Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Navigacija pravi, da brez AC in cestnin malo manj kot 8 ur. Iz Ljubljane. Jaz bi rekel, da še kakšno uro več. Po najbližji poti, seveda, brez kakšnega drugega prelaza. Če jo pa pičite  čez Dolomite,  pa dva cela dneva.

Popravljeno . Popravil Tedybear
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Živjo, ima kdo kakšna priporočila, kje v Meranu spati??

Objavljeno

Lepo.. Vidim da si imel lepo vreme.. ;) jaz sem imel večino dež :(

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Smo sli cez dolomite pred 2 tedni, pa je blo super. Res da kar prometno, ker tolk motoristov na cesti se nisem srecal....ampak vreme super, ambient tud. Da se prehitevat, tko da, ce se hoces cjazit se cjazis, ce pa ne, pa prehitis...simpl kot pasulj. :grim Petk ob 4ih popoldne smo startal iz Lj, zvecer v Cortini....prespal....zjutrej akcija in smo bli ob 6ih popoldne na Stelviu. Bi mogl se nazaj grede cez Dolomite urezat, pa je biu gnil vreme. :jezen

post-8595-0-53931800-1407257937_thumb.jpg

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
  1. dan (petek):

Dž. – Kr. gora – Trbiž – Tolmezzo – Ampezzo – Passo della Mauria (1298 m) – Pieve di Cadore – Cortina D' Ampezzo – Passo di Giau (2233 m) – Colle Santa Lucia – Passo di Fedaia (2067 m) – Canazei :   cca 330 km

 

  1. dan (sobota):

 

Canazei - Vigo di Fassa – Passo di Costalunga (1752 m) - Nova Levante – Cornedo all'Isarco – Prato all'Isarco - Fiè allo Sciliar – Castelrotto – Ortisei – Selva di Val Gardena – Passo di Gardena (2137 m) – Corvara – La Villa – Passo Valparola (2192 m) – Passo Falzarego (2117 m) – Livinallongo – Arabba – Passo di Pordoi (2239 m) – Canazei: cca 175 km

 

 

  1. dan: (nedelja)

Canazei -  Passo Pordoi (2239 m) – Arabba - Passo di Falzarego (2117 m) - Cortina d'Amezzo -  Passo tre Croci (1809 m) – Laggo di Misurina (1754 m) – Dobiaco – Lienz – Oberdrauburg - Gailbergsattel (981 m) – Kotschach Mauthen – Hermagor - Villach – Korensko sedlo (1077 m) – Kr. Gora – Dž. : cca 345 km

 

 

No tole sem našel: združiš prvi in zadnji dan, drugega izpustiš in imaš nekaj za prevozit - skupaj cca skoraj 700 km kar pomeni samo dirjanje in iskanje črpalk.

Popravljeno . Popravil Fazer03
Objavljeno

tole so pa dobri napotki :). Mam tud sam namen, upam da še letos it mal na furo tja. Če bo kak ugoden pol penzion v bovcu se tam nastanim, potem pa en dan zipline, pa dva dni dolomitov :grim

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

V petek 12.9.2014 imam namen iti proti Stelviu. Kako kaj kaže z vremenom?

Objavljeno

V petek 12.9.2014 imam namen iti proti Stelviu. Kako kaj kaže z vremenom?

vreme BO!! :D

Objavljeno

V petek 12.9.2014 imam namen iti proti Stelviu. Kako kaj kaže z vremenom?

 

2 dni? Kolk vas gre?

Objavljeno

Grem sam za 2 oz. 3 dni.

Jaz bom tudi sel mogoce...lahko se gor srecava na kofetu...bom se vidu, se se odlocam.

Objavljeno

Krasno (fura in vreme). Opisano pa tudi kratko in jedernato. Le to nisem vedel, da v tistih krajih vse kampe držijo cigani. Zanimivo. O:-)

Pa še dve misli: če si sam, si razporediš cel dan kot ti odgovarja; če je druščina je težje ... in mislim, da Livigno spada pod Italijo in ne Švico.

Objavljeno

. in mislim, da Livigno spada pod Italijo in ne Švico.

 

Kaj pa vem, menda ne spada glih nikamor ali k obema...  Valuta so €... ampak iz švicarske smeri v ITA te italijanski carinik  na meji vpraša za "cigarete, alkohol, shoping?" Švicarski žandar pa ne sprašuje nič, če prideš iz ITA smeri in greš v Švico... U glavnem, davkov ne pobira nobena država, zato jih tut ne zaračunvajo... to je zlo laično povedano...

 

Eno kampiranje za 20 €, drugo za 25 € po osebi na noč... To pol po mojem držijo cigani - oziroma sem glih 2 ciganska kampa natrofil?  

