Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

sem use pogledal pod tankom, nobena od cevk ni stisnjena.

 

Je pa tko da če pustim laufat 15min na mestu al pa če segrejem s fenom pumpo, motor crkne

 

če polivam z vodo motor laufa neomejeno

 

Sicer sem razdru danes pumpo vendar se težko znajdem na kaj točno naj bom notri pozoren

 

 

Kje ima sploh 2004 vara filter za gorivo ker ga res nikoder ne vidim ?!

Objavljeno

Ker mi je dobavitelj zavornih ploščic dvakrat dobavil napačne ploščice za Razinega starega konja mi sedaj doma ležita dva sprednja kompleta originalnih Hondinih ploščic za Varadera. Ker je strošek vračila prevelik so mi jih za simbolično ceno kar pustili.

 

Torej, če kdo potrebuje nove originalne ploščice za res dobro ceno naj me kontaktira in bom preveril, če pašejo na dotični model.

 

LP

 

Grega

Objavljeno (popravljeno)

O tale je pa iz ebay-a :grim . Cifra pa je ... enormna. Odpret izgleda da se da. Ob takšni ceni se splača kaj pošraufat.

Tule opisuje popravilo pumpe stare vare: http://www.honda-varadero-uk.org/wiki/tiki-pagehistory.php?page=Fuel+Pump%2C+Carburettor&preview=19

S staro pa dvomim, da se da zamenjat/predelat, ker je verjetno kaj razlike s pritiski. Srečno pri popravilu ali zamenjavi.

 

 

 

Tu je ena cenejša, sam za pošto se bo treba pogajat: http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-XL1000-V-XL-1000-V-VARADERO-PETROL-PUMP-ABS-YEAR-2007-2008-/161178779587?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item258700ffc3

 

Hvala za link, sem se s tem dogovoril da jo bo poslal v Slovenijo, pravi da je imel motor 15.000 prevoženega

 

Cena je pa okrolih 150 euro z poštnino, tako da nisem mel kaj študirat

 

pa še pumpe so iste in bi se dalo kasneje tud kake dele zamenjat, pa še cevke mi da zraven pa nosilec,  vsaj upam da nisem kiksnu

 

od leta 2004 pa do 2008- 10   so vse enake kolikor zgleda  ?

 

 

Lp

Popravljeno . Popravil motorist007
Objavljeno

sem use pogledal pod tankom, nobena od cevk ni stisnjena.

 

Je pa tko da če pustim laufat 15min na mestu al pa če segrejem s fenom pumpo, motor crkne

 

če polivam z vodo motor laufa neomejeno

 

Sicer sem razdru danes pumpo vendar se težko znajdem na kaj točno naj bom notri pozoren

 

 

Kje ima sploh 2004 vara filter za gorivo ker ga res nikoder ne vidim 

 

 

Ko sem na svoji vari montiral obnovljeno pumpo,se mi je pojavil podoben problem.Težava je bila v tem, da sem po pomoti zamenjal cevke za gorivo.(desi se i curi djete= 

Objavljeno (popravljeno)

Kar se tiče Xenona,ledic in ostalega Kitajskega sranja z ebaya.....

Konkretno...

post-20913-0-64775900-1402665632_thumb.jpg post-20913-0-02939200-1402664109_thumb.jpg

 

Za kvalitetno montažo je dela veliko (tud men je v veselje)...Desni balast je krepnu ze po par urah,ker sem bil zihr da je žarnica

sem naročil še dve(ena za rezervo :whistle: ) Zaradi varnosti ker sem imel  xenon priključen le na en konektor (original) sem dodal

omenjene meglenke ki le še brlijo saj so pocrkale že skoraj vse ledice....

No,vzel sem si en dopoldan in omenjeni xenon odstranil in podaril.....Imel pa sem 6000K in rahlo potegne na modro...4300 je tista prava

svetloba......

