Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

LP.

Meni se ni ratalo 350 km sfurta do rezerve zmeraj je okrog 300 km, je pa res, da se mi rezerva vklopi pri slabih 20 l, kar pomeni, da ostane se cca 4.5-5 l rezerve. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre gre Mat, na dolgih etapah po Turčiji do lučke redno prevoženih 340km.

Da ne pozabim, polno naložen in z kufri seveda. B)

LP Bobo

Zanimivo da sem jaz ta rekord dosegel v Grčiji, mogoče pa vroče podnebje vpliva na porabo. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da smo lahko lastniki "ex" modelov Varaderotov več kot zadovoljni z svojimi motorji. Osebno celo menim da v tem segmentu ta model( za to ceno ) sploh nima konkurence. Pri novem modelu Vare me najbolj moti izguba komforta na račun tršega vzmetenja, povišanje že tako velike teže za dodatnih 15kg, izgled bočne plastike in armaturke ter navsezadnje velik finančni skok. :(

Stvar spominja na Honde Civic, kjer so z vsakim novim modelom "izgubljali", tako da so najbolj cenjeni prejšnji modeli( spomnim se izjave trgovca, ki je rekel da bi prodal 3x toliko Civicov če bi ostal stari model), novi Civici pa so redkost na cestah.

Da to drži lahko opazim tudi v oglasniku, kjer skoraj ni rabljenih, mene pa sprašuje veliko ljudi če mislim prodat.

Ostala konkurenca, mogoče Tiger in GS. Prvi preveč cestni motor(trovaljnik), slaba vetrna zaščita, deli, servis.....???? Pri GS-u mi ne ustreza meter širok zračno hlajeni boxer, izgleda kot kak gradbeni stroj, traktorski menjalnik, slaba zaščita pred vetrom po celem motorju.....

Novi modeli, V-Strom- moti me elektronska blokada, je malo nizek drugače pa je še najbližje. Aprilia, gremo dalje. Novi KTM je še "prezelen" za kupit, cena :blink: , zelo slaba izdelava, skeptičen pa sem tudi zaradi zaviranja(ko sem videl tisto kolesarsko gumo spredaj- torna površina=0, smrdi po zdrsih)....

Zaradi vsega tega je treba ceniti to kar imamo pa tisti liter gor ali dol.

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Se strinjam s tabo Bobokrajnc. :D

Stara Vara je zakon motor, saj poraba ni vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hay vsem motosvetovcem

Zanima me, če ima kdo probleme pri novi Vari z tresenjem bilance pri višjih hitrostih (nad 170 km/h) in kako jih je odpravil. Sam sem poiskusil z različnimi nastavitvami zadnjega amortizerja, pa ni uspeha. Opažam pa, da trese veliko bolj če sem na motorju sam kot pa če sta na njem dva potnika.

Močno dvomim, da mi bodo to teževo odpravili na sevisu v okviru garancije, zato prosim za kakšen nasvet.

Čao

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Re Svrablu

Lahko je "100" faktorjev, najpogostejši so pa kufri, drugačna šipa, sovoznik....

Pri novi Vari je stabilnost pri visokih hitrostih zelo dobra, tako da je nekaj definitivno narobe. B)

Poglej malo na varadero.de forum.

Pa drugače kako gre novi "stroj"?

LP Bobo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa drugače kako gre novi "stroj"?

Ja za mano je dobrih 2000 km z novim "strojem" pa moram priznati, da mi je že zlezel pod kožo :rolleyes: Glede na to, da sem pred tem vozil TA in sem z njim bil maksimalno zadovoljen, saj v treh letih ni bilo nobenih težav ima vara pred seboj težko nalogo.

Pri vari mi je všeč šesta prestava (160 km/h in dobrih 5000 obratov), ki sem jo pri TA pogrešal predvsem zaradi visokih obratov pri 160 km/h in več.

Glede porabe se ne obremenjujem, ker če bom imel denar za nakup motorja, registracijo, kufre, servise itd, je razlika v nekoliko višji porabi glede na konkurenco malenkost za vse ostale prednosti. Poleg tega pa poraba pri novi vari gre težko čez 8 litrov na 100 km (2 potnika +prtljaga+priganjanje do konca)

Nekoliko spremembe je predvsem v teži, beri visoko težišče, TA je pač lažje vodljiv in primernejši za divjanje skozi ovinke (Pohorje, Planina, smer Idrija ...).

