Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

@ Varadero

Naslov Aunerja je: Karntner Strasse 141 Graz tel.:0043 316/273919

Do njega pa se pride po avtocesti za Graz, v krožnem prometu pa smer za center (drugi izvoz), pa si že na pravi ulici, je pa bolj proti koncu ulice na desni strani v smeri krožišče - center.

Imajo jih pa tudi v trgovini Hutter, kjer prodajajo motorna kolesa znamke Honda in motoristično opremo. Trgovino najdeš, če se pelješ ravno mimo železniške postaje še kakšne 4 km ne levi strani ceste.

Šipico ti vsekakor priporočem, če si nekoliko višje postave. Lahko pa jo preizkusiš na moji Vari. (piši na PM).

LP Silvo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar se vrnil z nekoliko daljše ture (dobrih 3000 km).

Z svojo varo zelo zadovoljen, saj je ves čes lepo predla in ni bilo nikakršnih težev na poti. B) :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Kljub precejšnji natovorjenosti (prtljaga in potnika = 205 KG), se vozne lastnosti niso pretirano porušile. Trditve, da je vzmetenje pri novi vari pretrdo ne bi mogel potrditi, saj sem imel zadnji amortizer privit skoraj do konca. Na nekoliko valovitih cestah ali na daljših neravninah bi lahko bilo še za otenek trše. Se pa strinjam, da je za solo vožnjo potrebno odviti amortizer na standardno nastavitev 4 obrate.

Povprečna poraba goriva na celotni turi je znašala 6,3 l/100km. Kar je za moje pojme zadovoljivo pri takšni natovorjenosti in višji šipici.

Spremljal sem tudi porabo, ki jo kaže računalnik in je v okviru dejanske.

Ugotovil pa sem , da se mi je poraba goriva močno dvignila nad 140 km/h. Poraba pri tej hitrosti je bila nekje okoli 6l pri hitrosti 160 km/h pa 8l.

Povišana šipica je svoje delo opravila več kot zadovoljivo in je pobrala tudi ves mrčes ali pa ga dvignila na zgornji del čelade, vizir ostal čist.

LP Silvo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Jaz sem se tudi pravkar vrnil iz dopusta. :D

Na motorju sva bila dva, trije kufri in tank torba tako, da je bil motor otovorjen se za dodatnih cca 220 kg. :huh:

Kar se tice porabe je bila po navadnih cesta cca 6,5 - 7 l/100km, na avtocesti pri 130 km/h 7,5 - 8 l/100km,

pri hitrostih 150-170 km/h pa 9 l/100km.

Pri voznih latnostih kar se tice hitrosti nad 40 km/h ni problemov, pri manj se mu kr mal pozna teza pri manevriranju, drugace brez problemov.

Sem se pa odlocil, da bom dal debelejse rocke namontirat, ker mi je pri teh po cca 100 km zacela ratvat desna roka kr malo mravljincasta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Silvo

Se ti prav lepo zahvaljujem za naslove trgovin za povišana stekla.

Kar se tiče pa nove Vare,pa se ti pridružim pohval glede samega motorja,porabe,uporabnosti,itd.Do sedaj sem prevozil 15.000 km(od srede aprila)in to predvsem dolge ture-Sardinija,Korzika,Dolomite,Andorra,čaka me še Brno(dirke) in imam le pohvale za ta že dolgo zaželjen moped.Še enkrat pa svetujem uporabo kakršne koli naravne kože na sedežu-ovca,kozliček,sploh v plastičnih hlačah-GORE TEX v tej hudi vročini.

Ali je tudi komur koli v vročih temperaturah na avtocesti oz.hribih narastla poraba olja?

Varadero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Varadero

Si pa bil priden, da si v 4 mesecih zvozil 15000 km, lepo :rolleyes:

Olja mi vara ni pila, je pa potrebno pravilno postavit motor, saj se že mali nagib pozna, najbolje je vedno na istem mestu doma na dvorišču, na poti pač kolikor se da ravno.

V teh vročih dneh sem se večinoma vozil v kavbojkah in je bilo sesti na motor, ki je stal nakaj časa na soncu, kar neprijetno. Drugače pa mi med vožnjo ni bilo neprijetno. V gore-teksu bi bila zadnjica verjetno mokra!?

Kje si nabavil ovčko za sedež in koliko si dal?

LP Silvo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Vulcan

Tudi meni pri daljši vožnji postane desna roka mravljinčasta, sam ne vem če boš to odpravil z debeljšimi ročkami. Če boš mi javi. Ta problem nastaja predvsem na avtocestah, ko neprestano držiš gas v eni poziciji in nekaj časa ne premakneš prstov in zapestja. Pri vožnji skozi ovinke - dinamični vožnji se mi to ne dogaja.

Rešitev bi bil tempomat, tako da bi lahko spustil ročko in razmigal zapestje in prste, tako kot lahko levo. Zato pa nabiješ gas, pol pa spustiš ročko in razmigaš prste in zapestje, pa je dobro za naslednjih 20-30 min.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Kar se tice mravljincev se pojavljajo na avtocesti, kar se mi pri prejsnem motorju ni dogajalo. Je pa imel debelejse rocke in niso bili prsti toliko pokrceni.