Karbon folija se že veselo lušči....prikazovalnik prestav sploh še ni delau kot bi moral...začudo pa še dela dodatna rdeča zadnja

pozicuja in dodatna stop led...vprašanje cajta.... :P

    Od mene ne dobijo evra več.... :nono:

 

 

LP

Popravljeno . Popravil kamerad
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljen Motorist007!

Kakšna je punpa v tvoji vari? Tista iz prve slike, ki so jo objavil ali tale za katero ti je dal bližnjico Rojal?

Če je tale Rojalova, je po zunanjem izgledu enaka kot na mojem F650GS(80ccm). Takšna je potopljena v tanku za gorivo pred njo je filter, prečrpa pa cca 100l/h pri tlaku 3bar-e.

Zanima me kako si jo potem polival z vodo?

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Pozdravljen Motorist007!

Kakšna je punpa v tvoji vari? Tista iz prve slike, ki so jo objavil ali tale za katero ti je dal bližnjico Rojal?

Če je tale Rojalova, je po zunanjem izgledu enaka kot na mojem F650GS(80ccm). Takšna je potopljena v tanku za gorivo pred njo je filter, prečrpa pa cca 100l/h pri tlaku 3bar-e.

Zanima me kako si jo potem polival z vodo?

Letnik 2003 in naprej, torej tudi 2004, ima uni velik baul od pumpe pod sprednjim cilindrom levo. Takšnega, kakršnega je tudi sam slikco objavil in sem jo jaz komentiral.

Zato jo lahko zaliva kot rožico. :grim

LP

Objavljeno

Aha Pomeni, da je črpalka iz Rojalove slike v tem ohišju ali kako?

Objavljeno

Aha Pomeni, da je črpalka iz Rojalove slike v tem ohišju ali kako?

:grrr Tega pa nisem rekel. Moja še ni crknila in zato je še nisem razkopal. Verjetno bi kaka predelava delovala ampak če zadeve ne vidiš, pol ne veš. Sklepam pa, da je not v ohišju zadeva precej polna glede na to, da so cevi spojene direktno nanj. Če pretok in pritisk štimata, bi pa bila verjetno vsaka druga dobra da bi peljalo naprej. Estetsko pa se tudi verjetno da kaj poštimat, če slučajno ne gre v original "balon".

Objavljeno

Še sreča, da ne crkujejo pogosto sploh glede na ceno. Pri BMW-jih po pisanju po forumih orginalne BOSCH crkavajo ko muhe po pipsu. Vzrok je izgleda, ker so se odločil, da se filter ne menjuje več kot včasih na 40Kkm. Ko se delno zamaši se črpalka pregreva in simptomi so kot je opisal motorist007, crkavanje motorja še posebej, če je malo bencina in posledica je pregrevanje.

Na udaru so pa najbolj  800-stotaki, ker veliko "rinejo" tudi tam kjer je veliko prahu, ta seveda pride lahko tudi v tank in problemi so tu.

 

OK Upam, da motorist007 zadevo reši.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Hm .. ta je verjetno za modele z vplinjačem,te so imele probleme z obrabljenimi kontakti, zdaj dobiš za tri pire nov komlet kontaktov :OK: ......tisto kar sem jaz našel je za modele z vbrizgom ....(te izjemno redko odpovejo) ....obstaja alternativa sigurno.....  nisem imel nobenih problemov nasploh ne na strai vari 2002 in  zdaj na  2007   tok.tok. ............zanimivo bo slišat kako se bo zadeva sanirala, čeprav večina izpostavi nek problem ne napiše pa kako je bila hiba odpravljena kar bi bilo nasplošno koristno :grim

 Še eno pravilo velja, ne se vozit s "praznim tankom" to je lahko oz glavni vzrok da crkne pumpa, proti koncu dobi premalo goriva in se pregreje, ker se hladi z gorivom :grim

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno

Kar se tiče Xenona,ledic in ostalega Kitajskega sranja z ebaya.....

