Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

V lanski akciji je bil bandit 1200S za 1.995.000 sit, jeseni pa so ceno znizali na 1.890.000 sit, tak da je to verjetno cena za lanski letnik

Objavljeno
LP.

Cena je sigurno za letni 2003, sem klical na Suzuki Odar v LJ. :D

Tako, da se mi zdi, da ta v oglasih kr mal veliko ceno.

Drži.

Tud jaz sem ga poklical(tega v salamonu) in mu lepo razložo kolk pride nov in je možakar pristal na 1.700,000 sit.

Objavljeno
Če je cena letnika 2003 1.890.000 mu odbij 18% pa boš videl da je potem realna cena za tega ki je bil v oglasu 1.512.000 sit. :wink:

Upam,da ga boš dobil res za tako ceno.

Jaz ne,ker me ne zanima. :wink:Če pa bi me zanimal bi pa rajši dal še tistih tristo jurjev zraven in kupil novega z novimi gumami in ne iz druge roke.

Objavljeno

Tud z druge roke je lahko dobr.

Če pa maš denar pa tak ni problema.

Objavljeno

decki,eti ga...... danes dobil "kopijo" (in to supadupaprofesenl) service/werkstättenhandbuch-a v nemscini za GSF 1200 K1 (´01).noter je vse,kar se mora vedeti o tem letniku bandita.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A ima kdo na banditu dodatno zmontiran števec za temperaturo olja?

Objavljeno

Sporočam žalostno vest.Danes sem prodal svojga bandita.

Objavljeno
Kako to, nisi bil zadovoljen? Ali imaš nagledanga drugega suzukija?

Lp, O

Sem bil res malo razočaran nad banditom :( .Zaenkrat nimam nič nagledanega.Prvo zdravje.

Objavljeno

Nebi rad bil nadležen, ampak me res zanimajo vzroki ne najboljšega zadovoljstva nad banditom? Tema je temu namenjena, povej kaj ni ok, kaj se ti zdi slabo, itd. - boš s tem tudi ostalim pomagal pri odločitvi. Men se zdi sanski motor, drugemu ne, povej zakaj, če ti ni odveč.

Lp, Onim

p.s. Kolk si pa dobil za motor, če ni skrivnost?

Objavljeno

Mene je motilo mehko prednje vzmetenje ( govorim o starem modelu ), ter nestabilnost pri visokih hitrostih ko so bili gor trije kovčki.

Objavljeno

Moped, glede kovčkov se strinjam, zadeva ni stabilna pri višjih hitrostih (po moje do 160 km/h čisto o.k.). Je pa to veliko odvisno od gum, ki so na motorju, npr dobre touring gume načeloma bolje držijo smer in so slabše za ovinke (krajše zavoje), medtem ko so športne ravno nasprotje. Bral sem kritike na račun d207, češ da pri 200 motor kar pleše..., ne vem...?

Glede premehkega sprednjega dela pa nisem tako prepričan: Imam nastavljeno na stedini (3 črta) pa mi tudi v dvoje ne deluje zelo mehko (ras nisem agresiven voznik, tako da ne morem objektivno soditi). Zadevo lahko še privijem - našpanam, ali pa poceni (20kSIT?) kupim trše progresivne vzmeti+olje, pa je stvar rešena. Glede na stil motorja, je bandit še kar "trd", če se primerja z xjr.... Ti menda voziš xj900, ki pa tako ali tako velja za vodno posteljo na cesti, mar ne? Trdiš, da je bandit še slabši?

Lp, O

Objavljeno

eno vprašanje - sam tudi razmišljam o tem motorju...

lastnik bandita 1200 mi je malo pojamral, da so ventili dost glasni, ko se motor segreje... baje to pri vseh suzikijih... Prej je vozil same honde in sedaj ga to moti... (kako so eni malenkostni)

kako je s tem šumenjem ventilov...

Objavljeno

Osebno nimam takšnih izkušenj. Po moje ventili niso nič kaj glasni ob upoštevanju, da je motor zračno - oljno hlajen (tolerance nekoliko večje kot pri vodno hlajenih mašinah). Je pa zagotovo glasnejši, kot npr. kakšna nova zadeva ala Fazer 1000 al pa Z1000. Ampak ni panike. Bandit je relativno poceni in se ga da lepo optimizirat (brez večjih posegov moč 120 + PS). Pa saj je jasno, zakaj je priljubljen pri streetfighter predelavah.... :) POWER OHNE ENDE.....

... no ni čisto tako...

