Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

LP.

Imam problem z zavorami. Opazil sem, da mi sistem CBS ne deluje dobro, predvsem, ko stisnem sprednjo zavoro in bi moral zadaj premzati tudi en batek pa ta ne dela. :(

A ima oz. je kdo imel ze taksne probleme?

Prvo sem misli, da so krive zadnje ploscice, ker so bile ze bolj na koncu, pa sem jih zamenjal z novimi pa ni nic bolje. pa tudi preveril sem, ce je mogoce zrak v ceveh pa ga ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Imam problem z zavorami. Opazil sem, da mi sistem CBS ne deluje dobro, predvsem, ko stisnem sprednjo zavoro in bi moral zadaj premzati tudi en batek pa ta ne dela. :(

A ima oz. je kdo imel ze taksne probleme?

Prvo sem misli, da so krive zadnje ploscice, ker so bile ze bolj na koncu, pa sem jih zamenjal z novimi pa ni nic bolje. pa tudi preveril sem, ce je mogoce zrak v ceveh pa ga ni.

Po čemu sklepaš da ti ne dela CBS? Kako si sprobaval?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Za vse ki ste zamudili "test" novega Varaderota priporočam obisk tega naslova (Izberi- Honda in model Varadero), če nemščina ni problem ali pa kar tako. :rolleyes:

MOTOBIKE

P.S. Ampak nemci ne bi bili nemci če ne bi "zašimfali" japoncev, saj novi Varadero nevarno ogroža prodajo GS-a v nemčiji.

LP Bobo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

MAT sprobal sem na stojalu, ko sem mazal ketno in mi je bpljsa polovica stisnela sprednjo bremzo pa se je zadaj kolo se kr sukal.

Kej je dvigalka na kolesih, da ga lahko cez zimo parkiras v kot sem probal se zadnjo bremzo stisnit pa je zabremzal tudi spredn kolo.

Bom jutri sel na AS-a, da malo to pogledajo in mi zamenjajo olje v bremzah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

MAT sprobal sem na stojalu, ko sem mazal ketno in mi je bpljsa polovica stisnela sprednjo bremzo pa se je zadaj kolo se kr sukal.

Kej je dvigalka na kolesih, da ga lahko cez zimo parkiras v kot sem probal se zadnjo bremzo stisnit pa je zabremzal tudi spredn kolo.

Bom jutri sel na AS-a, da malo to pogledajo in mi zamenjajo olje v bremzah.

Tako se ne proba. Dobro si oglej obe prvi bremzi(čeljusti), opazil boš da se leva razlikuje, in da ima še dodaten cilinder(bat), ki je povezan na vilico. Z roko potisni ta bat naprej in opazil boš da(ali) ti zadnja bremza deluje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

MAT sprobal sem na stojalu, ko sem mazal ketno in mi je bpljsa polovica stisnela sprednjo bremzo pa se je zadaj kolo se kr sukal.

Kej je dvigalka na kolesih, da ga lahko cez zimo parkiras v kot sem probal se zadnjo bremzo stisnit pa je zabremzal tudi spredn kolo.

Bom jutri sel na AS-a, da malo to pogledajo in mi zamenjajo olje v bremzah.

Tako se ne proba. Dobro si oglej obe prvi bremzi(čeljusti), opazil boš da se leva razlikuje, in da ima še dodaten cilinder(bat), ki je povezan na vilico. Z roko potisni ta bat naprej in opazil boš da(ali) ti zadnja bremza deluje.

LP

Razumem kako sprobaš sistem CBS Mat, ampak kljub temu bi moral zadnji(en) cilinder grabiti po pritisku na sprednjo bremzo! :unsure: in če je Vulcan imel zadnje kolo v zraku bi moralo bremzat!!!!!

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

MAT sprobal sem na stojalu, ko sem mazal ketno in mi je bpljsa polovica stisnela sprednjo bremzo pa se je zadaj kolo se kr sukal.

Kej je dvigalka na kolesih, da ga lahko cez zimo parkiras v kot sem probal se zadnjo bremzo stisnit pa je zabremzal tudi spredn kolo.

Bom jutri sel na AS-a, da malo to pogledajo in mi zamenjajo olje v bremzah.

Tako se ne proba. Dobro si oglej obe prvi bremzi(čeljusti), opazil boš da se leva razlikuje, in da ima še dodaten cilinder(bat), ki je povezan na vilico. Z roko potisni ta bat naprej in opazil boš da(ali) ti zadnja bremza deluje.

LP

Razumem kako sprobaš sistem CBS Mat, ampak kljub temu bi moral zadnji(en) cilinder grabiti po pritisku na sprednjo bremzo! :unsure: in če je Vulcan imel zadnje kolo v zraku bi moralo bremzat!!!!!

LP Bobo B)

Ne, ko med vožnjo začneš bremzati, ti prvo kolo ob bremzanju potisne tisti batek naprej, z tem začne bremzati tudi zadnje kolo. Kolikor močneje bremzaš na prvo kolo, toliko močneje se batek poda in toliko močneje bremza zadnje kolo.

Daj motor na stojalo in probaj kakor sem opisal Vulcanu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

MAT, sem se poglobil v zadevo in ugotovil, da imas prav. Bolj mocno, ko bremzas bolj leva celjust stiska batek in tako tudi bolj grabi zadnja celjust. :D

Pa sem ze mislil, da mi CBS ne dela dobr.