Pogrešam še nekoliko višjo šipico ali pa možnost še višje nastavitve, predvsem kadar sem na motorju sam. Moja višina znaša 190, ostale nižje rasti pa verjetno dobro "skrije".

So še drobne malenkosti, ki bi jih tovarna lahko z minimalnimi vloški izboljšala in naredila motor brez pripomb (vsaj po mojem okusu merilnik količine goriva, prikaz temperature, prikaz brzine 1,2,3.., višji ščit motorja).

Nasploh pa mi je motor zelo všeč, ko se zapeljem kam daleč :D

Hvala za pomoč Silvo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Svrabl a je na novi Vari dosti vibracij na belanci in treslajev, kise prenasajo iz ceste?

A ima tanova Vara kompleten potovalni racunalnik ( poraba na 100 km, stev. prev. km, ...)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Svrabl a je na novi Vari dosti vibracij na belanci in treslajev, kise prenasajo iz ceste?

A ima tanova Vara kompleten potovalni racunalnik ( poraba na 100 km, stev. prev. km, ...)?

Treslajev, ki bi se prenašali s ceste na belanco je malo, razen večjih udarnih jam. Vekakor jih je manj in vožnja se mi zdi mirnejša, kot s Transalpom. Tudi prevelikih vibracij motorja ni čutiti na krmilu :rolleyes:

Pojavla pa se tresenje motorja nad 170 km/h, ki pa ga še nisem odpravil. Na tem forumu sem zasedil ogromno razlogov, ki povzroča to tresenje od kovčka, gume, nastavitve amortizerjev, vrtinčenja zraka... To pomanjkljivost bom poskušel raziskati ta vikend. :unsure:

Kar se tiče potovalnega računalnika ima dva števca dnevno prevoženih kilometrov, trenutno porabo goriva in števec, ki prikazuje koliko kilometrov lahko še naredimo z enim litrom goriva pri trenutnem režimu vožnje.

Kar pogrešam :angry: je prikaz povprečne porabe goriva, tako da si moraš sam računati povprečno porabo na določeni turi. Ta prikaz bi bil primernejši od prikaza števila km z enim litrom, saj nikoli ne veš koliko litrov je v tanku in tako je ta podatek neuporaben, razen ko se prižge lučka rezerve, ki ti pove, da imaš še štiri litre v dobrem. Števec količine goriva bi bil dobrodošel ne pa nujno potreben.

Čao

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Svrabl hvala za odgovor.

Kaksne gume pa imas na svoji Vari?

Jaz sem opazil na mojem (michelin 66T), da odvisno od asfalta grob ali fin mi belanco trese, je ne drzim z obema rokama nad hitrostjo 50 km/h oz. , ce spustim gas pri vecjih hitrostih. Ce pa drzim belanco ornk z obema rokama mi je pa ne trese ne glede na hitrost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Silvotu

Ne razumem to z števci goriva??? A ima merilnik nivoja goriva ali ne??

Zasledil sem na Varadero.de forumu podatke o novih-povišanih steklih za Varadero 03 ( nastavljanje ostane nespremenjeno), kar je primerno za "kalibre" naših višin(191cm)!

To tresenje, res ne vem čudno da ni nič o tem na njihovem forumu, kakšne gume pa imaš???

Pa še to, kako dolgo si čakal na motor???

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem opazil na mojem (michelin 66T), da odvisno od  asfalta  grob ali fin  mi belanco trese, je ne drzim z obema rokama nad hitrostjo 50 km/h oz. , ce spustim gas pri vecjih hitrostih. Ce pa drzim belanco ornk z obema rokama mi je pa ne trese ne glede na hitrost.

Tudi na moji Vari so enake gume, vendar po večkratnem testiranju od 120 -40 km/h nisem zaznal nobenega tresenja, belanca je ostala popolnoma mirna, kar me je nekoliko presenetilo :rolleyes:

Presenetilo zato, ker se mi je ta problem pojavljal pri TA. V intervalu 80 - 40 km/h mi je TA zelo močno tresel belanco, če sem jo spustil iz rok, tako da če ja nebi ponovno prijel bi sigurno "zružo" (pado)

Pa sem dal centirati prednje kolo, pa ni pomagalo, pa sem zamenjal plašč pa nič kaj bolje, pa ....

Je pa o tem efektu veliko napisanega na tem forumu pod različnimi naslovi, tako da poglej in poskušaj sam ugotoviti vzrok, če te to močno nervira.

