Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

... jaz imam tovarniški manual za model MK I - GV 75 (do letnika 2001) - v nemščini ...

... so zraven tudi električne sheme ...

... če te zanima pošlji PM ...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Glede na to da ima moj BANDIT :wub: 98 originalnih konjev, me zanima koliko sem jih pridobil z vings loncem. A ima kdo te podatke al bomo mal ugibali?

Objavljeno

Si dobil kaj cenej lonec kot je cena 49k za alu.Sam še tudi premišljujem katerega bi kupil leovince ali wings.

Koliko je meni znano bi naj dobil okrog 112 HP / 9000 rpm. Samo z dušilcem.

Objavljeno

Glede cene težko pomagam, ker je rabljeni...

A da pridobi tolko konjičkov? Hm kolko jih ima šele potem z kompletnim akrapotom :hmm:

Objavljeno

Jaz tudi prvič slišim, da bi šla peta prestava, sploh na suzukiju :blink:

Ponavadi gre druga.

Poceni pa ne bo :ninja:

Objavljeno

A da pridobi tolko konjičkov? Hm kolko jih ima šele potem z kompletnim akrapotom :hmm:

Odgovor najdeš tukaj.

Objavljeni so tudi grafi itd.

Objavljeno

Zdravo!

Jutri oz. pojutrišnjem (ko bo dopuščalo vreme) peljem motor na prvi sevis -1.000 km (1.200). Dobrodošel vsak nasvet oz. na kaj moram biti posebej pozoren!

Druga stvar pa je, da ne dobim nosilca za zadnji kovček. Trgovci namreč ne vejo ali se je 1200-model 2006 zadaj kaj spremenila. Slišal sem, da bi naj pasal od lanskega 650. Kje se da ugodno dobiti GIVI ali KAPPA 52 l (ali vsaj 48)?

Objavljeno

.....pregledajo ventile in zamenjajo tesnilo na glavi.

.....pregledajo vijake/matice.

.....zamenjajo olje in filter.

in naj ne vlijejo sinteticnega ali delnostinteticnega. :grrr ti bo sklopka hvalezna. :grim

za kovcke obstaja tema.

Objavljeno

Ali kdo konkretno ve kateri prtljažnik paše na Bandita 2006 letnik (lanski naj ne bi pasal) in kje se ga da dobiti (morebiti tudi cena)?

Objavljeno

Kje se da najceneje dobit ročka za kuplongo (sklopko) original za B12 K3.Zanima me. če se da kje v slo kupit karbonska izvedba. (Ebay karbon 29€)

Objavljeno

Kje se da najceneje dobit ročka za kuplongo (sklopko) original za B12 K3.Zanima me. če se da kje v slo kupit karbonska izvedba. (Ebay karbon 29€)

... pooblaščeni seviserji .... za original dele, mislim da ni druge varijante ...

... drugače je z after market deli ...

Objavljeno

Lep pozdrav vsem!! Zanimam se za nakup Bandita 1200 pa me zanima kako se motor odnese na daljših potovanjih v dvoje. Iščem motor, ki bo hkrati znal zadovoljit moje veselje na cesti in ugajat zadnji plati moje predrage. Hvala

Objavljeno (popravljeno)

Lep pozdrav vsem!! Zanimam se za nakup Bandita 1200 pa me zanima kako se motor odnese na daljših potovanjih v dvoje. Iščem motor, ki bo hkrati znal zadovoljit moje veselje na cesti in ugajat zadnji plati moje predrage. Hvala

Ne vem zakaj tukaj sprašuješ, kaj bi ugajalo zadnji plati tvoje predrage :? To bi pa ja ti moral vedet :whistle: Prosim

:kva2:

Popravljeno . Popravil avro
Objavljeno

Lep pozdrav vsem!! Zanimam se za nakup Bandita 1200 pa me zanima kako se motor odnese na daljših potovanjih v dvoje. Iščem motor, ki bo hkrati znal zadovoljit moje veselje na cesti in ugajat zadnji plati moje predrage. Hvala

edina ovira je vajina trpeznost. 1000 km/dan ni noben problem, ce "draga" (katera po 700 km ne bo vec tako draga :devil:, bo bolj neprecenljiva :naughty: ) zdrzi.

Objavljeno

Lep pozdrav vsem!! Zanimam se za nakup Bandita 1200 pa me zanima kako se motor odnese na daljših potovanjih v dvoje. Iščem motor, ki bo hkrati znal zadovoljit moje veselje na cesti in ugajat zadnji plati moje predrage. Hvala

dober izbor za potovanja v dvoje :OK:

moji predragi se kolca po banditu in se letos na Z-ju bolj pritožuje. tko, da se moram bolj sam vozit :whistle:

sem pa zadovoljil svoje veselje za en čas :OK:

bandit je zelo udoben in je dober kompromis vsega. še posbej navdušuje navor, ki pri potovanju v dvoje s prtljago prav pride.

Objavljeno

Lep pozdrav vsem!! Zanimam se za nakup Bandita 1200 pa me zanima kako se motor odnese na daljših potovanjih v dvoje. Iščem motor, ki bo hkrati znal zadovoljit moje veselje na cesti in ugajat zadnji plati moje predrage. Hvala

Za daljša potovanja mora biti turer in ne kafereiser!!!!!!Če imaš za nov motor denar potem ne kupuj tako star koncept motorja.Bandit je bil lep in konkurenčen motor lata 1996-97, danes ga je nažalost čas povozil.