Iste probleme z mravljinci je imel tudi Tiger s svojim Suzukijem GSX 750 F.

Zato sem se odlocil, da bom probal s dodatnimi nastavki iz gumirane pene, ki se dajo na obstojeco rocko, ki sem jih videl v katalogu od Polo-ta. Cca 2-4 evre ni tako velik strosek, da nebi probali. Ali pa dodatne ogrevane rocke, ki se ovijejo na obstojeco rocko kar je malo drazje 50-70 evrov.

Bomo videli. Drugace mi bodo pa itak ostali se samo vikendi za furkanje z mojo Varo, ker so pred mano dolgi dnevi v sluzbi. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

A mi lahko kdo pove kako je bolje imeti belanco na Varaderotu za bolj sportno voznjo?

Pomaknjeno bolj proti sebi ali od sebe?

Ali je to odvisno cisto od posameznika?

Sem opazil, ce je pomaknjena bolj proti vozniku se lazje rida, ce je bolj odmaknjena je vec teze na sprednjem kolesu in bolj trda belanca za obracat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Danes sem se malo poigraval z nastavitvijo belance in ugotovil, da mi bolj ustreza, ce jo pomaknem bolj napraj.

Je res, da je bolj trda ampak obcutek pri vecjih hitrostih je boljsi. <_<

Do sedaj sem naredil 9000 km in jih ima sedaj 32000 km pa ni nobenih omembe vrednih problemov. :D

Tako, da bo se kr nekaj casa pri hisi. :D

A ima kdo nacrt za centralno stojalo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načrt za izdelavo stojala verjetno ne bo mogoče dobiti,stojalo z montažnim materialom pa poiskusi najti v SW-MOTEC,ali v JF MOTORSPORT.

Stojalo za model 03 je čisto isti kot za stari model,razlika je samo v dolžini distančnika.V LOUIS-u je cca 120 eur,ob predhodnem naročilu.

Varadero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Varadero kje pa je to ”SW-MOTEC,ali v JF MOTORSPORT”?

Saj centralnega stojala v bistvu nebi rabil ker imam doma dvigalko s kateo ga dvigujem :) , problem je bil na daljsem potovanju z mazanjem ketne. :(

Mislim, da bi morali taksni motorji imeti centralno stojalo ze novi original zraven, ne pa proti doplacilu. :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kako se nikomur od vas nena da pripeljati skozi Radlje, da bi se maalo pomenil o Vari in častil pir?? <_<

Veliko Motosvetovcev se ustavlja pri nas, ker smo pri našem vulkanizerju uredili super ugodno ceno za vse gume na mopedih in se pojavljate z vseh koncev Slo, žal ni nobenega z Varo. dajte no!!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno včeraj bil na furi skozi Radlje, ker pa ni blo ta prave "slaščičarne" ob cesti, pa sem jo mahnil do Dravograda.

Pa drugič

LP Silvo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Midva s boljso 1/2 pa sva se glih prejsno soboto peljala cez Radlje. Sva sla v Avstrijo na motozbor pogledat. :)

Imate ful lustno cesto ob Dravi pa tudi gor do mejnega prehoda. :D

Ko bova naslednjic na tistem koncu se bova ustavila in tudi pogledala kako ugodno imate kaj gume, jih bom kmalu rabil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Naslov za sestavno skico centralnega stojala je

-www.mo-tech.de in www.jfmotorsport.de,vendar dvomim da se bo dalo stojalo izdelati doma brez da bi prekopiral že narejenega.

Lep pozdrav varadero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp.

Varadero hvala za naslova. Imas prav, da bo najbolje prekopirat enega ze obstojecega.

Ali pa reskirat 120 EUR za novega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp.

Varadero hvala za naslova. Imas prav, da bo najbolje prekopirat enega ze obstojecega.

Ali pa reskirat 120 EUR za novega.

ŠKoda da se nisi prej oglasil, saj sem svojega prodajal in tudi že prodal. Se pa moraš zavedati da je stojalo pri vari precej nerodno za postavljati in včasih tudi nevarno, če res hitro pripelješ(močno nagnjen) v ovinek in ti tam motor zaradi luknje zaniha. Močno se ti tresejo hlače še kar nekaj časa. Poglej sliko:spodnji.jpg

;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Skoda, da nisem prej vedel. Za koliko si ga pa prodal, ce ni skrivnost?

Saj v bistvu bi ga rabil samo za dopust. Sem navajen, da za vsako, ko namazem ketno le to prej ornk ocistim. Nisem navajen mazati sloj na sloj v kar sem pa na dopustu bil primoran. pa saj pomojem ne skodi ne vem kaj ce tudi ne ocistis ketno za vsako, ko jo namazes?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Skoda, da nisem prej vedel. Za koliko si ga pa prodal, ce ni skrivnost?