Objavljeno

Sicer   :topic: vendar ko sem videl kako lepo je bilo na Flüela Pass ob tvojem prehodu sem si rekel, da ti morem pokazat svoj prehod.

 

 

post-12240-0-42722000-1410217628_thumb.jpg

post-12240-0-08739000-1410217683_thumb.jpg

Objavljeno

Sicer   :topic: vendar ko sem videl kako lepo je bilo na Flüela Pass ob tvojem prehodu sem si rekel, da ti morem pokazat svoj prehod.

 Frajersko... huuu... si se kaj posankal?  Kateri je bil pa tole datum?

Objavljeno

Cene kampov so kar "normalne" . Jaz sem par let nazaj v Madernu (ob jezeru Como) plačal 28€ .

lp

Objavljeno

Ma saj je tudi naju zeblo na tem passotu konec junija 2007 kljub temu, da ni bilo snega ob cesti ....

 

 

post-1569-0-30613800-1410248007_thumb.jpg

Objavljeno

 Frajersko... huuu... si se kaj posankal?  Kateri je bil pa tole datum?

 

Datum je bil 22. junij lansko leto. Sankal, hitro v dolino na bolj prijetne temparature ;)

Objavljeno (popravljeno)

Kaj pa vem, menda ne spada glih nikamor ali k obema...  Valuta so €... ampak iz švicarske smeri v ITA te italijanski carinik  na meji vpraša za "cigarete, alkohol, shoping?" Švicarski žandar pa ne sprašuje nič, če prideš iz ITA smeri in greš v Švico... U glavnem, davkov ne pobira nobena država, zato jih tut ne zaračunvajo... to je zlo laično povedano...

 

Eno kampiranje za 20 €, drugo za 25 € po osebi na noč... To pol po mojem držijo cigani - oziroma sem glih 2 ciganska kampa natrofil?  

 

Kot je rekel fazer03, Livigno spada pod Italijo, ma ker na tem področju živijo tudi staroselci (švicarji), je kot ena švicarska manjšina, zato je potoem neka duty free oaza. Italijani z Bormia hodijo tankat in delat špežo, ker je ceneje, četudi morajo narediti en par prelazov. Sej tudi jst bi hodu, če je razlika cca. 0,70 evrov za liter in čiki so bolj poceni.

Mene je tudi vprašal italijanski financijer kaj imam za prijavit.... moj odgovor: poln tank bencina. :D

Popravljeno . Popravil Schultz
Objavljeno (popravljeno)

Včasih pred vožnjo, včasih po njej se z "guglom" sprehodiva po prevoženi poti, tudi Livignio sva skupaj pogledala in našla tole :

 

 

http://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&cad=rja&uact=8&ved=0CGsQFjAI&url=http%3A%2F%2Fen.wikipedia.org%2Fwiki%2FLivigno&ei=ykEPVJm7AqOQ7AblqYD4Bw&usg=AFQjCNElePZLyKlNnoS6McwN-_ia29MGLw

 

 

Livigno uživa poseben davčni status, kot brezcarinski območju. italijanska DDV (davek na dodano vrednost), se ne izplača. Čeprav so bile davčne ugodnosti za Livigno zabeležili že v šestnajstem stoletju, je bila sedanja davčna oprostitev, ki ga je predstavil v avstrijskem cesarstvu okoli 1840 je Nato potrdil s Kraljevino Italijo okoli 1910, nato pa ga je Italijanska republika in Evropskemu ekonomsko- Skupnost je v letu 1960 Čeprav se ne bo izplačal DDV, davke od dohodka, s čimer Livigno ni mogoče obravnavati kot davčne oaze . Utemeljitev za takšno stanje je težko doseči Livigno pozimi, in večstoletno zgodovino revščine v regiji. Različne države želela zagotoviti bi ljudje imeli spodbudo, da živijo na tem območju (tako da bi ga lahko trdijo teritorialno). Hkrati pa bi davčni prihodki iz Livigno bili zanemarljivi. Le tri poti vodijo v mesto. Dva povezava Švici , eno skozi Forcola di Livigno , nadmorska višina 2315 metrov (7595 čevljev) in odprta le v poletnih mesecih, in drugič skozi predor Munt La Schera . Tretja cesta povezuje v druge dele Italije preko Foscagno Pass , 2291 višinskih metrov (7516 čevljev). Glede na povečanje premoženja v zadnjih desetletjih, izboljšanje cest in splošno razpoložljivost avtomobilov, mnogi tujci videli to izjemo kot neupravičene privilegije , čeprav ohranja več sto delovnih mest.  ni bilo mogoče najti nobenega rezultata.

Popravljeno . Popravil jakATV

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!