Za potovanja potrebuješ motor; vodno hlajen.(ne samo oljno),diferencijal ne(ketno),delta box (ne pa cevasti okvir),elektronski vbrizg goriva (ne vplinjačev), 6 prestav (ne samo pet),lahko bi ti še veliko tega našteval (npr.tempomat,ksenon luči,potovalni računalnik in večji tank).Edino kar so v teh desetih letih na banditu naredili novega je maska in ABS.Vem,da se veliko lastnikov s tem nebo strinjalo vendar to so dejstva in me nebo nihče prepričal v kaj drugega,je pa res ,da je to eden od momentalno najcenejših motorjev v tej klasi, še zmiraj pa trdim,da so te motorje odrinili nam Slovenčkom,ker drugje v Evropi ne ustreza več okoljevarstveni zakonodaji. :OK:

Objavljeno

..., še zmiraj pa trdim,da so te motorje odrinili nam Slovenčkom,ker drugje v Evropi ne ustreza več okoljevarstveni zakonodaji. :OK:

http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/mot...9-A0012-161.pdf

http://www.suzuki-moto.com/fr/gamme/moto.p...&moto_id=14

http://www.suzuki.de/content/index.html?WxH=1280x1024

Ti barabe ti. Ne ustreza okoljevarstveni zakonodaji, pa še kar prodajajo? :blink:

Brumer, nihče te ne bo prepričeval, da nimaš svoj prav. :doze: A to ne pomeni, da je tvoj prav edini prav. Sploh ker spet trosiš pleve in klobasaš! :angry: :P

In za potovanje vsakdo potrebuje tisto, kar potrebuje on sam, ne pa tisto, kar ti meniš in predpisuješ da on potrebuje! Nekateri pač le potrebujejo kar res potrebujejo in potujejo, drugi pa žele še marsikaj za napihovanje!

Kot ona žaba, ki je hotela biti vol. In jo je na koncu "BUUUUUUUUMMMMM" :naughty:

Objavljeno

...

Za potovanja potrebuješ motor; vodno hlajen.(ne samo oljno),diferencijal ne(ketno),delta box (ne pa cevasti okvir),elektronski vbrizg goriva (ne vplinjačev), 6 prestav (ne samo pet),lahko bi ti še veliko tega našteval (npr.tempomat,ksenon luči,potovalni računalnik in večji tank).Edino kar so v teh desetih letih na banditu naredili novega je maska in ABS.Vem,da se veliko lastnikov s tem nebo strinjalo vendar to so dejstva in me nebo nihče prepričal v kaj drugega,je pa res ,da je to eden od momentalno najcenejših motorjev v tej klasi, še zmiraj pa trdim,da so te motorje odrinili nam Slovenčkom,ker drugje v Evropi ne ustreza več okoljevarstveni zakonodaji. :OK:

Objavljeno

Za potovanja ima vsak svoja merila, kaj se potrebuje.Na to tudi vpliva način vožnje.Kar se vsega tega naštetega zadeva od Brumer-ja, pa ma vsak svoj pogled na svet. Eh ne da se mi niti odgovarjat na vse to....

Glede mašine ter karakteristik, pa podatki na papirju niso isti kot v praksi (je bandit že kdaj zakuhal oz. pregrel, v normalni uporabi) ni. Mašine pa delajo in delajo in delajo......... in delajo... Tako, da glede mašine

se ne splača pogovarjati in njene porabe.

Jaz rabim za potovanja edino mojo drago, bandita, pa bencin. (pa ostale malenkosti) :OK:

Kar se pač vzame ko greš z motorjem.

Zanima me če ma kdo načrt za G-Pack za B12, (Sem pozabo katera dva kabla moreš izklopit, saj na 600 je blo tak)

Objavljeno

Za daljša potovanja mora biti turer in ne kafereiser!!!!!!Če imaš za nov motor denar potem ne kupuj tako star koncept motorja.Bandit je bil lep in konkurenčen motor lata 1996-97, danes ga je nažalost čas povozil.

Za potovanja potrebuješ motor; vodno hlajen.(ne samo oljno),diferencijal ne(ketno),delta box (ne pa cevasti okvir),elektronski vbrizg goriva (ne vplinjačev), 6 prestav (ne samo pet),lahko bi ti še veliko tega našteval (npr.tempomat,ksenon luči,potovalni računalnik in večji tank).Edino kar so v teh desetih letih na banditu naredili novega je maska in ABS.Vem,da se veliko lastnikov s tem nebo strinjalo vendar to so dejstva in me nebo nihče prepričal v kaj drugega,je pa res ,da je to eden od momentalno najcenejših motorjev v tej klasi, še zmiraj pa trdim,da so te motorje odrinili nam Slovenčkom,ker drugje v Evropi ne ustreza več okoljevarstveni zakonodaji. :OK:

In ta tvoj motor stane slaba dva milijona kot Bandit ne? .)

Objavljeno

pol zdaj, pol čez eno leto :)

pol pa še vmes = četrt za dodatno opremo in četrt za stroške servisiranja. :whistle:

Objavljeno

Napiš naslov kje lahko na tak način kupiš motor-sigurno bo veliko interesentov !!!!!!!! :OK:

Bandit je (razen verige) gotovo eden boljših potovalnikov. Sam e zanj odločil izrecno zaradi kvalitet na tem področju: visoka nosilnost, sprejemljiva poraba, velik navor, preizkušena tehnika in nenavsezadnje sprejemljiva cena. Delam ca 20 000 + km na leto in do sedaj lahko rečem samo, da mi ni bilo nikoli žal. Fajn je tudi, ker, če želišđ, gre tudi malce bolj športno. Z Givi kufri, stiske s prostorom ni, sopotnica, pa ima vse naprave na razpolago takoj po vožnji :D

Objavljeno

dajte da nam vse bral, vsaj mislim da je napisan

kolko kw ima ta motor letnik cca 2001 ? pa navor

Objavljeno

72 kw in cca 95 Nm navora- veliko!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!