Saj v bistvu bi ga rabil samo za dopust. Sem navajen, da za vsako, ko namazem ketno le to prej ornk ocistim. Nisem navajen mazati sloj na sloj v kar sem pa na dopustu bil primoran. pa saj pomojem ne skodi ne vem kaj ce tudi ne ocistis ketno za vsako, ko jo namazes?

Če se prav spomnim, je bil prodan med 15.000 in 19.000 sit. Če ga rabiš samo za mazanje ketne, je bolje da kupiš vijačno dvigalo v obliki palice, in ga lahko spraviš pod sedež. Prodajajo ga LUis, HG, Polo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Mat na to se pa sploh nisem spomnil. :D

Dobis za pijaco, ce se kje srecamo. :D

Mat a ti si dal zamenjati samo olje v sprednjih vilicah ali tudi vzmeti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Originalno stojalo od Honde zares štrli precej ven ispod levega izpuha in bi skoraj verjel da se ob kakšni luknji potegne po tleh,od SW-MOTECH,katerega imam sam,pa je zelo skrit pod izpuh in ga moraš skoraj s prsti potegniti navzdol,da ga postaviš.Izredno velika razlika(vizuelno) je med originalom in kopijo.Dvomim pa da lahko potegneš po asfaltu z vpetjem samega stojala,ki je čisto za karterjem in tudi precej ožje kot ročica za dvig samega stojala.

Opazil sem pri novi Vari,da se mi je veriga nenormalno raztegnila že pri 17.000 km in še malo pa bom že na rdečem polju pri šponarju.Dvomim da montirajo res kakšno hudo kvaliteto za prvo vgradnjo,pretiraval z nenormalnimi pospeški pa tudi nisem,mazanje je bilo korektno ves čas,čiščenje tudi.Ravno danes sem prebral v katalogu(POLO)da se tudi verige razlikujejo(govorim za isto dimenzijo)glede konjskih sil samega motorja.Imajo posebej označene verige za motorje čez 100 KS ali pod 100 KS,oznaka HV in še nekatere druge.

Pri obstoječi ketni ni nobene oznake proizvajalca,tako da sploh ne vem čigava je,kliče pa že po novem strošku.

Pa naj kdo napiše kje se dobi kvalitetno ketno pri nas oz zunaj.

Lep pozdrav Varadero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Mat na to se pa sploh nisem spomnil. :D

Dobis za pijaco, ce se kje srecamo. :D

Mat a ti si dal zamenjati samo olje v sprednjih vilicah ali tudi vzmeti?

Samo olje.

Te bom držal za besedo. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Originalno stojalo od Honde zares štrli precej ven ispod levega izpuha in bi skoraj verjel da se ob kakšni luknji potegne po tleh,od SW-MOTECH,katerega imam sam,pa je zelo skrit pod izpuh in ga moraš skoraj s prsti potegniti navzdol,da ga postaviš.Izredno velika razlika(vizuelno) je med originalom in kopijo.Dvomim pa da lahko potegneš po asfaltu z vpetjem samega stojala,ki je čisto za karterjem in tudi precej ožje kot ročica za dvig samega stojala.

Opazil sem pri novi Vari,da se mi je veriga nenormalno raztegnila že pri 17.000 km in še malo pa bom že na rdečem polju pri šponarju.Dvomim da montirajo res kakšno hudo kvaliteto za prvo vgradnjo,pretiraval z nenormalnimi pospeški pa tudi nisem,mazanje je bilo korektno ves čas,čiščenje tudi.Ravno danes sem prebral v katalogu(POLO)da se tudi verige razlikujejo(govorim za isto dimenzijo)glede konjskih sil samega motorja.Imajo posebej označene verige za motorje čez 100 KS ali pod 100 KS,oznaka HV in še nekatere druge.

Pri obstoječi ketni ni nobene oznake proizvajalca,tako da sploh ne vem čigava je,kliče pa že po novem strošku.

Pa naj kdo napiše kje se dobi kvalitetno ketno pri nas oz zunaj.

Lep pozdrav  Varadero

Dobro si oglej sliko. Podrsal sem z spodnjim delom stojala. Lahko da ima nova Vara to boljše rešeno, pa tudi če nima, ima boljše vzmetenje in z tem je verjetno manj možnosti da podrsaš.

Tudi pri stari je orginalna veriga vzdržala malo časa. Nato sem dal gor DID 525 HV, in jo zamenjal lansko leto ker so bili zobniki hin. Veriga je bila kot nova. Kupil sem kit od DIDa in dobil notri 525 VM, ki je po izgledu precej bolj švohnej kot HV, pri DIDu so mi rekli, da je VM zaradi x ringov in konstrukcije verige čisto dovolj močna do 100ks. In res po sedmih tisočih km je na prvi zarezi na začetku zelenega polja oziroma na poziciji new. Ampak vseeno bom naslednjič raje kupil HV.

Bi vas pa opozoril, ne kupujte kitov saj je neorginalni prvi zobnik, brez gumjaste zaščite in z tem tudi precej glasen. Po 300km sem kupil orginal od Honde.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!