht schlecht, herr specht. B)

na furci po okoliskih gozdickih in hribckih je vtis vec kot fenomenalen. kratka sveti v sirino celotne ceste (dva vozna pasa, skupna sirina 6,3 m) plus osvetli vsaj se 5 do 10 m na vsako stran botanike, tako da se tudi razna divjad zazna znatno prej (definitivno se pred startom cez cesto). namen st. 1 dosezen.

se peljem v koloni za avtomobili, osvetljujem vsaj se dvema cesto pred njima - s kratko. :hmm: cakam na reakcijo voznikov - nic. torej tudi namen st. 2 dosezen - nic motenja pred- in nasprotivozecih.

na ravnini pa ..................... :eek: sonce.

kaj naj recem, kot da se vozis v mraku in ne v popolni temi. dolga osvetli cesto vsaj 200 m naprej in ca. 20-30 m v sirino, snop (vsaj pri banditu) osvetli tudi cono pred motorjem in vse do konca snopa je svetloba skoraj enakomerna in predvsem uporabna za voziti. namen st. 3 dosezen.

skozi ovinke je s kratko veliko varneje voziti, saj snop osvetli bistveno sirse obmocje ceste, tako da se lahko spremlja potek ovinka. ni kot podnevi, vendar definitvno zelo uporabno. dolga luc........ brez besed. definitivno ne menjam vec za kaj drugega. boljse je samo se 2x kratka in 2x dolga. namen st. 4 dosezen.

kako se obnasa ta svetloba ponoco v dezju bomo na tej postaji porocali, ko bomo to sprobali. trenutno me to sicer nic ne mika, a je verjetnost taksnega porocila se letos relativno velika.

se nekaj komentarjev okoli nastavitve:

v prilogi se priporoca malo spustiti zaromete - nisem storil, grem pa enkrat ta teden na oeamtc na kontrolo in morebitno korektno nastavitev. prej je bil zaromet korektno nastavljen in pregledan, tudi reakcije voznikov niso bile abnormalne; nobenega blendanja ali kazanja da bi bilo kaj z zarometi narobe.

na uporabo dolge se je potrebno malo navaditi; namrec ko jo po daljsi neuporabi vklopim se ne prizge z polno mocjo, temvec se svetilnost postopoma zvisa (traja ca. 1-2 sec), vseeno je svetlobe tudi v tem primeru dovolj, da se ne odpelje direktno v drevo.

signalna dolga luc dela vedno, a ne na maksimumu.

BTW me je en escort izsilil pri ca. 100 km/h. nic tragicnega. sem sprobal signalno dolgo luc - je ded skoraj s ceste pobegnil, ko je ratal dan okoli njega. namen st. 5 dosezen.

povzetek:

toplo priporocam. HID set je vreden vsakega €, ker se dramaticno izboljsa vidljivost cestnih razmer ponoci.

se zahvala g. iztoku demsarju (tehnoshop) za potrpezljivost in nasvete okoli tehnicnih lastnosti in montaze HID seta.

Objavljeno

€ 225.- za dva balasta in dve zarnici.

Objavljeno

pa je ta HID narejen za vsak model motorja drugače ali je odvisno kakšne žarnice imaš v motorju (H1, H3,... )

Objavljeno
Danes si grem ogledat Bandita 1200n-30000 km, l 01- Na kaj naj bom pozoren oz. previden ko ga kupujem?

Postal sem lastnik dotičnega motorja... Motor sem sicer dobro pregledal, vendar se je vse zgodilo tako na hitro, da nisem prepričan o kupčiji.

O prodaji Virago 750 l. 96 ( 23 000 km, stranske torbe, par vizualnih napak..malo podrsan)sem razmišljal že pred meseci, vendar sem zadevo opustil iz različnih razlogov. Danes pa najdem oglas kjer se je prodajal Bandit L2001, 29 000 km, sicer malo podrsan(kaka praska spodaj, vidna šele pri res temeljitem pregledu), drugače pa ohranjen. Naredila sva zamenjavo s tem, da sem mu dodal 100 k.sit. Zraven sem dobil wings izpuh, nosilec top casea, karbonska ogledala in mini žmigavce. Guma je še solidna, ketna tud. Praktično sem prodal virago za 900 sit, glede na to da je imel on ceno 1 mio.

Danes verjetno ne bom najbolj mirno spal in bom najbrž full tuhtal o današnji kupčiji. :hmm:

Opam da sem se prav odločil.

Objavljeno

Postal sem lastnik dotičnega motorja... Motor sem sicer dobro pregledal, vendar se je vse zgodilo tako na hitro...

...Danes verjetno ne bom najbolj mirno spal in bom najbrž full tuhtal o današnji kupčiji. :hmm:

Kot sem si mislu... ne pa ne zaspat :doze:

Objavljeno

Morgen :) Iščem pa ne najdem... A ve kdo link kake dobre strani kjer lahko primerjaš motorje?

Hvala.

Objavljeno

pa je ta HID narejen za vsak model motorja drugače ali je odvisno kakšne žarnice imaš v motorju (H1, H3,... )

iskalnik -> xenon; tema, kjer je na prvi strani link do spletne strani podjetja.

in da, razlikujejo se samo po zarnicah (bandit ima 9005 in 9006).

Objavljeno (popravljeno)

na http://gohid.com/ na desni strani

Popravljeno . Popravil Špilferderber
Objavljeno

Postal sem lastnik dotičnega motorja... Motor sem sicer dobro pregledal, vendar se je vse zgodilo tako na hitro, da nisem prepričan o kupčiji.

.

.

.

Opam da sem se prav odločil.

Kot sem si mislu... ne pa ne zaspat :doze:

sicer brez ogleda in sprobanja motorja je lahko samo natepavanje prazne slame, a vseeno mislim, da ne bi smelo biti prevec narobe z njim. osebno mi ni znan primer zaribane masine tega modela (izpeljanka GSX-R 1100 masine in teh so prodali kar nekaj). tudi delov se najde dovolj.

zacni nabirati izkusnje in ne teoretiziraj prevec, se drugace sploh ne bos vozil. :devil:

Objavljeno

Motor prevzamem šele jutri, tko da kej druzga kot teoretizirat, do takrat žal ne morem. ;)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Na medmrežju sem iskal navodila za servisiranje bandita 1200, letnik 01 in naprej. Žal neuspešno.

A mi lahko kdo napiše kakšen link (navodila za servisiranje, električna shema,...)

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!