Objavljeno

Kar se tiče vzmetenja se tud jaz ne strinjam z tabo moped.Po moje ni premehak.Saj si lahko nastaviš -priviješ....O gumah smo že tud dost predebatirali.Jaz sem mel michelin macadam in sem bil ful zadovoljn.Ni blo problem motorja spravit do stopalk.Imel sem neprijetno izkušnjo z oljem (dolivat) to je bil tud eden izmed razlogov,da je moral it od hiše.Pričakoval sem tud več moči(1200).Drugač pa je to super motor.

Objavljeno

Jaz imam pa eno vprašanje:

Imam Suzuki Bandit 1200 in me zanima, a je res treba menjat lajtunge za bremze na 4 leta? Zakaj? A se mi bolj splača namestiti nove original ali one prepletene z rostfraj zajlo?

Objavljeno

Koga, ki živi v Ljubljani in ima kakega novejšega Bandit 1200 S, prosim, da mi dovoli obisk in da se vsedem na motor. Odar ga v salonu zaenkrat nima, jaz bi pa rad vedel, če mi je stvar dovolj velika/ergonomična...

Help?

P.S: Si bom oblekel tisti dan čiste kaubojke :wink:

Objavljeno

Novi lastnik mojga(bivšega)bandita je iz Ljubljane.Lahk vprašam.

Objavljeno

Onim ; ja , imel sem XJ 900, in ja, glede stabilnosti je precej boljša od bandita. XJ ostaja stabilna tudi s tremi kovčki nad 200 km/h, pa tudi vožnja s sopotnico in kovčki ne predstavlja nobene razlike, je pač turni motorček. Bandit pa je boljši v izraziti športni vožnji, predvsem dopušča večje nagibe, tudi do dušilca avspuha, medtem ko te na XJ ustavijo že tačke.

Če ti ni najpomembnejša moč, in boš motor uporabljal za potovanja z veliko prtljage in sopotnico, ti bandita ne priporočam. Jaz z njim nisem bil zadovoljen.

Objavljeno

LP.

Koga, ki živi v Ljubljani in ima kakega novejšega Bandit 1200 S, prosim, da mi dovoli obisk in da se vsedem na motor. Odar ga v salonu zaenkrat nima, jaz bi pa rad vedel, če mi je stvar dovolj velika/ergonomična...  

Help?  

Jaz sem se odlocal med Banditom 1200 S in Varaderotom, se odlocil za tadruzga, ampak predvsem zaradi tega, ker se vozim skoraj vedno v dvoje in sem primoran uporabljati vse tri kovcke.

Drugace sem se pa na Banditu zelo dobro pocultil, ga je kr neki skupaj, ce bi ga kupoval samo zase bi skoraj sigurno bil prva izbira.

(visok 185 cm, teza 90 kg)

Objavljeno

Aja, še tole. Bandit ima zadnji sedež nekoliko pod kotom, tako da v bistvu visi proti vozniku. Pa položaj je tak da sovoznica nima občutka ali naj se nasloni na tank, ali drži za ročaje. Ravno nekje vmes. To je mnenje moje sopotnice.

Sem pa opazil da ima novejši model nekoliko izboljšan sedež.

Objavljeno

lady ima roke na mojih nogah,s telesom je pri hitri voznji nagnjena na mene,drugace na top case.po njenih pricevanjih je sedez zelo odoben,tudi 800+ km na dan ni problem.ce povem,da mi je ze veckrat zaspala vzadaj....

Objavljeno

Jaz imam bandita letnik 97 - star - pa ni moja nič pojamrala, da se slabo sedi. Rada se prime tanka, sploh kadar "potegnem", kadar kruzam, se nasloni na mene in uživa - res je, jaz pa malo bol roke treniram :) .

Ni panike, če bi sedenje ocenil:

spredaj 4,5 od 5, zadaj 3,5 od 5.

Lp

aja:velik 187, 84kg in ona 168, ??kg - včasih "težka" ko hudič :)

Objavljeno

........ampak priznaj......roke pa so na pravem mestu,a ne?.........mater,ko bom velik,si bom samo zaradi rok kupil bandita......... :twisted: :D

Objavljeno
letnik do 99 - "stara verzija", leta 2000 prišel "nov" posodobljen bandit 1200 ;  Včem je dejanska razlika med "generacijami" ????

leta 2000 je prisel nov 600,leta 2001 nov 1200 - I should know,I´ve got one.

razlika je prevdsem v obliki maske in okvirja (linija tank-sedez),6-batne zavorne celjusti spredaj (star ima 4),vplinjaci (me thinks; pri novem fi 36,star ne vem,mislim,da je imel vecje ali druge) in se cca.120 malenkosti v masini.

dobra stran (ce znas nemsko): www.banditforum.de ali za anglesko govorece www.sukbog.co.uk ali http://www.maximum-suzuki.com/

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!