Konkretno...

attachicon.gifIMG_20121216_163531.jpg attachicon.gifIMG_20130125_165507.jpg

 

Za kvalitetno montažo je dela veliko (tud men je v veselje)...Desni balast je krepnu ze po par urah,ker sem bil zihr da je žarnica

sem naročil še dve(ena za rezervo :whistle: ) Zaradi varnosti ker sem imel  xenon priključen le na en konektor (original) sem dodal

omenjene meglenke ki le še brlijo saj so pocrkale že skoraj vse ledice....

No,vzel sem si en dopoldan in omenjeni xenon odstranil in podaril.....Imel pa sem 6000K in rahlo potegne na modro...4300 je tista prava

svetloba......

Karbon folija se že veselo lušči....prikazovalnik prestav sploh še ni delau kot bi moral...začudo pa še dela dodatna rdeča zadnja

pozicuja in dodatna stop led...vprašanje cajta.... :P

    Od mene ne dobijo evra več.... :nono:

 

 

LP

Pri vari je ksenon  definitivno strel v prazno, ker že obstoječe luči gorijo kot da se voziš podnevi :grim , te razno razne čunga lunga led žarnice so krš ...preverjeno :BUA:

Objavljeno

Pri vari je ksenon  definitivno strel v prazno, ker že obstoječe luči gorijo kot da se voziš podnevi :grim , te razno razne čunga lunga led žarnice so krš ...preverjeno :BUA:

Pozabil si nekaj dopisat. Poceni čunga-lunga. Dražje ledice in pravtako iz iste dežele so boljša kvaliteta in neprimerno daljša življenska doba. Vemo pa vsi, da kupujemo od tam čimcenejšo robo in posledično ne preveč dobro. Tudi moje izkušnje so preverjene, saj sem že ničkoliko kitajcev spravil do skodelice riža ali dveh. :grim

LP

Objavljeno

Tako je ja pri vari 2004 je vse spredaj levo

 

Bom poročal ko dobim drugo pumpo, to ta staro bom pa obdržal za dele če slučajno kdaj še kj crkne pa bom probal kak del uporabit.

 

Drugače se pa lahko pumpa razdere v nulo, notr je neka guma plastično ohišje, par delov še dodatnih, najbrž bi se jo dal tudi poštimat če bi vedel točno kaj moram zamenjat.

Objavljeno

Slike?!

Daj objavi da vidimo.

Objavljeno

Bom od nedelje naprej enkrat se lotil pa poslikam ;)

Objavljeno

Zdravo!

 

Je na Vari kdo preizkusil gume Haidenau K60 scout? Kako se obnesejo? Pozna kdo vulkanizerja čim bližje LJ, kjer se jih da nabavit in zmontirat?

 

LP

Objavljeno

Če kdo rabi zamenjam novi prednji 16 zobi zobnik za xl1000 iz D.I.D. kompleta za eno piwo.

LP

Objavljeno

Pozdravljeni, zanima me če ima kdo idejo, nasvet, rabljeni del,... kje dobiti oranžno plastiko za zadnji levi smernik na motorju HONDA Varadero letnik 2004.

Že v naprej se vam najlepše zahvaljujem za odgovor!

 

Lp Blaž

Objavljeno

Pozdravljeni, zanima me če ima kdo idejo, nasvet, rabljeni del,... kje dobiti oranžno plastiko za zadnji levi smernik na motorju HONDA Varadero letnik 2004.

Že v naprej se vam najlepše zahvaljujem za odgovor!

 

Lp Blaž

http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/honda/1000/xl-1000-v-varadero/2004/?page=2#good_detail=leca-za-smerokaz-29039

 

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=varadero+rear+indicator&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xxl+1000+rear+indicator&_nkw=xl+1000+rear+indicator&_sacat=0

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo,na zadnji vožnji sem izgubil pokrov desnega smerokaza,gre za model 2001,če kdo ve kje to dobit,se priporočam. 040534839 andrej. HVALA.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!