Pa veliko mirne vožne B)

Silvo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Koliko km/h ste se do sedaj peljajali s svojo Varo max? (po stevcu) :D

Če sem sam na motorju kaže števec 215 Km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Silvotu

Ne razumem to z števci goriva??? A ima merilnik nivoja goriva ali ne??

Zasledil sem na Varadero.de forumu podatke o novih-povišanih steklih za Varadero 03 ( nastavljanje ostane nespremenjeno), kar je primerno za "kalibre" naših višin(191cm)!

To tresenje, res ne vem čudno da ni nič o tem na njihovem forumu, kakšne gume pa imaš???

Pa še to, kako dolgo si čakal na motor???

LP Bobo B)

Števca količine goriva nova Vara NIMA :(

Vse kar te obvešča o količini goriva je lučka rezerve, ki se prižge, ko količina goriva v rezervarju pade pod 4,5 l.

Glede nove višje šipice me zanima ali se pojavljajo kakšni problemi, kako izgleda motor z njo in ali jo že ima kdo nameščeno (iz prve roke).

Gume na moji Vari so Michelin 66T.

Kar se tiče tresenja krmila pri višjih hitrostih, pa sem ugotovil, da le to povzroča centralni kovček. Saj je vožnja brez kovčka skoraj popolnoma mirna. Na mirnost vpliva tudi količina goriva v rezervarju, pri polnem je zadeva mirnejša.

Verjetno je za tresenje krmila krivo vrtinčenje zraka med voznikom in kovčkom, saj tresenja ni kadar sta na motorju dva.

Možno, da tresenje povzroča tudi preslabo priterjen kovček.

Zato me zanima, kako imate ostali priterjene kovčke?

Sam imam ploščo kovčka priterjeno na originalni nosilec, le ta pa je na motor priterjen samo z dvema vijakoma :unsure: , pa še plastičen je povr :angry:

Tako da mi tole ne deluje preveč nosilno, pa še to, maksimalna nosilnost zadnjega centralnega nosilca je 10 kg (opozorilo na motorju), sam kovček Kapa 52 pa tehta dobre 4 kilograme, tako da ???

Motor sem naročil Januarja, vendar sem aro položil zadnje dni Marca, dobavli pa so ga zadnje dni Aprila :)

Kako je sedaj z dobavami ne vem, mislim pa da je bila druga dobava v celoti prodana in jim ni ostal nobeden na lageru.

Če se ne motim si iz MB, tako da če se ti da pridi v Torek ob 18.30 h v Mlado Lipo, da kakšno rečemo. Ali pa kakšen drug termin sporoči na Email.

Lep pozdrav Silvo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Koliko km/h ste se do sedaj peljajali s svojo Varo max? (po stevcu) :D

220km/h,obratomer na robu rdečega polja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z novo Varadero sem prevozil cca 7200 km,pa mi je čedalje bolj všeč-vizuelno in po voznih lastnostih.Za turing je O.K.,moti me kljub vsemu prenizka šipa(190 cm).Drugače ima pa kot vsak motor specifične lastnosti.Dobro se obnaša pri športni vožnji(za svoje kile in bremze -Dvor-Kočevje),balanca se zna fino zatresti pri padanju brzine od 80 proti 50

rahlo jo zvija pri 180-190 s tremi težkimi kovčki (odvisno od kvalitete ceste).

Najboljša pridobitev za šoferja je pa ovčja koža na sedežu katero sem kupil v nedeljo v Bosni(Modrac)in jo priporočam v vročih dneh.

Z rezervoarjem sem že naredil 400 km(bolj zaradi testa),tempo po avtocesti160 - 180 je 7,7 l,potovalna poraba pa do 6,5 l ,v glavnem zelo znosno za moč katero lahko uporabiš.

Poraba olja med 1000 -6000 praktično nič,bomo videli za naprej.Moram pa kljub stojalu kontrolirati olje kar na kolesih,je bolj ziher.

Nosilci kovčkov so GIVI,zadnja plošča je tudi GIVI za Varadero,vse skupaj deluje malo švoh,vendar se kakšnih razpok na barvi(laku) še ne vidi,pa je bil

zadnji kovček vedno najbolj naložen.

zaenkrat lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Silvotu

Jaz imam Givi Maxia zadnji kufer ki je pritrjen preko plošče z 4 vijaki na nosilec in je zelo stabilen!!!!!!!! :rolleyes:

Nosilnost"10kg" naj te ne skrbi, na potovanju po Turčiji je bil nabito poln(vsaj 20kg) pa sem ga "kuril" po avtobanu tudi preko 180km/h !! B) Podatek bolj velja za to da ne bi kdo "cementa" zadaj basal. :lol:

Je pa pri kufrih tako, proizvajalec navaja najvišjo dovoljeno hitrost med 120-130Km/h, vse kar je več pa na lastni riziko. :unsure:

Hvala za povabilo, prvi "lepši" torek pridem do lipe.