Drugace sem pa zamenjal tudi olje oz. so mi ga na AS-u za dobre 3 jurcke, kar ni velik strosek.

A ima ze kdo mogoce nove Michelinke ANAKEE na svoji Vari? Kako se kaj obnasajo? Ali se vedno za Varo najbolj priporocate Metzeler Tourance?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

MAT, sem se poglobil v zadevo in ugotovil, da imas prav. Bolj mocno, ko bremzas bolj leva celjust stiska batek in tako tudi bolj grabi zadnja celjust.  :D

Tudi sam sem kot novopečeni lastnik Varadera pomislil da CBS ne dela. Ko sem se poglobil v povezave sem opazil še dodatni batek. Kar je dobra pogruntavščina. Si opazil da se Varadero veliko manj pogrezne(naprej) kot ostali motorji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Sem opazil, da ko bremzas se najprej sprednji konec malo posede potem pa se zacne postopoma kr cel motor posedat. :D Ni strahu, da bi se motor postavil na nos, ce sunkovito bremzas. :o

ftp.

A si kupi GS-a ze s temi gumami a si gume sam kupil in kje?

Jaz sem klical Spana na Brezovico pa pravi, da jih letos se ni mogoce dobiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Zdaj sem se tudi jaz malo poglobil v ta naš CBS in ugotovil da ima Mat prav. Leva vilica je tako imenovan reaktivni krak na katerem je ta sekundarna pumpa, ki daje pritisk na srednji cilinder zadnje zavore. Zanimivo pa je še to da grabijo cilindri "linearno" tako da je srednji cilinder na desni vilci zadnji oz. tisti ki se aktivira samo pri zelo močnem zaviranju. Komplicirano, no ja! :unsure:

Je pa po mojem menjava olja v tem "črevesju" kar zahtevna stvar, ki rabi svojega mojstra. Mi pa ni jasno kako je pred dvemi leti en tip v Lendavi na CBR XX-u(enake zavore) kuril gumo??? :blink:

O teh novih Michelinkah se veliko govori, kolko pa kaj držijo????.

Jaz imam Metzeler Enduro in se mi zdijo zelo "trde" oz. neuničljive ampak oprijem ni najboljši. Kolega jih je imel na Caponordu, zvozil z njimi preko 18000 profila pa še vedno več kot 60?

LP Bobo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi pa ni jasno kako je pred dvemi leti en tip v Lendavi na CBR XX-u(enake zavore) kuril gumo??? :blink:

LP Bobo

Med prvi batek in vilico lahko vtakneš kos lesa, železa....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume sem kupil v Trstu in sicer 200 Eur obe. Pri nas jih zastopnik letos ne bo uvažal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Sem bil zraven pri menjavi olja in ugotovil, da ni tak problem to sam narediti. No vsaj dva morata biti za to opravilo, en da pumpa bremze druk pa spusca staro olje iz cevi. :D

s tem, da je bila pa menjava olja 3200 sit pa ne vem, ce se splaca doma zafrkavat, posebej glede na to, ker te ze olje stane 1500 - 2000 sit. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

A je mozno, ce so ze gume bolj na koncu, da motor trese pri vecjih hitrostih? :huh:

Opazam zadnje kilometre, da se mi gume nekam cudno obnasajo Michelin T-66x. Kr nekam plesejo in so cisto spuzvaste. Ptritisk je vredu, je pa res, da imajo se samo 2-3 mm profila.

Tako, da nimam prevec zaupanja v te gume. :(

Bo najbolj, da pred dopustom kupim nove.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čim prej Vulcan, letos je že en "naš" zaradi počene pnevmatike na avtocesti izgubil ženo!!!

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem se moram pa rez podvizati, da bom se lahko kam peljal svojo boljso 1/2.

A bo kr najbolje, ce sprednjo in zadnjo gumo zamenjam, ceprav se ima sprednja 50% profila?

Ker zadnjo mi je pa v teh 5000 km, ki sem jih naredil z mojo Varo pobralo skoraj do konca.

Koliko napumpate zadnjo gumo, ce sta na motorju dva + 130l prtjlage v treh kufrih???

Meni se zdi 2.8 bara kot je v navodilih kr mal malo. :)

Sem pa opazil, da je povprecna poraba pri polno obremenjenem motorju in hitrostih 100-130 km/h tam okrog slabih 6l. Se mi ne zdi pretirano.

Ce se vozim pa bolj sam, ko so hitrosti kr bolj visoke in veliko prehitevanja okrog 7.5l.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MRA vario šipa, meni je super (ca 30.000sit) . Če si pa kratek z denarjem, se mi pa valja v garaži GIVIjeva visoka šipa. Ko jo daš gor boš mislil da se voziš z goldwingom.

A mi lahko prosim poves koliksen je razmak zracnega kanala med sipama in koliko na dolgo se sipi prekrivata?

Hvala za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MRA vario šipa, meni je super (ca 30.000sit) . Če si pa kratek z denarjem, se mi pa valja v garaži GIVIjeva visoka šipa. Ko jo daš gor boš mislil da se voziš z goldwingom.

A mi lahko prosim poves koliksen je razmak zracnega kanala med sipama in koliko na dolgo se sipi prekrivata?

Hvala za odgovor.

Nisem šel merit, mislim pa da je okoli 2cm, ampak ni povsod enako. Misliš na širino šipe kjer se spajata, ali pa brez luknje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!