@Varaderotu

Za model 03 že obstajajo višje in širše šipe proizvajalca Secdem( informacije na Varadero.de forumu-Zubehor), cena cca.145Eur.

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam Givi Maxia zadnji kufer ki je pritrjen preko plošče z 4 vijaki na nosilec in je zelo stabilen!!!!!!!! :rolleyes:

Ja plošča je priterjena na nosilec s štirimi vijaki, vendar je nosilec priterjen na okvir motorja samo z dvema in to se mi zdi švoh. Polek tega pa je nosilec, plastičen in se nekoliko podaja.

Zato me zanima ali imajo Varaderoti 2002 in starejši, kovinske nosilce in kako so nosilci priterjeni na okvir? Plošče niso problematične saj so dovolj močne - trdne.

Kar se tiče povišane šipice, je pa kar lepa cena glede na to da je za starejše modele bila cena 96 euro.

LP Silvo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja plošča je priterjena na nosilec s štirimi vijaki, vendar je nosilec priterjen na okvir motorja samo z dvema in to se mi zdi švoh. Polek tega pa je nosilec, plastičen in se  nekoliko podaja.

Zato me zanima ali imajo Varaderoti 2002 in starejši, kovinske nosilce in kako so nosilci priterjeni na okvir? Plošče niso problematične saj so dovolj močne - trdne.

Kar se tiče povišane šipice, je pa kar lepa cena glede na to da je za starejše modele bila cena 96 euro.

LP Silvo

Če se prav razumeva, se motiš. Zadnja nosilna plošča z držali rok je pritrjena z 4 vijaki, dva precej močna na sredini plošče in še na vsaki strani konca držala rok po en vijak. Ja tudi pri stari Vari je nosilec plastičen, toda precej močen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se prav razumeva, se motiš. Zadnja nosilna plošča z držali rok je pritrjena z 4 vijaki, dva precej močna na sredini plošče in še na vsaki strani konca držala rok po en vijak.

Ja drži, da so štirje. Sem mislil le na tista dva, ki v bistvu nosita največji del teže in najbolj stabilizirata treslaje kovčka. Se pa verjetno strinjava, da je priterjenost, ki bi bila izvedena po vogalih nosilca boljša od sredinske. Sploh kadar je nosilec nekoliko švohnejši.

LP Silvo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja drži, da so štirje. Sem mislil le na tista dva, ki v bistvu nosita največji del teže in najbolj stabilizirata treslaje kovčka. Se pa verjetno strinjava, da je priterjenost, ki bi bila izvedena po vogalih nosilca boljša od sredinske. Sploh kadar je nosilec nekoliko švohnejši.

LP Silvo

Ja se strinjam.

Pri meni se kovček nič ne maje(orginal Honda). Mogoče je pri novih Varah ta plastika slabša?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Jaz imam na mojem od GIVI-ja kufre pa se zelo dobro drzijo plosce in se ne tresejeno prevec, cisto v mejah normale. :D

Jo pa gledam novo Varo vsak dan od enega sokrajana, pa moram priznati, da mi zmeraj bolj ratuje vsec :D , mogoce cez kaksna tri leta :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Re:Vulcanu

Maš prav, počakajmo kako leto da vidimo kako bo s to "evropsko zadevo" saj je v Nemčiji novi Varadero za 1000Eur cenejši kot pri nas!!!!!!!!!!! :rolleyes: , pa tudi trg motociklov je neprimerno večji. Zakaj je glih Varadero toliko dražji ne vem(novi model- treba vprašat gospode v As-u), pri nekaterih pa je cena enaka kot "gori".

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Saj V-strom je bil tudi prvo sezono med najdrazjimi, letos je pa najcenejsi.

Ko bi tudi pri novi Vari bilo tako :rolleyes: .

Bo pa naslednjo leto prisel ven nov GS oz. dve izvedbi GS-a cestna (obe feltni 17 col, alu), ter terenska izvedba (19 col spredaj zadaj 17 col, napere) ter dve kubaturi 850 in 1200 in cca 30 manj teze. :o

Aja pa najbolj pomembno ozja masina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!